Opinie o Edp Support Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Edp Support Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Edp Support Polska Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Edp Support Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Były pracownik
Były pracownik

Omiń to jak najdalej, jeżeli to czytasz. (usunięte przez administratora) - darmowe mleko w lodowce Czego brak: - Jakiejkolwiek szansy na awans zawodowy - kompetentnego kierownictwa - Podziękowań za dobrze wykonaną robotę, chyba że sam się o to wyprosisz - Porządnego wynagrodzenia nawet po kilku latach pracy - Szacunku do pracowników, jest tylko wtedy, gdy szefostwu coś trzeba, i to akurat najlepiej opisuje, jakie jest to miejsce pracy Zapomnij o obietnicach na rozmowie rekrutacyjnej, o ile nie są na papierze. Jak masz jakąkolwiek inną opcję, to nawet nie myśl o traceniu czasu tutaj

Eye
Były pracownik

Pracowałem jako Inżynier Serwisu. NIE POLECAM i totalnie podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami. Lepiej pracować za minimalną, ale nie tutaj. To jest totalny (usunięte przez administratora) Na stołku dyrektora siedzi Pani osoba, z którą (jako przyszli pracownicy) będziecie mieli do czynienia.. Ta osoba będzie was traktować jak szmatę, aż się stąd nie zwiniecie. (usunięte przez administratora) czepialstwo, hejt i olewka to jeszcze najmniejsze zło, na jakie możecie trafić, pracując z tym cudem. Z całym szacunkiem do Kobiet, ale taka osoba nie zasługuje nawet na bycie sprzątaczką, bo nawet oni potrafią normalnie gadać z ludźmi. Dla tej pani dyrektor nie ma znaczenia, czy jesteście pracownikami czy klientami, kłamstwo, obłuda i drwiny to jej cechy charakterystyczne, i tyle. Po tym, jak się zwolnicie, nawet nie wpuszczą was zabrać kubka, bo „nie macie prawa tu chodzić, nie jesteście już pracownikami”. Co do samej pracy. Masa nadgodzin, stres ze strony kierownictwa, kolesiostwo i lizusostwo to norma. Na prawde Super ludzie tu pracują, zwłaszcza Ci ogarnięci projektanci, programiści, technicy. Poza 1-3 osobami, które wszystko psują, a prezesowi to zwisa. Z nimi nie da się pracować, jeśli jesteś choć trochę uczciwy i masz moralność. Szef Serwisu nie stanie za tobą ani nie pomoże ci awansować, jakkolwiek byś się nie starał i jak ambitny byś nie był, wszystko przez tę samą pasożytującą na stołku "dyrektora". Ale jako pracownik Serwisu - profesjonalista. Jednym słowem, nic dobrego tu nie będzie, bo ryba psuje się od głowy, i jestem wdzięczny życiu za to "doświadczenie", ale nigdy nikomu nie życzę tu pracować pod rządami tej Pani, co jeszcze i opinie kasuje.

Eye
Były pracownik
@Eye

Zapomniałem dodać: - Urlopu na czas wypowiedzenia Ci nie dadzą, Pani wprost powiedziała, że nie ma mowy. - Nie oddadzą swiadectwo kwalifikacji (z Pani słów dokumenty zgineły)))) ) - Jak będziesz na L4, to firmie nie będzie żal wydać kilku tysięcy, żeby cię w domu kontrolować. - Jak tylko podpiszesz wypowiedzenie, staniesz się wrogiem numer jeden Pani dyrektor. Pozbawi cię wszystkiego, od spokoju aż po ubezpieczenie zdrowotne. NIGDY NIE WIERZCIE NICZEMU, co nie jest podpisane na papierze, bo KŁAMSTWO to dewiza tej firmy od środka a twarz tej firmy zasiada w foteliku Dyrektorki.

anonim
Inne

Od paru dni są dostępne dwie oferty dla technika – montażysty serwisu oraz dla instalatora. W każdej podano widełki liczone od 6 500 do 11 000 zł. zastanawiam się przy tym która z tych prac mogłaby być potencjalnie bardziej adekwatna do zarobków? są jakieś szczególne różnice?

anonim
Inne
@Pracownik

Czemu uważasz, że praca jest aż tak ciężka? w tej ofercie dla technika nie piszą nawet wprost by doświadczenie było jakkolwiek wymagane. czy to chodzi o to, że osoby początkujące mają po prostu gorzej a z czasem wejdą we wprawę?

Jajcoch Nowy wpis
Pracownik

Ludzie z tego dobrobytu uciekali, uciekają i... będą uciekać - powód jest jeden aw.

1
Kaja Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, mój partner jest technikiem elektronikiem i jak na razie z ciekawości przeglądam okoliczne oferty. od spółki również jedna mi się pokazała, w treści której napisano, że widełki wynoszą od 7 do 9 tys. czemu występuje taka różnica?

Eye Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem jako Inżynier Serwisu. NIE POLECAM i totalnie podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami. Lepiej pracować za minimalną, ale nie tutaj. To jest totalny (usunięte przez administratora) Na stołku dyrektora siedzi Pani osoba, z którą (jako przyszli pracownicy) będziecie mieli do czynienia.. Ta osoba będzie was traktować jak szmatę, aż się stąd nie zwiniecie. (usunięte przez administratora) czepialstwo, hejt i olewka to jeszcze najmniejsze zło, na jakie możecie trafić, pracując z tym cudem. Z całym szacunkiem do Kobiet, ale taka osoba nie zasługuje nawet na bycie sprzątaczką, bo nawet oni potrafią normalnie gadać z ludźmi. Dla tej pani dyrektor nie ma znaczenia, czy jesteście pracownikami czy klientami, kłamstwo, obłuda i drwiny to jej cechy charakterystyczne, i tyle. Po tym, jak się zwolnicie, nawet nie wpuszczą was zabrać kubka, bo „nie macie prawa tu chodzić, nie jesteście już pracownikami”. Co do samej pracy. Masa nadgodzin, stres ze strony kierownictwa, kolesiostwo i lizusostwo to norma. Na prawde Super ludzie tu pracują, zwłaszcza Ci ogarnięci projektanci, programiści, technicy. Poza 1-3 osobami, które wszystko psują, a prezesowi to zwisa. Z nimi nie da się pracować, jeśli jesteś choć trochę uczciwy i masz moralność. Szef Serwisu nie stanie za tobą ani nie pomoże ci awansować, jakkolwiek byś się nie starał i jak ambitny byś nie był, wszystko przez tę samą pasożytującą na stołku "dyrektora". Ale jako pracownik Serwisu - profesjonalista. Jednym słowem, nic dobrego tu nie będzie, bo ryba psuje się od głowy, i jestem wdzięczny życiu za to "doświadczenie", ale nigdy nikomu nie życzę tu pracować pod rządami tej Pani, co jeszcze i opinie kasuje.

Eye Nowy wpis
Były pracownik
@Eye

Zapomniałem dodać: - Urlopu na czas wypowiedzenia Ci nie dadzą, Pani wprost powiedziała, że nie ma mowy. - Nie oddadzą swiadectwo kwalifikacji (z Pani słów dokumenty zgineły)))) ) - Jak będziesz na L4, to firmie nie będzie żal wydać kilku tysięcy, żeby cię w domu kontrolować. - Jak tylko podpiszesz wypowiedzenie, staniesz się wrogiem numer jeden Pani dyrektor. Pozbawi cię wszystkiego, od spokoju aż po ubezpieczenie zdrowotne. NIGDY NIE WIERZCIE NICZEMU, co nie jest podpisane na papierze, bo KŁAMSTWO to dewiza tej firmy od środka a twarz tej firmy zasiada w foteliku Dyrektorki.

anonim
Inne

Od paru dni są dostępne dwie oferty dla technika – montażysty serwisu oraz dla instalatora. W każdej podano widełki liczone od 6 500 do 11 000 zł. zastanawiam się przy tym która z tych prac mogłaby być potencjalnie bardziej adekwatna do zarobków? są jakieś szczególne różnice?

Eye
Były pracownik
@anonim

Adekwatne zarobki to nie tam. Górna granica widelca zawyżona o około "40%". Zarobisz tyle tylko wtedy, jak zrobisz dużo nadgodzin.

anonim
Inne
@Eye

Te oferty chyba już poznikały, bo ich nie widzę? wszystko mimo tego o tu piszesz o zaniżonych o 40% stawkach zostało obsadzone? Ja to zastanawiałem się jak to jest z tymi nadgodzinami, skoro już je nawet sugerujesz. są w teorii nieograniczone? myślę o istalatorze

Eye
Były pracownik
@anonim

Nadgodziny możesz (i musisz) narabiac, inaczej w pracy serwisanta nie dasz rade zrobić roboty. Jak są projekty, możesz mieć i 40+10 tyg, i 40+20 w tygodniu. Ale to bardzo rzadko. Kiedy nie ma dużych projektów i siedzisz w biurze to na spokojnie możesz dostać od Pani Dyrektorki nakaz iść do domu o 13 i wpisać mniej godzin, bo cytat "nie ma co robić". Po co przychodzić do pracy na 5 godzin roboty, nie mam pojęcia, nie mogłem znaleźć logiki w działaniach niektórych osób w tej firmie.

Pracownik
Były pracownik
@anonim

Za mniej niż te 11 000 netto nie warto taka jest to ciężka i trudna praca. Jednakże te 6 500 brutto na start to jest wszystko co można dostać.

anonim
Inne
@Pracownik

Czemu uważasz, że praca jest aż tak ciężka? w tej ofercie dla technika nie piszą nawet wprost by doświadczenie było jakkolwiek wymagane. czy to chodzi o to, że osoby początkujące mają po prostu gorzej a z czasem wejdą we wprawę?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Edp Support Polska Sp. z o.o. w ostatnim czasie szukała pracownika na stanowisko Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk. Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracodawcą? Jakie bonusy oferuje firma? Czy warunki współpracy zostały dokładnie przedstawione podczas spotkania?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Test Automation Engineer
Warszawa
SMART-HR
(58 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Edp Support Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Owszem ale do zmiany pracy. Niestety brak szacunku do pracownika jest porażający. A kultura osobista pani zarzadzajacej jest na takim poziomie, że uważa że nie ma problemu.

Nick
Inne
@Pytanie

(usunięte przez administratora) jest bezprawnym, systematycznym oraz długotrwałym zachowaniem, które jest podejmowane bez powodu lub z oczywiście błahego powodu wobec pracownika. Zachowania wyczerpujące znamiona (usunięte przez administratora) godzą w dobra prawnie chronione, dążąc do wymuszenia na pokrzywdzonym opuszczenia miejsca pracy.

Były pracownik
Były pracownik

Omiń to jak najdalej, jeżeli to czytasz. (usunięte przez administratora) - darmowe mleko w lodowce Czego brak: - Jakiejkolwiek szansy na awans zawodowy - kompetentnego kierownictwa - Podziękowań za dobrze wykonaną robotę, chyba że sam się o to wyprosisz - Porządnego wynagrodzenia nawet po kilku latach pracy - Szacunku do pracowników, jest tylko wtedy, gdy szefostwu coś trzeba, i to akurat najlepiej opisuje, jakie jest to miejsce pracy Zapomnij o obietnicach na rozmowie rekrutacyjnej, o ile nie są na papierze. Jak masz jakąkolwiek inną opcję, to nawet nie myśl o traceniu czasu tutaj

anonim
Inne

Hej, nie widzę tu opinii dotyczących pracy przy IT a właśnie widoczna jest oferta dla młodszego specjalisty ds. wsparcia IT. mam już wstępne doświadczenie na helpdesku, dlatego się interesuje. nie wiem tylko jakie są zarobki, ponieważ nie podano widełek, możecie je przybliżyć? Jaka jest przy tym atmosfera na dziale i dalsza ścieżka kariery?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Ok szczególnie na serwis? Jesteś mimo wszystko na bieżąco z warunkami? Ja i tak mimo wszystko widzę ofertę dla magazyniera i to ona już kiedyś mnie zastanawiała, widzę że jeszcze do dwóch dni ma wisieć. Wiadomo czy tak czekają do końca aż każdy kandydat złoży papiery czy po prostu nikt jeszcze się nie dostał?

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

W ostatnim czasie magazynierzy się zmieniali i żaden nie zachwalał z tego co pamiętam. Nie wiem jakie są teraz warunki ale na pewno nikomu bym tam pracy nie polecił.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest umowa w firmie Edp Support Polska Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Magazynier zatrudniają na umowę zlecenie?

RedLipstick
Inne
@Pytanie

W firmie nie zatrudnia się nikogo na Umowę Zlecenie. Wszyscy są zatrudniani na Umowę o Pracę. Warunki pracy jak i zarobki są bardzo dobre. Spokojnie można zarobić(usunięte przez administratora)zł bruto dobrze wykonując swoje obowiązki. Pani (usunięte przez administratora)stara się jak może, żeby firma dobrze funkcjonowała, w firmie jest wszystko czego ludzie potrzebują, kawa, herbata, ekpres, nowa flota samochodów służbowych. W firmie zawsze czysto, posprzątane, papier toaletowy na bieżąco uzupełniany w łazienkach. Firma rozwija się jak nigdy dotąd, cały czas wpadają nowe zamówienia stąd jest ciągle zatrudniania nowych osób. Odchodzą z pracy tylko Ci którzy nie nadają się do pracy lub nie potrafią(usunięte przez administratora) Minusy pracy w EDPS sa takie, że trzeba mieć wysokie kwalifikacje i umiejętności, nie jest to praca dla słabych i(usunięte przez administratora) osób (takie często szybko odchodzą). Ale z drugiej strony ciężka praca jest dobrze wynagradzana. Firma wypełnia unijną dyrektywę nr 2019/1158, potocznie zwaną Work Life Balance. Pracownicy nie robią dużo nadgodzin, nadgodziny(usunięte przez administratora) tylko po prostu w harmonogramie mają często wpisywane dni wolne, żeby móc więcej czasu spędzać z rodziną. Dzięki wysokim zarobkom oraz dużej ilości dni wolnych pracownicy są wypoczęci i zadowoleni ze swojego życia. W firmie panuje rodzinna atmosfera, cyklicznie organizowane są spotkania firmowe w godzinach pracy, ostatnio na wigilii pracowniczej było sushi ???? (usunięte przez administratora)

1
Klementyna
Kandydat
@RedLipstick

To jak wysokie kwalifikacje i umiejętności trzeba mieć, aby utrzymać się w tej firmie na dłużej? Podasz jakieś konkrety? Chciałabym wiedzieć, czy dałabym tu radę :) No i w jaki sposób ciężka praca jest dobrze wynagradzana? Jakimiś premiami czy po prostu pensją? :) bo w sumie i premiach to było pisane ze ich nie ma...

Były Pracownik
Były pracownik

Firma nie ma absolutnie nic do zaoferowania, jedyne co gwarantuje to pensja na czas - i też nie jest ona zachwycająca, styl - płacę ile muszę, nic ponadto - nie ważne jak bardzo się starasz. Praca serwisu - wyjazdy przez cały tydzień po całej Polsce, jak ktoś lubi być cały tydzień poza domem, non stop jeździć samochodem - to jest to idealna praca dla niego. Nadgodziny choć bardzo często się zdarzają ze względu na specyfikę wyjazdów serwisowych są tylko i wyłącznie do odbioru w postaci dni wolnych - oczywiście na wniosek pracownika czyli wymiar godzin 1h:1h, a nie tak jak być powinno czyli na wniosek pracodawcy gdzie wymiar godzin jest 1.5h:1h... jeśli ktoś spodziewa się że otrzyma pieniądze za nadgodziny - to niestety nie w EDPS. Zatrudniają magistrów, inżynierów z wieloletnim doświadczeniem oraz bardzo dużą wiedzą a płacą jak ludziom świeżo po szkole, co dopiero zaczynają karierę zawodową. Pójście po podwyżkę w wielu przypadkach kończy się wypowiedzeniem umowy przez pracodawcę... mnóstwo ludzi straciło pracę próbując walczyć o swoje. Jak na firmę zatrudniającą około 30 osób rotacja pracowników jest zatrważająca, średnio co miesiąc/dwa ktoś odchodzi lub zostaje zwolniony głównie z w/w powodu. Premie, choć obiecane - w momencie kiedy powinny zostać wypłacone spotykają się ze stwierdzeniem "firma nie ma pieniędzy" - także przyszły pracowniku - nie spodziewaj się, że taka obietnica zostanie dotrzymana. Jeśli już jednak pójdziesz po podwyżkę i nie dostaniesz wypowiedzenia, to pamiętaj aby wszelkie ustalenia spisać w mailu, inaczej nie będzie dowodu, że taka rozmowa się w ogóle odbyła, i jak się o nią upomnisz to dostaniesz info że takiej rozmowy nie było... Atmosfera: Załoga w porządku, zna się na robocie, pomagają sobie. (usunięte przez administratora) Dodatki pozapłacowe: - bony / premie na święta - brak, - premie miesięczne, kwartalne, roczne - brak, - wczasy pod gruszą lub inne dofinansowanie wczasów - brak, - soki, kawa, herbata, owoce - jest kawa (nawet dobra), herbata oraz woda, - parking - tyle co na ulicy pod budynkiem - ale non stop trzeba uważać bo przy siedzibie firmy kradną samochody..., - szkolenia - brak, - nauka angielskiego - brak, - opieka medyczna - tak, jest, - dofinansowanie do karty Multisport - brak, - dofinansowanie do posiłków - brak, - spotkania integracyjne - we własnym zakresie, bez przełożonych - jak się zaprzyjaźnisz z załogą... a pracownicy są super, jedyny atut tej firmy, choć ciekawe jak długo wytrzymają... (są również czarne owce). Kończąc ten przydługi wywód... drogi przyszły pracowniku, jeśli nie masz noża na gardle, i nie musisz podejmować pracy na cito - poszukaj czegoś lepszego...

3
Dominika
Inne
@Były Pracownik

Nie przydługi, dobrze, że się rozpisałeś. A z tą niezachwycającą pensją, spróbowałbyś porównać np. do najniższej krajowej jako miernika? Bo trudno zgadnąć, co Ty uważasz za "bez szału", chciałabym wiedzieć, ile chłopak mógłby tu mieć miesięcznie :)

Teresa
Inne

no co Ty mówisz, i kazdy tak jest traktowany że jak chce cos wiecej otrzymac jest zwalniany ? pewnie cięzko by ktoś się potem przez dlugi czas odważył isc po podwyzke ?

Magdalena
Inne

Ale znasz tę sytuację z własnego doświadczenia? Bo ja aż chciałabym zobaczyć idiotyzm takiej sytuacji. Bo co pracownik kulturalnie w chodzi i kulturalnie o coś prosi a tu nagle wjeżdża wypowiedzenie? To nie jest zbyt duża abstrakcja jednak?

Kierownik
Były pracownik
@Magdalena

Magdaleno, niestety za moich czasów traktowano tak pracowników, z tego co widzę z komentarzy powyżej, do dziś się nic nie zmieniło. Pracownik, który idzie po podwyżkę odbierany jest jako wróg, który i tak pewnie wkrótce odejdzie, dlatego stosowany jest ruch wyprzedzający…

Były pracownik 3
Były pracownik
@Magdalena

U mnie wyglądało to tak, że zbierasz odwagę i idziesz rozmawiać z (usunięte przez administratora) upominasz się kulturalnie o obiecaną podwyżkę, im nagle zaczyna coś nie odpowiadać mimo, że wcześniej nie dali żadnych sygnałów, że jest coś nie tak, mówią ze za kilka dni dadzą odpowiedzieć i odpowiedzią jest wypowiedzenie. Pół godziny przed zakończeniem pracy masz nadzieje, ze dostaniesz podwyżkę a zabierasz swoje rzeczy i nigdy tam nie wracasz bo jesteś zwolniony z wykonywania obowiązku pracy.

Aleksandra
Inne
@Były pracownik 3

Czyli wychodzi na to, że trzeba siedzieć cicho i godzić się na ustalone warunki?

Były pracownik 3
Były pracownik
@Aleksandra

I to nie wiem czy pomoże

Kandydat
Kandydat

Poziom rekrutacji - 0 Uczestniczyłem w rozmowie na stanowisko młodszy specjalista da administracji i księgowości. Rozmowa odbyła się po wcześniejszym umówieniu, stawiłem się w wyznaczonym terminie. Trwała jednak 3 min ponieważ pracodawca zapomniał że już 2 dni wcześniej kogoś zatrudnił, powiedział o tym wprost. Brak szacunku dla kandydata, tym bardziej, że z tego powodu musiałem wziąć wolne u aktualnego pracodawcy. Jeśli tak samo wygląda współpraca już z pracującymi osobami to radzę omijać szerokim łukiem. Brak profesjonalizmu.

