Potwierdzam wszystko.Ludzie omijać ten (usunięte przez administratora) z daleka! Krętacze i bajkopisarze. Szkoda,że nie czytałem wcześniej opini na ich temat.1 raz w życiu trafiłem na taki problem.Nigdy więcej zakupów tu nie zrobię i wam radzę to samo. Ciekawe kiedy kasę zwrócą;////
Nie polecam w tej sieci sklepu pracy. Pracowałem na Prymasa za czasów kierownictwa P. Beaty, chyba jedna z najgorszych prac jakie w życiu miałem, grono fałszywych ludzi, castingi, i marne pieniądze..
Słuchajcie, Motoakcesoria chcę aktualnie przyjąć kogoś na stanowisko handlowca - ogłoszenie widnieje oczywiście w sieci. Na pewno bez większego problemu je znajdziecie. Słyszałam, że ta firma to jedna z największych ogólnopolskich hurtowni części oraz akcesoriów motocyklowych, działająca na Polskim rynku od ponad 25 lat. Czy sądzicie, że warto ubiegać się tam o zatrudnienie? Dobrze płacą?
zamówiłem Nishua Enduro Carbon kask motocyklowy enduro w rozmiarze XS,. Przesyłek otrzymałem w ciągu 24 godzin. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Niestety po przymiarce kas okazał się zbyt ciasny wiec odesłałem z prośbą o wymianę na nr większy. I znów zaskoczenie. Kask przesłano mi z dnia na dzień. Nie miałem kłopotów z kontaktem telefonicznym mimo, ze te operacje były w okolicy mikołajek - zmorzonego ruchu zakupowego. Cieszę siez dokonanego zakupu.
(usunięte przez administratora) Sklep nie realizuje zapłaconych zamówień - od lipca nie zrealizowane zamówienie towaru będącego na stanie w Lousie, którego moto-akcesoria.pl są "oficjalnym partnerem handlowym". Ciągłe e- maile z nową datą realizacji. Na infolinii durne tłumaczenia typu: reorganizacja, remanent itp., itd. Zgłoszę oszustwo na policji, może dzięki temu otrzymam zamówiony towar i nie oszukają innych klientów. Nie omieszkam też poinformować firmę Louis o postępowaniu "oficjalnego partnera handlowego" Ostrzegam wszystkich którzy chcą dokonać zakupu w tym sklepie: OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
(usunięte przez administratora) SKLEP NIE REALIZUJE ZAPŁACONYCH ZAMÓWIEŃ. BRAK KONTAKTU I INFORMACJI.(usunięte przez administratora)
Jakiego dnia zamówiłeś produkt w firmie Motoakcesoria? Być może nastały chwilowe problemy z wysyłką danego produktu. Napisz, proszę, jak wyglądała cała sytuacja. Chciałbym ją poznać.
Nie polecam, wystawiają na stronie towar którego nie mają, po czym kontak się urywa i jak masz szczęscie to po kilku tygodniach się dowiesz, że nie ma towaru na stanie. Jak szczęścia nie masz to czekasz w nieskończoność
Nie polecam sklepu (usunięte przez administratora) To co odwalają woła o pomstę do nieba. Na początku marca (9 marca) zakupiłem u nich internetowo towar za ponad 3 tys. zł. Otrzymałem maila z informacją „Witamy Zamówienie zrealizujemy w ciągu 19dni roboczych na podany adres, środki mamy pozytywnie zaksięgowane”. Niby fajnie. Jednak 19 dni minęło i nic. Zero jakiejkolwiek informacji. A więc w dniu 6 kwietnia napisałem do nich prosząc o informację. Otrzymałem odpowiedź, że paczkę otrzymam w ciągu 10 dni, dodatkowo w związku z opóźnieniem dostanę zniżkę na zakupiony towar w wysokości 10 procent. Oczywiście paczki nie otrzymałem! W dniu dzisiejszym zadzwoniłem jeszcze raz prosząc o anulację zamówienia. Pan z którym rozmawiałem zaproponował mi zniżkę 10 procent jeśli jednak nie zrezygnuję. Gdy poinformowałem go, że wspomniana zniżka została mi już zaproponowana mailowo przyjął anulację. Poinformował mnie, że pieniążki na konto dostanę w ciągu 48 godzin w co wątpię jako że na ich stronie jest napisane „Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej lub zgłoszenia rezygnacji z zamówienia przez Klienta”. Dla pewności wysłałem do nich też maila informującego o rezygnacji z zakupu, żeby mieć potwierdzenie na piśmie. Poczekam jak kasy nie będzie na koncie (usunięte przez administratora) Nie omieszkam też napisać do firmy LOUIS z informacją, że ktoś powołuję się na ich nazwę i odwala takie rzeczy. Nadmieniam, że w normalnym LOUISie już kupowałem i od nich paczki dostaje zazwyczaj w ciągu 5 dni i to z Niemiec. W tej firmie wziąłem tylko dlatego bo myślałem, że skoro to w Polsce to będzie jeszcze łatwiej. NIGDY WIĘCEJ.(usunięte przez administratora)
