Opinie o ekoryniec s.c. Marzena, Dariusz Ryniec
Tylko jedno słowo określa Firmę Ekoryniec ; ,, EXCELLENT " !!!! . Polecono mi ją ,skorzystałem ,dzisiaj jestem jej szczęśliwym klientem i myślę o zleceniu im kolejnej pracy .To prawdziwa przyjemność ,obsługa klienta rewelacyjna, przedstawiciele terenowi bardzo mili ,ale przede wszystkim profesjonalni . Potrafią przedstawić ,wytłumaczyć i przekonać .Potrafią też wysłuchać .Zawsze punktualni zarówno podczas wizyt jak i podczas wykonawstwa .Ich wielki atut to ponad 22 -letnie doświadczenie na rynku .To nie nowicjusze powstali podczas BUMU na ekologię i zieloną energię.. Polecają , sprzedają i montują jedynie to co od lat najlepsze i niezawodne. Polityka Firmy przez duże ,, F " to doradzić , sprzedać i nigdy nie mieć więcej problemu z gwarancją i naprawą .Jedyne co łączy klienta z nimi po kontrakcie to zadowolenie obustronne i wdzięczność . Moja pompa ciepła od nich to .NIBE F2120-16 Monoblok ,niezawodnie działa u mnie od 3 lat .Komfort ,spokój i pełne zadowolenie ,Niezawodnie obsługuje dom dla 3 osób o pow. ogrzewanej ok .200 m2 do temp. 19-24 C. Opinię moją kończę wielkim Dziękuję dla EKORYNIEC ,a wszystkim innym serdecznie polecam tego Super Specjalistę od Pomp Ciepła i Fotowoltaiki który już ponad 22 lata dobrze służy rozsądnym i wymagającym klientom . Brawo !!!! . Piotr Marek Kaszubski szczęśliwy klient od 3 lat .
Szanowny Panie, dziękuję za wystawienie nam opinii obrazującej całą naszą relację. Rzeczywiście staramy się w każdym przypadku wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych klientów i do tego będziemy nadal dążyć. Nie boimy się trudnych inwestycji ani trudnych wyzwań. Szczególnie gdy możemy realizować je wraz z inwestorem, spełniając jego życzenia. Stąd też pojawiają się następni nasi klienci...dzięki temu już ponad 20 lat jesteśmy obecni w branży... rekomendują nas właśnie nasi klienci i na taką współpracę także liczymy w najbliższej i dalszej przyszłości z Pana strony. Jeszcze raz dziękuję, z wyrazami szacunku Dariusz Ryniec
Nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń. Wzorowa firma Polecam! Błyskawiczna reakcja na zapytanie ofertowe, świetny kontakt, profesjonalne podejście do klienta – polecam!
obserwuję firmę Ekoryniec od wielu lat ponieważ robili pompy ciepła u kilku naszych znajomych, którzy wzajemnie polecali ich usługi, jako firmy profesjonalnej. Z tego co wiem wszyscy są zadowoleni i polecają ich dalej. My również. Pompy działają bezawaryjnie, podłogówki grzeją tak jak zostały zaprojektowane. Nie żałujemy wyboru tej firmy. Wiedzą co robią i o to nam chodziło.
Cześć. Możecie napisać coś o ty, jaka jest kasa za pracę w delegacji na terenie całego kraju? I chodzi mi właściwie o stanowisko hydraulik instalator instalacji wewnętrznych. Na ich stronie jest ogłoszenie, ale nie podali info o kasie. No to ile jest samej delegacji i jaka jest pensja stała, obojętnie czy na miejscu czy na wyjeździe?
Właśnie widzę taką informację niżej, że rzadko zwalnia się ktoś. I w sumie czy to jest powód, że nie mogę żadnej oferty znależć aktualnej, poza jakimiś sprzed 8 lat? Jak ta na doradcę techniczno-handlowego, która by mnie interesowała w sumie. Ciekawe czy po tylu latach weszła opcja pracy zdalnej? Pasowałaby mi.
Tak jak najbardziej można pracować zdalnie ( na tyle na ile jest to możliwe w pracy doradcy techniczno handlowego) w każdym razie nie trzeba siedzieć w biurze jeśli o to pytasz. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą to prześlij CV i krótki opis swojej osoby na maila piotr.ordon@ekoryniec.pl lub na biuro. Chętnie rozważymy Twoją kandydaturę
A co to w praktyce znaczy "na tyle na ile jest to możliwe"? Bo już nie rozumiem, czy trzeba się pojawiać w biurze kiedykolwiek czy wcale, czy to faktycznie home office czy bardziej po prostu hybryda. No i jaka umowa w ogóle jak to tak wygląda, UZ?
Pisząc "na tyle na ile to możliwe w pracy doradcy technichno handlowego" miałem na myśli to że trzeba też jeździć do klientów i nie jest to taki typowy home office. W biurze nie trzeba się pojawiać, wszystko jesteśmy w stanie ogarnąć zdalnie. Nie mniej nie przewidujemy też współpracy typu widmo. Miałem kiedyś przypadek doradcy który zatrudnił się w 5 firmach na raz na home office i tak po trochu ściemniał w każdej, jak go zwalniali to zatrudniał się w kolejnej itd. Tak więc po podjęciu współpracy przewiduje okres wdrożeniowo szkoleniowy i w tym okresie dobrze jest się jednak widzieć na żywo chociaż raz w tygodniu, z pozostałych dni doradca zdaje sprawozdanie i omawia jak mu idą postępy. Czasami ja jadę do niego i wspólnie działamy na jego terenie.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z ekoryniec s.c. Marzena, Dariusz Ryniec? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Na takie pytanie bardzo trudno odpowiedzieć z dwóch względów. Po pierwsze nie zwalniamy wielu osób więc ciężko tu o jakąś statystykę zwłaszcza że trzeba by się cofnąć z rozważaniami o parę lat przynajmniej. Po drugie myślę że każdy przypadek będzie indywidualny. Z całą pewnością znalazłyby się i przypadki zwolnień przez pracodawcę ( z różnych przyczyn) jak i chęć zmiany ze strony Pracownika.
Pracuję w firmie ekoryniec od niedawna. Od samego początku zostałem przyjęty bardzo ciepło przez szefostwo i załogę. Okazali mi bardzo dużo zaufania i wsparcia za co serdecznie dziękuję. Od drzwi czuć ducha rodzinnej firmy i wieloletnich tradycji. Mam nadzieję że znalazłem swoje miejsce na długie lata.
Też bym tak chciał. Z jakimi kwalifikacjami chętnie tu przyjmują? I od jakich spraw zaczęło się wdrożenie, w czym konkretnie pomagają?
To wszystko zależy, firma wchodzi w fazę intensywnego rozwoju i na przestrzeni najbliższych miesięcy będzie rekrutować na różne stanowiska więc i oczekiwania będą różne. Warto trzymać rękę na pulsie. Na tą chwilę poszukujemy doradców techniczno-handlowych do obsługi klientów w zakresie doboru i sprzedaży pomp ciepła i fotowoltaiki.
Czy ci przedstawiciele mogą pracować na umowę o pracę? Czy raczej b2b? Ciekawa też jestem jak wygląda struktura wynagrodzenia, podstawa i premia czy jakoś inaczej? Możesz napisać?
@Helena Obecnie zatrudniamy doradców na kontraktach b2b. Co do warunków to zapraszamy do kontaktu bezpośredniego. Planujemy zmiany i nie chcemy zostawiać informacji które się zaraz zdezaktualizują.
Nie wierzę! Człowieku co ty palisz?! Prędzej czy później obudzisz się. Wtedy napisz swoją opinię, a nie ludzi w błąd wprowadzasz.
Nie zgadzasz się z tym, co napisali? Napisałeś, jakby Firma miała zniknąć już. Masz jakieś podstawy, żeby krytykować w ogóle w ten sposób? Czy jakieś zwolnienia były?
Może i racja, na razie jestem w firmie krótko i z czasem okaże się jak dalej to wygląda. Puki co jednak moje odczucia są nadal bardzo pozytywne. Dam znać za kilka miesięcy.
