brak logo

Drahtzug Stein

Łódź

Opinie o Drahtzug Stein

malpa 2017-01-04 22:06
Fajna jest hociaz? moglbym sie zapisac u niej.
3
Kocham pana panie Andre 2017-01-04 22:56
Jak niemcowi jaja opuchną to mu jego przydupasy schłodzą bedą machać mu niemiecką flagą nad nimi....jaaahahahaha
5
DJ Flaga 2017-01-12 19:43
Złote jaja ponad wszystko !!!!
widzewiak 2017-01-15 22:21
Też mi się wydaje, że zakład może podzielić los VF-u. Zatrudniają "specjalistów" inżynierów co nie mają pojęcia o produkcji!! Musimy na tych wszystkich darmozjadów robić!!
inżynierek 2017-01-18 18:33
zawsze możesz pracować tam gdzie nie ma specjalistów inżynierków.
Kudłaty vs Diametnt 2017-01-20 02:34
Ale pracuje gdzie pełno diamentów !!!!! :D
Aż zaparło dech w piersi... 2017-01-21 02:29
To są perły Beczoła.Szlachetne kamienie Diament który wyskoczył z piaskarki i Szafir który jest wyjątkowy w swojej wyjątkowości i oczywiste jest tylko to co oczywiście jest oczywiste.Bez inżynierów Beczoła nic do przodu nie pójdzie.Panowie mają szeroki kontakty wszędzie są w stanie załatwić wszystko dopiąć każdy temat na ostatni guzik taki szafirowy guzik pospinać wszystko tak idealnie.Są super.Powinnismy brać z nich przykład to zaangażowanie widać po minach to skupienie te emocje.Beczoł musi być dumny ze swego teamu.Siła w kolektywie to jest drużyna drużyna pierścienia takiego z diamentem...
3
warszawiak 2017-01-24 22:51
Hans, słoma z butów wystaje.
Pizmak 2017-01-25 20:20
To prawda ze gruber będzie tatusiem znowu???seba coś mówił.......:))))(
2
Kiedy ranna wstaje zorza. 2017-01-26 22:44
My jesteśmy Pat i Mat Pat i Mat Pat i Mat
Wyspawamy z drutu świat z drutu świat cały świat
Za nadgodzin kwit oddamy kwit oddamay kwit podamy
Pewenie będzie podpisany podpisany podpisany
Bo my ważnych ludzi znamy ludzi znamy dobrze znamy
My czasami naprawiamy naprawiamy naprawiamy
U Grubera ciała damy ciała damy ciała damy
W zamian za to kwiat mu damy kwiat mu damy kwiat mu damy.
Szczerze za to przepraszamy przepraszamy przepraszamy
Na niedziele już gotowi już gotowi już gotowi
Mamy pomysł przebojowy przebojowy przebojowy....
8
Młody chętny 2017-01-27 23:36
Zrobie loda w toalecie.I hala drzwi po prawej środkowa kabina poniedziałek 11:30.Czekam
homo-amator 2017-01-30 21:31
operator bsh miał sraczkę zajął kabine na godzinę i znowu nici ze spotkania, zmienić firmę od obiadów bo nigdy młody nie obskoczy indorkowi.......
1
the neighbors song 2017-01-30 21:50
Pospawamy co nie trzeba co nie trzeba co nietrzeba
chocby bylo cale z drzewa cale zdrzewa clae z drzewa,,hej
dzis na boscha znow wkraczamy,komplet srubokretow mamy
ostrych tak ze hej, ostrych tak ze hej,
tig juz stoi przyspawany przyspawany przyspawany , w kieszoneczce klej,
klejem rurki polatamy polatamy polatamy, bluze ujebaną mamy , zółtą ta tak ze hej,
jaja bedą szczerzyć zęby szczerzyć zęby szczrzyć zęby , do przekladni w myk otręby w myk otręby hej
jam jest spawacz jak marzenie , jak marzenie , jak marzenie, na kobitki mam baczenie mam baczenie hej,
walczak to byl nie ta liga nie ta liga nie ta liga, wyrwę dzisiaj wieloryba wieloryba , hej
wlosów w czapce ledwie kępka ledwie kępka , mała kępka ale na amory chętka na kobitki hej.
goldman, guziak patrza z boku lypia z boku szemrza z boku, ja wiruję w tym amoku , tym amoku, hej
kozak jestem jak tu najlepszy , no i wgadce tez waleczny jak ten jenot hej
wazne ze na codzien checi codzien checi codzien checi, drahtzug dzieki nam sie kreci codzien kreci hej.
