brak logo

Baker Tilly Poland Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Baker Tilly Poland Sp. z o.o.

melon 2014-12-21 13:51
jak mieszkasz z rodzicami albo sponsorem to zarobki całkiem spoko. nawet starczy na zabranie dziewczyny raz w miesiącu do McDonaldsa.
3
robe 2014-12-22 16:53
widzę, że miałeś z nimi niezła przeprawę, a sama praca? dużo nadgodzin?jak rozliczane?jak managerzy?jakie spółki, ciekawe?
bo zastanawiam się by do nich złożyć Cv
hej 2015-01-22 21:32
jak ktoś lubi wolontariat to lepiej w schronisku popracować.
2
BYŁY PRACOWNIK 2015-01-26 17:01
Żenująca firma, asystenci w księgowości zarabiają mniej niż na produkcji, do tego straszny wyzysk i manipulacja, księgowe zarabiają dwa razy mniej niż średnia rynkowa, naprawde żal, jedynie warte uwage dla osób które nie mają żadnych szans na znalezienie doświadczenia na rynku pracy -ale również na maks 6-8 m-cy, po tym czasie mało co wiecej mozna sie nauczyc. potwierdzam wszystkie wczesniejsze negatywne opinie.
10
jelina30 2015-02-04 10:31
firma stawia na pracowitość i profesjonalizm. Ludzie bez ambicji i leniwi czytaj "wiecznie niezadowoleni i reprezentujacy postawe roszczeniowa" jak wyzej, nie znajda u nas satysfakcji. To jest firma, w ktorej stawia sie na talent i pracowitość. Polecam dla ambitnych.
3
impressed 2015-02-05 11:34
słoik by się nie utrzymał z tej pensji w Warszawie (chyba że kogoś jara wynajmowanie psiej budy) :D

postawa roszczeniowa? czy ktoś, kto wykonuje dobrze swoją pracę i oczekuje w zamian godziwego wynagrodzenia i szacunku reprezentuje postawę roszczeniowa? widzę, że ktoś już nawet w sieci próbuje robić pranie mózgu... ludzie, jak już wyżej wspomniane, ktoś chce robić wolontariat - niech idzie do schroniska, popracuje w domu dziecka, z tego chociaż jakaś satysfakcja będzie :)


A wszyscy ambitni juz dawno stamtąd uciekli albo czekają jedynie na własciwą okazję...
4
meduza 2015-02-05 18:49
może mało zarabiasz bo masz słabe kwalifikacje? ja jestem zadowolona :)
1
impressed 2015-02-05 19:49
i nie, teraz nie zarabiam mało - właśnie dzięki temu, ze juz mnie tam nie ma! :)
3
Muniek 2015-02-28 10:38
Moim zdaniem to praca dobra dla osób, które nie lubią/nie dają sobie rady w korporacji. Tutaj też się dużo pracuje, ale nie ma takiego pośpiechu. Każdy zna swoje obowiązki i zazwyczaj nie było jakiegoś nagłego dodatkowego nawału pracy (oczywiście nie licząc ostatnich dni miesiąca, ale to oczywiste dla tej branży).
To by były jednak jedyne plusy. Mi nie podobało się wyraźne zaznaczenie różnicy między asystentami, a pracownikami "wyższej rangi". Nie można było pytać o nic księgowych bo przeciez sa takie zapracowane i dawały to do zrozumienia. Asystenci tak na prawdę wykonują ta samą pracę co księgowe (za mniejsze pieniądze) ale je jak najbardziej męcz do woli.
Drugi minus to kuchnia. Skandaliczne warunki do jedzenia czy odpoczynku (na kilkadziesiąt osób 6 krzeseł i 3 stoliki - a pomieszczenie ma ze 3 m2. Tak więc jak chcesz w spokoju zjeść to tylko ok 11 albo 15 bo inaczej siedzisz (albo stoisz) i jesz w pospiechu bo czujesz nad sobą oddechy innych osób, które chcą zająć Twoje miejsce. Według mnie to bardzo ważne bo przy umysłowej pracy należy się pracownikowi trochę relaksu (a i kolejny plus mi się przypomniał - nie ma jakiejś super kontroli nad przerwą; oczywiscie bez przesady ale nikt nie stoi nad nikim z zegarkiem w ręku)
Trzeci minus to oczywiście płaca - bardzo niska jak na biuro rachunkowe. Osoby, które wynajmują mieszkanie wychodzą na zero, ale trzeba sie pilnować. Żadnych szaleństw :(
Tak więc podsumowując jeśli ktoś chce w pracować w raczej spokojnym otoczeniu, a nie zależy mu tak bardzo na zarobkach to praca jest spoko.
Natomiast osoby dynamiczne i nastawione na sukces powinny szukać dalej ciekawych miejsc pracy :)
Ja nie żałuję bo nie było źle, ale należę do tej drugiej kategorii osób :).
2
:) 2015-03-06 20:27
widzę, ze ktos tu dał się chyba przekupić, usuwając tyle negatywow (niestety prawdziwych) ;).

(usunięte przez administratora)
widzę, że cel na rok 2015 to ocieplenie wizerunku :D
3
BYŁY PRACOWNIK 2015-07-15 08:41
szkoda czasu na tę firmę, (usunięte przez administratora)
2
Magowska 2015-07-23 19:15
Programy stażowe ? Chyba mylisz firmy. Pracowałam tam jakiś czas i jakoś nie spotkałam się z czymś takim chyba że przewalaniem papierów za dosłownie kilka groszy. I tak międzynarodowa z 4 krzesłami w kuchni na tylu pracowników. A o jakichkolwiek szkoleniach nawet nie myśl ponieważ w BTP one nie istnieją. Obcy język dla księgowych, a i tak co niektórym trzeba tłumaczyć słowo ''missing'' bo x latach edukacji. Ciągle wymagają od Ciebie cięższej pracy, aby przy nowej umowie usłyszeć że to ciągle za mało i że ogólnie to są średnio zadowoleni bo możesz więcej i nie mają Ci nic do zaoferowania oprócz możliwości pracy. Co za łaska pańska. A jak już przebijesz się kilkunastu latach przez asystentkę i starszą asystentkę i zostaniesz młodszą księgową to może przed emeryturą awansują Cię wyżej o ile dożyjesz.
3
joł 2015-08-28 14:47
haha jaka ściema -padłam
2
. 2015-09-01 13:20
dobrze rzeczesz . Póki nie otworzą oczu nie uwierzą.
1
maday 2015-09-15 12:40
zgadzam się. choć powiem Ci że jest garsc stałego teamu którzy wierza ze robią to dla narodu i na poczet przyszlych pokoleń też też - i nawet mielą mózgi nowo pracującym i pewnie znajdując takie komentarze siedza i się dziwią jacy my jesteśmy ŹLI =D zdolni i młodzi a nie naiwni jakże tak droga pani drogi panie można =D
1
pampampam 2015-10-25 11:26
chyba szybko zwijającego się działu - przecież ostatnio wszyscy się zwalniają :D
2
oliwkilubie 2015-11-02 23:04
na rynku znajdzie się wiele lepszej pracy. firma dobre lata albo ma za sobą, albo ich w ogóle nie miała... odradzam szukającym - szkoda czasu
2
byly pracownik 2015-11-12 09:10
powyższe dwa komenty znowu ściema jak nic.
były praconik** 2015-11-17 22:24
To to jak cię śmieszą te komentarze, to sie śmiej, proszę bardzo. Ciekawe czy byłoby Ci do śmiechu jakbyś po studiach, z doświadczeniem, zarabiał tam (usunięte przez administatora). No pachy zrywać.
5
xoxoxo 2015-12-03 23:07
to źle slyszales. Moze i średnia krajowa jest ale po 10 latach pracy tam jeśli masz tyle cierpliwości lub po prostu brak ci odwagi czy umiejetności znalezc cos innego. Niestety jeśli chodzi o zarobki to prawda-dlatego firma wybiera taką a nie inną politykę obecnie nowo zatrudniani są tam przede wszystkim tylko studenci na umowę zlecenie. Osoby po studiach szybko stamtąd uciekają!!!
3
pozdrawiam 2015-12-09 22:01
hehe, apropos tego, ze ksiegowe nie maja czasu nic tlumaczyc - nigdy nie zapomne jak podeszlam do jednej, pytajac czy ma chwile i uslyszalam odpowiedz "NIE" :))) (a mialam pytanie, gdzie doslownie potrzebowalam odpowiedzi typu TAK/NIE, zeby wiedziec jak wykonac zadanie :) ). Potulnie wiec musialam wrocic do biureczka i domyslac sie o co babie chodzilo! ale co sie dziwic... (usunięte przez administratora)
4
ava 2015-12-28 15:44
Byłam z ciekawości na rozmowie rekrutacyjnej i podsumuję to tak: śmiech na sali. Ludzie, niczym korposzczury, którzy zgrywają mega profesjonalnych i ich oferta: płaca jak na stażu a wymagania na stanowisko jak dla specjalisty. Miałam ochotę roześmiać się do rozpuku i wyjść w trakcie, ale postanowiłam wysłuchać do końca. Oczywiście zadzwonili, że chcą mnie przyjąć do pracy, ale nawet podczas studiów nie zarabiałam takich śmiesznych pieniędzy.
7
elo 2015-12-29 03:23
A co sądzicie na temat pracy w dziale IT? kasa jest również słaba? duże wymagania?
elo 2015-12-29 04:40
I odnosnie angielskigo na tym stanowisku, jest to weryfikowane na rozmowie (rozmowa po angielsku) czy luźno, jakiś test?
1
Kandydat 2016-01-07 14:44
Witam, czy ktoś z obecnych/byłych pracowników mógłby się pokusić o ocenę plusów i minusów organizacji, próbując chociaż oddzielić emocje od w miarę możliwości obiektywnej oceny? Rozważam wysłanie aplikacji, ale to co czytam absolutnie mnie nie zachęca.

A może dostrzegacie jakieś pozytywy w konkretnych działach/spółkach - z tego co widzę są 3.

Będę wdzięczny za pomoc.

Kandydat

pracownik 2016-02-03 12:02
A czy mówią, że za pakiet socjalny trzeba płacić? Oprócz podstawowej opieki medycznej za wszystko musisz płacić.
jkj 2016-02-04 15:03
jaka ściema
2
taera 2016-02-10 05:08
slaba firma.nie placa dobrze a mase roboty (wszystkie dzialy). kiedys bazowali na sytuacji rynku pracy wiec mieli pracownikow. teraz sie sytuacja zmienila i mase ludzi od nich odchodzi z powodu finansow i atmosfery. zatrudniaja za grosze stazystow (nawet wstyd ludziom dawac takie pieniadze-kilkaset brutto przez 3 miesiace)a potem niby umowe za 2 razy mniej niz rynkowe stawki.polityka firmy kilku wycisnac soki z mlodych ludzi a sami za ich robote na wyzszych stanowiskach brac krocie. chociaz by placili srednia rynkowa to rozumiem.
9
aer 2016-02-11 08:52
tak staz za kilkaset zl brutto i nic nie ucza, a pozniej umowa za grosze.
1
french 2016-02-25 08:57
Chciałem aplikować do oddziału w Łodzi, orientuje się ktoś jak utaj wygląda sytuacja? Ale skoro w Warszawie zarabia się (usunięte przez administratora) netto, to boję się o tutejsze warunki...
wet 2016-03-02 21:36
nie ma sensu.z tej firmy ludzie odchodza na potege.maja problem z zatrudnianiem nowych wiec starzy praciwnicy musza przejmowac ich obowiazki i tez im sie nie chce.tym batdziej uczyc nowych.rozwiazanie placic wiecej i dawac szkolenia.oni wola udawac ze jednak nic sie nie dziejw.
6
szok 2016-04-02 12:28
minka - czyzbys byla jednym ze stazystow w audycie, ktorzy w praktyce dostaja za zadanie poprawianie wizerunku firmy ?? :) Spoko, na pewno docenia.

Przynajmniej wpis do CV bedzie. Gorzej na rozmowie czasem ktoś pyta co robiles faktycznie w danej firmie!
heheszki 2016-04-11 17:54
Czy ktoś mógłby udzielić informacji na temat pracy na stanowisku konsultanta doradztwa biznesowego? Z tego co wiem to zatrudnienie tylko na zasadzie własnej działąlności gospodarczej.
1
Test pozycji 2016-09-07 23:09
powiem krotko... dno dno i jeszcze raz dno..chyba ze ktos lubi marnowac swoj czas
11
judge dread 2016-09-14 21:27
hmmm

rozbroiles mnie swym zapytaniem, no chyba ze to pisza HRy probujace ratowac lajbe idaca na dno.
zycze powodzenia bo 1 ludzie nie sa tak naiwni, 2 firma dziala w wawie glownie i chyba o tym nie pamieta
dziwnie pierw pytasz jak jest a potem stwierdzasz ze nie jest zle... to jestes tam czy nie? czytasz czasem to co piszesz? nie zakladam schizofrenii ale jakas zagrywke...
3
janeczko 2016-09-21 22:16
zauwazylem ze masz juz kilka wpisow tu, kazdy pozytywny ze ojoj. HRy ukryte czy kto? bo we wpisy pracownicze to nie wierze..
1
mtaula 2016-10-28 19:37
Bałagan, chaos, brak organizacji, bardzo duże wymagania, bardzo duża rotacja , pracuję jakieś pół roku w księgowości i to co widziałam to się w oczach nie mieści. Taka jest moja prywatna opinia. Bardzo małe wsparcie dla nowych osób, stres, nadgodziny, pensja nie wystarczająca jak na taką pracę- ale to subiektywne odczucie. Na plus- dobra lokalizacja, blisko metra, opieka medyczna, dla chętnych dodatkowe ubezpieczenia, te informacje są akurat prawdziwe w ogłoszeniach. Na rozmowach kwalf. luz, standardowe pytania.
9
NN 2016-12-01 18:58
uciekać, uciekać i jeszcze raz!!! szefowe z Wrocławia - leniwe , fałszywe i złośliwe, no chyba że dobrze się im podlizujesz... a jak nie to szybko odczujesz jak to jest być wykorzystywanym i poniżanym, wymagania bardzo wysokie a pensja żałosna, ciągła presja, brak wsparcia, brak komunikacji, co skutkuje wysoką rotacją wśród pracowników - jednym słowem ŻENADA!!!!
6
North 2016-12-05 12:37
Witajcie, czytam opinie o tej firmie i niestety potwierdzam, że wszystko się zgadza jeśli chodzi o negatywy. Plusem jest rzeczywiście fakt, że osoby szukające pierwszej pracy mogą się tu sporo nauczyć- oczywiście w bardzo długim czasie bo przez wiele miesięcy zajmują się przekładaniem papierów i archiwizacją . Na rozmowach rekrutacyjnych obiecują wiele szkoleń, niestety jest to również kłamstwo. Organizują jedno profesjonalne szkolenie na pół roku. Jeśli chodzi o atmosferę pracy to jest ona typowo korporacyjna, nawet na tą słynną przerwę lunchową niewiele osób wychodzi. Dlaczego? Podobno po to, aby do minimum ograniczyć zostawanie po godzinach. Team Leaderzy to wieloletni pracownicy. Z dużym doświadczeniem i niewątpliwie eksperci ale sprawiają wrażenie , że pracują tam za karę. Niektórzy potrafią narzekać od rana do wieczora. Wynagrodzenie zasadnicze tragiczne, żadnego funduszu socjalnego, żadnej premii. Lokalizacja organizacji jest dogodna ale czy to wystarczy aby się męczyć w tej korporacji?
7
Aaaa 2016-12-16 12:26
To jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a nie praca w tej firmie, masakra, wypłata ledwo wystarcza na opłaty, atmosfera straszna i ludzie też
3
Miećka 2017-02-09 18:14
januszbiz sp z.o.o
3
Szefowa z Wrocławia 2017-02-23 15:43
Szkoda tylko, że takich komunikatów nie przekazuje się będąc jeszcze pracownikiem, a każde zaproszenie do rozmowy kwituje się stwierdzeniem "nie mam nic do powiedzenia" / "nie będę rozmawiać, bo jestem zdenerwowana" ... życzymy powodzenia w innym miejscu.
2
zs 2017-03-12 19:08
Czy zarobki dla świeżaków są porównywalne do tych w wielkiej czwórce?
4
Kasia 2017-03-21 18:37
możesz liczyć nawet na więcej, Baker Tilly Poland Sp z o. o to firma, która wynosi usługi księgowe na wyższy poziom
3
Pam 2017-04-12 21:36
Doceniam tylko wiedzę, którą udało mi się zdobyć w dość krótkim czasie- zagryzając codziennie zęby:) Atmosfera w zespole była fatalna dzięki rozhisteryzowanym, przekonanym o swojej wybitności i traktujących innych z góry koordynatorkom. Ich gderania, głupich komentarzy i amatorskiego słowotoku musieliśmy wysłuchiwać od rana do końca dnia. Pensja jak na stażu w UM na prowincji. Zero socjala. Na szczęście to niebywałe doświadczenie już za mną.
4
Martyna 2017-07-19 14:59
Baker Tilly Poland to fajna okazja dla zielonków, żeby nałapać doświadczenia do CV. Rozwój niewielki, bo klepanina opiera się na instrukcjach i obsłudze programu. Wypracowane schematy działań i wydzielanie bardzo szczątkowej pracy z każdej firmy po trochę na jedną osobę (praca krzyżowa- jedną firmę obsługuje kilka dziewczyn) nie pozwala na holistyczny, rzetelny obraz tego co się w ogóle robi. Praca przypomina trochę pracę na recepcji. Coś dostajesz do wklepania z instrukcją. Zespół mądrych, rzetelnych księgowych pozwala dowiedzieć się tyle na ile będą chciały Ci coś powiedzieć :) Ale z zerową wiedzą stanowisko astystentki ( bo na takim się zaczyna) może piastować każdy. Stabilne, ale beznadziejne zasady awansu (jakieś grosze raz na rok).
Trudno powiedzieć, czy polecam. (ale pracują tam fajni ludzie, to na pewno)
Pozdrawiam.
2
Edyta 2017-07-20 14:23
@Martyna atmosfera robi dużo, lepiej czasami pracować w dobrej atmosferze za mniejszą kasę niż w gorszej za większą kasę. Każda firma ma też swoje gorsze dni/ miesiące, kryzysy, czasem warto poczekać aż coś się zmieni na lepsze bo do tego dążą firmy.
1
Martyna 2017-07-27 12:33
@Edyta ja nawet nie wiem jak sie ustosunkowac do tego komentarza..... przykro mi ale nie zgadzam sie z Toba. Kasa jest taka ze jak sie nie mieszka na mamy garnuszku to sie nie wyzyje, a atmosferą się nie najesz ani nie ubierzesz sie za nią. Z całym szacunkiem.
Pozdrawiam.
Marta 2017-07-29 16:18
o tragicznej atmosferze w tej firmie jest 2/3 wpisów na tej stronie, tylko panie z hr próbują zaklinać rzeczywistość bo nie mogą znaleźć nikogo, a jak ktoś się złapie to przynajmniej kilka miesięcy popracuje
3
Edyta 2017-09-11 20:11
@Martyna a czy nie ma w firmie podwyżek? Bo z tego co napisałaś awans nie daje za wiele. Może warto porozmawiać z pracodawcą o podwyżce? Czy ktoś jeszcze podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w Baker Tilly Poland Sp. z o.o.?
Zostaw swoją opinię o Baker Tilly Poland Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Baker Tilly Poland Sp. z o.o.