logo Aviva

Aviva

Warszawa

Opinie o Aviva

anonim 2009-05-08 15:43:26
Słowa kojarzące się z Commercial Union grupa Aviva: solidna, profesjonalna, rozwojowa
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako bardzo dobrą
3
a 2010-02-10 23:51:24
Tak oczywiście pytanie kto to kupi? Kelner Stek bzdur proszę! XD
3
CUmowiec 2010-03-24 00:35:47
Super firma, tylko nie wiedzieć czemu wydali kasę na zmiane nazwy! Bez sensu, lepiej przeznaczyć ją na inwestycje!!!!
netla 2010-04-17 12:38:30
Zmienili, bo taki byl wyznacznik "z gory".
AVIVAjka 2010-08-10 23:32:42
CUmowiec - 2010-03-24 00:35:47

Super firma, tylko nie wiedzieć czemu wydali kasę na zmiane nazwy! Bez sensu, lepiej przeznaczyć ją na inwestycje!!!!

na całym świecie firma znana jest jako Aviva, tylko w Polsce funkcjonowała pod nazwą Commercial Union. Zmiana nazwy spowodowana została jedynie chęcią ujednolicenia...
1
anonim 2011-03-28 22:37:19
nie ma miesiąca, żeby firmy nie żegnał jakiś pracownik, nie zawsze z własnej woli...zarządzanie na żenującym poziomie
3
exem 2011-05-04 18:05:01
Potwierdzam powyższy wpis. Kultura organizacyjna na żenująco niskim poziomie. Kompetencje menagerów (niektórych) również. Składają obietnice bez pokrycia, nie znają zadań, które przydzielają. Pracownicy niezadowoleni są zwalniani, więc lepiej nie mówić co się naprawdę myśli, tylko przytakiwać.
3
aviva 2011-08-11 18:33:33
potwierdzam - tam jest bajzel jak nic. niektórzy managerzy (tak ich tu nazwę) naprawde na żenująco niskim poziomie - zazdrośni, zawistni, trzeba tylko przytakiwać, nie znosza jakiegokolwiek sprzeciwu. panosza sie jakby byli na swoim folwarku, nie ogarniają zadań, które zlecają. no cóż - jak tak dalej pójdzie najzdolniejsze osoby opuszczą to miejsce
2
avivacje 2012-02-21 19:45:06
potwierdzam powyższe wpisy, zdarza się że kierownicy wogóle nie znają obowiązków swoich pracowników, pożądane i tolerowane jest donosicielstwo, fikacją jest tez to że firma dba o rozwój swoich pracowników i prowadzi politykę zatrzymywania najlepszych
1
anonim 2013-10-25 19:39:35
nie pracowałem;)
1
JA 2014-05-12 22:43:18
Pracowałam w Avive baardzo długo - ponad 10 lat. Przez większość czasu miałam niesamowite szczęście: podlegałam kolejno pod rozsądnych, uczciwych i niezakompleksionych oraz przede wszystkim bardzo kompetentnych szefów. Rozwijałam się, głównie przez pracę, dawano mi szansę poznawania coraz to nowych obszarów, awansowałam. Praca i szefowie : marzenie, złego słowa nie powiedziałabym. Aż przyszły zmiany struktur, wszystko się zmieniło: szef, który nie miał pojęcia o obszarze, którym zarządza, związana z tym niedecyzyjność, później wyszedł brak szacunku do pracowników, a ci bardziej doświadczeni, którzy potrafili dokonać oceny kompetencji szefa - oczywiście niemile widziani. Żenujące "corpo zasady" nakierowane na bezmóżgowych wykonawców woli "menadżerów" z nadania ... to nie ta sama firma. Przychodzi się do pracy, odchodzi się od szefa - i to jest prawda ... Mimo wszysko, za te wszystkie lata z pominięciem ostatniego roku - ocena bdb. Mam nadzieję, że może coś zmieni się na plus, bo szkoda tego środowiska pracy i niegdysiejszej atmosfery oraz kompetencji osób, które odeszły ...
1
Zosia 2014-11-14 08:37:02
Praca w Avivie to nie to samo co kilka lat temu. Kiedyś szanowano pracownika a teraz posuwają sie do metod, które nie powinny mieć miejsca. Niestety to prawda, że menedżerowie są tylko z nadania, to osoby, ktore nie mają często podstawowej wiedzy z zakresu finansów, ich wiedza ogranicza się tylko do znajomości produktów firmy i warsztatów sprzedaży. Wykształcenie wyższe mają, ale to np. AWF, politologia itp. Ich praca polega na wdrażaniu nowych do pracy a potem zabierają te polisy dla siebie, jak już czas nowego zwolnić, bo ubezpieczył swoich znajomych i rodzine. Żerują na pracy innych i spijają finansową śmietankę. A tak naprawdę niewiele sami robią. Najgorsze jest to, że uważają się za niewiadomo kogo. Jakby conajmniej byli dyrektorami banków albo dobrze prosperujących firm, a prawda jest taka, że ich doradztwo to akwizycja po domach. Zrekrutują 3 pracowników w ciagu 5 lat, bo taki jest bilans zatrudnionych i tych co odeszli i twierdzą, że się ciężko napracowali. Najśmieszniejsze jest jak się odnoszą ze swoim stanowiskiem...,,Dzień dobry, dzwonię z firmy Aviva, jestem tutaj menadżerem,,, kpiny w biały dzień..no tak przecież ubrałem garnitur i teraz udaję pana...A jak traktują innych pracowników..jak nie wyrobisz planu to Ci powie, że trzeba było na noc zostać u klienta, obrażanie przymiotnikami, krzyki,awantury, szantaż, ze jak nie zrobisz tyle, to Cie zwolni. Jak dobrze na Tobie zarobi, to masz spokój,ale tylko przez chwile, bo pokaż,że potrafisz, to będą chcieli więcej. Praca doradcy to praca pełna stresu, ciągle pod presją, bo rynek jest przesycony ubezpieczeniami a Ci co ich jeszcze nie mają, to często ich na to nie stać. Aviva ma dość drogie produkty, ale są dobre i to jedyny plus. Podejmując pracę trzeba wiedzieć, że jeżeli klienci nie płacą składek, to doradca ponosi konsekwencje i to nie małe. Trzeba oddać całą prowizje nawet jak ktoś opłaca polisę np.przez 8 miesięcy, czyli zostaje się na minusie, bo kosztu dojazdu do klienta też nikt nie zwraca. Tłumaczą nam to, że to jest ryzyko prowadzonej naszej działalności. Poza tym każdy upadek polisy to pogorszenie wskaźnika, który wyklucza z dodatkowych premii i jest nierealny, chyba że się płaci składki za klientów. Windykacja po rozwiązaniu umowy agencyjnej. O tym to juž super menadżerowie na pewno nie wspominają na rekrutacji. Jeżeli stwierdzisz, że masz inny pomysł na siebie i rezygnujesz ze współpracy, to przez 24 miesiące rośnie Ci zadłużenie wobec Avivy za wszystkie rezygnacje Twoich klientów, oczywiście tych braków nie pokryją z prowizji z twojego portfela polis, bo spisane przez Ciebie polisy są już oddane menedżerowi,do czego się oni nie przyznają tylko dowiadujesz się o tym od byłych klientów. Tak więc można spodziewać się pisma windykacyjnego z kwotą do spłaty, podobno można ratami spłacać. Dlatego warto zastanowić się, czy jest sens podejmować pracę, która po np.8 latach okaże się straconym czasem w życiu zawodowym, bo w sumie zostaje się z niczym albo długiem. Plusy tej pracy: możliwość poznawania ludzi od tych z salonów do najuboższych, wypłata roszczeń gdy komuś możesz pomóc, jeżeli doznał tragedii.
8
asil 2014-11-19 12:31:07
Hej, jeśli ktoś z was interesuje się firmą Aviva to zajrzycie na forum ponieważ jest nowa propozycja pracy. Bardzo interesująca sprawa. AVIVA należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce cieszymy się zaufaniem 3,5 miliona klient&oa... (usunięte przez administratora)
dumacz 2014-12-13 15:53:05
jeśli ktoś ma odpowiednie CV to myślę , że a Avivie warto aplikować do siedziby biura głównego. Stamtąd nie widziałem aby ktoś narzekał na swój los. Ostatnia oferta pracy tam jest jednak z 10 października na stanowisko Ekspert ds. Nadzoru Jakości , także pewnie już kogoś na nie znaleźli. Może niedługo wznowią rekrutacje
Ba 2015-05-02 11:29:26
Piszą ogłoszenia że szukają menedżera zespołu, idziesz na rozmowę a tu dowiadujesz się że chodzi o zwykłego agenta co to ma po domach śmigać i werbować babcie ciocie wujków....na umowę agencyjną bez dostępu do jakichkolwiek narzędzi pracy....Strata czasu a zespół masz sobie sam zrekrutować czyli wciągnąć kolejnych naiwniaków do sieci. Szkoda czasu na tą rozmowę mogli od razu uczciwie napisać kogo szukają. Brak szacunku dla czyjegoś czasu.
1
Ba Ba 2015-06-02 06:59:27
Zdecydowanie potwierdzam. Również miałem przyjemność aplikować, zostać zaproszonym i miło porozmawiać o obiecankach. Testy na menedżera wypadły super i co? I na agenta. Bez skrupułów że mowa była o inny stanowisku. Jak zatem mają ufać klienci? Chociaż znam kilku naprawdę super agentów z tej. Ale to ludzie a firma?
2
Rekrutowany 2015-11-02 10:38:33
Mam podobne doświadczenie. Czekałem niedawno na kontakt tel. w związku z rekrutacją do Centrali. Przeszedłem przez dwie rozmowy kwalifikacyjne, z których dowiedziałem się, że na pewno otrzymam kontakt tel. z informacją o pozytywnym, albo negatywnym wyniku procesu rekrutacyjnego. Oczywiście nikt nie się odezwał w ustalonym terminie. Nie można takich praktyk uznać za dobrą wizytówkę firmy. Oczekując od kandydatów punktualności, lojalności i odpowiedzialności, pracodawca również powinien wywiązywać się z tego, co sam zobowiązał się wykonać.
2
Młody Agent 2016-02-06 23:22:02
Osoby które chcą uzyskać trochę więcej informacji zapraszam na 2 wątku Aviva.

http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,63603
1
XaX 2016-07-14 12:35:40
Czy dział IT może wypowiedzieć się na temat pracy? Jestem zainteresowany działem testów, ktoś może napisać o pracy w tym dziale?
zainteresowany 2016-08-08 22:21:38
hej,powiedzcie mi jak wyglada nadprowizja osoby, ktora prowadzi zespol lub biuro terenowe, ile procentowo zarabia z prowzji swoich agentow, jesli z nimi nie chodzi na spotkania
Marta 2016-08-13 15:29:36
Możliwe że jako firma odpowiadająca za ubezpieczenia jest dobra, sama korzystam z ich ubezpieczenia i w momencie wypłaty odszkodowania za szkoda z tytułu OC w życiu prywatnym nie zawiodłam się.

Jednak to tyle co mogę powiedzieć dobrego. Jeżeli chodzi zaś o sam proces rekrutacji to kompletnie niedorzeczne. Telefon od Pani Joanny jest bardzo przyjemny jeżeli chodzi o zaproszenie na rozmowę, specjalnie podczas rozmowy dopytałam o stanowisko w której sprawie dostałam telefon - odpowiedz była konkretna " Menadżer sprzedaży" - jak z definicji wynika Menadżer nie równa się Agent Ubezpieczeniowy.
Na rozmowie okazało się że wcale nie rozmawiam z umówioną osobą, tylko osobą trzecią - więc tu pierwszy minus. Drugi i to bardzo ogromny to stanowisko na które aplikowałam, jak się okazuje w firmie AVIVA praktyki są takie że zaczynasz od Agenta Ubezpieczeniowego - chociaż w ofercie pracy jasno zakomunikowane że chodzi o inne stanowisko tzn. menadżer sprzedaży. Po uzyskaniu informacji podziękowałam za rozmowę i wyszłam, miałam wrażenie że zostałam zaproszona z uwagi na dostęp do baz danych z obecnych miejsc pracy - co jak wiemy jest niedopuszczalne.


Podsumowanie:
Osoba która nie ma doświadczenia bierze się za proces rekrutacji, celowe błędy w ofercie celem zwabienia pracownika na inne stanowisko.
2
Marcin 2016-08-18 16:22:48
Ależ oczywiście, że Menadżer równa się agent Ubezpieczeniowy - w taki sam pozyskuje, odpowiada za i obsługuje swoich klientów jak agent.

Różnica jest taka, że Menadżer musi dodatkowo rekrutować, szkolić, wdrażać i dbać o rozwój agentów.

Nie wiem, jakim cudem Menadżer miałby nauczyć się procesów, które opisałem w pierwszym akapicie, nie będąc samemu, chociażby przez krótki okres, agentem.
3
Marcin 2016-10-13 16:01:55
Wynagrodzenie to prowizja i ewentualnie nadprowizja (dla menedżera).
1
BezNick 2016-10-21 20:44:05
Nie masz racji, każdemu należy się szacunek. Nigdy nie wiadomo kto kim kiedyś będzie ?? Klientem, specjalistą itd.. Skoro rekrutowany usłyszał że dostanie odpowiedź to powinien ją dostać ! Skoro tak się nie stało to bardzo źle świadczy o osobie rekrutującej a co dalej za tym idzie o kulturze w danej korporacji.
BezNick 2016-10-21 20:44:34
Nie masz racji, każdemu należy się szacunek. Nigdy nie wiadomo kto kim kiedyś będzie ?? Klientem, specjalistą itd.. Skoro rekrutowany usłyszał że dostanie odpowiedź to powinien ją dostać ! Skoro tak się nie stało to bardzo źle świadczy o osobie rekrutującej a co dalej za tym idzie o kulturze w danej korporacji.
Zostaw swoją opinię o Aviva - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Aviva