logo AXA Polska S.A.

AXA Polska S.A.

Warszawa

Opinie o AXA Polska S.A.

Karolina 2016-11-15 16:25
Pracuje ktoś w sprzedaży ? Jak wyglądają zarobki ? Praca od pn do pt czy też weekendy ?
1
ktos 2016-11-15 20:22
świątek, piątek, every f****** day
2
Kasia 2016-11-17 13:36
2 brutto
Caly dzień połączenia tel
Praca 8 -22
1
Magd 2017-01-01 15:20
Oszuści tam pracują i wynoszą dane osobowe.
1
Adi 2017-01-01 16:21
Warszawa naj więksi oszuści i dane wynoszą zwolnić wszystkich.
2
Mentor 2017-01-06 18:51
Firma znana na rynku, ma swoją renomę. Myślę , że taka nielojalna postawa pracowników to efekt zbyt dużego zaufania jakim szefostwo ich obdarzyło, a szkoda.
1
Nikoś 2017-01-17 08:27
Witam! Chciałbym się czegoś dowiedzieć o oddziale w Szczecinie, przy ulicy Zbożowej 4. Jak wyglądają zarobki, warunki pracy oraz atmosfera? Z góry dziękuję.
1
Obrońca 2017-01-20 15:08
Potężna firma nie będzie zatrudniała ludzi , którzy sobie nie radzą . Takie są zasady rynku.
1
Ba ... 2017-02-09 20:35
Nikosiu, czy udało Ci się coś ustalić o Zbożowej ?
1
Metalka 2017-02-13 08:30
Współpracuję z AXA prowadząc placówkę i jestem bardzo zadowolony. To są profesjonaliści, działają sprawnie i bez problemów. Temat ubezpieczeń to trudna działka a mimo to jest ok. i dzięki temu ja również jestem zadowolony.
1
Paulina 2017-02-28 11:52
Jak wygląda praca w AXA Polska S.A.? Podzielcie się swoimi doświadczeniami ;)
1
michau 2017-03-22 13:22
Cześć,
Również chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca w dziale obsługi klienta?
W ogłoszeniu, które znalazłem jest informacja, że wynagrodzenie to podstawa + premie - od czego to jest uzależnione? Jaka jest podstawa?
Dziękuję i pozdrawiam
1
Paulina 2017-03-22 13:36
@michau myślisz o aplikowaniu? Z pewnością również wszystkich informacji dowiesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
1
michau 2017-03-22 13:49
Myślę o aplikowaniu dlatego też wcześniej chciałbym się dowiedzieć jak jest w firmie i czy warto :)
1
Iza 2017-03-27 10:10
AXA Polska S.A. jest dla mnie bardzo dobrym miejscem pracy.
1
byly 2017-04-03 20:11
podziele sie, bo juz na szczescie podziekowalem za wspolprace. i na szczescie przed wprowadzeniem nowych zmian. korpo jak to korpo, nastawione tylko na dojenie frajerow klientow. wciskanie na sile zbednych ludziom opcji. firma oderwana od realiow, z ogromna rzesza wszelkiej masci dyrektorow, zarzadzajacych, koordynatorow i innego badziewia, na ktore trzeba zarobic. szkolenia, ktore serwowala i serwuje axa to smiech na sali. ucza i kaza robic rzeczy, od ktorych kazdy potencjalny klient juz dostaje konwulsji jak sie zadzwoni. ale trenerzy zarabiaja grube tysie na wpajaniu frajerom swoich przestarzalych bajerow. na szkoleniach probuja robic pranie mozgu, jaka to niesamowita misja, jak ratuja zycie ludziom dajac potem pieniadze, cuda na kiju. a na zebraniu slyszysz, ze masz wciskac ludziom jakies [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na ktorym axa dobrze trzepie kase, za to dla klienta jest zupelnie nieoplacalne, ale drogie. bo krawaciarze z centrali wymyslili kolejne niesamowite cudo dla ludu i axa moze na tym zarobic, jak sie bedzie sprzedawac (tak naprawde to nie tylko domena axa, tylko calej branzy).
jak w kazdej branzy, albo sie ma szczescie albo nie. tylko nieliczni sie odnajduja, bo maja po prostu szczescie i sa urodzonymi akwizytorami. reszta to plotki, omamione duzymi zarobkami. axa nie daje nic od siebie, tylko wymaga. zadnych narzedzi pracy. jak nie wyrobisz norm, a wierzcie mi, ze tylko nielicznym sie to udaje, to nie dostajesz nic. zapierd...asz przy telefonie, na spotkaniach kilka miesiecy po wiele godzin dziennie i nie dostajesz nic, jesli akurat w danym miesiacu nie naciagniesz paru frajerow na ubezpieczenia. axa wymaga brania dyzurow w biurze, ale nie placi za to nic.