Omijać szerokim łukiem. Wpłaciłem żądaną kwotę, otrzymałem potwierdzenie, że za 19 dni roboczych otrzymam towar, po 26 dniach ROBOCZYCH w związku z nieotrzymaniem zamówienia wysłałem rezygnację, na drugi dzień otrzymałem potwierdzenie anulowania zamówienia i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy pomimo licznych emaili i telefonów. Anulowanie zamówienia nastąpiło 16.01.2019 roku. Na stronie internetowej same pozytywne opinie ale proszę poczytać na innych stronach i mocno się zastanowić nad sensem robienia zakupów przez internet w tym sklepie Moje sugestie dla Motoakcesoria: Większe poszanowanie dla klienta, nieokłamywanie
A mam pytanie natury formalnej - jaka spółka widnieje na paragonie? Niestety ja również nie mogę otrzymać zwrotu swoich pieniędzy, pomimo sprawy w sądzie i prawomocnego już nakazu zapłaty.
Witam, nie mamy żadnej sprawy w sądzie ani żadnego nakazu nie dostaliśmy, może myli nas Pan z konkurencja ;)
Pracowałem tam przez bardzo krótki okres (2 tygodnie) ale juz po tym czasie miałem tam dosyć, mało tego że mają mega (usunięte przez administratora) w dyspozycji towaru na czas to zmieniają pracowników jak rękawiczki bo po co dawać komuś lepsze warunki, lepiej zatrudnić kolejnego świeżaka, atmosfera słaba, non stop telefony rozwścieczonych klientów którzy nie dostali kasy albo czekają na towar już kilka miesięcy, zdarzaył się wypadek że gość czekał pół roku na jakiś produkt. Sprawy sądowe to normalka. byłem naiwnym studentem wtedy robiłem za 12 zł/h, nie wspomniałem jeszcze że obecnie okres oczekiwania na produkt to 19 dni roboczych !
a ja jestem ciekawa, jaki pracownik to napisał? Sprawy sądowe u nas to nie jest normalka, są ludzie którzy od ładnych kilku miesięcy już pracują, szkoda też że drogi pracowniku nie miałeś odwagi powiedzieć tego w twarz, sprawa została przekazana do prawnika, pozdrawiam ;)
Nie polecam sklepu on-line! Moje sugestie dla Motoakcesoria: Nie polecam sklepu on-line! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nic
Zakupy tam to koszmar. Sprzedają coś czego nie mają. Po wpłacie pieniędzy nawet nie wiedzą kiedy to będą mieli. Kolejnymi meilami przekazuja termin - 9 dni roboczych. Po rezygnacji koleś pisze że na zwrot pieniędzy czekać będę 14 dni. Czas chyba za kratki Panie właścicielu. Że ktoś ci jeszcze po mordzie nie dał to dziw nad dziwy. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zamknąć tę budę i zająć sie wolontariatem
ODRADZAM! Ten sklep to jakaś kpina. Pieniądze nie są wypłacane na czas, pracownicy muszą wciskać co tylko się da, byle sprzedać. Brak dostaw, w sklepie pusto. Klienci wpłacają pieniądze za zamówienia, które nie są realizowane. Jedna wielka patologia. Studencie, jeżeli szukasz pracy na wakacje to omijaj ten sklep szerokim łukiem.
@motofan, sytuacje o których mówisz powinno się wyjaśniać z osobą odpowiedzialną/szefem firmy, która będzie mogła Ci pomóc i rozwiązać problem. Forum GoWork.pl nie jest do tego odpowiednim miejscem - wypowiadają się tutaj osoby, które szukają opinii o warunkach zatrudnienia w firmie motoakcesoria.
Zamówiłem towar i zapłaciłem z góry. Nastepnego dnia przyszło potwierdzenie o wpłacie i na tym się skończyło. Za kilka dni minie miesiąc od zamówienia i wpłaty, a żadnej informacji nie dostaje i towaru także nie ma. Dzisiaj podejmę interwencję. Zainteresuje ta sprawą Urząd Skarbowy i Policję. Tak być nie może.
Aktualnie pracuję w firmie moto-akcesoria.pl już 3 rok. Stawka jaką dostają nowi pracownicy to 12zł/h netto. Po kilku miesiącach można negocjować lepsze zarobki. Dodatkowo pracownikom przysługuje prowizja od sprzedaży. Co do wypłat zdarzają się opóźnienia jak wszędzie, ale o każdym jesteśmy informowani wcześniej i jeśli ktoś potrzebuje wypłaty "na gwałt" dostaje chociaż część w terminie (10 dnia miesiąca). Co do możliwości rozwoju w każdą sobotę w sezonie spotykamy się 1.5h przed pracą i przeprowadzamy szkolenia dla młodszych pracowników z zakresu sprzedaży, obsługi klienta jak i wiedzy o towarze który sprzedajemy. Jeśli chodzi o inwentaryzacje - nikt nie ponosi odpowiedzialności finansowej za jakiekolwiek braki - jest to uwzględnione w umowie. Powyższe informacje pisał któryś z moich współpracowników i tym bardziej dziwię się skąd wyssał takie bzdury bo na pewno nie z palca ! pozdrawiam i zapraszam do pracy u nas :)
Ryliii ?? 30 grudnia 2017r z informacji dostępnych wszystkim - nie było pracownika w firmie który pracował tam 3 lata- wszyscy pracownicy którzy pracowali dłużej odeszli miesiąc wcześniej. A to co piszesz z wypłatami to jakaś kpina! Ktoś potrzebuje to dostanie - ? czyli z łaską błagacie o kasę ?
Witam! Niestety, ale miałem okazje tam pracować. Stanowczo ODRADZAM robienie zakupów w tym pseudo motocyklowym sklepie... Każą wciskać klientom kit tylko po to żeby coś kupili! Towar jest traktowany jak śmieci, tak samo jak i pracownicy, a pracodawca to zwykły cham bez honoru który na rozmowie kwalifikacyjnej kłamie obiecując atrakcyjne zarobki. Jeszcze te pseudo motocyklistki które tam pracują. Polecam omijać szerokim łukiem sieć ich sklepów. Ta firma to kpina i jeden wielki przekręt. Pozdrawiam
ten sklep to jakiś wielki dramat, ludzie nie kupujcie tam bo napewno nie dostaniecie towaru. Czekam juz ponad dwa miesiące a oni ciągle nie wiedzą kiedy towar do nich dotrze.!!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH KUPUJĄCYCH I PRZYSZŁYCH PRACOWNIKÓW!!! BO JAK NIE MA ZAMÓWIEŃ TO I KASY NA PENSJE ZAPEWNE NIE BEDZIE !!!
Witam serdecznie wszystkich, dzisiaj chcialem napisac pare rzeczy o firmie moto-akcesoria.pl "Sklep motocyklowy". Ogolnie krazaca opinia na temat tej firmy jest prawda, to jest najgorsze miejsce do ktorego mozna sie zalapac. Sa 2 opcje: -abo jestes z Warszawy i masz zajawke, zatrudnisz sie i wykorzystaja Twoja pasje, -albo jestes z poza Warszawy i stawka 8zl Ci odpowiada, ale tez wycisna z Ciebie wszystko do ostatniej kropli. Ogolnie rzecz ujmujac pensje sa marne, spozniaja sie o czasami nawet miesiac i nie to nie jest normalne prosze mi wierzyc. Persolen nie ma zadnej mozliwosci rozwoju, oni nawet nie maja pojecia o produktach ktore sprzedaja. Potracanie z pensji za wszystko, nie mowiac o tym ze zadna pensja sie nie zgadza, przelewaja za malo pieniedzy z nadzieja ze czlowiek tego nie sprawdzi. Na czas rozstania ogolnie obcinaja Ci polowe pensji, tak na odchodne. Wspolczuje tylko ludziom ktorzy robia tam zakupy, nie dosc ze nie zostaja doinformowani to jeszcze wmawia im sie jakies glupoty o produkcie ktorego pracownik nie zna (bo skad ma znac). Ludzie daja sie oszukac, bo to sklep najbardziej rozpoznawalny do ktorego ciagnie poczatwowych motocyklistow. MAM TYLKO NADZIEJE ZE CI KIEDYS PRZEJZA NA OCZY I JUZ NIE WROCA. POZDRAWIAM LWG
Witam chciał bym sie dowiedziec ile mniej więcej sie zarabia na stanowisku sprzedawcy w sklepach motocyklowych szczegolnie ineteresuje mnie Motoakcesoria
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Motoakcesoria?
Zobacz opinie na temat firmy Motoakcesoria tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.