logo Aviva

Aviva

Warszawa

Opinie o Aviva

exem 2011-05-04 18:05
Potwierdzam powyższy wpis. Kultura organizacyjna na żenująco niskim poziomie. Kompetencje menagerów (niektórych) również. Składają obietnice bez pokrycia, nie znają zadań, które przydzielają. Pracownicy niezadowoleni są zwalniani, więc lepiej nie mówić co się naprawdę myśli, tylko przytakiwać.
10
aviva 2011-08-11 18:33
potwierdzam - tam jest bajzel jak nic. niektórzy managerzy (tak ich tu nazwę) naprawde na żenująco niskim poziomie - zazdrośni, zawistni, trzeba tylko przytakiwać, nie znosza jakiegokolwiek sprzeciwu. panosza sie jakby byli na swoim folwarku, nie ogarniają zadań, które zlecają. no cóż - jak tak dalej pójdzie najzdolniejsze osoby opuszczą to miejsce
9
avivacje 2012-02-21 19:45
potwierdzam powyższe wpisy, zdarza się że kierownicy wogóle nie znają obowiązków swoich pracowników, pożądane i tolerowane jest donosicielstwo, fikacją jest tez to że firma dba o rozwój swoich pracowników i prowadzi politykę zatrzymywania najlepszych
7
anonim 2013-10-25 19:39
nie pracowałem;)
4
JA 2014-05-12 22:43
Pracowałam w Avive baardzo długo - ponad 10 lat. Przez większość czasu miałam niesamowite szczęście: podlegałam kolejno pod rozsądnych, uczciwych i niezakompleksionych oraz przede wszystkim bardzo kompetentnych szefów. Rozwijałam się, głównie przez pracę, dawano mi szansę poznawania coraz to nowych obszarów, awansowałam. Praca i szefowie : marzenie, złego słowa nie powiedziałabym. Aż przyszły zmiany struktur, wszystko się zmieniło: szef, który nie miał pojęcia o obszarze, którym zarządza, związana z tym niedecyzyjność, później wyszedł brak szacunku do pracowników, a ci bardziej doświadczeni, którzy potrafili dokonać oceny kompetencji szefa - oczywiście niemile widziani. Żenujące "corpo zasady" nakierowane na bezmóżgowych wykonawców woli "menadżerów" z nadania ... to nie ta sama firma. Przychodzi się do pracy, odchodzi się od szefa - i to jest prawda ... Mimo wszysko, za te wszystkie lata z pominięciem ostatniego roku - ocena bdb. Mam nadzieję, że może coś zmieni się na plus, bo szkoda tego środowiska pracy i niegdysiejszej atmosfery oraz kompetencji osób, które odeszły ...
5
Zosia 2014-11-14 08:37
Praca w Avivie to nie to samo co kilka lat temu. Kiedyś szanowano pracownika a teraz posuwają sie do metod, które nie powinny mieć miejsca. Niestety to prawda, że menedżerowie są tylko z nadania, to osoby, ktore nie mają często podstawowej wiedzy z zakresu finansów, ich wiedza ogranicza się tylko do znajomości produktów firmy i warsztatów sprzedaży. Wykształcenie wyższe mają, ale to np. AWF, politologia itp. Ich praca polega na wdrażaniu nowych do pracy a potem zabierają te polisy dla siebie, jak już czas nowego zwolnić, bo ubezpieczył swoich znajomych i rodzine. Żerują na pracy innych i spijają finansową śmietankę. A tak naprawdę niewiele sami robią. Najgorsze jest to, że uważają się za niewiadomo kogo. Jakby conajmniej byli dyrektorami banków albo dobrze prosperujących firm, a prawda jest taka, że ich doradztwo to akwizycja po domach. Zrekrutują 3 pracowników w ciagu 5 lat, bo taki jest bilans zatrudnionych i tych co odeszli i twierdzą, że się ciężko napracowali. Najśmieszniejsze jest jak się odnoszą ze swoim stanowiskiem...,,Dzień dobry, dzwonię z firmy Aviva, jestem tutaj menadżerem,,, kpiny w biały dzień..no tak przecież ubrałem garnitur i teraz udaję pana...A jak traktują innych pracowników..jak nie wyrobisz planu to Ci powie, że trzeba było na noc zostać u klienta, obrażanie przymiotnikami, krzyki,awantury, szantaż, ze jak nie zrobisz tyle, to Cie zwolni. Jak dobrze na Tobie zarobi, to masz spokój,ale tylko przez chwile, bo pokaż,że potrafisz, to będą chcieli więcej. Praca doradcy to praca pełna stresu, ciągle pod presją, bo rynek jest przesycony ubezpieczeniami a Ci co ich jeszcze nie mają, to często ich na to nie stać. Aviva ma dość drogie produkty, ale są dobre i to jedyny plus. Podejmując pracę trzeba wiedzieć, że jeżeli klienci nie płacą składek, to doradca ponosi konsekwencje i to nie małe. Trzeba oddać całą prowizje nawet jak ktoś opłaca polisę np.przez 8 miesięcy, czyli zostaje się na minusie, bo kosztu dojazdu do klienta też nikt nie zwraca. Tłumaczą nam to, że to jest ryzyko prowadzonej naszej działalności. Poza tym każdy upadek polisy to pogorszenie wskaźnika, który wyklucza z dodatkowych premii i jest nierealny, chyba że się płaci składki za klientów. Windykacja po rozwiązaniu umowy agencyjnej. O tym to juž super menadżerowie na pewno nie wspominają na rekrutacji. Jeżeli stwierdzisz, że masz inny pomysł na siebie i rezygnujesz ze współpracy, to przez 24 miesiące rośnie Ci zadłużenie wobec Avivy za wszystkie rezygnacje Twoich klientów, oczywiście tych braków nie pokryją z prowizji z twojego portfela polis, bo spisane przez Ciebie polisy są już oddane menedżerowi,do czego się oni nie przyznają tylko dowiadujesz się o tym od byłych klientów. Tak więc można spodziewać się pisma windykacyjnego z kwotą do spłaty, podobno można ratami spłacać. Dlatego warto zastanowić się, czy jest sens podejmować pracę, która po np.8 latach okaże się straconym czasem w życiu zawodowym, bo w sumie zostaje się z niczym albo długiem. Plusy tej pracy: możliwość poznawania ludzi od tych z salonów do najuboższych, wypłata roszczeń gdy komuś możesz pomóc, jeżeli doznał tragedii.
16
asil 2014-11-19 12:31
Hej, jeśli ktoś z was interesuje się firmą Aviva to zajrzycie na forum ponieważ jest nowa propozycja pracy. Bardzo interesująca sprawa. AVIVA należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce cieszymy się zaufaniem 3,5 miliona klient&oa... (usunięte przez administratora)
3
dumacz 2014-12-13 15:53
jeśli ktoś ma odpowiednie CV to myślę , że a Avivie warto aplikować do siedziby biura głównego. Stamtąd nie widziałem aby ktoś narzekał na swój los. Ostatnia oferta pracy tam jest jednak z 10 października na stanowisko Ekspert ds. Nadzoru Jakości , także pewnie już kogoś na nie znaleźli. Może niedługo wznowią rekrutacje
3
Ba 2015-05-02 11:29
Piszą ogłoszenia że szukają menedżera zespołu, idziesz na rozmowę a tu dowiadujesz się że chodzi o zwykłego agenta co to ma po domach śmigać i werbować babcie ciocie wujków....na umowę agencyjną bez dostępu do jakichkolwiek narzędzi pracy....Strata czasu a zespół masz sobie sam zrekrutować czyli wciągnąć kolejnych naiwniaków do sieci. Szkoda czasu na tą rozmowę mogli od razu uczciwie napisać kogo szukają. Brak szacunku dla czyjegoś czasu.
7
Ba Ba 2015-06-02 06:59
Zdecydowanie potwierdzam. Również miałem przyjemność aplikować, zostać zaproszonym i miło porozmawiać o obiecankach. Testy na menedżera wypadły super i co? I na agenta. Bez skrupułów że mowa była o inny stanowisku. Jak zatem mają ufać klienci? Chociaż znam kilku naprawdę super agentów z tej. Ale to ludzie a firma?
6
Rekrutowany 2015-11-02 10:38
Mam podobne doświadczenie. Czekałem niedawno na kontakt tel. w związku z rekrutacją do Centrali. Przeszedłem przez dwie rozmowy kwalifikacyjne, z których dowiedziałem się, że na pewno otrzymam kontakt tel. z informacją o pozytywnym, albo negatywnym wyniku procesu rekrutacyjnego. Oczywiście nikt nie się odezwał w ustalonym terminie. Nie można takich praktyk uznać za dobrą wizytówkę firmy. Oczekując od kandydatów punktualności, lojalności i odpowiedzialności, pracodawca również powinien wywiązywać się z tego, co sam zobowiązał się wykonać.
10
Młody Agent 2016-02-06 23:22
Osoby które chcą uzyskać trochę więcej informacji zapraszam na 2 wątku Aviva.

http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,63603
2
XaX 2016-07-14 12:35
Czy dział IT może wypowiedzieć się na temat pracy? Jestem zainteresowany działem testów, ktoś może napisać o pracy w tym dziale?
5
zainteresowany 2016-08-08 22:21
hej,powiedzcie mi jak wyglada nadprowizja osoby, ktora prowadzi zespol lub biuro terenowe, ile procentowo zarabia z prowzji swoich agentow, jesli z nimi nie chodzi na spotkania
4
Marta 2016-08-13 15:29
Możliwe że jako firma odpowiadająca za ubezpieczenia jest dobra, sama korzystam z ich ubezpieczenia i w momencie wypłaty odszkodowania za szkoda z tytułu OC w życiu prywatnym nie zawiodłam się.

Jednak to tyle co mogę powiedzieć dobrego. Jeżeli chodzi zaś o sam proces rekrutacji to kompletnie niedorzeczne. Telefon od Pani Joanny jest bardzo przyjemny jeżeli chodzi o zaproszenie na rozmowę, specjalnie podczas rozmowy dopytałam o stanowisko w której sprawie dostałam telefon - odpowiedz była konkretna " Menadżer sprzedaży" - jak z definicji wynika Menadżer nie równa się Agent Ubezpieczeniowy.
Na rozmowie okazało się że wcale nie rozmawiam z umówioną osobą, tylko osobą trzecią - więc tu pierwszy minus. Drugi i to bardzo ogromny to stanowisko na które aplikowałam, jak się okazuje w firmie AVIVA praktyki są takie że zaczynasz od Agenta Ubezpieczeniowego - chociaż w ofercie pracy jasno zakomunikowane że chodzi o inne stanowisko tzn. menadżer sprzedaży. Po uzyskaniu informacji podziękowałam za rozmowę i wyszłam, miałam wrażenie że zostałam zaproszona z uwagi na dostęp do baz danych z obecnych miejsc pracy - co jak wiemy jest niedopuszczalne.


Podsumowanie:
Osoba która nie ma doświadczenia bierze się za proces rekrutacji, celowe błędy w ofercie celem zwabienia pracownika na inne stanowisko.
8
Marcin 2016-08-18 16:22
Ależ oczywiście, że Menadżer równa się agent Ubezpieczeniowy - w taki sam pozyskuje, odpowiada za i obsługuje swoich klientów jak agent.

Różnica jest taka, że Menadżer musi dodatkowo rekrutować, szkolić, wdrażać i dbać o rozwój agentów.

Nie wiem, jakim cudem Menadżer miałby nauczyć się procesów, które opisałem w pierwszym akapicie, nie będąc samemu, chociażby przez krótki okres, agentem.
8
Marcin 2016-10-13 16:01
Wynagrodzenie to prowizja i ewentualnie nadprowizja (dla menedżera).
4
BezNick 2016-10-21 20:44
Nie masz racji, każdemu należy się szacunek. Nigdy nie wiadomo kto kim kiedyś będzie ?? Klientem, specjalistą itd.. Skoro rekrutowany usłyszał że dostanie odpowiedź to powinien ją dostać ! Skoro tak się nie stało to bardzo źle świadczy o osobie rekrutującej a co dalej za tym idzie o kulturze w danej korporacji.
3
BezNick 2016-10-21 20:44
Nie masz racji, każdemu należy się szacunek. Nigdy nie wiadomo kto kim kiedyś będzie ?? Klientem, specjalistą itd.. Skoro rekrutowany usłyszał że dostanie odpowiedź to powinien ją dostać ! Skoro tak się nie stało to bardzo źle świadczy o osobie rekrutującej a co dalej za tym idzie o kulturze w danej korporacji.
4
Pracownik bez motywacji 2016-12-22 23:28
Pracuje w Biurze Głównym Avivy juz wiele lat. Jak zaczynałem pracę to było jeszcze commercial union. Zarobki wydawały się być dobre w stosunku do innych firm. Lepsza umowa, kazdy mógł wykonać swoje obowiązki w ciągu 8 godzin, ludzie chodzili na urlopy. Można było pomagac innym jak mieli więcej pracy. Potem nastąpiła zmiana nazwy na Avive, nowe plany reorganizacje działow. Przyjechał taki sobie Pan z Litwy i tak odkąd jest to ciągle sa zwolnienia, praca na nadgodzinach, bezplatnych. Ludzie nie korzystaja z urlopów. Nawet są obniżki pensji: podpisujesz zgode albo wypowiedzenie. Ogólnie pensje sa bardzo niskie, czasy sie zmienily a pensja sie zatrzymała. Jak ktos odejdzie sam to nie zatrudniaja nowej osoby. Ludzie sa poirytowani plotkuja za plecami, atmosfera jest nieczysta. Pan z Litwy zorganizowal wyjscie swiateczne - to na 400 osób były dwa polmiski ryby po grecku i kilka tac mini kanapek, ktore sie skonczyly zanim wszyscy dotarli. A prezent świąteczny to tanie wino i dali bez torebki bo nawet na tym trzeba zaoszczędzic. Jeszcze mniejsza iloscia osob skracaja terminy realizacji zadan. Byly tzw. 13 stki ale i to likwiduja, chyba ze zrobisz cos wiecej niz powinienes ale na to czasu brak.
8
Bezek 2017-01-06 20:44
Uznana marka na rynku ubezpieczeniowym. Przy tak dużej konkurencji muszą być prowadzone cięcia kosztów ponieważ inaczej może być problem z utrzymaniem się na rynku. Pracownicy mają świadomość sytuacji .
3
była z avivy 2017-01-24 11:17
Bajki, zapewne wpis samego pracownika firmy aviva z polecenia szefa. Zero rozwoju, potakiwanie i absolutna przeciętność, oczywiście z ogromnym przekonaniem o boskości szefów i w ogóle firmy, pracowałam tam. Bałagan, szefowie nie bardzo wiedzą co że sobą zrobić, a na dodatek umowy o pracę to zupełnie historia niż rzeczywistość, ludzie cc mają na umowie zlec. tzw.: efektywny czas pracy i choć teoretycznie powinni zarobić 2000 zarabiają 1000-1200 neto. Ta firma to żenada. Cieszę się ogromnie, że odeszłam.
7
Pracuje tu :) wiem co mówie 2017-01-24 14:50
Ja pracuje obecnie w Avivie i jestem zaskoczony tym co czytam.
- atmosfera na duży plus, nie spotykam się tu z żadnymi intrygami, spiskami czy plotkowaniem, które jest dość naturalne w każdej korporacji. Pracuje już ponad 2-lata więc jestem świadom tego co piszę.
- standardem jest umowa o pracę nawet na call center nie mówiąc już o innych stanowiskach, więc jeśli ktoś pisze coś innego to albo był stażystą albo nie pracował w Avive.
- szefowie starają się iść na rękę pracownikom i nie ma problemu z pracą zdalną w ciągu tygodnia. Opinia na temat przełożonego jest zawsze indywidualna, ale nie wydaje mi się abym tylko ja miał takie szczęście i dobrze trafił.
- 13-stki, czy premie są zależne od wyników jakie uzyskują poszczególne działy. Można dywagować na temat ich wysokości lecz to nie prawda, że zostały zlikwidowane.
Mogę z czystym sumieniem polecić pracę na inflanckiej.
7
Betowen 2017-02-04 14:47
Złożyłem swoje CV i czekam na rozmowę. Może ktoś podpowie o co pytają na rozmowie? Jakie warunki trzeba spełniać może jest jeszcze coś o czym dobrze wiedzieć?
2
Aneczka 2017-02-10 19:46
Ja pracuję w Avivie w Centrali i potwierdze niestety te złe opinie. Być może co dział, co spółka to inna atmosfera, zarobki. Pracuje 12 lat to już wiele widziałam i słyszałam. Jest haslo kazdy pracuje gdzie mu pasuje ale nie kazdy przelożony tak pozwala na pracę zdalna. Praca na nadgodzinach stała sie normą. Jak ktos napisal te nadgodziny nie są oplacane. Jak masz czas to odbierasz a jak nie to darujesz firmie. Biuro jest bardzo ladne ale co z tego ladnego biura jak kasa ani drgnie.
5
Buźka 2017-02-14 17:32
Jaki wymagania trzeba spełniać żeby zostać przedstawicielem? Wiem że to fajna firma i chętnie bym zaczęła pracę.
2
znana 2017-02-19 20:38
A ja wiem swoje. Pewna osoba pracująca w Aviva mająca zdalna prace i dostęp do danych wszystkich pracowników chwali się wręcz udostępnia osobom trzecim wszystko co zawarte zarobki dane itd... żenada ze ludzi takich zatrudniają... nie polecam
6
:) 2017-02-19 20:42
Moze i racja ale pieniadze to nie wszystko.. nie są wyznacznikiem
3
Dostawca pizzy 2017-02-21 22:37
Nono slyszalem o niej i o jej akcjach z mezem. Żenada. Ale co tam potrafi sobie opinie za plecami zepsuc. Widocznie to lubi.
2
Wiktor 2017-02-24 14:08
Złożyłem cv na stanowisko menadżera zespołu sprzedaży i oczekuję na rozmowę. Zwracam sie do forumowiczów z pytaniem jak przebiega proces rekrutacji? Jak duże są te zespoły i jaki wiek ludzi przeważa w zespole? Mam nadzieję na zatrudnienie i chciałbym sie przygotować.
3
Aviva_HR 2017-02-28 12:05
Bardzo poważnie traktujemy ten sygnał. Nie akceptujemy takich zachowań naszych pracowników.
Bardzo prosimy o kontakt (tel. +48 784 519 751), zapewniamy poufność. Zależy nam, aby poznać dokładne okoliczności tego zdarzenia.
2
Agnieszka 2017-02-28 14:58
Firma obecnie posiada wiele ofert pracy! Poszukuje między innymi osób na stanowisko - Programista Java. Aplikujecie?
1
Aneczka 2017-03-21 16:22
Ale po to się pracuje : Dla pieniędzy. Za niskie wynagrodzenie to można pracować w sklepie bez wyksztalcenia. A jeśli już mało płacą to i wymagania powinny być mniejsze. Ja pracuje w ogromnym stresie, więc co mi z tego ładnego biura jak atmosfera jest taka, że strach wyrazić własną opinię. A ankiety pracownicze to trzeba wypelniac pod dyktando szefa.
1
piotrex 2017-03-22 12:50
Cześć,
Mam pytanie co możecie powiedzieć o stanowisku: Konsultanta ds. Realizacji Kampanii Call Center?
Jak to wygląda, jakie są zarobki?
Gregor 2017-03-25 17:22
Aviva działa pod obecną nazwą od 2002 roku ale generalnie są w Polsce od 24 lat to jest sprawdzona firma. Myślę, że pracować jest tu fajnie chodź nie ukrywam, że stres jest również. W firmie jest praca dla zdolnych i ambitnych ludzi. Bycie agentem to trochę wyzwanie
Wiosna 2017-03-31 17:12
Ja mam pytanie, jakich zarobków można oczekiwac na stanowisku młodszego specjalisty Telecentrum- mam duze doswiadczenia w pracy na infolinii ale niestety w obecnej firmie nie moge liczyc nawet na 100 zł podwyzki brutto. Czy w avivie mozliwe sa zarobki 2800 netto na tym stanowisku?
Agnieszka 2017-04-03 09:31
Wiedzieliście, że Aviva wspiera różne działania społeczne? Więcej znajdziecie pod linkiem: http://www.aviva.pl/o-naszej-firmie/dzialania-spoleczne.html
Kandydat 2017-04-04 15:46
Czy orientuje się ktoś jak wygląda praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi i Administracji Ubezpieczeń Grupowych??
Tele 2017-04-05 16:20
W Avivie też nie licz na podwyżkę chyba że przepracujesz 10 lat i będziesz odbierać 11 spółek. Nadgodziny też są gratisowe. Z Avivy ludzie odchodzą masowo dlatego szukają nowego narybku. Nie polecam.
2
Agnieszka 2017-04-06 09:13
Czy Aviva zapewnia szkolenia dla swoich pracowników?
Zadziwiona 2017-04-06 13:17
„Umowa o pracę” - czyli własna działalność gospodarcza (tzw. „kontrakt”). Jestem świeżo po rozmowie i zostałam poinformowana, że AVIVA nie daje etatu, a ta "umowa o pracę" w ogłoszeniu - to chyba nie to ogłoszenie ... Zachęcono mnie do udziału w procesie rekrutacyjnym, który wyeliminuje ludzi nieuczciwych – bo AVIVA jest firmą etyczną.
Jestem właśnie tuż po rekrutacji (występy aktorskie), po których okazało się że zostałam odrzucona bo byli lepsi (zaważyła odegrana przeze mnie scenka z zarządzania ludźmi - ona była zdaniem „obserwatorów” moim najsłabszym elementem/ stanowisko koordynatora). Mam rekomendacje firm z którymi podpisałam duże kontrakty (AVIVA nie jest nimi zainteresowana). Tylko „scenka – prawdę Ci powie”. Każdy chce uchodzić za profesjonalistę, nawet jeśli sam niczego nie sprzedał. Korporacje wybierają ludzi według swoich własnych kluczy - nic w tym dziwnego. Tylko, że stanowisko koordynatora (współpraca z brokerami) – to nie to samo co stanowisko managera (budowanie własnego zespołu i oczywiście własna sprzedaż). W związku z tym jestem zdumiona szansą dalszych występów kwalifikujących na stanowisko managera. Nic nie rozumiem - element zarządzania ludźmi był u mnie "najsłabszy" w procesie rekrutacyjnym, a zaproponowano mi dalszy proces rekrutacyjny na managera. Ta nowa struktura organizacyjna w AVIVA - to vivamatrix... Osobiście uważam, że lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć. W mojej ocenie AVIVA nie jest wiarygodnym „pracodawcą”. A summa summarum - własna działalność, a weryfikacja - jak na lukratywne stanowisko etatowe ... Coś mi tu pachnie profesjonalnym NLP, czyli Nabieraniem Ludzi Podprogowo. Mam nadzieję, że kiedyś prawo zabroni takich manipulacji. Może za dużo tych firm ubezpieczeniowych - jak nie stać ich zatrudniać na uczciwych warunkach - bo konkurencja depcze po piętach - to może za dużo tego Bandystanu w jednym kraju? Ciekawe czy te międzynarodowe koncerny stosują podobne zasady rekrutacji i pracy w krajach o utrwalonych dawno wzorcach, jak Niemcy, Francja itp.? …
4
doświadczony 2017-04-13 17:56
Umowa o pracę, proszę, daruj... Jeśli przychodzisz do tej firmy biorąc uczciwie udział w procesie rekrutacji, czyli bez żadnych poleceń, czy rekomendacji, czyli mówiąc wprost kumoterstwa i nepotyzmu, to obietnice, w tym także umowa o pracę, są z ich strony czczymi obietnicami i łgarstwem. To jeszcze jeden biurwoland, w którym dominują skrzywdzone przez los, kłótliwe baby, które dużo obiecują i nic nie dają. Marne wynagrodzenie, jak również opóźnienia w tychże, brak szkolenia systemowego, słoikowo i mentalna płaczliwa gównażeria na stanowiskach kierowniczych, to jest to, co charakteryzuje tę firmę. Pracowałem w telecentrum, mam doświadczenie, ale nie jestem przydupasem i dziwką, która sprzedałaby własną matkę, więc ulżyło mi, gdy projekt się skończył.
3
Iza 2017-04-18 18:10
Jakie wymagania ma firma wobec przedstawiciela? Mam zamiar złożyć cv ale chciałabym wiedzieć coś więcej o firmie, ludziach, wynagrodzeniu czy atmosferze w pracy.
Agnieszka 2017-04-19 10:50
@doświadczony wspominasz, że zdarzają się opóźnienia w wynagrodzeniach. Czy była to jednorazowa sytuacja, czy taka sytuacja pojawia się częściej?
doświadczony 2017-04-19 17:15
W moim przypadku to powtórzyło się kilkakrotnie przez kilka m-cy, czyli praktycznie przez cały czas, gdy byłem z tą firmą związany.
Agnieszka 2017-04-20 09:24
@doświadczony rozumiem. Czy ktoś jeszcze spotkał się z podobną sytuacją w Aviva? Jak to u Was wygląda?
Robert 2017-04-23 08:35
Witam. Jakie są zarobki na stanowiskach w call center? W firmie panuje duża rotacja?
swiezy 2017-04-26 01:33
Witam, slyszalem ze po szkoleniu na agenta ubezp dostajesz 1 tys wyplaty za to co odbyles , na poczatek tez po drugiej sprzedazy dostajesz kolejny 1 tys , to prawda że są takie bonusy? Ktoś to dokładniej opisze ? Oraz czy wogole warto isc pracowac do Avivy , czy moze jakas inna firma jesli chodzi o prace dla agenta ubezpieczeniowego ?
Bartek 2017-04-29 11:57
@doświadczony Czy jesteś pewien, że praca w Avivie jest taką wielką pomyłką? Może ocenę zacznij od swojej osoby? Czasami widzimy u innych wiele a u siebie nic!
doświadczony 2017-04-29 14:52
W tym dziale tak. Poruszyłem wrażliwą strunę? Jeśli tak, to dobrze...
Zostaw swoją opinię o Aviva - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Aviva