Kumaty 2017-02-03 10:56
A ty na zwolnieniu i wierszyki rymujesz;)..................wróć!!!!!mówie
1
5xwhy 2017-02-12 22:46
Panie Prezesie Członku Zarządu.Dlaczego za sytuacje na części trzeciej hali nikt nie ponosi odpowiedzialności?Dlaczego sytuacje które tam mają miejsce uchodzą na sucho?Przecież parasol ochronny został już zdięty wraz ze zmianą właściciela?Dlaczego?
4
5xwhy 2017-02-13 13:57
Juz niedlugo, farbowani obcokrajowcy bęndom wracać na slask....
Dj loop. 2017-02-13 23:59
Jedyni którym się jeszcze może chce to duzy krzysztof , grubszy-mniej marcin i może z kierowników to Wiesiu i Czyz , reszta to albo debile którzy by może i chcieli ale nie umieją albo odwrotnie ślizgacze cwaniaki którym się nie chce i maja wywalone na całość .Jak dyrekcja może tolerować bandę nierobów i cwaniaków, jestem tu na przeczekanie ale jak Się coś trafi to spadam bo ręce urobie a na koniec i tak powiedzą ze sobota i niedziela do odbioru.
PR 2017-02-14 17:21
Widzę, że ktoś nie zna faktów. I najwidoczniej nie może nic dobrego powiedzieć o sobie to oczernia innych. Sposób wypowiedzi świadczy też o brakach w wykształceniu z tego widać, więc radzę zająć się swoim zyciem.
7
Olo 2017-02-14 23:46
Firma bez jakichkolwiek zasad rzucają ludźmi po różnych działach jak śmiecm.i nie ma żadnych zasad nie trzyma się żadnych ustaleń.A brygadzista tylko pierdoła głupoty śpijaja kawkę a do awarii przywołuje są ich telefonicznie o ile sami całymi godzinami przez nie nie gadają.A zarobki to żenada
1
szary człowieczek 2017-02-15 13:48
Hmmm Olo masz w sumie racje ale nie do końca .Brygadzistą płacą więcej a wiesz mi że nawet za mało względem innych firm za to co muszą robić nie mówie o wszystkich ,bo fakt niektórzy to życiowa pomyłka zarządzających działami że ich wywindowali.Ale weż pod uwagę jedno coś się komuś stanie płacą brygadziście więcej że jest ścianą zaporową w sądzie .Kolejny przykład Brygadzista w DS to mechanik spawacz hydraulik i często gęsto elektryk.W innej firmie jest brygadzista i dział utrzymania ruchu, brygadzista usuwa drobną awarie ,a reszte DUR .U nas brygadzista jest zdanny na siebie.A prawda życiowa jest jedna jeśli brygadzista siedzi i nie chodzi po maszynach to firma zarabia a wy normalnie pracujecie bo dziala proste.Często gęsto jest tak że odwalisz 8 godzin i do domu i styka ,a oni siedzą oporowo często żeby coś zrobić dokończyć bo będą mieli przeje...od górnie.Według dłużej cześci ludzi czarne koszule to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale jeśli mieliby przekazywać dokładne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] y które dostają to wiesz mi że już byś tak kolorowo nie myslał np. zarabiacie tu tyle że powinniście czyścić kible sznurówkami przykład.Ale daleko siężnie nie trzeba patrzeć wystarczyło by tylko prześwietlić zarobki biura to wiesz mi żę brygadziści i pracownicy i nawet niektórzy kierownicy zarabiają o wiele mniejsze pieniądze niż osoba siedząca w biurze i pachnąca,gdzie ty musisz sie napierdo... żeby coś zarobić .
3
OSA 2017-02-15 15:56
CZYTAM I NIEWIERZĘ.PRACUJĘ TU OD SAMEGO POCZĄTKU ALE TAKIEGO BURDELU TO JESZCZE NIEBYŁO.NIESTETY ALE OLO MA RACJĘ UJRZEĆ BRYGADZISTĘ NA DZIALE TO ŚWIĘTOŚĆ.ALBO SPIJAJĄ KAWĘ NA STOŁÓWCE ALBO CAŁYMI GODZ WISZĄ NA TELEFONIE.A JAK JEST AWARIA LUB COŚ GORSZEGO DZWON TO MOŻE ŁASKAWY PAN SIĘ ZJAWI.ZACHOWUJĄ SIĘ JAK bogowie KTÓRZY SRAJ PRZED WUJEM-KTÓRY TAK NAPRAWDĄ NIGDY NIE SPLAMIŁ SOBIE RĄK NA LINII PRODUKCYJNEJ.BRYGADZIŚCI NIE STAJĄ ZA PRACOWNIKAMI KRYJĄC SWOJĄ DUPĘ,PODWIJAJĄC OGON POD DUPĘ.A JAK POTRZEBUJA LUDZI NA NADGODZINY POTULNI AZ MIŁO.PŁAWIA SIE ZE NAUCZYLI LUDZI AWARII A CZESTO WIECEJ PRZEKAŻE STARY PRACOWNIK BO O NIE WIE CO WALNĘŁO.A CO DO PŁACY NIE ZAPOMINAJMY ŻE PANOWIE DOSTAJĄ PODWÓJNE PREMIE ZA WYDAJNOŚĆ .A WIELU PRACOWNIKÓW WYWALA SIE NA INNY DZIAŁ NA POPRAWKI BEZ MOŻLIWOŚCI WYROBIENIA WYDAJNOŚCI.JEDNO CO NASZYM PANOM WYCHODZI TO ZASTRASZANIE PODWŁADNYCH ZGANIAJĄC WSZYSTKO NA GÓRĘ.BANDA TCHÓRZY.KIEDYŚ DAŁO SIĘ TUTAJ ZAROBIĆ A TERAZ NO COŻ
2
jo 2017-02-16 12:32
nie nazywaj tej cieczy kawą
Andrzej 2017-02-16 18:23
Cześć , czy to prawda ze brygadziści zarabiają grubo ponad 3000 na rękę ? Mam tam znajomka i chwali się ze jak ma niedziele to ma 4000 na rękę. Narobić sie nie narobi zabardzo
Kazimierz obserwator różnych sytuacji 2017-02-16 19:29
Nikt nikomu nie zabronił zostac brygadzistą.Nikt nikomu nie zabronił zostać kierownikiem.Nikt nikomu nie zabronił zostać pachnącą z biura.I nikt nie zabronił jeszcze OSIE chodzić co 30 minut na faje...
2
Hubert 2017-02-20 13:56
Cześć.Ponieważ aplikuje na kierownika utrzymania ruchu chciałbym dowiedzieć sie jakiego typu maszyny są w tej firmie i na jakich podzespołach pracujecie.Może mi ktos poglądowo coś opisać?Z góry dziękuje
Shrek 2017-02-21 17:11
Prose pana admina bo ony na mnie piso ciungle!!!!
Dzordz 2017-02-22 21:16
Na najnowszych Panie Hubercie , roboty yamamoci, sterowniki Klopsch'a, servonapedy Boris, martenz i inne . jak Pan widzi sama górna półka.zapraszamy to Pokaże Panu inne cuda na linii Galvanizeryjnej.
Nowy 2017-02-24 18:19
Dramat.Firma w ktorej zatrudniają i nie wiedzą po co.....Dziś pan pracuje tu jutro niech pan idzie tam.Tam nie mają pomysłu i stoje jak debil całą zmiane i niby sie szkole....W grafiku zobaczyłem przy swoim nazwisku określenie skoczek.Małysza sobie zatrudnijcie durnie.
3
rzepa 2017-03-02 08:38
no i mamy początki nowych rządów zwolnienia, ukraińcy ,nadgodziny, a już stawki początkowe u sąsiadów 15zł i wszystkie nadgodziny to setki
2
Ania 2017-03-03 11:02
Jakie 13?Mi na początek zaproponowali 15 przez agencji pracy.Jak bedą predłuzać umowe to zlotówke dorzucą jeszcze.Ogólnie firma bardzo fajna.Ciepło ale da sie przeżyć
KROKOMIERZ 2017-03-04 17:49
Aniu opary zaszkodziły Tobie......skoro tak piszesz. Po tyraj trochę i wtedy napisz co dobrego w samopoczuciu.
jacuś 2017-03-04 21:44
myślę ,że warto związać się z tą firmą na dłużej, skoro na początku dają taką stawkę to pracownicy z dużym stażem mają ze dwie dychy.Ciekawe kto rozsiewa takie nie prawdziwe informacje, najwidoczniej boją się konkurencji.Aniu do zobaczenia w firmie Drahtzug może mi się też uda tam załapać.
Nowy 2017-03-04 22:13
Jacuś to przygotuj się na stawkę 11,50 bo Ania pisze bzdury.A Lidii na pewno nie tutaj
1
KTOŚ 2017-03-06 16:25
Pracuję już długo w firmie i z roku,na rok widzę jak firma spada na psy ,ludzi traktuje się jako śmieci, dzisiaj jest się potrzebnym,jutro już nie,dziś tu,jutro tam,zero stabilizacji, a najgorzej traktuje się starych pracowników, zielony może wszystko a stary nic,więc znając rynek pracy nie dziwcie się, że ludzie odchodzą, to jest dopiero,,cisza przed burzą'',jak dalej tak będzie to za rok,góra dwa nie będzie rąk do pracy
3
Zielony jak trawa 2017-03-06 18:03
Spoko damy rade.Zieloni górą!!!!!!Pa.
2
Koluszki 2017-03-06 18:09
Firma ok.Wypłacalna,warunki dobre.Polecam.
Nie słuchajcie malkontentów i nierobów.
1
Marcin 2017-03-06 21:03
Bardzo fajna praca.Zarobki w porządku do 13 pln za pięć dni po 8 godzin.Nadgodziny obiady w połowie refundowane.Warunki przyzwoite.Natryski stołówka.Polecam.
2
komar 2017-03-06 23:26
w tej firmie sa sami cwaniacy taki jeden P na zmianie u k wielki szpaner a słoma mu z butów wystaje tam tylko obgaduja i sie wysmiewaja brak szacunku do drugiej osoby Stanowczo odradzam tam pracy
Nowy 2017-03-12 00:05
Nowi piszą że mają 15 zł ,śmiech tutaj większość nie ma13.Jak masz 12 to skacz z radości.Trakuja nas jak śmieci,a lajciku nie ma.Zapierdalaj a jak os [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z pensji.Unikajcie tej firmy !!!!!A zielony pracuje za krótko by mieć okazję powiedzieć coś więcej.
1
Svieta 2017-03-16 19:33
Zdrastwuitie.Szto eto za burdiel.Rabotaiu tu tri dni i patrzałom nie haraszo.To szto u nas w Donbasie takiego syfu niet.Wracaiu.
1
Andrzej 2017-03-17 21:45
Naszczescie skończy sie zaraz czas niemieckich farbowanych kundli, bendom wracać do siebie na ślunsk nieroby kierownicZe z półek , tylko co on bendzie robił? Tu żyje z donoszenia....
2
Ylice 2017-03-18 00:58
Ciekawe czy nadal puka sąsiadke.
1
Oberleutnant Wolf 2017-03-21 20:23
nie , juz nie puka.zona mu nie pozwala a on wygral nagrode na pantofla dolnej saksoni.
1
animka 2017-03-23 19:26
Dżamal to fajny jest, chyba najwięjszy luzak na zakładzie :)
A do tego najprzystojniejszy z wózkowych, szkoda tylko że zajęty :(
1
Marcin 2017-03-24 11:10
Mi też sie podoba
1
Heniek 2017-03-24 19:45
Wcale nie jest zajęty;), ale on jest ciepły, niestety.....
Marcin 2017-03-25 00:30
Tak myślałem.Biore go
1
dzidzia 2017-03-25 11:44
widzieliscie landrynka? od kilku tygodni ugania sie za pania k.jak dzieciaciaki sie mizdrza ponkontach myslac ze nikt tego nie widzi. obiadek razem spotkanie razem, ciekawe czy zonka wie ze nadgodziny i wyjazdy "sluzbowe"tez zawsze razem:)))))wkrotce zoneczka wpadnie i znow dostanie po ryjku jak ostatnio widzialam:)))na imprezie.
jacuś 2017-03-27 11:39
nie masz większych problemow pracując w tej firmie
Gośka 2017-03-27 14:19
Analfabeto naócz sie pisać !!!
Zostaw swoją opinię o Drahtzug Stein - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Drahtzug Stein