Większość – głównie w stronę Niemiec, Francji, Danii, ale też i Włochy czy Węgry/Słowenia.
A jakie kierunku głównie się obstawia? Na zachód wszystko leci?
Max 2 w miesiącu i masz wtedy dodatkową kasę za nie. Na plus też możliwość zgarnięcia dodatkowe kasy za „wyniki”
Dosyć prosto i wygodnie jest to rozwiązane, jak zrobić minimalny przebieg 10500km to masz z dietami wypłacaną kwotę 6,5k netto.
Dzięki, to już się orientuję co i jak, będę uderzał do nich w takim razie. Umowa o pracę czy coś innego?
O pracę dają od razu ale oczywiście terminowe co nie. Jak sie sprawdzisz to zastajesz dłuzej ale to normal jest
NIkt sie nie pozbędzie pracownika, który robi swoją robotę - nie w tych czasach. Tu fair podchodzą
Święta prawda, teraz rynej jest tak trudny że dmuchają i chuchają na tych co robią robote jak nalezy
Jak wszędzie gościu. Wega nie jest wyjątkiem choć oczywiśice proporcje inne. Jak teraz robótka u Was?
Jest ok. Ważne że płącą terminowo. Robisz swoje to nie masz problemów jak w każdej robocie
Siemka – jak oceniacie robotę ? jakie warunki płacowe oferują na lohrach?
Najlepiej sprawdź czy obecnie rekrutują i pytaj u źródła, ja mogę podpowiedzieć jak to wygląda bo warunki są takie same jak ja startowałem ale w necie jak poczytasz to ludzie głupoty wypisują.
W sumie interesuje mnie jaka kasa, w jakim systemie pracują na autotrasporterach w wedze, jak z autami etc, co tam możesz podpowiedzieć?
Co do kasy to po wyrobieniu minimalnego przebiegu 10500km masz 6,5 tysiąca na rękę, potem za każde dodatkowe 500km dodatkowe 400zł. Trasy sa 1 lub 2 tygodniowe.
Maks 2 weekendy wypadały do tej pory bo trasy są na 1 lub 2 tygodnie planowane.
I tak jest zawsze? mi zależy na tym żeby w tym domu jedna troche być a nie cały czas za kółkiem?
Spoko moim zdaniem warto – a umowa jest, zusy płacą itp. także imho jest solidnie i kasa jest na czas.
Jaki system – ile tygodni w drodze i ile weekendów za granicą ?
Za każde dodatkowe 500km masz dodatkowe 4 stówki na rękę. DO tego za wyniki i brak zniszczeń można zgarnąć sporo dodatkowe kasy. Poza tym płacą dodatkowe pieniądze też za weekendy jeśli jesteś poza krajem.
A możliwość dorobienia za większy przebieg, jakies dodatki etc? Na co jeszcze można liczyć tak realnie?
O piękne dzięki – mogę podpytać o parę rzeczy? Interesują mnie oczywiście kwestie finansowe. Jakie są stawki?
Jeżdżę drugi rok – jak ktoś chce pracować i zarabiać i nie kombinuje to warto imho, ściągnąłem dwóch znajomych i też jeżdżą.
Jak masz 10,500km w miesiącu to masz 6,5k netto zapewnione, potem rośnie kawa co 500km dodatkowych kolejne 400zł.
Wcześniej widziałem gdzieś ogłoszenie że było info o transporcie pod auto, to też jest?
Najlepiej to jak jestem zainteresowany to tam zadzwoń i zapytaj. Jak im zależy to powiedzą i sie dogadacie:D
Diety masz wliczone już w tą kwotę co podałem. Za weekendu poza krajem masz dodatkową kasę, tak samo za dobre wyniki dodatek jest. Trasy są 1-2 tygodniowe, pół na pół mniej więcej.
Kierowcy są bardzo ważną częścią PW WEGA-A. Jednak na stronie internetowej tej firmy udało mi się znaleźć również rekrutacje na inne stanowiska. Pracodawca zatrudni m.in. pracownika działu logistyki i kontroler techniczny stacji obsługi samochodów ciężarowych. Jak ocenicie taki rodzaj stanowisk w tej firmie? Zachęcam do wypowiedzi aktualnie zatrudnione osoby w PW WEGA-A.
Spoko dzięki wielkie musze się z nimi skontaktować i zobaczyć czy wszystko aktualne.
Raczej byłoby to bardzo zastanawiajace czy aktualne czy nie - myślę wiec ze wszystko aktualne:)
Jeśli lokalizacyjnie ci pasuje to możesz się zabrać busem firmowym pod auto.
A jak z dietami, jaki w ogóle system ile w trasie ?