brak logo

Lodziarnia Lodomania

Bielsko-Biała

Opinie o Lodziarnia Lodomania

ona 2015-01-13 09:09:41
nie polecam najwiekszemu wrogowi sfera mobing 100%
10
ratata 2015-01-25 23:13:54
Zgadzam się z komentarzem powyżej, pracowałam w obu lodziarniach, zarówno sfera jak i gemini park. Nie dość, że wyzysk, to i faktycznie mobbing jak rzadko. Dobrze pamiętam, że póki kierowniczki danej zmiany coś potrzebowały, chociażby zamiany dni czy godzin na takie, które im pasowały, to były bardzo miłe. Natomiast gdy już im nic nie brakowało do szczęścia, miały pracowników w czterech literach i dbały tylko o siebie. Przepraszam ale to nie fair, że jedna osoba czy dwie próbują ogarnąć niesamowity ruch, bo 5 innych na zmianie włącznie z kelnerką plotkuje i nie planuje skończyć dyskusji.
2
Sia 2015-05-06 12:15:13
Haha, to jest prawda, widziałam na własne oczy, mimo że nie wytrzymałam tam za długo. Albo na widok menedżerki czy szefowej kierowniczka zmiany nagle potrafiła chwycić nawet za miotłę - wcześniej jakoś się nie dało, bo po co, kiedy można wyzyskiwać się innymi a samemu plotkować.
1
nika 2015-09-03 13:51:18
Nie zgadzam się z powyższymi opiniami, pracowałam w sferze i bardzo miło wspominam ten czas i współpracę. Jak się komuś nie chce pracować to zawsze będzie niezadowolony. Polecam pracę w Lodomani.
3
jula 2015-09-06 21:35:11
Zgadam się z poprzedniczką. Pracowałam w gemini i super atmosfera. Rzeczywiście jest co robić, ale to nie jest powód do narzekań, przynajmniej czas szybko leci.
1
Sonia 2015-09-23 21:48:01
Nigdy sie z taka beznadziejna firma nie spotkałam. Wyzysk na pracownikach , mobing i jebanie po 12godz i wiecej. Syf i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nie polecam !
1
Melani 2015-11-01 19:29:07
a ja powiem tak
Ludzie stac was na lepszą prace nie poddawajcie się i szukajcie pracy godnej siebie Lodomania jest dobra jako praca tymczasowa tam daja umowy śmieciowe ogólnie praca bez przyszłości tam liczy sie tylko wynik koncowy z całego dnia czyli ile było utargu człowiek ma najmniejsze znaczenie .
1
niki 2015-11-06 21:09:28
Dokładnie to nie jest firma z którą należy wiązać jakąś przyszłość. Zero szacunku do ludzi i ich pracy. Ludzie tam odchodzili i będą odchodzić dopóki szefostwo nie zrozumie ,że jest jedna osoba przez którą ludzie się zwalniają i nie mają ochoty dawać z siebie wszystkiego. A pisanie pozytywnych komentarzy na temat firmy to służbowe polecenie pracownikom więc nie ma się co łudzić.
1
kania 2015-11-22 21:43:25
NIE WIM CO O TYM MYŚLEĆ
Kinga 2015-11-23 00:26:32
Musisz iść i spróbować , ilu ludzi tyle opini , jak komuś sie nie chce pracować to zawsze będzie wylewał pomyje !
1
hmmm 2016-01-26 14:59:07
Oj wspominam bardzo nie fajnie . Nie Polecam
tess 2016-02-04 10:03:45
a jak na produkcji? zakład produkcyjny chodzi mi o prace w biurze ?
2
Sylwia 2016-02-27 18:41:48
Ja Słyszałam że na produkcji jest więcej kamer niż ludzi do tego maja mikrofony jak lubisz jak ktos Cie cały czas obserwuje i słucha to nie masz sie czego obawiac
3
Kam 2016-03-02 20:08:22
Pracuje na produkcji są kamery:) ale nikomu one nie przeszkadzają jest bardzo miła atmosfera wręcz wyjątkowa pewnie kazdy by taką chciał mieć taką w pracy :) Zawsze znajdzie sie ktos komu coś nie pasuje . Polecam i zapraszam spróbować a na pewno nikt się nie zawiedzie:)
2
heh 2016-06-14 22:25:35
....ważne że wszystko super pycha- czy ktoś tu sie bawi w reklamę? Wydaje mi się że pisze się tu na temat pracodawcy i tutaj akurat o ile chodzi o lody można wyrazić się pozytywnie to o samym pracodawcy już nie. Generalnie nie polecam a jeśli chcesz ktoś sam się przekonać to trzymam za niego kciuki w wytrwałości.....
6
LoGo 2016-06-16 19:22:59
Nie bardzo rozumiem skąd w Was tyle agresji. Jak na tak mała działalność radzą sobie naprawdę dobrze, będąc najlepsza lodziarnia na południu Polski, a co najlepsze to prężnie rozwijająca sie firma, mająca duża renomę, a to chyba o czymś świadczy. Przede wszystkim ogromny wybór smaków lodów, deserów, ciast, kaw itp.
Co do pracodawcy, to dobrze jest powiedzieć skoro nie zna sie go osobiście.... Żeby wszystko dobrze prosperowało i przede wszystko smakowało to musi byc za to osoba odpowiedziała, która jest pracodawca.
2
hmm 2016-06-21 23:31:17
Nie rozumie czytam te wpisy i sie zastanawiam ludzie piszą odnośnie pracy a ktos odpowiada na ich wątpliwości dotyczące mobingu wyzysku itp. ze nie wiedzą o co im chodzi przecież lody sa smaczne...
2
gość 2016-06-22 11:08:32
Panie Marianie!
Skoro jest Pan zainteresowany to w czym problem, skontaktować się z pracodawcą i dopytać o szczegóły. Skoro ma Pan takie zamiłowanie do tej tradycji to z pewnością przyjmą Pana z uśmiechem na twarzy.
Dane do firmy znajdzie Pan na stronie internetowej: www.lodomania.com
rozbawiony 2016-06-22 20:05:51
A co smak lodów czy innych produktów ma do traktowania pracowników??!!-ktoś faktycznie robi sobie sam reklamę. Następny wpis pewnie bedzie znów zachwalał smaki itp oraz jaka to super praca może jeszcze niech ten ktoś poda numer telefonu żeby do niego zadzwonić w sprawie pracy. Skoro tak super to czemu taka rotacja? Gdyby było super to by się tutaj nie było ani jednego wpisu.
6
rozbawiona 2016-09-11 08:15:22
Pamiętajcie nie ważne ile pracujecie ile godzin jak ciężko ważne że wypłata jest na czas :) Motto pewnej Pani
1
wolny 2016-09-19 08:28:34
szkoda że wypłata nie jest adekwatna do wykonywanej pracy nic tylko wyzyskiwać ile się da i nie szanować pracownika-masakra
1
k 2016-10-05 01:56:45
super praca :) polecam