patrzac realnie to maja drogie produkty w stosunku do innych. jesli klient nie jest totalnym idiota i porownuje miedzy ubezpieczycielami, to nie wybiera axa.
takze, jesli masz duzy zapas gotowki na zycie, to wchodzisz w branze. na rozmowach o prace wszystko wyglada cudownie na wykresach i w ustach rekruterow. byle tylko sciagnac jak najwiecej chetnych. to , ze potem nikt z lapanki nie zostaje, to nie wazne. za miesiac kolejna rektutacja i darmowa dostawa frajerow.
bazuja glownie na tym, co tez wpajaja na szkoleniach i zebraniach, ze kazdy nowy ma grono znajomych. a wedlug korpo znajomym najlatwiej wcisnac niechciane ubezpieczenia. potem znajomi maja swoich znajomych itd. tylko, ze ten model tez juz nie dziala, bo znajomi czy rodzina nie daja sie tak latwo wydymac. nie te czasy, ale korpo jakby tego nie zauwaza i uparcie cisnie swoja wizje zdobywania nowych klientow.
no i rodzynek. mozna dostawac od firmy kontakty do ludzi, ktorzy sie sami zglaszaja. sa to glownie kontakty, ktore sa rozsylane do wszystkich ubezpieczycieli, po wyrazeniu zainteresowania przez klienta na jakiejs stronie porownujacej ubezpieczenia. czyli axa dostaje w prezencie jak inni, ale przekazujac tobie, pobiera oplate. i to nie niemala. nie ma znaczenia, czy klient podpisze z toba umowe, czy nie. musisz zapalcic axa za to. czyli jesli nie zarabiasz, to mozesz nawet tracic pieniadze hehehe. poza tym firma nie robi nic z kradzieza danych, chociaz wie. i zanim ty zdazysz zadzwonic do otrzymanego kontaktu, okazuje sie, ze juz ktos podszywajacy sie pod axa rozmawial z nim hehe.
teraz podobno nowe zasady wprowadzili, jak zwykle "lepsze". nie mozesz prowadzic zadnej dzialalnosci poza tyraniem dla axa (absurd level expert), bo zaplacisz karę. takze, koniec z dorabianiem, gdyby tu slabo szlo. pojawily sie tez kary finansowe za brak aktywnosci, czyli bedziesz codziennie jak na etacie rzezbil, zeby kogos zlapac. generalnie dno i metr mułu.
jesli wiazesz z tym plany na utrzymanie sie, a nie jestes urodzonym akwizytorem z praktyka, to lepiej sie zastanow.
powyzej widze komentarz jakiejs Izy. wyglada ten komentarz tak naturalnie i prawdziwie, jak bajki podczas rektutacji i szkolen :)
2
Paulina 2017-04-04 08:48
@byly, a co możesz powiedzieć o plusach pracy w AXA Polska S.A.?
4
A.M. 2017-05-07 22:06
Dział Call Center w Likwidacji Szkód odradzam stanowczo. Jeden wielki bałagan, który tłumaczą integracją spółek. W praktyce jest to jednak kwestia licznych, lecz kiepskich managerów. Inna sprawa - wszechobecne kumoterstwo. Jeśli masz znajomych na wyższych stanowiskach to ok, jest szansa na awans po paru miesiącach, w innym przypadku będziesz 'zdobywać doświadczenie' kilka lat. O szkoleniach zapomnij, nie ma na to czasu. Kolejki non stop. Telefony odbierane są do ostatniego klienta, więc zapomnij o wyjsciu o 18.
Często muszisz zostawać kilkanaście minut, oczywiście za free, bez możliwości odbioru tych minut w innym terminie. To jest właśnie przykład jednego z licznych 'genialnych' pomysłów kierowników. W tym wszystkim kasa zupełnie przeciętna, ok 2400 do ręki. Dobrze ktos wyżej napisał - Axa dużo wymaga, ale nic nie daje od siebie. Rynek pracy w Polsce mocno się poprawił, dlatego warto omijać Chłodną, a na razie Chocimską szerokim łukiem.
5
Malwina 2017-05-08 08:09
Bardzo dziwię się osobom negatywnie oceniającym firmę. Poco tu pracują?
1
Paulina 2017-05-08 08:41
Zastanawiacie się nad podjęciem pracy w AXA Polska S.A.? Koniecznie sprawdźcie ich aktualne oferty pracy. Znajdziecie je na stronie internetowej firmy, gdzie przekieruje Was poniższy link:
https://axa.pl/o-nas/kariera/
1
AxaodPń 2017-05-09 15:59
Zwykłe kłamstwa i oszustwo!

