brak logo

NIFCO KOREA POLAND

Żory

Opinie o NIFCO KOREA POLAND

igi 2016-11-05 16:44
no to co jest ten postój przed świętami czy nie
1
Ona 2016-11-11 23:31
Super jest na lakierni cyrk romanse leżenie na liniach szczególnie na lini 2 i narzkanie jak to źle liderki nic też nie robią traktują ludzi jak śmieci może Pan dyrektor zwróci im uwagę w końcu bo każda jest mądra przy nim a tak to my śmieci a każdy pracować chce w spokoju!!!
3
Ona 2016-11-11 23:32
Super jest na lakierni cyrk romanse leżenie na liniach szczególnie na lini 2 i narzkanie jak to źle liderki nic też nie robią traktują ludzi jak śmieci może Pan dyrektor zwróci im uwagę w końcu bo każda jest mądra przy nim a tak to my śmieci a każdy pracować chce w spokoju!!!
3
Edward 2016-11-11 23:41
Tam jest non stop postoj haha
3
szczera 2016-11-13 18:39
A tu się mylicie co do lini 2 odkąd prezes jest na chorobowym to nikt nie chodzi pod..........lać do biura na inne zmiany jest cisza spokój wszyscy są szczęśliwi oby jak najdłużej był na l 4 , i co zadziwiające w tym samym czasie skończyły się wpisy na lakiernie jest jeszcze tam jedna laska wiecznie nie zadowolona i wiecznie narzeka może też byś poszła Ma..... na l4 to już na lakierni naprawdę było by super i atmosfera na zmianie B by się oczyściła.
4
Ma 2016-11-15 00:30
Hahahahha. Nie dzięki ale nie skorzystam z twojej propozycji. Taka cwana jesteś? To podejdź i mi to powiedz w oczy, ja przynajmniej mówię to co myślę i mi się nie podoba i nie, nie jestem wiecznie nie zadowolona. Niektórym osobom widzę brakuje tutaj języka w gębie, kiedy trzeba, ale na forum to odważna. Pozdro "szczera". ;)
4
Gal anonim 2016-11-15 02:19
Jola S. Jesteś wspaniała i cudowna, taka spokojna i sympatyczna.
10
Ana 2016-11-15 10:54
A jak wyglada praca w kontroli jakosci? Czy dziewczyny sa zadowolone, czy narzekaja? Jaka jest atmosfera? Czy zarobki po jakims czasie sa lepsze, czy caly czas takie marne? Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam.
8
Gal 2016-11-16 08:12
Gal anonim popieram w 100%
3
Dd 2016-11-16 11:11
Gdzie mozna zlozyc cv do tej firmy?
3
Agent 2016-11-18 22:41
Hej, czy ktoś z was kojarzy pana Patryka Zadrę? Jakim jest przełożonym ?
matt 2016-11-21 23:28
Hej Patryk Z. z tego co wiem, nie jest nikogo przełożonym, to zwykły pracownik biurowy.
4
Aga 2016-11-23 16:33
ile zarabia nowy pracownik na wtryskach
2
pracownica 2016-11-23 23:26
przez pół roku pod pośrednikiem Adecco najniższą krajową
2
Pomoc 2016-12-02 11:38
Witam.

Poszukuje kontaktu z dawnych pracowników Logistyki z Nifco, jeszcze przed pożarem.
Na pewno byli to Łukasz, Szymon, Magda , Marcin,

Dziękuje za pomoc
Nick Dick 2016-12-03 18:15
Ana, praca w kontroli jakości to najlepsza fucha w Nifco.
2
Ana 2016-12-04 21:13
Dzięki Nick Dick☺
Odp 2016-12-07 08:20
Witam z tych ludzi co piszesz jest tylko ta ciota Marcin pieniecki
3
uwazaj co piszesz 2016-12-07 18:34
lepiej uwazaj co piszesz. uwazaj. nikt nie jest anonimowy. namierzyc naprawde latwo.
1
Odp 2016-12-08 12:39
Pieniecki to jednak prawda co mówią o tobie pracownicy na magazynie że jesteś totalna faja :)
2
Marcin Pieniecki 2016-12-10 14:06
Drogi użytkowniku "Odp"

Gorącą zachęcam do usunięcia obraźliwych wpisów na mój temat i skontaktowania się ze mną w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Zgodnie z art. 212 KK zniesławienie popełnione przy użyciu internetu może być kwalifikowane jako przestępstwo.
Pozdrawiam czekam na kontakt.
5
Baśka 2016-12-10 22:58
Ktoś się orientuje czy są może przyjęcia na dział montażu? Cv złożyć osobiście czy przez emaila?
Pracownik 2016-12-11 20:06
Widzę że się Marcinek uniósł troszkę że już straszy kodeksem karnym
2
Pracownik 2016-12-11 20:06
Widzę że się Marcinek uniósł troszkę że już straszy kodeksem karnym
3
Odp 2016-12-15 21:15
Oczywiście mogę się z Tobą skontaktować i nawet spotkać i wtedy mogę ciebie nawet przeprosić po mojemu tylko napisz gdzie się mam spotkać myślę że taka opcja będzie najlepsza dla ciebie spotkanie pracownik
3
elek 2016-12-18 18:52
Kamil na montażu jest fajny :)
1
sąsiad 2017-01-04 18:44
ktoś sie pyta co śmierdzi..
ostatnio kombinują z wyciągiem i kominami czyli tamtędy to coś z llakierni śmierdziało.
pomijam że mocznikiem chlorem wali z ich oczyszcalni pseudo, ostatnio jak widziałem że zbiorniki jakies wieżli to musiało nieżle śmierdzieć bo wszyscy u nich wyglądali jakby mieli sie po...zwymiotować.
a ostatnio jechałem na między zmiane i jakiś ludzi w kombinezonie widziałem ...okazało się że to z nifco sprawdzali "rzeczkę" i odpływy bo mają przeciek...od pięciu lat, ale dopiero teraz jak sie nimi zainteresowali to szukają.
...
sąsiedzi...
4
Zaniepokojona 2017-01-06 18:14
Jak czytam te wszystkie opinie to aż boję się iść na rozmowę o pracę na wtryskarki. Mam nadzieję że jednak nie będzie tak źle. ..
1
odpowiedz sąsiad 2017-01-06 19:15
Sąsiad brednie piszesz widziałeś beczki bo jak zawsze jak jest postój przyjeżdża firma która czyści komory i wywozi szlam, po drugie jak ktoś z sąsiadów jest tak bardzo zainteresowany to zapraszamy do naszej oczyszczalni i zobaczycie na własne oczy i powąchacie czy u nas śmierdzi mocznikiem my takich rzeczy nie używamy ,mamy obieg oczyszczalni zamknięty więc nie ma możliwości dostanie się czego kolwiek do ziemi jest to sprawdzane i kontrolowane na bieżąco, co do ludzi przy rzece były brane próbki wody o różnych porach i dniach, każdy kto pisze takie brednie na nifco i robi nagonkę na tą firmę we własnym zakresie może zlecić wykonanie badań mieliśmy bardzo dużo kontroli przez wasze pomówienie które nic nie wykazały nasza firma was nie truje lepiej zainteresujcie się dlaczego ze stadniny do rzeki w różnych miejscach wpadają rury pcv z nie wiadomego pochodzenia substancją, co do kominów zostały ściągnięte górne części i jest monitorowane stężenie względem wiatru
sąsiedzi 2017-01-11 06:33
takie brednie a nie przeszliście kontroli jak nas poinformował wiś.
i nie chodzi o beczki ale mausery, które wwieżliście do środka
3
lakiernia 2017-01-15 12:00
Lakiernia jak możecie pracować z takim głąbem Mosakiem ten człowiek robi wszystko na odwrót podburza załogę jak go nie było wszyscy byli szczęśliwi przez jego głupie gadki mamy tylko przeje............e wszyscy cieszyli się jak zapowiedział że się zwalnia człowiek nie ma za grosz honoru myśli że jak gra w piłkę z Prezesem to mu wszystko wolno człowieku pamiętaj w sobotę lakiernia ma imprezę a lakiernicy jak sobie wypiją to możesz dostać w pi........... Zastanów się nad swoim zachowaniem.
odpowiedz lakiernia 2017-01-16 07:43
Czy Mosak to jest ten gość co go chcieli zwolnić a on poszedł wypłakać się do prezesa
1
Ajeao 2017-01-17 12:43
Dzień dobry, czy są obecnie przyjęcia? Jakie stawki na początek? Umowa z Nifco czy agencja?
1
czesiooo 2017-01-17 17:27
Dzień dobry; U kogo trzeba zostawić CV i list motywacyjny czy podanie o pracę ( podanie do kogo skierować ?? )
Za udzieloną odpowiedź z góry dzieki.
dada 2017-01-17 18:32
CV wystarczy zostawić u ochroniarzy przed wjazdem do firmy/
2
dada 2017-01-17 18:39
W sobotę, doczekanie upragniona imprezka z lakierni :) Widzę jakieś groźby lecą. Trzeba wsiąść kamerę, jeśli faktycznie by się coś ciekawego działa, będzie kolejny materiał do "Z kamerą wśród zwierząt" :D
Praca fajna, nie ma co narzekać, jak wszędzie są dobre i złe chwile, jedyny problem to jak zwykle ludzie... A nie dla ludzi pracujemy, tylko dla samych siebie ! Pozdrawiam :)
3
Fajnie 2017-01-20 00:48
Chciałem bardzo podziękować pienieckiemu dzięki niemu nifco wyplacilo mi prawie 10 tys zł dzięki wielki Marcinie :)
5
kriss 2017-01-24 16:20
Siema są jakie przyjęcia do nifco jakie umowy dają jakie stawki na początek wie kto?
RobertoCarlosUK 2017-01-25 05:21
pracuje w nifco w uk i myślę by się do zor przenieść tylko zeby mi zostały zarobki z uk to by byl git bo minimalna na bank mnie czeka w pl... co robaczki?
2
Mala 2017-01-25 18:02
No pewnie a na co ty liczysz nawet stazowe od paru lat takie samo-smiechu warte.Wybrani za to regularnie podwyzki dostają.
3
RobertoCarlosUK 2017-01-26 05:04
Tutaj jest nawet uzyje slowa dobrze. Mozliwosc treningu i poszerzenia kwalifikacji, nifco nawet jest w stanie sfinansować studia co jest rzadko spotykane...Ale podejscie angoli do pracy to masakra nie dziwie sie ,ze jestesmy na ostatnim miejscu w klasyfikacji fabryk nifco ,ale to inna bajka Yamamoto by zawału dostał gdy by wiedzial co tam sie wyprawia ;) hehehe A w Polsce widze zmieniło sie duzo ,ale na gorsze tylko niestety chyba pozostane tu gdzie jestem i sciagne kogo sie tylko da...uratować .
1
lakiernik 2017-01-26 10:47
Ja chętnie bym się przeniósł z lakierni w żorach na wyspę jeśli brakuje wam lakierników daj znać
elfik 2017-01-27 06:37
daj jakies namiary na nifco w uk chetnie wyjade
RoberoCarlos69uk 2017-01-29 08:28
Durham Ln, Stockton-on-Tees TS16 0PS
+44 01642 672299
najlepiej sciemnic że się jest Engineerem i zna się Fanuca to masz robotę dosyc szybko ogarnieta :) no i warto się tego Fanuca nauczyć bo jest prosty jak walenie gorola w ryj ;) A wizytacje inżynierską zawszę robią Polacy ciekawe why? ;)
kobieta 2017-01-29 19:44
A jak kobiety?Tez mogą sie zalapac?I jak z płacą u kobiet?I czy zapierdziel taki straszny.Bo u nas na wtryskach nie wiemy za co sie brac tyle pracy naraz.Ogarnac co najmniej 4maszyny naraz,pod kazda miedzy czasie wydmuchac pozamiatac ogolnie posprzątać,zrobic raporty,pomierzyc czesci,przywieźć boxy,wywieźć boxy,wywieźć Ng i pilnowac maszyn z ktorych zapierdzielaja jak glupie czesci ktote trzeba poobcinac i niejednoktotnie obrobic bo nikomu sie nie chce np.nadlewek usunac-po co przecież baby zrobia malo maja pracy podczas gdy chłopcy spaceruja albo czasem alarm usunom czy forme wymienia i tyle ich pracy-zadnej pomocy z ich strony i wszyscy maja to gdzieś ze baba sie zjeżdża jeszcze dokladaja pracy.I zeby tego bylo malo to jeszcze ochrzan za wadliwa cześć jak niechcacy sie dostanie na montaz jedna na pare tysiecy nieraz.Niech stanie ktoś kto tego wszystkiego wymaga jeden dzien na maszynach i zrobi to wszystko.....juz to widze jak sobie radzi.Szkoda tylko ze na cala firme tylko na wtryskach taki zapierdziel.Na lakierni calkiem spoko pracowalam robota spokojna dziewvzyny nie narzekają u nas tragedia.Dlatego tez z checia wyjade bo nie sadze aby tam tak kobiety traktowano.Moze kiedys jak zmienią przelozonego będzie inaczej poki co jest zle
3
RobertoCarlosUK 2017-01-29 20:24
powiem ci ze tutaj podobnie tez trzeba robić to szybko tez jest klika co sie opieprza caly czas ale masz lepsze zarobki i podpieprzanie na początku dziennym, tylko, że jak to wszędzie podpieprzaja najwieksze lenie co nic nie robi co sie tyknie to popsuje ale podpieprza to ma robote. jezeli potrafisz mowic po angielsku wystarczy zadzwonić sie zapytać czy potrzebuja bo w pierwszych dniach stycznia poprzyjmowali troche ludzi, ale tutaj lakierni nie ma. moldingi, maszyny co swiatlem tna i rozne takie jak to w nifco. kobiety robia to samo a i może lepiej jak faceci zależy od wprawy w zasadzie i chęci oczywiście bo praca jest nudna w sumie. Quality maja dyszke na godzine prawie to z nadgodzinami idzie zarobic w miare ok. tylko radze się spieszyć bo te durne angole sobie z Unii wychodzą w następnym roku prawdopodobnie ;) o i smogu nie ma ;) hehehehe
2
kobieta 2017-01-29 21:21
Moj angielski to taki szkolny jest ale mysle ze cos wydukam z tym ze przez tel bedzie ciezko na miejscu dam rade .Widze ze na bierzaco jestes z tym co w nifco sie dzieje....faktycznie smog byl.Teraz czekam na telefon z innej firmy w pl jesli sie uda to uciekam z nifco a jesli nie tam to wyjezdzam za granice.pozdro
Pracownik 2017-02-06 14:45
Czy w końcu dostaniemy informację kiedy będzie postój w wakacje przecież już jest luty
5
postój 2017-02-06 17:53
Hyundai.kia,kftp mają postój po staremu czyli ostatni tydzień lipca pierwszy tydzień sierpnia my też tak będziemy mieli tylko tak jak zawsze biuro bierze nas na przetrzymanie i nie chcą ogłosić tego co jest wiadome , kia,hyundai już w grudniu ogłosiły termin postoju
4
ciemnogród 2017-02-08 07:26
dokładnie nawet kierowcy tirów wiedzą że tak mamy wolne bo w hyundai jest kalendarz pracy na cały rok naturalnie my żyjemy jak jakiś ciemnogród i nigdy nic nie wiemy np 18 lutego mobis i hyundai pracuje a też o tym nic nie wiemy
6
Zostaw swoją opinię o NIFCO KOREA POLAND - Żory
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NIFCO KOREA POLAND