Jan-Dar Sp. Z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Jan-Dar Sp. Z o.o.

Magazynier

Co wy macie do tej firmy? Jak się komuś pracować nie chce to zawsze bd narzekał że ciężko ???? pracuje tam ponad rok i złego słowa nie mogę powiedzieć ???? a tym co ciezko było/jest to proponuję na emeryturę od razu isc ???? marne pieniedze? Za stanie nikt nie placi ????

1
Ania
Były pracownik
 Pytanie
@Magazynier

Magazynier pracujący ponad rok w firmie? Chyba jakiś fake... jeżeli chodzi o zakład produkcyjny to jest jeden magazynier, który pracuje chyba od początków firny, natomiast pozostali dwaj zostali zatrudnieni jakoś latem tego roku.

2
Paulina
Inne

Sklep na błoniu tragedia. Kierowniczka do zwolnienia. Brak kultury

3
Klient
Inne
 Pytanie
@Paulina

Sklep może tak...a co do obsługi to są w porządku.Ale gdyby Pani była na sklepie przy Toruńskiej dokładnie to na ul. Spokojnej to co ostatnio widziałam dokładnie w zeszłym tygodniu jak kierowniczka (niby kierowniczka bo Koło kierownika nigdy chyba nie stała) sklepu wypychała kierowcę który dowozi pieczywo ze sklepu z koszem chleba który chciał wnieść do środka a ona przyczasneła mu ten kosz drzwiami i próbowała go wypchnąć na zewnątrz skutkiem tego pieczywo wylądowało na podłodze..widziałam że ten Pan odpuścił a ta niby kierownik pozbierała pieczywo i zabrała za ladę chociaż tam już nie raz spotkałam się z sytuacją że coś ląduje na podłodze .Z taką akcją ze strony ekspedietek na żadnym sklepie jeszcze się nie spotkałam Chyba za mocno do głowy wzięła sobie tytuł kierownika sklepu.Nie wystarczy stać pachnieć i ładnie wyglądać trzeba mieć coś w głowie i umieć współpracować z resztą pracowników oraz pracować i prowadzić swoje miejsce pracy.. a nie wchodząc do sklepu jako klient unikam pajęczyn w drzwiach a okna pozostawiają wiele do życzenia.Jeszcze jedno. Obowiązują maseczki w sklepie klientów jak i ekspedietki to dlaczego te Panie w tym sklepie nie posiadają??nie są odgrodzone pleksą żeby mogły być bez...

Klient
Inne
 Pytanie
@Klient

Chodze do tego sklepu od samego poczatku ,mieszkam zaraz za sklepem i nie zgadzam sie z tym wpisem. Przy owym zdarzeniu nie byłem ale czemu pisze Pani o oknach i jakis pajeczynach a nie konkretnie o pracy tych Pań? Nie było słowa o obsłudze o tym jak szybko starają sie opanować kolejki,aby każdy był szybko obsłużony i zdążył np na tramwaj czy autobus. Znam osoby,które powiedzą słowo a na drugi dzień będą miały przygotowane kanapki lub ciepła pizzę na życzenie. Poza tym żadna z Pań pracujących w tym sklepie nie ma plakietki " KIEROWNIK" więc skąd wiedza, która z tych Pań jest na takim stanowisku.

Klient
Inne

Witam. Czy w Koninie pani kierownik Agnieszka i pracownica pani Kasia zaczną kulturalnie odzywać się do klientów,nie pyskować, nie odpyskowac i przekrzykiwać klientów. Mam 67 lat i nie zasługuje na takie traktowanie przez te panie,. Bardzo proszę szefostwo o zrobienie coś z tymi paniami . D. Dziękuję.

