Jan-Dar Sp. Z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Jan-Dar Sp. Z o.o.

.
Inne

Produkty świeże i bardzo smaczne, obsługa przemiła, ale muszę wspomnieć o jednym ogromnym minusie. Sytuacja z telewizorami to chyba jakiś żart. Dlaczego wyświetlają się reklamy produktów, których nie ma? Kto za to odpowiada? Dwukrotnie chciałam zamówić produkty, które mimo iż wyświetlały się na ekranach to nie były dostępne. Co więcej sama byłam świadkiem, kiedy inny klienci byli w tej samej sytuacji. Nie wprowadzajcie klientów w błąd i jeśli nie możecie ustawić aktualnej oferty to po prostu wyłączcie te ekrany...

Iza
Inne
@.

To idź im to powiedz a nie wypisujesz żale w internecie, do tego na publicznym forum które jest dla pracowników a nie klientów :D

Marta
Inne
@.

Zgadzam się z pani opinią. Uważam, że telewizory wprowadzają klientów w błąd. Kiedy zapytałam dzisiaj sprzedawczynię o promocję na kawę -40% to usłyszałam, że oferta jest nieaktualna, mimo iż reklama wyświetla się na ekranach.

Klient
Inne

Ostatnio miałam nie przyjemność zakupów w grocholi. Kupowałam sernik z czekoladą który zawsze był bardzo dobry w smaku a teraz same mydliny i gorzki nie dało się go jeść. Proszę o przemyślenie jakie produkty trafiają do sprzedaży

Elżbieta
Inne

Bardzo miła i profesjonalna obsługa sklepu firmowego w Szubinie. Miejsce bardzo przytulne i zadbane. Jedyny minus trochę za dużo dzieci na tym małym małpim gaju chyba powinien być jakiś limit i stanowczo przez to za głośno.

Nikt
Pracownik

Nikt bo tak się czuję jako pracownik gnębiony przez panią Magdalenę menagerke nie dość że panu dużo ale dużo nie mówi to jeszcze stwarza problemy co chwila chyba pan powinien się zastanowić nad menagerami a i podkresle iż pracuje już pół roku koszule mam jedną co wygląda jak by ją myszy pogryzły i mam ją po kimś. Praca mi się podoba ale no przepraszam za te pieniądze trochę uwagi dla pracowników panie Darku i empatii

1
Wiśnia
Były pracownik
@Nikt

Oj to prawda. Pani Magda potrafi nie dosyć że na obiecywac to jeszcze ciągle wszystko źle. Pani Magda to lubi często szefem straszyć że wszystkich pozwalania. Bardzo lubiłam tą pracę jak i dziewczyny z którymi pracowałam ale z panią Magda się nie da

Były pracownik
Były pracownik

Zgadzam się w 100% że wszystkimi opiniami.

Nikt
Inne
 Pytanie
@Nikt

Myszy jak w każdej piekarni są i będą. Taka natura. A czy zgłaszane było że brak koszul lub zła czy każdego za rączkę trzeba prowadzić? Wiem z własnego doświadczenia że najlepiej obsmarować kogoś kto wymaga niejednokrotnie mówi prosi. Tylko jak się (usunięte przez administratora) pali to???? Właśnie ta pani lub pan załatwi naprawi wyprostuje, bo ja dałem dałam (usunięte przez administratora) Ale zawsze jak coś zapraszam na budowę. Pa

BYŁA
Były pracownik
 Pytanie
@Nikt

Tylko narzekać na kierownika potraficie. Dlaczego- bo wymaga pracy? Pewnie- najlepiej siedzieć na telefonie, wyskoczyć na papieroska ,poplotkować. Zawsze można zmienić pracę skoro tak źle!

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko i sprawnie. Telefon,rozmowa...jeśli cos by nie pasowało,to manager nie zapytał kiedy moge zacząć prace. Zaczęłam nastepnego dnia. Pracuje do dziś.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Szkoda
Były pracownik

Praca na produkcji byłaby spoko, gdyby nie przerzucanie z kąta w kąt, kasa słaba, kierownik M dupowłaz prezesa nie wywiązuje się z tego co ustala z pracownikiem, "podkłada noge" komuś kto się lepiej sprawdza, co niektóre sprzątaczki i pani J które myślą że są najważniejszymi osobami na zakładzie (na szczęście są wyjątki w postaci pani I i G) , poza tym przydałaby się porządna kontrola sanepidu i inspekcja pracy. Dostajesz zleceniówke po czym umowe o prace a po miesiącu wypowiedzenie bez podania powodu. Chorobowe nie ma prawa bytu. 1/3 pracowników to rodzinka kierownika. Bardzo nie polecam

Czeslaw
Inne

Miejsce przytulne obsługa bardzo miła i pomocna, lecz dobiegające hałasy z placu obok skutecznie utrudniają komunikację między stronami. Bardzo chętnie wysłuchał bym większej ilości informacji na temat asortymentu jednak to nie możliwe bo mimo starać obsługi i głośniejszym mówieniu nie wszystko da się usłyszeć.

Klient
Inne

Bardzo miła obsługa w szubinie. Ale niestety hałas panujący w sklepie przez biegające ,krzycząc dzieci doprowadza do wyjścia z sklepu a nie zakupów w nim . Radziłabym z tym coś zrobić aby nie stracić klientów którzy chcą wypić w spokoju kawę

Ola
Pracownik
@Klient

A ja jako klient nie mogę przyjść z dzieckiem żałosne to co Pani pisze

Grażyna
Inne
@Klient

Ma pani 100% racji. Nie da się tam w spokoju kawy czy herbaty napić i porozmawiać z koleżanką bo jest taki hałas gorzej jak latem na placu zabaw. Bardzo szkoda bo miejsce klimatyczne ale nie da się wysiedzieć

Pytanie
 Pytanie

Czy Jan-Dar Sp. Z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Pp
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Xy
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Tak, przychodzisz na 4:00 do ?? Niewiadomej, po czym płacą ci za 8 (usunięte przez administratora) Bo nadgodzin u nas nie ma ????

Ona
Pracownik
@Xy

To racja i od 4, praca obowiązki, telefony i wysluchiwanie że ciągle źle nie mówiąc o pracy dodatkowej co musisz zrobić poprostu jedną osoba etatów ha3 lub więcej no cóż taka prawda.

Iza
Inne
@Ona

Jak się godzicie to macie.... To żłobek czy przedszkole? Nigdy w życiu nie zgodziłabym się na takie traktowanie

Aa
Były pracownik
@Xy

Niestety taka prawda. Od lat ta sama polityka widzę....

Maria
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Stosowany jest notoryczny (usunięte przez administratora) próba ukazania wyższości przez menadzerow i kierownictwo. Pracownicy są traktowani przedmiotowo. Pracodawca nie daje prawdziwych umów, „umowa” miała być na 3 miesiące była dana na 1,5 miesiąca(usunięte przez administratora) Nie miła atmosfera, pracodawca żąda po tygodniu pracy by umieć wszystko. Ciągła rotacja. Menadżerka z góry powiedziała ze nie ma czegoś takiego jak „choroba” lub „l4” niestety zachorowałam i musiałam iść na l4. Koleżanka która robiła ze mną została zwolniona po 3 tygodniach mówiąc: nie zamykała pani sklepu, nie nadaje się tu pani. (A nikt nie pokazał jak zamykać). Zwalniając pracodawca powiedział: pójdzie pani za porozumieniem stron czy mamy panią zwolnić z dniem dzisiejszym? - [x] Zero wyjaśnień dlaczego została zwolniona. Ja na szczęście sama się zwolniłam, i to była najlepsza decyzja w moim życiu. Nie wytrzymałabym tam ani minuty dłużej. Nie odzyskałam swojego fartucha który zostawilam a to był mój prywatny. Gdy poszłam się zapytać o fartuch kierowniczka mi powiedziała ze to nie jest jej problem. (usunięte przez administratora). Ostrzegam każdego przed ta praca. Nie dajcie się złapać Sklep Środa Wlkp

Kryspin
Były pracownik

Strasznie ubolewam i kompletnie nie rozumiem osoby, która w tak perfidny sposób neguje całą firmę, a w szczególności Panią K. menager. Jako były pracownik tej firmy... (niestety były), z przyczyn losowych musiałam się wyprowadzić do innego miasta... Pracowało mi się bardzo dobrze. Nie wspomnę o współpracy z Panią K., która zasługuje na ocenę celującą... Najważniejszą rzeczą w HANDLU jest aktywna sprzedaż towaru, i budowanie jak najlepszej relacji z klientami. Chcę tu wspomnieć, że Pani menager jest wyżej stanowiskiem i doskonale wie co dla Nas najlepsze, to Pani K. Razem z zespołem buduje sklep, szkoli pracowników i ma prawo do tego by wytknąć błędy lub pochwalić. Prawda jest taka, że zawsze będą narzekać osoby, którym się nie chce pracować... slangiem młodzieżowym tzw. NIEROBY

Ex
Były pracownik

Brakuje spokoju by móc pracować z klientem ciągły hałas o coś o towary zamawiane o zwroty itd tylko nie jest winien pracownik ale ktoś wyżej bo pracownik jak się odezwie i powie to już nie ma życia w firmie i pracy żałosne jest to że szef A raczej pracodawca aż tak ufa menago A ludzie którzy pracują na Jego zysk są nikim jeśli tak mogę napisać smutne to jest bardzo.uwazam też że menago K nie jest pracodawca by aż taka presja pochodziła do pracownika który ma dość pracy z której jest zadowolony bo słowa Pani K pracownika to zupełnie inne zdania

Ruda

Praca sama w sobie spoko ale szefostwo tragedia, menager który niczego nie przekazuje między sklepami, o każdą informację trzeba prosić i wyduszac dosłownie. W sprawie przedłużenia umowy trzeba również prosić o informację jakąkolwiek, pani menager tylko się uśmiechała, mówiła że widzi postępy i możliwości, dosłownie jakby się podlizywala, nic o umowie a w ostatni dzień umowy trzeba wydzwaniac i się dopytywac bo niczego nie mówią. Dostałam tylko odpowiedź że nie ma dla mnie przedłużenia umowy na następne miesiące, bez powodu bo oni nie muszą mówić dlaczego. Potraktowali mnie jak śmiecia, papierek od cukierka który już nie jest potrzebny i można go wyrzucić... Wszyscy jesteśmy dorośli a oni zachowują się jak dzieci w przedszkolu... Mogli chociaż powiadomić wcześniej że nie przedłużają umowy, oni nic na tym by nie stracili a ja miałabym więcej czasu na znalezienie nowej pracy... NIE POLECAM!!

Gabriela
Inne
@Ruda

Przykro mi, że nie udało Ci się dowiedzieć co spowodowało decyzję o nieprzedłużeniu Twojej umowy z firmą Jan-Dar Sp. Z o.o. Czy Twój przypadek był pojedynczy, czy może w firmie miała miejsce jakaś fala zwolnień? Jestem również ciekawa jak oceniasz atmosferę w firmie, ponieważ Twoi przedmówcy pisali o pojawiającym się w firmie mobbingu. Czy doświadczyłaś czegoś podobnego?

Pani Gosia
@Gabriela

Tak,zawsze jest fala zwolnień jak się umowa kończy...

xxx
Pracownik
@Gabriela

fala zwolnien to norma (usunięte przez administratora) jak by popatrzeć na ogłoszenia non stop do pracy potrzebują jak jest gdzieś dobrze ludzie pracują i ciężko jest się dostać.Bizmesmen za dyche

K
Pracownik
@Gabriela

Miałam dosłownie identyczna sytuację Nikt mi nie wyjaśnił mimo że kontaktowałam się z samym szefem. Pani menager o kłamała szefa o moim zwolnieniu a mimo to nikt nie wyjaśnił mi

????
Pracownik
@K

Pani Menadżer jest super i zawsze służy pomocą. Może to z Toba jest coś nie tak, skoro nie przedłużyli ci umowy... Czasem trzeba spojrzej wokół siebie, a nie tylko widziec czubek swego nosa... Kierownik to nie szef...

1
Kejsi
Były pracownik
 Pytanie
@????

Ty tak na poważnie z tą panią menadżer??? (usunięte przez administratora)

K
Inne
@????

No chyba nie taka super skoro kłamie swojego przełożonego i nie umie się z tego wytłumaczyć . A o czubku własnego nosa każdy powinien pamiętać.

Ela
Pracownik
@????

Właśnie menago brak słów by co napisać bo chyba ma plecy że nic z tym się nie dzieje A każdy ma dużo do powiedzenia tylko milczy bo cieszy się praca,bo praca fajna tylko pomoc nie taka na jaką oczekują pracownicy że strony menago K.

Adam
Inne

Czyli firma zle patrzy na l4?

1
K
Pracownik
@Adam

Przez 3 lata nie miałam praktycznie chorobowego. Nigdy nie korzystałam ze zwolnień. Po 2 tygodniowym chorobowym firma mi podziękowała nie przedłużając umowy

Stasiu
Były pracownik

Ta firma to totalne (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Zero szacunku dla pracownika , parcie na kasę i nic więcej. Notorycznie stosowany (usunięte przez administratora) przez menadżerkę Panią Karolinę. Ta kobieta robi wszystko by upokorzyć każdego pracownika nie licząc się z niczym. Notorycznie przyjmowane są nowe osoby , które po bardzo krótkim czasie odchodzą bo nie da się wytrzymać w tej firmie. Jako pracownik zamawiasz towar Pani menadżer Karolina podwaja lub potraja zamówienie tak byś tego nie sprzedał automatycznie nie wyrabiając tym premii. Jeden wielki chaos , pieczywo potrafi przyjechać na starych zagrzybialych spleśniałych gąbkach. Po wielokrotnych wizytach senepidu sklepy nie zostają zamykane. Każda jedna uwaga zwrócona do Pana Dariusza lub Pani Karoliny kończy się (usunięte przez administratora) odpowiedzią po której pracownik ma chęć wyjść z miejsca pracy !Panie Dariuszu i Pani Karolino radzę otworzyć oczy bo karma wraca. Róbcie tak dalej a obiecuję że skończy się ten wasz cyrk

Gall anonim
Kandydat
@Stasiu

Nooo Pani Magdą nie jest lepsza ???? Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie

klient z Bydgoszczy
Inne
 Pytanie

Ma ktoś z Was adres e-mail do firmy Jan-Dar? W piątek kupiłem ciasto jogurtowe z jabłkiem z dodatkiem- pleśń w środku ciasta!!! Chciałbym zgłosić reklamację ,a nie widzę na google strony www oraz adresu email.

Młoda
Pracownik
@klient z Bydgoszczy

Nawet zgłoszenie do siedziby niczego nie zmieni, ta firma to dno,syf i (usunięte przez administratora) płacą gruba kase jak przychodzi sanepid...żeby nie zamknęli zakładu

Weronika
Inne

Ile tutaj ciepłych słów odnośnie tego miejsca! Panie pracujące w tej piekarni muszą być niesamowicie profesjonalne w tym co robią skro tak wielu klientów jest zadowolonych. Niestety ze strony pracowników docierają różne głosy, czy ktoś mógłby wyjaśnić, o co dokładnie chodzi? Czy Jan-Dar Sp. Z o.o. stworzył dobre warunki pracy?

Kejsi
Były pracownik
@Weronika

Szału nie ma, parcie na kasę i stosowany (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym

Radek
Inne

Witam Wczoraj w godzinach popołudniowych będąc w Netto w Aleksandrowie Kujawskim z ciekawości dokonałem zakupów w Państwa cukierni. Cóż jestem zszokowany podejściem do klienta oraz bardzo miła szybka obsługa Pani w różowych włosach wyjaśniła mi dosłownie wszystko na temat chleba który u Was zakupiłem skład waga itd. Poleciła mi bułki które były jeszcze ciepłe oraz moim skromnym zdaniem hit placek wiosenny ze szpinakiem. Szkoda że dziś zamknięte to był podskoczył mam blisko jestem kuraciuszem. Kochani zajmuje się podobna branża w Łodzi ale nie spotkałem jeszcze z taka dostępnością, rodzajami towaru mimo późnej pory. No i oczywiście kontakt z klientem niepowtarzalny szybko miło pełna informacja już nie wspomnę o kulturze dzień dobry itd tacy ludzie to prawdziwy skarb w dobie tego co nas spotyka czy to w urzędach itd wiecie co mam na myśli. Panie Darku i cała ekipo ponieważ na taki sukces jak nie którzy wiedzą składa się cały sztab ludzi tylko Gratulować. Bardzo serdecznie pozdrawiam i jutro też Was odwiedzę. Dziękuję za taki miły akcent na koniec mojej wizyty w senatorium ta wizyta dała mi dużo do myślenia oraz czeka mnie dużo pracy, choć praca z ludźmi wiecie jak jest niewdzięczna. Pozdrawiam

Ewcia
Inne

Jestem bardzo zadowolona z miłej i kultularnej obsługi jaka spotkała mnie podczas zakupów w waszym sklepie w Aura Parku w Nakle. Dziewczyny przemiłe, życzliwe i przede wszystkim przyjaźnie nastawione do klientów! Młode ekspedientki a tak dojrzale potrafią zachować się na stanowisku pracy... Od dziś jestem wasza stała klientka, aż chce się wracać do takich sklepów . Pozdrawiam Panie z Popołudniowej zmiany! Trzymam mocno za was kciuki oby tak dalej! Ewa

Smiech
Inne
@Ewcia

Nie ma to jak samemu sobie pisać komentarz ????.

Marysia
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, w Wągrowcu chyba też nieciekawie. ? Taka rotacja dziewczyn .... Coś musi być nie tak ????... Za to pieczywo najlepsze w mieście. Chleb z metra bardzo smaczny.

pracownica
Pracownik
@Marysia

rotacja bo obiecują umowy o pracę a potem dają same zlecenia, obiecując, że następna umowa będzie już "normalna" a potem się okazuje, że znów zlecenie, bo nie ma etatu.. . teraz nikt nie chce śmieciówek.

Marysia
Inne
@pracownica

Jestem klientka od blisko 3 lat .... Co do obsługi nie mam zastrzeżeń, choć tych uśmiechniętych pań, które przyciągaly już nie ma ... :/ Widać, że jest za mało ekspedientek bo długie kolejki są. Najgorsze są soboty. Zdarzyło się, że stałam w kolejce poza marketem.

pracownica..
Pracownik
@Marysia

no kolejki są, ekspedientek mało bo i etatów mało. Choć mimo pandemii spożywka idzie normalnie a i obroty nie są niższe niż wcześniej a etaty są cięte.. na popołudniu jest 1 pracownik co musi ogarnąć kolejki, sklep, piece, towarować, w między czasie co chwilę raportować bieżącą sprzedaż, zliczać, zdać towar, pomyć lady, lodówki, rozliczyć dzień i przygotować sklep na rano.. a etatów dla nowych pracowników brak. dają im śmieciówki- zlecenia i jak tylko zauważą, że na etat nie mają co liczyć to odchodzą i szukają normalnej pracy.

Anna
Były pracownik
@pracownica..

Cześć, chciałabym się podzielić swoją opinią na temat pracy na punkcie w Wągrowcu. Praca, pomimo fajnej ekipy nie była łatwa. brak pomocy od strony pani kierownik i pani manager. Notoryczne nieporozumienia. Brak przekazywania informacji. Ekspedientki musiały za każdym razem się domyślać czy o to chodzi.. a jak dobrze było wszystko zrobione to i tak było źle. Notoryczne Nie przestrzeganie doby pracowniczej... Narzucane okresy urlopów wypoczynkowych. Pracy co nie miara na rano szczególnie bo trzeba dostawę sprawdzić, zgodnie z fakturą,(której często nie było) wyłożyć towar, zrobić wypiek bułek, uszykować sałatki, kanapki w dwie osoby w przeciągu godz było niewykonalne. Tak samo jedna osoba wieczorem by ten bałagan posprzątać popakować towar do zdania i przygotować ladę na następny dzień i z raportować dany dzień sprzedażowy. Ale to zawsze była wina pracownika bo to zła organizacja pracy. Praca niby od 5-13, i od 13-21 ale nigdy w tym czasie się człowiek nie wyrobił. Raportowanie sprzedazY co 3 godz wybranego produktu bardzo psuło jakość obsługi,... Wiecznie praca w stresie gdy klienci stoją za drzwiami marketu a tu trzeba napisać smsa z raportem do p.manager. Praca efektywna w 2 osoby jest poprostu na tym punkcie niemożliwa. Nie wspomnę, że przerwy śniadaniowe na punkcie nie zawsze są przestrzegane.. brak normalnego grafiku i skakanie raz na rano raz na popo. Człowiek nie miał czasu na regenerację ... Ale uważam, że czynnikiem najbardziej stresowym była konieczność kontaktu z panią manager jako przełożonym. W strachu odbierało się od niej tel. Nierzadko była to bardzo nerwowa rozmowa... Z uniesionym głosem itd.... Szczerze Nie polecam ...

marta
Były pracownik
@pracownica

Taka niestety jest praca albo zlecenie albo inna nowa osoba samo zycie

marta
Pracownik
@Anna

taka jest prawda niestety wymagania takie ze pracownik nie możne skupić się na sprzedażny tylko na telefonach ,informacjach ,robienie zdjęć wysyłaniu raportów i to z poleceniem np,do godz 11 proszę podać do godz 10 proszę podać itd nie ma płynnej spokojnej pracy z klientem tylko tel i ciągła informacja co i czego dotyczy itd .A temat managera to tylko jak się pali w biurze to ciągle tel i ciągła nagonka i krzyki zero pomocy pracownik nie możne się wypowiedzieć bo zaraz jest skreślany przez managera i ciągle strach i nerwy Zastanawiam się czy pracodawca jest aż tak zły jak menado czy to tylko siła wyższa managera potrafi zrujnować spokojną prace w firmie bo wymiana pracowników jest ilością straszna nie dziwie się bo przychodzi czas ze człowiek nie daje rady nawet jesli chce pracować

Była pracownica
Były pracownik
@Marysia

To prawda że chlebek pyszny. Reszta pod wszelką krytyką. Dziwne wewnętrzne przepisy, a co za tym idzie nacisk na pracowników. Trzeba mieć mocne nerwy. Placek po terminie z pleśnią kierowniczka karze sprzedawać po przecenie. Wstyd żeby robić coś takiego. A najważniejsze umowy śmieciowe i jak to mówi pani Menager "cieszcie się że macie pracę". Za mniej niż najniższa krajowa. Osobiście nie polecam.

N
Pracownik
@Była pracownica

Boże, jak dobrze, że piszecie o swoich doświadczeniach z tą firmą. Niestety w 99 %negatywnych. Ja miałam przyjść na szkolenie, ale po rozmowie kwalifikacyjnej miałam tyle wątpliwości, że musiałam wejść na tą stronę. Jest to pierwsza firmą, o której naczytałam się tyłu złych rzeczy. I nie wierzę w to, że wyssanych z palca. Taka pat. logia, że nikt tam nie będzie chciał pracować, niech kierowniczki i menagerki same prowadzą ten biznes. Szacunek i normalne warunki pracy to podstawa w pracy, a nie (usunięte przez administratora) i zastraszanie ludzi. (usunięte przez administratora) Piekiełko. Żal ludzi, którzy muszą tam pracować.

K..
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Współczucia dla kierowców którzy mają przeciążone samochody o kilka ton. Mam nadzieje,że ktoś sie tym zainteresuje i zrobi z tym porządek.W umowach wpisane że pracujesz od 5 do 13 od poniedziałku do piątku a prawda jest taka że robisz nocki od niedzieli wieczór i kończysz w sobote rano.

Zostaw merytoryczną opinię o Jan-Dar Sp. Z o.o. - Szubin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jan-Dar Sp. Z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 3 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jan-Dar Sp. Z o.o.
Przejdź do nowych opinii