Oprócz mnie zatrudniono w podobnym czasie kilka osób, nie słyszałem o żadnych zwolnieniach. To co mnie uspokaja w tej dyskusji, to to, że pracuję drzwi w drzwi z osobami które są tutaj od 20 lat. ( i też wydają się być zadowolone ;-)
Te osoby z takim pięknym stażem pracy mówią coś na temat możliwych awansów? Są takie możliwości? Pracując tyle czasu fajnie by było mieć jasną ścieżkę kariery.
Są to osoby na różnych stanowiskach, czasami po awansach ale nie każdy tego oczekuje i potrzebuje, i nie każde stanowisko ma ścieżkę kariery. Wszystko zależy od tego na jakim stanowisku zaczynasz i czego oczekujesz, jeśli twoje cele zawodowe pokrywają się z rozwojem firmy to pojawia się szansa na awans. Należy pamiętać że nie jesteśmy korporacją i dynamika zmian też jest inna, ani lepsza ani gorsza po prostu inna.
Miałeś jakąś styczność z korpo, by porównać to z pracą tutaj? Czy jeśli chodzi o pracujące tu osoby, to wszyscy się znacie - lepiej bądź gorzej - i czy ludzie zwyczajnie po ludzku lubią się, a przynajmniej szanują, gdy to pierwsze jest niemożliwe? Słowem, czy aspekt ludzkiego podejścia, autentycznego zainteresowania drugim człowiekiem, jest tu jakimś plusem?
Pracowałem w różnej wielkości firmach ale nie w korporacjach, znam jednak ludzi w nich pracujących i ich bolączki. Nie znam wszystkich pracowników w firmie. Tych których znam lubię i szanuję. Nie mogę zagwarantować że wszyscy pracownicy się lubią nie znając ich, ale z mojej perspektywy wygląda to dobrze.
A napiszesz na jakie stanowiska uważać? Jak samo szefostwo podchodzi do swoich ludzi, idzie się dogadać? Pytam czy idą pracownikowi na rękę jeśli chodzi np. o awaryjny dzień wolny.
Nie do końca rozumiem co masz na myśli pytając na jakie stanowiska uważać? Szefostwo jest bardzo w porządku w stosunku do wszystkich i jestem przekonany że da się dogadać w każdej kwestii, jak np awaryjny dzień wolny. Osobiście uważam że we wszystkim trzeba zachować równowagę. Jeśli pracownik np. nie wywiązuje się ze swoich obowiązków i co chwilę brałby awaryjny dzień wolny to należy się sytuacji przyjrzeć, a jeśli się angażuje i stara ale akurat coś mu wypadło i potrzebuje pomocy to na pewno ją otrzyma.
Dobrze wiedzieć. Czy przy takich sytuacjach jak to awaryjne wolne, urlop na żądanie albo chorobowe zabierana jest jakaś premia albo dodatki? Bo w innych firmach się to zdarza
To może wiesz, czy stanowisko doradcy techniczno-handlowego ma jakąś ścieżkę kariery? Jako doradca można awansować na coś wyżej? Szukam pracy, w której będę mogła się nieustannie rozwijać, dlatego pytam o szczegóły, bo może akurat się orientujesz :d
Na tym etapie nie jest to sprecyzowane ale dużo się u nas dzieje i będzie się działo w kwestii rozwoju firmy a w takiej sytuacji tworzą się możliwości do rozwoju indywidualnego. Moim skromnym zdaniem to od człowieka indywidualnie zależy jego ścieżka rozwoju a nie od firmy, jeśli chcesz tego rozwoju i do niego dążysz to w każdym miejscu znajdziesz sposób aby go osiągnąć.
Czy pracownicy ekoryniec s.c. Marzena, Dariusz Ryniec mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
a w kolejną sobotę 10 czerwca, na festynie rodzinnym w Odolionie
serdecznie zapraszamy do odwiedzania naszych stanowisk.
Witam,jestem w posiadaniu pompy ciepła założonej przez firmę @Pracodawca Pompa działa bez zarzutu. Montaż pompy wykonana profesjonalnie. Miła obsługa. Do tej Firmy na pewno wrócę niebawem, zakładając fotowoltaikę. Polecam wszystkim tę firmę,bo jest sumienna i rzetelna.
dziękuję bardzo za wystawienie opinii. takie działania są dla nas standardem, szczególnie nam miło gdy inwestor chce współpracować z nami w zakresie doboru urządzeń jak i samej realizacji. zapraszam zatem do kolejnego etapu -fotowoltaiki. tu również dołożymy wszelkich starań byście PP byli zadowoleni> Dariusz Ryniec
Zastanawiam się skąd niska ocena w gwiazdkach skoro opisy są raczej pochlebne, wygląda jakby się ktoś uwziął. Sam jestem klientem i z całym przekonaniem polecam firmę ekoryniec.
Profesjonalne podejście do klienta, punktualne godziny spotkań, szybka realizacja zlecenia montażu fotowoltaiki oraz klimatyzacji. Polecam
dziękujemy za pozytywną opinię. w realizację każdej inwestycji, by uzyskać taki właśnie efekt, angażujemy się całą niezbędną kadrą specjalistów. taką politykę staramy się prowadzić od zawsze. szczególnie nam miło gdy jest to doceniane przez klientów. pozdrawiam serdecznie Dariusz Ryniec
Zdecydowanie polecam. Korzystałem już drugi raz z usług ekoryniec.
Panie Marcinie, produkty które oferujemy z reguły nie zużywają się i są użytkowane przez wiele lat (najstarsi nasi klienci z OZE to ponad 20 lat!), jednak sytuacje że klienci powracają po drugi produkt np mając pompę ciepła- dokładają fotowoltaikę albo uzdatnianie wody na dom powtarzają się u nas regularnie. Bardzo często także zdarza się że wykonując instalację dla rodziców, po latach montujemy podobny zestaw ich dzieciom. ...zadowolony klient wraca :) cieszę się że i u Pana taka sytuacja miała miejsce. dziękuję za dobrą opinię i proszę nas dalej polecać swoim znajomym Dariusz Ryniec
Tylko jedno słowo określa Firmę Ekoryniec ; ,, EXCELLENT " !!!! . Polecono mi ją ,skorzystałem ,dzisiaj jestem jej szczęśliwym klientem i myślę o zleceniu im kolejnej pracy .To prawdziwa przyjemność ,obsługa klienta rewelacyjna, przedstawiciele terenowi bardzo mili ,ale przede wszystkim profesjonalni . Potrafią przedstawić ,wytłumaczyć i przekonać .Potrafią też wysłuchać .Zawsze punktualni zarówno podczas wizyt jak i podczas wykonawstwa .Ich wielki atut to ponad 22 -letnie doświadczenie na rynku .To nie nowicjusze powstali podczas BUMU na ekologię i zieloną energię.. Polecają , sprzedają i montują jedynie to co od lat najlepsze i niezawodne. Polityka Firmy przez duże ,, F " to doradzić , sprzedać i nigdy nie mieć więcej problemu z gwarancją i naprawą .Jedyne co łączy klienta z nimi po kontrakcie to zadowolenie obustronne i wdzięczność . Moja pompa ciepła od nich to .NIBE F2120-16 Monoblok ,niezawodnie działa u mnie od 3 lat .Komfort ,spokój i pełne zadowolenie ,Niezawodnie obsługuje dom dla 3 osób o pow. ogrzewanej ok .200 m2 do temp. 19-24 C. Opinię moją kończę wielkim Dziękuję dla EKORYNIEC ,a wszystkim innym serdecznie polecam tego Super Specjalistę od Pomp Ciepła i Fotowoltaiki który już ponad 22 lata dobrze służy rozsądnym i wymagającym klientom . Brawo !!!! . Piotr Marek Kaszubski szczęśliwy klient od 3 lat .
Szanowny Panie, dziękuję za wystawienie nam opinii obrazującej całą naszą relację. Rzeczywiście staramy się w każdym przypadku wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych klientów i do tego będziemy nadal dążyć. Nie boimy się trudnych inwestycji ani trudnych wyzwań. Szczególnie gdy możemy realizować je wraz z inwestorem, spełniając jego życzenia. Stąd też pojawiają się następni nasi klienci...dzięki temu już ponad 20 lat jesteśmy obecni w branży... rekomendują nas właśnie nasi klienci i na taką współpracę także liczymy w najbliższej i dalszej przyszłości z Pana strony. Jeszcze raz dziękuję, z wyrazami szacunku Dariusz Ryniec
Solidna firma zarówno jeśli idzie o montaż jak i serwis pogwarancyjny/ eksploatacyjny. Opinia uzasadniona blisko15-letnią współpracą. Jerzy Milczarek . Zaborówek , woj.mazowieckie
dzień dobry Panie Jerzy... dziękuję w imieniu całego zespołu za tyle lat owocnej współpracy. na pewno nie obniżymy lotów :) do zobaczenia na kolejnym corocznym przeglądzie pompy ciepła pozdrawiam Dariusz Ryniec
Bardzo rzetelna firma dbająca o komfort użytkowy klienta, posiadająca sprzęt najwyższej jakości. Obsługa posprzedażowa na najwyższym poziomie. Polecam z czystym sumieniem.
Dziękuję bardzo za tak wysoką ocenę. Pomimo różnych trudności wynikających z różnorodności każdego montażu staramy się by każdy klient który do nas trafia był z obsługi zadowolony. Tak pracujemy od ponad 20lat poprawiając standardy obsługi ale i zaawansowania technicznego zgodnie z zapotrzebowaniem rynku i oczekiwań naszych klientów. Dariusz Ryniec
Może ktoś ma informację o tej umowie b2b z ogłoszenia na posadę Doradca techniczno-handlowy? Teraz trwa rekrutacja w sieci. Interesuje mnie bardzo, czy jest jakaś możliwość, aby po czasie przejść na umowę o pracę? I czy na b2b jest jakaś dowolność/elastyczność tutaj wybierania zleceń albo czasu wypełniania tych prac?
Pani Karolino...najlepszym źródłem wiedzy i za razem najbardziej kompetentnym w tym temacie będzie ...biuro firmy ekoryniec. Proszę o kontakt bezpośredni Dariusz Ryniec
Widziałam ofertę na Doradcę techniczno-handlowego do firmy na kontrakt B2B i jestem ciekawa jakie zarobki firma oferuje przy takiej formie zatrudnienia? Poza tym czy sa jakieś premie za wyniki? Dajcie znac bo nie wiem czy aplikować
Szanowna Pani Beato, zapraszamy do kontaktu chociażby telefonicznego. Pozwoli to na omówienie wynagrodzenia i zasad współpracy. Dariusz Ryniec
Profesjonalna opieka od podpisania umowy do realizacj, miła obsługa, pomoc w dofinansowaniu . Polecam
Właśnie skończyłem drugą instalacje pompy ciepła, wcześniejszą wykonywałem w 2020 roku. Bardzo dobre podejście do klienta, wszystko sprawnie załatwione. dobry sprzęt, opieka serwisowa również . Polecam firmę.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w ekoryniec s.c. Marzena, Dariusz Ryniec?
jesteśmy firmą rodzinną z ponad 20-letnią historią. od początku zarządzaniem i organizacją działalności zajmują się Marzena i Dariusz Ryniec w odpowiednim podziale funkcji. wraz z ponad 20 osobową kadrą projektantów, doradców techn-handlowych, instalatorów, automatyków, serwisantów obsługujemy teren całego kraju świadcząc usługi doradcze, instalacyjne i serwisowe. kadra ekoryniec regularnie podnosi i uzupełnia poziom swoich kwalifikacji, natomiast nowi pracownicy są wdrażani w systemie szkoleń tak, by swoim profesjonalizmem mogli stanowić grupę fachowców. zależy nam na profesjonalnej obsłudze klientów wobec tego dbamy by każdy z pracowników taki poziom prezentował. zapewniamy stabilną pracę w dobrym towarzystwie
Z natury jestem ciężkim klientem ale w ekoryńcu zamówiłem pompę z montażem do nowego domu. Łatwiej byłoby mi porównać usługę gdybym miał 3 domy i 3 firmy by montowały pompy ale tak czy inaczej nie narzekam... Szczerze mówiąc to była pierwsza ekipa budowlana, której nie musiałem patrzeć na ręce. Weszli, zaczęli skręcać kotłownię, herbata/kawa i dalej pracują. Nie szukałem ich, nie chodziłem za nimi, nie biegali pijani dlatego jeżeli chodzi o jakość usług daje ocenę jak najbardziej pozytywną. PS. pompa zaraz będzie miała swój pierwszy sezon grzewczy za sobą i wciąż daje radę. Pzdr Jacek
To wszystko brzmi w miarę rzetelnie. A co sezon przyjeżdżają może, żeby sprawdzić jaki jest stan pompy?
Nie polecam tej firmy. Zakładali u nas pompę ciepła. Zaczeło się wszystko już w fazie projektu. Jakiś inteligent od siedmiu boleści zaprojektował zabezpieczenie i przewody. Wykonaliśmy według tego co nakazali. Zaczynają montaż, instalator stwierdza, że zabezpieczenie jest nie takie i położony przewód zły. Sprowadzam elektryka po raz drugi i przerabiam wszystko na nowo (oczywiście kosztami obciążam ekoryniec). Sprawa druga, wykonuję podest pod urządzenie które zamontowane zostanie na zewnątrz budynku. Ekipa montuje niezgodnie z wytycznymi i przy okazji niszczy podest . Sprawa trzecia, Pan montujący namawia nas abyśmy nie usuwali starej instalacji i bojlera, jak gdyby coś. Po jednym lub dwóch tygodniach z zaworu bezpieczeństwa zaczyna lecieć woda, ciśnienie jest w układzie większe niż było, a odcinam zawór bezpieczeństwa woda z bojlera miesza się z tą z pompy przez co temperatura w kranie tej wody spada. Żona dzwoni do właściciela, ten przysyła fachowcę który w 15 minut odcina bojler i zaślepia rury (co miał zrobić instalując popmę) i kończy. Po kilku dniach przychodzi faktura na 400 zł za UWAGA naprawę zaworu bojlera, tak dokładnie jest na fakturze. Żadnej informacji o odpłatności, żadnej specyfikacji kosztowej zużytych materiałów, żadnego protokołu wykonania i odbioru. Śmiech na sali, granda. Oczywiście zapłaciłem 300zł dla świętego spokoju ale zdecydowanie nie polecam firmy Ekoryniec. Amatorzy, ludzie z przypadku, brak profesjonalizmu.
Szanowny Panie… z uwagą zapoznałem się z Pana opinią i od razu zauważyłem, że sprowadza się ona do uwypuklenia wszystkich naszych potknięć w trakcie realizacji łączącej nas umowy, które dodatkowo zostały opisane w taki sposób, że wywołują jedno wrażenie: nic nie zrobiliśmy dobrze, wszystko zepsuliśmy, nic nie potrafimy. A przecież finalnie zainstalowana przez nas pompa ciepła działa, więc chyba tak tragicznie nie było? Rzeczywiście zdarzyły się nam pomyłki czy sytuacje nieprzewidziane, za które już Pana przepraszałem mimo, iż nie zawsze po naszej stronie była wina. Zdecydował Pan o upublicznieniu szczegółów naszej relacji umownej, więc w tej samej formule odniosę się do Pana zarzutów, przytaczając kilka faktów dla ukazania pełniejszego obrazu: 1. Przyznaję, że dostał Pan od nas początkowo wytyczne instalacji elektrycznej do innego modelu pompy – była to pomyłka pracownika technicznego, do której się przyznaliśmy i naprawiliśmy błąd sprawnie i na swój koszt. Co jeszcze mieliśmy zrobić, żeby był Pan usatysfakcjonowany? 