brak logo

I.M.C. Engineering Poland

Gorzów Wielkopolski

Opinie o I.M.C. Engineering Poland

Welder 2013-08-21 22:11:45
Jestem spawaczem, a nie poetą... ale nie uwłaczam godności jeden zna się na swojej robocie, drugi na pisaniu o niej...
4
Viagra 2013-09-08 20:06:29
[usunięte przez moderatora]mnie jakos się nie czepiają,moze dlatego ze zrobie swoje na Robocie i znajde jeszcze chwile żeby kawki sie napic i w bajere uderzyć,a poza tym nic mi nie zrobia bo nikt w firmie niezna sie na moim Robocie :D ha ha ha
Martyna 2013-09-17 19:33:12
Tak mi się wydaje ze nie jesteś dobrze poinformowany .Paweł pracując w teleskopie nie był w żadnych związkach ,a co w tym jest najśmieszniejsze to twoje podszywanie się pod niego hahaha ale cóż się dziwić niektóre osoby w tej firmie nawet wykształcenia nie mają , tak to jest jak ktoś jaj nie ma i nie powie prosto w oczy tylko oczernia na forum pffff tacy wszyscy cwani pozdrawiam serdecznie i życzę udanego włażenia w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] co niektórym pracownikom *:
GOSC 2013-09-28 18:53:40
Witam od jakiegos czasu mysle o zrobieniu kursu spawalniczego nie mialem co prawda nigdy spawarki w rekach ale bardzo bym chcial sie nauczyc spawac i robic w tym zawodzie jestem ogolnie z pod gorzowa i mam pytanie czy jak zrobie kurs to znalazl bym cos na poczatek bez doswiadczenia w gw??? Znalazlem te forum o firmie IMC i w nim ogloszenie z numerem i chcialbym zapytac czy firma uczy spawac a pozniej zatrudnia bo jesli tak to byl bym zainteresowany nawet gdybym musial zaplaci za szkolenie.Moze ktos podpowiedzial bym mi moze gdzie jest w gw dobry osrodek szkoleniowy tak co mnie cos nauczy i czy ogolnie warto czy sa jakies frmy ktore zatrudniaj bez doswiadczenia prosil bym o jakies info z gory dzieki
Irek 2013-09-30 16:59:31
Witam, robi ktoś z ISS Gorzów?
1
benedykt 2013-10-09 20:03:34
a co to już nie piszemy czyli wszystko dobrze jest tak?.Jesteście żałośni robicie co wam każą i tak ma być bo za to bierzecie pieniądze ale nie wiem czemu godzicie się na oszustwa i kłamstwa przecież nie może być tak że nadgodziny na raty o przepraszam u nas nie ma nadgodzin oficjalnie rzecz jasna.Ale to tylko początek precik i nowy prezes [usunięte przez moderatora] zdetronizują starego prezesa przejmą władzę i będziemy mieli jak w raju
2
lol 2013-10-27 09:46:27
A jak tam pręcik? Daje rade? Spawa z gazem czy tylko prądem?
Piotr Ulatowski 2013-10-29 23:42:12
Drogi anonimowy forowiczu, prosiłbym o nieinsynuowanie sytuacji, które nie będą miały miejsca, a są jedynie wybrykiem Twojej wybujałej fantazji. Jeśli w jakiś sposób nie odpowiada Ci moje podejście do pracy, bądź widzisz rażące błędy, proszę powiedz mi to w oczy, bądź zgłoś ewentualne zażalenie do moich mocodawców.
Będę wdzięczny, jeśli zaczniesz interesować się bardziej swoim "podwórkiem" i będziesz wykonywał swoja pracę najlepiej jak potrafisz zamiast wypowiadać się na temat pracy innych osób, o której nie masz zielonego pojęcia.
