Pracowałam w biurze w Warszawie i śmieszne jest to jak zapewne jeden z właścicieli pisze, że wypłaty są "ZAWSZE" na czas - nie, nie są :) nie raz była sytuacja, że my w biurze musialysmy świecić oczami za właścicieli. Pracownicy z łapanki, często znajomość polskiego bardzo słaba. Nie wiem jak teraz, może zatrudniono więcej osób do biura. Ale jak pracowałam to siedzialysmy w biur,w po nawet 12/13 h za marne grosze, a od rana zaczynały się telefony. Potrafią dobrze się zareklamować, ale profesjonalizmu zero.
Popieram Twoja opinie w 100 %. Nigdy pensje nie były na czas. Większość pensji pracowników była mniejsza niż powinna. Praca po 12h I więcej bo trzeba dziury w grafiku zapełnić. Odradzam w tej firmie pracować.
Szanowni Państwo, ponieważ łatwo jest szerzyć kłamstwa anonimowo, postanowiliśmy przygotować dla zainteresowanych zestawienie dat przelewów na przestrzeni jednego roku. Zestawienie zostało wygenerowane za pomocą wyciągu bankowego więc jest oparte na suchych faktach (podane daty są datami wypłat za poprzedni miesiąc): 10/09/2018 12/10/2018 09/11/2018 14/12/2018 14/01/2019 08/02/2019 15/03/2019 12/04/2019 10/05/2019 13/06/2019 12/07/2019 14/08/2019 13/09/2019 Jak Państwo sami widzicie nie ma ani jednej wypłaty "po terminie". Pojedyncze osoby które czasami nie dostają wypłatę na czas najczęściej nie podają nr konta na czas. Jeżeli chodzi o niezgodności w wysokości pensji są to również pojedyncze przypadki wynikające z tego, że dana osoba zapomniała wpisać się prawidłowo w danym hotelu. Każdą niezgodność skrupulatnie wyjaśniamy i podejmujemy kroki naprawcze.
Też pracowałam w tym biurze i wszystko o czym piszesz to prawda. Pewnie wiele osób, które miały do czynienia z tą firmą, może to potwierdzić.
(usunięte przez administratora) Info do aktualnych pracowników zatrudnionych na umowę - bardziej opłaca pracować się na wyplaty gotówkowe, wtedy zarobicie więcej, nie dajcie się oszukiwać :)
Pracowałaś w biurze więc byłaś odpowiedzialna za rekrutację a się skarżysz że pracownicy z łapanki? Ciekawi mnie kto kogo i gdzie „łapał”. I czym różni się ta tzw „łapanka” od normalnej rekrutacji za którą ewidentnie byłaś odpowiedzialna? Czy ktoś stał pod hotelem i łapał przechodniów za rękę? Kto to robił? Bo rozumiem że ta łapanka to jakaś odrębna procedura za którą już nie byłaś odpowiedzialna? Tak tylko głośno myślę nad logiką tego co napisałaś. Mogę być w błędzie oczywiście
Pani Żaneto, raczej ta osoba miała na myśli osoby bez kwalifikacji i chociażby książeczki sanepidu. Były rekrutowane bo pani oczekiwała, by zamówienia były realizowane, a nikt z odpowiednimi kompetencjami nie chciał pracować za takie pieniądze. Nie raz pani też takie osoby zrekrutowała wiec prosze nie udawać, ze nie wie pani o co chodzi.
Cała prawda została napisana. Sama pracowałam w biurze w Warszawie dla nich. Nawet jak miałam wolne to telefon za telefonem bo nie umieli sobie poradzić, a pieniędzy za to nie dostałam nigdy. Zawsze grafik miał być pełny i nie interesowało ich jak to zrobimy. praca 8 h ale jak musiałeś pracować po godzinach to Iwo łaskę robił, że musiał zapłacić za dodatkowe godziny bo dla niego to za darmo powinnyśmy pracować. Wypłaty nie były na czas i niech zarząd nie pisze głupot!!! bo też wiele razy świeciłam oczami przez to. Iwo robił niesłuszne potrącenia kelnerom a kamila to przemądrzała zołza
Droga Sandro, w jednym zdaniu piszesz że pieniądze nie dostałaś za „nadgodziny” a już w kolejnym że jednak płaciłem za te godziny. Z Twojego wpisu wynika również że straszne było że pracowało się 8 godzin i co więcej że wymagaliśmy aby praca została zrobiona (pełny grafik). Rzeczywiście bardzo stresująca sytuacja. Z pewnością nawiązujesz do absurdalnej sprawy sądowej którą nam założyłaś. Ale sędzia również uznał Twoje argumenty za niezasadne i niedorzeczne. Wiec zamiast nas „wydoić” jak planowałaś teraz musisz oddawać koszty sądowe i adwokackie. Rozumiem że właśnie tę frustrację wyładowujesz na tym forum ale kompletnie absurdalne jest że po 5 latach nagle sobie o nas przypomniałaś i nas obsmarowujesz. Firma już od dawna nie jest nasza a Ty takie bzdety piszesz. Lepiej zastanów się jak oddać koszty sądowe jak najszybciej zanim komornik tego nie zrobi za Ciebie. Pozdrawiam.
Firma bardzo dobra. Od roku pracuję na stanowisku kelnera i wszystko jest w porządku. Pracownicy biurowi bardzo mili i wszystko bardzo dobrze tłumaczą kiedy rekrutują. Szefostwo także bardzo miłe. Moim zdaniem złe opinie na temat Pani Kamili są bez podstaw. Kobieta przemiła i zorganizowana. Wypłata zgodna z terminem. W moim przypadku nigdy nie było pomyłki z wypłaconymi pieniędzmi. Jak najbardziej polecam!!!!!!
Akurat nie trafiłeś Bamboszku. Nie jestem córusią właścicieli. Jestem po prostu byłą pracowniczką. A Ty Bambusiu, oświecisz nas kim Ty jesteś?
Mam mieszane uczucia co do pracy. Z jednej strony można zdobyć doświadczenie i zobaczyć jak wygląda praca w 4 i 5 gwiazdowych hotelach co jest dużym plusem. Natomiast nigdy nie wiadomo ile dni będziesz pracował. Podaje swoją dyspozyjcność od pon do czw, a dostaje tylko jeden dzień pracujący od 16-22 tylko 6 godzin to trochę słabo jak na cały tydzień. Tak samo praca w hotelu w godzinach nocnych jest za taką samą stawkę jak w godzinach dziennych. Wiadomo że większość osób woli pracować np do 18 lub 20, niż np od 16 do 06 rano i w nocy tracić zdrowie za taką samą stawkę.
Szkoda że usuwacie negatywne odpowiedzi....
Bez komentarza... Beznadziejna współpraca z tą całą prezesowa Żanetka... Najpierw wykorzystuje ludzi, oszukuje ich albo jest dla nich niemila a potem płaszczy się przed nimi i do nich wydzwania z błaganiem żeby poszli do pracy. Z tą firmą dało się pracować jak były w biurze Daria i Monika. Teraz to żart... Jeśli chcesz dostawać spóźnione wypłaty, które i tak są błędne, ciągle miec telefony z biura z błaganiem abyś wpisał się na gra fik, pracę z 90% Ukraińcami zapraszam do tej firmy. Na szczęście ja już pracuje przez inną formą. Śmiesznie jest słyszeć jak nawet kierownicy hotelu się z nich śmieją..
Pracuję w biurze w tej firmie i nie wydaje mi się abyśmy wydzwaniali z błaganiem, wypłaty są jak zawsze do 15 każdego miesiąca a czasem nawet i wcześniej. Jeśli ktoś nie podał numeru konta to już jego problem a później, że firma spóźnia się z wypłatami.. Wypłaty są robione na podstawie formularzy godzinowych z hotelu więc jeśli się nie wpisałeś/wpisałaś w formularz to już także Twój problem. Przeczytaj regulamin a później wylewaj tutaj swoje żale.. Pozdrawiam.
A którzy kierownicy konkretnie? W którym hotelu ? Można prosić o szczegóły, drogi były pracowniku ? I co Cię tak śmieszy ? Jak były pracowniku zostales wykorzystany i oszukany ?? Może trochę szczegółów, to nam pomoże ulepszyć jakość obsługi.
Po pierwsze nie została (usunięte przez administratora)zwolniona tylko sama odeszła bo miała dość właścicieli firmy, którzy są debilami.
Biuro nie odniosło się do tej sprawy ponieważ w tym okresie toczyło się postępowanie przeciwko byłej Pani Prezes. Prawnik odradzał odnosić się na forum publicznym w tej sprawie. Natomiast potwierdzamy że Pani Żaneta nie "odeszła" z własnej woli. Ugody sądowej nie będziemy publikować gdyż jest poufna. Ale również nie będziemy biernie tolerować oczerniania nas, szczególnie przez osobę która dopuściła się takiego czynu.
Nie będziemy wracać do tej sprawy publicznie. Chcemy zapomnieć o tym fatalnym dla nas czasie. Temat uznajemy za zamknięty.
Drogi Esperanto, czy Pana siostra zeznałaby w sądzie że powodem jej "odejścia" byli "debilni właściciele" czy raczej dowody obciążające przedstawione przez wyżej wymienionych właścicieli? Z czystej ciekawości pytam
Drodzy Właściciele, gratuluję doboru prezesa zarządu.. Jestem byłą pracownicą biura i niestety nie mieliście pełnego obrazu tej osoby. To my w biurze wszystko widziałyśmy i byłyśmy przez nią źle traktowane. Na przyszłość radzę zachować większość ostrżność i starać się o wgląd do pełnego obrazu sytuacji, a nie kreowanie osób jak Żaneta na boginie.
Przykro się czyta te wszystkie komentarze... Ale prawdę mówiąc sami jesteście sobie winni tej sytuacji. Byliście w nią zapatrzeni jak w obrazek i wierzyliście w jej idealny wizerunek na jaki się kreowała, a prawda była inna. Najważniejsze było dla niej iść do fryzjera, na paznokcie itd. niż dobro firmy. Wysłuchiwała się dziewczynami z biura, a sama nie robiła nic... Taka jest prawda o tej Pani.
Czy znajdzie się chociaż jedna pozytywna opinia o tej lasce, oprócz tych pisanych przez nią samą?
Dokładnie tak. Państwo Właściciele za jej "ciężką pracę" wypłacali Żanecie dodatkowe premie do wypłaty za realizację zamówień w cięzkich miesiącach, np. grudzień - i tu pojawia się pytanie: Kto realizował te zamówienia i pracował po 13 godzin dziennie + np. w wigilię? Żaneta czy osoby z biura? Więc za co ona dostawała tą premię? Za ładnie zrobione paznokcie w czasie, gdy powinna być w biurze?
zostawiam dobrą opinię. Co do hoteli , to nie mam komentarza, bo opinia ma być o firmie, a więc jak dla mnie wszystko gra. Komunikacja ok, szkolenia ok, wypłata ok.
Pracowalam w Skills Net 4 miesiące w Poznaniu i została zadowolona. Agencja opracuje harmonogram pracy jak wygodne dla ciebie. W hotelach masz możliwość bardzo dużo się nauczyć. Byli też kursy dla kelnerów. I oczywiście było miło współpracować i komunikować z kierownikami w hotelach.
Pracując w firmie 3 lata w różnych hotelach nigdy nie miałam problemów z firmą. Przelewy pieniężne były zawsze na czas. Jeżeli potrzebowałam zaliczki, moja prośba była zawsze doceniana. Nie spotkałam się z nieżyczliwością szefostwa. Personel biura był zawsze życzliwy. Kiedy miałam problem zawsze zwracając się do przełożonych nigdy nie spotkałam się z odmową lub z brakiem szacunku do pracownika. Polecam
Jak ze studentami w SKILLS NET? Chętnie zatrudniają?
Tak, zatrudniają. W większości pracowałem ze studentami. Teraz chyba jako kelnerzy to tylko studenci pracują.
Ja już pracuję w tej firmie dłuższy czas, z przerwami. I zawsze wszystko jest ok.
Ja tak mniej anonimowo. Polecam pracę z tą firmą. Pracowałam w Warszawie, wprawdzie kilka tygodni, ale wszystko przebiegało sprawnie. Dziewczyna w biurze, Patrycja była bardzo miła, i wszystko to co było omawiane podczas rozmowy, zgadzało się później. W Hotelu w którym pracowałam bardzo byli wszyscy mili. Wypłatę dostałam na czas. Tak więc polecam. A zrezygnowałam ponieważ wyjechałam z Warszawy.
Jestem zadowolona, pracuję tylko na weekendach po 4h (dorabiam sb do etatu) nikt mnie nie zmusza, pracuje kiedy chce, wynagrodzenie się zgadza - od 3mcy, jak pracuje mam przed 15. Wchodzę, robię swoje i wychodzę :) polecam
Brawo Firma się rozwija nowa lokalizacja, szkoda ze wypłaty nie terminowe, zgodnie z umowa, na która firma zawsze się powołuje powinny być dziś, jednak pracownicy ich na kontach nie maja, pozostawieni bez wypłaty na cały weekend :) czyżby nie starczyło pieniędzy ? Pytanie teraz co buduje markę pracodawcy nowe biuro czy terminowe płatności ?:)
Zachęcają tu do merytorycznych wypowiedzi. Znam firmę kilka lat, pracuje z nią od czasu do czasu, jak mają zlecenia. Czasami miesiąc, czasami dwa tygodnie. Pracuję też w innych firmach. Pracowałam w Optimie w Hiltonie, pracowałam w Forkersie w Golden Tulip, pracowałam ze Staferem. W każdej firmie są sytuacje fajne i nie. Są zlecenie, są fajni ludzie, w niektórych hotelach kierownicy są okropnymi ludźmi, krzyczą i okropnie traktują nowych pracowników. Taka praca, takie życie. Nie mówię , że Skills jest najlepszy, ale na pewno jak jest jakaś sprawa, to można ją załatwić dobrze. Znam takich którzy poszli po pomoc i ją uzyskali. Znam też takich którzy dogadać się nie mogli. To tyle.
Ludzie w tej firmie nie pracują tylko tyrają za marne grosze a do tego te marne grosze nie są nawet na czas, zawsze jest jakaś wymówka... Zamiast doceniać swoich pracowników obarczani są coraz to nowymi zadaniami nie będąc przy tym wynagradzanym pod żadnym względem. Nie polecam pracy w firmie, która tylko wykorzystuje nie wiedzę i chęć pracy młodych i jeszcze niedoświadczonych pracowników.
Droga Mała, dziękujemy za opinię...nic nie jest u nas tajemnicą. Sama podjęłaś decyzję, żeby u nas pracować, O jakich nowych zadaniach mówisz? Wynagrodzenie jest ZAWSZE na czas, co więcej, zawsze przed czasem. Tak więc zapraszamy do biura. Tam będzie bardzo łatwo poprowadzić konstruktywną rozmowę twarzą w twarz.... być może Twoje doświadczenie zawodowe i pomysły w prowadzeniu firmy wzbogacą nas o dodatkową wiedzę.
Zacznijmy może od tego, że na początku wszystko wygląda pięknie, ale później jest już tylko gorzej. 1. Od kiedy to pracownik musi płacić za to żeby mieć strój pracowniczy? Pracowadca powinien zapewnić swojemu pracownikowi takie rzeczy. Ha.ha.ha. Zaplac sobie za identyfikator, który do pracy w hotelu jest niezbędny, co na samym starcie uszczupla nasz portfel o zaszczytne 10zl. Broń Boże, ze go zgubisz lub zniszczysz! Wyskakuj z kasy, bo zepsules! 2. Pieniędzy nigdy nie ma na czas. Umowa mówi, ze płatności sa do 15 kazdego miesiąca. Nigdy takowej niebylo na czas :) Nie mówiąc juz o tym, że sa one niezgodne z tym co sobie sam czlowiek liczy. Niezgadzaja sie czasami nawet o 100/150zl. 3. Mega niesypmatyczni ludzie siedzacy na infolini biura. Rozmowe zaczynało sie milo i eleganco. "Przepraszam gdzie moja wyplata?" na to zdanie uslyszysz tylko "To nie ja za to odpowiadam tylko księgowość!". Super, ale ja mam numer do panstwa, a nie do księgowości ;) Bardzo nie porfesjonalne rozmowy telefoniczne. Osoby nie umiejące opanować swoich emocji. Do samego hotelu, w ktorym sie pracuje nic nie mam. Atmosfera jest świetna, ludzie przemili, jest mega rodzinnie i mega sympatycznie. Czas leci bardzo szybko, bo jest co robić. Superwizerzy danych działów są pomocni i otwarci. Bardzo jestem zawiedziona tą agencją, bo zanosiło się naprawde fajnie, a wychodzą takie tzw. kruczki. Drodzy czytelnicy, jezeli kiedykowliek chcecie byc zatrudnieni przez jakas agencje polecam wszystkie inne byleby nie Skills net.