1
Dyrektor Zarządzający
Pracownik
@Kandydat

Dzień dobry Panie Dominik , jeszcze raz dziękuję za spotkanie. Nikt nie zapomniał o Panu i spotkaniu z Panem. ( nawet czekaliśmy pomimo Pana spóźnienia ) W dniu dzisiejszym tuż przed Pan przyjściem decyzją Prezesa naszej spółki zatrudniono osobę ze spotkania poniedziałkowego. Bardzo mi przykro że ma Pan tak negatywną opinię o pracodawcy którego Pan nie miał szansy poznać. Życzę wszystkiego dobrego w poszukiwaniu nowego pracodawcy i rozwoju zawodowym. Z poważaniem Agnieszka Wojdak

6
Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Edp Support Polska Sp. z o.o.?

Pracownik EDPS
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry , w okresie próbnym - umowa o pracę na czas określony - 3 miesięcy. Kolejna umowa na czas nieokreślony.

Pracownik EDPS
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry , w okresie próbnym - umowa o pracę na czas określony - 3 miesięcy. Kolejna umowa na czas nieokreślony.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Edp Support Polska Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?

Pracownik EDP Support Polska
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, korzystamy z opcji odpowiedzi ją umożliwia nam aplikacja portalu i dziękujemy kandydatom za udział w rekrutacji. Z wybranymi osobami kontaktujemy się telefonicznie. Jeżeli nie otrzymał Pan / Pani odpowiedzi zwrotnej to bardzo przepraszam. Skontaktuje się z działem technicznym portalu gdzie publikowaliśmy ogłoszenie.

ulek

ta firma to dostawca systemów ochrony i zajmują się głównie kompleksowanymi działaniami i dają rozwiązania w zakresie Kontroli Dostępu, Rejestracji Czasu, wiec to dla firm jest mega przydatne z tego co widze jednak.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ada
@ulek

jesteśmy producentem najnowszej generacji systemu do : • Rejestracji Czasu Pracy • Rejestracji Procesów Produkcyjnych • Kontroli Dostępu Produkowane przez nas terminale rejestrujące, czytniki oraz oprogramowanie B-Access umożliwiają budowę zintegrowanych systemów RCP/KD/RPP dla dużych i średnich przedsiębiorstw liczących kilka- kilkanaście tysięcy użytkowników. Zapewniamy pełna integrację z posiadanymi przez naszych klientów systemami ERP i HR, np.: TETA, SAP, Enova, Infor, itp.

Janusz Robert

W tej firmie nie da sie pracować z mgr inz robią zwykłych roboli. Mało się zarabia. Nie warto. Duza jest rotacja. Firma około 10 osób. W bloku przy stacji natolin. Nie warto isc tam. Nikt Ci nic nie wytłumaczy. Szkoda nerwów.

Ada
@Janusz Robert

Witam Panie Januszu Pana opinia wprowadza pozostałych użytkowników w błąd. Firma zatrudnia dużo więcej osób, mieści się od dłuższego czasu na Ursynowie w wolnostojącym budynku o dużej powierzchni. Pracuje się tu spokojnie.

Luk

Beznadziejna firma. Chcą zatrudniać inżynierów magistrów aby pracowali jak monterzy. Szukają jeleni. Brak jakichkolwiek możliwości rozwoju.

olaf

Nie polecam - firma krzak, byłem na rozmowie. Ogólnie firma żyjąca na pudłach mała i biuro mało profesjonalne - w bloku... hmm dla mnie to mało poważne

eliza

Szukają osób na stanowiska doradca klienta i jeszcze inne. Z wyjazdami do Francji. Jest duża rotacja? Jaki jest sekret?

Janusz

Nie pracujcie dla tej firmy!!!. Szukają oni jeleni do pracy. Oferują ludziom niskie stawki i umowy smieciowe, a prezez [usunięte przez moderatora] . jest nieuczciwy.

Zostaw merytoryczną opinię o Edp Support Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Edp Support Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Edp Support Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Edp Support Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Edp Support Polska Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 9 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Edp Support Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii