Jan-Dar Sp. Z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Jan-Dar Sp. Z o.o.

Bazyli
Były pracownik

NIE polecam pracy w tej firmie! Wynagrodzenie to najczęściej płaca minimalna a wymogi na maxa! Obowiązków i zadań często tyle że trzeba zostać po godzinach oczywiście tylko za 'dziękuję' Brak odzieży roboczej,brak wystarczającej ilosci ludzi do pracy,chaos, Obelgi ze strony zarządu. .Kpina z ludzi

Honorata
Inne
@Bazyli

Hejka. A jak konkretnie wygląda ta komunikacja szeregowego pracownika z tym Zarządem? To jest mailowy kontakt, osobisty, telefoniczny? I co konkretnie mówią/piszą? Ciekawi mnie konkretnie, jakie to komunikaty płyną, że można je w ten sposób odebrać?

Hhh
Pracownik

Nie polecam tego dziadostwa Praca o 4 rano a zaś pretensje o byle co

Sławomir
Inne
@Hhh

Codziennie tak zaczynacie wcześnie? I ile godzin się pracuje? Normalnie 8 czy może robicie też nadgodziny? I o co te pretensje najczęściej są? Czekam na Twoją odpowiedź!

Mariola
Inne

Witam pieczywo jest ok, ciasto niekoniecznie natomias bulki gotowe to porazka po otwarciu bulki sam majonez , buka z szynka to malenki kawalek wedliny plasterek ogorka (usunięte przez administratora) majonezu przykryta sakata w trakie jedzenia takiej bulki nie jem bulki z wedlina i ogorkiem tylko majonez wyciekajacy z bulki.

Marola
Inne
@Mariola

Witam usuniecie czesci opinii jest nie na miejscu wieze, ze Panie w piekarni gdyby mogłyby robiłyby smaczniejsze bulki takie jakie same by chcialy zjesc, a zyczenie wlascicielowi smacznego to nic zlego moze jakby sam posmakowal to by zrozumial o co chodzi, uauniecie czesci wypowiedzi uswiadomilo mi do konca, ze Panie w piekarni mialy racje, ze taka jest pilityka firmy.

Honorata
Inne

Hej, a wiecie jak wygląda rekrutacja na pozycje Kierownika? Widziałam że parę lat temu szukali kogoś i znalazłam to ogłoszenie. Ile czasowo trwała, ile miała etapów, czy był zadania rekrutacyjne jakieś? Często szukają na takie stanowiska?

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Honorata

Pytasz o kierownika sklepu , czy kierownika regionalnego?

1
Izabela
Inne
@Xxx

nie wiem, o którego pytała, mnie regionalny by ciekawił. ale może nie zaszkodzi odpisać tu i tu? znasz obydwie opcje? i czy w ogóle można na regionalnego awansować czy nabory zawsze są?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko i sprawnie. Telefon,rozmowa...jeśli cos by nie pasowało,to manager nie zapytał kiedy moge zacząć prace. Zaczęłam nastepnego dnia. Pracuje do dziś.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Margeriiiiitttttaaaa
Były pracownik

Firma (usunięte przez administratora) mam". Nie dość że człowiek pracuje dla nich dba o stanowisko pracy daje z siebie wszystko a pieniędzy na środki czystości nie dają trzeba samemu kupywac jeszcze trochę to w kiblu nie będzie można spuścić wody bo na rachunki im szkoda. A ten cały prezes z żoną to chyba nie wiedzą jak się prowadzi biznes maam nadzieję że padną bo to co wyprawiają to przechodzi wszelkie wyobrażenie

2
Anonim
Były pracownik
@Margeriiiiitttttaaaa

Zapomniałaś dodać że charujemy za najniższą krajową......

Lolyt
Były pracownik
@Margeriiiiitttttaaaa

Śmieszna żonka która udaje wielka dame a nic nie wie o tym jak powinny funkcjonować sklepy.. nie wygląda nawet jak szefowa...

Margeriiiiitttttaaaaaa
Były pracownik
@Anonim

No to jest fakt za najniższą i robią tak żeby premi niedawac i ciągle czekać od 3 miesięcy na środki czystości. Wiecznie coś wymyślają.jestem ciekawa jak by tak prezesik stanol za lada i kasa po godzinie by zrezygnowal

Margeriiiiitttttaaaaaa
Były pracownik
@Lolyt

????????????????to jest fakt ale coz tak bywa jak ludzie mają biznesy a nie mają pojęcia o prowadzeniu nie wspomnę o sprzedaży

Koleżanka
Pracownik
@Margeriiiiitttttaaaaaa

Skoro pracujesz w sklepie firmowym to wyglos swoje zale na społeczności, albo bezpośrednio do szefa, bo czytajac takie wypociny, az sie dziwię ze taki ktos stoi za lada.

Brlll
Pracownik
 Pytanie
@Lolyt

A jak twoim zdaniem powinna wygladac szefowa?

Margeriiiiitttttaaaaaa
Były pracownik
@Koleżanka

A ty myślisz że co nie próbowałam zero odzewu z jego strony a jak lubisz palec trzymać wyżej niż możesz to dalej właz niektórym w przysłowiową (usunięte przez administratora)wypociny to ty masz od tego że wogule napisałaś ????

Judyta
Były pracownik
@Margeriiiiitttttaaaaaa

Takich podlizywaczy jest tam na pęczki. Obrabiają Panią K. jak tylko mogą - jaka to Ona zła, a potem na szyję się jej rzucają z miłością. Żenujące osóbki z podwójną moralnością.

Magdalena
Inne
 Pytanie
@Margeriiiiitttttaaaa

Ludzie- litości! I wy tam pracujecie? Przecież środki czystości winien zapewnić pracodawca. Jak można tak nie szanować siebie? Co to- mało ofert pracy na rynku. Tym bardziej w handlu.

Administrator

Poszukuję zatrudnienia na Project Manager. Jan-Dar Sp. Z o.o. oferuje taką pracę. Czy zdarza się zmiana formy zatrudnienia w późniejszym czasie?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

Nie zdarza się. W tej firmie nic dobrego Cię nie czeka. Chyba, że lubisz stres, poniżanie, mobing. Praca na stanowisku menagera- Ci wytrwalsi wytrzymują nawet do roku. Spora część dziękuję po 2,3 dniach.

Sławomir
Inne
@Pracownik

To co takiego się dzieje? Opiszesz to dokładniej?

Anonim
Były pracownik
@Sławomir

Wystarczy poczytać wcześniejsze komentarze.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Panie Dario Prezesiku, może się Pan wypowie???? ????

Torcik Oreo
Pracownik

@Oburzona i @Brednie i bzdury- tu się nie ma co oburzać i pisać takich bredni i bzdur pani Karolino K - "najlepszy" i "najcudowniejszy" menadżerze roku. (specjalnie pisownia przez małe "m" bo na takie tylko pani zasługuje). Chowanie się pod kolejnymi anonimowymi nicami nic pani nie da, bo żadna osoba która choć przez jeden dzień popracowała z panią nie jest wstanie wystawić pani takiej laurki pochwalnej. Gratuluje dobrego samopoczucia, będąc toksyczną osobą niszczącą psychicznie ludzi słabszych, doprowadzając do załamań nerwowych, nerwic, depresji pisać o sobie że jest się "ciepłym dla współpracowników" jest po prostu karygodne. Mało tego niszczy pani także biznes który pani reprezentuje i szkoda, że szef jest ślepy, że każdego dnia przez pani podejście do pracowników i ich demotywowanie do pracy (a to jest najważniejszy element aby sklepy w ogóle funkcjonowały)-szefowi najnormalniej w świecie uciekają pieniądze. Firma przez ten czas jak pracuje straciła lub zwolniła cała masę wartościowych ludzi którzy mogliby tej firmie dodać skrzydeł a tak zostali ci ( nawet jeśli wracają) z " syndromem sztokholmskim". "Wyznaczanie sobie celów wysoko i je realizowanie" nie oznacza, że robi się to po trupach a przestrzeganie procedur i standardów nie odbywa się w środowisku mobbingu- czas najwyższy wyciągnąć wnioski z przeszłości bo wszyscy wiemy dlaczego pani nie pracuje już w znanej i dużej sieci sklepów ale do tego trzeba chcieć się rozwijać i zmieniać. Podpisuję się pod tym co napisał @HIT- póki pracuje w tej firmie pani to pracy w tej firmie nie polecam