Pozdrawiam,
(usunięte przez administratora)
2
czarny 2013-11-09 21:50:28
pracowałem kiedyś w IMC i z tego co słyszę to się wam wcale nie poprawia ale wierzę że kiedyś będziecie z powrotem dobrą firmą gdzie pracowało się ciężko ale było wiadomo za co i w dobrej atmosferze
1
fan pręcika 2013-11-09 21:54:26
dla mnie jesteś wielki do tej pory zastanawiamy się jak obróbka ma zrobić przetop a tak swoją drogą jestem ciekaw miny rozala jak zobaczył go w IMC przecież przez niego odszedł z Teleskopu bezcenne jestem teraz ciekaw gdzie pójdą są przecież sobie przeznaczeni
2
NEwsonnn 2013-12-01 09:04:55
Witam. Co możecie mi powiedzieć na temat Qbosa? Szefa Kontroli. Fajny facet? I jak jest z tym obecnościowym i dodatkami na zimę i lato? No i jak pracuje się w KJ? Czy może ktoś pomóc zaopiniować tą firmę i strukturę Kontroli Jakości?
pensja 2014-02-17 15:54:32
Imc zarobki 1400zł dla ludzi po szkołach.Tam nawet biedaki i pijaki nie chca pracowac.Zarobki marne że ja nawet z domu sie nie ruszam .Robota szkodliwa jak hoooj, na PKP i przy zamiataniu płaca lepiej,nawet w MZK czy kobieta w kiosku ruchu. Kto to tego dopuscił? Może chca żeby telewizja tam przyhechala tak jak do teleskopu?Brakuje tam jakis dobrych spawaczy-monterów żeby płacili powkurzać szmaciarzy z biura chocuaż.Na poważnie to IMC to nie trafiona inwestycja, przerobia to na magazyn ,magazynier też juz jest przeszkolony a ochroniarza znają z uczciwości i odpowiedzialności.Tam straszny problem z pracwnikami bo ogłoszeń mnóstwo a nikt nie chce pracować.
11
ciekawy 2014-07-30 22:33:42
a mozecie napisac jak tam sytuacja wyglada na kontroli jakosci? jakie sa tam zarobki na tym stanowisku?
Czy macie u siebie jakis specjalistów?
kulawik 2014-08-03 09:27:21
tylko nigdzie nie piszą, że ciągle mają naloty inspekcji pracy za warunki jakie ludziom gotują, dla nich liczy się tylko kasa a robol to robol zdechnie jeden przyjdzie drugi z ulicy.
Fachowca z latami stażu i pojęciem naprawdę się nie docenia. Wiecie co to jest Wyścig szczurów?
1
wiszczka 2015-01-31 18:38:51
kurcze fajnei by bylo jakby byla walsnei jakas praca najlepiej od zaraz nie mam juz ostantio sily do tego co sie dzieje w mojej pracy i suzkam czegos ze tak powiem an gwalt nie wazne sa warunki itp tylko wazne sap ieniadze zeby byly wyzsze niz teraz w mojej obecnej pracy ktora ani mi nei daje satysfakcji ani pieniedzy
wiecej ludzi wiecej kasy dla firmy 2015-02-07 20:36:17
Dobry pomysł to zwiekszenie zatrudnienia.Od każdego pracownika odprowadzają 40% podatku co dla firmy ma dużą wartość .Z każdej umowy o prace do budżetu firmy wpływają pieniądze.Podatki z 300 osób to czysty zysk dla zakładu, który ma kase nie tylko z produkcji.Dlatego duże firmy utrzymują sie dłużej na rynku a małe szybko upadają bo utrzymują sie nie z podatków ale tylkoz zysków produkcujnych zależnych od wytycznych rynkowych
asia 2015-02-11 18:42:43
Kto to w ogóle. i po co tam jest ten kuba czarnecki wprowadza zła atmosferę nie potrafi rozmawiać z ludźmi sprawia że odechciewa się pracować wiecznie naburzony. Nie szanuje pracowników nie jeden fachowiec się przez niego zwolnił jeśli będą dalej traktować ludzi jak traktują to sami będą spawac . Zarobki szału nie robią za tak ciężka pracę przy spawaniu płotów za 8 godz można już tak zarobić ratuje ich tylko to że placa za prace dodatkowe
Janosik 2015-02-11 21:19:13
Właśnie.A kto to jest ten Kuba?
2
benek polasik 2015-02-12 22:43:32
Z twojej wypowiedzi wnioskuje że jesteś świeżym pracownikiem i jeśli uważasz że przy spawaniu płotów płacą tyle samo co u nas to bez obrazy ale zabieraj zabawki i zmień piaskownice
asia 2015-02-14 23:26:24
zabawki już są w innej piaskownicy żaden pracownik Nie ma odwagi napisać jak jest na prawdę .
2
Pracownik 2015-02-21 19:33:30
Praca jest cięzka lecz pieniadze dobre dla tych co pracują już dłuzej. Na dzień dobry teraz kasy nie ma tyle co kiedyś dopiero po dłuższym okresie MOŻE coś podniosą. Firma niby sie rozwija jesli patrzac na nawał pracy no i nowy biurowiec budujacy się. Ale organizacji i planowania jak narazie brak. Roboty nabrali tyle ze nie daje sie przerobić.
lala 2015-03-01 21:31:44
Witam.
Jestem zainteresowany pracą w IMC jako spawacz. Obecnie zarabiam 1800 na rękę. Czy w IMC z 2500zł można zarobić?
Baby 2015-03-01 22:11:58
Tak.Jeśli naprawdę potrafisz spawać.
lala 2015-03-02 10:25:49
Dziękuje. A jeszcze jedno. Ile jest zmian i jak z pracą w soboty? Byłbym wdzięczny za te informacje.
1
Pracownik 2015-03-03 18:56:25
No w soboty nieraz niedziele i w tygodniu po godzinach tez można robić no i płacą. Czyli prócz wypłaty to i dorobisz. Ile teraz dają na dzień dobry to nie wiem ale chyba kwestia dogadania wg. umiejętnosci kandydata
gość 2015-03-11 15:56:30
nie słyszałeś o przyjacielu rodziny?! ta [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] najlepszemu swojemu koledze (Gerardowi) żonę odbił (to też świadczy kim ona jest) jeździł do pracy jego samochodem a teraz uważa się za wielkiego, w Teleskopie zrobił próbki (spawalnicze) życia po raz pierwszy w życiu bo przecież ta sierota spawać nie umie, chyba że płoty! buuuhaha
gość 2015-03-11 16:05:05
benek ja wiem że oprócz "zrembu" to twoja pierwsza praca i uważasz że Boga za nogi złapałeś, ale uwierz że się mylisz. nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że już w volkswagenie płacą lepiej i to za lżejszą pracę, bo u was i w teleskopie podwyżek od paru lat nie ma a w innych firmach są i zarobki są już podobne tyle że nie trzeba się natyrać tak jak u was.
fucker 2015-03-11 23:22:45
Dobra skonczcie te wywody. Powiedzcie tak normalnie ile u was można zarobić, tak bez owijania.
Piękny 2015-03-19 19:00:21
Piszcie i mówcie co chcecie,ja pracuje w IMC najdłużej i obserwuje co nie co i znam sytuacje bardzo dobrze,Kuba rozkrecił to wszystko i zna sie na tej robocie najlepiej,wiele można mu zawdzięczać i wiele od niego nauczyć.
Pelikan 2015-03-26 16:16:38
Siemanko. mógłby ktoś powiedzieć jaka agencja pracy tymczasowej zatrudnia do IMC na magazyn ? z góry dziękuję za info :)
Schweißer 2015-04-08 20:17:40
Szukam pracy w Gorzowie jako spawacz, niestety dopiero się przeprowadziłem i nie mam rozeznania w rynku. Jestem umówiony w kilka miejsc na rozmowę m.in. w IMC. Powiedzcie mi czego mogę się spodziewać? Jakie są zarobki? I jeśli nie w tej firmie to gdzie? Co powiecie na temat Teleskopu i Beco?
2
mamtaksamojakty 2015-04-28 07:57:24
Tam zawsze zatrudniają z zewnątrz kierowników. Po co ludzi, którzy sie znają awansować...:/.
gość 2015-05-05 12:42:47
słyszałem że macie już nowego kierownika magazynu. jak się zapowiada?
za co wyleciał poprzedni?
mamtaksamojakty 2015-06-13 00:18:46
I dlatego zatrudnia się dyrektora o takim a nie innym wykształceniu oraz "pochlebnej" renomie w poprzedniej firmie apropos podejścia do pracowników. Brawo.
Pracownik... 2015-06-17 18:24:10
Panowie nie ma co sie czepiać Pana Dyrektora bo jest facet konkretny i nie ma co ukrywać,daje rade na swoim stanowisku.A nowa Pani kierownik magazynu - brawo,nadaje sie.Widać zmiany na lepsze i tak 3mać.
3
jeży 2015-06-18 17:35:53
Jasne text wyzej pisal dzióbek, ordynans.
4
Nie bedzie pomysłów 2015-09-02 12:06:53
Nie Bedzie pomysłów od zalogi.Nie z tym kierownikiem czy jak to zwa asystentem dyrektora.monterka to mu wychodziła
aaaaaAdriana 2015-10-13 12:46:22
A czy ktoś sie orientuje czy pracują tam kobiety? I jaka szansa na zatrudnienie?
Zdzisław Dyrman (zasadniczo) 2015-10-30 23:36:06
Atmosfera o niebo lepsza po odejściu....

Jakość pracy i podejście pracowników na dobrym poziomie. Oby tak dalej.
gość 2015-11-02 10:59:36
Jak każda firma upadnie
andy 2016-03-25 13:05:00
a ile tam płacą operatorowi cnc... takiemu dobremu z doświadczeniem ???
Julecki 2016-04-07 15:39:51
hej a jest ktoś kto dojeżdża z Kostrzyna nad Odrą do I.M.C
wkur.wiony pracownik 2016-04-08 13:25:54
O I.M.C. mogę powiedzieć tylko tyle że mają totalnie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na pracowników, nie doceniają starań i zaangażowania. Naobiecywali mi gruszek na wierzbie, że za dobre pieniądze będę pracować, jestem doświadczonym pracownikiem (nie chcę podawać stanowiska), ludzie tam podkładają sobie nawzajem świnie jak tylko dowiedzą się że umiesz coś więcej, lub masz więcej od nich zarabiać. Naprawdę nie polecam.
14
IMC 2016-04-11 16:10:46
Dziękujemy i za tą opinię. Wszystkie głosy są dla nas ważne i mobilizują do ciągłego ulepszania.
6
lol 2016-05-02 23:54:08
Jarek przestań
Tt 2016-07-22 21:05:02
Haha Hipokryzja na poziomie światowym
6
mops 2016-09-01 00:52:39
Nie polecam tej firmy.ludzie z biura pisza tu brednie.jak nie masz chodow to nie zarobisz w kominkach wiecej zarobie.ludzilem sie zbyt dlugo.zero powazania dla pracownika.
9
dyzio 2016-09-22 16:53:06
tylko męski zespól ?
ila 2016-09-24 11:17:28
Jak zatrudniaja na umowie o prace to musz araczej rzestrzegac danych przepisow co do niej, poza tym terminowe wyplaty powinny byc wszedzie naczas, ale podejrzewam, ze jak taka firma duża jak ta mają wszytsko dopiete na oststni guzik ,pracuja tam specjalisci wszystko jest pod kontrola, ja tak uważam,
Były spawacz 2016-11-16 20:12:39
Chory zakład zero szacunku dla ludzi w szczególności dwóch dyrektorów Pan P i M którzy nie mają pojęcia o pracy z ludźmi tylko żeby im się kasa zgadzała głowy wyżej noszą niż chmury.Polecam tylko do nauki spawania a po pół roku uciekać gdzie pieprz rośnie.
7
Zostaw swoją opinię o I.M.C. Engineering Poland - Gorzów Wielkopolski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie I.M.C. Engineering Poland