SPB Polska sp. z o.o.

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o SPB Polska sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Chcielibyśmy odnieść się do części komentarzy, zwłaszcza tych niemerytorycznych o nieprzychylnym wydźwięku.

W SPB cenimy sobie rzetelność, transparentność i wzajemny szacunek. Tego samego oczekujemy od naszych partnerów biznesowych jak i od współpracowników. Nie możemy przejść obojętnie nad wpisami zawierającymi nieprawdziwe informacje oraz insynuacje, które uderzają bezpośrednio w naszych pracowników, zarząd, czy szerzej firmę.

Pragniemy zaznaczyć, że przez ostatnie trzy lata intensywnie pracowaliśmy nad zwiększeniem wyników finansowych firmy, pozyskiwaniem nowych partnerów biznesowych, poprawą atmosfery w pracy oraz zadowoleniem pracowników. Jesteśmy dumni z efektów tej pracy. Wyniki finansowe uzyskane w tym roku również są powodem do zadowolenia. Dlatego informujemy, że wszystkie przejawy nieuzasadnionego „hejtu”, jako niezgodnego  z zasadami korzystania z serwisu, będziemy zgłaszać do usunięcia. Natomiast niepokojące sygnały, które mogą mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości będą wyjaśniane. 

Jeśli jesteś obecnym pracownikiem firmy, masz swoje spostrzeżenia, uwagi, czy problem i zależy Ci na merytorycznym zajęciu się sprawą, a nie „smutnym hejcie”, skontaktuj się z naszym HR, a zgłoszenie nie pozostanie bez odpowiedzi.
BYŁY PRACOWNIK
Pracownik

Aż nie wiem od czego zacząć, może od tego, że jeśli palisz, to masz przerwę. Własne zdanie zostaw w domu, dyrektorka i jej 'psiapsia' ..ja chyba jednak nie chce bardziej się rozwijać. Zdecydowianie najgorsze miejsce pracy ever!! Lepiej byłoby iść sprzątać Saski, za darmo. Atmosfera niezmieska. (usunięte przez administratora) rekrutacja (usunięte przez administratora) praca= (usunięte przez administratora) NIE POLECAM!

lonia73 Nowy wpis
Inne

Biorąc grube pieniądze za ubezpieczenie sprzętu potraficie tylko odmawiać jego naprawiania tłumacząc się winą klienta lub usterek które nie są zawarte w ubezpieczeniu. Dla mnie to typowe (usunięte przez administratora) jeśli nie chce wam się na prawiać to po co bierzecie pieniądze. Macie masę negatywnych opinii więc o czymś to świadczy że jesteście bezwartościowi by dorabiać się na biednych klientach nigdy i nikomu was nie polecę tylko będę odradzać a mam możliwości ????

Leon Nowy wpis
Inne

Firma Spb, która zajmuje się ubezpieczeniami nie zgodziła się na naprawę telefonu mimo nieszczęśliwego wypadku, który został wyjaśniony . Pracownicy insynuują kłamstwa prośby zgłaszającej szkodę, oraz twierdzą, że wpadek dow do wody nie należy do nieszczęśliwego wypadku. Nie poczuwają się do odpowiedzialności za naprawę, która jest pokryta z drogiego ubezpieczenia

Leon Nowy wpis
Inne

Firma Spb, która zajmuje się ubezpieczeniami nie zgodziła się na naprawę telefonu mimo nieszczęśliwego wypadku, który został wyjaśniony . Pracownicy insynuują kłamstwa prośby zgłaszającej szkodę, oraz twierdzą, że wpadek dow do wody nie należy do nieszczęśliwego wypadku. Nie poczuwają się do odpowiedzialności za naprawę, która jest pokryta z drogiego ubezpieczenia

Marcin Nowy wpis
Inne

Również nie polecam tej śmiesznej ubezpieczalni. Wymienili część na zamiennik w serwisie ponieważ serwis twierdził iż nie mógł znaleźć oryginalnej części (usunięte przez administratora) a w dodatku ta część była jeszcze porysowana na co ubezpieczyciel stwierdził że to tylko kosmetyka a naprawa została wykonana prawidłowo! Nie da się na tym pracować (usunięte przez administratora) Omijać szerokim łukiem tą (usunięte przez administratora)ubezpieczalnię.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w SPB Polska sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
Klient ubezpieczenia małe AGD
Inne

Przestrzegam wszystkich przed skorzystaniem z ubezpieczenia. Firma lekceważy klienta,ponadto nie usuwają awari zgodnie z umową ,sprzęt z serwisu wraca w gorszym stanie dodatkowo z danymi klienta który reklamował ,sprzęt rumba ,a my reklamowaliśmy xiaomi . Wszystkie dane klienta pełne dokumenty gratis wraz z kartonem z jego urządzenia ,tak działa ubezpieczyciel w połączeniu z zewnętrznym serwisem który nie posiada podstawowej wiedzy z diagnozy urządzeń elektrycznych, naprawa trwa miesiąc czasu,sprzęt wraca nie sprawny ,na sam koniec ubezpieczycie odmawia naprawy powołując się na niesprawną baterie która padła po powrocie z serwisu,najprawdopodobniej podmienili baterie w moim odkurzaczu sprawy nie pozostawię . Nie polecam wykupowania polisy warto zadzwonić do Media Markt które umywa ręce po sprzedaży polisy !!!! Ostrzegam Nie kupujcie polis gwarancja plus

Kamilix
Inne

Nie polecam tych ludzi! (usunięte przez administratora) jak mogą, napisałam do nich reklamacje, odmówili naprawy bo niby ubezpieczenie tego nie obejmuje, odwołałam się, pisząc dokładniejszą historie i znów odmowa bo niby dwie historie są sprzeczne! Kombinują jak mogą, aby nie przyjąć reklamacji. Człowiek płaci tyle pieniędzy, a oni w bezczelny sposób nie uznają reklamacji, choć klient za to zapłacił! Jeśli jest ktoś, kto chce dołączyć do pozwu zbiorowego to zapraszam do kontkatu.

Pytanie
 Pytanie

Czy SPB Polska sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Pawel
Inne

Zamieszczam ta opinie tutaj ponieważ firma spb ma specjalnie wyłączona możliwość zostawiania komentarzy w Google. Serwisy z którymi współpracują mają słabe opinie w internecie, w moim przypadku poszerzyli rozmiar szkody i chcieli mi wmówić że to moja wina! Kolejny serwis który miał poprawić błędy poprzedniego miał jeszcze gorsze opinie niż pierwszy i był na drugim końcu polski! O wsyztsko trzeba walczyć a i tak finalnie człowiek nie chce korzystać z ich usług po przeczytaniu komentarzy serwisu! Nie polecam kupowania dodatkowego ubezpieczenia z tej firmy!! Pieniądze wyrzucone w błoto!

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Samsung
Inne

Ja odałem sprzęt pouszkodzeniu i czekam ponad miesiąc i tłumacza się że niema części bo czekają na nowe hehe

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w SPB Polska sp. z o.o. traktuje ludzi?

1
Anulasia
Inne

Biorąc pod uwagę ilość negatywnych opinii, nie mogę wręcz uwierzyć w tak błyskawiczne i zaskakujące zakończenie mojej przygody z Wakam. Kupiłam rok temu IPhone 13 pro max. 2 tygodnie przed końcem rocznej gwarancji uległ uszkodzeniu. 14 kwietnia zgłosiłam szkodę, wysłałam do firmy przez kuriera przed 1 maja. Czekałam z duszą na ramieniu biorąc pod uwagę to, co wyczytałam w internecie. Po drodze dzwoniłam do firmy ubezpieczeniowej z pytaniem o telefon i odpowiedź. Pani miała się dowiedzieć, a ja dzisiaj o 16 zadzwonić po odpowiedź. Nie doszło do tego, ponieważ przed 16 otrzymałam przesyłkę z nowiutkim telefonem!!!. Absolutnie nie mogę nic złego powiedzieć o tej firmie ubezpieczeniowej. Ludzie na infolinii uprzejmi, wręcz sympatyczni. Kontakt bezproblemowy. Faktem jest, że telefon został uszkodzony nie z mojej winy. Facet wyskakujący z tramwaju wytrącił mi go z ręki. Jestem mile zaskoczona i dziękuję za tak szybkie rozwiązanie problemu. A tak na marginesie faktycznie trzeba czytać umowy, które się podpisuje. Poza tym wszystkie informacje, które są potrzebne właśnie tam się znajdują.

Ekspres
Inne

Dwa razy wracał do mnie ekspres podobno sprawny i o dziwo u nich działał u mnie nie w końcu napisano mi odpowiedz że w ekspresie mam nieoryginalny filtr wody i dlatego nie spienia mleka i nie podaje wody (usunięte przez administratora)

Agata
Inne

Witam,ja chciałam zapytać jak wygląda reklamacja sprzętu u nich , wysłałam do nich e-mail z formularzem zgłoszenia szkody ale milczą.Czy jest nr telefonu do nich bo nigdzie nie mogę znaleźć ????

BB
Inne
@Agata

Nie omieszkam dodać że na oddanym sprzęcie do reklamacji brak śladów rozkręcenia sprzętu i zajrzenie do środka bo na śrubach nie widnieją ślady ekspertyzy sprzętu, w serwisie otworzono karton sprawdzono co jest w środku obejrzenie bo gołym okiem widać co jest zepsute i w odpowiedzi najlepiej napisać sprzęt uszkodzony mechanicznie. Tak bo zakupione drobne agd za 600 zł postanowiłam sobie zniszczyć brak mi było zajęcia> ciekawa jestem ile dostają w serwisach podlegajcych ubezpieczycielowi za wydawanie takich ekspertyz> Gratuluje trafnej ekspertyzy

Misza
Inne
@BB

Zdaje się, że taka ich polityka. Tu trzeba skargi instancje wyżej albo jakiegoś pozwu zbiorowego. Ta firma to zwykła piramida finansowa, która wyłudza pieniądze pod pretekstem ubezpieczenia, a zgodnie z tym co napisał już ktoś z wewnątrz firmy ich polityka jest odmawianie klientom z powodu uszkodzenia mechanicznego.

Ktoś
Były pracownik

Absolutnie odradzam prace w tej firmie! (usunięte przez administratora)szeroko pojęty to specjalność niektórych osób pracujących w tej firmie. Zwrócenie uwagi skutkuje zwolnienie.

Olga
Inne
@Ktoś

zwrócenie uwagi? a przytoczysz w razie czego tę sytuację, bo ciekawa jestem do jakiego stopnia było to tylko "zwrócenie uwagi", może to zależy od perspektywy? w czym był problem?

Ktoś2
Pracownik
@Ktoś

Bardzo interesująca teza, rzeczywiście ostatnio było kilka przypadków zwolnień w spółce, tylko zwolnione zostały osoby, po których nikt nie płacze, wiec decyzje nie wydają się być chybione.

Olga
Inne
@Ktoś2

pytanie tylko czemu nikt miałby po nich nie płakać... tak słaba integracja tutaj występuje między ludźmi? po tych wspomnianych redukcjach ja praca tutaj jest zorganizowana, co konkretnie się mogło zmienić?

Ktoś3
Pracownik
@Olga

Jakby tak zwolnić jeszcze 3//4 pracowników też za nimi nikt by nie płakał. W tej firmie jest dużo konfidentów/dwulicowców/wredniuchów, w kuchni pięknie gadaja dobrze nie wyjda z kuchni, a już obgadują tych z którymi gadali w kuchni. Jedni drugich obgadują, jedni na drugich donoszą jak dzieci w przedszkolu, do tego jeszcze manipuluja i klamią w żywe oczy, bezczelnych i wyrachowanych osób nie brakuje. Integracje w tej firmie to fikcja, co z tego ze są imprezy integracyjne jak i tak pawie każdy siedzi przy stoliku z osobami ze swojego działu, z którymi na co dzień pracuje. Chyba ktoś nie wie co to intergracja, w przypadku integracji to działy powinny się ze soba mieszać i intergrować. A tu prawie każdy tylko ze swoim działem. Pomiędzy działami jedni drugich obserwują, kto ile zjadł, ile wypił, co zrobił, a potem przez tydzień jedni o drugich maja używanie i obgadują. Wg mnie lepiej byłyby na każdy dział przeznaczyć kwotę „x” i niech każdy dział sam sobie znajdzie lokal i ustali termin integracji działowej lepiej i zdrowiej będzie dla wszystkich, a nie tworzenie fikcji, że jest integracja. Jest jeden plus integracji firmy, a mianowicie taki, że można łatwo zauważyć do kogo należy w firmie faktycznie władza, bo koło osoby u władzy tworzy się kółko adoracji i nie trudno było zauważyć, że chyba władza nieformalnie ostatnio przeszła w inne ręce.

KTOŚ4
Pracownik
@Ktoś3

Po części się zgadzam z wypowiedzią, ludzie są dwulicowi, przykład to ten wywód na temat spotkań i osoba, która go zostawiła, bo ciekawe czy ta opinia została przekazana na forum czy łatwiej jest „anonimowo” w necie zostawić. Na szczęście praca jest w 100% zdalna co dla niektórych wiec w kuchni nie ma kto obgadywać, ale prywatne wiadomości aż grzeją się od plotek. Byłem na ostatniej imprezie, impreza jak impreza, jedzenie, picie i gadanie, bez fajerwerków ale przynajmniej bez spiny. Każdy siadał gdzie chciał, nie widziałem chętnych do mieszania się a przecież nikt nikogo zmuszać nie będzie. W przypadku posiadania władzy, wiadomo każdy chce się podlizać przełożonym ale jakoś tym razem nie było widać nadzwyczajnego wchodzenia w (usunięte przez administratora), zdarzyło się ze Ci tak zwani u władzy dosiadali się do innych stolików wiec nie rozumiem powyższej opinii, może ta osoba nie dostała indywidualnego zaproszenia wiec poczuła się obrażona przez firmę.

