brak logo

CCIG Sp. z o.o.

Wrocław

Opinie o CCIG Sp. z o.o.

admin 2015-07-31 10:19:04
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie CCIG Sp. z o.o.? Komentuj na naszym forum i uzyskaj odpowiedź od innych użytkowników.
halina1984 2015-10-13 16:40:06
Witam,pracowałam w ccig pare mcy jako konsultant telefoniczny. z byle powodu zwolnili kierowniczke z projektu play, gdzie baza klientów była wyjątkowo trudna jak i sam produkt. potem przydzielili mnie na infolinie,gdzie miała mnie wyszkolić jakaś pracownica która zrobiła jedno wielkie "G" anie profesjonalne szklenie. po kilku dniach zawołała mnie kierowniczka Magda, notabene ppo polonistyce i nie pracująca nawet w swoim zawodzie...usłyszałam pusty śmiech i parę przykrych słów-nie polecam, to firma gdzie nie szanuje sie ludzi,z byle powodu sie ich zwalnia no i zarabiasz grosze bo oni nigdy nie potrzebuja na pełny etap więc grosze zarobisz. nie polecam atmosfera w firmie do bani. kierowniczka to kawał chamówy bez elementarnych odstaw kultury osobistej, nie wiem skąd oni wytrzasnęli tę wieśniare i buca z polonistyki-jednym słowem strach się jej bać i nie polecam!
ogarnijsie 2016-03-11 09:07:22
W CCIG nie istnieje projekt Play od ponad 3 lat, więc albo Cię wzięło na przemyślenia po takim czasie, albo coś Ci się bardzo pomyliło.
Ehhh 2016-05-26 14:43:10
Pracuje nadal dla CCIG i to co się tam dzieje sprawia, że usilnie szukam innej pracy. Rotacja pracowników jest wysoka, braki konsultantów powodując rosnący nacisk na Twoją dyspozycyjność a ludzie masowo się zwalniają. Zwłaszcza nie polecam pracy na Czacie lub Nju, gdzie menadżer Jakub Z. stosuje wobec ludzi mobinng i takie manipulacje, że głowa mała. Ktoś nie wysłał dyspozycyjności na czas tylko 15 minut później (menadżer grafik robił 2 dni później) to dostał ZA KARĘ 75h do wypracowania w kolejnym tygodniu pod groźbą kary. Jedynym rozwiązaniem sytuacji było dogadać się z innymi pracownikami aby przepracowali za tą osobę część z tych godzin albo układ z bestią, która tą osobę skazała na taki los. A jak ten układ wygląda? Ano tak, że umawia się na odróbkę części z tych godzin w kolejnym tygodniu (oczywiście jako odróbka liczą się tylko godziny ponad 24h wymaganych tygodniowo) a co najważniejsze trzeba to dać na piśmie!! Więc dostajesz papier długopis i piszesz jakieś oświadczenie aby J. Z. miał na Ciebie cyrograf. Bardzo współczuje osobą które zostały w ten sposób wyciągnięte przed szereg, nie wyobrażam sobie jak głupio musiało im być w takiej sytuacji. Ponadto w firmie obecnie obowiązuje program poleceniowy 400zł za każdą poleconą osobę i wiecie co? Nikt się nie pali do polecania ... bo ludzie którzy przychodzą z poleceń często są przenoszeni na inne projekty niż byli poleceni, czują się oszukani a osoby polecające je do pracy winne takiemu obrotowi sprawy. Jednym słowem dramat, a zwłaszcza ten pseudo menadżer, który manipuluje wszystkimi jak zabawkami nawet swoimi kolegami menadżerami (ma bardzo bliskie, kumpelskie realacje ze swoim przełożonym, więc nikt nie może mu nic powiedzieć).
4
konsultant 2016-05-27 13:58:31
Pracowałem w CCIG przez krótki czas i żałuję decyzji, że podjąłem współpracę z tą firmą. Projekt, z którym miałem do czynienia to LiveChat. Co do szkolenia nie mam zastrzeżeń, niemniej jednak moja opinia o CCIG i dobre pierwsze wrażenie zmieniły się bardzo szybko. Mianowicie chodzi o osobę Jakuba Z. Jest to osoba będąca zaprzeczeniem managera, która ani nie potrafi nic wytłumaczyć ani nie wzbudza sympatii i zaufania wśród teamu. Jego zachowanie i metody postępowania są karygodne!! Nie ma możliwości co do negocjacji grafiku w pilnych przypadkach. Owszem można, ale po podpisaniu papierka, że zobowiążemy się to odrobić. Zero jakiegokolwiek zrozumienia, podczas gdy z godzinami na projekcie nie ma co robić, bo jest ich tak dużo. Zadanie pytania związanego z pracą często wiąże się z odpowiedzią typu: najpierw niech wszyscy obok się dowiedzą, że Ty tego nie wiesz, a potem ewentualnie od niechcenia Ci odpowiem. Ja i inne osoby przyszliśmy do pracy na konkretny projekt (pisaliśmy z klientem na chacie) po czym nagle dowiedzieliśmy się o szkoleniu na projekt, gdzie mieliśmy dzwonić do ludzi by namawiać ich do kupna usług. Żadnej informacji wcześniej, NIC! Tylko od razu grafik, że szkolenie a później mini zebranie bez konkretnych informacji na 5 min przed szkoleniem. Oczywiście w dzień przed szkoleniem J.Z. chodził i pytał się każdego czy może przyjść do pracy w godzinach porannych. Szkoda tylko, że celowo ukrył fakt, że chodzi o szkolenie. Sprawa przeniesienia została poruszona, a skończyło się na pogróżkach ze strony J.Z. jeśli odejdziemy z firmy na następny dzień. Oczywiście wszystko w formie: "manager" siedzi "rozwalony" przed nami na krześle, straszy nas wyssaną z palca karą (nie ma o niej ani słowa w umowie) a na koniec dodaje "czy coś jeszcze?". Atmosfera niczym na przesłuchaniu a forma potraktowania w pełni olewacka!
Jak najlepiej podsumować moje doświadczenie w CCIG? Lansiarstwo i kolesiostwo, które sprawia, że tracisz zapał do pracy w chwilę a kolejna rzecz jaką chcesz zrobić to przede wszystkim zapomnieć o CCIG.
3
TylkoJeden 2016-05-27 16:16:03
Pracowałem w ccig trochę ponad miesiąc.
Pierwsze co pomyślałem - praca idealna!
Dobra atmosfera, mili ludzie, elastyczny grafik, wypłata co tydzień.
Do momentu kiedy napotkałem "Wielkiego Wodza" Jakuba Z.
Jego wybujałe ego, sposób traktowania pracowników, wszystko co opisał poprzedni konsultant wyżej - w ciągu jednego dnia zmiana nastawienia do pracy o 180 stopni. Teraz tylko człowiek myśli jak się wyrwać z tej klatki, żeby nie płacić jakichś kar (o których dowiadujesz się w momencie kiedy chcesz złożyć wypowiedzenie).
Ogólnie nie mam zastrzeżeń. Tylko jeden człowiek w tej firmie spowodował, że chcę uciekać jak najszybciej.
Jeżeli zmieni się manager lub jego mniemanie o sobie i nastawienie do pracowników - polecam, w innym przypadku szkoda życia i nerwów na bycie sługusem kogoś takiego.
2
niepolecamjakuba 2016-05-27 20:19:22
Pracowalem w ccig przez okolo pol roku na projekcie teleweb njumobile. Jezeli chodzi o ludzi na projekcie - super atmosfera. Jezeli chodzi menadzerow, menadzerki Natalia oraz Sylwia rowniez badzo sympatyczne i pomocne i mozna bylo sie zawsze dogadac - zwlaszcza z Sylwia. A teraz do konkretow - wyzej wymieniony JAKUB.Z. Straszny gosc. Gdy bylo malo polaczen, kazal isc do domu co wiazalo sie z mniejsza kasa. Nie mozna bylo o nic zapytac, bo zawsze byl jakis problem. Podstepem kazal przyjsc na szkolenie na backoffice. Oczywiscie grozil roznymi karami itd. Najlepsza byla informacja o przeniesiu na livechat Orange, gdzie rowniez jest menadzerem. 15 minut po wyjsciu z pracy otrzymalem telefon, ze w dniu jutrzejszym mam przyjsc na szkolenie na livechat. Gdybym nie zapytal, czy na Nju to pewnie o tym, ze jest to Orange dowiedzialbym sie dopiero na szkoleniu. 0 jakiegokolwiek zapytania, czy odpowiada mi taki projekt (gdzie grafikowanie bylo zupelnie inne). Prosilem rowniez o przeniesie na inny projekt, niz live, jednak pan Jakub zablokowal mi taka mozliwosc oraz wystawil negatywna opinie informujac wszytkich, ze nie odbieram telefonow i nie mozna sie ze mna w zaden sposob skontaktowac. Takze przestrzegram wszystkich przed tym pseudo menadzerem z wybujalym ego.
1
Paweł 2016-05-27 23:15:49
Pracowałem na projekcie LC i uważam że przesadzacie z tą nagonką na Jakuba. Jednak on jest główną osobą prowadzącą projekt, to on zajmuje się grafikiem a nie reszta menadżerek, więc nic dziwnego że na niego spada cały hejt.
Osobiście też sądze, że nie jest może "idealny" ale na pewno nie zasłużył aż na taką krytykę.
Konsultant 2016-05-28 00:25:59
Paweł, znaczące jest to, że pracowałeś na tym czacie jakiś czas temu. Od tego czasu sporo się zmieniło, a Jakub jest już Senior Menadżerem, przez co odnosimy wrażenie, że nadużywa on swojej pozycji. Wszyscy wiemy, że atmosfera na sali w dużej mierze zależy od tego, w jakim humorze przyjdzie Jakub do pracy, jednak ostatnio to, jak traktuje konsultantów jest nie do zniesienia. Co więcej Jakub jako menadżer zarządza tylko tym projektem, sam projekt jest na tyle dobry, że da się go prowadzić bez niego, uważam, że inni menadżerowie są równie kompetentni, a projekt utrzymują natomiast sami konsultanci. O dziwo, gdy nie ma go w pracy, a są inni menadżerowie, atmosfera jest bardzo miła, nikt nie ma problemów z samodyscypliną i tym, aby pracować, a także jest zrobiony wynik.
Kkk 2016-05-28 20:44:27
Faktem jest że Jakub Z rzeczywiście dokłada godzin i straszy karami gdy ktoś nie może ich zrealizować. Konsultanci czasami wolą poczekać z zapytaniem do przyjscia innego menadżera niż pytać samego Jakuba. Menadzerka która zawsze miło i rzeczowo odpowiada na pytania i pomaga konsultantom jest Natalia G.
Konsultant1 2016-05-29 00:51:39
Straszenie karami to jedno, ostatnio część ludzi z teamu poczuła się oszukana przez Jakuba, ponieważ chodził po sali, zbierał godziny, mówiąc, że mu ich brakuje w poniedziałek i wtorek, osoby, które zgodziły się przyjść, myślały, że te godziny są potrzebne na czat, dlatego bez wahania chcieliśmy pomóc Jakubowi, a jak się okazało godziny te miały być na szkolenie na inny projekt, o czym dowiedzieliśmy się z e-maila, a na jaki projekt dopiero powiedziano nam 5 minut przed szkoleniem. Co więcej podczas rozmowy z nim przed szkoleniem, najpierw zapytał nas jak się na to zapatrujemy (wszyscy powiedzieliśmy co sądzimy na ten temat, że czujemy się niesprawiedliwie potraktowani) po czym Jakub powiedział: rozumiem, decyzja już zapadła. Nie rozumiemy więc po co była ta rozmowa i dawanie nam pozornego wyboru, nieliczenie się z naszym zdaniem i całe oszustwo z godzinami.
anonim 2016-09-21 15:30:44
Niestety firma nie zawsze wypłaca należności. Starają się, żeby zachowywać fair, ale tak nie jest. Wewnętrznie mają niezły bajzel. Fajne są wypłaty w piątki, karty zniżkowe itd. Praca, żeby sobie dorobić, ale nie wiem jak obsługują klientów, jeśli gubią pracowników, sprzęt i nie ogarniają, co się dzieje.
es 2016-10-16 14:38:38
a na ile może liczyc zwykły pracownik call center zatrudniony na stanowisku konsultanta? mowie juz o osbie ktroa ma dosiwadczenie, czy każdemu tyle samo płacą?
aaaaa 2016-10-28 21:23:00
Hej. Pewnie Pomyslisz że wpis jest lewy Ale nie jest. Kilka lat pracuje w ccig od słuchawki po czat. Podzielam twoją opinię odnośnie Kuby - cham, myślący tylko o sobie, o wyniku i wielki pan wladca odgrywajacy sie na ludziach Brak słów do jego osoby i podejścia do konsultanta. Natalia ? Tu się nie zgodzę! Pracuje z nią jakiś czas. Kompetentna pomocna i idzie zawsze na rękę. Maciek - nie wypowiem sie.
Aaaa kokezanko przeklinanie w pracy - lekko słabe. Poszukaj pracy może gdzieś w barze.
Kasia z Zespołu HR 2016-11-04 09:40:11
Drodzy, czytamy powyższe z niepokojem i zapewniamy, że każde alarmujące nas informacje traktujemy bardzo poważnie. Nie ma zgody dla zachowań, które nie są spójne z wartościami, jakie reprezentujemy. To właśnie dlatego na pewno zweryfikujemy opisane sytuacje, aby poznać wersje zdarzeń każdej ze stron. Ważne jest, bez względu na miejsce realizacji zadań, aby zdarzenia, które mogą być potraktowane jako nadużycia czy zachowania nie fair zgłaszać do właściwych osób - managerów kierujących pracą oddziału lub HR. Bardzo wnikliwie obserwujemy i dbamy o wysoką jakość pracy w oddziałach, natomiast jeśli niezależnie od tego zdarzy się coś, co wykracza poza przyjęte normy, nie możemy reagować, jeśli informacja nie zostanie nam przekazana. W razie potrzeby zapraszamy też do kontaktu osobistego: hr@ccig.pl. Pozdrawiamy!
konsultant 2016-11-08 21:56:15
Jeśli to czytasz Jakubie Z. to powiem Ci o czymś czego pewnie nigdy nie słyszałeś: "Karma wraca". Wielu czeka, aż przypomnisz sobie te słowa
Zostaw swoją opinię o CCIG Sp. z o.o. - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CCIG Sp. z o.o.