ABC
Pracownik
@Torcik Oreo

no nic więcej i lepiej napisać o tej pani nie można:( trzeba szukać roboty!

Hela345
Pracownik
@Torcik Oreo

No i w punkt !!! brawo TY...ktoś wreszcie nazywa rzeczy po imieniu i wali prawdę prosto z mostu- tak wszyscy siedzimy w tym bagnie jakby w handlu nie bylo roboty gdzie i zarobimy więcej i socjal jest i jakies poszanowanie naszej pracy- spadamy stąd czym prędzej

Margeriiiiitttttaaaaaa
Pracownik
@Torcik Oreo

Ja też nie polecam leci 4 miesiąc a kasy nie ma na środki czystości.niech w końcu sanepid się zainteresuje albo ktoś bo sobie prezesik z prezesowa w kulki lecą już. Socjalu brak premi brak i normalnych umów brak i nieszczęsna pani Karolina jakiś dramat firma ch.....ach....me.....nt......nic dodać nic ująć że oni nie czytają tych wpisów ????

Hit
Pracownik

Firma Grochola Chleb Prawdziwy to rzeczywiście największy "Hit" wśród sieci sklepów. Sieć może i duża ale rozwija się na oślep poprzez byle jakie otwarcia kosztem ( zdrowia i pieniędzy)swoich pracowników. Powiedzenie że panuje tu wyzysk to mało powiedziane tu jest wszechobecny i niestety akceptowalny przez szefostwo( właścicieli) mobbing Głownie dotyczy to jednej managerki Karoliny K która każdego dnia na swoich pracownikach w sklepach jak i innych podległych managerach stosuje wszelkie metody przemocy psychicznej -wyzywanie, obrażanie, poniżanie zastraszanie naganami i zwolnieniami jest na porządku dziennym ale i tez wieczornym , nocnym i w czasie wolnym także. Od lat doprowadza pracowników do załamania nerwowego, chorób nerwowych i nie nie ma osoby która przez nią by się nie leczyła. Niestety szef jest ślepy i głuchy na sygnały i zgłoszenia, pewnie jest mu tak wygodnie a my niestety w tym zastraszeniu nie mamy odwagi zgłosić to do odpowiednich służb a może w końcu znajdzie się ten jeden sprawiedliwy i odważny. Podsumowując - przestrzegam każdego kto chciałby podjąć pracę w tej firmie nawet na krótko !!!!

Anna
Były pracownik
@Hit

100% prawdy

goya1806
Były pracownik
@Hit

A może by tak wkoncu przejechać się pod siedzibę firmy i porozmawiać z Panem Dariuszem lub wystosować pismo, żeby dowiedział się co dzieje się na jego sklepach, bo ktoś wkoncu musi przerwać te (usunięte przez administratora)psychiczne i (usunięte przez administratora)

Małgorzata
Inne
@goya1806

Uważasz że on tego nie wie? Tego nikt do tej pory nie zgłosił?

Anonim
Były pracownik
@Małgorzata

On doskonale o tym wie..... No ale czego się spodziewać jeśli firma wzoruje się na McDonald's ???????????????? To jest jakiś komedio dramat

Izabela
Inne
@Anonim

Nie no, dlaczego mieliby się właśnie na nich wzorować? Po czym niby takie stwierdzenie?

Oburzona.
Pracownik
 Pytanie
@Hit

Anonimie o nazwie Hit. Powiem szczerze, że jesteś tak samo Hitem jeżeli chodzi o odwagę pisania o kimś i wyszczególnianiu imienia i nazwiska. Taki odważny to przedstaw się. A dodatko widzę, że chyba mamy do czynienia z lekarzem, skoro wyszczegolniasz wszystkie choroby psychiczne. Jeżeli chodzi o pracę w tej firmie i wynika jakikolwiek problem to zawsze telefon jest do p. Karoliny K. I zawsze sytuacja jest rozwiązana. Narzekać każdy potrafi i najlepiej zarobić ale się nie narobić :) Skoro jest tak źle? To dlaczego po miesiącu ludzie wracają do tej firmy i stwierdzają ze jest fajnie. No to jest źle czy nie?

Anonim
Były pracownik
@Izabela

A bo to są słowa Pana Krzysztofa który robił rekrutację.

Brednie i bzdury
Pracownik
 Pytanie
@Hit

Nie sposób przejść mi obojętnie obok takich kłamstw i oczernien wobec Pani Karoliny K. Miałam przyjemność pracować z wyżej wymienioną Panią i nie poznałam bardziej konkretnej i zaangażowanej osoby i jakże ciepłej dla współpracowników! Jako osoba podlegająca szefowi posiada ogrom wiedzy, która chetnie przekazuje kierownikom sklepów - wyczerpująco! Jest osobą konkretną, która wysoko stawia sobie cele i je realizuje, a przede wszystkim wymaga od osób prowadzących sklep, aby stosowały sie do standardów panujących w firmie. Taka jej praca i za to odpowiada. Jeśli ktos sie stara i daje z siebie maksimum zaangażowania w pracę która wykonuje, w czym problem??? Oczywiście plotki są na porządku dziennym dla ludzi którym nie chce sie pracować i ktoś im zwraca uwage.

Były pracownik.
Inne

Po pierwsze co miesiąc coraz to wyższe plany do wyrobienia, które I tak nie wiadomo, jakbys się starał, nie jesteś w stanie wyrobić. Po drugie absurdem jest wysyłanie na (usunięte przez administratora) do konkretnej godziny zdjęć przygotowanych do sprzedaży kanapek, a później, 2 godz.przed zamknięciem zdjęcia tego, co jeszcze zostało w sprzedaży. Po trzecie starasz się, analizujesz sprzedaż, następnie robisz zamówienie, a ktoś i tak je zwiększa, a później musisz się tłumaczyć, dlaczego są tak duże zwroty. Po czwarte często się zdarza że kierowca myli dostawy, a następnie w twoim interesie jest, żeby naprawić jego pomyłkę i to ty musisz się martwić, żeby to sprzedać, tobie sięga się za to opieprz. Po piąte sam już nie wiesz, czy klient jest ważniejszy, czy telefon służbowy, bo wedle manager karoliny musisz odpowiedzieć na jej wiadomość w ciągu 5 min. Nie odpiszesz, odrazu dostajesz opieprz. A postaw się jej, to następnie psychicznie się wykończysz, bo będziesz u niej na straconej pozycji. Za to za ciuchami roboczymi możesz czekać do usranej śmierci. Po szóste prosisz się o naprawę pieca, lodówki, etc. Czekasz i czekasz... tak samo jak za ciuchami roboczymi... a potem robale chodzą po sklepie między ciastem i bułkami...(zapraszam Sanepid). Po siódme można by było pisać i pisać... Podsumowując. Sklepy mają utargi po kilka tysięcy złotych dziennie, a czujesz się, jakbyś pracował dla firmy, która co miesiąc ma po kilka milionów zysków. Chcesz być wykorzystany, śmiało wysyłaj cv. Z całego serca NIE POLECAM.

Antoni
Inne
@Były pracownik.

Za wyrobienie planu jak ci się uda dostajesz premie? Nie napisałeś jakie są zarobki, bo że pracy dużo to załapałem.

Były pracownik
Były pracownik
@Antoni

Tak obiecywali na rozmowie kwalifikacyjnej. Wyrobienie min 80% planu = dodatkowa kasa

Halina
Inne
@Były pracownik

A jeszcze za coś można dostać dodatkową kasę? Czystość, zrobione kanapki czy coś?

Pracownica
Były pracownik
@Były pracownik.

Od dwóch lat nic się widzę nie zmieniło... Szefostwo nie wynosi żadnych wniosków z oponami klientów i byłych pracowników. To smutne.

Magda
Inne
 Pytanie

Jako stała klientka mam bardzo ważne pytanie. Co się stało z sałatkami? Kupowałam u was systematycznie sałatki i zawsze byłam zadowolona z ich jakości. Niestety od niedawna te sałatki wyglądają jakby ktoś zapomniał dodać sałaty, a przypominam, że kosztują one prawie 15 zł. Składniki zajmują mniej więcej 1/4 czy 1/3 opakowania. Sałata tak podrożała, że liczycie się z każdym listkiem czy o co chodzi??? Mam nadzieję, że sklep powróci do dawnego wyglądu sałatek, bo na chwilę obecną zaprzestałam ich zakupu, gdyż nie są warte wydania nawet połowy tej ceny...

Krzysia
Były pracownik

Cały zastęp menadżerów i nic z tego nie wynika. Nie pomagają w niczym. Czasem nawet dodzwonić się nie możesz. O usunięcie awarii trzeba się prosić miesiącami. Nie dzialajace telewizory. Jeśli działają- to wyświetlają starą ofertę. Papierologia i biurokracja jak w (usunięte przez administratora) nie ma czasu na obsługę klienta. Bo tabeleczki, zdjęcia, grupy najważniejsze. Jakość towaru i klient zawsze na końcu. Ludzi szczerze zaangażowanych mają za nic. Nie polecam pracy.

Sandra
Były pracownik
@Krzysia

Brak

Monika
Inne
@Krzysia

A co z jakością towaru Twoim zdaniem jest nie tak? Opiszesz?

Dawid
Inne

witam Ostatnio kupiłem 4 pizzerki i coś jest nie tak czuć posmak Plastyku zawsze kupowałem i były przepyszne proszę o sprawdzenie jakości mam nadzieje ze powróci Jakość

Pati
Inne
@Dawid

ja mam to samo zwróciłam uwagę pani która sprzedała mi te Pizzerki ze skarga zgłoszona do producenta wiórek a jak sie zapytałem czy to ser to pani powiedziała nie wiem no to ja już wiem ;-[

SEBASTIAN
Inne
 Pytanie
@Dawid

tak patrzą na niską cenę surowca i mamy co mamy ale ten kierunek idzie w złą stronę posmak plastyku to produkty analogowe taki produkt zgłosić do odpowiednich służb szkoda ze taką jakoś produktów psuć skoro było pyszne po co zmieniać co ? za parę groszy

Katarzyna
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie tylko nastawieni na zysk, klienta mają za nic. Jakość kompletnie nie idzie w parze z cena potem wstyd ludzią w oczy spojrzeć. Wieczne pretensje i naciski ze strony menadżerki . Notoryczny mobbing dzień u dnia od samego rana.

Monika
Inne
@Katarzyna

No to słabo jak faktycznie to prawda. A jakie konkretnie masz zastrzeżenia co do produktu? W sensie jakiś konkretny Ci nie pasuje? Rozwiniesz?

Byly klient
Były pracownik

Jestem strasznie rozczarowana tą firmą wczoraj kupilam ciasto myślane z truskawkami panie ekspiedentki polecały ze bardzo dobre . Okazało się tym ciastem można się otruć mianowicie dostać rozwolnie, dodam tylko ze wcale te ciasto nie jest tanie A cena napewno nie idzie w parze z jakością produktu . Nie mam pojęcia co się dzieje z tą firmą. Ciasto sernik z czekolada kiedys pyszne A teraz nie da się tego jeść . Pieczywo z dziurami czy tez na drugi dzień wyschnięte nadające się na bułkę tarta . Nie polecam piekarni A tym bardziej cukierni z tej firmy

Izabela
Inne
@Byly klient

Ale to tak poważnie idzie się do tego otruć czy po prostu chciałeś podkreślić, że naprawdę jakość mocno według Ciebie się pogorszyła? Bo jeśli jednak może to zaszkodzić to chyba lepiej to gdzieś ewentualnie zgłosić? Może nawet bezpośrednio do nich, żeby sprawdzili czy ważność wszystkich produktów u nich się zgadza?

Joanna
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda szkolenie ile powinno trwać by świeży pracownik mógł śmiało zacząć pracę ?

1
Xxx
Pracownik
@Joanna

Szkolenie trwa 2-3 dni i do dzieła.

Izabela
Inne
@Xxx

No i w jaki sposób ono przebiega?

Kierowniczka
Pracownik

Jako Kierownik sklepu wysokoobrotowego, nie sposób mi zareagować na te wpisy, które ukazały się tutaj w ostatnim czasie! Ktoś, kto to zamieszcza, musi być bardzo rozżalony, a raczej rozżalona podpisująca się męskim imieniem (u nas niestety mężczyźni nie pracują)! Ta osoba chyba rozdrażniona tym, że u nas praca wre, nie ma zbytnio wypoczynku, a to tylko dlatego, iż Firma jest bardzo dobrym Przedsiębiorstwem – Producentem sprzedawanego towaru, mającego bardzo dużo, bardzo zadowolonych Klientów. Panie Managerki doskonale dbają o wszystko!!! Bez żadnych, zbędnych czynności. Dbają o sklepy, pracowników i wszystkie z tym sprawy związane!!! Więc jeśli ktoś z pracowniczek, czy też eks-pracowniczek ma jakiś żal, to niech ma odwagę przedstawić go osobiście, a nie zamieszcza swoje bzdurne opinie na forum, szkalując Firmę Grochola!!! Zapraszam!!!

Młoda
Pracownik
@Kierowniczka

Hahahah chyba masz jakąś inną umowę z Darkiem jak tak bronisz

Były pracownik
Były pracownik
@Kierowniczka

O matko ale bzudry!!! Aż oczy bolą jak się to czyta.....

Ciastka
Inne

Jestem rozczarowany idąc na zakupy we Włocławku. Pan chyba pomylił się z prowadzeniem firmy. Obsługa bardzo miła i nie mam pretensji do pań ale jeżeli kupuje ciasta kruche to biedne panie muszą wbijać pod eklerki bo właśnie taki pan jak pan wycofuje różne rzeczy a potem nie dziewiąta że klientów traci pan bo pan nabija klienta w balona. I jeszcze ta pani manager ????

Były pracownik
Były pracownik
@Ciastka

Pan Dariusz o połowie rzeczy nie wie co się dzieje w firmie... I dokładnie....ta Pani menager ????

Iduś
Były pracownik

Witam. Panie Dariuszu proszę się zastanowić dlaczego na punktach jest taka duża rotacja dziewczyn . Dlaczego osoby które na prawdę nadają się do pracy robią duża sprzedaż angażują się i polecają odchodzą . Głównym problemem jest pani manager z którą w żaden sposób nie da się współpracować . Chcę zauważyć że to nie pani manager robi wyniki tylko dziewczyny które fizycznie są na sklepie angażują się ,polecają , zdobywają klienta . Pani manager wprowadza tylko chaos . Myślę, że nie stać pana na utratę dobrych, doświadczonych pracowników i szkolenie w kółko nowych dziewczyn . Uważam że powinien się Pan nad tym zastanowić dlaczego na Pana sklepach cały czas zmienia się ekipa bo praca sama w sobie jest w porządku zwłaszcza jeżeli lubi się prace z klientem . Uważam że ta praca wymaga doświadczonych i zaufanych pracowników a przez ciągła rotację pracowników nie będzie przynosiła zamierzonych efektów . Pozdrawiam

Ela
Inne
@Iduś

Bardzo mądra wypowiedź tylko by osoby które są wyżej zrozumiały pracowników bo to oni zawsze mają najgorzej i są czasem niedocenionymi Osobami.Praca pod presją telefonów do managera i stresem nie stawia pracownika z pozytywnym nastawieniem a szkoda bo praca jest ok i myślę że p.Dariusz nic nie wie bo wszystko jest ukrywane przed nim i najgorszy jest pracownik a menago tylko ciśnie by mieć większą wypłatę kosztem zdrowia nerw pracownika

Anna
Kandydat
@Iduś

To prawda, wydaje mi się,że pan Dariusz nawet nie wie co się dzieje na jego sklepikach. Jak pani manager wywiera presję, zahaczająca często o (usunięte przez administratora). Pracownik chodzi w ciągłym stresie. Nierzadko w pracy ponad godz, za które nie ma zapłacone.

Iza
Były pracownik
@Iduś

(usunięte przez administratora) Najważniejsze, żeby hajs się zgadzał. Sam kiedyś powiedział na spotkaniu z pracownikami, że oni są od zapierdzielania, a kierownictwo od myślenia. Nie liczcie, więc że coś się zmieni. Oni zawsze sobie znajdą jakiegoś głupka, który będzie pracował.

Ola
Były pracownik
@Iza

Pięknie napisane.. 100% prawdy

1
123
Pracownik
@Ela

Dlaczego umowy zlecenia są podpisywane przez tydzień albo dwa. Powinnam dostać pierwszego dnia pracy. Najpóźniej drugiego. Czemu tak pozno są zgłaszane do księgowej. Nic w tej firmie nie trzyma się kupy. Widzę że szukają pracowników na miesiąc dwa trzy i do widzenia. Nie warto zawracać sobie głowy.

N
Kandydat
 Pytanie
@123

Kierowniczka na rozmowie powiedziała mi, że nie wiadomo, czy będę się nadawała pracować na umowę o pracę.na zlecenie owszem. To jakiś żart?

Magda
Pracownik
@Iduś

Ta cala Pani prezes to porażka bardzo niegrzeczna kobieta wręcz arogancka

Bill
Inne
@Iduś

Być może Pan Dariusz nie szanuje pracowników...

Małgorzata
Inne
@Bill

Czemu "być może"?

Honorata
Inne

Pisaliście niżej dużo o wysokiej rotacji pracownic co ma wynikać z zachowania pani menager, a mnie zastanawia czy któras z tych pracownic kiedyś próbowała dotrzeć do tego właściciela jakoś aby jemu pokazać w czym jest problem? Jest jakaś taka możliwość np. przez dział HR?

BYŁA
Były pracownik
@Honorata

Brawo dla sprawnego Menadżera,który słucha i pomaga kierownikowi. Zatrudniać osoby zainteresowane pracą! W większości niestety przychodzą Panie nastawione na ploty, wyskok na papieroska, pobuszowanie na fejsie. Czasami trwa to miesiacami i menadżer nie reaguje.

Izabela
Inne
@BYŁA

Aaa czyli z tym sprawnym to sarkazm.xd I to one były powodem Twojego odejścia?

Zostaw merytoryczną opinię o Jan-Dar Sp. Z o.o. - Szubin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jan-Dar Sp. Z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 3 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jan-Dar Sp. Z o.o.
Przejdź do nowych opinii