brak logo

DIMAKT REDA/SOPOT

Reda

Opinie o DIMAKT REDA/SOPOT

anonim 2012-06-07 20:45
Przeczytaj jeszcze raz uważnie wszystkie opinie i dopiero wtedy podejmij decyzję- byle słuszną,żebyś póżniej nie żałował
3
Fireman 2012-06-23 02:26
witam mam pytanie Czy był już ktoś z Was na stocznii w Danii na platformie jako fireman z tej firmy???jak wygląda praca? umowa?
11
piteeer 2012-07-06 13:00
ja mam jutro jechac do dani na platforme, powiedzcie jak kasa; ile wychodzi; jak placa , bo niby mowile ze co miesiac, tak? ile godzin sie pracoje?????
16
Hary 2012-11-04 13:14
napiszcie ile mozna w tej firmie wyciagnac za miesiac na czysto na raczke
7
xyz 2012-12-22 10:48
Wie ktos gdzie szukac roboty jako fireman? Jakies podobne firmy?
3
ANOO 2014-02-03 21:24
Jedzenie z datą z 2010-2011roku!!!! Mięso itp. przeterminowane o ładnych kilka lat. Każdy pracownik dostał przydział spożycia jednego JEDNEGO owoca dziennie! (usunięte przez administratora)
1
ggggg 2014-03-18 15:44
Czy orientuje się ktoś czy kładą duży nacisk na znajomość języka angielskiego aby się dostać do pracy?
5
Arek74 2014-03-31 14:04
Dzwonili do mnie dziś z propozycją dla malarza-piaskarza za 54 korony śmiech na sali
6
BEBEBEBE 2014-04-20 06:29
Do mnie tez dzwonili jako foreman niech szukaja frajerow gdzie indziej.Ktos kto jest zdesperowany to pojedzie ale na krotko niech zadbaja o to by te opinie o nich sie poprawily
3
karolina 2015-01-26 16:25
no i niestety nie udało się odpowiedzieć w roku 2014.. też mam podobny problem i nie wiem czy jest mozliwy takie elastyczny czas pracy, ja to jeszcze ze studiami chciałam podogdzić w tym semstrze, ale nie wiem czy tak się da, jak sądzicie? mam nadzieje, ze mi pomozecie w tej sprawie, bo to pilne dosyć jest.
chowik 2015-03-28 05:45
Wiecie może w jaki sposób korzystać z ich strony internetowej. Chodzi mi o to, że jak wejdziecie w oferte to macie napisane co oferują pracownikowi, czego wymagają itd,. No i tam wyżej na czerwonym pasku jest przycisk "Dołącz do nas", klikam na niego i nic. Nie wiem czy to wina przeglądarki czy jak. Też macie ten problem ?
1
tom 2015-03-28 08:46
Wydrukuj formularz i wyslij mailem x dokumentami.
fhg 2015-05-14 00:18
Możesz dać namiar na alukorn ?
spawaczztigg 2015-07-23 14:27
najlepiej do nich dzwonic, do biura.
Strona nie jest chyba aktualna. Ja jezdze do danii glownie na telefon. Dzownia i jade. Jest ok. Samochod dostaje, mieszkanie tez. Nie jem duzo to tez zaoszczedze zawsze hehe
3
cleaner 2015-08-17 15:56
ja robiłem w tej firmie pare lat ze 3 już chyba bedom. Robota taka ze trzeba robic i kto chce to prace ma, a kto siedzi i pije tego wywalają. Warunki przez te lata się polepszyly. Pokoje były ok, mieszkałem sam z kolega. Zmienil się kucharz i posiłki sa teraz calkiem dobre. Godzinowka moglabybyc wieksza ale co tam marudzić.
joj 2015-10-22 21:19
Teraz od jakiegos czasu sa nowe umowy i duzo lepsze warunki ale ciezko sie do nich dostac
1
jaaaaa 2015-10-28 16:04
jak nie szukaja, jak na trojmiescie i spawalnictwie ciage sa oferty. Nie moge sie na zadna zalapac, bo jak zadzwonie to juz maja komplet.. mam pecha
1
Marek 2016-05-12 10:01
Od lat pracowałem w Norwegi, rynek padł, pracy nie ma. Kolega polecił mi ich, w sumie trochę czekałem, ale dostałem prace, stawki sa dobre, warunki calkiem niezle. A panie z biura faktycznie często się kontaktują ;)
rogal 2016-06-23 20:32
witam wczoraj wruciłem z dani byłem odelegowany do firmy nicon w esbjerg to co tam zastałem to totalny kierat ponizanie w ciagu 2 tyg przewineło sie z 20 spawaczy firma nie wypłaciła mi pieniedzy nicon to najgorsza firma w dani
dfg 2016-06-26 12:37
@karolina no taka prawda ma na pewno duzo plusow :)
Iza 2017-07-31 12:21
@rogal czy opisywana sytuacja miała jakiś finał? Wcześniejsze wpisy nie wskazywały na niewypłacalność firmy. Warto odpisać innym, którzy nadal wchodzą na forum dla aktualnych informacji dotycząc warunków zatrudnienia.
Zostaw swoją opinię o DIMAKT REDA/SOPOT - Reda
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DIMAKT REDA/SOPOT