2
kami 2016-10-05 02:00:22
Jasienica jest super:)

4
amen 2016-10-05 16:24:24
@k ale czy możesz w jakikolwiek sposób uzasadnić dlaczego niby taka super jest ta praca? proszę poda jakieś merytoryczne argumenty - chcę do was iść na kelnerkę ale zastanawiam się jak to na serio jest z tymi premiami co obiecują i elastycznym grafikiem, napiszcie szczerze
zawiedziona 2016-11-15 18:56:06
co rok to gorzej firma sie rozwija a pracownikowi wszystko sie zabiera :(((
4
On 2016-11-20 19:34:59
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma:) ja nie narzekam a opini nie ma co czytac tylko iść i próbować swoich sił:)
2
Nik 2016-11-20 19:39:54
Praca super może nie lekka ale też nie ciężka. Polecam
1
Ala 2016-11-20 19:53:53
Polecam
1
Zosiula 2016-11-26 11:02:45
Polecam. Praca w miłej atmosferze. Bardzo elastyczny grafik. Pieniądze zawsze na czas.Nie rozumiem tych negatywnych opinii.
Pozdrawiam
1
Pracownik 2016-11-26 13:33:43
(Lodomania w Gemini) Praca jak wszystkie. Pieniążki się zgadzają, ludzie mili, wyrozumiałe kierowniczki. Polecam.
KA 2016-12-05 21:45:33
Wyzysk na całego. Nie polecam
1
Zostaw swoją opinię o Lodziarnia Lodomania - Bielsko-Biała
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lodziarnia Lodomania