Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoła Policealna
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Piekarnia Pod Telegrafem Serwis

Pracowałeś w firmie Piekarnia Pod Telegrafem Serwis i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Laluna - 2014-05-29 21:23:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Nie_jest_dobrze - 2014-01-03 22:39:17]:
Prawda!!!!!!!!!!! Zgadzam się w 100%. Dziadostwo nad dziadostwem!!! To juz nie jest piekarnia,tylko sklep spożywczy!!! I mydło i powidło tam jest,jak to sie mówi!!!
zdjecie uzytkownika
lalo - 2014-05-30 07:35:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No dziewczyny na czymś trzeba zarabiać,na czym byście miały utargi gdyby nie dodatkowy towar
zdjecie uzytkownika
gawi - 2014-05-30 23:03:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [lalo - 2014-05-30 07:35:18]:
zgadzam się z Tobą. Tak naprawdę na tych dodatkowych produktach, które nie są związane z pieczywem - ta piekarnia zarabia najwięcej
zdjecie uzytkownika
nowa - 2014-06-02 20:04:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A zwalnianie ludzi ktorym naprawdę zależy ns pracy to też normalne. Zwolnili mnie po 3 lstach bez podania powodu. Menadzerka jedna warta drugiej. Szkoda słów na tę piekarnie a raczej sklep spożywczy.
zdjecie uzytkownika
nowa2 - 2014-06-03 14:14:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
I dobrze ci zrobili.
Znajdź winę w swoim postępowaniu,bo to ty zawiniłaś.
zdjecie uzytkownika
jjj - 2014-06-03 14:42:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W małopolskim tak sie dzieje i zwolnienia. Nie wiem jak gdzie indziej. Nick nowa to zwykly pracownik ale kierowniczki zaczeli zwalniać
zdjecie uzytkownika
nowa - 2014-06-03 14:48:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A wlasnie to zwyklych pracowników zwalniaja a kierowniczki siedza na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i maja gdzieś jak nie ta studeka to inna. Kierowniczki sie boja menadzerek.
zdjecie uzytkownika
jiji - 2014-06-04 18:32:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dziewczyny nie przesadzajcie pracuję w tej firmie już parę lat i za każdym razem gdy kogoś zwolnili to jednak za coś,a to że do niektórych osób nie dociera że źle postępują to druga sprawa
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2014-06-13 09:58:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora) jedno ze zatrudniaja tylko na umowy smieciowe za ktore Ci sie nic nie nalezy to jeszcze musisz byc dostepna swiatek piatek i niedziela. masz wolny weekend cos sobie planujesz ale w ostatniej chwili dostajesz telefon ze musisz isc na zastepstwo. sprobuj nie isc to zaraz sa grozby ze Cie zwolnia. Menagerki nie szanuja ludzi, traktuja Cie jak smiecia
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2014-06-14 23:03:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [pracownica - 2014-06-13 09:58:38]:
Zobaczycie teraz co się będzie działo kontrole oceny i zwolnienia, ale Menagerki będą robiły wszystko, żeby to nie tylko one wyleciały......... teraz dopiero będą pracowników "szanować".........................
