logo AXA Polska S.A.

AXA Polska S.A.

Horst (Niemcy)

Opinie o AXA Polska S.A.

biceps 2015-10-22 20:25
Co to jest lupanar? Przykro mi to mówić, ale mieszkam na wsi i nie znam takiego słowa.
były 2015-10-23 10:47
A co, na wsi nie ma bibliotek? Trzeba poszerzać zasób swojego słownictwa.
2
były 2015-11-12 17:38
Chciałbym podkreślić, iż jest bardzo prawdopodobne, że po zatrudnieniu w Axa i rozstaniu się z tą firmą, można mieć duże problemy ze znalezieniem nowej, ciekawej pracy. Nawet na stanowiskach dyrektorów Departamentów - nie mówiąc już o przedstawicielach średniej kadry i szeregowych pracownikach - siedzą w tej firmie najzwyklejsze świnie. Pracowałem w Centrali, przede wszystkim stykałem się z ludźmi z dep. marketingu i obsługą klienta,więc wiem co mówię. To pewnie m.in. dlatego, że jak dasz parobkowi trochę władzy, zmienia się w świnię. Wynika to z tzw. mentalności chłopa pańszczyźnianego/fornala/lumpenproletariatu.
8
Masza 2015-11-20 18:17
Witajcie, tak czytam i czytam Wasze opinie, spostrzeżenia i po analizie dochodze do wniosku, że chyba lepie odpuścić ? Niedawno odpowiedziałam na ich ogłoszenia na doradce - zainteresowali się moją aplikacją lecz jakoś nie jestem teraz przekonana, Mam prace, stabilną i nie chce wpaść w jakieś "bagno". Dziwi mnie fakt, czego nigdy wcześniej nie spotkałam, że ten pracodawca często dzwoni i prosi o kontakt w sprawie posady mimo, że ja milczę. dziwne... powiedzcie mi, patrząc na zarobki, czas pracy, atmosfere, i możliwości awansu: warto czy nie warto ?
Windykaxa 2015-12-02 22:17
Jeżeli:
-masz grubą skórę,- nie masz dzieci,- masz gadane, nie przeraża Cię praca w telemarketingu i akwizycji,- masz oszczędności, które pozwolą Ci przetrwać miesiące, w których zarobisz tylko kilkaset złotych,- nie masz nic przeciwko zakładaniu działaności,- jesteś pewna, że znajdziesz pracę za kilkanaście miesięcy/kilka lat (kiedy już będziesz miała dość telemarketingu)... to w sumie i można spróbować. W innym wypadku daj sobie spokój i trzymaj się tego co masz.
1
agent ubezpieczeniowy 2015-12-13 20:19
Zaproszono mnie na spotkanie rekrutacyjne a mam wrażenie że celem spotkania był zakup ubezpieczenia albo garnków (podobna nachalność). Słabo
1
OWCA 2016-01-18 18:10
Zawód agenta ubezpieczeniowego to trudna profesja i nie dla każdego. Gigant finansowy, jakim jest AXA nie ponosi z tytułu zatrudniania agenta żadnych kosztów. Sam płacisz ZUS, podatki etc. Mimo to firma wymaga, że będziesz pracownikiem na wyłączność (nie wolno mieć innego zajęcia, choćby miało być zupełnie niezwiązane z doradztwem finansowym), do odrobienia są pańszczyźniane dyżury, za które nikt nie zapłaci, mimo, że masz być w biurze od-do. Dla najlepszych - premie, nagrody. Kiedy robisz plan- jesteś super. Kiedy polisa pada - nikt nie bada, jaki miałeś na to wpływ - firma traktuje Cię jak pospolitego złodzieja i każe oddać natychmiast wszystko, co z tytułu takiego kontraktu zarobiłeś. Firma zdecydowanie nie jest pro-kliencka, jest ciche przyzwolenie na działania z pogranicza etyki, byle wynik handlowy wpisywał się w plany, które są założone w centrali. Propaganda typu: projektujesz swój sukces nie ma żadnego przełożenia na realia. Agenta obarcza się winą za przełożone przez klienta spotkania i nieodebrane telefony. Jeśli nie jesteś pozbawioną skrupułów przekupą i potrafisz wcisnąć ludziom wszystko - będziesz zadowolony. Jeśli nie - poszukaj innej pracy.
