Pisząc z perspektywy działu Renault w Nijfof Wassink niestety mam dużo negatywnych wspomnień. Praca polegać miała na sprzedaży nowych pojazdów, szukaniu nowych klientów + administracja. Początek fajny, wdrożenie, szkolenia itd. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Ten etap był był niejako narzucony przez centralę N-W oraz Renault. Niestety później coraz więcej miał do powiedzenia Maciek - "szef" sprzedaży. I tak sobie szefował - pojedź tu, zrób to, zawieź tamto, pojedź tam, jedziemy na szkolenie 3 dni i wiele wiele innych bzdur niezwiązanych z pracą. Następnie... miał pretensje, że nie było wyników! :D Mówiłem otwarcie, że marnujemy czas na te jego durne polecenia i pomysły. Brak reakcji. A właściwie była - chłop nie ma jaj i nie dał rady przyznać racji. Pewnego razu było zorganizowane szkolenie 2-3 dniowe na morzem na jakiś absurdalny temat. Pojechaliśmy w 8-9 osób w tym Maciek. 8 osób zgodnie stwierdziło, że zmarnowany czas oprócz... oprócz Maćka. Był dumny jak to pięknie nam zmarnował czas. Kolejny przykład: co poniedziałek "zebranie" temat. OBOWIĄZKOWE. Temat - żaden :D Po prostu ma być i już. Firma Nijhof Wassink (teraz Nijwa) jest bardzo fajna, marka Renault też spoko. W 100% nie polecam pracy jeśli przełożonym jest Maciek.
W NW jest kilku równorzędnych dyrektorów, każdy odpowiada za inny dział. Jeden za serwis, jeden za Leasing, jeden za Volvo i jeden za Renault, jest jeszcze dyrektor finansowy. W zależności w którym dziale pracujesz, takiego masz Dyrektora. Renault to najmniejszy dział w firmie i raczej na uboczu, chyba też przez szefa … co to kasy ciężko powiedzieć cokolwiek
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Nijhof-Wassink Sp. z o.o.?
Pracowałem w tej firmie jako sprzedawca pojazdów, najgorszy zakład w jakim pracowałem. Byłeś od wszystkiego od jeżdżenia po części gdzieś na tzw. pół drogi czasami zajmowało twój czas pracy jakieś 3-4h ponieważ serwis potrzebował ramienia wycieraczki. A później handlowiec był rozliczany z tego. A czemu tak a czemu tak ? A jak skoro byłem po części. Dostajesz służbowy samochód zazwyczaj już zdezelowany szrot w którym nic nie działa. Jak coś sprzedaż to dostaniesz ochłap w postaci marnej premii do tego podstawa też marna. Dodatkowo przez pierwszy miesiąc pracy pracujesz na warsztacie
Ile jest zmian w Nijhof-Wassink Sp. z o.o.?
Pisząc z perspektywy działu Renault w Nijfof Wassink niestety mam dużo negatywnych wspomnień. Praca polegać miała na sprzedaży nowych pojazdów, szukaniu nowych klientów + administracja. Początek fajny, wdrożenie, szkolenia itd. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Ten etap był był niejako narzucony przez centralę N-W oraz Renault. Niestety później coraz więcej miał do powiedzenia Maciek - "szef" sprzedaży. I tak sobie szefował - pojedź tu, zrób to, zawieź tamto, pojedź tam, jedziemy na szkolenie 3 dni i wiele wiele innych bzdur niezwiązanych z pracą. Następnie... miał pretensje, że nie było wyników! :D Mówiłem otwarcie, że marnujemy czas na te jego durne polecenia i pomysły. Brak reakcji. A właściwie była - chłop nie ma jaj i nie dał rady przyznać racji. Pewnego razu było zorganizowane szkolenie 2-3 dniowe na morzem na jakiś absurdalny temat. Pojechaliśmy w 8-9 osób w tym Maciek. 8 osób zgodnie stwierdziło, że zmarnowany czas oprócz... oprócz Maćka. Był dumny jak to pięknie nam zmarnował czas. Kolejny przykład: co poniedziałek "zebranie" temat. OBOWIĄZKOWE. Temat - żaden :D Po prostu ma być i już. Firma Nijhof Wassink (teraz Nijwa) jest bardzo fajna, marka Renault też spoko. W 100% nie polecam pracy jeśli przełożonym jest Maciek.
A można w tej firmie mieć inne przełożonego, czy jest on tam jedyny na stanowisku kierowniczym? Dało radę pogadać o metodach pracy tego gościa z kimś z centrali, czy ma on całkowicie wolną rękę w delegowaniu obowiązków? I jak było z zarobkami? Piszesz, że żalił się na brak wyników i nie przyjmował argumentów. Jak to się odbijało na wypłacie?
W NW jest kilku równorzędnych dyrektorów, każdy odpowiada za inny dział. Jeden za serwis, jeden za Leasing, jeden za Volvo i jeden za Renault, jest jeszcze dyrektor finansowy. W zależności w którym dziale pracujesz, takiego masz Dyrektora. Renault to najmniejszy dział w firmie i raczej na uboczu, chyba też przez szefa … co to kasy ciężko powiedzieć cokolwiek
Zgadzam się z opinią i odczuciami części z opisujący. Szef sprzedaży to zakompleksiona osoba oderwana od rzeczywistości. Styl rodem z lat 90. Wieczne niezadowolenie i pretensje mimo dużego zaangażowania. Możliwość wypracowania premii tylko po poświęceniu czasu prywatnego którego nie uznają a wypoczynek się należy. Bo jak tu efektywnie pracować.Tak jest w każdym oddziale gdzie zarządza ten pseudo manager sprzedaży. Atmosfera to stypa.
Mimo wszystko - nie powinieneś pisać w taki sposób o innych osobach, które pracują w Nijhof-Wassink. Co do premii - rozumiem, że ciężko ją wypracować, ale dobrze jest docenić fakt, iż jest ona w ogóle możliwa do uzyskania. A co z możliwościami awansu? Istnieją takowe?
Proszę czytać opinię ze zrozumieniem. Premia możliwa poświęcając czas prywatny a to nie jest pozytywne. Powinna być osiągalna w normalnym trybie pracy. Jeżeli uważasz, że jest to ok to to tylko Twoja opinia. Co do informacji o "jakimś" kierowniku to co w tym złego?? Taka jest opinia i nikogo ona nie obraża.
Szef sprzedaży (teraz chyba w ramach awansu i niebywałych sukcesów ograniczony do szefowania sprzedaży tylko Renault Trucks) nie polecam pracy pod zarządzaniem tej osoby z powodu braku kompetencji menadżerskich (mimo wielu szkoleń) do tego brak umiejętności słuchania oraz wiecznymi pretensjami( to jest moja subiektywna ocena). Dział Renault to w sumie jedna osoba pracująca już od kilkunastu lat sprzedając tą markę (wielki Szacun dla niego. Cud że jest w stanie tam wytrzymać i nie zwariować). Rotacja w dziale sprzedaży zawrotna przez co klienci do firmy podchodzą z niechęcią i nowe osoby mają bardzo trudno. Co do Volvo to tam jest od jakiegoś czasu nowy Szef sprzedaży i chyba zmiana jest pozytywna i widziałem że w sprzedaży jest ciągle jest ta sama ekipa. Auta lepsze są w grupie Volvo i teraz chyba wszystkie mają gps. Jako handlowiec odpowiadasz za wszystko, totalnie za wszystko. Jak nie masz podkładki w postaci e-maila że zleciłeś zadanie które zostało nie wykonane lub źle wykonane to na 99% będzie Twoja wina. Ja osobiście nie polecam tej firmy (to moja osobista opinia).
Witam, jakie obowiązki i wymagania są na stanowisku doradca serwisowy?
