Multimedia Polska S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Multimedia Polska S.A.

zrobiony na szaro

drogo, byle jaka obsługa, internet nie spełnia wymagań z umowy, długie procedury reklamacji, problemy z rozwiązaniem umowy

Obserwator
@zrobiony na szaro

To jest forum dla potencjalnych pracowników, a nie forum obsługi klienta

Riki

Ta firma to jedna wielka pomyłka! Umowy o dzieło lub współpracy. Ludzie masowo uciekają z tej firmy, a zarządzający myślą, że ktoś będzie robił za grosze!!

Cosik
@Riki

W Call Center na obsłudze masz umowę o pracę.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Multimedia Polska S.A. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Cosik
@Pytanie

Napewno tak w dziale obslugi Klient Call Center.

Antoni

Zgłosić reklamację to koszmar, jak tylko powiedziałem, że chcę zgłosić reklamację konsutantka przełączyła mnie i przez 15 minut nikt nie odbierał!!!

Amitaba

Jestem klientką od lat i zauważam brak uznania dla starych klientów. Umowa niezgodna z zawartą telefonicznie, kontakt fatalny, właściwie żaden. Trzeba odsiedzieć kilka godzin w kolejce aby cokolwiek załatwić. Nie da się wysłać formularza na stronie internetowej. Z pewnościa zrezygnuję całkowicie z usług gdy umowa dobiegnie końca.

Aleksander
Inne
@Amitaba

Co dokładnie nie zgadzało się w Twojej umowie, którą zawarłaś z firmą Multimedia Polska? Napisałaś o niezgodności z tym, co było ustalane telefonicznie, więc chciałbym dowiedzieć się konkretnie jakie były różnice.

xxx

polecam tę firmę, pracuje od prawie dwóch lat na dziale HD, poza klientami którzy nie rozumieją jak działa ich telewizor, router jest wszystko git :)

Zofia
Inne
@xxx

Fajnie, że jesteś zadowolony ze Swojej pracy. Czy inni pracownicy również popierają Twoją opinię? Liczymy na wasze wypowiedzi, które są bardzo ważne dla przyszłych pracowników. Jak obecnie klaruje się kwestia wynagrodzenia?

Doroszko

Dobrze że ta grubą Baśkę pogonili z dyrektora. Totalny leń i tłumok z niej. W Gorzowie siedzi teraz czas jej już mija .

Zofia
Inne
@Doroszko

Tego typu opinie są nie na miejscu! Nie wolno tutaj nikogo obrażać. Wpisy pojawiające się na forum powinny być merytoryczne i pomocne. Zaglądają tu osoby poszukujące pracy, dlatego proszę, abyś napisał coś, co przyda się potencjalnym pracownikom. Jaka atmosfera panuje w Twoim dziale? Czy w ostatnim czasie zaszły jakieś znaczące zmiany?

Justyna

Jestem pracownikiem firmy Mutimedia i czytając posty jestem przerażona, że ja w tej firmie pracuje ????????A tak poważnie gdyby tę opinie były zgodne z rzeczywistością na pewno bym już dawno zrezygnowała....Praca z jednej strony ciężką bo z klientem i to różnym trzeba to lubić a po drugie mieć wytrzymały charakter ale atmosfera świetna, kierownictwo też i pieniądze się zgadzaja. Jeśli ktoś potrafi sprzedawać to zarobi w tej firmie przy obecnym systemie premiowania poza tym dodatkowe ubezpieczenie,, ubolewam nad tym że firma nie finansuje karty Multisport ale na siłownię Cię stać ????Ja nie narzekam jest zdecydowanie więcej plusów nie minusów ....

Beata
Inne
@Justyna

Wiele osób ma spore zastrzeżenia wobec tego pracodawcy, a więc cieszymy się, że zechciałaś przedstawić go w dużo lepszym świetle. I trzeba Ci przyznać rację - by pracować z Klientem należy być silnym psychicznie. Nadmieniłaś o "świetnej atmosferze". A czy w Multimedia Polska macie organizowane jakieś spotkania bądź też wyjazdy integracyjne? Powiedz coś na ten temat.

