arvato Polska

Poznań

Opinie o arvato Polska

xx 2017-06-29 22:28
Moralistka, call center to tylko jedna z usług, którymi zajmuje się Arvato. Inną jest logistyka. Polecam się doinformować.
O..matko 2017-06-30 14:25
1550 zł na rękę na początek. pensja po 2-3 latach podstawy 2000 zł. To jest jakiś żart...
2
Mini 2017-07-05 11:37
Czy ktoś pracuje w zernikach koło poznania w arvato pracy niema a jak przyjdzie jesień to będą potrzebować
Maska 2017-07-05 12:37
Ile można wyciągnąć na stanowisku pracownika kompletacji i pakowania odzieży? Jaka umowa jest podpisywana , zlecenie czy na czas określony? Dzięki za pomoc.
11
Justyna 2017-07-07 12:55
Czy mogłaby dowiedziec się ile zarabia lider ?
3
MIMI 2017-07-10 12:41
Arvato Polska to bardzo fajna firma z mądrymi zasadami.
1
ona 2017-07-14 14:07
a jak wyglądają badania lekarskie do arvato?
2
Amator 2017-07-14 22:29
Czy może mi ktoś wyjaśnić przyczynę tak długiej listy ofert pracy? Czy jakieś nowe projekty mają? Słyszałem sporo dobrego o firmie i właśnie aplikowałem, ciekawy jestem czy dostanę tu pracę?Jak się w firmie pracuje?
Bhp 2017-07-21 11:50
Do Amator

Bo w Strykowie już zaczęli zwalniać pracowników
4
Łódzkie 2017-07-21 11:56
Patrząc na to jak firma postępuje z pracownikami, jakie są układy wewnątrz, powinno być "Arvato, praca na żarty"
4
Nick 2017-07-21 12:11
Niepowazna firma. Zatrudniaja, zwalniają, znów zatrudniają i zwalniają. Dla tych co poszukują stalosci, nie polecam.
Ktoś pytał czy pączki ciężkie. Zależy pewnie od osoby. Zróbcie eksperyment: naladujcie do pudła ciuchy na maksa i przez kilka godzin podnoscie i opuszczanie. Będziecie wiedzieć czy dla Was to ok czy nie.
2
xx 2017-07-21 17:42
A to kogo zwolnili? O co chodzi?
Run away 2017-07-22 16:24
No tą rudą chudą z paka chcą ponoć zwolni i te jej kolezanki sciemniary tak slyszałem jak mowili liderzy. Chodzi ponoc i kabluje do kierownika
3
xx 2017-07-22 20:45
od jakiego lidera?
Bhp 2017-07-24 12:19
Uderz w stół a nożyce się odezwą.
Zabawne.
2
Adrian 2017-07-25 07:06
A myslisz ze ktos bedzie płakał jak odejdzie z firmy w ktorej slabo placa. To pracodawca bedzie płakał ze nie dogaduje sie z Ukraina ze robia bledy ktore suma sumarow odbije sie w cyferkach magazynu. (usunięte przez administratora)
1
Ciotka 2017-07-25 15:36
Nadal nie rozumiem czemu jak Ci mało płacą to nie zmienisz pracy? Sam sobie zaprzeczasz.
Praca fajna, dzwigać nie trzeba, ludzie sympatyczni.

A Ukraina była i będzie bo jest tańsza i bardziej im zależy na pracy niż większość Polaków pracujących w Arvato.
Klakier 2017-07-25 16:24
Praca w firmie normalna, ale ma wadę ponieważ trzeba ją wykonać. Jak się niektórym nie chce pracować tylko obgadują kolegów to kończy się kłopotami z firmą.
dziwak 2017-07-26 17:06
czy ktoś odpowie ile zarabia lider?
Wujo 2017-07-26 22:13
Nikt Ci nie udzieli takiej informacji bo to tajemnica. Idź na rozmowę to się dowiesz.
Chce przejść do LPP 2017-07-27 13:52
Ach jak nam źle Ach jak nie dobrze To co tu jeszcze robicie idźcie do tego komputeronika tam podobno mają od (usunięte przez administratora) tak byli pracownicy Arvato tam zarabiają. Przeżywacie ta prace w arvato jak mrówka okres. Jak się nie podoba nikt was na siłę nie trzyma. Drzwi otwarte. Oddaj kamizelkę identyfikator i życzymy powodzenia i sukcesów. Docen to co masz bo uwierz ze gdzie innej wcale nie jest lepiej. Można zmienić ale z deszczu pod rynne. Pozdrawiam serdecznie i szukam innej opcji bo tutaj ani nie zarobisz ani się nie narobisz (nachodzisz i owszem czasem nawet 30km na 8h pracy bo masz z działu (usunięte przez administratora)
4
Janka 2017-07-30 16:03
Niektorzy nie wiem czego szukaja. Nie podoba sie?
Idzie do Biedronki albo innego sklepu. Ciekawe jak wtedy bedzie wam fajnie. W Arvato praca fajna. Spkojna. Nikt nie gania a norme wiadomo jak wszedzie zrobic trzeba. Do toalety nie trzeba sie odmeldowywac. Liderzy fajnii kierownictwo tez spoko. Wiadomo kazdy ma jakies wady ale nikt nie jest idealny. Najgorszym problemem tej firmy to zwykli pracownicy ktorzy knuja spiskuja i plotkuja i nie potrafia docenic tego co maja. Zakladajac ze sie nie choruje i wyrabia norme to 2000 netto jest pewne. Jak ktos wlozy cos wiecej i wyrobi z 50 na packu czy z 80 na Picku to bedzie mial juz 2200-2300. Wiem bo sama wyrabialam i wyrabiam takie normy bez wiekszego problemu. Oczywiscie zaraz znajda sie tacy ze beda psioczyc ze listy kiepskie ze Single trzeba robic. Ale normalny czlowiek spokojnie daje rade. Pozdrawiam normalnych a reszta moze sie zwolnic.
7
Pracownik 2017-08-07 15:25
Uwazam ze praca w Arvato nie jest zla a zarobki no coz szoku nie ma ale mysle ze tak juz u nas w kraju tak jest.Jedno jest pewne Zus oplacaja wyplata bez opoznien co do dnia.Nawet za dobrym pracownikiem nikt w Arvato nie placze.Ci co sie obijaja kabluja i psiocza na innych maja dobrze sa nietykalni a liderzy no coz ci co graja z gora potrafia i swinie pracownikowi podlozyc typowy wyscig szczurow
3
Julia 2017-08-08 13:41
Hej, chciałabym się dowiedzieć czy jest jakiś socjalne typu multisport, ubezpieczenie dodatkowe, dojazd czy zniżki na ubrania. Czy macie stołówka z obiadem czy swoje jedzenie? Będę wdzięczna za informacje. Pozdrawiam
2
WSZYSTKOWIEDZACA 2017-08-09 16:01
Duzio zarabia lider ,duzio gada z innymi liderami a brygadzistki siedzą i robią za niego.
5
takapraca 2017-08-09 17:13
Multisport i Medicover jest, ubezpieczenie dodatkowe także, dojazdy z okolicznych miejscowości. Znżki na ubrania były, ale teraz firma oszczędza na czym się da. Mamy stołówkę, ale bez obiadów. Jest tylko słodka bułka dzień w dzień.
1
Zainteresowana 2017-08-09 19:15
Witam, chciałabym poznać w miarę obiektywną opinię o tej firmie, niedługo będę szukać pracy, a wiem że jest nabór do Arvato w Żernikach... Jaka jest atmosfera pracy, jak zespół i czy zarobki w miarę oraz jaka umowa = o pracę czy typowa śmieciówka? Z góry dzięki za odpowiedź! :)
Logiczny 2017-08-11 13:18
Słyszałem , że Arvato Polska to fajna firma i nawet mają teraz spore potrzeby kadrowe. Czy może ktoś napisać jaka jest w pracy atmosfera? Jak przebiega rekrutacja?
Nowy 2017-08-21 10:42
Napisz , co to są te wyprzedaże?
Czy jako pracownik magazynu, mogę kupić rzecz która jest na magazynie?
Czy może jest jakiś sklepik, w którym można kupować artykuły?
Mirosław 2017-08-21 11:08
Czasami trzeba wymienić część osób w firmie żeby pozostali zaczęli pracować. To smutne ale chyba jedyne rozsądne wyjście motywujące do dobrej pracy. Firma spokojnie poradzi sobie.
GALL ANONIM 2017-08-21 17:07
Witam wszystkich zainteresowanych pracą w Arvato. Osobiście pracowałem w contact center w Poznaniu, gdzie obsługiwane były telefoniczne zgłoszenia, a następnie przekazywane leady sprzedażowe, jednego z większych koncernów samochodowych. Jeżeli ktoś liczy na umowę o pracę czy jakiekolwiek benefity poza wypłatą (która jest terminowo, trzeba przyznać) to rozwiewam wątpliwości - nie ma. Plusem z kolei jest wysoka elastyczność jeśli chodzi o godziny pracy - zmiany 4; 6; 8; 10 i 12 godzinne do wyboru, lecz z drugiej strony nie można liczyć na ich stabilność bo zdarzały się i sytuacje, gdzie o 22 człowiek dostaje maila z informacją, iż nazajutrz nie ma po co przychodzić do pracy, bo nie ma co robić. Atmosfera również jest pozytywna i sprzyjająca pracy, lecz z drugiej strony OGROMNA rotacja pracowników nie pozwala nawiązać dłuższych znajomości. Dziwne? Pracowałem ok. 1 roku, i byłem pracownikiem z najdłuższym stażem. Brak możliwości awansu (a może tylko w teorii) i brak możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji zmusiły mnie do odejścia z firmy. Stawka - najniższa krajowa + możliwość uzyskania premii do 15%. Minimalna ilość godzin w miesiącu do przepracowania to ~ 40h więc jest to do zrobienia nawet godząc pracę z nauką w szkole średniej. Rozmowa kwalifikacyjna to 10 minut rozmowy o twoich zainteresowaniach, bo biorą większość, a praktyka weryfikuje. Nie oszukując się, większość osób nadaje się do tej pracy, bo jest lekka łatwa i przyjemna, biorąc pod uwagę także fakt, iż 'szkolenie' trwa jakieś 4 godziny. W razie pytań chętnie odpowiem.
Klienci? Zdarzali się malkontenci, złośliwości oraz pomruki i inne dogryzania, lecz było to w tak niskiej częstotliwości, że osobiście nie odczułem napięcia nerwowego na stanowisku konsultanta.
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam. Polecam osobom studiującym, lub szukających pierwszego doświadczenia, bo nie jest to stresująca praca, a wysoka elastyczność o której wspominałem pomaga pogodzić naukę z pracą zarobkową.
Xyz 2017-08-24 08:58
Wyprzedaże czyli duzo zamowien, pracownik nie moze nic kupic w magazynie przynajmniej tak jest w Strykowie. Tak to praca spoko, kasa nie jest tragiczna. Najwiekszym problemem sa ludzie, kierownictwo chcac rozwiazac ten problem przezuca ludzi na rozne dzialy co jak dla mnie niema wiekszego sensu. Swietnym rozwiazaniem na paku bylaby calkowita zamiana liderow, skonczyly by się chore relacje liderow z niektorymi pracownicami, o ktorych mowi cały pak i nikt z tym nic nie robi.
3
Maruś 2017-08-24 11:52
Szukając pracy trafiłem na firmę Arvato Polska i powiem, że opinia jako o pracodawcy jest dobra! Może nie wszystkim odpowiada praca tu więc można ja zmienić.
Ciocia 2017-08-24 19:24
Uuuuuu biedna Karo lcia bo poszła na pick. Jak nam strasznie przykro z tego powodu.
Nie umiesz pracować w grupie więc dostałaś samodzielne stanowisko na piku :D
2
Ciocia 2017-08-24 19:26
Uuuuuu biedna Karo lcia bo poszła na pick. Jak nam strasznie przykro z tego powodu.
Nie umiesz pracować w grupie więc dostałaś samodzielne stanowisko na piku :D
Zyx 2017-08-24 20:44
A o ktorych liderow Ci chodzi?
Pakujaca 2017-08-25 08:23
Widac ze nie jestes na paku że nie wiesz o kogo.
elelelelele 2017-08-25 15:57
Na paku zero organizacji, przez co jest totalny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Dziewczyny nie są w stanie sprostać podstawowym obowiązkom, tylko widać jak się kręcą i zagadują dziewczyny przy stołach. Zamiast wziąć się do pracy, gadają o głupotach. Liderzy widać że zaniedbali pak całkowicie, syf nieziemski, starsze pracownice robią co chcą.. w sumie każdy robi co chce, bo liderzy nic z tym nie robią... Oj, wszystko idzie w złą stronę i to bardzo złą...