X-men
Były pracownik
@KTOŚ4

Po Twojej wypowiedzi od razu widać, że jesteś albo osoba, która kręci się koło władzy albo sam stanowisz tą władzę, skoro jesteś taki odważny/hardy to dlaczego nie umieściłeś swojego komentarza pod swoim imieniem i nazwiskiem tylko jako „Ktoś4”. Pamiętaj wymagania należy zacząć od siebie, więc przedstaw się! Wieloletni pracownicy SPB wiedzą jak się kończy mówienie takich rzeczy osobom u władzy/na forum prowadzi do tego, że się taką osobą zwalnia albo gnębi i czeka się jak taka osoba sama się zwolni. Wcale mnie to nie dziwi, że „Ktoś3” woli być anonimowy, gdyż ma tego świadomość, ze osoby co odważyły się powiedzieć co im się nie podoba w zachowaniu pewnych osób już nie pracują, najzwyczajniej w świecie nie chce podzielić losu poprzedników. Przecież „Ktoś3” nie narzeka na wykonywaną prace tylko na podłych wyrachowanych i dwulicowych ludzi. Dodatkowo chciałbym zauważyć, że dużo osób polubiło komentarz „Ktoś3”, więc chyba jasno widać, ze nie jest kłamliwy jak to ty przedstawiasz.

Nowy
Pracownik
@X-men

A ja jestem relatywnie młodym pracownikiem i to czego mam serdecznie dosyć to właśnie pracowników z wieloletnim stażem bo wiecznie spiskują, nic im nie pasuje i robią łaskę jak o coś się ich spytam, zatem ja szukam pracy, gdzie są normalni ludzie, jest to najgorsze miejsce w którym pracowałam, jeśli chodzi o ludzi z którym muszę pracować.

Miłosz
Inne

Najgorsza firma ubezpieczeniowa nie ubezpieczajcie (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)

Miłosz
Inne
@Miłosz

Co usuneliscie wiadomość (usunięte przez administratora) boicie się i się wstydzicie Rozgłośnie tą sprawę z Wami

Miłosz
Inne
@Miłosz

Najgorsi jesteście nikomu nie polecę i rozgłośnie tą sprawę w moim przypadku

Miłosz
Inne
@Miłosz

Nie używajcie niech się dowiedzą jaką to jest firma

sly
Inne

odmowa naprawy sprzętu z powodu nie podania dokumentacji poprzedniej naprawy . jest zgłoszenie naprawy w systemie spb do której nie doszło . usterka przed upływem 2 lat wiec naprawa w kwestii producenta -usterka ustąpiła brak naprawy. po za tym występuje inna usterka a żadają dokumentacji ze zgłoszenia jakie mają w systemie - tragediaa... podają możliwości zgłoszenia skargi telefonicznie i gdy zadzwoniłem pani powiedziała abym najpierw sobie napisał i jej podyktował a jak już napisze to że łatwiej mi będzie wysłać tekst mailem bo ona i tak to samo by wklepała hahahaha czyli na bieżąco nie można przekazać skargi przez tel .....

Anonim 2

Nadal nic się nie zmieniło :( Usuwane są negatywne komentarze. Zamiast usuwać komentarze, może lepiej zająć się problemami w firmie. Na pierwszy ogień proponuję wprowadzić zmiany na DLS. Tak się nie da pracować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam
Inne
@Anonim 2

Czemu uważasz, że komentarze na temat firmy są usuwane? Każda opinia pozytywna, czy też negatywna jest mile widziana o ile jest napisana w sposób merytoryczny i zgodnie z zasadami kultury nie łamiąc tym samym regulaminu. Przybliż warunki pracy w firmie. Czy można liczyć na dodatki do wynagrodzenia w postaci premii lub szkoleń branżowych? Znalazłem ofertę pracy na stanowisko technik serwisant. Jeśli ktoś z użytkowników forum będzie aplikował niech napisze kilka informacji dotyczących rozmowy rekrutacyjnej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony
@Adam

Nie słuchać hejterów ;) Aż trudno uwierzyć, że ktoś myśli, że na takim portalu firma wchodzi i kasuje komentarze, które jej nie pasują :D Chyba "anonim2" i "anonymous" to ta sama osoba, która próbowała siać zamęt wcześniej w komentarzach ;) Firmę polecam ręką i nogą i śmiało można próbować. Stanowiska technika nie ma w SPB, więc pewnie masz na myśli drugą spółkę z grupy - SPB Services.

Niezadowolony
@Anonim 2

Zgadzam się z Anonim 2. Lepiej trzymać się z dala od Spb, a przede wszystkim od dls.

ktoś
Inne
 Pytanie
@Anonim 2

Chcę pozwać do sądu tę firmę czy komuś się udało wygrać z nimi?

Ja
Inne
 Pytanie
@ktoś

Jesteś klientem, pracownikiem, partnerem biznesowym? Z jakiego powodu chcesz pozwać firmę? Raczej nie miała żadnej sprawy sądowej póki co.

Maja
Inne
@ktoś

A z jakiego powodu chcesz, stało się coś? Brzmi poważnie, daj znać, jakie masz z nimi doświadczenia. Jeśli coś się dzieje, to może komuś oszczędzisz innemu.

Pytanie
 Pytanie

Czy w SPB Polska sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Wiola
Były pracownik
@Pytanie

Nie. W tym przypadku stosuje się jedna z trzech poniższych opcji: 1 Zwalnia się takiego pracownika, 2. Utrudnia się pracownikowi życie i czeka aż sam się zwolni, mając dosyć, 3. Kłamie się pracownikowi w żywe oczy, że nie da się lub że to wina Francji itp.

Olga
Inne
@Wiola

Dość ciekawy schemat przytaczasz. A o jakim problemie tu tak właściwie mowa? Co konkretnie się tu już zgłaszało?

Milena
Inne

Odradzam ubezpieczenie! Zepsul mi sie telefon sluzbowy przez ktory prowadze transmisję sprzedazowe i zarabiam pieniądze. Za ubezpieczenie zaplacilam 800zl a Caly proces naprawy trwa az 5 tygodni a nie tak jak oracownik media markt zapewnial ze blyskawicznie. Przez 5 tygodni jestem bez przychodu i możliwości utrzymania rodziny :( Nie kupujcie ubezpieczenia, za te 800zl naprawicie sobie telefon na wlasna reke i to od razu.

Kandydat
Kandydat

Najbardziej żenująca rozmowa kwalifikacyjna w życiu. Osoba prowadząca rozmowę (online) spóźniła się na spotkanie prowadziła ją w samochodzie prowadząc pokazując mi swoje czoło.... Nie posiadała CV ani wiedzy o kandydacie. Całość okazała się być marnowaniem czasu dlatego ,że ogłoszenie było dodane na pracę zdalną a okazało się ,że praca wymaga pobytu na drugim końcu Polski w 70% więc z zdalnością ma niewiele wspólnego. Dramat i totalna kompromitacja firmy. Szkoda wysyłać CV.....

Jolanta
Inne
@Kandydat

A na jakie stanowisko była oferta że tak namieszali z tą pracą zdalną?

Pracodawca

@Kandydat

Praca naszych menedżerów Działu Sprzedaży – do którego Pan aplikował - polega głównie na wizytach u naszych partnerów. Będąc w trasie często poświęcają oni czas na rozmowy biznesowe, czasem również na rozmowy z kandydatami do pracy. Podczas umawiania rozmowy rekrutacyjnej ograniczył Pan swoją dostępność na godziny poza 8.00-16.00, stąd tego dnia zaistniała potrzeba prowadzenia rozmowy „z trasy”. Rozmowa została zakończona, gdy okazało się, że Pan, jako mieszkaniec woj. podlaskiego nie jest zainteresowany pracą na południu Polski. W ogłoszeniu wskazanym regionem pracy jest Śląsk - praca stacjonarna, praca hybrydowa, praca zdalna. Zapewne to wprowadziło Pana w błąd, jednak podczas rozmowy zostało szybko wyjaśnione. Przepraszamy w imieniu kolegi za niefortunne ustawienie telefonu i brak kontaktu wzrokowego z osobą prowadzącą rozmowę. Jednocześnie życzymy powodzenia w dalszych poszukiwaniach nowego zajęcia. HR SPB

Zostaw merytoryczną opinię o SPB Polska sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SPB Polska sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy SPB Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SPB Polska sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

SPB Polska sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii