logo Gedeon Richter Marketing Polska

Gedeon Richter Marketing Polska

Warszawa

Opinie o Gedeon Richter Marketing Polska

szpieg 2015-07-23 20:28:25
Masz rację, z tą Dyr, tym F-M i jego ślepymi gburami, gburkami?:-) - tak to najtrudniejsza praca na świecie! Sam wiesz jak trudno zaakceptować wszechogarniającą niekompetencję (niewiedzę i brak umiejętności) i wiedzę, że Twoja praca idzie na konto i pomnik tych oszukańczych ludzi z Polp-my, Glenm-kow i innych skorumpowanych tworów szalonego ego! Pracując z nimi ani się spojrzysz jak zmarnujesz życie. Wyżej - świadomy sodomy i sodomii - opisał to lepiej, mnie szlag trafia jak mam dla nich coś zrobić lub napisać nawet o nich.
Traktują Was -Rep's - jak mięso i tak się o Was wyrażają. Słucham o tym co tydzień. A wogóle to załatwcie sobie wyniki Geo - zobaczycie w jakiej kondycji jest GRMP
1
ppp 2015-07-31 19:21:40
Hej. Idę na rozmowę na PF na podlaskie. Ktoś zna historię co się tu działo, jak przelożeni, itp?
pogromca 2015-07-31 20:15:54
wydymali chyba rks-a i zaraz po nim zrezygnowały chyba 2-3 osoby? firma ma taką politykę "opłacalności" zwolnień dobrych managerów.
Jeśli firma "posunie" w końcu tych szkodników co psują tę firmę to będzie święto jak w RIO 3 dni!! tańce na ulicach, atmosfera się odwróci o 180stopni, chęć do pracy wróci, żyjemy tą wizją od 3 lat a firma? na razie traci i żadne wypłuczyny z polpharmy nic tu nie zrobią, to oczywiste.
123 2015-08-12 20:58:33
Ludzie zwalniają się z Gedeona bo chcą iść do przodu i się rozwijać. GR rozwoju nie oferuje :(. Dobra firma na początek, na zdobycie doświadczenia. Rok, dwa i jest szansa z doświadczeniem znaleźć ciekawszą pracę. Jeko pierwsza praca w branży lub na "przeczekanie" polecam. Docelowo jako praca na lata zdecydowanie nie.
taki mazur.kewicz 2015-08-14 23:15:58
Z tym mazurk nikt jeszcze do przodu nie ruszył:-) nawet na początku. Szkoda czasu.
kayla 2015-08-19 08:49:09
Za to kolejny rks z polpharmy desantuje na lubelszczyźnie ;-)
1
cycata 2015-08-30 18:27:42
Oczywiście, że ci napiszę i zacytuję Churhila - GRMP Sp. Z o.o. oferują: krew, pot i łzy! sprawdz a sam się staniesz żywą "beczącą" jak dzidziuś reklamą obecnych kierowników.
mała mi 2015-09-01 11:51:51
Nie dziwne, że tak często rekrutują, skoro poziom rozmów kwalifikacyjnych jest tak niski i zajmują się tym osoby kompletnie nie posiadające wiedzy w tej dziedzinie. Na szczęście po rozmowie stwierdziłam, że to nie jest miejsce dla mnie i od razu przyjęłam drugą ofertę i jestem tu już bardzo długi czas. Co śmieszne pan zapewniał trzykrotnie, że dadzą znać co i jak, nawet jeśli wybiorą kogoś innego - może do dziś nie wybrali, bo nikt nie odezwał się ;)))
kaskas 2015-09-04 17:14:44
a ile mozna zarobic na poczatek jako przedstawiciel med?
3
MINI 2015-09-09 20:03:14
A kto napisze jak wygląda drugi etap rozmów? Po co każą się przygotować z danego preparatu, robią scenki? Z góry dzięki za info!
2
błem, widzialem, sprawdziłem 2015-09-13 16:36:59
po co ci te wieści? daj se spokój. Do jakiegoś tumana z polpharmy trafisz. Jak masz kogoś znajomego co ma wyniki przesyłane lub dostęp do IMS popatrz na wyniki gedeona i z wtedy zdecyduj, pytaj o drugi etap. 2 etap to proforma i tak wygra znajomy lub dziewczyna z największym biustem.
Mini 2015-09-13 22:23:47
Przejrzałam IMSy. Lekcje odrobione
Mini 2015-09-13 22:25:22
Teraz Twoja kolej, jaki jest ten drugi etap? :)
Ania 2015-10-02 19:23:39
A jak wygląda sprawa z autami służbowym? Można korzystać po godzinach pracy? I w weekend.
bardzodoświadczona 2015-10-06 11:14:37
Jestem osobą z długoletnim stażem. Aż "wstyd" się przyznać jak długim... i bardzo dużym doświadczeniem w zawodzie przedstawiciela (różnych firm producenckich i nie tylko). Przez 8 lat "piastowałam" bardzo "renomowane" stanowisko, ale musiałam je zwolnić dla kogoś od nowego prezesa. Trudno się z czymś takim pogodzić, tym bardziej, iż nowa osoba nie znała się zupełnie na specyfice tego konkretnego stanowiska. Niestety tak jest w firmach polskich i zagranicznych działających w Polsce. Wszystkie firmy stosują inwigilację, terror, poniżanie, nie stosują się do ustaleń umowy z pracownikiem, ani przepisów prawa pracy, a często również przepisów prawa farmaceutycznego. Ten wywód miał tylko jeden cel, a mianowicie: uzmysłowienie wszystkim (jak sądzę z wpisów powyżej) młodym osobom, iż nie ma znaczenia nazwa firmy. Czy to GR, czy jakakolwiek inna, wszystkie działają, traktują pracowników i pozbywają się ich w dokładnie taki sam sposób. Proszę, pozbądźcie się złudzeń na znalezienie "dobrej" firmy, stabilnej i dobrze zorganizowanej o europejskich standardach. To pomoże wam przetrwać. I radzę: pomyślcie jak najwcześniej o zmianie zawodu, bo skończycie na oddziale zamkniętym szpitala psychiatrycznego (w najlepszym przypadku).
3
kayla 2015-10-07 10:08:46
Ania : mozna korzystać z auta po godzinach i w weekendy, oczywiście dotankowując ( 200 km prywatne masz wliczone ) , obowiazuje rozpisywanie kilometrów także w weekendy.
Bardzodoświadczona : zgadzam się, w GR zostałam zwolniona mając baaaardzo długi staż pracy- oficjalnie redukcja stanowiska, w rzeczywistosci bardzo działałam na nerwy nowej ekipie. Tak bywa....
1
perła 2015-10-16 23:48:26
witam proszę o info jak wygląda drugi etap rozmowy. Prosili o przygotowanie się wiedzy na temat jednego produktu. Czy poza czego można się spodziewać na rozmowie. Proszę o info
perła 2015-10-16 23:51:40
Witam proszę o info jak wygląda drugi etap rozmowy w GR.Zapraszając na rozmowę poprosili o przygotowanie się z wiedzy na temat produktu czy poza tym można się spodziewać jakiś testów rozmowy. Będę wdzięczna za informację
1
perła 2015-10-17 13:30:11
nikt nie chce pomóc??
kuba86 2015-10-24 23:01:08
w gedeonie jak ktoś chce pracfować to pracuje, dobra kasa, miła atmosfera,Ewa z zarządu wspANIAŁA KOBIETA. pracuje 2 lata i w porównaniu do wcześniejszego pracodwcy gedeon jest megaaaaaa. ludzie piszacy tutaj posty chyba nigdy w gedeonie nie pracowali
5
miro 2015-10-26 13:38:05
Witam,jestem repem z duzym stazem,zostalem zaproszony na rozmowe do linni specjalistycznej,rozmowa w Poznaniu.Poinformowano zebym zarezerwowal sobie 2 godz.Dlaczego tak dlugo,co na tej rozmowie jest ze tyle czasu kaza rezerwowac? Jaka kase mozna wynegocjowac dla kogos z duzym doswiadczeniem?Prosze o info jesli ktos zechce napisac,thlko prosze o konkrety a nie jakies slogany,pozdr
3
zuk 2015-10-27 23:02:18
Tez mialam rozmowę do jakiej lini zostałeś zaproszony i na jaki region
1
kayla 2015-10-31 21:00:32
Kuba86 przed odejściem słyszałam od kierownika, że na tej stronie będą się pojawiały pozytywne, sponsorowane komentzrze, czy to o tobie mowa ?
Wiolka 2015-11-11 20:25:52
W lubelskim w ginekologii będzie wolny wakat czy to plotki konkurencji ?
kayla 2015-11-13 10:21:06
Nie trzeba mieć ukończonych studiów związanych z branżą medyczną, jest mnóstwo osób po politologii, socjologii i nawet prawie.Wakat w lubelskiem będzie na pewno w kardiologii.
@Pawel trudno, żebyś miał jakakolwiek opinię o firmie, w ktorej nie pracujesz jeszcze.Poczytaj inne wypowiedzi, nie tylko moją, nie znajdziesz pozytywnych ale..życzę szczęścia.
szukam 2015-11-29 23:41:59
może ktoś informacje ,czy warto wysłac cv na zachodniopomorskie bo jest nabór ,itp
3
vet 2015-12-11 22:07:14
1 i 2 spotkanie to są zadania grupowe / indywidualne, testy z wiedzy produktowej oraz już rozmowy indywidualne :)
Trzymają ludzi więcej czasu niż to jest konieczne dla rozmów / zadań
sker 2015-12-20 20:15:23
Jakiego rozwoju? :-)
kiki 2015-12-22 22:30:12
oj kuba, kuba.... gdyby zwalniali tylko tych co nie pracują i tych, którzy nie robią planów, życie byłoby piękne....GR zwolnił wielu b. dobrych PM i nie realizacja planu miała znaczenie, a lizanie tył.a
hurrra! ale będzie festyn 2016-01-13 23:21:01
No w końcu bratanki zadziałali, hurra ale będzie zabawa! Jednego FF mniej. och! aby cała machina się rozpadła z chorobą i kolesiami jakich przywlekli i zainfekowali system. Ci...nawet nie wiem jak ich nazwać? - to się nazywa brak słów.
Ależ tu prawdziwego ducha i realnego zarządzania brakuje po zmianach sprzed kilku lat. Co oni zrobili z tą firmą? Podobno się znają na zarządzaniu? a myśmy tego nawet na chwilę nie odczuli przez te prawie 4-5lat. Czyśćmy stajnię Augiasza.
kayla 2016-01-14 08:26:38
Wreszcie posunęli architekta " dobrych zmian " jest za co pić !!!!
jusza 2016-01-17 16:03:26
Może ktoś wróci do tej firmy ze starej zaangażowanej armii? i zacznie traktować gedeona jak zawsze się traktowało, jak swoją firmę i nikt wcześniej tego nie zmieniał a firma podobno rosła 20-30% rok do roku.
jusza 2016-01-17 16:13:40
Może ktoś ze starej armii wróci i pokaże swoja postawą, ze można zrobić wszystko co najlepsze dla firmy. Jak ma się motywację i pojęcie o właściwym kontakcie z ludzmi? Ograniczenia wtedy nie istnieją. Mieliśmy super szefa i mogliśmy wszyscy za nim w ogień wskoczyć. Po jego zwolnieniu cały dystrykt się rozsypał, komu to było potrzebne? Teraz widzimy pozytywne ruchy na górze w końcu.
kayla 2016-01-18 19:59:31
Dopóki jest jeszcze cała reszta, czyli pani dyrektor i dwóch area managerów, zmian dużych nie będzie...chyba, że wszyscy się posypią/
geon 2016-01-24 20:20:56
faktem jest że z firmą jest coraz gorzej, pracuje nie całe 2 lata a zrotowało już 5 osób z czego 2 zostały zwolnione. problemem nie są preparaty bo te są ok. Problem jest w kierownikach każdego szczebla.
doswiadczony 2016-02-03 14:40:13
kierownicy ratując swoje pupeczki :) rotują przedstawicielami w zespołach a prawda jest taka ze sami martwią się o siebie i na spotkaniach z zespołami sami narzekają jak to jest źle i nie dobrze tym samym namawiając na zmianę pracy poszukania czego innego lepszego a sami zostają :)
wow 2016-02-20 19:41:27
W Gedeonie pracuje się bardzo dobrze. Wiadomo ze zależy jaki jest kierownik. U tych co się słyszy ze sa wymagający ale ok ludzie pracują długo i nie rotuja. Znaczy się jest dobrze. Nie spotkałem się żeby starcil prace ktoś gdzie nie było powodów. Grunt to pracowac a nie tworzyć problemy. Fakt brakuje lidera teraz w biurze. ale musi się poukladac.
1
GR 2016-03-14 18:38:20
Pensja podstawowa na stanowisku przedstawiciela w Gedeonie nie jest taka sama dla każdego. Zależy od tego ile sobie wynegocjujesz na początku. Na podwyżki nie ma co liczyć. Zdarzają sie sporadycznie.
ajmsory 2016-03-29 23:47:21
łzy za stołkiem lol
jaro 2016-04-04 22:24:56
błyskotliwa riposta gościu
możesz startować na kierownika w Gedeonie
Ja 2016-04-15 22:00:12
Czy ktoś może napisać czy II etap to nadal jet autoprezentacja w Power Poincie i jakieś dziwne zadania typy powiedz kogo byś nie zatrudnił z obecnych tutaj osób ???
Anka 2016-05-26 20:06:14
Witam, w przyszlym tygodniu wybieram sę na rozmowe kwalifikacyjna na stanowisko PM do Krakowa. Czy ktos jest w stanie mi cos powiedzieć ? Jaki jest szef oddziału? jaka atmosfera/. Jakie samochody służbowe?
1
Kuba86 2016-05-30 13:28:40
Ty sie lepiej zorientuj dlaczego 3 przedstawicieli odeszlo w przeciagu 6 tygodnii....
Zniesmaczona 2016-06-09 18:47:54
I po rozmowie. Mieliśmy zadanie o jakże uroczej nazwie : " Ktoś musi umrzeć, by ktoś mógł przeżyć" Świat ginie, tylko my i 5 innych osób może wejść do bunkra. Trzeba w 10 min wybrać te 5 z listy 11stu. Z przerażeniem patrzyłam, jak innym szybko przychodziło podjęcie decyzji. Rozumiem cel zadania. Przez obserwację można dowiedzieć się wiele o człowieku. Czy jest aktywny, jakiej używa argumentacji, czy uda mu się przekonać innych. Ale na Boga...czy musimy zabijać ludzi by dostać pracę. Wybierać między chorym na HIV a niewidomym, murzynem a alkoholiczką ? 8letnie dziecko w mojej grupie nie dostało szansy. Powód ? Do niczego się nie przyda. Ktoś powie, że przesadzam, że to tylko ćwiczenie. Oczywiście, ale czy musimy uczyć ludzi dyskryminacji, eliminowania ludzi słabszych ?. Można burzliwie dyskutować na temat tego czy do bunkra zabrać latarkę czy zapałki, koc czy termos (miałam kiedyś takie zadanie na rozmowie w innej firmie). Chyba, że chodziło o to by sprawdzić, komu bliskie jest powiedzenie „ po trupach do celu”. Smutne. Mam nadzieję, że nie wszystkie firmy farmaceutyczne tak dobierają pracowników.
3
Ciekawa 2016-06-11 20:07:23
Jak wyglada ginekologia w malopolsce ? Bylam na rekrutacji. Nie udalo sie ale chce wiedziec czy mam sie cieszyc czy plakac ?
psychiatra 2016-06-16 20:30:06
Miałaś takie zadanie? czy aranżowano takie zadania?
jeśli tak? to szukają raczej psychopatów bez empatii. Dajcie spokój z taka firmą.
Z tego co znam panią dyr uśmiechniętą okularnicę, ja jako psychiatra nie dałbym się znieczulić prze nią (ona jest anest)
kkk 2016-08-21 16:57:14
hahahahahha co jest 2 lata
co Ty wiesz o pracy w GR :) ale powodzenia
GR 2016-09-07 12:36:47
Ja się wtrącę od razu zaznaczając ,że jestem pracownikiem Gedeon Richter.
Termin "angażujący" może wydawać się strywializowany przez powszechne używanie niemniej jest on jasnym komunikatem,że ten rodzaj pracy może się spodobać tylko jeśli jesteśmy się w stanie zaangażować zarówno pod względem swojego czasu jaki i emocji.
Niczego nie ujmując ani rożnym zawodom ani kandydatom zdarza sie, że z racji sytuacji życiowej czy charakteru potrzebujemy spokojnej rutynowej pracy,o której po południu możemy zapomnieć (czyli nie angażującej)
Uczciwie muszę powiedzieć ,że praca przedstawiciela taką nie jest. Godziny nie są regularne ,czasem trzeba coś zrobić po południu ,trzeba się przełamać i przynajmniej czasem rozmawiać z osobami,których charakter nam zupełnie nie odpowiada. Nie każdy polubi taką pracę.
Ale jeśli tak to jest satysfakcja zwrotna - finansowa albo wynikająca choćby z konstatacji,że coś trudnego udało mi się zrobić.
Tak rozumiemy "angażujący" ,przepraszam za przydługi wpis
Nat 2016-09-07 13:01:26
Ale Ty dziwnie mówisz, tak strasznie poważnie, to chyba niepotrzebne, tak przynajmniej mi się wydaje, Gedeon Richter Marketing Polska radzi sobie całkiem nieźle
Asia 2016-11-07 16:33:44
Czy ktoś może potwierdzić ze Gedeon szuka w tej chwili kogoś do ginekologii na Radom?
Zostaw swoją opinię o Gedeon Richter Marketing Polska - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gedeon Richter Marketing Polska