6
Pack 2017-08-26 10:21
Na paku jest problem z ludzmi ktorzy nie moga zniesc ze ktos moze miec lepiej i ze musi sie go sluchac. Skoro spm i liderzy sa zli to nie rozumiem dlaczego wy nie skladacie cv na takie stanowiska skoro jestescie tacy wspaniali i wypisujecie bzdury o organizacji, a moze skladacie ale jesteście do niczego i was nie wzięli. Wysylki wyjezdzaja na czas wiec nie wspominajcie o organizacji bo nie macie o tym pojecia. A moze jest wam przykro ze do was nikt nie podejdzie. Zejdzcie na ziemie.
6
Jerzyk 2017-08-29 19:38
Widziałem ich aktualna listę ofert pracy i powiem, że jest długa!!
Pracuje 2017-09-04 17:21
Najbardziej sprawiedliwi liderzy zostali kierownikami. Ci co zostali ogladaja sie za mlodymi dziewczynami i za nic maja normalnych pracownikow. Zenada...
1
Pytający 2017-09-04 19:53
O jakim magazynie piszesz?
Misiaczek 2017-09-05 12:47
Najpierw sami tworzymy sobie piekiełko a później narzekamy jak nam źle, jaką mamy okropną atmosferę w pracy. A co teraz się robi.? Wyśmiewanie z innych to jest nieuczciwe?. Jeśli było coś na rzeczy to już zmieniono ich status obniżając więc wydaje się , że starczy, prawda?
1
M 2017-09-09 13:19
Niby praca lekka tylko to stanie 8 h na nogach ,bolą stopy jak diabli .Wkładki niewiele pomagają. Chyba na piku lepiej pod tym względem - lepiej chodzić niż stać. Miały być maty pod nogami ,stałam na takiej było trochę lepiej.Mnie ta praca się podoba ale atmosfera na paku nie najlepsza no i zamówienia małe ,dużo unitarek to i normy małe. Wygląda na to że lepsze premie tyko przy wyprzedażach 2 razy w roku.
Ciocia 2017-09-09 21:49
Atmosfera nie najlepsza bo...? Czemu z problemami - jeżeli oczywiście one istnieją - nie chodzicie do swoich lub zaufanych liderów?
Wg. mnie po ostatnich akcjach liderów polepszylo się znacząco na paku.
turysta89 2017-09-09 22:29
Witam w poniedziałek mam rozmowę w avarto w Żernikach jako operator wózka widłowego mam do was pytanie jak to wygląda z weekendami są wolne?jaka jest atmosfera czy dają ubranie i buty robocze?ile można zarobić?proszę piszcie do mnie smsy 664093810
Kulikas 2017-09-10 21:36
Interesuje mnie praca w firmie i robię mały wywiad. Może ktoś mi podpowiedzieć jaka jest przyczyna tak długiej listy ofert? Czy w związku z tym nie brakuje ludzi do pracy? Jaka jest atmosfera aktualnie?
Maniek 2017-09-13 22:14
Szukam pracy i właśnie się dowiedziałem sporo dobrego o firmie. Może mi ktoś podpowie jaka jest atmosfera?
1
CHWDP 2017-09-22 16:45
Większość (nie wszyscy oczywiście) ludzie to cioty usłuchane bez własnego zdania, lecące z każdym nawet najmniejszym głupstwem do lidera lub kierownika, zamiast jak dorosły człowiek wyjaśnić sobie sprawę w cztery oczy. Arvato potrzebuje takich pracowników. Jeśli jesteś konfidentem i frajerem na każde kiwnięcie palcem to zakład ten stoi przed Wami otworem...
6
Obserwuje 2017-09-25 06:32
Ludzie myślą że donoszeniem do liderów coś zyskają. Najlepiej maja te lalki co potrafią owinąć sobie lidera wokół palca. Wtedy grafik maja jaki chcą, na kawki biegaja, korzystają z tel przy stole i nikt się nie odezwie. Pewnie lada moment spm zostanie. Trzeba umieć tylkiem świat zdobywać...
Zostaw swoją opinię o arvato Polska - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie arvato Polska