Witam najlepiej dowiedzieć się u źródła, jeśli jest otwarta rekrutacja wówczas na stronie firmowej www , w zakładce kariery znaleźć można pełną informację co firma oferuje i czego oczekuje od kandydata;)
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w Nijhof-Wassink?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Nijhof-Wassink?
Omijać firmę szerokim łukiem - szkoda czasu i nerwów na niekompetencje pseudo - managerów.
Możesz coś więcej powiedzieć aplikuje na stanowisko specjalisty ds sprzedaży ciężarówek w Rzgowie, chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć ale w internecie mało informacji odnośnie warunków pracy,atmosfery itd
Czy można wybrać sobie zmianę, która odpowiada bardziej?
Jedna z największych w Kutnie firm ,dobry sprzęt Ale młodym kierowca nie dają szansy, że coś się zmieniło . Kiedyś. Starałem się do firmy dostać ale bez dobrego doświadczenia to olewali. Człowieka . Więc zostały prywatne firmy które dają szansę. I panuje bardziej kameralna atmosfera
Witam firma daje również możliwość zatrudnienia młodym stażem kierowcom, nawet takim świeżo po zrobieniu uprawnień. Jednak ze względu na czas potrzebny na wdrożenie nowego nie ma takiej oferty ciągłej. Ja tak właśnie przyjąłem się do firmy. Pracownik NW
Jeśli chodzi o transport to moi koledzy są żulami chyba ich spod sklepu wzięli
A wystarczy być dobrym pracownikiem, którego firma ceni a opinia byłaby zupełnie inna bo firma jest ok!!!!
Jeśli ktoś nie potrafi utrzymać się w dobrej firmie nie powinien innych obrażać.
Jak lubisz wchodzić w (usunięte przez administratora) i donosić na kolegów to wszędzie się prawie utrzymasz..coś do zarządu polskiego firmy to faktycznie masakra
Proszę Cię, byś napisał więcej na temat tego, jak pracuje się w Nijhof-Wassink. Co konkretnie zmieniłbyś tam, żeby praca była dla Ciebie bardziej satysfakcjonująca? Osoby, które chciałyby zatrudnić się w tym miejscu, na pewno będą Ci wdzięczne za sprawdzone informacje.
@Miro a czy Ty jesteś pracownikiem nijhof-wassink? Jeśli tak, to czy możesz napisać dlaczego konkretnie uważasz tę firmę za dobrą? Jak oceniasz atmosferę i warunki zatrudnienia? Jeżeli podzielisz się z nami swoimi przemyśleniami, będzie to bardzo cenna wskazówka dla osób chcących zdobyć rozeznanie.
Czy poleciłby ktoś z Was pracę w firmie nijhof-wassink? Jak tak, to dlaczego?
Nie,nie polecil bym,Zarzad to kretacze bez zasad i honoru,Pan Mansfeld nie zasluguje na poda nie reki
Niestety muszę się zgodzić z tą opinią, firma zarządzana przez pseudo managerów, którzy stosują metody z lat 90tych (wazeliniarstwo i donosicielstwo Mike widziane). Nie polecam
@Szczery a możesz napisać, dlaczego tak surowo oceniasz zarząd firmy? Są to dość poważne oskarżenia, a dodatkowo niektórzy mogą odebrać to jako obrazę innych użytkowników, która według regulaminu forum jest niedozwolona. Są to powody, dla których warto byłoby, abyś napisał konkrety, które powodują, że Twoje nastawienie wobec nijhof-wassink jest takie, jak zaprezentowałeś.
Może ktoś podpowie czy firma ma jakieś oferty pracy?
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje kierowców?
(usunięte przez administratora) to komplement.wszystko ładnie z zewnątrz pitu,pitu.Rozmowy z zarządem przyjemność ,rzeczywistość masakra.Panowie bez zasad i honoru,omijać :(najgorszy pracodawca jakiego spotkałem
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nijhof-Wassink Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Nijhof-Wassink Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nijhof-Wassink Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!