Szanowny @mały hodowco. Dziękujemy za tak szeroki opis. Odnośnie punktu pierwszego,nie jesteśmy sponsorem, dajemy możliwość zarobienia, a warunki są znane od momentu rozmowy. Strój można kupić gdzie indziej, my dajemy taka możliwość. O tym zostałeś poinformowany na rozmowie. Odnośnie punktu drugiego, wynagrodzenie ZAWSZE wypłacane jest między 8 a 10 każdego miesiąca. Umowa zakłada, że mamy czas do 15-tego, i z tego się wywiązujemy. O jakich niezgodnościach mówisz? Szkoda, że się nie podpisałeś, moglibyśmy sie publicznie odnieść, bo przecież o to Ci chodzi.......Odnośnie punktu trzeciego, jest dokładnie tak jak mówią, wynagrodzeniami się nie zajmują. A jeśli nie potrafią opanować emocji, cóż..to nadal tylko ludzie...tak bywa. Zapraszam do biura, wiesz gdzie jesteśmy. Oczywiście łatwo anonimowo tutaj pisać, oczerniać bezpodstawnie. Szkoda, że tak nie profesjonalnie....
Bardzo fajna firma, wygodnie jest pracować, gdy istnieje taka możliwość, jest to idealna opcja dla studenta, + dla wszystkich pracowników zrobię wszystko, aby pracować tak komfortowo, jak to możliwe Moje sugestie dla SKILLS NET: Wszystkio są idealnie Lubię atmosferę w SKILLS NET za: Postawy wobec pracowników
Moją opinią o Skills Net jest to, że fajnie się tam pracuje, ponieważ panuje rodzinna, miła atmosfera. Są spotkania dzięki, którym możemy się bliżej poznać. Lubię atmosferę w SKILLS NET za: Luźna atmosfera
W tej firmie pracuję ponad rok. Radzę rozpocząć pracę w tej firmie, aby rozpocząć karierę w gastronomii. Dlaczego musisz rozpocząć pracę w Skillsnet w Poznaniu.: 1. W naszej agencji Agnieszka może szczegółowo opowiedzieć o szczegółach pracy i wybrać harmonogram prac. 2. Płatność będzie zgodna z umową 3. Możliwość pracy z 7-15, 15-23 lub bankietami 4. Obiady lub kolacje w zależności od czasu pracy 5. Czy praktyka będzie bezpłatna w mówieniu w języku angielskim i niemieckim? Na pewno będzie można rozmawiać z gośćmi w języku angielskim i niemieckim za darmo 6. Znakomita grupa pracowników hotelu Novotel zarówno w kuchni, jak i w restauracji. Kompetentny personel hotelowy z wieloletnim doświadczeniem. 7. Praca jest odpowiednia dla studentów lub tych, którzy już mają dzieci dobrą pracę w niepełnym wymiarze godzin. 8. Praca nie wymaga specjalnej edukacji. 9. Konkursy i tytuły najlepszego pracownika co miesiąc. 10. Będziesz miał okazję pracować w najlepszych hotelach w Poznaniu 4 gwiazdki i 5 gwiazdek Polecam Skillsnet w Poznaniu 10/10. Jestem prawdziwą osobą, jeśli masz pytania dotyczące pracy, mogę odpowiedzieć szczerze
Pracuje już prawie pół roku dla tej firmy w Poznaniu. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ jako osoba na codzień ucząca się mam możliwość pracy w dni i godziny dostosowane do moich możliwości i wolnego czasu. Wynagrodzenia zawsze są płacone na czas. Pracuje z mega pozytywnymi ludźmi i dzięki tej pracy poznałam wiele wspaniałych osób z którymi się zakumplowałam. W hotelach w których pracuje panuje przyjemna atmosfera, kierownicy są bardzo w porządku. W razie jakichkolwiek problemów możemy zwrócić się do Agnieszki i zawsze możemy liczyć na jej pomoc. Poza tym firma organizuje liczne konkursy oraz spotkania integracyjne, co jest świetną opcja :)
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SKILLS NET?
Kandydaci do pracy w SKILLS NET napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.