529926
@Justyna

Wstyd - kazać choremu na serce staremu człowiekowi czekać kilka godzin w 33 stopniowym upale na wydrukowanie faktury (poza kolejnością) co trwa kilkanaście sekund.

potencjalny pracownik
@Justyna

pracujesz w POS czy na infolinii?

Zofia
Inne
@potencjalny pracownik

Widzę, że dopytujesz, bo jesteś zainteresowany podjęciem pracy w Multimedia Polska. Które z wymienionych przez Ciebie miejsc Cię bardziej interesuje? Ciekawi mnie też, czy masz już doświadczenie w pracy w branży i czy wysyłałeś już swoje CV do pracy w tym miejscu.

529926
 Rekomendacja

Wstyd - kazać choremu na serce staremu człowiekowi czekać kilka godzin w 33 stopniowym upale na wydrukowanie faktury (poza kolejnością) co trwa kilkanaście sekund.

Leszek
Inne
@529926

Byłeś w siedzibie firmy Multimedia Polska i tak długo czekałeś na wydrukowanie faktury? Nie było możliwości, aby firma wysłała Ci tę fakturę na e-maila, bądź pocztą? Pamiętaj, iż jest to wątek dotyczący pracy w tej firmie, dlatego najbardziej pożądanymi informacjami są informacje związane z pracą w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

niedoszly telemarketer

to dlatego oferuja nawet nienajnizsza krajowa na umowie, a 1200 BRUTTO. smiech na sali.

były pracownik
@niedoszly telemarketer

(usunięte przez administratora) co to za stawka, ukrainiec by nie chciał robic ! Nawet nie ma najniższej krajowej zapewnione. (usunięte przez administratora) narobisz się a nie zarobisz ! co z tego że podpiszesz umowę jak ci zabierają pieniądze jak ktoś nie płaci rachunków ! 500zł co miesiąc to norma ! a z a 300zł miesięcznie nie da się pracować !

Beata
@były pracownik

Rozumiem, że musisz być rozżalony zaistniałą sytuacją, ale bardzo Cię proszę, żebyś na forum zawsze zachowywał pełen spokój. Faktycznie stawka oferowana przez firmę Multimedia Polska może wydawać się nieco za niska. A czy podana przez Ciebie kwota dotyczy pracy na całym etacie, czy może chodzi jednak o pół albo 3/4 etatu? Powiedz jeszcze, jaki proponują przy tym rodzaj umowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niedoszły telemarketer
@Beata

Beato, juz pisalem ze bylem na rozmowie i oferowali 1200 BRUTTO na umowie o prace na caly etat! a dopiero wewnetrzny regulamin jaki kazali podpisal wyrownywal te 1200 BRUTTO do najnizszej krajowej! przez to, ze po podpisaniu ich wewnetrznego regulaminu ktory mowi ze nie zarobie mniej niz ta najnizsza krajowa mogli na umowoie dac 1200 BRUTTO. ale mowie juz tysieczny raz, ze zusu nie obchodza wewnetrzne regulaminy wyrownujace, tylko to co jest na UMOWIE O PRACE NA CALY ETAT czyli 1200 BRUTTO.

niedoszly telemarketer

byłem dzis na rozmowie. w ogloszeniu pieknie napisane doradca klienta, a na rozmowie zwykly telemarketer dzowniacy i nagabywujący ludzi, zeby cos kupili. szokiem było to, ze umowa na caly etat wynosi 1200 brutto, a dopiero premie i dodatki wyrownuja płace do najnizszej krajowej. sorry, ale zusu nie obdchodzi to, ze mam najnizsza krajowa dzieki dodatka, ich interesuje 1200 brutto na umowie. nie daj Boze cos sie stanie i od 1200 brutto odejmujac 20% (chorobowe platne tylko 80%) daje smieszne pieniadze, za ktore nie da sie wyzyc. a co dopiero mowiac o ciazy, macierzynskim itd.