3
Agent 2016-03-09 15:45
Stanowczo odradzam wspolprace z Axa.Praca polega glownie na pozyskiwaniu klientow przez telefon,wlasciwie wiekszosc dnia spedza sie na wyszukiwaniu kontaktow i umawianiu spotkan,co wbrew pozorom jest cholernie trudne,bo ludzie na haslo ubezpieczenia reaguja dosc specyficznie.Firma nie wspiera agenta w tej kwesti absolutnie,tylko od czasu do czasu dostaje sie tzw.leada,czyli przydzielony kontakt przez dyrektora,ktory jest odplatny,a zwykle konczy sie to tak ze klient zwyczajnie nie odbiera telefonu,wiec nasuwa sie tu mysl,ze te leady sa jakies "lewe".Ogolnie praca absorbuje umysl dosc mocno,jest duza presja ze strony manadzerow i codzienne raportowanie umowionych spotkan oraz odbytych telefonow.Ogolnie jesli ktos sobie mysli ze bedzie mial wlasna dzialalnosc i dzialal wedle wlasnego schematu,nie normowany czas pracy itp to niech zapomni o wspolpracy z nimi.Firma wymaga bardzo duzego wkladu wlasnego nie dajac nic w zamian tak naparwde,zabraniaja wspopracy w tym samym czasie z inna firma,co jest cholernie egoistyczne z ich strony,bo wiedza ze ubezpieczenia na zycie to bardzo ciezki rynek,oplaty sa co miesiac ,a zarobek mniej wiecej co 2-gi przy dobrych wiatrach.Nie polecam szczegolnie tym co musza placic pelny zus i wogole wypadaloby to potraktowac jaka prace dodatkowa,a nie jako glowne zrodlo zarobku,bo mozna sie mocno rozczarowac..
3
Perna 2016-03-09 19:43
Czy ktoś słyszał coś lub zna p. Ewę Węgielską? dyrektor oddziału w Krakowie i mógłby się wypowiedzieć?
Anna 2016-03-15 10:51
Prowizjami,ktore nie sa moje na zawsze,bo jesli polisa padnie trzeba je zwrocic,a wiec teoretycznie rzecz ujmujac ,prowizje sa moje i moge je wydac dopiero po roku od podpisania umowy w okresie stazowym ,a po dwoch latach po tym okresie i trzeba je zwrocic nawet wtedy gdy juz zakonczy sie wspolprace z Axa
max 2016-05-05 14:27
ola możesz tam zarobić te 3000 jeśli masz dużą sprzedaż, podstawa to najniższa krajowa. Byłem tam na rozmowie, zaprosili mnie do współpracy ale podziękowałem. W czasie rozmowy próbowali wymusić na mnie dyspozycyjność w weekendy, co na samym początku zaznaczyłem, ze nie wchodzi w grę.
Ogólnie nie żałuję tej rozmowy, pytania od rekrutera były interesujące
1
lubie_placki 2016-07-11 14:15
Cześć,
Dzisiaj dostałem zaproszenie na rozmowę w sprawie pracy a AXA. Jak to wygląda ze strony podpisania umowy, czy nadal obowiązuję weksel oraz czy będzie trzeba oddać kasę za zakończenie współpracy?