2. Instalator naszej firmy rzeczywiście podczas montażu i wiercenia otworu skruszył bloczek betonowy, który został przez niego naprawiony, bez kosztów po Pana stronie. Nie wspomniał Pan jednak, ze dostarczone przez Pana bloczki były świeże, kruche - oczywiście instalator mógł od razu zakwestionować ich jakość i montaż pompy ciepła wydłużyłby się, ale nie chcieliśmy stawiać Pana w takiej sytuacji. Wyszliśmy Panu naprzeciw i finalnie jesteśmy obciążani wszelkimi konsekwencjami tej decyzji; 3. Ponad miesiąc po montażu i uruchomieniu pompy ciepła zostaliśmy poinformowani przez Pana małżonkę o zauważonych problemach: za niska temperatura ciepłej wody oraz cieknący zawór. Bezzwłocznie, tego samego dnia, w ciągu godziny pojawił się u Państwa nasz serwisant i stwierdził, iż odkręcony został zawór odcinający bojler, pozostawiony ze starej instalacji na Państwa życzenie, przez co woda przechodząc przez niego znacznie się wystudzała. To nie my kręciliśmy zaworami w Pana domu, trudno więc nam przypisywać winę za tę sytuację. Dodatkowo serwisant zauważył wyciek na zaworze pozostawionym ze starej instalacji - również nie my go montowaliśmy. I co ważne: zamontowana przez nas pompa ciepła działała poprawnie, co jest jednoznaczne z brakiem nieprawidłowości i wad. Pan natomiast próbował nam wmówić, że Pana brak umiejętności obsługi urządzeń kotłowni to fakty, które zalicza się pod rękojmię, gwarancję, wady urządzenia i nasze błędy instalacyjne – i z tym się nie mogliśmy zgodzić; 4. Serwisant, zgodnie z Państwa życzeniem, odciął istniejący stary bojler od nowej instalacji węzła z pompą ciepła, zamontował konieczne do tego złączki, ponownie odpowietrzył układ hydrauliczny, wykonał niezbędne nastawy i pozostawił wyregulowany układ grzewczy z pompą ciepła; 5. Biuro za dodatkową pracę i materiały instalacyjne wystawiło Panu fakturę. Ma Pan rację, że pomimo, iż zakres jest niewielki, to zapis na fakturze mógłby być bardziej precyzyjny - i zamiast „usunięcie awarii zaworu bezpieczeństwa przy bojlerze”, poprawniej by było od razu zapisać tak jak w fakturze po korekcie „usługa serwisowa”. Nie zmienia to jednak faktu, iż w związku z tym, że nasza wizyta w żadnym przypadku nie wynikała z naszej winy, oczywistym jest, że poniesione przez nas koszty powinny obciążyć użytkownika. Podkreślić jednak należy – co Pan całkowicie pominął – że pompa ciepła cały czas pracowała i nadal pracuje prawidłowo, produkując ciepłą wodę na cele grzewcze i cwu. Za wyżej opisane sytuacje oraz wynikający z nich dyskomfort kilkukrotnie telefonicznie i pisemnie Pana przeprosiłem wierząc, że wytknięte pomyłki niewątpliwie przyczynią się do podnoszenia standardu obsługi serwisowej tak, by takich sytuacji w przyszłości uniknąć. Jednak widzę, że dla Pana istotniejsze jest by w takiej sytuacji wykorzystać czyjąś słabość i publicznie opisać niektóre szczegóły współpracy, sugerując nasz całkowity brak profesjonalizmu. Jest to dla nas niezrozumiałe i przykre, bo wprowadza Pan w błąd wszystkich, którzy czytają tego typu opinie – zwłaszcza, że do dzisiaj (wbrew Pana twierdzeniom) nie zapłacił Pan ustalonej kwoty 300zł. Wzywam Pana teraz publicznie, do natychmiastowej zapłaty za wykonaną usługę. z poważaniem Dariusz Ryniec
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ekoryniec s.c. Marzena, Dariusz Ryniec?
Zobacz opinie na temat firmy ekoryniec s.c. Marzena, Dariusz Ryniec tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ekoryniec s.c. Marzena, Dariusz Ryniec?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!