zdjecie uzytkownika
gawi - 2014-06-15 02:36:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pracownica - 2014-06-14 23:03:03]:
dziwisz im się ? co Ty byś zrobiła na ich miejscu ? też na początku próbowałabyś się sama uratować za nim pomogłabyś innym
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2014-06-19 12:24:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Najbardziej wkurzaja coraz to nowsze wymysly ,irracjonalne nakazy,kontrole i durny sposob punktowania, ktory jest ogolny dla wszystkich sklepow bez wzgledu na wielkosc danego sklepu , utargi i ilosc personelu i oczywiscie ruch na poszczegolnych sklepach.przyklad: na danym sklepie sprzedaje sie moze 10 szt zapiekanki dziennie ale ma byc ich 6 rodzajow do konca dnia, przeciez to bezsens, albo na innym sklepie juz w okolicach 17tej nikt niechodzi ale ma byc wszystkiego wbrud , niewazne ze potem wpisuje sie po 60 pozycji na dokumencie zwrotu.przeciez przez lata kierowniczki na danym sklepie znaja ruch i wiedza co sie sprzedaje i w jakich ilosciach ale ich sugestji nikt niebierze pod uwage, to durnota, a nie marketing i zarzadzanie.towar ma byc do konca, uniformy maja byc nienagannie czyste , a do ...... nedzy jak mam miec czysty fartuch jak wciaz trzeba odpiekac, sprzatac, babrac sie w ciastach itp? jesli towar ma byc do konca ok, tylko sie pytam te grosze dziadowskie placa za ile godzin? 7 czy wiecej bo jesli mam zostawac po pracy zeby spakowac towar, spisac zwroty i wklepac do kompa to niech mi za to zaplaca bo pracowac za free niezamierzam. wymagan wiele, obowiazkow wiele, grozby konsekwencjami, a ja sie pytam jak pracodawca niewywiazuje sie z podstawowych obowiazkow kto wyciagnie w naszym imieniu konsekwencje? czy to nie jest tak, ze my jako sprzedawczynie musimy a pracodawca moze? tu i on i my musimy, prawa i obowiazki sa po obu stronach.niech wymaga jasna sprawa ale niech stworzy warunki pracy,dobra organizacje itp zeby nietrzeba bylo sie prosic o szczotki, gabki do mycia itp. jesli pracownik widzi ze jest szanowany za swoja prace,ze dostaje wolne wtedy kiedy mu sie to nalezy lub ma placone jesli niema zastepstwa , a co wynika z przepisow prawa pracy, to sam sie stara zeby sie utrzymac przy tej pracy i o nia dbac, jesli juz skapi na pensje to niech przynajmniej szanuje pracownikow zamiast straszyc konsekwencjami , zamiast wymyslac durne filmiki instruktazowe jak pakowac ciasto,tu idiotki niepracuja takie rzeczy ze trzeba otworzyc pudelko wlozyc ciasto i zamknac pudelko wie male dziecko, ktos tu obraza inteligencje sprzedawczyn , z ktorych niejedna ma wyzsze i lepsze wyksztalcenie od autorow tych jakze fantastycznych pomyslow.moze pofatyguja sie na sklepy i porozmawiaja z pracownicami zamiast usiasc i niczym sedziowie na pokazie psow rasowych wpisywac punktacje. moze jeszcze wymysla filmik pokazujacy ukladanie ust w najbardziej efektywny usmiech zeby zwiekszyc utargi.widac ze ktos sie tam nudzi i musi cos wymyslic zeby bylo widac ze cokolwiek robi.moze ktos na gorze zainteresowalby sie, poswiecil czas do podpatrzenia pracy w roznych porach dnia na roznych sklepach ,w warunkach o roznym natezeniu ruchu na sklepie, przyjrzal sie pracy a potem porozmawial z nami sprzadawcami na temat pracy co mozna poprawic co zmienic , czy ktos z nami cokolwiek konsultuje a przeciez to my wiemy jak wyglada ta praca.zeby wspolpraca sie ukladala potrzeba rozmow i dobrej komunikacji a z nami nikt nierozmawia tylko nakazuje, a wiele mozna by usprawnic dzieki dobrej komunikacji wlasnie z nami bo jestesmy najblizej koncowej fazie , sprzedazy produktu.utargi wzrosna jesli poprawi sie organizacja, komunikacja i szacunek do wszystkich pracownikow.Panie i Panowie na wyzszych stanowiskach popracujcie nad motywacja pracownikow moze nie za pomoca straszenia i kontroli, a moze za pomoca dowartosciowania pracownikow i wzajemnego szacunku.Ludzie docencie nasza prace zamiast tylko grozic konsekwencjami i straszyc kotrolami, moze zmienic kierunek dopingowania pracownikow , w koncu to Wy macie stanowiska od myslenia a nie od bawienia sie w krecenie filmikow.Moze zamiast folderu e-szkolenia zrobcie folder e- sugestje i podpowiedzi pracowmnikow gdzie kazdy bedzie mogl napisac swoje obserwacje co do pracy, sprzedazy, czy danego produktu, mysle ze daloby to lepszy efekt, tu naprawde mimo stanowiska fizycznego pracuja inteligentni ludzie. Z powazaniem chcaca pracowac a majaca wciaz podcinane skrzydla pracownica.
zdjecie uzytkownika
gawi - 2014-06-19 18:33:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
opisujesz wiele dziwnych akcji w tej piekarni... a mogłoby być tutaj przecież tak dobrze i normalnie
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2014-06-23 20:32:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [pracownica - 2014-06-19 12:24:39]:
NIC DODAĆ NIC UJĄĆ BARDZO DOBRZE NAPISANE (BRAWO!!!!!!!) A MOŻE KTOŚ Z GÓRY ZAMIENIŁBY SIĘ Z NAMI NA KILKA DNI NA RÓŻNE SKLEPY PRZYJŚĆ NA 5.00 DO PRACY OGARNĄĆ CAŁE ZAMIESZANIE A DOPIERO POTEM OCENIAĆ KONTROLOWAĆ STRASZYĆ. GÓRO!!!-ZAPRASZAMY!!! PRACOWNICE.
zdjecie uzytkownika
Zzz - 2014-06-25 02:22:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [gawi - 2014-06-19 18:33:34]:
POPIERAM!!!!!! PRACUJĘ JUZ DŁUGO I CORAZ BARDZIEJ RZYGAĆ MI SIĘ CHCE NA TE CORAZ TO NOWE WYMYSŁY KOLEJNYCH "NADKIEROWNIKÓW" TYPU PAN BARYCKI PO PROSTU CO JAKIŚ CZAS GÓRA DOSTAJE JAKIEJŚ SRACZKI UMYSŁOWEJ, CHYBA JAK ICH SZEF OPIER... ŻE WYNIKÓW NIE MA. ALE POWIEM WAM JA SIĘ PODDAJE CHCĄ MIEĆ 6 ZAPIEKANEK - NIECH MAJĄ, CHCĄ MARSELINEK WYPIEKAM... A CO MI TAM! POMĘCZE SIĘ, POCZEKAM, SRACZKA JAK KAŻDA KIEDYŚ MINIE, KTOŚ SIĘ ZORIENTUJE ŻE ZWROTY SĄ GIGANTYCZNE I STRATY I NAWET BAZARY NIE DAJĄ RADY A ZA UTYLIZACJĘ TEŻ TRZEBA DUŻE PIENIĄŻKI PŁACIĆ I ZACZNĄ DĄŻYĆ DO ZMNIEJSZENIA ITD, ITD, ITD.... TAKA TO JUŻ SINUSOIDA W TEJ FIRMIE TRWA OD LAT. A Z NASZYMI OPINIAMI I TAK NIKT LICZYŁ SIĘ NIE BĘDZIE (CHOCIAŻ NIE RAZ I NIE DWA POWINIEN) PAMIĘTACIE PONIEDZIAŁKOWE ZEBRANIA KIEROWNICZEK? ZOSTAŁY ZLIKWIDOWANE BO CZĘSTO GĘSTO GÓRA NIE POTRAFIŁA NAWET ODPOWIEDZIEĆ NA SŁUSZNE UWAGI I SUGESTIE DZIEWCZYN, NOO CO INNEGO PAN BARYCKI TEN JAK MU JUZ BRAKNIE ARGUMENTÓW RZUCA TEKSTY TYPU " JAK SIĘ NIE PODOBA TO PORA ZMIENIĆ PRACE..."
ECH DUŻŻOO BY PISAĆ......
DZIEWCZYNY TRZYMAJCIE SIĘ!
POZDRAWIAM
zdjecie uzytkownika
allo22 - 2014-06-28 23:05:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [fgh - 2014-03-18 15:03:07]:
tak-ja skomentuje-była a teraz jej nie ma i zakład się nie zawalił.
zdjecie uzytkownika
aAaA - 2014-07-05 20:24:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Zzz - 2014-06-25 02:22:35]:
Doczekałyśmy się. Nareszcie!!! Zwroty mają być zmniejszone. Panu WB nie dziwię się że wymyśla takie rzeczy przecież musi coś robić za taką kasę. Ciekawe czy Szef widział te ogromne zwroty. Pan B powinien ponieść koszty ich utylizacji.
zdjecie uzytkownika
harrim - 2014-07-06 01:04:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
bezsensowne kontrole tylko zniechęcaja pracowników zamist ich motywowac i prowadzi to do tego, że jest niezadowolona kadra i personel a co za tym idzie wszystko funkcjonuje beznadziejnie i ludzie to widza... szkoda bo piekarnia ma potencjał, w sumie ludzie jeszcze jej w miare ufają, tylko szkoda, że to może się lada moment skończyć jak tak dalej pójdzie
zdjecie uzytkownika
abc - 2014-07-14 22:11:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuje w Piekarni Pod telegrafem i nie narzekam. Wszędzie trzeba pracować dziś za obijanie nikt nie chce płacić. Wszędzie trzeba pracować.
Jeżeli chodzi o zmiany na które tyle narzekań tu można się doczytać to prawda jest taka że firma, żeby się rozwiała powinna się zmieniać i to chyba jest na plus z czasem pewnie zauważymy plusy zmian.
zdjecie uzytkownika
sprzedawca - 2014-07-16 20:54:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [abc - 2014-07-14 22:11:52]:
oczywiscie masz racje, wszedzie trzeba pracowac i przeciez nikt tego nieneguje, niewiem na jakim stanowisku pracujesz bo ja jako sprzedawca zarabiajac 1200 zl niemam wygurowanych wymagan poza stworzeniem podstawowych warunkow pracy i szacunku do nas do pracownikow.zmiany sa potrzebne ale zmiany ktore daja efekty i sa przemyslane, kontrole, grozby finansowe,konsekwencje, praca w upale,coraz wiecej wymagan, wciaz coraz to nowsze wymysly ,zmiany, pomysly ktore tylko dezorganizuja prace i utrudniaja najbardziej nam sprzedawcom zycie.dlaczego zmiany i zwiekszanie wymagan od nas i narzucanie wiecej obowiazkow nie wiaze sie ze zmianami w wysokosciach pensji, jak zmieniac to wszedzie czyz nie?jesli pracodawca chce zarobic to zmienia a co mamy zmienic zeby pracodawca oplacal nas godziwie , niemam na mysli wyplat z kosmosu ale te 1500zl na reke to powinna byc norma w przedsiebiorstwie ktore na taka skale produkuje i jest potezna firma ktorej chyba zalezy na dobrej renomie.zestresowany rozzalony pracownik jest mniej wydajny a co za tym idzie gorszy, czy to nie sa prawa ekonomii? idac na pierwsza zmiane jestem okolo 40 minut przed otwarciem sklepu i musze ulozyc towar, odpiec bulki slodkie ,wylozyc nabial,ciasta zanim sie rozplyna, sprawdzic towar wszystko w 35stopniowym skwarze na sklepie bo klima niedziala. a czy ja jestem hinduska boginia ze mam 6 par rak i moge wszystko robic jednoczesnie? a przeciez po otwarciu trzeba obslugiwac dodatkowo, aha i jeszcze doszla funkcja cukernika i sypanie wszystkich bulek kruszonka. musze jednoczesnie byc schludna, usmiechnieta cala w pąsach i z radoscia obslugiwac klientow.dodam ze na moim sklepie jest potrojna obsada a tam gdzie sklepy sa w podwojnej obsadzie to szczerze podziwiam jak daja rade.jeszcze troche i moze same sobie przywieziemy towar a moze na zapleczu bedziemy wyrabiac ciasto. ale oczywiscie niema na co narzekac kurcze czego my chcemy?ja proponuje zebysmy jeszcze chodzily