jak widać, klient jedno, a pracownik drugie @maters. Trzeba liczyć na to, że flormar zmienił podejście do pracowników
Niestety ale o tej firmie nic dobrego nie można powiedzieć. ani kasy, ani miłej atmosfery ani współpracy. podglądanie non stop, wiadomo. nie można się w ogóle skontaktować z szefostwem, bo zwyczajnie nie odbierają telefonów. nie polecam w ogóle.
O tak ! Jolka to co napisałaś to 101% prawdy. Ta firma to jacyś kosmici są! (usunięte przez administratora)
Totalna dezorganizacja, sprzeczne decyzje szefostwa ( szef/szefowa) , jesteś ciągle obserwowany, jeśli jesteś chory - to nie chce ci się pracować. Kierownik / opiekun / koordynator to jedna osoba, która mimo najszczerszych chęci nie jest zwyczajnie, tak po ludzku ogarnąć tego wszystkiego.(usunięte przez administratora)
Brak organizacji, jedna osoba od wczystkiego w kierownictwie, ciągła rotacja pracowników, podglądanie na kamerach.(usunięte przez administratora)Nie polecam;]