Opinie o LSI Software S.A.
Jakiś czas temu aplikowałem na jedną z ofert. Co do rekrutacji - była rozmowa i można polemizować co do tego, że oferta czysto techniczna i na rozmowie Pani z HR pytała o technikalia tak ogólnie, które ciężko jest zdefiniować osobie z natury osobie nie technicznej a brak takowej osoby było podczas rozmowy (być może łatwiej było by się porozumieć). Być może często tak jest, że rozmowy prowadzone są scenariuszem na zasadzie odhaczenia punktu, być może to po prostu subiektywne ważenie. Rozmowę oceniam na "może być". Niemniej, choć minęło już naprawdę sporo czasu żadnego feedbacku nie ma. Czytałem tu w opiniach, że takie jest częste zachowanie i powątpiewałem, sam prowadzę rekrutacje w obecnej firmie gdzie feedback jest zawsze, niemniej fakt LSI po rozmowie zapomina o kandydacie jeśli nie jest zainteresowane współpracą dlatego reszta komentarzy negatywnych już mniej budzi moją wątpliwość. Dla mnie to dość negatywne, nawet mailowo (w końcu na CV zostawiłem maila) nie dać informacji w stylu "dziękujemy, nie jesteśmy zainteresowani" już nie mówiąc o laurce thank you card (zwanej potocznie (usunięte przez administratora)you card) to zdecydowanie świadczy o podejściu firmy do człowieka.
Gdyby się odezwali to z informacją o przyjęciu lub odrzuceniu, czy byłby jeszcze jakiś etap, np.: ściśle techniczny lub z bezpośrednim przełożonym? I o jakie stanowisko chodziło, o ile oczywiście chcesz napisać?
Spotkało mnie to samo co Ciebie. Opieszałość, ociąganie się, maile bez odpowiedzi. Brak profesjonalizmu na 100%. Jeśli mi nawet odpiszą, że mnie chcą, to odpiszę po tygodniu by spadali.
Jak wysłałeś cv to po jakim czasie zaprosili Cię na rozmowę, długo czekałeś? Pani na rozmowie miała jakiś klucz odpowiedzi odnośnie tych zagadnień, o których rozmawialiście, bo piszesz, że nie miała pojęcia o stronie technicznej? Obiecali Ci odpowiedź nawet w przypadku decyzji negatywnej?
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami na temat naszego procesu rekrutacyjnego. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy z naszych kandydatów otrzymał feedback na temat swojego udziału w procesie rekrutacyjnym. Jeśli czujesz, że nie otrzymałeś wystarczającej informacji zwrotnej lub masz dodatkowe pytania odnośnie procesu rekrutacyjnego, serdecznie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod adresem: praca@lsisoftware.pl Gwarantujemy, że znajdziemy czas, aby dostarczyć feedback, który mamy nadzieję, okaże się dla Ciebie wartościowy.
A czy oprócz samej odpowiedzi o wyniku rekrutacji można oczekiwać uzasadnienia, gdy kogoś decydujecie się nie przyjąć? Dla mnie to ważne żeby poprawić te kwestie, które były niewystarczające. A jak wiecie już podczas samej rozmowy, że dana osoba nie zostanie przyjęta to jest szansa żeby od razu jej to przekazać? Bez zbędnego oczekiwania.
Cześć Ewelino, oczywiście zawsze jesteśmy otwarte na to, aby pogłębić rozmowę z kandydatem o powodach wyniku rekrutacji. Jeśli chodzi o oczekiwania na informację zwrotną - staramy się ją przekazywać mając komplet informacji i będąc pewnymi decyzji. Do tego potrzebny jest nam zazwyczaj czas, ale staramy się aby proces rekrutacji był możliwe najsprawniejszy :) Pozdrawiamy i zapraszamy do aplikowania :)
Niedawno skończyła się rekrutacja na stanowisko .NET developer prowadzona przez firmę LSI Software S.A.. Ktoś wie, czy w najbliższym czasie będą ponownie potrzebować pracowników?
(usunięte przez administratora)
A po jakim czasie do Ciebie dzwonili jak wysłałeś do nich aplikację? Podczas rozmowy obiecali Ci feedback w każdym przypadku? Może jeszcze rekrutacja nadal trwa, stąd ta cisza?
