logo Farmacol S.A.

Farmacol S.A.

Gdańsk

Opinie o Farmacol S.A.

Znawca 2014-06-18 09:05:11
Raczej o kase chodzi, na umowe zlecenie z dnia na dzien zwolnic cie moga i mniej odprowadzaja, urlop ci sie nie nalezy, to jest system poprostu tam.
Znawca 2014-06-18 09:08:12
No i praca na akor jest, a nie godzinowa czyli jak zasuwasz w pocie czola ile "sie wypocisz" tyle dostaniesz.
Znawca 2014-06-18 09:09:49
I praca na akord w pocie czoła, ile sie "wypocisz" tyle dostaniesz.
Marek 2014-06-19 21:56:03
Zmienic warunki pracy mozyna tylko poprzey wspolna rewolucje sila lezy w ludziach, tylko ze niewelu jest swiadomych swojej sily.
Dawny 2014-06-20 08:53:53
A co robi terza Lele?? :)
Marek 2014-06-23 18:56:41
Jak wspolnie wszyscy naraz by pokazali sprzeciw takiemu pracodawcy to by musiał sie ugiac bo wszystkich naraz nie zwolni bo zakład na jakis czas by musiał zamknac zeby nowych zrekrutowac.
Marek 2014-06-23 18:57:28
Jak wspolnie wszyscy naraz by pokazali sprzeciw takiemu pracodawcy to by musiał sie ugiac bo wszystkich naraz nie zwolni bo zakład na jakis czas by musiał zamknac zeby nowych zrekrutowac.
Marek 2014-06-25 19:38:31
Sa portale spolecznosciowe moza wszystkich skrzyknac. Trzeba wykorzystac nowe technologie.
Marek 2014-06-25 19:39:15
Sa portale spolecznosciowe moza wszystkich skrzyknac. Trzeba wykorzystac nowe technologie.
1
Marek 2014-06-27 16:21:36
Jak sie nie wyprupoje nigdy czlowiek sie nie dowie co by było.
Marek 2014-06-27 16:23:16
Jak sie nie wypruboje nigdy czlowiek sie nie dowie co by było.
Agnieszka 2014-07-08 14:49:43
A to prawda ze tam u was w farmacolu za rega lami i bagarytami sie ludzie miedzy soba obcalowywuja itp rzeczy robia? Bo tak slyszalam.
Agnieszka 2014-07-25 15:17:08
No mowicie czy to prawda ze za bagarytami sie dzieje???
1
Magda 2014-07-30 09:29:28
To prawda ze w farmacolu nielubiezne rzeczy sie na magazynie dzieja?
Kamila 2014-08-11 08:49:56
To prawda u nas sie dzieje za bagarytami a szczegolnie na nocnej zmianie :) :-P
dawny 2014-08-21 15:32:37
A Bartek ze zmiany nadal tam pracuje?
dawny 2014-08-26 11:00:38
Wchodzi wogole ktos jescze tu z pracownikow farmacolu???
dawny 2014-09-15 18:50:45
A farmacol jeszcze wogole isnieje???
dawny 2014-09-19 17:37:23
Zyje jeszcze ten cały farmacol???
Magda 2014-10-10 10:13:39
Szukaja we farmacolu pracownikow?
dawna pracownica 2014-11-03 12:40:53
W farmacolu na zlecenie pracujesz wiec jak cie w pracy nie ma kasy nie masz. A do biurowej tylko na callcenter zamowienia szukaja.
Znam się na swojej robocie... 2014-11-14 18:08:09
Praca biurowa to nie logistyka. Mylisz pojęcia. Odpadasz na dzień dobry...
Malina 2014-11-17 10:12:42
A ty kim jestes??? Szefem szefow???
pracownica 2014-11-21 09:30:02
Wypłaty takie sobie sa.
tata 2014-11-23 01:07:08
Beznadziejna praca bez przyszłości sami kolesie zarobki marne trzymać się jak najdalej/Szef jest śmierdzielem PACHA kupa smiechu
rob 2014-11-23 01:11:08
Pacha podobno trenuje pilke a co jak się smierdziel spoci?kawalerka pachy paruje
pracownica 2014-11-25 15:25:46
Jak chce sie pracowac na akkord byc obserwowanym wszedzie przez kamery jak w big brother (na wc jeszcze nie maja kamer ale to moze byc tylko kwestia czasu heh mowiac polzartem) i pracowac na zlecenie za male pieniadze i miec potracone za braki to polecam ta firme.
elizabet tajlor 2014-12-02 11:00:12
Jak kradniecie to wam potrącają.jak nie chce się robić to małe pieniądze.jak struga się głąba to was obserwują
pracownica 2014-12-03 17:28:28
A ty kim jestes? Moze kumplem kierownika co??
pracownica 2014-12-08 18:46:49
Jak jestes taki hojrak mow kim jestes???
elizabet tajlor 2014-12-09 17:08:37
Tak..jestem kumplem kierownika.dzięki temu lepiej zarabiam
pracownica 2014-12-10 17:32:10
To w tyłek szefowi codziennie wchodzisz? :-D
elizabet tajlor 2014-12-11 16:27:37
Codziennie.i przy każdej okazji
pracownica 2014-12-11 17:32:06
To musisz niezle cuchnac :-D
dawny 2014-12-15 10:18:26
Podaj swoje imie i nazwisko.
dawny 2014-12-16 15:10:13
Widacz odwaznego nagle brakuje heh.
dawny składacz 2014-12-29 10:54:19
Jaka była wigilja w tym roku? Było chojnie nastawione jedzenie?
dawny 2015-01-02 13:03:39
Było wielkie zarcie? :P
pyrka 2015-01-02 13:36:17
W Jaryszkach nawet życzeń nie było!
dawny 2015-01-22 22:59:27
To lipa na maxa, a do jedzenia co dali jakies paczki choc dali wam?
dawny 2015-02-02 23:47:19
Dali czy nie dali???????????
dawny 2015-02-10 00:13:13
Widac ze chyba nie dali.
Kamila 2015-02-15 19:38:23
Szukają teraz u was do pracy na hale?
Kamila 2015-06-25 21:39:14
Dzieki ci kordun za info a ile mozna tak zarobic na reke? Daja odrazu umowe o prace?
tyty 2015-10-16 09:00:42
Na mmagazynie jest ogromny bałagan.nic nie ma i nie można znaleźć.kierownicy to banda buraków.zmuszają żeby przychodzić szybciej albo zostać dłużej a sami zajmują się telefonem albo fajkami elektrycznymi.a nam nie pozwalają spokojnie zapalić tylko w biegu wszystko
kierownik 2015-10-21 10:06:37
Weźcie sie do roboty nygusy!! Za fajki ich gonią..żal..zakaz palenia na terenie zakładu pracy nadal obowiązuje!!
dawny aptekarz 2015-12-30 18:37:17
We farmacolu 4 lata temu jeszcze było w miarę w pożo, nie było na akord a teraz z tego co słyszałem zapierdziel jest na akord. Pamięta ktoś jeszcze Lelego jak frajerował do dziewczyn? :-D A Harry tam jeszcze pracuje?  A Róża też tam nadal pracuje?
jeje 2016-02-10 18:00:48
Farmacol to jedna wielka ściema, na początku obiecują że po 3 miesiącach umowa o prace będzie,po przepracowaniu 3 miesięcy ani widu ani słychu o umowie na stałe, zapierdzielasz przez pierwsze chyba 3 miesiące na stawce najniższej, a potem na akord, za każdy błąd zabierają kasę z wypłaty każą przychodzić w weekendy, i to czasami 3 razy w miesiąc, do tego praca po godzinach co prawda jak kto chce ale jak nie pójdziesz patrzą krzywo, jak pójdziesz nawet nie podziękują......Do tego jak ktoś z kontroli się uweźmie (a jest tam parę "miłych" Pań zwłaszcza na nockach) bo ciebie nie polubi to wpisuje błędy z zawiści,nawet jak nie możesz znaleźć leku na magazynie to ci błędy wpiszą....
asd 2016-03-25 13:28:31
@dawnyaptekarz
Harry i Róża jeszcze pracują
2
w3o 2016-10-03 15:41:57
a jakie konkretnie muszę spełnić wymagania aby dostać się do was na takie stanowisko pracy jak Pracownik ds. obrotu środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami kategorii I? dajcie znać?
Zostaw swoją opinię o Farmacol S.A. - Gdańsk
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Farmacol S.A.