Dział obsługi klienta - tragedia. Zwodzenie klienta przez 3 tygodnie, bezczelne okłamywanie przez telefon na temat dostaw szczepionek i innych leków. Potem - wypieranie się tego kłamstwa. Mam nadzieje że pierwszy - i ostatni raz miałam do czynienia z Nexter i p. Piotrem z obsługi. Jak człowiek ma kontynuować odczulanie, skoro przez kilka tygodni na rynku nie ma dostępnych szczepionek? Szczerze NIE POLECAM.
Dobrze pracuje się w firmie o ile ktoś stara się . Popatrzcie na to forum i spokój jaki tu zapanował,
Czy w ALLERGOPHARMA NEXTER oferują jakiś pakiet socjalny? Może ubezpieczenie na życie, albo premie pieniężne?
Firma Allergopharma-Nexter, przedstawiciel podmiotu odpowiedzialnego dla leku Novo-Helisen Depot w Polsce, na swojej stronie internetowej upubliczniła pismo skierowane do ministra zdrowia. Wnioskowała w nim o podwyższenie ceny leku do ok. 700 zł (z 3,20) Dziś lek kosztuje nawet 1400 Dzięki tej firmie tysiące dzieci jest pozbawionych szansy leczenia Brawo
Poczytajcie drodzy Panstwo omimunosupresji ale pod kontem medycyny a pozniej odczulacie ale Pszczoly:) na miod ...
Jak oceniasz firmę ALLERGOPHARMA NEXTER SP Z O. O.? Twój komentarz ma znaczenie.