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w LSI Software S.A.?
Rekrutacja przebiegała w miłej atmosferze. Podczas rozmowy dowiedziałem się wiele na temat funkcjonowania firmy. Pani, z którą rozmawiałem rzetelnie wykonała swoją pracę często nawiązując do mojego CV, dzięki czemu w pełni mogłem przedstawić moją osobę.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jeżeli miałabym opisać firmę LSI jednym słowem byłby to chaos. W firmie panuje kompletny bałagan związany z praktycznie każdą płaszczyzną. Biuro jest dosyć zaniedbane, co zmniejsza w ogóle ochotę do pracy stacjonarnej. Zakamienione czajniki, bardzo brudne ekspresy do kawy i brudny open space, gdzie nie ma materiałów, chociażby do przetarcia swojego biurka. To tylko kilka przykładów, a mógłbym wymienić ich wiele. Kolejną rzeczą jest spóźniona wypłata, gdzie po wyjaśnieniu całej sytuacji nawet nie usłyszysz słowa "przepraszam". Ta firma funkcjonuje dzięki oddanym pracownikom, którzy zgadzają się na nadgodziny o naprawdę dziwnych porach i zależy im żeby dowozić projekty, mimo że jest to kwestia złej organizacji pracy.
To by się zgadzało. Jedynie windykować należności które im się nie należą potrafią skutecznie.
Jest tu ktoś kto opowie o firmie, a zwłaszcza o stanowisku Senior .NET Developer?? Ogłoszenie wygląda fajnie, bo jest mega lista benefitów, np. sala kinowa w firmie. Ale też dają tam krótsze piątki dwa razy w miesiącu. I czy te piątki to firma narzuca, czy pracownik sam wybiera, które dni chce mieć krótsze? Można sobie te piątki wybrać dowolnie?
Cześć, dziękujemy za wiadomość. ???? Więcej informacji o LSI znajdziesz na naszej stronie https://www.lsisoftware.pl/ Obecnie poszukujemy Senior .Net Developera, który dołączy do zespołu produkującego oprogramowanie dla branży kinowej. Dostarczamy software dla Klientów w 8 krajach na całym świecie, więc dołączając do zespołu będziesz miał/a okazję dołożyć swoją „cegiełkę” w tworzeniu tego oprogramowania. Stack technologiczny i zakres odpowiedzialności znajdziesz w ogłoszeniu. Chętnie też opowiemy więcej na spotkaniu, jeżeli zdecydujesz się wziąć udział w procesie. ???? Odpowiadając na Twoje pytania dotyczące krótszych piątków – są to odgórnie ustalone dwa dni w miesiącu – 2. i 4. piątek miesiąca, co oczywiście nie zmienia wysokości etatu. Jeżeli nasuwają Ci się dodatkowe pytania, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem HR pod adresem praca@lsisoftware.pl
Jak wygląda praca osoby ds wdrożeń na Śląsku? Czy jest możliwość pracy hybrydowej, czy dużo wyjazdów jest (cała Polska?) , Czy są elastyczne godziny pracy? Nigdzie żadnych informacji o tym oddziale...
A to jest jakaś nowa oferta? Tutaj to pamiętam, że lata temu szukali. Daj znać, czemu pytasz, czy wiesz coś. A może 100% zdalnie jakąś mają pracę?
Jak długo czeka się na odpowiedź po wykonaniu testu z strony Pracodawcy?
Siłą LSI są Ludzie. Oczywiście w zależności od działu jest lepiej lub gorzej w zależności od działu, ale dzięki współpracownikom naprawdę chce się codziennie przychodzić do pracy. Jeżeli chodzi o kadrę menadżerską to tutaj wiele zależy gdzie sie trafi. Można trafić świetnie ale można też trafić też bardzo źle. Ale tak jest pewnie w większości firm. Ja LSI jestem wdzieczna za to ile sie nauczyłam i za wspaniałą atmosferę pracy PLUSY: LUDZIE, LUDZIE, LUDZIE :) świadczenia na czas kultura pracy można sie naprawdę duuuużo nauczyć MINUSY w niektórych działach brak możliwości pracy zdalnej (zależy od przełożonego) na stanowiskach menadżerskich duża nerwówka, która się przenosi niżej niektórzy menadżerowie Zróżnicowanie narzędzi - wiele zależy od tego gdzie jesteś - niektórzy mają lepsze narzędzia a niektórzy nie.
Wiadomo że atmosfera ważna w pracy i fajnie ze chwilisz ale jednak człowiek chodzi do pracy żeby zarobić. Jak mozesz ocenic tą kwestię? Ile można zarobić?
A to wszystko zależy od tego na jakie stanowisko rekrutujesz... Inaczej zarabia dev a inaczej handlowiec Wszystko zalezy też od doświadczenia - za duzo zmiennych żeby odpowiedzieć wprost :) Ja moge powiedziec że jest przestrzeń dio tego żeby rozmawiac o podwyżce. Najlepiej chyba się z tym tematem zwrócić do HR
A ty na jakim stanowisku pracujesz? Wiesz może jak kształtują się zarobki na stanowisku handlowca? Można liczyć na coś więcej niż podstawa?
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta, ktoś pracował na tym stanowisku z ogłoszenia, które wstawili? Chciałabym się dowiedzieć, czy skoro to telefoniczna obsługa, to czy jest opcja pracy zdalnej.
Brałam udział w rekrutacji. Trzy pierwsze etapy poszły dosyć sprawnie i szybko. Przez 3 miesiące nie dostałam żadnego feedbacku. Trochę mało profesjonalne podejście.
Mam pytanie dotyczące rekrutacji, czy rozmowa jest przeprowadzana w pełni po angielsku? jak wygląda częśc, która sprawdza znajomość języka?
To zadanie rekruterów dawać feedback. Jego brak to red flaga dla danej firmy. Świadczy o opieszałości i złej organizacji pracy w dziale kadr.
Dużo firm ma z tym problem, ciekawe dlaczego, tak dużo kandydatów się tu zgłasza? wiadomo ilu? i tak z ciekawości czy znane są warunki zatrudnienia rekruterów wobec tego? jakie mają wszystkie obowiązki tu w firmie i ile im płacą?
Dzień dobry, codziennie dokładamy wszelkich starań, aby każdy kandydat otrzymał od nas kompletną informację zwrotną. Kontakt z kandydatami to jedna z istot naszej pracy :) Naszym celem jest profesjonalne przeprowadzenie procesu rekrutacji, jednak jeśli gdzieś popełniliśmy błąd to zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z Nami pod adresem: praca@lsisoftware.pl Pozdrawiamy serdecznie, Dział HR
Chciałbym się dowiedzieć jak wyglada rekrutacja na stanowiska w dziale HR? Jak sprawdzany jest poziom języka obcego? Czy rozmowa jest w calosci po angielsku?
Mam pytanie dotyczące rekrutacji do działu HR, czy rozmowa jest przeprowadzana w pełni po angielsku? jak wygląda częśc, która sprawdza znajomość języka?
Jak długo czekaliście na odzew z LSI Software S.A.? Oddzwaniają zawsze?
Następnego dnia po złożeniu CV zadzwoniła do mnie przemiła pani z HR i umówiła się na rozmowe.
Jakim poziomem języka angielskiego należy się posługiwać? Jak wiedza sprawdzana jest na rozmowie?
Firma, gdzie nie ma home office. Sami sobie tak pracujcie. W innych firmach mam 100% zdalnie.
Dziękujemy za Twoją opinię. Praca zespołowa jest dla nas bardzo ważna. Kontakt face to face zdecydowanie ułatwia komunikację oraz przepływ informacji. Dodatkowo wpływa to pozytywnie na samopoczucie w obecnym stanie epidemii, kiedy każdy jest narażony na izolację. Zdajemy sobie również sprawę z plusów płynących z pracy zdalnej (np. oszczędność czasu na dojazdach), dlatego stawiamy na pracę w trybie hybrydowym. Wszystko zależne jest od Twoich ustaleń z przełożonym :) Niektórzy nasi pracownicy pracują w 100% zdalnie. Pozdrawiamy, Zespół LSI.
Chciałam się dowiedzieć jak się pracuje na stanowisku handlowca w firmie? Czy są plany sprzedaży? Czy są realne do wykonania? Jak jest z urlopem? Są jakieś sezony urlopowe czy można wziąć w każdym czasie? Jakimi samochodami jeżdżą handlowcy i czy jest możliwość użytkowania prywatnego samochodu?
Cześć, dziękujemy za wiadomość. W odpowiedzi na pytania: Potwierdzamy, plany sprzedażowe obowiązują każdego handlowca. Z systemem prowizyjnym zapoznasz się już na etapie zaawansowanych spotkań rekrutacyjnych. Gwarantujemy, że jeśli uczciwie będziesz pracować, premia będzie dla Ciebie atrakcyjna. Urlop oczywiście przysługuje – kodeksowe 20/26 dni. Urlop wybierasz w dogodnym dla siebie terminie, ale w uzgodnieniu z przełożonym. Handlowiec w swoim wyposażeniu otrzymuje samochód służbowy – jaki? Marka zależy od tego, jaki produkt sprzedajesz. Robot Pudu lub kiosk samoobsługowy musi zmieścić się do bagażnika.???? Jest zgoda firmy na użytkowanie samochodu służbowego do celów prywatnych. Na przyszłość zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Działem HR https://www.lsisoftware.pl/poznaj-zespol-hr/
Jaki jest okres rozliczeniowy w LSI Software S.A.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Witam, z iloma osobami rozwiązaliście umowy w przeciągu ostatnich 6 miesięcy z powodów m.in pandemii ? + ilu ludzi odeszło samych z firmy ?
Zwolniono kilku programistów, cały dział kontroli jakości w Warszawie, jedną osobę z HR. Aktualnie trwa tendencja wypowiedzeń ze strony pracowników. Odeszło dwóch PM-ów, wicedyrektor, kilku programistów. Wielu rozgląda się za inną pracą. Programistów na poziomie seniorskim prawie już nie ma. Firma łata braki stażystami.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą spółką. Odsyłamy do raportów publikowanych co kwartał przez spółkę. Tam znajdują się wszystkie informacje dot. zatrudnienia, które nie są tajemnicą przedsiębiorstwa.
Dziękujemy za info, szkoda, że nie do końca prawdziwe. Aby uwiarygodnić swój wpis może mógłbyś się podpisać? Ej, raczej tego nie zrobisz, chyba odwagi zabraknie. Tak, takie "donosy" są lepsze. Po to żeby komuś dopiec? Gratulujemy i może dobrze, że się rozstajemy (może już rozstaliśmy). Sytuacja Win - Win - takie lubimy najbardziej. Zastanawiamy się co Tobą kieruję, że umieszczasz takie wpisy, które w jednoznaczny sposób mają przedstawić firmę (Twojego dotychczasowego pracodawcę) w negatywnym świetle. A czy rotacja kadr jest zawsze negatywna? Wyobrażasz sobie firmę bez zmian kadrowych? W każdej firmie na świecie dokonuje się wymiana kadr. Jest wielu świetnych młodych ludzi, którzy chcą robić karierę i może przyszedł czas właśnie na nich? NIe sądzisz? Z drugiej strony jeśli to Ty właśnie odchodzisz bo nie możesz się bardziej realizować to cieszymy się, że sporo się nauczyłeś i nowy pracodawca to docenił. Super. Cieszymy się. Zrozum proszę, że nasze zmiany z czegoś wynikają. Nie jesteśmy złymi ludźmi czerpiącymi satysfakcję, że kogoś zwalniamy albo, że ktoś nas opuszcza. A najczęstsze powody są takie same jak w każdej innej firmie. Najczęściej poniższe, ale oczywiście jest ich cała paleta. Wynagrodzenie - to taki symbol naszych czasów. Nie ma w tym nic zdrożnego, że szukamy lepszych zarobków. Nie zawsze możemy zaoferować tyle, ile oczekuje współpracownik. Brak możliwości rozwoju - temat wielowarstwowy i złożony - nie zawsze każdemu jesteśmy w stanie oczekiwany rozwój zaoferować. Zależy nam także na balansie pomiędzy tworzeniem rozwiązań i ich doskonaleniem a rozwojem. Tworzymy fajne systemy, ale potem przez lata je utrzymujemy rozwijając funkcjonalnie i w niewielkim stopniu technologicznie. Tworzymy nowe (z nowszą technologią) i znowu je utrzymujemy. Mamy bardzo mocno ograniczoną liczbę stanowisk :-), na których płacimy głównie za to, że pracownik jedynie się rozwija i uczy nie dostarczając w zamian rozwiązania. Jeśli ktoś chce w pracy głównie się rozwijać i niczego nie stworzyć - może nie jesteśmy najlepszym wyborem. Kompetencje - czasem dochodzi się do ściany i trzeba zdecydować się na ucieczkę do przodu zanim Tobie podziękują. Po latach współpracy od kadry oczekuje się więcej - może niektórzy szukają bezpiecznej przystani? Ludzie - czasem po prostu brak chemii (zdarza się często), czasem niezdrowa rywalizacja. Jest takie przysłowie - “dwa grzybki w barszczu to za dużo”. Czasem trafi się drugi i “masz babo placek” :-) I oczywiście wiele innych przyczyn. To obecnie najtrudniejszy obszar zarządzania w każdej organizacji. Temat jest bardzo złożony i “podziwiamy” każdego, kto w kilku prostych stwierdzeniach (o kilku zmianach kadrowych) wydaje złośliwy “wyrok” na firmę. Miłego dnia Zespół LSI P.S. Zapewniamy, że nasi najlepsi programiści wciąż tworzą u nas bardzo dobre rozwiązania
Na MCz nie poradzę, mogę tylko współczuć takiej współpracy :(
Myślę że w LSI wciąż brakuje świadomości jak negatywnie oceniana jest firma przez byłych pracowników. Firma żyje jakby w bańce nieprzystającej do warunków rynkowych. Mówię tu zarówno o podejściu do pracowników, którzy nie są szanowani jak i do tworzenia aplikacji, bez analizy biznesowej, badań rynku itp. Pracuje tam wielu świetnych pracowników. Jestem jednak przekonana że wcześniej czy później bańka pęknie i okaże się czy laurka powyżej ma cokolwiek wspólnego z rzeczywistością.
To żałosne. Przejrzyj sobie komentarze dotyczące dowolnej większej firmy informatycznej (i nie tylko). Przejrzyj Asseco, Comarch, Comp, nawet zagraniczne korpo zdrowo dostają po d..ie. Wszędzie ta sama żółć, przede wszystkim tych, którym się nie udało. No i wszyscy krytykujący to same asy, bożyszcza tłumów zmieniające pracę co dwa lata. Pracowałam w tej firmie 6 lat, pracowało mi się normalnie. U obecnego pracodawcy (też IT) jest tak samo. I powiem więcej - zastanawiam się czy nie wrócić. Ale jak tutaj są tacy jak ty to się muszę zastanowić. No chyba, że już odszedłeś. I na koniec - uważam, że to czasy zmieniają się na gorsze i dostarczają coraz więcej roszczeniowców Wkurza mnie to
Firma nie przystaje do obecnych realiów na rynku it, zacofanie o 10-15 lat na wszystkich płaszczyznach - organizacyjnie, finansowo, technologicznie itd. Do tego mentalność osób decyzyjnych, którzy utknęli ze swoim myśleniem w latach '90 XX wieku. Typowy JanuszSoft.
Typowy Januszex. Szkoda czasu na takie firmy.
Zgadzam się z tym. Pracowałem czas jakiś, ale nie polecam. Spora rotacja w dziale tworzenia oprogramowania. Zatrudniają w oparciu o wynik testu technicznego. Kierownictwo nie umie się komunikować z pracownikiem - najpierw zapewniają, że przedłużą umowę, potem nieuzasadniając decyzji zmieniają zdanie, następnie obiecują referencje, a potem zbywają milczeniem. Managera (przynajmniej tak było za moich czasów) wiecznie nie ma jak się coś od niego chce, bo albo na delegacji w Warszawie, albo na zakupach w pobliskim Carefour'ze. Do pracujących ludzi nic nie mam, byli raczej w porządku, ale kultura organizacyjna bardzo niska.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LSI Software S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy LSI Software S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LSI Software S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LSI Software S.A.?
Kandydaci do pracy w LSI Software S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.