Opinie o Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż drewna, materiałów budowlanych i sanitarnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k. w Warszawa

anonim Nowy wpis
Inne

Czy jest tak jak napisano, że awans nie idzie jednak w parze ze zwiększeniem liczby obowiązków? Ktoś tak nawiązał właśnie do kwestii awansowania ale jakoś już bez szerszego odniesienia. Wczesnej już dodano oferty do salonu Fachowiec dla sprzedawców. Powiedzcie czy z tego stanowiska jest na kogo awansować? warto z mniejszym doświadczeniem aplikować?

Zosia Nowy wpis
Inne

Jakiś czas temu szukali tu nowego pracownika. Chodzi mi o wakat jako Asystent/ka biurowy/a. W internecie była oferta, ale ja szukam detali konkretnie o to, czy na tej posadzie jest szansa na awans? Czy firma praktykuje awanse wewnętrzne na lepsze stanowisko?

Romualda Nowy wpis
Były pracownik
@Zosia

Zapomnij o jakimkolwiek awansie,obiecywać będą złote góry,a potem dostaniesz więcej obowiązków

Jadźka Nowy wpis
Inne

A ja chętnie dowiem sie o posadzie tu jako Asystent/ka biurowy/a. W internecie znalazłam od nich ofertę. A ktoś pracował tu? I czy możecie napisać, jak wygląda szansa na awans wyżej? Z asystentki można gdzieś iść wyżej?

Luk
Inne

Masakra, brak słów! Zakupiłem drzwi Porty w salonie Fachowca w Wawrze. Wybrałem model vector droższy od premium, akryl UV, dlatego ponieważ premium ma ościeżnice w okleinie, a drzwi lakierowane i widać różnicę kolorów. Akryl UV, i ościeżnice i drzwi są malowane i miały wyglądać identycznie. Zakupiłem 2 komplety do dwóch łazienek (ościeżnice miały się stykać i tworzyć całość) Po około 7 tygodniach nastąpiła próba montażu. 28 listopad. Przy pierwszej reklamacji ościeżnice które są obok siebie i tworzą jedność mialy ten sam kolor, inny odcień bieli miały drzwi. Wyglądało to jak wersja premium drzwi zimne białe ościeżnice wpadające w krem. 15 lutego przyjechały nowe komplety. Przy montażu okazało się, że odcieniami różniły się ościeżnice co wyglądało bardzo tragicznie, Szok! .. drzwi nie widziałem, bo nie były nawet wniesione do mieszkania. O różnicy poinformował mnie montażysta i zapytał co dalej robimy, stąd ta druga reklamacja. Z dwojga złego pierwsza opcja była bardziej estetyczna, niż masakryczna druga. Może z tych dwóch kompletów złożyło by się jeden dobry, ale montażysta podobno jedna nowa ościeżnice zutulizował ???????? druga podcięta w rogu została jako montaż warunkowy. Dziś, tj 07 marca dostałem maila od Fachowca (sklep z drzwiami, itp) że reklamacja jest nie uznana. A przed chwilką przez telefon dostałem info, że nikt z porty, nie był sprawdzić różnic odcieni, tak jak było to przy pierwszej reklamacji urządzeniem zwanym spektrofotometr tylko oparli się na zdjęciach sklepu,woadomo jak zrobionych.. Dodam, że mieszkamy w nowym segmencie już od 8 miesięcy. Bez drzwi od łazienek w głównej części. Przez brak drzwi odwołaliśmy Święta Bożonarodzeniowe, a teraz na pewno Wielkanocne. To jest jakiś dramat! Drzwi były opłacone we wrześniu 2022! Sklep Fachowiec w ogóle nie stoi za klientem, boją się kosztów za przycięte ościeżnice przez serwisanta, itd. Sprawa idzie do urzędu ochrony konsumenta i kancelarii.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k.? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
logo firmy Asystent Projektanta Konstrukcji
Siemianowice Śląskie
MERAENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Wyślij CV
logo firmy Inżynier budowy
Międzywodzie
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Luk
Inne

Masakra, brak słów! Zakupiłem drzwi Porty w salonie Fachowca w Wawrze. Wybrałem model vector droższy od premium, akryl UV, dlatego ponieważ premium ma ościeżnice w okleinie, a drzwi lakierowane i widać różnicę kolorów. Akryl UV, i ościeżnice i drzwi są malowane i miały wyglądać identycznie. Zakupiłem 2 komplety do dwóch łazienek (ościeżnice miały się stykać i tworzyć całość) Po około 7 tygodniach nastąpiła próba montażu. 28 listopad. Przy pierwszej reklamacji ościeżnice które są obok siebie i tworzą jedność mialy ten sam kolor, inny odcień bieli miały drzwi. Wyglądało to jak wersja premium drzwi zimne białe ościeżnice wpadające w krem. 15 lutego przyjechały nowe komplety. Przy montażu okazało się, że odcieniami różniły się ościeżnice co wyglądało bardzo tragicznie, Szok! .. drzwi nie widziałem, bo nie były nawet wniesione do mieszkania. O różnicy poinformował mnie montażysta i zapytał co dalej robimy, stąd ta druga reklamacja. Z dwojga złego pierwsza opcja była bardziej estetyczna, niż masakryczna druga. Może z tych dwóch kompletów złożyło by się jeden dobry, ale montażysta podobno jedna nowa ościeżnice zutulizował ???????? druga podcięta w rogu została jako montaż warunkowy. Dziś, tj 07 marca dostałem maila od Fachowca (sklep z drzwiami, itp) że reklamacja jest nie uznana. A przed chwilką przez telefon dostałem info, że nikt z porty, nie był sprawdzić różnic odcieni, tak jak było to przy pierwszej reklamacji urządzeniem zwanym spektrofotometr tylko oparli się na zdjęciach sklepu,woadomo jak zrobionych.. Dodam, że mieszkamy w nowym segmencie już od 8 miesięcy. Bez drzwi od łazienek w głównej części. Przez brak drzwi odwołaliśmy Święta Bożonarodzeniowe, a teraz na pewno Wielkanocne. To jest jakiś dramat! Drzwi były opłacone we wrześniu 2022! Sklep Fachowiec w ogóle nie stoi za klientem, boją się kosztów za przycięte ościeżnice przez serwisanta, itd. Sprawa idzie do urzędu ochrony konsumenta i kancelarii.

Marzena
Kandydat

W ofercie na pracownika magazynowego piszą, że jest umowa o pracę. A czy ta umowa na jakiś dłuższy okres jest czy maksymalnie kilka miesięcy? Jak to wygląda, powie ktoś? Tego bym się najbardziej chciała dowiedzieć.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k.?

Blazun
Pracownik
@Pytanie

Lepsza niż była kilka lat temu. Gdy dyrektorów dwóch zrobiło sobie własne eldorado. Natomiast pieniądze są słabe. Dlatego sporo ludzi odchodzi do konkurencji.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Drewno Centrum poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Odpowiedź
Kandydat
@Pytanie

Nie

Elton Człon
Były pracownik
 Pytanie

Pułkownik jeszcze grasuje? W sezonie lekko nie jest,ale spoko jak ktoś potrafi znaleźć swoje miejsce. Sektor z drzwiami pozdro dla starej ekipy.

Bogna
Inne

@Zainteresowany no właśnie też tak sobie myślę skąd mają nagle tyle wakatów?

Romek
Pracownik
@Bogna

Po prostu ludzie uciekają

Poinformowany
Pracownik
@Bogna

Odeszło obecnie kilka osób dlatego przyjęcia. Z tego wiem robią reorganizację wewnątrz. Pozatrudniali kierownikow od wszystkiego. Szukają lidera zespołu, ciekawe czy znajdą kogoś z branży, czy podlegli będą szkolić swojego szefa. Zarobki sporo później średniej krajowej, przydatnych benefitow żadnych.

Nick
Były pracownik
@Poinformowany

Zgadzam się. Kierowników i dyrektorów więcej niż zwykłych pracowników.

Byłam/łem pracownikiem
Były pracownik
@Romek

Oddani pracownicy odchodzą lub myślą o odejściu, ponieważ nie są doceniani. Nie docenia się tych, którzy siedzą cicho i wykonują rzetelnie swoje obowiązki czasami od kilku bądź kilkunastu lat. Docenia się natomiast tych, którzy głośno krzyczą, aby pokazać, że coś robią a tak naprawdę zajmują się błahostkami nie mającymi wpływu na rozwój firmy.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Drewno Centrum?

odpowiedź
Były pracownik
@Pytanie

Pracownicy sklepów noszą koszule,koszulki,bluzy z logo firmy natomiast pracownicy biura nie mają ściśle określonego dress codu.

Pytanie
 Pytanie

Od czego uzależniona jest premia w firmie Drewno Centrum? Jakie są progi prowizyjne? Widziałem, że dodali 1 września na GoWork.pl ogłoszenie na stanowisko Doradca Klienta. 

Byly
Były pracownik
@Pytanie

Premia uzależniona jest od widzimisię Pana dyrektora.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Widzę że prowadzą sporo rekrutacji. Chyba jakaś rewolucja albo się nagle sporo osób zwolniło hmmm?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Wiem że prowadzą obecnie rekrutację czy orientuje się ktoś jakie warunki oferują?

Niezainteresowany
Kandydat
@Zainteresowana

Zero benefitów pozapłacowych dla pracowników. Nie mają ani karty multisportu, ani pakietu medycznego, ani wczasów pod gruszą co jest teraz standardem w innych firmach tej wielkości.

Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna bardzo nieudolnie przeprowadzona przez Pana Dyrektora. Zadawał pytania a potem w ogóle nie słuchał co się mówi tylko przytakiwał aha. Zero interakcji. Poza tym odpowiedź miała być niezależnie od decyzji, a trzeba było się samemu pofatygować.

Lex luter

Były dyrektor mówił zawsze że jak ktoś jest podejrzany od razu zwalniamy. I tak to się działo kiedyś w DC. Byłem kierowcą mojego kierownika zwolnili bo montazysta, który nie wywiazywal się z reklamacji poszedł na skargę i bez dyskusji wyleciał kierownik. A dziś został dyrektorem... Jak mówią... Bozia dba o uczciwych...

1
KuPrzestrodze

Cześć wszystkim. Jako że miałem styczność (a w zasadzie dalej mam) z firmą Drewno Centrum to także dodam coś od siebie. Uważam, że bardzo dużym problemem jest podejście władz firmy do przechowywania pieniędzy przez pracowników. Każdy pracownik zatrudniany na stanowisko sprzedawcy jest także jednoosobowym stoiskiem kasowym. Dostajemy swoją kasetkę (podpisując oczywiście wcześniej odpowiedzialność materialną za powierzone mienie) i możemy od tej chwili gromadzić gotówkę od klientów. Jako, że nie miałem wcześniej w żadnej firmie kontaktu z gotówką to nie spodziewałem się jakich problemów mi to przysporzy. Bo niestety fakt jest taki, że firma w zakresie obrotu gotówką oraz prowadzenia kasy nie organizuje żadnych szkoleń. Nie każdy przecież musi być urodzonym kasjerem. Nie dostałem także żadnej instrukcji jak postępować z kasą, którą przyjmowałem od klientów, oraz jak "dbać" o swoją kasetkę. Oczywiste jest że powinna leżeć w bezpiecznym miejscu, takim jak sejf, który de facto znajdował się na sklepie. Problem był tego typu, że klucz do niego posiada dwóch pracowników...no i teraz, co w sytuacji, kiedy żadnego z nich nie ma na drugiej zmianie???!!!! Zostawić ją w szufladzie? A może schować do swojej szafki pracowniczej? Najzwyczajniej w świecie, w takiej sytuacji, zabierałem swoją kasetkę do domu. Wygląda to oczywiście jak zwykła kradzież, ale mając czasem kilkanaście tysięcy w swojej kasie i nie mając możliwości umieszczenia jej w sejfie uważałem, że przy mnie będzie najbezpieczniejsza. Przecież podpisałem odpowiedzialność materialną i ja byłem za nią odpowiedzialny. Ogólnie stoję teraz przed bardzo ogromnymi, jak dla mnie, konsekwencjami związanymi z pilnowaniem gotówki ze swojej kasy w ten sposób. Jak już będę wiedział jakich rozmiarów one są to opiszę to w następnym poście. PS - jeśli chodzi o samą sprzedaż to praca potrafiła być nawet przyjemna. Na pewno nie jest dla osób, które nie przykładają uwagi do najdrobniejszych szczegółów. Ja pracowałem na dziale drzwi i popełniłem kilka poważnych błędów przez które ani ja, ani sklep nie zarobiliśmy. Niestety, szkolenie produktowe i ordersowe nie są praktycznie w ogóle organizowane przez firmę. Ja uczyłem się od wieloletnich pracowników, którzy może i mieli dużą wiedzę, ale w żaden sposób nie umieli jej przekazać. Na "drzwiach", popełnionych błędów na pewnym etapie zamówienia nie da się cofnąć. Do tego dochodzi, w miarę łatwy w obsłudze, ale mało przyjazny system Hermes (dużo trzeba wprowadzać z ręki i trzeba wiedzieć co się robi). Oczywiście szkolenie z systemu też na poziomie 2+ w pięciopunktowej skali. Generalnie H.....nia z Grzybnią i Patatajcem....

3
młody bysior
@KuPrzestrodze

kto normalny bierze kase do domu? ale fakt zabezpieczenie kasy kuleje. po zwolnieniu Sławomira S. jest praca bajka inne życie..

endo pendo
@KuPrzestrodze

Jak zakończyła się sprawa?

Remo kremo

Jest lepiej.naprawde jest lepiej.duzo jest do opowiadania co mozns poprawić ale ta firma od roku zmieniła sir bardzo.

Joanna
Inne
@Remo kremo

Z czym jest lepiej? Co jest jeszcze do poprawy? I pod jakim kątem firma Drewno Centrum się zmieniła?

Następny

Ludzie tam podobno czyją się bezkarne, dlaczego ?? Ewelino to ten ? Heahhaha

3
mixx

Czy pracował ktoś w tej firmie i może coś napisać o zarobkach i atmosferze w pracy. Pozdrawiam

Marzena
Inne
@mixx

Też będę wdzięczna za jakieś dodatkowe informacje na temat pracy w Drewno Centrum. Planujesz może aplikować do tej firmy? Jeśli tak, to powodzenia!

Dobra robota
@mixx

Zarobki to ponad średnia krajowa + premia. Atmosfera bardzo przyjazna, oczywiście zwolnienie sławnego Sławka ma na to wpływ. Wiadomo trzeba pracować, za swoją prace jest się uczciwie wynagrodzonym.

Były
@Dobra robota

(usunięte przez administratora) Nie zrozumiałe jest dla mnie jak długo, będąc właścicielem takiej dużej firmy można tolerować takie postępowanie i zachowanie wobec pracowników oraz Klientów...

Janusz
Inne
@Dobra robota

Piszesz sporo ciepłych słów pod adresem firmy. Mógłbyś dodać jakie umowy są proponowane na początek współpracy i czy można liczyć na stabilny i długoterminowy kontrakt?

Zostaw merytoryczną opinię o Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k.
1.9/5 Na podstawie 33 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drewno Centrum II Sp. z o.o. S.k.
Przejdź do nowych opinii