Nawrot Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Nawrot Sp. z o.o.

anonim Nowy wpis
Inne

Niewiele pracowników zagląda na forum, mimo to chciałbym dowiedzieć się czegoś od was na temat pracy jako specjalista ds. sprzedaży. Zastanawiam się nad aplikowaniem i czytałem, że wynagrodzenie składa się z części podstawowej i prowizji. Podstawi ktoś widełki zarobkowe tego stanowiska, żebym mógł przed aplikacją wiedzieć o jakich zarobkach mowa?

anonim
Inne

Hej, jak wyglądają początki pracy asystenta działu handlowego? Czy firma zapewnia pełne wdrożenie i wsparcie opiekuna w pierwszych tygodniach? Nie trzeba mieć doświadczenia wg tego co piszą w ofercie, a więc chciałabym poznać wszystko od podstaw. Jak wyglądają te "bardzo atrakcyjne warunki pracy i płacy"? Wszyscy pracują na własne premie czy jest to wynik pracy całego działu?

Pracodawca

@anonim

Witam, podczas wdrożenia i wsparcia nowego pracownika, niezależnie od rodzaju stanowiska, firma zapewnia wsparcie do czasu samodzielnego wykonywania nowych obowiązków. Ponieważ stawiamy na łączenie doświadczenia z szansą na rozwój młodego pokolenia pracowników nie zawsze oczekujemy, że kandydat przyjdzie z pożądanymi kwalifikacjami. System zależności wysokości wynagrodzenia jest na tyle uwarunkowany wieloma czynnikami, że zawarcie go w krótkim zdaniu w ogłoszeniu nie zawsze jest możliwe. Aby uzyskać więcej i bardziej szczegółowych informacji zapraszam do aplikowanie na naszą ofertę. Każde spotkanie w naszym życiu jest nowym doświadczeniem. Do zobaczenia Zespół HR

Karolka
Inne
@Nawrot Sp. z o.o.

Możecie napisać, czy jak jest to wdrożenie, to potem kończy się to jakimś testem lub egzaminem? Albo może jest jakaś ewaluacja na koniec tego procesu onboardingu? A i czy na tym czasie wdrożenia ma się dostęp do wszystkich benefitów, czy potem dopiero są one oferowane?

Nowy wpis

Pracodawca

@Karolka

Witam, spiesząc z odpowiedzią po okresie wdrożenia pracownik nie jest poddawany żadnym testom, ani egzaminom. Staramy się podchodzić bardzo indywidualnie do etapu wdrożenia każdego pracownika, biorąc pod uwagę jego indywidualne kompetencje oraz zaangażowanie wkładane na całym etapie wdrożenia. Nasze działania onboarding skupiają swój główny cel na wprowadzeniu nowego pracownika w najważniejsze zagadnienia dotyczące charakteru i funkcjonowania organizacji, a co za tym idzie – pomoc podwładnemu w lepszym zaaklimatyzowaniu się we firmie. Głównie w to angażujemy wszystkie swoje działania. Każdy nowy pracownik od momentu zatrudnienia ma pełny dostęp do oferty benefitowej bez ograniczenia ze względu na rodzaj umowy oraz długość zatrudnienia. Z podrowieniami Zespół HR

anonim Nowy wpis
Inne
@Nawrot Sp. z o.o.

Oooo ok. No a jak jest taki fany onboarding, to czy jest tu też jakiś element integracji, jakieś zapoznanie czy wspólny wypad? W niektórych firmach jest na koniec wdrożenia rozmowa podsumowująca, napiszecie, jak to jest tutaj.

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Witam ponownie, jeśli chodzi o pierwsze pytanie to staramy się przynajmniej raz w roku organizować spotkanie integracyjne, wyrażając wdzięczność za zaangażowanie i pracę wszystkich pracowników. Wierzymy szczerze, że kapitał ludzki stanowi istotną wartość dla prowadzonej przez nas działalności. Jeśli chodzi o rozmowy podsumowujące na koniec wdrożenie to pozostawiamy je w gestii kompetencji kadry zarządzającej, jednak zdecydowanie jesteśmy otwarci na komunikację na każdym etapie zatrudnienia z obopólna korzyścią. HR

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Nawrot Sp. z o.o.?

Aleksander
Inne

Jestem bardzo zadowolony i mogę polecić Salon Dacia Nawrot w Długołęce. Szczególnie polecam i dziękuję Panu Pawłowi Szczegórze za uprzejme, profesjonalne podejście, za pomoc za bardzo dobre rady praktyczne, miłą atmosferę.

Pracodawca

@Aleksander

Witamy serdecznie, jest nam niezmiernie miło przyjmować tak pozytywne opinie na temat pracy naszego salonu, stawiamy na najwyższe kwalifikacje naszych pracowników, aby zapewnić Państwu obsługę na najwyższym poziomie, obiecujemy starać się nadal Zespół działu handlowego DACIA-NAWROT Sp. z o.o.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym zaskoczyła Cię rozmowa kwalifikacyjna w Nawrot Sp. z o.o. na stanowisko Księgowa(y)/Kasjer? Daj znać innym kandydatom, co sądzisz o procesie rekrutacyjnym.
Bogdan Sz.
Inne

Dnia 25,08,2021 oddałem mojego IX20 do serwisu (na Gwarancji ) . Serwis stwierdził awarię katalizatora i pompy paliwa . Czas naprawy to co najmniej 3 miesiące bo części musza być sprowadzone z Korei. Auto ma 1 rok i 11 miesięcy i ma przejechane nieco ponad 14000 km . Gdy kupowałem auto to w rozmowie oczywiście na czas naprawy należy się Auto Zastępcze ale to tylko gadanie . Kupiłem nowe auto bo myślałem że będzie bez awarii a w razie awarii to dostanę auto zastępcze , bo często mam wyjazdy do lekarzy , teraz mam wizyty co tydzień i muszę pożyczać auto od córki a ona ma tez swoje obowiązki . Niestety się pomyliłem Auto Zastępcze to tylko gadanina , a może jest tyle awarii że trzeba mieć tyle zastępczych aut i ile jest sprzedanych nowych . Nigdy więcej nie kupię Hyundaia . Na koniec obsługa w serwisie zasługuje na ocenę 5 gwiazdek , ale brak części w Polsce to ocena na 0 gwiazdek. WCIĄŻ CZEKAM NA AUTO ZASTĘPCZE ale pewnie się nie doczekam .

Piotr Ew.....
Inne
@Bogdan Sz.

Ja zaś miałem podobną sytuacje tyle że w moim pojeździe marki renault zgrzytało zawieszenie a z komory silnika dobiegały głośne świsty i dziwne dźwięki pracy silnika, po diagnozie u NAWROTA stwierdzono że mam wycieki z komory silnika naprawa miała opiewać na kwotę ponad 6600 złotych. Po ustaleniach Nawrota z Car Garantie bez konsultacji z moją osobą podjęto decyzję że serwis pokryje 60% kosztów ja zaś poniosę resztę kosztów naprawy. Podczas gdy dokonywano zamówienia części do mojego auta odbyłem podróż ponad 600 do 800 KM gdzie nie zauważyłem żadnych wycieków ITP. zleciłem swój problem do nie zależnego rzeczoznawcy w którego opinii jasno napisano że nie widać żadnych wycieków, natomiast słychać dziwne odgłosy z komory silnika i z zawieszenia. Podczas dokonywania naprawy polegającej na usunięciu rzekomych wycieków doszło do uszkodzenia automatycznej skrzyni biegów w moim pojeździe. Podczas odbioru auta z serwisu RENAULT stwierdzam ten fakt i ze zdziwieniem pytam co się wydarzyło na SERWISIE co poszło nie tak że auto jest w gorszym stanie niż przed przyjazdem, Ku mojemu dziwieniu usłyszałem z ust osoby obsługującej moje zlecenie ŻE WIDOCZNIE MI TO WCZEŚNIEJ NIE PRZESZKADZAŁO, nie wymienię nazwiska tej osoby gryz mamy RODO w naszej wspaniałej POLSCE Chamstwo z jakim się spotkałem na wymienionym SERWISIE u NAWROTA to chyba codzienność. jak zawsze miałem wyważone zdanie o tej firmie to dziś mam całkiem odmienną opinię. szczerze żałuję dokonanego zakupu pojazdu marki RENAULT Gorąco nie polecam SERWISU RENAULT U NAWROTA Obsługa do kitu z chamskimi odzywkami, zaś obsługa na warsztacie to typowa garażowa amatorszczyzna. jeśli firma NAWROT ma ochotę mnie pozwać proszę bardzo jestem przygotowany do rozstrzygnięcia sporu w sądach Pozdrawiam człowieka który dokonał szkód w moim pojeździe oraz całą ekipę w RENAULT NAWROT Życzę wam wszystkim tyle szczęścia co i ja otrzymałem w tym kończącym się roku i jeszcze więcej w nadchodzącym OBY WAS NIE OPUSZCZAŁO PRZEZ CAŁY 2024 ROK

Pracodawca

@Piotr Ew.....

Szanowny Panie, jest nam niezmiernie przykro, że w taki sposób próbuje Pan zdezawuować naszą firmę, tylko dlatego, że wymiana oleju w skrzyni biegów rozwiązała Pana problem z czym nie chciał się Pan pogodzić, bo chciałby Pan wymienić całą skrzynię na koniec gwarancji. Przypomnę tylko, że odbierał Pan samochód z serwisu z rzeczoznawcą i nie stwierdził on nieprawidłowości. Szef Serwisu NAWROT.

anonim
Inne

Napiszecie, z jakiego względu szukają pracownika obsługi klienta? Jakie wymagania w samej pracy, na ile dostosowane do zarobku? Praca ma być zmianowa, to jest od 8-16 lub 12-20 na UoP. Zastanawia mnie też tych parę słów o odporności na stres, które znaleźć można w ogłoszeniu. Z czego więc ten stres się bierze? Wynika on z charakterystyki kontaktów z dużą ilością różnych klientów, czy jest generowany wewnętrznie, przez procedury, wymagania, zachowania zatrudnionych tu osób?

Pracodawca

@anonim

Witamy, bardzo nam miło ze względu na zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Pracownika biura obsługi klienta. Informacje jakich Pan/Pani oczekuje, nie zawsze są udostępniane ze względu na fakt, iż wiele z nich przekazywanych jest na indywidualnych rozmowach, na które zapraszamy kandydatów. Wiele z nich także jest indywidualnych. Chcąc jednak zaspokoić zainteresowanie, spieszymy z informacjami. Pracownik/Pracownicy poszukiwani są ze względu na rozwój organizacji. Dokładny zakres wymagań oraz obowiązków jest przedstawiany na rozmowach kwalifikacyjnych, gdyż trudno go w skrócie zamieścić w ogłoszeniu (ze względu za obszerność i różnorodność). Aktualne zmiany 8-16 oraz 11-19 (z możliwością zmiany wg. potrzeb pracodawcy). Praca z klientami jest szczególnym wyzwaniem dla pracowników. Charakteryzuje się wysokimi wymaganiami emocjonalnymi, narażeniem na stresujące i agresywne zachowania ze strony klientów przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów obsługi klienta. Dlatego też taka kompetencja jest oczekiwana od kandydata na powyższe stanowisko. Zapraszamy do aplikowania i do zobaczenia. Z pozdrowieniami Zespół działu HR.

Xxx
Inne
@Nawrot Sp. z o.o.

Jak wyślę cv to po jakim czasie mogę spodziewać się zaproszenia na rozmowę? Kontaktujecie się tylko z wybranymi kandydatami? W ciągu miesiąca pracuje się na te obie zmiany po połowie? Czy w stresujących sytuacjach z klientami można liczyć czasem na wsparcie przełożonych?

Pracodawca

@Xxx

Witam serdecznie, rekrutacje w naszej firmie odbywają się poprzez platformę, na którą to wpływają oferty. Następnie zapoznajemy się z ofertami kandydatów oraz wybranych zapraszamy na spotkania. Ze względu na bardzo dużą ilość kandydatów, niestety nie ze wszystkimi udaje nam się spotkać. System zmian jest naprzemienny, ale czasami dla właściwej organizacji pracy biura, kierownik może ułożyć grafik wg. indywidualnych potrzeb (np. ze względu na urlopy lub inne okoliczności). Pracownicy do stresujących sytuacji są odpowiednio przygotowywani poprzez cykl szkoleń, które w sposób właściwy i wyczerpujący przygotowują pracownika na tego typu sytuacje. W ekstremalnych sytuacjach oczywiście jest wsparcie zarówno kadry kierowniczej jak i zarządzającej do profesjonalnego rozstrzygnięcia stresującej sytuacji. Kadry Nawrot.

Leszek Van Poor
Inne

Pełen profesjonalizm , ,doskonałe poczucie humoru, empatia i pełne zrozumienie klienta.Z tymi przymiotami ze strony Pana Rafała ,pracownika firmy Nawrót z Długołęki dzisiaj miałem do czynienia.Brawo tak trzymać !Napewno jeszcze tam wrócę .Zadowolony klient.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Nawrot Sp. z o.o.?

Krystyna i Grzegorz
Inne
 Pytanie

Od kilku dni Jesteśmy już szczęśliwymi posiadaczami Dustera którego kupiliśmy w salonie Dacia Długołęka Nawrot , na początku mieliśmy trochę obaw związanych z zakupem ponieważ jest to nasz pierwszy nowy samochód więc masa pytań co ? Jak ? Kiedy , na nasze szczęście trafiliśmy na Pana Pawła Szczegóra który rozwiał nasze wszelkie obawy poprowadził niemalże za rączkę (: zaproponował kilka wariantów finansowania , wariant auta i wyposażenie różne dodadki do auta co finalnie wyszło świetnie , na samo dzień dobry Pan Pawel zaproponował jazdę próbną , można tak długo pisać ale najlepiej przekonać się samemu. Polecam Serdecznie Pana Pawła Szczegóra z Dacia Ðługołęka Nawrot .

Pracodawca

@Krystyna i Grzegorz

Szanowni Państwo, bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Jest nam bardzo miło, że jesteście Państwo zadowoleni z obsługi w naszym salonie. serdecznie pozdrawiamy Zespół Nawrot

KAMIL
Inne

Bardzo serdecznie polecam ten salon samochodowy, bardzo dobry kontakt, profesjonalne podejście, na bieżąco przekazywane informacje o każdym kolejnym etapie przy zakupie auta. Wydanie auta bez poganiania, wszystko dokładnie wytłumaczone i zaprezentowane. Polecam.

Pracodawca

@KAMIL

Dziękujemy za pozytywny komentarz. Dokładamy wszelkich starań, aby poziom obsługi naszych Klientów, był na jak najwyższym poziomie. Cieszy nas, że robimy to w sposób, który Pana satysfakcjonuje. Zapraszamy ponownie do odwiedzenia nas. Zespół Nawrot Sp. z o.o.

Małgosia
Inne
@Nawrot Sp. z o.o.

Czy w związku z tym osoby z obsługi to wyłącznie osoby z doświadczeniem? Czy bez doświadczenia też zatrudniacie? Pracownicy przechodzą jakieś szkolenia podnoszące kompetencje?

Pytanie
 Pytanie

Czym w Nawrot Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Wojtek
Inne

W dniu 27.04.23 dokonałem zakupu nowego auta w salonie ''Nawrot" w Długołęce.Jestem pod wrażeniem wyjątkowej kultury i profesjonalizmu z jakim zostałem obsłużony przez Pana Marcina Bednarskiego.To prawdziwa przyjemność być klientem salonu samochodowego, w którym zatrudnieni są tak rzetelni pracownicy jak Pan Marcin.Gratulacje i podziękowania,Wojciech Kwiatkowski.

Pracodawca

@Wojtek

Panie Wojciechu, ogromnie się cieszymy i dziękujemy w imieniu Marcina!

Czarna
Inne

Coś sugerujesz? Skoro narzekasz na brak krytycznych opinii, a sam masz coś do powiedzenia o firmie, to fajnie jakbyś napisał konkretnie. Nie wywiązują się z obietnic złożonych kandydatom czy coś w tym stylu?

Ilona
Inne

Miło poczytać pochlebne opinie na temat sprzedawców w salonie. Czy atmosfera samej pracy w tym miejscu jest równie przyjemna? Pytanie do pracowników. Jakich kwalifikacji i doświadczenia oczekuje pracodawca od potencjalnych zainteresowanych pracą?

Hanna
Inne

Witam, przeglądając oferty pracy natknęłam się na ofertę specjalista ds. kontrolingu. W ogłoszeniu podają, że jest „praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia”. Wyjaśni ktoś, jak to w praktyce wygląda? Ile dni w biurze, ile w domu?

Pracodawca

@Hanna

Dzień Dobry, bardzo nam miło, że zainteresowała Panią nasza oferta. Model hybrydowego miejsca pracy łączy pracowników zdalnych z pracownikami zatrudnionymi na miejscu, przy czym na proponowanym stanowisku pracownik będzie miał elastyczność w wyborze miejsca i czasu pracy. Czas pracy w biurze może być przydzielany według dni, zespołów lub w zależności od potrzeb. Zapraszam do złożenia oferty poprzez portal aplikacyjny. Powodzenia! Elżbieta Bartocha Kierownik Działu Kadr i Płac

Maria
Inne
@Nawrot Sp. z o.o.

A czy macie jakieś stanowiska pracy wyłącznie w formie zdalnej? Jeżeli tak chętnie się dowiem jakie to stanowiska. Poza tym bardzo proszę o informacje czy firma zapewnia sprzęt do pracy z domu?

Pracodawca

@Maria

Pani Mario, aktualnie nie posiadamy żadnej oferty pracy w modelu wyłącznie pracy zdalnej. Jednakże w przypadku gdyby taka sytuacja się zdarzyła, owszem wówczas firma zapewnia sprzęt do pracy z domu. Elżbieta Bartocha Kierownik Działu Kadr i Płac

Ilona
Inne

Rewelacyjny salon, bardzo miła i pomocna obsługa. Szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy. Polecam!

Pracodawca

@Ilona

Dziękujemy, bardzo nam miło

Łukasz
Inne

Diagnostyka i obsługa na wysokim poziomie. Zabrakło informacji o przewidywanym czasie wykonania naprawy.

Pracodawca

@Łukasz

Dziękujemy za informację, poprawimy się

Dorota
Inne

W ofercie na Asystenta działu Handlowego piszą, że są bardzo dobre warunki pod względem zarobków. Orientuje się ktoś w konkretniejszych danych? Może ktoś jest w stanie jakieś widełki podać. Poza tym czy można liczyć na jakieś premie?

Pracodawca

@Dorota

Pani Doroto, oferta pracy na stanowisko Asystenta Handlowego nie jest już aktualna. W chwili obecnej nie prowadzimy rekrutacji na żadne stanowisko. Prosimy śledzić nasz profil na Pracuj.pl tam prezentujemy aktualne oferty pracy. Może też Pani przesłać swoją aplikację na adres: kadry@nawrot.pl

Maria
Kandydat
@Nawrot Sp. z o.o.

Rozumiem, że taka aplikacja będzie brana pod uwagę przy kolejnych rekrutacjach. Mimo wszystko przydałoby się poznać jakieś widełki płacowe na tym stanowisku, podadzą Państwo?

Paulina K-K
Inne

Jesteśmy zadowoleni z zakupu nowej Daci Sandero stepway. Auto do odbioru czekało zakryte z czerwoną kokardą na masce (miłe zaskoczenie).Mieliśmy okazję być obsługiwani przez Pana Jarosława Lemaniuka, który przeprowadził nas przez cały proces zakupu auta wraz z udostępnieniem jazdy próbnej. Profesjonalne wydanie samochodu.Polecam salon jak i obsługę.

Pracodawca

 Pytanie
@Paulina K-K

Pani Paulino, dziękujemy, że zechcieli Państwo podzielić się opinią. Cieszymy się, że wybrali Państwo salon Dacia Nawrot i że zakup samochodu sprawił radość. Dziękujemy również za docenienie naszego pracownika. Życzymy samych wspanialszych momentów z Dacią. Pozostajemy do dyspozycji. Zachęcamy Państwa do zamieszczenia tej opinii na naszej wizytówce google, będzie ona cenna również dla innych klientów. Link do wizytówki: https://maps.google.com/maps?cid=8104096169675615387

Podziękowanie
Inne

Dzień dobry, 25.02,2023 kupiłam nowe auto z Salonu - Dacia Sandero Essential Stepway. Pan Szymon Grodzki profesjonalnie przeprowadził mnie przez całą procedurę jego zakupu. Jestem bardzo wdzięczna za miłą atmosferę jak również za dokładne ale to dokładne objaśnienia związane z eksploatacją samochodziku. Ponieważ jest to mój drugi zakup nowego samochodu w ty Salonie, zdecydowanie muszę przyznać, że Pan Szymon swoim zaangażowaniem i jeszcze raz wspomnę swoją profesją, pobił swojego poprzednika "Handlowca" - (nie pamiętam imienia i nazwiska - przepraszam za takie określenie). Jestem zdecydowana na dalszą współpracę z Panem Szymonem, ponieważ być może w tym roku jak będę serwisowała starą Dacię Duster będę musiała wymienić opony. Wówczas na pewno zwrócę się o pomoc. Szczerze polecam usługi w tym Salonie. A w szczególności - pytajcie się się Państwo o Pana Szymona Grodzkiego. Pozdrawiam serdecznie. Halina Wojciechowska.

Pracodawca

 Pytanie
@Podziękowanie

serdecznie dziękujemy za tak pozytywną i szczegółową opinię, cieszymy się, że byliśmy pomocni, a nasz pracownik sprostał oczekiwaniom. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli zamieści Pani swoją opinię na naszej wizytówce google: https://maps.google.com/maps?cid=8104096169675615387

Kazimierz
Inne

Byłem obsługiwany w salonie Nawrot w Dlugolece przez Pana Marcina Bednarskiego, bardzo miła i kompetentna obsługa tego Pana.pilecam gorąco.

Pracodawca

 Pytanie
@Kazimierz

Panie Kazimierzu, dziękujemy, że podzielił się Pan swoim pozytywnym doświadczeniem, będziemy wdzięczni jeśli zamieści Pan tę opinię na naszej wizytówce Google, tak aby inni klienci mogli dowiedzieć się o nas więcej. Podajemy link do wizytówki: https://maps.google.com/maps?cid=11349114202951282878

Zostaw merytoryczną opinię o Nawrot Sp. z o.o. - Długołęka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Nawrot Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii