Miniaturka
Kamila Bawolska
artgeist Sp. z o.o.
PR Manager z wieloletnim doświadczeniem z zakresu public relations, employer brandingu i CSR. Od lat tworzy i wdraża standardy komunikacyjne i strategie PR. Współpracuje z Uniwersytetem Wrocławskim z Instytutem Dziennikarstwa, na którym prowadzi zajęcia z szerokiego zakresu tematyki związanej z public relations. Absolwentka Akademii Ekonomicznej i Uniwersytetu Wrocławskiego. 

artgeist Sp. z o.o.

Artgeist to polska firma o globalnym zasięgu, która powstała w 2004 roku z pasji do upiększania wnętrz. Dziś działa na całym świecie poprzez sklepy on-line prowadzone w 11 wersjach językowych w 17 krajach.

Jak wyglądały początki firmy Artgeist?

Jesteśmy przykładem na to, jak z pasji rodzi się coś niezwykłego. Taka jest nasza firma, ludzie, którzy ją tworzą i to, co dostarczamy naszym klientom. Zaczynaliśmy w 2004 roku, na 65m², z kilkoma artystami, którzy malowali nasze pierwsze obrazy. Po kilku miesiącach zainteresowanie naszą ofertą było tak duże, że konieczne było zatrudnienie kolejnych osób i przeprowadzka do nowej lokalizacji, w której zresztą jesteśmy do dziś. Dzisiaj nasz zespół liczy 250 osób, które pracują na ponad 3000 m² powierzchni biurowej i produkcyjnej.

Jakie były kluczowe momenty w historii Artgeist?

Było ich kilka w naszej historii, to one były kamieniami milowymi, które znaczą drogę naszego rozwoju. Ostatnie ważne wydarzenie to stworzenie i wprowadzenie „Misji i Wizji firmy” oraz naszych wartości. Zebraliśmy to, co nas napędza do działania, co każdego dnia towarzyszy nam w pracy i to, do czego dążymy w przyszłości, kim chcemy być. To tworzy ducha artgeist.

Proszę w skrócie przedstawić Państwa ofertę.

Nasza oferta obejmuje setki produktów w kilkunastu tysiącach unikalnych wzorów. To produkty do szeroko rozumianego upiększania wnętrz. Obrazy ręcznie malowane, wydruki na płótnie, obrazy na pleksi, tapety, fototapety, parawany, obrazy na korku, obrazy metalowe, czy w końcu naklejki. W naszej ofercie każdy, zarówno z gustem klasycznym jak i nowoczesnym, znajdzie coś dla siebie.

Co w perspektywie minionych lat uznałaby Pani za największy sukces firmy?

Po pierwsze to, że są z nami do dziś osoby, które tworzyły artgeist, które zaczynały z nami tę podróż 13 lat temu. To, że naszą firmę tworzą ludzie z pasją, eksperci w swoich dziedzinach, ale i tacy, którzy dopiero zaczynają swoja przygodę na rynku pracy. Sukcesem jest również to, w jakim tempiesię rozwijamy, dzięki naszym pracownikom. Cały czas idziemy do przodu, rośnie grono naszych klientów, nasz zasięg. Dzięki naszym sklepom internetowym jesteśmy na całym świecie, a portfolio oferowanych przez nas produktów wciąż rośnie. Rośnie też nasza pasja tworzenia, która cały czas gna nas do przodu.

Co Państwa wyróżnia jako pracodawcę?

Tylu pracowników, energii, pomysłów, nie każdy pracodawca może powiedzieć bez wahania, że tu znajdziesz swoje miejsce. My chcemy, aby tak było, aby nasi pracownicy czuli się u nas dobrze i chcieli zostać. Nasi pracownicy mają szansę uczestniczyć realnie w procesie tworzenia i działania naszej firmy. To dzięki nim dynamicznie się rozwijamy.
Rozmawiamy z pracownikami, słuchamy tego, co mają do powiedzenia i staramy się na te potrzeby odpowiadać. Codziennie troszczymy się o to, aby tworzyć inspirujące środowisko pracy, w którym wszyscy czują się dobrze. Dbamy o komfort i satysfakcję naszych pracowników, zapewniając atrakcyjne warunki pracy oraz zachowanie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym.

Jak wygląda proces rekrutacji nowych pracowników do Artgeist?

Proces rekrutacji zależy od stanowiska, na które aplikuje zainteresowana osoba. Dbamy o to, aby już na etapie ogłoszenia rekrutacyjnego, możliwie najlepiej przedstawić, kogo szukamy i co oferujemy. Kolejny etap to wstępna weryfikacja nadesłanych dokumentów na podstawie kluczowych wymagań dla danego stanowiska. Bardzo często temu etapowi towarzyszy wywiad telefoniczny. Wynikiem przeprowadzonych wywiadów jest zaproszenie wybranych kandydatów na spotkanie i rozmowę kwalifikacyjną. Po rozmowie i ewentualnych testach kontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami, informując o wynikach rekrutacji. Do naszego zespołu dołącza zaś osoba, która pozytywnie przeszła cały proces. Długość procesu rekrutacyjnego zależy od specyfiki stanowiska - zazwyczaj trwa on od 1 do 4 tygodni.

Gdzie zamieszczają Państwo informacje o nowych ofertach pracy?

Osoby spoza naszej firmy mogą szukać ogłoszeń na ogólnodostępnych portalach rekrutacyjnych, a niedługo również na właśnie powstającej stronie artgeist. Prowadzimy również rekrutację wewnętrzną, wtedy ogłoszenia dostępne są dla naszych pracowników, np. na tablicach ogłoszeniowych.

Jakich pracowników obecnie Państwo poszukują?

Do naszego zespołu można dołączyć praktycznie zawsze. Jeśli jest się kreatywnym, komunikatywnym, zaangażowanym i chcesz dołączyć do zespołu ludzi z pasją wystarczy, że wyślesz do nas swoje CV.

Jak przygotować się dobrze do rozmowy kwalifikacyjnej w Państwa firmie?

Jeśli zaprosiliśmy Cię na rozmowę kwalifikacyjną oznacza to, że Twoje doświadczenie i umiejętności musiały być dla nas atrakcyjne. Teraz praktycznie wszystko zależy już od kandydata. Rady? Warto się wyspać, zjawić punktualnie, pamiętać o wszystkich niezbędnych dokumentach. Zachęcamy również do… chwalenia się! Warto nam pokazać swoją wiedzę, doświadczenia, umiejętności, nagrody, wyróżnienia czy podzielić się interesującym hobby!

Nasz czytelnik pyta, jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na stanowisko konsultanta ds. obsługi klientów włoskojęzycznych?

Rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko konsultanta ds. obsługi klientów włoskojęzycznych składa się z dwóch etapów. Etap pierwszy polega na zdalnym wykonaniu zadania rekrutacyjnego, etap drugi, w przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia etapu pierwszego, to rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy artgeist.

Taki sposób rekrutacji pozwala nam sprawdzić najważniejsze umiejętności językowe, w tym znajomość słownictwa i gramatyki, rozumieniu tekstu czytanego oraz znajomości pisowni włoskiej.

 

Czy wymagane są certyfikaty językowe, czy można w inny sposób potwierdzić znajomość języków obcych?

Nie wymagamy potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatami. Umiejętności te weryfikują nasi eksperci i to właśnie na ich zdaniu polegamy. Możesz być samoukiem, ale posługującym się doskonale językiem obcym i masz szansę dołączenia do naszego zespołu.

Jakie wymagania stawiają Państwo przed kandydatami?

Kierujemy swoje oferty nie tylko do osób z doświadczeniem zawodowym, ale także do absolwentów i studentów różnych kierunków. Każdy, kto lubi wyzwania, ma głowę pełną pomysłów i nie boi się o nich mówić, ma szansę rozwinąć u nas skrzydła.

Na jakie benefity socjalne mogą liczyć pracownicy firmy?

Karta Mulisport, prywatna opieka medyczna, możliwość ubezpieczenia, dofinansowanie do zajęć językowych, czy atrakcyjne zniżki na wydarzenia kulturalne we Wrocławiu. Ciekawym rozwiązaniem jest system Bonusly, dzięki któremu nasi pracownicy mogą nagradzać siebie na wzajem, decydować, czyja postawa i pomoc zasługuje na punkty, które finalnie przekładają się na bonusy pieniężne. Nasi pracownicy korzystają również z preferencyjnych cen zakupów wszystkich naszych produktów. Dla każdego przygotowany jest również „welcome pack” - składający się z firmowych gadżetów. Nasi Pracownicy korzystają również ze zniżek do sieci kawiarni Balduno, gdzie po pracy, z całą rodziną, przyjaciółmi, przy doskonałej kawie i pysznych deserach mogą naładować swoje akumulatory pozytywną energią.

Nasz czytelnik pyta, czy pracownikom Artgeist przysługują premie lub np. procent od obrotu?

W naszej firmie istnieje system premiowy, jest on częścią systemu motywacyjnego dla naszych pracowników. Dzięki jasno określonej polityce wynagradzania i premiowania każdy wie za co i w jakiej wysokości może uzyskać premię.

W jaki sposób inwestują Państwo w rozwój swoich pracowników?

W naszych pracowników inwestujemy każdego dnia, dając odpowiednie narzędzia do pracy, wspierając wykonywanie przez nich codziennych obowiązków, i dając możliwość zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych szkoleń. Dodatkowo nasi pracownicy mogą korzystać z dofinansowanych kursów językowych.

Czy organizują Państwo spotkania, imprezy integracyjne dla pracowników?

Odpowiadając na potrzeby Pracowników organizujemy różnego rodzaju wydarzenia integracyjne, które dają okazję lepszego poznania siebie na wzajem.

Jakie są plany rozwoju firmy na najbliższe lata?

Planujemy konsekwentny rozwój w obszarach dotyczących naszych zasobów ludzkich, a także dalszy, dynamiczny wzrost sprzedaży. Obserwujemy uważnie rynek i szukamy szans na ciągły rozwój naszej działalności.

Dziękujemy za rozmowę.

artgeist Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 108 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
artgeist Sp. z o.o.