Zalosne

Witam,chętnie opowiem jak wygląda praca w tej firmie. Zacznę od zarobków: nie ma stałej podstawy, co z tego że pracujesz codziennie i oczywiscie w weekendy, nie naciągniesz nikogo na ich usługi chodzisz za darmo. Umowa oczywiście o dzieło, żadnego ubezpieczenia, NIC ! Stała rotacja pracowników, nie ma praktycznie nikogo na stałe, ciągle ludzie odchodzą. Jeśli chodzi o atmosferę pracy to szkoda gadać. Jedynie współpracownicy i to nie wszyscy są jakimkolwiek oparciem, kierownictwo gnoi Cię jak może. Robisz dla nich ich cele sprzedażowe to jesteś super, najlepszy. Powinie Ci się noga, coś sie zadzieje ze Ci nie idzie bo zwyczajnie ludzie ktorzy zawiedli sie na uslugach Multimedii nie chca miec juz z ta firma nic wspolnego i ida do konkurencji no to wtedy sie zaczyna. Wyzwiska i gnębienie psychiczne, równanie Cię z błotem to Cię czeka w tej pracy. Oczywiście Twoja praca wygląda tak że chodzisz po ludziach i naciągasz ich na usługi tej firmy gdzie nikt tego nie chce, no chyba że jest masochista wtedy weźmie z uśmiechem na ustach. Ciagle robisz mało, ciągle źle, ciągle jesteś zerem a odchodzac z pracy dowiesz się że nadajesz się tylko do kopania rowów, na podziękowania, że wcześniej zapier... jak wół, żeby tylko kierownictwo było zadowolone nawet nie licz, patrza na Ciebie tylko przez pryzmat sytuacji gdzie Ci nie szło. To nie jest praca, która daje poczucie bezpieczeństwa bo tu nie masz nic pewnego, nigdy nie wiesz czy na koniec miesiąca dostaniesz jakieś pieniądze i czy beda satysfakcjonujące bo myślę ze 800 zł Cię nie urządza za miesiac pracy. Oczywiście po odejściu jesteś obgadywany i wyzywany do innych pracowników jaki to nie jesteś najgorszy. Opisałem tu tylko swoje przeżycia i swoje spostrzeżenia na temat tej firmy a to Wy podejmiecie decyzje czy chcecie tam pracować, ja osobiście nawet największemu wrogowi bym nie polecił pracy w tej firmie.

1
marceli
@Zalosne

opisany przez Ciebie charakter pracy dotyczy najprawdopodobniej stanowiska : przedstawiciel handlowy ( akwizytor), a nie pracownik obsługi klienta

Nmzz

Witam, byłem na rozmowie w ten firmie ale w oddziale w Łodzi. Składałem cv na magazyniera bez żadnych wymagań było ogłoszenie. Stwierdziłem wyślę, po jakimś czasie dzwoni telefon z Multimedii by przyjść na rozmowę na stanowisko magazynier, pani przez telefon mówi to co w ogłoszeniu że bez żadnego doświadczenia i takie tam. Następnego dnia pojechałem na rozmowę na ulicę Piotrkowska do Łodzi wszedłem i podczas rozmowy z kierownikiem czy kimś tam że wszystko z ogłoszenia jest inne niż w opisie i zaproponował mi pracę na stanowisku sam nie wiem jak nazwać naciąganie ludzi. Tyle że miałem 2 opcje albo dzwonić i naciągąć lub chodzić po domach. Jako że w firmie Energa mnie wrobili w ten sam sposób to od razu odmówiłem. Było to w roku 2016 ale pewnie się do dnia dzisiejszego się nic nie zmieniło z poszukiwaniem ludzi.

1
marceli
@Nmzz

nic mi nie wiadomo, żeby jednym z lokali Multimedia S.A. były pomieszczenia przy ulicy Piotrkowskiej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wkurzonyuzytkownik666666666666

internet na (usunięte przez administratora) i pipe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie polecam !!!111oeneoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ciekawska

mam pytanie, w jakich godzinach sie pracuje? czy jest system zmianowy? czy weekendy sa wolne?

Patrycja
Inne

Ostatnia opinia w tym wątku pochodzi od klienta firmy Multimedia Polska. Czy ktoś z was zgadza się ze spostrzeżeniami tego klienta? Opinie klientów są także cenne, ale najważniejsze wpisy i informacje pochodzą od obecnych lub byłych pracowników na temat pracodawców i warunków zatrudnienia. Może zaglądają tutaj nowi pracownicy tej firmy?