o swicie po swieze jagody do bulek, bedzie oszczedniej dla firmy.czy pomysly w tej firmie niesa poronione? tyle lat na piekarni robilo sie bulki i przez lata niespadala kruszonka podczas jazdy samochodem teraz spada, przez lata niemialysmy debilnej blachy rodem z poczty polskiej (kiedys doczepailo sie blache do listow chyba poleconych dokladnie niepamietam)do wkladania ciasta i jakos to ciasto sprzedawalysmy.kolejny genialny pomysl jaki sens drukowania ulotek i zbierania kuponow od klientow skoro jak niema kuponu to i tak jest promocja? po co tyle towaru na polkach i gigantyczne zwroty skoro ogolnie wiadomo ze pod wieczor w wiekszosci pokrewnych sklepow polki pustoszeja to logiczne dzien sie konczy to i towar tez.czy pieniadze wydane na nieprzydatne kompletnie blachy do ciasta na ulotki ktorych niewielka czesc trafia do klienta bo nawet bez ulotki kupi sie w promocji czy tez wspomniane gigantyczne zwroty to niejest rozrzutnosc? jesli maja byc zmiany niech beda ale niech to beda zmiany ktore usprawnia prace a co za tym idzie sprzedaz produktow, a nie dodatkowo skomplikuja niech zmieni sie temperatura na skklepach (wiadomo o co chodzi klima)wtedy towar niebedzie wysychal tak bardzo i bedzie ladniej wygladal, pracownicy niebeda wykonczeni upalem , upoceni, beda usmiechnieci i latwiej bedzie wprowadzac innowacje.przydalaby sie jakas podwyzka ktora dodatkowo zmotywowalaby do pracy i poprawila fatalna opinie o wlascicielu i kadrze zarzadzajacej. zadowolony pracownik trzyma sie swojej pracy i zwieksza wydajnosc.i jeszcze jedno ci co wymyslaja coraz to nowsze rzeczy powinni miec na uwadze ze jesli chca zebysmy zamawialy wszystkie rodzaje pieczywa bulek itp. i jesli chca wprowadzac nowe produkty niech pomysla jak rozciagnac regaly bo juz na tych ,ktore mamy, upchac to wszystko jest sztuka, zeby to ulozyc i wyeksponowac tak zeby klienci mogli wylowic wszystko wzrokiem.przepraszam ogol za ewentualne bledy ale szlak mnie trafia ze zarabiajac w tym kolchozie gowniane 1200zl jeszcze ktos mi pisze ze trzeba pracowac i czego ja wslaciwie chce? przeciez tak jest fantastycznie, tylko skoro tak jest to znaczy ze wszystcy ktorzy tu narzekaja a to zdecydowana wiekszosc sa leniami ktorym niechce sie robic.wiadomo ze zle sie dzieje w firmie a kolejne zmiany na stanowiskach to kolejni karierowicze skoncentrowani jedynie na swojej pensji niz na prawdziwym usprawnieniu pracy wszystkim pracownikom szczegolnie tym ktorzy odwalaja najgorsza robote , tym na produkcji, na magazynach czy sprzedawcom na sklepach. chce wierzyc w te plusy o jakich napisalas/es szanowna/ny "abc"
zdjecie uzytkownika
iga - 2014-07-17 18:45:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie masz co narzekać u nas jest sklep 2 osobowy,aby wyłożyć rano towar muszę przyjść godzinę wcześniej,temperatura sięga czterdziestu paru stopni,my się pocimy,klienci się pocą,ale oni zaczynają być mądrzejsi bo wchodzą i zaraz wychodzą bo mówią że tu się nie da oddychać i idą do konkurencyjnych sklepów obok z klimą,najlepsze są kłótnie o kolejkę,bo wiadomo że każdemu się dzisiaj śpieszy i jak pierwsza osoba kupuje za dużo to nie pasuje innym że muszą stać tak długo i w takie temperaturze,ale jak też się rozdwoić sama na zmianie jak się znajdą takie osoby na przykład:pierwsza chce 4 chickeny i 2 mini hot dogi,druga na przykład 2 kawy i po 2 kawałki ciasta,następna 5 chlebów krojonych pakowanych na przykład po połówce to ta następna wychodzi bo nie ma czasu,często klienci wchodzą i pytają jak wy tu wytrzymujecie w takich temperaturach,albo coś zamówią i wychodzą i czekają na dworze.
My nie narzekamy,my się cieszymy że mamy pracę.
zdjecie uzytkownika
aAaA - 2014-07-17 19:56:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [sprzedawca - 2014-07-16 20:54:17]:
Zapomniałaś jeszcze dodać, że jak jest nowość to nie można jej sprzedawać od rana bo nie wchodzi na posa i trzeba go pare razy wyłączać i włączać. A cenówkę to wypisz sobie sama lub poczekaj jak ja wydrukują. Chyba najbardziej wkurzającą osobą jest pan (usunięte przez administratora) od opakowań. Jak on się biedny musi napracować. A jak dzwonisz i mówisz ze potrzebujesz cokolwiek najczęściej odpowiada NIE MA NIE WIEM KIDY BĘDZIE. Totalny olewator.
zdjecie uzytkownika
sprzedawca - 2014-07-17 20:43:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [aAaA - 2014-07-17 19:56:42]:
przeciez wyraznie napisalam ze wlasnie wam wspolczuje bo skoro na trzyosobowym sklepie jest ciezko to co dopiero na 2osobowym. a jak tak wam dobrze to cieszcie sie nadal ze macie prace moze doplaccie jeszcze ze jestescie zatrudnione, bo ja mimo ze tez zalezy mi na pracy to jednak mam swoja godnosc i chcialabym byc tylko po ludzku jako pracownik traktowana, bo jestem takim samym czlowiekiem jak wlasciciel a nie jego murzynem, moim zdaniem powinno sie zmienic to sluzalcze pojmowanie tego ze macie prace , on jako wlasciciel tez powinien cieszyc sie ze ma pracownikow a wy zachowujecie sie jak ludzie drugiej kategorii bo ciesza sie ze im pot po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] splywa bo maja prace ,wiec badzcie murzynami dalej.winszuje podejscia, jesli wszystcy trzymalibysmy sie razem to moze by sie cos zmienilo ale jesli kazdy chowa uszy po sobie i zamyka gebe byleby nadal byc murzynem to nic w tej firmie ani w tym kraju sie niezmieni i zawsze bedzie u nas panowal agresywny kapitalizm i beda "wyzsi" i "nizsi", jesli ludzie sie sami nieszanuja to jak pracodawca moze ich poszanowac, zenada i brak slow.
zdjecie uzytkownika
nie murzyn - 2014-07-17 21:23:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [aAaA - 2014-07-17 19:56:42]:
hehe dobre, cieszcie sie i oddajcie polowe pensji po co wam takie "kokosy" skoro i tak sie cieszycie.
zdjecie uzytkownika
yyyy - 2014-07-19 16:19:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jak patrzę na te niektóre wypowiedzi to się zadtanawiam po co tak pisać bronić firmy skoro dobrze wiedzą jaka jest prawda kokosów nie ma a zapieprz nakazy zakazy.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Piekarnia Pod Telegrafem Serwis
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x