Opinie o Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o. o rekrutacji.


Branże: Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o. w Warszawa

pracownik
Pracownik

Niestety firma ta przez ostatnie lata zeszła na psy... czas się ewakuować. Jeżeli liczysz na konkurencyjną stawkę, to szukaj u konkurencji. JLL silnie walczy z inflacją, poprzez niskie podwyżki nienadążajace za rynkiem. Rozbudowana sieć managerów i niżej mrówki które mają pokornie pracować i nigdy nie kwestionować decyzji na górze, chociaż są one coraz gorsze. Wieczne zmiany w procesach, chyba tylko po to aby Managerowie mogli pokazać, że coś robią, bo praca dla zwykłego pacownika jest coraz trudniejsza. Rozbudowana administracja, awanse nie za ciężką pracę, ale za umiejętność wchodzenia szefostwu w (usunięte przez administratora). Brak rozwoju, nudna klepanina.

MostEthicalCompany
Pracownik
@Moze

Jak odchodziłem Finance Administrator miał 5.5 -6k brutto :D czyli 72k brutto rocznie jeżeli się nic nie zmieniło to są trochę zawyżone

What?
Pracownik
 Pytanie

Wiem, że łatwiej dodać opinię negatywną, niż pozytywną ale czytam opinie i... nie wierzę. Wydaje się, że opinie pisane są przez osoby, które miały inne oczekiwania lub sobie zwyczajnie nie poradziły. Skarżenie się na targety? No cóż, to jest biznes, a nie wolontariat. Szkolenia? Są. Jest jasno wyznaczona ścieżka kariery, można powiedzieć jaki kierunek rozwoju chcemy obrać i iść tę ścieżką. Oczywiście, trzeba wykazać minimum inicjatywy w tym zakresie, bo niestety w firmie nie ma jasnowidzów. Slogany? Każde środowisko biznesowe ma swoją nomenklaturę i warto byłoby się choć trochę zainteresować lub poprosić o wyjaśnienie zamiast pisać na forum bzdury. Swoją drogą - jak niską samoocenę trzeba mieć, żeby nie rozumiejąc sloganu pomyśleć, że ktoś się z Ciebie śmieje? Pytanie retoryczne. Pracuję w JLL od kilku lat, zaczynałem na poziomie asystenta i nigdy nie spotkałem się z tym, o czym szanowne grono tutaj pisze. Widzę, że wszystkich opinii na stronie jest 391, a stałych pracowników około 1 800, co potwierdza tezę, że to forum służy jedynie odreagowaniu złych odczuć, a nie merytorycznej dyskusji. Reasumując: Polecam firmę ludziom myślącym, którzy poważnie traktują swoją przyszłość i potrafią komunikować potrzeby i kierunek rozwoju. Praca w JLL dała mi możliwość osobistego poznania Klientów, obsługi międzynarodowych procesów, poznania innych mentalności i mechanizmów na rynku nieruchomości komercyjnych. Jeżeli ktoś myśli o aplikowaniu, to zachęcam i doradzam podejście z otwartą głową. Jeżeli jednak chcesz dostać wszystko na tacy i (nie myśląc, nie pytając, nie rozmawiając, nie eksplorując) wykonywać polecenia, to lepiej idź pracować do McDonalds. :)

2
Kacper
Inne
@What?

W firmie są bardzo niskie płace a pracy było bardzo dużo, moja córka dostała awans ale bez podwyżki więc pensja malała i malała, aż w końcu odeszła chociaż atmosfera w zespole była dobra.

Alala
Kandydat
 Pytanie

Czy możliwa jest praca zdalna w 100%?

FJKBwolna
Pracownik
@Alala

Praca w 100% zdalna jest tylko możliwa dla osób mieszkających poza Warszawą i chyba dla supportów (ale tutaj ręki uciąć sobie nie dam). Cała reszta, tj. ludzie z WWy pracują w trybie hybrydowym 2 dni z biura, które są odgórnie ustalane dla każdego teamu + 3 dni zdalnie, ale raczej nikt nie robi wielkich problemów jeśli nie przyjdziesz na tzw. office team day.

Estera Nowy wpis
Inne

W jaki sposób firma sprawdza znajomość języków obcych? Chcę aplikować do nich na Buying Specialist with German or French, akurat znam oba te języki na dobrym poziomie. Dają do uzupełnienia testy jeszcze przed rozmową z rekruterem czy dopiero na rozmowie to ustalają? Do tego jest wymóg znajomości Excela w stopniu bardzo dobrym. Może akurat ktoś wie jak wyglądają zadania rekrutacyjne?

Rekrutacja Nowy wpis
Kandydat

Opiszę swoje wrażenia z rekrutacji na stanowisko managera średniego szczebla w dziale LA. Pierwszy kontakt telefoniczny w miarę szybki, konkretne informacje od rekruterki i umówienie dłuższej rozmowy za kilka dni. I tu zaczynają się schody, a właściwie zjeżdżalnia w dół. 5 minut przed rozmową rekruterka z Ukrainy pisze smsa z prośbą o przełożenie rozmowy i umawiamy się na kolejny dzień. Jednak niestety ponownie nie dzwoni. Na moje pytanie czy rozmowa jest wciąż aktualna reaguje po kilku godzinach, twierdząc, że umówiliśmy się na inną godzinę (ignorując godzinę, którą sama napisała w wiadomości wyżej) i dzwoni o przypadkowej porze. Do trzech razy sztuka, udaje nam się ustalić dogodny termin, jednak rekruterka nie ma zielonego pojęcia o pozycji, na którą rekrutuje i nie potrafi odpowiedzieć na żadne z moich pytań, proponuje jednak rozmowę z potencjalną przełożoną za kilka dni. Rozmowa z potencjalną przełożoną to jedyny pozytywny moment tej rekrutacji, godzinna rozmowa w chłodnej, ale kulturalnej atmosferze, z konkretnymi i rzeczowymi pytaniami o doświadczenie, prowadzone zespoły, metody zarządzania i ogólne oczekiwania. Ten etap oceniam jako bardzo profesjonalny. Szybki feedback i propozycja kolejnego, ostatniego etapu rekrutacji z dyrektorem w Indiach. Tu kolejne rozczarowanie, prowadzący rozmowę spóźniony, nie raczył włączyć kamery, nie był przygotowany do rozmowy i zadawał bardzo ogólne pytania. Nie był zainteresowany doświadczeniem, interesowała go wyłącznie moja edukacja, a najbardziej życie prywatne i relacje rodzinne. Zadawał pytania, które nigdy nie powinny paść na rozmowie rekrutacyjnej w Europie. Po tym etapie zostałem "zghostowany", nie dostałem informacji o statusie rekrutacji. Po dwóch tygodniach zapytałem czy rekrutacja wciąż trwa, jednak JLL konsekwentnie milczy. Poświęcając czas na kilka etapów rekrutacji, miło byłoby otrzymać choćby krótką, generyczną wiadomością z systemu z wynikiem rekrutacji. Jednak zdaje się, że w JLL pracują ludzie, którym brak dobrych manier i szacunku do drugiego człowieka. Nie polecam rekrutacji na jakiekolwiek stanowisko w tej firmie, szkoda Waszego cennego czasu.

zoloft
Były pracownik

Projekty ambitne, pracy zatrważająco dużo, ciągła rotacja pracowników, słaba komunikacja, brak jasnych procedur, presja ze strony klinetów jak i współpracowników, bardzo słabe wsparcie na projektach... moja przygoda w tej korporacji zakończyła się lekami.

anonim
Inne
@zoloft

A skąd ta rotacja, ze względu na kasę? Od początku pracownicy mają dużą samodzielność? A co w przypadku jak ktoś czegoś nie ogarnie, bo po prostu nie umie, a tak jak piszesz wsparcie jest słabe? Musicie pracować w nadgodzinach, skoro dużo pracy jest?

Anna Nowy wpis
Inne
@zoloft

Jak firma realizuje ambitne projekty to zdarzają się wam szkolenia zewnętrzne dofinansowywane przez firmę? Realna możliwość żeby awansować też jest?

anonim Nowy wpis
Inne

Zgadzasz się z jego opinią, o braku wsparcia oraz sporej presji klientów, jak i współpracowników? Lista zadań wymienionych w ogłoszeniu na Contract Support obejmuje 26 różnych pozycji, takich choćby, jak zgłaszanie wypadków, chorób zawodowych i sytuacji awaryjnych oraz wpisywanie w odpowiednie księgi.

Pola
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna stanowisko w finansach? Jest w całości po amg czy częściowo po ang częściowa po polsku?

logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości - oddział Gdynia
Gdynia
Partnerzy Nieruchomości
(129 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ella
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś się orientuje jakie są widełki na stanowisku Vendor Data Coordinator z językami obcymi?

Kasia
Kandydat
 Pytanie
@Ella

Czy można prosić o informację jak pracuje się na stanowisku Vendor Data Coordinator z językiem obcym ? Czy jest bardzo dużo pracy? Jaka jest atmosfera?

anonim
Inne
@Kasia

Cześć wam, super, że mowa o tej pracy, bo ja też chętnie dowiem się czegoś więcej. Jeśli chodzi o język obcy, to ja znam włoski na C1, czy to wystarczy do tej pracy? I jestem ciekawa, jaka jest opcja awansu? Na senior data coordinator?

kandydat
Kandydat

Rozczarowujące jest to, że po drugim etapie - Video Interview, nie było żadnej odpowiedzi. Kiedy sama o nią poprosiłam, to również zostało bez odpowiedzi.

Szeryf
Pracownik

Ja mam opcję w pelni zdalna z informacja, ze fajnie zjawic sie w biurze raz na tydzien lub raz na dwa na spotkanie zespolowe. Co w zasadzie jest ok dla mnie.

Szeryf_BS
Pracownik
@Szeryf

Sounds like BS

Dominika
Inne
@Szeryf

To na jakim stanowisku można tak w pełni zdalnie pracowac?

Betty
Pracownik
@Dominika

W 100% zdalnie pracują tylko ludzie spoza Warszawy - mam np. w teamie koleżanki z Krakowa, Rzeszowa, Gdyni, itp. + chyba też supporty/asystenci pracują w pełni zdalnie, przynajmniej w Lease Adminie, nie wiem jak w innych działach.

anonim
Inne
@Betty

Ale czy te osoby muszą i tak co jakiś czas pojawiać się w biurze czy macie spotkania online? Cały sprzęt do pracy firma wysyła do pracowników czy zakupy są na fakturę? Jak to wygląda w razie ewentualnej awarii sprzętu?

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.?

Duzo
Pracownik
@Pytanie

Praca w nadgodzinach za darmo

Mirosław
Inne
@Duzo

Poważnie? Ktoś to zgłaszał w takim razie? Czy wszystkim taka sytuacja odpowiada i każdy cicho siedzi?

Wezkredyr
Pracownik
@Mirosław

Mozesz zmienic prace albo wziac kredyt

2
pracownikszeregowy
Pracownik
@Mirosław

Możesz odebrać te nadgodziny w późniejszym czasie gdy będzie spokojniejszy okres, którego ja akurat nie miałem :))

Magdalena
Inne
@pracownikszeregowy

Jeśli serio tak u Ciebie wyszło to raczej powinni się finansowo z nich rozliczyć, bo rozumiem że te nadgodziny to udokumentowane jakoś?

Szeregowypracownik
Były pracownik
@Magdalena

Udokumentowane inaczej nie mógłbym nawet o nich wspominać przełożonemu, czasem trzeba było odebrać nawet jak było dużo pracy żeby JLL przypadkiem nie musiał kilku stówek więcej płacić, ale wtedy jak wracasz to masz zaległości plus pretensje dlaczego zostawiło się pracę osobie która cie zastępuje, więc w sumie sytuacja bez wyjścia :D Dopiero przy odejściu z firmy dostałem ekwiwalent za niewykorzystany urlop i nadgodziny, których w sumie dużo nie wpisałem, bo trzeba było pisać o zgodę do szefowej czy można łaskawie zostać kilka godzin dłużej i popracować plus tłumaczenie dlaczego chce dłużej pracować. No tak przecież to ja bardzo chciałem zostawać dłużej i pracować, zamiast wyjść z kumplami na piwo ????

FJKBwolna
Pracownik
@Mirosław

Jak powyżej inni opisali, nadgodziny można wybrać po prostu, ale od całkiem niedawna zaczęli je też w końcu wypłacać... z mojej inicjatywy między innymi heh Poza tym w Lease Admin pojawiły się też dodatki do wypłaty za back-upowanie innych ze swojego teamu, jeśli te back-upy trwały łącznie minimum 2 tyg w miesiącu.

WorkJLL
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda realnie dostęp do benefitów pozapłacowych w JLL? Czy każdy może korzystać z kurs≥ów językowych, dodatkowych szkoleń? Co jeszcze poza tym oferuje JLL:?

job
Pracownik
 Problem
@WorkJLL

Możesz zapisać się na nauke języka i jest to z tego co pamiętam godzina w tygodniu w czasie pracy, chyba trzeba odrobić 0.5h, opłaca w całości JLL, oprócz tego możesz również brać udział w mamieniu wielkim awansem i podwyżkami jak będziesz zapierdzielał, ale niestety nie awansuja cię bo nie ma budżetu, możesz również zostać awansowany, ale pensja zostanie taka sama to takie nowości w tej firmie

Halina
Inne
@job

Czyli aktualnie nie ma co liczyć na awans w firmie bo nie ma budżetu tak? Zapowiada się na zmianę sytuacji?

FJKBwolna
Pracownik
@WorkJLL

Z mojego doświadczenia wynika, że te benefity to są dość mocno "ukryte", tzn. jeśli ktoś o nich wie, to wie, ale nie mówi się raczej głośno ;) Oczywiście poza standardowymi benefitami typu karta Multisport/punkty w MyBenefit na vouchery, dniami owocowymi, ubezpieczeniem zdrowotnym i na życie (tak, to jest też uważane za benefit!). Ale np. jest też dostęp do darmowych konsultacji z psychologami, radcami finansowymi, prawnikami, ale o takich benefitach mało kto wie, a już tym bardziej mało kto powie innym, że istnieją.

Joanna
Kandydat
 Pytanie

Witajcie, na czym polega praca Senior Data Analyst? Mam dość spore doswiadczenie na rynku budowlanym prowadzac projekty zarowno w kraju i za granica. Nie pracowalam natomiast przy analizie nieruchomosci. Doswiadczenie czerpalam z wlasnych doswiadczen - kupujac mieszkania i domy, zarowno w PL jak i w UK. Co oznaczaja oczekiwane targety? I kto je ustala?

Janu$h
Pracownik
@Joanna

Na pewno mało ma wspólnego z prawdziwymi analizami danych, pewnie klepanie danych w wewnętrznym programie lub excelu jak to wszystkie stanowiska w tej fajnej firmie.

FJKBwolna
Pracownik
@Joanna

Praca jako Analyst, nieważne czy junior, czy mid, czy senior, polega po prostu na przepisywaniu umów najmu lokali klientów do wewnętrznych baz danych - swego rodzaju streszczanie najważniejszych zapisów i informacji z umów czy innych dokumentów dot. najmu lokalu.

Alala
Kandydat
 Pytanie

Czy możliwa jest praca zdalna w 100%?

Pracownik
Pracownik
@Alala

Tak

I tak i nie
Kandydat
@Pracownik

Jak bylem na rozmowie to juz zapowiedzieli, ze dla nich najwazniejsza jest hybryda. I oczekiwanie jest do pracy conamniej 1 dzien z biura / tydzien, pewnie potem zrobi sie z tego dwa dni itd. itp. I oczywiscie czy nie mam problemu w pracy a nadgodzinach...

Magdalena
Inne
@I tak i nie

A argumentowali czemu na biurze im tak zależy?

Pracownik
Pracownik
@Magdalena

Mozliwa jest praca zdalna w pelni. Sama tak pracuje. Moze nie pierwsze 3 miesiace, ale ludzie wpadaja do biura raz na tydzien lub rzadziej i nikt nic nie robi z tego.

I tak i nie
Kandydat
@Pracownik

Ja rozmawiałem z szefem działu D&A czy coś takiego jasno powiedział, że jego oczekiwania są na 1 dzień pracy z biura. Myślę, że jak na firmę zajmującą się REWS to akurat musi być koncepcja pchania ludzi do biura jako przykład. Dla nich to potrzęne trzęsienie ziemi, jeśli ludzie zostaną w domu w większości. Pozycja była na Senior Program Manager-a - ewidentnie wg. dyskusji szukają osoby do pracy over-clock. Bardzo dużo pytań czy nie ma problemu do pracy w niestandardowych godzinach oraz nadgodzinach.

Marcin
Pracownik
@Alala

Tylko w czasie pandemii. Jak cała ta pandemia się zaczęła kończyć, to już pojawiły się wytyczne, że trzeba będzie minimum ileś tam razy w tygodniu pojawiac się w biurze (bo przecież kontrola pracownika musi być)

Marcin2
Pracownik
@Marcin

Dokładnie to samo słyszałem, pracownicy mają częściej się pokazywać w biurze, ogólnie to idą w stronę hybrydy, ale kto ich tam wie... może to będzie hybryda na zasadzie 5 dni z biura + adhoc praca zdalna jak szef zezwoli.

Magdalena
Inne
@Marcin2

To wtedy można byłoby to hybrydą jeszcze nazywać? Serio myślicie, że do aż takiego ograniczenia dojdzie?

xyc
Kandydat
@I tak i nie

hej i jakie widelki oferuja na Snerio PM w gej firmie warto czy zypelnie po izej rynku

FJKBwolna
Pracownik
@Alala

Praca w 100% zdalna jest tylko możliwa dla osób mieszkających poza Warszawą i chyba dla supportów (ale tutaj ręki uciąć sobie nie dam). Cała reszta, tj. ludzie z WWy pracują w trybie hybrydowym 2 dni z biura, które są odgórnie ustalane dla każdego teamu + 3 dni zdalnie, ale raczej nikt nie robi wielkich problemów jeśli nie przyjdziesz na tzw. office team day.

MostEthicalCompanyxD
Były pracownik

Dobra firma na początek dla ludzi którzy szukają drogi w korpo, praca jest bardzo powtarzalna i po prawie 3 latach klepania tego samego mamiony wizją wielkiego rozwoju i zbliżających podwyżek wegetowałem w tej firmie. Plusem jest ze zatrudniają bez doświadczenia często osoby po kierunkach nieekonomicznych, wszystkiego cię nauczą albo rzucą na dosyć głęboką wodę po 2tyg szkolenia, gdyż jest za mało pracowników z powodu rotacji. Ludzie są pomocni przynajmniej w moim dziale tacy byli, atmosfera jest kreowana na rodzinną oczywiście do czasu skargi na ciebie, często bezpodstawnej lub gdy natłok obowiązków jest zbyt duży. Po prawie 3 latach nie dostałem żadnego awansu chociaż przekraczałem target dosyć znacznie, tłumaczone to było tym iż target jest za niski i powinienem być bardziej ambitny albo że nie ma kasy bo kryzys, albo ktoś jeszcze więcej i lepiej pracował itp itd Jeżeli nie dawałeś rady to zawsze znalazł się ktoś z twojego teamu żeby przejąć obowiązki i trochę ci pomóc. Obowiązki były nierówno rozdzielone, niektórzy mają bardzo mało pracy a niektórzy ledwo dawali radę, manager pomimo tego, nie rozdzielał inaczej workloadu, dopiero w krytycznych sytuacjach. Ludzie z którymi współpracowaliśmy czyt. Finance Team byli bardzo zestresowani i mocno naciskali na naszą szybsza pracę, często zdarzały się niemiłe rozmowy z pretensjami dlaczego coś nie jest zrobione, chociaż oni sami również popełnili dużo błędów, straszyli donosem do managera. Jeżeli chodzi o kwestie finansowe, w moim dziale po 2.5 roku zarabiałem mniej więcej tyle co w Lidlu po 3 latach pracy, była 1 podwyżka gdy zaczęła hulać inflacjan 500zł, co jest oczywiście śmieszne i smutne zarazem ;) w moim dziale 1 osoba awansowała na seniora reszta była midami, żeby się rozwijać trzeba było wziąć udział w rekrutacji na inne stanowisko. Ze smaczków, mogę dodać że nowe osoby zarabiały więcej niz np pracownicy z doświadczeniem 4 lata, prawdopodobnie zeby zachęcić ich do dołączenia do JLL a starszych pracowników po prostu trzymać za nierynkowe pensje. Ostatnio zlikwidowali 2 piętra i ludzi przenieśli do pracy zdalnej, pod pretekstem bycia Eko, chociaż ci ludzie będą pracować w domu z włączonymi światłami, prądem itd. Plus to ładne biuro Warsaw Spire, radzę popracować rok i zmienić Kind regards

Dgfgj
Pracownik
@MostEthicalCompanyxD

Jak Ci się nie podoba bycie eko i praca w domu, to zawsze możesz iść do biura. Większość ludzi chwali sobie możliwość pracy zdalnej. Popracuj w usługach, to to docenisz, nawet przy ekstra wydatku za włączone światła w domu.

MostEthicalCompany
Pracownik
@Dgfgj

Nie chodzi o to czy mi się nie podoba praca eko tylko poprostu oszczędzanie na pracownikach, które jest podszyte sloganami bycia eko, bo przecież wiadomo że tyle samo energii zużyją pracownicy w domu, jak nie więcej. Prawie wszystkie firmy pracuja teraz hybrydowo, więc nie jest to przełomowa polityka firmy, szkoda również że jll nie dokłada nic pracownikowi do tego że ktoś pracuje z domu i ma dodatkowe koszty.

vvv
Pracownik
@MostEthicalCompany

a nie jest czasem tak, ze prawnie firmy byly zobowiazane do dokladania pracownikowi z prace z domu

anonim
Inne
@vvv

Nie śledzę tych kwestii. Zapytam więc o coś, co się odnosi do tej konkretnie firmy. Pisano, że ludzie szansą na rozwój jest dopiero awans, przykładowo z mida na seniora. I, że w dziale piszącego zdarzył się jeden przypadek awansu. A jak Ty postrzegasz ilość okazji do nauki czegoś nowego i wartościowego, i na ile realny jest awans, a co za tym idzie - podwyżka?

anonim
Inne
@MostEthicalCompanyxD

Piszesz, że wrzucają pracownika na głęboką wodę po 2 tygodniowym szkoleniu... To przez ten czas pracownik nie zostanie odpowiednio wdrożony? Aż tyle jest do zapamiętania i wyuczenia? Czy to szkolenie w ogóle jest płatne? Jeśli chodzi o nowo zatrudnione osoby, to ile one zarabiają w porównaniu do tych ze stażem? Bo piszesz, że więcej, więc ciekawią mnie widełki. I jak to z tą pracą zdalną? To już tak na zawsze? Dajcie znać, bo będę składać tutaj swoją aplikację.

MostEthicalCompanyxd
Pracownik
@anonim

No 2 tygodnie przy czym masz 1 godzinę dziennie szkoleń to nie jest dużo. Po 2 tygodniach mojej pracy odeszła osoba po której przejąłem wszystkie obowiązki, więc według mnie to szybko. Nowi pracownicy, gdy miałem doświadczenie ponad 2 lata zarabiali 500 zł więcej niż ja. Nie wiem jak jest z pracą zdalną, gdyż już tam nie pracuje.

anonim
Inne
@MostEthicalCompanyxd

A na czym polega to szkolenie, które trwa godzinę dziennie? To jest jakaś nauka teoretyczna, wkuwanie jakichś zasad na pamięć, czytanie informacji? I czy po dwóch tygodniach jak dostaje się obowiązki po innej osobie, to wtedy już trzeba na maxa pracować, czy wciąż jest możliwość uzyskania wsparcia czy pomocy do przełożonego, kierownika, generalnie od kogoś bardziej doświadczonego?

MostEthicalcompanyxd
Były pracownik
@anonim

I teoretyczna i praktyczna, ale szybko i po łebkach. Po dwóch tygodniach normalnie pracowałem, chociaż było dużo rzeczy niewyjaśnionych i później w trakcie pracy przy popełnianiu błędów lub wprowadzaniu w błąd przez np. Finance Administratora trzeba było się dopytywać. Wychodziłeś na osobę niekompetentną co team leader nie omieszkał wspomnieć na spotkaniach zespołu.(ale że skrócił okres szkoleń bo nagle odchodzą pracownicy i musisz ich zastąpić na już, nie było raczej wspominane) Cały okres pracy tak na prawdę możesz się dopytywać ludzi nikt nie zabrania, ale wiadomo po czasie, są trochę mniej chętni do wyjaśniania. Team leader raczej zwraca się do Ciebie jak popełnisz błąd częściej niż gdy masz jakieś pytanie. Jak znajdziesz fajną osobę w zespole to raczej uderzaj do niej z pytaniami. Ale ogólnie nie polecam tej firmy, pierwszy raz spotkałem się z taką ilością nieprofesjonalnych zachowań w korporacji

FJKBwolna
Pracownik
@vvv

I dokładają - całe 20zł na internet/za pracę zdalną co miesiąc. Sprawdźcie sobie swoje paski płacowe - też o tym "dodatku" nie wiedziałam :D

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.? Chętnie zatrudniają?

FJKBwolna
Pracownik
@Pytanie

Jak najbardziej zatrudniają studentów, przynajmniej w moim dziale Lease Admin Database Management. Można też się w miarę dogadać w kwestii elastyczności godzin pracy. Jeśli jednak interesują Cię niestandardowe godziny pracy lub częste "wyjścia" w trakcie tych standardowych 8h, mogą Ci zaproponować kontrakt na zasadzie zlecenia jako support i wtedy możesz pracować w dowolnie ustalonych godzinach i w dowolnej ilości godzin, niekoniecznie na pół etatu.

Zainteresowana
Inne

Widziałamw internecie, że oferują pracę na część etatu na stanowisku administrative support. I czy ktoś wie, czy jest tu perspektywa na cały etat? Mnie interesuje właśnie praca 40h tygodniowo, ale może po okresie próbnym, po 3 miesiącach można dostać już więcej godzin? Wiecie, jak to jest?

pracownik
Pracownik

Niestety firma ta przez ostatnie lata zeszła na psy... czas się ewakuować. Jeżeli liczysz na konkurencyjną stawkę, to szukaj u konkurencji. JLL silnie walczy z inflacją, poprzez niskie podwyżki nienadążajace za rynkiem. Rozbudowana sieć managerów i niżej mrówki które mają pokornie pracować i nigdy nie kwestionować decyzji na górze, chociaż są one coraz gorsze. Wieczne zmiany w procesach, chyba tylko po to aby Managerowie mogli pokazać, że coś robią, bo praca dla zwykłego pacownika jest coraz trudniejsza. Rozbudowana administracja, awanse nie za ciężką pracę, ale za umiejętność wchodzenia szefostwu w (usunięte przez administratora). Brak rozwoju, nudna klepanina.

Lola
Inne
@pracownik

To jakie kwoty są podwyżek skoro piszesz, że niskie? Jakie procesy są najczęściej zmieniane, nie zawsze są to zmiany na lepsze? Nikt nie docenia tych ambitnych i pracowitych osób?

Moze
Kandydat
 Pytanie
@pracownik

Hej! Czyli stawki podane na Glassdoor dla Warsaw zupełnie nie sa takie jak tam widnieja?

MostEthicalCompany
Pracownik
@Moze

Idź na rekrutację zapytaj się rekrutera o widełki, skąd my mamy wiedzieć o zarobkach różnych działów, skoro nikt nie informuje i nie może, nawet nie wiem ile zarabiał mój team leader

MostEthicalCompany
Pracownik
@Moze

Jak odchodziłem Finance Administrator miał 5.5 -6k brutto :D czyli 72k brutto rocznie jeżeli się nic nie zmieniło to są trochę zawyżone

anonim
Inne

Firma jeszcze ma wakat na stanowisko recepcjonisty? Pod koniec sierpnia pojawiła się propozycja nawiązania współpracy w ramach umowy o pracę. Życzą sobie płynnej znajomości j. polskiego oraz angielskiego, otwartości w relacjach oraz zdolności do wykonywania wielu zadań. Pozostaje kwestia szczegółowych warunków zatrudnienia. Ktoś wie, ile wynosi pensja zasadnicza? Na ile ufa się tu i szanuje zdolności pracowników? A także co z grafikiem i godzinami pracy, jak to jest zorganizowane?

Nie śpię, bo wysyłam cv
Kandydat
 Pytanie

Czy na stanowisko konsultant ds. wynajmu powierzchni office trzeba mieć doświadczenie w brokerce? Po opisie w ogłoszeniu nie ma konkretnej informacji na ten temat. Spróbowałbym, ale mam doświadczenie only administracyjne. I jak z zarobkami? Podstawa + prowizja? Czy o dodatkach można pomarzyć. Będę wdzięczny za odpowiedzi!

Kandydat 1000500100900
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Orientujcie się ile plus minus zaproponują na Lease Administration Assistant? 6k brutto? A jak atmosfera w tym dziale? Ktoś coś wie? Pozdrowienia!

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

What?
Pracownik
 Pytanie

Wiem, że łatwiej dodać opinię negatywną, niż pozytywną ale czytam opinie i... nie wierzę. Wydaje się, że opinie pisane są przez osoby, które miały inne oczekiwania lub sobie zwyczajnie nie poradziły. Skarżenie się na targety? No cóż, to jest biznes, a nie wolontariat. Szkolenia? Są. Jest jasno wyznaczona ścieżka kariery, można powiedzieć jaki kierunek rozwoju chcemy obrać i iść tę ścieżką. Oczywiście, trzeba wykazać minimum inicjatywy w tym zakresie, bo niestety w firmie nie ma jasnowidzów. Slogany? Każde środowisko biznesowe ma swoją nomenklaturę i warto byłoby się choć trochę zainteresować lub poprosić o wyjaśnienie zamiast pisać na forum bzdury. Swoją drogą - jak niską samoocenę trzeba mieć, żeby nie rozumiejąc sloganu pomyśleć, że ktoś się z Ciebie śmieje? Pytanie retoryczne. Pracuję w JLL od kilku lat, zaczynałem na poziomie asystenta i nigdy nie spotkałem się z tym, o czym szanowne grono tutaj pisze. Widzę, że wszystkich opinii na stronie jest 391, a stałych pracowników około 1 800, co potwierdza tezę, że to forum służy jedynie odreagowaniu złych odczuć, a nie merytorycznej dyskusji. Reasumując: Polecam firmę ludziom myślącym, którzy poważnie traktują swoją przyszłość i potrafią komunikować potrzeby i kierunek rozwoju. Praca w JLL dała mi możliwość osobistego poznania Klientów, obsługi międzynarodowych procesów, poznania innych mentalności i mechanizmów na rynku nieruchomości komercyjnych. Jeżeli ktoś myśli o aplikowaniu, to zachęcam i doradzam podejście z otwartą głową. Jeżeli jednak chcesz dostać wszystko na tacy i (nie myśląc, nie pytając, nie rozmawiając, nie eksplorując) wykonywać polecenia, to lepiej idź pracować do McDonalds. :)

2
Zosia
Pracownik
@What?

Zgadzam sie w 100%. Nie mogłaś tego ujać lepiej!

Nicki
Kandydat
 Pytanie
@What?

A jak kształtują się zarobki?

What?
Pracownik
@Nicki

Nie mam pojęcia :-) Od zawsze jestem na kontrakcie B2B. U mnie zaczęło się od 10k netto, a obecnie już 18+k netto w oparciu o FV.

Nicki
Kandydat
@What?

Jak na asystenta to chyba sporo. Jestem ciekawa, w których działach te zarobki 2,5k, o których niektórzy tu piszą...

What?
Pracownik
@Nicki

Kwestią negocjacji. Moja FV, to był całkowity koszt pracodawcy. Przekładając to na umowe o pracę, to było niespełna 6k na rękę. Uwaga: na b2b nie było premii, więc realnie, w porównaniu do kosztów umowy o pracę (gdzie poza podstawa są premie), to można powiedzieć, że poziom porównywalny do osoby, które miały 4k na rękę na UoP. Zatrudniając się miałem 3 lata doświadczenia, niemniej uważam, że poziom bdb, dlatego z uśmiechem patrzę na opinie, jakby 2500 ktoś zarabiał. Trzeba też zwrócić uwagę, że firma ma wiele różnych działów i może w działach, gdzie praca jest bardziej mechaniczna, nie wymaga kreatywności, to faktycznie stawki są niższe.

Abc
Kandydat
@What?

Domyślam się ze jesteś z Warszawy, w innych miastach to tak nie wyglada :)) negatywnych opinii jest tutaj dużo, raczej wątpię ze ktoś pisze je w kolko, zreszta popytaj asystentów spoza Warszawy co mysla. Ja tez nie jestem zadowolony z pracy w JLL rozglądam się za czymś nowym

Nowy
Pracownik
@What?

Głos rozsądku! Brawo

MostEthicalCompany
Były pracownik
@What?

Okej, ale większość nie ma umowy b2b i o takich osobach głównie się tu rozmawia, pewnie jesteś programistą na własnej działalności. Stawki w dziale finansowo-księgowym który jest na prawde duży w JLL są śmieszne a jest to Warszawa.

Kacper
Inne
@What?

W firmie są bardzo niskie płace a pracy było bardzo dużo, moja córka dostała awans ale bez podwyżki więc pensja malała i malała, aż w końcu odeszła chociaż atmosfera w zespole była dobra.

Zostaw merytoryczną opinię o Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 63, z czego 17 to opinie pozytywne, 38 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.
2.9/5 Na podstawie 183 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Plac Europejski 1
    00-844 Warszawa
  • NIP: 5260036894 KRS: 0000084148
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jones Lang LaSalle Sp.z.o.o.
Przejdź do nowych opinii