klient
Inne

Czy dopuszczalne jest by pani obsługująca klientów w sklepie z pieczywem pracowała bez maseczki .A tak było w Waszym sklepie w Lubiczu Górnym dnia 12.09 2020 około godz 11,30.Zainterweniujcie bo jak nie to pomoże nam Sanepid.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko i sprawnie. Telefon,rozmowa...jeśli cos by nie pasowało,to manager nie zapytał kiedy moge zacząć prace. Zaczęłam nastepnego dnia. Pracuje do dziś.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Klientka
Inne

Byłam niedawno z dzieckiem na placu zabaw w Piekarni Grochola w Szubinie. Tragedia...Zabawki zakurzone, część już zepsuta, mata brudna. Wątpię czy w ogóle jest tam jakaś dezynfekcja zabawek skoro Panie nawet kurzu z nich nie wycierają. Panie niemiłe. Odpowiadają z wielką łaską. Jeśli ktoś tego nie dopilnuje stracicie klientów.

Milosz
Inne
@Klientka

Wi Witam. Mieszkam w Koninie,chodziłem z rodziną do piekarni Grochola na zakupy, ale już tego nie robię, obsługa straszna, nie wiem jak można tego nie widziec, brudno tam, niesympatycznie, pani kierownik straszna, jak taka osoba tam pracuje,chyba ma niezle plecy ze ja trzymają. Przestałem chodzić tam, są inne piekarnie i milsze panie. Powinni zmienić kadrę w Koninie to by było milej i sympatyczniej,ale widać że szefostwo nie widzi problemu, że traci klientów, a wielka szkoda.

Martyna
Inne

Czemu nikt nie reaguje w Koninie, na pewno szef nic o tym nie wie co się tam dzieje że klienci mają dosyć tej obsługi.

Monika
Inne
@Martyna

To samo jest w Bydgoszczy na błoniu Nikt nie reaguje. A klienci odchodzą

1
Klient
Inne

Witam. Jestem klientem z Konina robię zakupy w Prawdziwy Chleb Grochola. Rozczarowywuje mnie to że obsługa jest tam fatalna od samego początku i zmieniły się tylko dwie panie a dwie panie blond i szatynka z długimi włosami pracują, te panie są nieprzyjemne, niemiłe, potrafią klientowi odpowiedzieć że jeśli coś nie pasuje to można zmienic sklep. Jak można takie osoby trzymac. Moi znajomi i ja osobiście kupujemy w Piekisiu, obsługa rewelacja . Grochole odradzam przez tą obsługę straszna

Mariola
Inne
@Klient

Witam. Ma Pan rację co do Konina do Grocholi niemiłe są te panie dwie blondynki i szatynka, nie wiem dlaczego takie osoby trzymają, też przestałam tam chodzić, a ma Pan rację Piekus ma lepszą obsługę polecam, Grocholi nie chyba że zmienia załogę na lepszą, nie bede opisywać co tam nieraz słyszałam bo wstyd.

xyz
Były pracownik

Pierwszy raz pracowałam z tak niekompetentną kadrą zarządzającą- mowa tutaj o głównej siedzibie firmy. Brak organizacji, komunikacji, a przede wszystkim zarządzania. Nikt nie potrafi niczego zorganizować. Przychodzisz do pracy i wciskają dodatkową robotę, bo nie ma ludzi. Ciągle tylko obietnice bez pokrycia. Przychodzi kierownik zakładu i mówi jedno, a potem główny kierownik to neguje. Chyba sam fakt kierowania zakładem produkcyjnym ich przerasta. Kierownik zakładu totalny przerost formy nad treścią. Chodzi od jednej do drugiej pracownicy i sieje zamęt. Jak mu coś nie przypasuje to idzie do jednej puścić "oczko" i poobgadywać tą drugą i na odwrót. Jak w przedszkolu! Albo nawet gorzej. Odchodzisz z pracy i dowiadujesz się, że za wolno pracowałaś, chociaż nikt ci tego wcześniej nie powiedział, bo kierownictwo boi się rozmawiać z pracownikami! Do tego brud, smród i pospólstwo...(chociaż o dziwo nawet w takim miejscu zdarzają się perełki). Można by jeszcze dużo mówić, ale każdy szanujący się pracownik od razu zauważy, że tam się nie da pracować. Reasumując: jeżeli dostałeś/aś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną to chociażby proponowali ci złote góry uciekaj jak najdalej!

Kris
Inne

Piekarnia w Skokach super ale odrzuca gorączka która tam panuje. Jestem już od rana klientem i już wcześnie rano nieprzyjemna temperatura. Współczuję paniom pracującym.

anonim

(usunięte przez administratora)

Zespół Grochola

Przykro nam, że zostaliśmy wywołani do tematu mobbingu. Również chcielibyśmy znać konkrety tych zarzutów. Niestety tu często dochodzi do rzucania błotem na lewo i prawo, bez podstaw i konkretów. Jeżeli którykolwiek z naszych pracowników ma sprawę do wyjaśnienia zawsze może liczyć na pomoc Managera w sklepie lub Kierownika i Technologa w centrali. Jeżeli, pracownik chce rozmawiać bezpośrednio z Panem Grocholą też istnieje taka możliwość. Dlatego ciężko ustosunkować się do zarzutów bez pokrycia w faktach. Wszystkie chętne osoby do pracy w naszych sklepach prosimy o składanie aplikacji lub wysyłanie swoich CV.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Francz
@Zespół Grochola

Grochola a gdzie są wszystkie komentarze? Dokonujesz selekcji co ma się tutaj pokazać. Jesteście tacy fair to zamieszczajcie wszystkie wpisy. Plscìsz abonament gowork i sam dokonujesz tego co ludzie mają przeczytać. Po prostu nie masz ludzi do pracy bo nikt nie chce tam pracować. Klamcy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zespół Grochola
@Francz

Wszystkie wpisy , które są akceptowane przez regulamin są publikowane. Zakazane jest bezpodstawne oczernianie, oraz używanie słów takich jak w Pani wpisach. Jeżeli używa Pani tylu wulgaryzmów i pomówień bez podania konkretów nie możemy się do tego ustosunkować. Pisanie anonimowe na forum jest złudnie bezpieczne i daje poczucie bezkarności. Wiemy, że byli pracownicy często oczerniają byłych pracodawców. Jednak nie możemy podjąć dialogu na poziomie wulgaryzmów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Zespół Grochola

A skad wiesz zaklamany zespole ze to byli pracownicy pisza co? Klamiecie na kazdym kroku a co ludzie pisza jest prawda i tymi pustymi slowami nie zakryjesz tego co jest prawda i co tam sie dzieje w tej zaklamanej firmie. BRAWO FRANCH POPIERAM TO CO PISZESZ.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zespół Grochola
@Ja

To co pisze Francz to jej opinia i jak każdy człowiek ma do niej prawo. Nie wiemy kto pisze pod tym nickiem i co było prawdziwym powodem rozstania. Co do Ja proszę zauważ, że Francz pisała o pracy w naszym sklepie. My jako Zespół Grochola napisaliśmy ogólnie, że byli "pracownicy często oczerniają byłych pracodawców". Przyjęło się już, że pozytywnych opinii się nie zamieszcza, a szkoda jest ich mało. Jeżeli chodzi o kwestię ilości chętnych do pracy jest ich tylu, że nie możemy przyjąć do pracy wszystkich.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Francz
@Zespół Grochola

Sam siebie oszukuje sz Grochola. .....tylu chętnych że nie możemy wszystkich przyjąć. .. Koń by się uśmiał. Dobra zabawa z tym grochola. Jak tak czytam te wpisy to normalne śmiech ogarnia. Odnoszę wrażenie jakby to było idealna firma tylko dlaczego nie chcą tam pracować? Nie oszukuj grochola bo jak jest to ja wiem. Mam jeszcze kontakt z dziewczynami i wiem jak jest. Nic się nie zmieniło. Idealny grochola śmiech

