Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Praca jak każda inna posiada wiele zalet oraz wad . Zalety : * Miły i pomocny zespół :))) * Posiłek pracowniczy ( śniadanie do wyboru ze stołu szwedzkiego oraz zupa w ciągu dnia ). Nikt nie zabije Cię ,gdy poczestujesz się czymś w między czasie :)) *Dzięki ilości obowiązków -pelne szkolenie z platform booking ,yedplanet itp Po dwóch miesiącach wiesz więcej ,niż gdybyś pracował gdzieś z 2 lata :) * Jeśli recepcjonistka ma problem z nerkami to blisko jest WC ( dla mnie akurat to ważne ,może dla kogoś też ;) ) Wady *Bezpłatne szkolenia *Brak zapewnienia stroju służbowego tj koszule ,spodnie ,czy konkretne buty jakich się wymaga ( wizytowe) . Firma zapewnia zwrot za jedna koszule do kwoty 60 zł. Pracując w systemie 2/2 - odklejone od rzeczywistości . Niestety firma daje jakieś wyświechtane kamizelki w których wstyd chodzić :)) * Firma nie zwraca pieniędzy za badania lekarskie . Max do 50 procent . * Stosunkowo niskie wynagrodzenie ,gdy recepcjonistka jest asystentka zarządu ,asystentka managerki , łącznikiem między kuchnią , a hotelem ...Obsługa gości to wierzchołek góry lodowej ... Zamawianie produktów spożywczych z poziomu recepcji , podawanie list godzinowych , wystawianie faktur dla managera hotelu bo on sam nie ma dostępu do fakturowni itd ...zakres obowiązków jest ogromny *Oszczędzanie na każdym kroku -firma nie inwestuje w narzędzia ułatwiające pracę innym działom. Brak tabletow ,aby obsługa kelnerska nie prosiła recepcjonistów o sprawdzanie dostępnych terminów odnośnie imprez okolicznościowych . *Niestety hotel się wali , woda leci ciurkiem z kaloryferów , brak ogrzewania ,brak cieplej wody . * Wzywanie na rozmowy dotyczace wynajętych pokoi ... Gdy klient coś zniszczy , pamiętaj -jest to Twoja wina :)) * Przyjmują do pracy szukając podobno kogoś na stałe ,a w sezonie martwym " widzi Pani ,nic się nie dzieje ,a Pani się umowa kończy " :) ... * Pracownik jest jak cytryna - można wyciskać -zwłaszcza pokojówki , które zmieniają się bez przerwy . Patrząc na ilość wad to ocena neutralna będzie baaaaardzo uczciwa :))
Rozmowa kwalifikacyjna to jak wabienie kogoś obietnicami, a w rzeczywistości: - możliwe że przepracujesz kilka zmian "na czarno" nim dadzą umowę, -obiecają ci, że codzienne bezpłatne szkolenie będzie trwało np. tydzień, a w rzeczywistości zwodzą cię z tygodnia na tydzień i zaczynasz prace po miesiącu, - podpisujesz umowę o pracę bez wcześniejszych badań lekarskich i nie wymagają też świadectw pracy ani dyplomów, - chorujesz nie dostajesz kasy - wynagrodzenie jest tylko za przepracowane zmiany, problemowe jeśli ktoś na dłużej pochoruje się lub ulegnie wypadkowi, bo pieniążków za nieobecność w pracy nie dostanie. - na umowie każdy ma wpisaną najniższa krajową, a w rzeczywistości na rękę dostają więcej. Jeśli ktoś patrzy na składki emerytalne, to jednak ma znaczenie. Z dobrych rzeczy: -ogólnie pracownicy są spoko, -wynagrodzenie regularnie wypłacane, gotówka na rękę. Zaliczyłem kilka miejsc pracy i myślałem, że "umowa o pracę" gwarantuje uczciwe warunki pracy - teraz już wiem, że to nieprawda.
Odbywałeś kiedyś staż lub praktyki w firmie HOTEL ARKADIA S.C. BEATA WIŚNIEWSKA, JÓZEF WRÓBLEWSKI ? Napisz swoją opinię na forum!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Arkadia s.c. Beata Wiśniewska Józef Wróblewski?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Arkadia s.c. Beata Wiśniewska Józef Wróblewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.