Zasuwasz 2,5 miesiąca po to by odebrać fv z kwotą 0,00.

Wmawiają Tobie bzdury o leadach, pomocy, wsparciu gówno prawda nic takiego nie ma w tej firmie!

Podstawa?Hah śmiech!Na koniec miesiąca usłyszysz : '' nie zakwalifikowałeś się"...
1
Mamaxa 2017-05-09 17:19
Moi drodzy ja dostałam zajęcie komornicze zasiłku macierzyńskiego po urodzeniu dziecka.a hola.skoro odbierają mi pasy to poproszę o korektę faktur bo byłam ich kosztem tak? Ide z tym do prokuratury.
1
anon 2017-05-15 21:01
Mam pytanie, czy pracujesz jeszcze w struktura AXA czy już nie?
Pytam z czystej ciekawości. :)
1
Mentor 2017-05-16 22:16
Czy mógłby ktoś wyjaśnić mi dlaczego firma ma ofertę dla doradcy w Ostrawie? Czy powiększyli rejon działania czy jest jakiś inny cel? Bardzo mnie zainteresowało?
1
bazik 2017-05-18 15:09
Hey wszystkim.
W następnym tygodniu mam rozmowę w Axa Polska na Grzybowskiej na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży.
Ktoś coś napisze więcej na ten temat? Jak się pracuje w tej firmie? Czy to jest zwykły call center? Bo Pani przez telefon średnio rozmowna była...
3
Paulina 2017-05-18 15:19
@bazik w takim razie trzymamy kciuki. Koniecznie podziel się z nami swoimi wrażeniami po odbytej rozmowie kwalifikacyjnej. Może będziesz mieć również jakieś rady dla przyszłych kandydatów.
Kto na tę chwilę może pomóc użytkownikowi @bazik poznać więcej informacji o pracy na stanowisku specjalista ds. sprzedaży?
1
Obecny- zaraz były 2017-05-25 22:33
To co się w tym momencie dzieje w tej firmie przechodzi ludzkie pojęcie. To w jaki sposób pracownik jest traktowany to jest jeden wielki dramat. Jeszcze pracuję, ale bardzo mało brakuje do wypowiedzenia. Nie chcę wchodzić w szczegóły, bo te cwaniaki od weryfikacji postów to czytają.
7
Paulina 2017-05-26 09:15
@Obecny- zaraz były według Ciebie firma AXA Polska S.A. nie traktuje odpowiednio swoich pracowników. Dlaczego tak uważasz? W jaki sposób przejawia się ten brak szacunku? Czy taka sytuacja pojawia się w całej firmie, czy może w konkretnych działach?
1
Mirek 2017-06-05 11:56
Witam, czy mógłbyś ktos powiedzieć jak wygląda praca w dziale likwidacji szkód osobowych ? Zarobki, atmosfera itp. ?
1
Mentor 2017-06-06 19:44
Niektórzy tak bardzo narzekają a AXA ma sie dobrze. Nowa oferta pracy dla wielu ludzi, to chyba nie jest źle?
1
Jestem 2017-06-08 06:35
Mam pytanie do osób, które pracują lub pracowały w call center ubezpieczeń komunikacyjnych. Już wiem, że jest to umowa o pracę, z niepowalająca podstawą-2000 brutto. Jak realny jest system premiowy- motywacyjny? Można z niego wyciągnąć kolejne 2 tysiące, czy jest to wielki i nieosiągalny problem?
Z góry dziękuję
2
aanone 2017-06-11 21:50
Na łapę w pierwszych miesiącach dostajesz 1 773,83 zł + ewentualną premię, która może wynosić w granicach 50% podstawy brutto - maksymalnie rzecz jasna i pod warunkiem, że odbywasz rozmowy, które zostaną ocenione do wyliczenia tejże premii. Do tego w zależności od zarobków dostajesz do 200 zł w benefitach - w zależności na jakim progu zarobkowym jesteś. Wracając jeszcze do premii, jest ona obliczana na podstawie spełnienia kryteriów z losowo odsłuchanej rozmowy a także uzależniona jest od wskaźników w postaci wyrabiania celów takich jak kierowalność klientów do warsztatów partnerskich, kierowania szkód na uproszczoną ścieżkę likwidacji, proponowanie ugód w zamian za zrzeknięcie się prawa najmu pojazdu zastępczego.

Czy trudno takie targety wyrobić? I tak i nie, w zależności na jakiego klienta trafisz.
Zapytasz, czy warto zatrudnić się w takim cc? Odpowiem, to zależy - atmosfera w pracy nie jest zła, można liczyć na pomoc współpracowników, co jakiś czas odbywają się wszelakiego rodzaju szkolenia, raz w miesiącu odbywa się spotkanie zespołu, z którego w zasadzie nic nie wynika, ale dla samej atmosfery w pracy nie warto zawracać sobie głowy. Jeżeli jesteś świeży na rynku pracy i nie masz szczególnie dużych wymagań finansowych to taka praca może być odpowiednia.
Ja sobie daję spokój, ale wszystkim życzę powodzenia. W razie dodatkowych pytań proszę pytać.
3
Mentor 2017-06-12 08:47
AXA Polska to fajna firma, pracuję tu już dość długo.
1
Kasia 2017-06-12 17:32
1.40 od każdej sprzedanej polisy ( złoty czterdzieści) żal żal żal te prowizje
1
Mirunio 2017-06-18 15:36
AXA potrzebuje dużo osób na negocjatora ubezpieczeń, czyli dalszy rozwój?
1
Jestem 2017-06-19 13:05
@aanone
dziękuję za pomocne w podjęciu informacje :)
Aplikuje na stanowisko doradcy ds sprzedaży ubezpieczeń- czy tam również system prowizyjny jest uzależniony i powiązany z podstawą, czy jakoś zalezy od ilości sprzedanych/dosprzedanych polis?
I jeszcze jedno- piszesz o wynagordzeniu w "pierwszych miesiącach"- czy to oznacza, że po okresie próbnym istnieje mozliwośc negocjowania pensji?
pozdrawiam
1
dobryziomek 2017-06-21 01:20
Nie polecam, odbyłem dziś rozmowe o prace. Zaproszono mnie na rozmowe na zupelnie inne stanowisko ( ogloszenie na ktore aplikowalem to praca w back office,obieg dokumentow, praca na systemach oraz kontakt email z klientem- takie informacje zawieralo ogloszenie) w rezultacie była to infolinia. Zmarnowane pol dnia włacznie z dotarciem na spotkanie i powrotem :p co prawda proponuja umowe o prace,ale za 2000 brutto to niech sami siadaja i odbieraja te telefony w tym swoim BEKOFISIE :D. A można było uniknąć straty czasu gdyby w ofercie pracy wprost informowano, że poszukują osoby na infolinie za 2000 brutto... no cóż...
1
Mentor 2017-06-21 22:24
AXA idzie jak burza, w najnowszej ofercie mają zapotrzebowanie na wielu przedstawicieli ubezpieczeniowo - finansowych. To jakieś nowe projekty czy kierunki?
1
Rozczarowany 2017-06-26 23:26
Jest. Są takie braki kadrowe, że niedługo dyrektorzy siądą "na słuchawce". Odczuwam tylko frustracje, mam umowę, która niedługo dobiega końca - nie przedłużę, nawet jakby mi podwyżkę o 1000zł dali. A nie, wróć, jakie podwyżki?!? Dostało kilka osób i nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego i czy reszta dostanie wyrównywanie...
1
Lottka 2017-07-05 11:32
Cześć,
Czy osoba,która odbędzie choćby jeden dzień szkolenia w Axa, przygotowującego na określone stanowisko, rezygnuje z kolejnych dni to ponosi za to jakąś odpowiedzialność?
1
Zaskoczony 2017-07-13 13:39
Na jaka rekrutacje aplikowałeś? Z tego co widzę to jest oferta, która dokładnie informuje o tym, że jest to praca na słuchawce... ( usunięte przez administratora )
1
Maniek 2017-07-14 10:46
Zawsze będzie spór o wysokość wynagrodzenia , ważna jest atmosfera!
1
Paulina 2017-08-09 07:15
@Maniek a jak ta atmosfera prezentuje się w tym przypadku? Szczególnie dla nowych pracowników podczas pierwszych dni pracy - życzliwi współpracownicy to podstawa przyjaznego środowiska pracy.
1
ciekawska 2017-08-17 14:51
A ile w tej firmie zarabia PH albo manager?
Pytam bo takie stanowiska widzę też maja i na nie poszukują?
Ktos pracował? wie?
1
Marek 2017-08-17 23:17
Czy ktoś się orientuje dlaczego Axa ma tak długą listę ofert pracy? Czyżby mieli jakieś nowe projekty i potrzebują ludzi? Mam nadzieję, że przedstawiciel tu może zarobić.
1
Paulina 2017-08-20 16:31
@ciekawska na obecnym rynku pracy, często są proponowane różne warunki zatrudnienia na tym samym stanowisku - wynika to z wykształcenia, czy doświadczenia zawodowego. Najpewniej wziąć udział w rekrutacji, aby poznać naszą indywidualną ofertę pracy. Jak wygląda tutaj proces rekrutacyjny?
ciekawska 2017-08-21 07:43
No to mi odpowiedziałaś :)
Jak bym chciała brać udział w każdej rekrutacji to by mi życia brakło :)

wg mnie oferują marne warunki skoro nikt nic nie pisze
Marcin 2017-08-24 10:32
Jestem świeżo po dwóch etapach rektutacji (został jeszcze jeden-wizyta u dyrektora)
Rozmowa rekrutacyjna pytanka o priorytety w życiu, dlaczego akurat ja bym sprzedawał produkt na tym stanowisku, doświadczenia z poprzedniej pracy.
Rozmowa behawioralna przez telefon. Pytania o poprzednie stanowiska pracy plus pytanka jak zachowywałem się w danych sytuacjach. Całość około 40minut.
3 spotkanie na temat wynagrodzenia. I dopiero teraz było powiedziane ze muszę otworzyć swoją własna działalność. Wcześniej nie było na ten temat żadnej informacji stad moje zaskoczenie.
Niestety na otwarcie działalności żeby pracować pod kimś ponosząc odpowiedzialność tylko ja nie będę się godził.
1
Norbert 2017-08-25 08:18
Aplikowałem do AXA Polska i czekam na rozmowę. Mam pytanie dlaczego tak mało piszecie na forum? Myślę, że jest dobrze w firmie i nikomu się zbytnio nie chce pisać?
Paulina 2017-08-29 12:48
@ciekawska, @marcin opisał etapy rekrutacji, które w AXA Polska S.A. mają miejsce. Jak widać są trzy i opierają się głównie na kompetencjach miękkich. @marcin, dostałeś prognozę wynagrodzenia? Często założenie własnej działalności przy tego typu pracy jest bardziej opłacalne. Pytałeś o to?
Zostaw swoją opinię o AXA Polska S.A. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AXA Polska S.A.