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Normalna
@Zespół Grochola

Chciałabym żeby szef dowiedział się co się u was dzieje jak menadżerki grożą zwalniają ludzi bo nie wolno im nic powiedziec

Klientka
@Ja

Witam. Jestem klientem z Konina. Chciałbym powiedzieć ze pieczywo, ciasto, i inne produkty macie pyszne, ale załoga jest niemiła, nieprzyjemna. Panie pyskują, odnoszą się opieszalei odpryskują. Lubiłem tą piekarnie, ale przez tą załogę przestałem tam robić, zakupy. Przykre to jest ze nikt sie za to nie weźmie, a panie pewnie mówią że są niewinne. Może jak coś się tam zmieni i załoga to wrócę że znajomymi a polecałem każdemu , i dmoi znajomi też to stwierdzili ze załoga jest niemiła.

xxx
Pracownik
@Normalna

dokładnie tak jest pracujesz a przychodzac na drugi dzień do pracy jak mu cos nie pasuje zwalnia i wymysla dziwne historie

klientka

Mam pytanie do osób w firmie zajmujących się sklepami? Czy ktoś w ogóle ma nadzór nas sklepami ?... Panie sprzedające w sklepiku przy rynku na Błoniu w Bydgoszczy mam wrażenie, że pracują tam za karę.Dokładnie dwie blondyny, starsza po 40, i młodsza ok. 30lat. Bardzo niemiła obsługa, a odpowiedzenie klientowi "Dzień dobry, "do widzenia" graniczy wręcz z cudem! Nikt nie wymaga, aby Panie kłaniały sie klientowi w pas, tu chodzi nie o powiedzenie, a odpowiedz, zasady dobrego wychowania. Jest sporo piekarni w okolicy, i ten sklep omijam z daleka, zresztą już nie tylko ja , ale większość osób. Dodam, że moje zakupy nigdy nie ograniczały sie tylko, do zakupu chleba, czy bułek, ale również do innych wypieków. Pracodawco! jeżeli zależy Wam na obrotach, to zalecam zrobić kontrole w sklepach w postaci Tajemniczych klientów. Bo w dużej mierze, na obrót sklepu mają wpływ pracownicy, a niezadowolonych pracowników, sprzedających za karę powinno się eliminować z zespołu !!! A Panią zalecam zmienić pracę na inną, do sprzedaży sie niestety nie nadajecie !!!

1
Stały klient
@klientka

Nie mogę się zgodzić z Pani opinią. Jestem stałym klientem od momentu powstania sklepu. Uważam, że Panie mają wręcz anielską cierpliwość, zawsze są miłe, uśmiechnięte i chętnie doradzają. Niejednokrotnie wspólnie żartowaliśmy, a "dzień dobry i do widzenia" słyszy każdy, nieraz nawet po dwa razy, po wejściu i przy rozpoczęciu obsługi, byłem tego świadkiem stojąc w dużych kolejkach np. w soboty. Pamiętajmy, że jesteśmy tylko ludźmi, a te Panie mają dziennie styczność z wieloma różnymi klientami, z czego większość to osoby starsze, które potrafią grać na nerwach. Życzę Pani oraz każdemu innemu by był zawsze tak sympatycznie obsługiwany jak ja.

stały klient
@Stały klient

Widzę, że Panie ze sklepu doskonale śledzą Gowork, i nie przyjmują słów krytyki. Tak super obsługujecie klientów ? ciekawe jakich ? Bo z tego co sie orientuje, to nigdy nic, nie potrafiłyście doradzić ! więc skąd te bzdury pisane w odpowiedzi. ! Jak posypia sie zwolnienia, może wtedy docenicie swoją pracę !!! Zyczę mądrości życiowej.

1
stały klient
@Stały klient

wnioskując uważam, że napisane jest to przez osoby sprzedające własnie w tym sklepie. zamiast wypisywać pochlebne opinie Drogie panie w swoim kierunku, proponuje przeszkolić się z obsługi klienta, oraz zasad dobrego wychowania. Bo tego wam brakuje.

1
Edyta
Inne

Czy są na forum pracownicy Jan-Dar ? Powiecie coś o swojej pracy? Na jakie zatrudnienie można liczyć? Jaka jest atmosfera w pracy? Każda kwestia może być ważna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Normalna
@Edyta

Witam. Zostałam zwolniona,bo kochałam ta prace, nie można nic panią menadżerka powiedzieć, ani z krytykować, bo odrazu wylatuje się, jest nacisk, groźby że zwolnią, że wszystko się źle robi, czy o tym szef wie, bo jak sądzę nie, dlatego ludzie na niego gadają, ale to ukrywanie przed nim wszystkiego. Masakra

pracownica

ta firma to tragedia ryba psuje sie od glowy. Panie Dariuszu proponuje pojsc do psychiatry;) jak mozna tak odnosic sie do pracownikow. zenada

były pracownik

Z tego co sie orientuję jest zatrudniona nowa osoba, która regularnie odwiedza sklepy. W ten sposób sprawdzają pracowników. Podobno było dużo skarg do firmy.

klientka

Witam.Jestem stałą klientką piekarni na Błoniu (Targowisko) i chciałam bardzo pochwalić Panie tam pracujące.Miła obsługa panie zawsze uśmiechnięte i dobrze doradzające .W tak trudnym czasie nie zważając na ryzyko związane z korona wirusem robią dobrą robotę .Moje gratulacje !! Brawo moje Panie tak dalej.Pozdrawiam . PS. Negatywne ,(tak dające dobre rady) komentarze które przeczytałam moim zdaniem piszą osoby które zostały zwolnione z tej firmy lub będąc poza firmą i już do firmy wrócić nie zamierzają gdyż pisowni i pewne zwroty bezpośrednio o tym świadczą.Trochę pokory a na nudę polecam dobrą książkę a nie wypisywani bzdur !!!! (choć książka do dla inteligentnych)

@.gmeil.com

Polecam firmie bliżej przyjrzeć się obsłudze sklepu na Bydgoskim błoniu przy rynku. Msakra !!!!

Klient

Dlaczego Panie w Piekar i nie mają odpowiedniego zabezpieczenia przed wirusem.tasma ? Hihi.Kupowalem chleb i widziałem na własne. Ludzie nie przestrzegają.Moze jakaś pleksa jak w ininnycsklepach.warto pomyśleć.

Porażka

NIE POLECAM. Przede wszystkim mobbing odkąd zatrudniono wspaniałego Pana dyrektora, grozenie zwolnieniami, mącenie w kontaktach dziewczyn z załogi, nie wspominając o grzebaniu w szafkach pracowniczych bez żadnego pracownika w pobliżu- co więcej robienie zdjęć tego co jest w środku. Kasa nie najgorsza, jednak premie w większości przypadkow nie do osiągnięcia bo progi są kosmiczne. Brak komunikacji pracownik-szefostwo. Milion pomysłów na minutę, czasem nawet sklep nie jest powiadamiany o zmianach A jak nie nadazasz i nie jesteś jasnowidzem to zrypa i twoja wina oczywiście. Żałosne

Młoda

JA PRACUJĘ W TEJ FIRMIE I NIE POWIEM ZŁEGO SŁOWA... CO DO PŁACENIA MASZ RYJ TO ROZMAWIAJ A NIE ŁAZISZ I NARZEKASZ LUB ZA PLECAMI RĄBIESZ (usunięte przez administratora)

1
Olgierd
Inne

Jan-Dar ma opinię dobrego pracodawcy, podpowiecie mi czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Zostaw merytoryczną opinię o Jan-Dar Sp. Z o.o. - Szubin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jan-Dar Sp. Z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 3 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jan-Dar Sp. Z o.o.
Przejdź do nowych opinii