brak logo

PUH LATOCHA

Wielgłowy

Opinie o PUH LATOCHA

xxxx 2011-06-09 18:30:24
lipa autokary niesprawne. takimi dzieci mialy jechac na wycieczke szkolna podstawili drugi i niestety tez niesprawny w innej szkole tej samej firmy tez niesprawny wiec jak tu mozna mowic o dobrej reputacji firmy teraz wiadomo jakimi autokarami jezdzi sie po miescie i nie tylko
andy 2012-01-12 17:28:46
z tego co wiem to zarobki to 9 50 zł netto na godz..jak na taka odpowiedzialną robote to mało , aby zarobic 2400 netto bo niby tyle sie da trzeba nastukac ok 240-250 godz. Zero życia prywatnego - robisz od pon do niedzieli i nawet nie mam owy bys piwa kieykolwiek sie napił po pracy bo nie ma czasu..
Byly pracownik 2012-04-12 23:26:01
Zarobki 9.50? takie zarobki tam ma tylko pare osob ktore trzymaja pol reki w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne](usunięte przez administratora). Zeby zarobic 2400zl tak jak mowisz to trzeba nastukac prawie 280 godzin. Zreszta oni i tak licza godziny po swojemu i nigdy nie da sie doliczyc. Na wyplatach wiecznie za cos trzeba placic jak nie za spoznienie do pracy (nawet jak sie nie spozniles to wg nich sie spozniles) to za jazde przed czasem, nie zdanie pieniedzy w terminie itp. Takze ja pracowalem w tej firmie poltora roku i szczerze mowiac nie bylo miesiaca zebym za cos nie placil kary. Wiecznie cos. Co do oddawanych utargow to chocbys dal 100zl na plus to na koniec miesiaca i tak wyjdzie cos na minusie. Tak wlasnie oni zarabiaja. Jazda po 10 - 12 godzin a w niedziele dochodzi do 19 godzin. Pije sie "POWERY", woda z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] y leci ale jezdzic trzeba. Zycia prywatnego zero. Jak podpadniesz pani (usunięte przez administratora) to juz przez najblizszy rok nie masz co liczyc na jakikolwiek zarobek powyzej 2000zl. Urlopu nie mozesz wziasc kiedy chcesz tylko kiedy im pasuje czyli Twoj urlop jest ich urlopem. Autobusy nie sprawne. Tylko z zewnatrz ladnie sie prezentuja. Nie polecam nikomu tej firmy. Nie idzcie tam do pracy chyba ze chcecie zepsuc sobie zdrowie i poszarpac nerwy...
stary 2012-07-25 22:01:24
Lipa, [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] , syf i nedza... tylko tyle moge powiedziec.... Chcesz sie przekonac na wlasnej skorze to idz do nich i daj im zarobic na sobie... :).(usunięte przez administratora) Teraz bedzie trzeba zamiast biletow miesiecznych kupywac karty plywackie hehe. Jak ktos nie wie o co chodzi niech dobrze przejrzy neta :)
rafał 2013-01-29 18:26:53
znam osobę i ma nawet czas na piwo po pracy i nie nażeka
chyba troche przesadzasz
balcerzak 2013-03-31 10:38:16
To wszytko co napisali byli pracownicy to prawda. Firma złodziejska kierowca dla nich to śmieć. Najgorsze są weekendy dwa z nich pracujesz po 18 godzin (robisz sam cały rozkład) żeby zmiennik mógł mieć wolne.( on robi za ciebie następny weekend) zaczynasz o 4 kończysz o 23 idziesz do domu na 4 godziny i niedziela tak samo dwie doby bez snu ale kogo to obchodzi służby o tym wiedzą tylko nie reagują
(ciekawe dlaczego) W tygodniu robisz normalnie po 9 godzin. Do tego na drugiej zmianie sprzątasz i myjesz wóz. Nawet te duże mercedesy autokary musisz sam umyć po fajrancie. godzina pracy za darmo( to należy do obowiązków kierowcy) w żądnej firmie autobusowej tego niema. Obcina z wypłaty za każde przewinienie i
płaci grosze. Nikomu nie polecam tej firmy jak nie masz wyboru to zrezygnuj z kierownicy i zajmij się czymś innym bo u latochy tylko zniechęcisz się do pracy kierowcy.
oszukany .... 2013-04-03 13:10:36
To prawda, kierowcy uważani są tam jak śmiecie, a są motorem tej firmy, na 10leciu firmy kto pojechał ? Biuro a kierowcy ? zostają im tylko grille, nawet imprezy nie było dla nich, biedaki a zapier ... tam za 9 zł brutto !!! Porażka :/
obecny pracownik 2013-04-03 14:42:06
Masz racje,grila trzeba robić między busami i z czujką czy nie jedzie szef lub cyc :-)
lepper 2013-04-05 09:58:53
Czekam tylko na przetarg w Tczewie na komunikacje, słyszałem że właśnie latocha się zainteresował tym przetargiem jak wygra to dopiero będą jaja. Aż strach pomyśleć jak on potraktuje tych kierowców.
harry 46 2013-06-25 20:09:34
Anonim Ty się jeszcze zastanów z ta pracą u nich.Pracowałem tam prawie dwa lata.Wszystko co piszą tutaj sie zgadza.Pracujesz na niektórych liniach w weekendy po 18 godzin (z myciem 19).Jesteś traktowany jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i debil,który nic nie rozumie,płacisz za wszystko i użerasz sie z jednym z najgłupszych pseudo ochroniarzy (Daruś),ktory wpisuje kary,gdy nie ma humoru.Brat szefa jak i panie od grafików wredne i fałszywe.Nie licz,że grafik będziesz miał na miesiąc.Mają problem na następny dzień ułożyc.Busy w miare dobry stan,a autobusy z zewnatrz wyglądają ładnie,a tak naprawde to padliny.Nie wiem jak tam jest teraz,ale nie sądzę,aby coś sie zmieniło.Podejrzewam,że jest jeszcze gorzej.Powodzenia Anonim.
2
harry46 2013-06-27 20:41:05
Wątpię,że Latocha wygra.Myślę,że tutaj będą walczyc duże firmy o ten intratny kontrakt.Umowa ma obowiązywac 5 lat i tabor nie może byc starszy jak 5 lat.Latoszka jest za słaby finansowo,aby wylizingowac ponad 20 autobusów.
lepper 2013-06-28 20:16:16
Harry nie wiem skąd masz takie informacje ale oby to była prawda bo z tak nowym taborem prezes (usunięte przez administratora) ze śląska tez nie da rady on jest jeszcze cieńszy niż Latocha A ja jako kierowca meteora ma józ serdecznie dość tego cwaniaka arriva była by dobra chłopaki z 50 mówili że ich przejeli.
Co do latochy to pracodawca który niema szacunku do nikogo i niczego to jest po prostu taki człowiek nie warto u niego pracować
harry46 2013-06-29 08:44:44
Wydaje mi się,że oprócz słabej pensji i starego taboru w Meteorze nie jest aż tak źle.Tam przynajmniej z tego co wiem jesteś w miare normalnie traktowany.U Latochy jesteś śmieciem i tępakiem.Latocha odprowadza składki od najniższej krajowej i żeby nie godziny to pensja byłaby taka sama jak w Meteorze.Mój kolega zastanawia się,czy nie pójśc do Meteora.Warunki finansowe tam zna i chce w spokoju życ.Pracuje w Lisiebusie i robi po 300 godzin.To mówi samo za siebie.
lepper 2013-06-29 09:20:54
Tylko niech twój kolega pamięta o tym że w meteorze też jest układ starych wygów z kierownikiem. Jak go dobrze zna to dostanie umowę o prace a jak nie to będzie robił na śmieciówce na skoczka dopóki nie wykorzystamy urlopów a potem zostanie zwolniony.
Wielu młodych się tak przejechało na początku 2012 roku starzy siedzieli na wypowiedzeniach z veoli to trochę młodych przyjęli ale na umowę o pracę tylko że na trzy miesiące potem ich pozwalniał żeby zrobić miejsce dla starych wyjadaczy chociaż ci młodzi dobrze pracowali. Także k*****o jest wszędzie. Ostatnio gadałem na dworcu jednym z tych młodych co u nas robił to teraz właśnie jeździ u latochy marudzi jak cholera ale mówi że ma umowę o prace a nie śmieciówke i woli tyrać u latochy niż pracować w meteorze i nie być pewnym dnia ani godziny kiedy wyleci. Także widzisz każda firma ma swoje złe i dobre strony.
4
harry46 2013-06-30 09:33:52
Tak jak mówisz,że wszędzie są plusy i minusy.Z tego co wiem to wasz kierowniczek to stary wyga najpierw w ZKM,a później w Veoli także sprowadził swoich kolegów.U Latochy tez chłopaki pracują po 8 i więcej miesięcy na śmieciówkach.Tam żeby nie ten głupi system kar za jakieś absurdalne rzeczy to robota jest dobra.Rozumiem za jakieś grube sprawy karac,ale za duperelki to już przeginka.Jak dobrze żyjesz z (usunięte przez administratora) to umowe dostaniesz po dwóch miesiącach,a jak nie umiesz sie podlizywac to zostaje śmieciówka.No i te weekendy po 18 godzin to już wykańcza całkowicie.Następny dzień mimo długiego spania masz wyjęty z życia.
1
harry 46 2013-07-07 17:50:07
lepper,a od kiedy chcesz przyjśc do latoszki jeździc?
mar 55 2013-07-19 21:18:00
Zależy,czy się spodobasz(usunięte przez administratora)(brat szefa).Trzeba na niego naciskac to może zmięknie i da umowę.
mar 55 2013-07-28 10:24:44
To zależy,czy to co im proponujesz jest dla nich wygodne.Jak się spodobasz (usunięte przez administratora) to myślę,że można się dogadac.
Driver 2013-08-14 00:35:17
Witam. Niestety ta firma to porażka. Grafiki zmieniane trzy razy dziennie. Na początku jesteś traktowany dobrze, szef klepie po plecach, ale tylko jedno małe nieporozumienie: zwrócenie uwagi,że wypłata dziwnie mała, że 18 godzin dziennie za fajerą to trochę za dużo czy nie daj Boże niezgodzenie się z opinią wszechwiedzącego (usunięte przez administratora) i czar pryska- jesteś złym kierowcą, leniem itp.Załatwienie czegokolwiek w biurze przekracza możliwości ,, zwykłego zjadacza chleba" - dostać byle zaświadczenie - problem, zmiana grafiku (sam załatwiłeś kolegę który będzie cię zastępował) -a wykonalne.
3
anonim 66 2013-08-15 00:49:19
O widzę,że następna osoba przejechała się na firmie.Kto ma inne wyjście niech tam nie idzie pracowac.
1
anonim 66 2013-08-29 20:37:11
Wszystko co jest napisane powyżej to prawda.Nic dodawac już nie trzeba.
2
Driver 2013-09-18 20:06:51
Stwierdzam,że to co jest napisane w postach powyżej to wszystko prawda.Najpierw praca przez kilka miesięcy na umowę zlecenie,następnie umowa o prace mniej korzystna od zlecenia.Kierowca jest tam niczym.Uważany za (usunięte przez administratora)tępaka.Kontrolerki są nastawiane i szczute na kierowców,aby wykazywały jak największą efektywnośc w łapaniu kierowców za różne przewinienia (usunięte przez administratora),podatki odprowadzane od najniższej krajowej.Kierowcy są przemęczeni,gdyż wracają w nocy z jednego wyjazdu i rano na drugi dzień znów jadą w trase (usunięte przez administratora)Atmosfera totalnie zła.Nikomu nie polecam takiej pracy.Tyle jeszcze można dodac do tego co zostało już napisane powyżej.
2
Vam Dam 2013-11-29 19:10:43
O co ja tu widzę tylu niezadowolonych, a przecież (usunięte przez administratora)to niemalże dobroczyńca całej ludzkości i dżentelmen roku. Szkoda tylko, że nasi okoliczni notable dający mu te wszystkie nagrody i wyróżnienia nie musieli u niego pracować za najniższą krajową po 12 godzin dziennie za kółkiem, ale widać w tym kraju pseudobiznesmeni którzy kiwają i pracownika i państwo to wzór do naśladowania.
4
anonim61 2014-01-11 12:29:45
Wszystkie wpisy to prawda.Pracownik(mówię o wszystkich,nie tylko kierowcach)jest zerem,personel pomocniczy tylko dodatkiem do firmy.(usunięte przez administratora)Nie polecam pracować w tej firmie w żadnym zawodzie.
4
Kuba 2014-03-28 15:23:27
Jest aż tak źle? Chciałem właśnie zacząć pracować i nie wiem czy to dobry pomysł.
1
jacosław 2014-04-01 15:31:04
Do Latochy niej s tak łatwo się dostać on przebiera w kandydatach tego się nie spodziewałem. Byłem u niego miesiąc temu na rozmowie i nie chciał mnie zatrudnić a mam wszystkie papiery pracowałem wcześniej w meteorze.
ja 2014-10-08 11:15:49
regulamin nie zabrania zabrania wozka z dzieckiem, żaden kierowca aotobusu nie zabral mnie z dzieckiem i wozkiem co oznaczal dla mnie i miesięcznego dziecka dugi spacer we wstretna pogode,czemu nie wprowadzicie pojazdow aby można było normalnie bez obaw i proszenia skorzystać z wozkiem i dzieckiem kiedyś było inaczej mona było smialo wejść z wozkiem i dzieckiem smialo do autobusu teraz kierowcom wszystko przeszkadza,nie wiem czy boja się placzu malucha czy to lenistwo aby otworzyć boczne drzwi i pmoc wnieść ta chwile wozek z maleństwem nie z pierwsza i nie ostatniia osoba panscy pracownicy tak postapili
ja 2014-10-27 20:16:43
Trzeba powiedziec ze kierowcy tej firmy są bardzo mili i sympatyczni (przynajmniej na mojej trasie) :)
Bilbo 2014-12-17 22:39:06
Atmosfera między kierowcami dobra ale kierownictwo i biurowcy do kitu i kantują od samego początku tworzą wisielczy klimat. Klientela do bani. Ludzie myślą, że jak jesteś kierowcą to cię mogą poniżać jakimiś wymyślonymi telefonami, mailami i innymi donosami
2
BLISCY ANDRZEJA LEJTYMANA... 2016-04-28 08:24:56
CO TU DUŻO PISAĆ O TEJ FIRMIE??? OCEŃCIE SAMI.... ANDRZEJ LEJTYMAN- MECHANIK SAMOCHODOWY W W/W FIRMIE PRACOWAŁ TAM 13-cie MIESIĘCY NA ŚMIECIOWYCH UMOWACH. A ZDARZAŁO SIĘ, ŻE ZA KARĘ (?) UMOWY NIE DOSTAWAŁ I MIESIĄC HAROWAŁ NA CZARNO. NIE MIAŁ URLOPU. JAK WYŻEBRAŁ WOLNY DZIEŃ TO BYŁ KARANY... JAKO MECHANIK SAMOCHODOWY, 18 MARCA TEGO ROKU, SZEFUŃCIO NAKAZAŁ MU RĘCZNY ROZŁADUNEK KŁÓD DREWNA Z DUŻEGO WOZU... BEZ ZACHOWANIA PRZEPISÓW BHP, BEZ ZABEZPIECZENIA, BEZ WYOBRAŹNI WŁAŚCICIELA FIRMY O NIESZCZĘŚLIWYM WYPADKU.... ANDRZEJ ZGINĄŁ... POŚLIZGNĄŁ SIĘ I BELA DREWNA UDERZYŁA GO W KARK... ŚMIERĆ NA MIEJSCU... SZOK, SZOK, SZOK... DO DZIŚ TA ŚMIERĆ NIEWINNEGO CZŁOWIEKA JEST TUSZOWANA... BYŁ ARTYKUŁ W DZIENNIKU BAŁTYCKIM... PO ZA TYM CISZA... JAK SIĘ MA PIENIĄDZE, WŁADZĘ I ZNAJOMOŚCI TO MOŻNA I ŚMIERĆ SWOJEGO PAROBKA UKRYĆ. POMIMO, ŻE BYŁO TAM WIELU PRACOWNIKÓW... TAKA TO FIRMA... ZAROBKI NA PAPIERZE NAJNIŻSZE. RESZTA- NIEWIELE WIĘKSZA ZA NP 250 GODZIN, Z NOCKAMI I NIEDZIELAMI... 2200ZŁ.
mich 2016-05-09 11:54:33
BLISCY ANDRZEJA LEJTYMANA...' to faktycznie bardzo niemiła sytuacja i również smutna, prykro mi ale mam nadzieję, że w takim nieszczesciu pracodawca prze to co sie stało, bedzie podchodził do wszystkiego inaczej i bedzie to dla niego nauczka i przestrogą
1
Zostaw swoją opinię o PUH LATOCHA - Wielgłowy
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PUH LATOCHA