brak logo

YASUMI Instytut Zdrowia i Urody

Toruń

Opinie o YASUMI Instytut Zdrowia i Urody

DAGA77 2016-03-10 15:36:07
YASUMI fajna firma, wszystko dopracowane marketingowo i wszystko fajnie wygląda wizualnie z zewnątrz.. a w środku ?? Jestem byłym pracownikiem jednego z salonów. Pracowałam z inną osobą na zmianę w systemie 1/1. Przez te 10 godzin/ dziennie byłam sama w salonie, nagminną sytuacją było wychodzenie (w trakcie zabiegu) z gabinetu gdzie leżała półnaga klientka! do klienta który stał przy drzwiach i chciał się np. podpytać o zabieg lub umówić na wizytę. Dla mnie sytuacja mało komfortowa, takie sytuacje nie powinny mieć miejsca i należało by wprowadzić system gdzie mogły byśmy być we dwie w salonie jedna by mogła zająć sie klientką druga siedziała by w tym czasie na recepcji. Ale szefostwo yasumi to gąbka do wyciska pieniędzy a nie komfortu klienta a juz napewno nie godnej pracy i płacy pracownika.. ale o tym później.. Druga sprawa to nadmiar obowiązków; zabiegi, sprzedaż, recepcja, telefony, poczta, sprawdzanie stanu ilości kosmetyków, sprzątanie.. a i nauka bo ciągle wchodzą nowinki; ale to juz masz sie nauczyć w domu swoim czasie wolnym bo w pracy nie ma na to czasu za to jest test z wiedzy o aktualnych promocjach, mediach jesli ci słabo pojdzie potrąca ci 1%.. zostawię to bez komentarza... (oczywiście są dni gdzie masz full kentów i na te 10h nie masz nawet czasu czego przegryźć..) Polityką firmy jest hasło- by każdy klient który wejdzie do salonu miał z czymś wyjść.. wiec nie jest ważne czy czegoś potrzebuje czy nie ale ma to kupic.. a ty masz mu tą chęć wmówić.. ładnie to nazywając - techniki sprzedażowe i tu wchodzi yasumi jako mini-korpo.. W salonie również są comiesięczne podsumowania, ile czego sprzedałyście, jakie karnety sprzedałyście- która z was to robi lepiej i która jest gorsza.. ciągłe parcie na sprzedaż! jak dla mnie kolejne wypranie mózgów przez korporacje... w salonie polityka korporacyjna się nie sprawdza a jedynie szkodzi i demotywuje.. inną sprawą są płace w salonie można zarobić średnio 1500- 1800 zł (zleży od miesiąca, ilości klientów, sprzedaży...) bez umowy, bo umowe możesz dostać ale zostanie ci odjęte 450zł z mizerniej pensji którą wypracowałaś niezależnie czy to zlecenie czy u. o prace. płaca 10 zł za godz./ + 6% od zabiegu, szczerze gdy mieszkasz u rodziców i jesteś na ich utrzymaniu to ci MOZE wystraszy. Mieszkam w dużym mieści i tutaj za te pieniądze to można jedynie kawalerkę wynająć..nie mówiąc o życiu czy jakimś kredycie, ustatkowaniu sie.. Reasumując wysoko podstawione wymagania za to niska płaca, warunki niewolnicze. praca dla studenta ew. by zdobyć doświadczenie czy certyfikat i myknąć po pół roku do normalnego salonu gdzie warunki są normalne i płaca na godnym poziomie...
Zostaw swoją opinię o YASUMI Instytut Zdrowia i Urody - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie YASUMI Instytut Zdrowia i Urody