Ed 2016-07-25 17:55
Praca, która wszystkie ryzyka przenosi na pracownika. Są tacy, którym się udaje, większości raczej nie, bo dla przeciętnego klienta nazwa agent ubezpieczeniowy to synonim oszusta i złodzieja. Prowizja sprzedażowa to bez mała 50% składki, trudno więc oczekiwać, aby przy tak wysokich kosztach dystrybucji produkt był atrakcyjny. AXA największy nacisk kładzie na ubezpieczenia osobowe osób fizycznych. Zwykła komiwojażerka, a kto potrafi sprzedawać do firm czy urzędów, ten nie ma czego w AXA szukać.
asia 2016-07-28 17:34
Witam, może wypowie się ktoś kto pracuje w centrali w Warszawie na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta w Axa Direct?Wiem,że oprócz obsługi klientów którzy dzwonią do firmy trzeba do nich dzwonić i proponować dokupienie dodatkowego ubezpieczenia. Wynagrodzenie to podstawa +premia. Czy warto się w to pakować? Pytam bo byłam na rozmowie rekrutacyjnej i jestem ciekawa.
Monika 2016-08-11 00:19
Witam
Zastanawiam się nad podjęciem w tej firmie pracy na stanowisku doradca ds ubezpieczen -obsługa klienta call center. Czy ktoś z Was pracował na tym stanowisku i mógłby przybliżyć na czym w praktyce polega ta praca ( chodzi mi o to czy są to przedłużenia umów i infolinia przychodząca czy trzeba robić tez coś innego np pozyskiwać nowych klientów ) no i oczywiście jakie zarobki, i czy praca pn-pt czy weekendy również ?
gnom88 2016-09-05 17:43
Dział sprzedaży to jakaś klęska. Przedpotopowy system zarządzania zasobami ludzkimi narzucany przez kierownictwo. Rotacja ludzi jest ogromna. Do doradcy z działu sprzedaży należy mnóstwo obowiązków absolutnie niesprzedażowych, które pochłaniają mnóstwo czasu, a nie dają zysku!!! Za brak ich realizacji trafia się na dywanik i do systemu błędów. Doradcy potrąca się z pensji za rzeczy, na które niekoniecznie ma wpływ. Atmosfera z początku niby fajna. Dopiero potem wychodzi szydło z wora i okazuje się, że każdy na siebie szczuje i donosi. Oczywiście przykład idzie z góry od koordynatorów.
Jest tam kilka przyzwoitych osób pośród z kadry zarządzającej. Jednak są oni w dużej mniejszości. Nie ma w ogóle indywidualnego podejścia do pracownika. A naprawdę wartościowych, najlepszych sprzedawców z najdłuższym stażem po prostu się nie szanuje, tylko opier...
Zarobki są absolutnie niewspółmierne do nakładu pracy i ogromu stresu jaki tam się każdego dnia przeżywa.
1
Doświadczony 2016-09-16 09:29
A jak wyglada praca u zarobki w dziale windykacji?
Akurat jest nabór na specjalistę ds. Windykacji.
Niunio :) 2016-09-16 18:48
Właśnie, własnie, skrobnie ktos coś , jak wyglada praca w windykcji, bom ciekawy........
shhh 2016-09-16 20:11
Hej, a jaka jest teraz wypłata? Dzięki za odpowiedź
Hej 2016-10-25 15:50
Pracowalam w centrali 15 lat i chyba Cie ponioslo chłopie z ta opinia
były 2016-10-31 11:58
No i co z tego, że pracowałaś w Centrali 15 lat. O czym to świadczy i co z tego wynika? Może byś napisała? Nie poniosło mnie, wręcz przeciwnie, byłem "delikatny" w naświetleniu tego, co działo się w tej firmie.
1
nick 2016-11-12 13:48
Travel/Medical assistance porazka jakas... Nie sprawdzono poziomu jezykowego, kasa marna, w swieta, nocki, weekendy, koszmar!!!!!!! Panowie troche powinni sie okielznac, bo osoby z zewnatrz siedza na korytarzu, a przeklenstwa leca raz po raz... kultura osobista w miejscu pracy? nie tam. najlepiej jeszcze pracowac z kilkoma jezykami za taka sama kase... PORAŻKA, chyba ze ktos lubi w sylwestra na sluchawce siedziec ;)
Karolina 2016-11-15 16:25
Pracuje ktoś w sprzedaży ? Jak wyglądają zarobki ? Praca od pn do pt czy też weekendy ?
ktos 2016-11-15 20:22
świątek, piątek, every f****** day
Kasia 2016-11-17 13:36
2 brutto
Caly dzień połączenia tel
Praca 8 -22
Magd 2017-01-01 15:20
Oszuści tam pracują i wynoszą dane osobowe.
Adi 2017-01-01 16:21
Warszawa naj więksi oszuści i dane wynoszą zwolnić wszystkich.
Mentor 2017-01-06 18:51
Firma znana na rynku, ma swoją renomę. Myślę , że taka nielojalna postawa pracowników to efekt zbyt dużego zaufania jakim szefostwo ich obdarzyło, a szkoda.
Nikoś 2017-01-17 08:27
Witam! Chciałbym się czegoś dowiedzieć o oddziale w Szczecinie, przy ulicy Zbożowej 4. Jak wyglądają zarobki, warunki pracy oraz atmosfera? Z góry dziękuję.
Obrońca 2017-01-20 15:08
Potężna firma nie będzie zatrudniała ludzi , którzy sobie nie radzą . Takie są zasady rynku.
Ba ... 2017-02-09 20:35
Nikosiu, czy udało Ci się coś ustalić o Zbożowej ?
Metalka 2017-02-13 08:30
Współpracuję z AXA prowadząc placówkę i jestem bardzo zadowolony. To są profesjonaliści, działają sprawnie i bez problemów. Temat ubezpieczeń to trudna działka a mimo to jest ok. i dzięki temu ja również jestem zadowolony.
Paulina 2017-02-28 11:52
Jak wygląda praca w AXA Polska S.A.? Podzielcie się swoimi doświadczeniami ;)
michau 2017-03-22 13:22
Cześć,
Również chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca w dziale obsługi klienta?
W ogłoszeniu, które znalazłem jest informacja, że wynagrodzenie to podstawa + premie - od czego to jest uzależnione? Jaka jest podstawa?
Dziękuję i pozdrawiam
Paulina 2017-03-22 13:36
@michau myślisz o aplikowaniu? Z pewnością również wszystkich informacji dowiesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
michau 2017-03-22 13:49
Myślę o aplikowaniu dlatego też wcześniej chciałbym się dowiedzieć jak jest w firmie i czy warto :)
Iza 2017-03-27 10:10
AXA Polska S.A. jest dla mnie bardzo dobrym miejscem pracy.
byly 2017-04-03 20:11
podziele sie, bo juz na szczescie podziekowalem za wspolprace. i na szczescie przed wprowadzeniem nowych zmian. korpo jak to korpo, nastawione tylko na dojenie frajerow klientow. wciskanie na sile zbednych ludziom opcji. firma oderwana od realiow, z ogromna rzesza wszelkiej masci dyrektorow, zarzadzajacych, koordynatorow i innego badziewia, na ktore trzeba zarobic. szkolenia, ktore serwowala i serwuje axa to smiech na sali. ucza i kaza robic rzeczy, od ktorych kazdy potencjalny klient juz dostaje konwulsji jak sie zadzwoni. ale trenerzy zarabiaja grube tysie na wpajaniu frajerom swoich przestarzalych bajerow. na szkoleniach probuja robic pranie mozgu, jaka to niesamowita misja, jak ratuja zycie ludziom dajac potem pieniadze, cuda na kiju. a na zebraniu slyszysz, ze masz wciskac ludziom jakies [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na ktorym axa dobrze trzepie kase, za to dla klienta jest zupelnie nieoplacalne, ale drogie. bo krawaciarze z centrali wymyslili kolejne niesamowite cudo dla ludu i axa moze na tym zarobic, jak sie bedzie sprzedawac (tak naprawde to nie tylko domena axa, tylko calej branzy).
jak w kazdej branzy, albo sie ma szczescie albo nie. tylko nieliczni sie odnajduja, bo maja po prostu szczescie i sa urodzonymi akwizytorami. reszta to plotki, omamione duzymi zarobkami. axa nie daje nic od siebie, tylko wymaga. zadnych narzedzi pracy. jak nie wyrobisz norm, a wierzcie mi, ze tylko nielicznym sie to udaje, to nie dostajesz nic. zapierd...asz przy telefonie, na spotkaniach kilka miesiecy po wiele godzin dziennie i nie dostajesz nic, jesli akurat w danym miesiacu nie naciagniesz paru frajerow na ubezpieczenia. axa wymaga brania dyzurow w biurze, ale nie placi za to nic.
patrzac realnie to maja drogie produkty w stosunku do innych. jesli klient nie jest totalnym idiota i porownuje miedzy ubezpieczycielami, to nie wybiera axa.
takze, jesli masz duzy zapas gotowki na zycie, to wchodzisz w branze. na rozmowach o prace wszystko wyglada cudownie na wykresach i w ustach rekruterow. byle tylko sciagnac jak najwiecej chetnych. to , ze potem nikt z lapanki nie zostaje, to nie wazne. za miesiac kolejna rektutacja i darmowa dostawa frajerow.
bazuja glownie na tym, co tez wpajaja na szkoleniach i zebraniach, ze kazdy nowy ma grono znajomych. a wedlug korpo znajomym najlatwiej wcisnac niechciane ubezpieczenia. potem znajomi maja swoich znajomych itd. tylko, ze ten model tez juz nie dziala, bo znajomi czy rodzina nie daja sie tak latwo wydymac. nie te czasy, ale korpo jakby tego nie zauwaza i uparcie cisnie swoja wizje zdobywania nowych klientow.
no i rodzynek. mozna dostawac od firmy kontakty do ludzi, ktorzy sie sami zglaszaja. sa to glownie kontakty, ktore sa rozsylane do wszystkich ubezpieczycieli, po wyrazeniu zainteresowania przez klienta na jakiejs stronie porownujacej ubezpieczenia. czyli axa dostaje w prezencie jak inni, ale przekazujac tobie, pobiera oplate. i to nie niemala. nie ma znaczenia, czy klient podpisze z toba umowe, czy nie. musisz zapalcic axa za to. czyli jesli nie zarabiasz, to mozesz nawet tracic pieniadze hehehe. poza tym firma nie robi nic z kradzieza danych, chociaz wie. i zanim ty zdazysz zadzwonic do otrzymanego kontaktu, okazuje sie, ze juz ktos podszywajacy sie pod axa rozmawial z nim hehe.
teraz podobno nowe zasady wprowadzili, jak zwykle "lepsze". nie mozesz prowadzic zadnej dzialalnosci poza tyraniem dla axa (absurd level expert), bo zaplacisz karę. takze, koniec z dorabianiem, gdyby tu slabo szlo. pojawily sie tez kary finansowe za brak aktywnosci, czyli bedziesz codziennie jak na etacie rzezbil, zeby kogos zlapac. generalnie dno i metr mułu.
jesli wiazesz z tym plany na utrzymanie sie, a nie jestes urodzonym akwizytorem z praktyka, to lepiej sie zastanow.
powyzej widze komentarz jakiejs Izy. wyglada ten komentarz tak naturalnie i prawdziwie, jak bajki podczas rektutacji i szkolen :)
Paulina 2017-04-04 08:48
@byly, a co możesz powiedzieć o plusach pracy w AXA Polska S.A.?
1
A.M. 2017-05-07 22:06
Dział Call Center w Likwidacji Szkód odradzam stanowczo. Jeden wielki bałagan, który tłumaczą integracją spółek. W praktyce jest to jednak kwestia licznych, lecz kiepskich managerów. Inna sprawa - wszechobecne kumoterstwo. Jeśli masz znajomych na wyższych stanowiskach to ok, jest szansa na awans po paru miesiącach, w innym przypadku będziesz 'zdobywać doświadczenie' kilka lat. O szkoleniach zapomnij, nie ma na to czasu. Kolejki non stop. Telefony odbierane są do ostatniego klienta, więc zapomnij o wyjsciu o 18.
Często muszisz zostawać kilkanaście minut, oczywiście za free, bez możliwości odbioru tych minut w innym terminie. To jest właśnie przykład jednego z licznych 'genialnych' pomysłów kierowników. W tym wszystkim kasa zupełnie przeciętna, ok 2400 do ręki. Dobrze ktos wyżej napisał - Axa dużo wymaga, ale nic nie daje od siebie. Rynek pracy w Polsce mocno się poprawił, dlatego warto omijać Chłodną, a na razie Chocimską szerokim łukiem.
3
Malwina 2017-05-08 08:09
Bardzo dziwię się osobom negatywnie oceniającym firmę. Poco tu pracują?
Paulina 2017-05-08 08:41
Zastanawiacie się nad podjęciem pracy w AXA Polska S.A.? Koniecznie sprawdźcie ich aktualne oferty pracy. Znajdziecie je na stronie internetowej firmy, gdzie przekieruje Was poniższy link:
https://axa.pl/o-nas/kariera/
AxaodPń 2017-05-09 15:59
Zwykłe kłamstwa i oszustwo!

Zasuwasz 2,5 miesiąca po to by odebrać fv z kwotą 0,00.

Wmawiają Tobie bzdury o leadach, pomocy, wsparciu gówno prawda nic takiego nie ma w tej firmie!

Podstawa?Hah śmiech!Na koniec miesiąca usłyszysz : '' nie zakwalifikowałeś się"...
Mamaxa 2017-05-09 17:19
Moi drodzy ja dostałam zajęcie komornicze zasiłku macierzyńskiego po urodzeniu dziecka.a hola.skoro odbierają mi pasy to poproszę o korektę faktur bo byłam ich kosztem tak? Ide z tym do prokuratury.
anon 2017-05-15 21:01
Mam pytanie, czy pracujesz jeszcze w struktura AXA czy już nie?
Pytam z czystej ciekawości. :)
Mentor 2017-05-16 22:16
Czy mógłby ktoś wyjaśnić mi dlaczego firma ma ofertę dla doradcy w Ostrawie? Czy powiększyli rejon działania czy jest jakiś inny cel? Bardzo mnie zainteresowało?
bazik 2017-05-18 15:09
Hey wszystkim.
W następnym tygodniu mam rozmowę w Axa Polska na Grzybowskiej na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży.
Ktoś coś napisze więcej na ten temat? Jak się pracuje w tej firmie? Czy to jest zwykły call center? Bo Pani przez telefon średnio rozmowna była...
Paulina 2017-05-18 15:19
@bazik w takim razie trzymamy kciuki. Koniecznie podziel się z nami swoimi wrażeniami po odbytej rozmowie kwalifikacyjnej. Może będziesz mieć również jakieś rady dla przyszłych kandydatów.
Kto na tę chwilę może pomóc użytkownikowi @bazik poznać więcej informacji o pracy na stanowisku specjalista ds. sprzedaży?
Obecny- zaraz były 2017-05-25 22:33
To co się w tym momencie dzieje w tej firmie przechodzi ludzkie pojęcie. To w jaki sposób pracownik jest traktowany to jest jeden wielki dramat. Jeszcze pracuję, ale bardzo mało brakuje do wypowiedzenia. Nie chcę wchodzić w szczegóły, bo te cwaniaki od weryfikacji postów to czytają.
Paulina 2017-05-26 09:15
@Obecny- zaraz były według Ciebie firma AXA Polska S.A. nie traktuje odpowiednio swoich pracowników. Dlaczego tak uważasz? W jaki sposób przejawia się ten brak szacunku? Czy taka sytuacja pojawia się w całej firmie, czy może w konkretnych działach?
Zostaw swoją opinię o AXA Polska S.A. - Horst (Niemcy)
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AXA Polska S.A.