Marta
@Patrycja

Pracuje w firmie Multimedia Polska s.a. od 11 lat,jestem również klientem (już na kolejnym adresie). Jako firma zatrudniajaca- dla mnie super. Zarobki ok, godziny pracy ok,wolne weekendy, możliwość dodatkowego ubezpieczenia. Zero ściemy i śmieciowych umów. Jako nadawca Internetu i telewizji również mnie nie zawiedli i mówię to szczerze. Możliwe,że jest to kwestia obszaru/adresu (typu wzmacniacza na budynku,siły sygnalu), jednak zwykle narzekają klienci,którzy nie zgłaszają usterek do biura..jak więc firma ma się domyślać i wysłać serwisanta?

Pozostało Tobie 3826 znaków
@Marta

"To mówiłem ja - Jarząbek Wacław..." Pani Marto, cieszę się, że mówi pani szczerze, ale przed myślnikiem stawiamy spację, po przecinku stawiamy spację, wielokropek składa się z trzech kropek i po nim też stawiamy spację. Nazwę firmy także napisała pani z błędem. Czy firma to pani wybaczy?

Marcin
Inne
@Marta

Twoja pozytywna opinia na pewno zachęci do aplikowania niejedną osobę na forum. Wspominasz o dodatkowym ubezpieczeniu. Czy inne benefity takie, jak premie za pozyskiwanie nowych klientów lub świadczenia socjalne są dodawane do wynagrodzenia? Jako pracownik firmy Multimedia Polska masz zniżkę na jej produkty takie, jak internet, czy telewizja kablowa? Każda informacja na temat firmy i pracy w niej będzie ważna i pomocna dla osób zainteresowanych rekrutacją.

larry
@Pozostało Tobie 3826 znaków

tematem nie jest wytykanie błędów w pisowni więc ... wytykając komuś błędy w pisowni popełniłeś błąd :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Jestem pracownikiem firmy i jak do tej pory nie miałam żadnych kłopotów. Co do atmosfery, to pewnie jest zależna od lokalizacji, ale u mnie jest rewelacyjna . Umowa jak się należy, pieniądze zawsze na czas, a nawet dużo wcześniej, można całkiem fajnie zarobić, wszystko wytłumaczone już na samym początku, bez problemów, szkolenia i duża pomoc że strony supervisora, polecam bardzo pracę w tym miejscu :)

larry
@Pracownik

a jaka lokalizacja ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mikojan29

Miałem do czynienia z tym dostawcą "internetu" przez kilka lat i to był koszmar. Internet awaryjny, raz był raz go nie było, bardzo rzadko osiągał max łącze. Technik jak przyjeżdżał do domu w sprawie awarii, to udawał głupiego, że niby internet działa prawidłowo, tak prawidłowo, że potem sami stwierdzili, że nic z tego nie będzie i zerwali umowę. Wolę płacić 60 zł za internet radiowy 8 Mb/s (bezawaryjny), niż droczyć się z tą firmą.

Aśka
@Mikojan29

Aż taki słaby ten internet? Może mają słaby zasięg, albo nie obsługują Twojej miejscowości? Hm?

Mikojan29
@Aśka

Radiowy mam z innej firmy, a z Multimedii jak miałem, to normalnie po kablu telefonicznym. Światłowód czy kabel RJ-11, to dla nich bez różnicy, bo mają stary złom w serwerowni i dlatego internet jest mułowaty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Teresa
Inne
@Mikojan29

Rozumiem, że nie do końca jesteś zadowolony z jakości usług, które świadczy Multimedia Polska. A czy rozmawiałeś o swoich wątpliwościach z Konsultantem? Multimedia Polska jest zespołem otwartym na współpracę, który docenia dobrą atmosferę i możliwości rozwoju. Firma ta proponuje różnorodne formy zatrudnienia oparte na jasnych i klarownych zasadach. Docenia: wyniki, zaangażowanie oraz kreatywność. Zainteresowani? Jeśli tak, to odsyłam Was na ich stronę: https://www.multimedia.pl/Strefa-korporacyjna/Kariera Kto z Was zechce rozpocząć tam swoją karierę zawodową?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pozostało Tobie 3826 znaków
@Teresa

No to kilka słów o jakości obsługi. 1. Byłem klientem Multimedia. Po 24 miesiącach kończyła mi się umowa. Zadzwoniłem do Biura Obsługi i zapytałem o przedłużenie umowy i nową ofertę. Konsultant zaproponował mi, uwaga! - usługę o gorszych parametrach za kwotę o 2/3 wyższą niż dotychczas. Wyraziłem zdziwienie, na co Konsultant odpowiedział, że dla stałych klientów innej oferty nie ma. 2. Prawie co miesiąc była awaria łącza. Telefon do BOK - konsultant zalecał wykonanie rutynowych czynności, sprawdzenie kabli, restart modemu itp. Awaria nie ustępowała, konsultant po 15-minutowaj rozmowie (koszty!) przyjmował zgłoszenie, i awarię po kilku godzinach ktoś rozwiązywał. Później już nawet nie można było uzyskać bezpośredniego połączenia z Konsultantem, bo włączało się menu głosowe, które znów prowadziło przez wykonanie tych samych czynności. Znów 15 minut na telefonie i znów koszty. Jeśli awaria nie ustępowała, pojawiał się komunikat o mniej więcej takiej treści "Oddzwonimy w ciągu 24 godzin. Podczas rozwiązywania awarii niezbędna jest obecność w domu". I oczywiście ktoś oddzwaniał - w środku dnia, kiedy większość ludzi jest w pracy. Pozdrawiam panią Teresę!

Wurga

Firma nieuczciwa. Przedstawicielom handlowym obiecują wypłaty w konkretnym terminie (praca na podstawie umowy o dzieło) w tym przypadku PRZED ŚWIĘTAMI, wypłat nie ma. Nie doszły do dziś. Działy umywają ręce, kierownik rzuca kolejne terminy ktore nie są dotrzymywane - popracowałem miesiąc i juz przy pierwszej wyplacie okazuje aie, ze dluzej nie popracuje. NIE POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Teresa
Inne
@Wurga

Multimedia Polska na swojej stronie zamieściła informację, że docenia wyniki, zaangażowanie i kreatywność swoich pracowników oferując im między innymi benefity w centrach sportowo- rekreacyjnych, preferencyjne warunki opieki medycznej dla zatrudnionych i ich bliskich oraz udział w wydarzeniach kulturalno- rozrywkowych. Czy miałeś dostęp do tego typu profitów?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Johnny

Najgorszy gówniany dostawca Internetu jaki istnieje w Polsce, nigdy w życiu nie korzystajcie z ich usług, nawet jak Wam zaproponują nie wiadomo jakie niskie ceny. Usługa jest MASAKRYCZNA, najlepsze jest to, że wynajmując różne mieszkania zmuszony byłem do korzystania z ich usług dla niezależnych klientów i za każdym razem internet jest fatalnej jakości i awaryjny. Nie potrafią sobie poradzić z problemami technicznymi, mam baaardzo częste zerwania internetu na kilkadziesiąt sekund. Poza tym długotrwałe (kilkugodzinne) awarie są bardzo częste i zdarzają się kilka razy w kwartale. Jako, że pracuję przez internet i wymagane w mojej pracy jest stabilne i niezawodne łącze, nie jestem w stanie przez nich pracować. Poza tym tracę dane, bo ciągle mi zrywa połączenie i ciągle trafia mnie przez to szlag. A ceny za dostawę też nie są zbyt konkurencyjne.Nie znam bardziej gównianego i awaryjnego i zawodnego operatora niż Mulitimedia. UNIKAĆ JAK OGNIA! Moje sugestie dla Multimedia Polska S.A.: Przestańcie dostarczać internet, albo weźcie do jasnej ch....y sprawcie, żeby przestał być tak awaryjny!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zatrudniać rzetelnych ludzi, którzy nie okłamują klientów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Multimedia Polska S.A. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Multimedia Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Multimedia Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Multimedia Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Multimedia Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Multimedia Polska S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Multimedia Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii