Wczoraj, tj 09.10.2019 byłem z wizytą w Motor Centrum w Gdańsku, na Miałkim Szlaku w sprawie reklamacji na usługi lakiernicze które miały miejsce pod koniec roku 2017. W tamtym czasie po odebraniu auta zwróciłem uwagę na złe spasowanie elementów zderzaka o czym poinformowałem osoby naprawiajace samochód. Ułożenie i mocowanie zderzaka zostało nieznacznie poprawione i pomimo ciągłego niedopasowania samochód został mi przekazany z informacją że więcej nie można zrobić, bo taka uroda samochodu. To "profesjonalne" wytłumaczenie przyjąłem do wiadomosci i wróciłem do użytkowania auta. Niedawno zauważyłem pęknięcia lakieru na elementach lakierowanych w tamtym czasie i z tą obserwacją pojechałem do serwisu. Pomimo tego że powyższą naprawę obejmuje jeszcze gwarancja, odmówiono mi wykonania naprawy w ramach reklamacji. Panowie oglądający auto stwierdzili że pęknięcie to uszkodzenie mechaniczne. Jeden z panów znalazł niewielkie odciśnięcie i deformację plastiku w dolnej części zderzaka i stwierdził że jest to przyczyna pęknięcia lakieru na elemencie który jest ponad pół metra dalej. Drugi z panów natomiast obejrzał auto, znalazl wgniecenie na klapie bagażnika, delikatną rysę na kloszu lampy, oraz odprysk lakieru po drugiej stronie samochodu no i oczywiście źle spasowany zderzak i stwierdził że auto zostało uderzone. Dla przykładu wyjaśnił mi także ze może teraz uderzyć w auto młotkiem i w miejscu uderzenia nie będzie żadnego śladu, natomiast lakier może pęknąćw innym miejscu. Nadmieniam że to był ten sam Pan którego wcześniej informowałem o złym spasowaniu i ten sam Pan który wytłumaczył mi że nic więcej nie można zrobić ze spasowaniem bo taka uroda samochodu. Dodam jeszcze że do czynienia z tymi panami mam po raz trzeci od momentu zakupu nowego samochodu w salonie i ani razu nie spotkałem się z ludzkim podejściem do drugiego człowieka. Jeden z panów, gdy nie zgodziłem się z jego opinią, nerwowo zaczął uderzać ręką w element mojego samochodu w miejsce które jego zdaniem jest przyczyną pęknięć, natomiast drugi Pan z drwiną w głosie powiedział że samochód nie zostanie naprawiony w ramach reklamacji i że mogę sobie pisać odwołanie, a on na nie odpowie. Tu pragnę nadmienić że właśnie podjąłem decyzję o rezygnacji z zakupu auta Mitsubishi Outlander na które była przygotowana oferta w salonie ponieważ w trakcie rozmowy dowiedziałem się że Ci sami panowie odpowiadają za usługi lakiernicze tej firmy. Uważam że ktoś powinien zweryfikować pracę, doświadczenie i wiedzę tych panów.
Potwierdzam w serwisie mistsubishi impotencji intelektualni i kierowniczka blond Karyna. Nigdy więcej tych (usunięte przez administratora) nie chcę widzieć. Nie realizują napraw w ramach gwarancji.
Jest tu może ktoś kto aktualnie pracuje jako doradca handlowy i by ocenił warunki pracy? rozważam wstępnie swoja aplikację. Możecie określić jak teraz zarobkowo się wychodzi? zastanawiam się z jakiej podstawy się docelowo rusza oraz jakie są prowizje
Serwis mitsubishi z "doradcą", który jest kompletnym impotentem intelektualnym. (usunięte przez administratora) nie realizują napraw w ramach gwarancji. Utrudniony kontakt. Kierowniczka blond Karyna nie interesuje się swoimi obowiązkami. Unikajcie (usunięte przez administratora) z mitsubishi motor centrum
Wczoraj, tj 09.10.2019 byłem z wizytą w Motor Centrum w Gdańsku, na Miałkim Szlaku w sprawie reklamacji na usługi lakiernicze które miały miejsce pod koniec roku 2017. W tamtym czasie po odebraniu auta zwróciłem uwagę na złe spasowanie elementów zderzaka o czym poinformowałem osoby naprawiajace samochód. Ułożenie i mocowanie zderzaka zostało nieznacznie poprawione i pomimo ciągłego niedopasowania samochód został mi przekazany z informacją że więcej nie można zrobić, bo taka uroda samochodu. To "profesjonalne" wytłumaczenie przyjąłem do wiadomosci i wróciłem do użytkowania auta. Niedawno zauważyłem pęknięcia lakieru na elementach lakierowanych w tamtym czasie i z tą obserwacją pojechałem do serwisu. Pomimo tego że powyższą naprawę obejmuje jeszcze gwarancja, odmówiono mi wykonania naprawy w ramach reklamacji. Panowie oglądający auto stwierdzili że pęknięcie to uszkodzenie mechaniczne. Jeden z panów znalazł niewielkie odciśnięcie i deformację plastiku w dolnej części zderzaka i stwierdził że jest to przyczyna pęknięcia lakieru na elemencie który jest ponad pół metra dalej. Drugi z panów natomiast obejrzał auto, znalazl wgniecenie na klapie bagażnika, delikatną rysę na kloszu lampy, oraz odprysk lakieru po drugiej stronie samochodu no i oczywiście źle spasowany zderzak i stwierdził że auto zostało uderzone. Dla przykładu wyjaśnił mi także ze może teraz uderzyć w auto młotkiem i w miejscu uderzenia nie będzie żadnego śladu, natomiast lakier może pęknąćw innym miejscu. Nadmieniam że to był ten sam Pan którego wcześniej informowałem o złym spasowaniu i ten sam Pan który wytłumaczył mi że nic więcej nie można zrobić ze spasowaniem bo taka uroda samochodu. Dodam jeszcze że do czynienia z tymi panami mam po raz trzeci od momentu zakupu nowego samochodu w salonie i ani razu nie spotkałem się z ludzkim podejściem do drugiego człowieka. Jeden z panów, gdy nie zgodziłem się z jego opinią, nerwowo zaczął uderzać ręką w element mojego samochodu w miejsce które jego zdaniem jest przyczyną pęknięć, natomiast drugi Pan z drwiną w głosie powiedział że samochód nie zostanie naprawiony w ramach reklamacji i że mogę sobie pisać odwołanie, a on na nie odpowie. Tu pragnę nadmienić że właśnie podjąłem decyzję o rezygnacji z zakupu auta Mitsubishi Outlander na które była przygotowana oferta w salonie ponieważ w trakcie rozmowy dowiedziałem się że Ci sami panowie odpowiadają za usługi lakiernicze tej firmy. Uważam że ktoś powinien zweryfikować pracę, doświadczenie i wiedzę tych panów.
Potwierdzam w serwisie mistsubishi impotencji intelektualni i kierowniczka blond Karyna. Nigdy więcej tych (usunięte przez administratora) nie chcę widzieć. Nie realizują napraw w ramach gwarancji.
Jak pracuje się na lakierni czy są zmiany i jakie sa godziny pracy i jak atmosfera
Dwu krotnie wysyłałem zgłoszenie o przygotowanie oferty na zakup 2 samochodów do floty i dwu krotnie zapewniano mnie, że oczywiście zaraz przygotuje i wyśle, po czym zostałem dwu krotnie olany. W końcu to samo zapytanie wysłałem do HADM Gramatowski w Elblągu po standardowym telefonie w ciągu niecałej godziny miałem 8 różnych ofert. Obsługa potencjalnego klienta bez porównania.
Ciekawe z czego może to wynikać. W ostatnim czasie jest tu zbyt duże obłożenie klientami i nie wyrabiają z obsługą? Ile osób do niej jest tu obecnie zatrudnianych?
W dniu dzisiejszym tj. 02/09/2019r. przyszedłem z synkiem do salonu opla, podzeszliśmy do pkt. informacyjnego Pani o blond włosach na wstępie powiedziała, że to nie jest bar, minę miała jakby była pierwszy dzień po urlopie, zaczęła dalej mówić że jak chce to mam sam kawę zrobic itd. na temat kawy. Nie dała dojść do słowa. Chciałem tylko dotrzeć do osoby z którą omawialem wstępnie wymianę floty w firmie. TAK WŁAŚNIE TRACI SIĘ KLIENTA W MNIEJ NIŻ MINUTE. POZDRAWIAM....
Panie Macieju, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niezwłocznie po Pana zgłoszeniu zajęliśmy się sprawą. Bezpośredni Przełożony Pracownika, którego niewłaściwe zachowanie Pan opisał, omówił z Nim sytuację i uzyskał zapewnienie, że więcej taka sytuacja się nie powtórzy. Raz jeszcze przepraszamy. Jednocześnie bardzo dziękujemy Panu za przesłanie opisu sytuacji i opinii – informacje zwrotne od naszych Klientów są dla nas bardzo ważne. Żadne zgłoszenie nie pozostaje bez reakcji Mamy nadzieję, że w przyszłości zechce Pan ponownie odwiedzić Motor Centrum – jesteśmy do Pana dyspozycji Pozdrawiamy Zespół Motor Centrum (58 321 88 00)
Jeśli mowa o tlenionej, podstarzałej blond cizi rupieć, to wielokrotnie byłem świadkiem takich chamskich zachowań z jej strony.
Ta Pani ma jakieś fory w firmie, czy inni też mogą liczyć na tak duży margines pobłażliwości? Nie widziałem tu by ktokolwiek narzekał na współpracowników czy zarobki. W ogłoszeniu dotyczącym stanowiska mechanika wymagają roku doświadczenia i podają długą listę benefitów. Jaka więc byłaby tu pensja?
Jak nie będziesz (usunięte przez administratora) jak beduin to do pierwszego ci nie starczy a o tej kobicie wolę nie mówić. Wszyscy wiedza ze to fałszywa(usunięte przez administratora)
no i słusznie, bo to same warunki pracy raczej powinny tu ludzi interesować. z tą kasą to celowo tak ją umniejszasz czy faktycznie coś na rzeczy jest? sama specyfika pracy ujęta przez Ciebie zaczyna zastanawiać. co konkretnie wykonywałeś, że tak ciężko było?
super firma, ludzie i kultura organizacji - bede mile wspominac .
Pracuję już w tej firmie kilka lat. Umowa o pracę, wypłata zawsze na czas, są też premie i benefity. Atmosfera jest w porządku, współpracownicy pomocni.
Hej, przyznam, że warunki pracy brzmią zachęcająco :) Jednak zanim wybrałabym tę firmę na swoje przyszłe miejsce pracy chciałabym się dowiedzieć trochę więcej na ten temat. Czy mógłbyś napisać mi na jakie premie oraz benefity można konkretnie liczyć? :) I jaka jest wysokość wynagrodzenia?
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy MOTOR-CENTRUM SP. Z O.O.?
Witaj! Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się w siedzibie firmy tj. ul. Miałki Szlak 4/8 w Gdańsku.
@Pracownik 2020 Za takie zachowania firma utrzymała opinię dobrego pracodawcy, ja polecam pracę.
Firma MOTOR-CENTRUM publikuje na swojej stronie internetowej aktualne oferty pracy: https://www.motorcentrum.pl/kariera/ Oprócz tego firma prowadzi profil na Facebook'u: https://www.facebook.com/motorcentrum Zainteresowanych zachęcam do odwiedzenia tych stron.
Wiecie może, czy firma MOTOR-CENTRUM poszukuje obecnie nowych pracowników? Pod koniec roku poszukiwani byli pracownicy na stanowisko ELEKTROMECHANIKA SAMOCHODOWEGO oraz ANKIETERA W DZIALE BDC. Pracodawca znalazł już właściwe osoby na te stanowiska? W internecie brakuje informacji, co do ewentualnego zatrudnienia, więc liczę na to, że w tym wątku uzyskam na ten temat odpowiedź. @pracownik123, może Ty jako obecny pracownik będziesz mógł odpowiedzieć?
Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowiska: ELEKTROMECHANIK SAMOCHODOWY DORADCA SERWISOWA KIEROWCA W DZIALE CZĘŚCI Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres praca@motorcentrum.pl Oferujemy: Umowa o pracę na czas nieokreślony Pakiet benefitów w postaci: - pakietu medycznego, - karty multisport - zajęć z języka angielskiego - szkolenia zawodowe z certyfikatami
Od ponad roku pracuje w firmie i nie mogę narzekać na warunki. Przedłużyli mi umowę i dali podwyżkę. Akurat załapałam się na dwie imprezy 20 lecie firmy i imprezę integracyjną! Atmosfera super!
Skoro w MOTOR-CENTRUM pracujesz już od ponad roku, to z całą pewnością udało Ci się w miarę dobrze poznać tego pracodawcę. Podałeś nam kilka szczegółów z nim związanych, ale jednak i tak chcielibyśmy znać ich więcej. Powiesz nam, czy pracodawca ten dba o Wasz rozwój zawodowy, organizując kursy bądź szkolenia, które mają charakter cykliczny? Jak wygląda ten aspekt?
Korzystam z darmowego kursu angielskiego od pół roku, który prowadzony jest w firmie oraz przez pewien okres korzystałam z karty Mulisport
Pani Menager ma problem z kontaktami międzyludzkimi, nie wywiązuje się z gentelmeńskich umów i nie potrafi zarządzać ludźmi, pracę w motorcentum wykorzystuje do rozkręcenia własnego biznesu Moje sugestie dla MOTOR-CENTRUM SP. Z O.O.: zmieńcie Menagera Lubię atmosferę w MOTOR-CENTRUM SP. Z O.O. za: współpracownicy, aczkolwiek są wykorzystywani przez Panią Menager
Pracuję u nich już od dłuższego czasu. Bardzo sobie chwalę zarówno zarobki, jak i atmosferę. wszyscy są wyrozumiali i pomocni. Nie robią problemów jak niekiedy trzeba wcześniej wyjść czy się trochę spóźnić. Super ludzie.
Witam Czy ktoś ma info czy prowadzą jakąś rekrutację??
Dzień dobry, Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowiska: ELEKTROMECHANIK SAMOCHODOWY ANKIETER W DZIALE BDC Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres praca@motorcentrum.pl Oferujemy: Umowa o pracę na czas nieokreślony Pakiet benefitów w postaci: - pakietu medycznego, - karty multisport - zajęć z języka angielskiego Szkolenia zawodowe z certyfikatami Zespół Motor Centrum
Może ktoś ma wiedzę czy firma potrzebuje aktualnie pracowników?Sporo dobrego słyszałem.
Dzień dobry, Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowiska: ELEKTROMECHANIK SAMOCHODOWY ELEKTRYK SAMOCHODOWY DOPOSAŻENIOWIEC Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres praca@motorcentrum.pl Oferujemy: Umowa o pracę na czas nieokreślony Pakiet benefitów w postaci: - pakietu medycznego, - karty multisport - zajęć z języka angielskiego Szkolenia zawodowe z certyfikatami Zespół Motor Centrum
Pracuje w Motor Centrum i bardzo sobie chwalę. Praca jak dla mnie wymarzona.
Praca naprawdę w porządku. Nie mam się do czego doczepić. Wszytko ok. Ludzie są bardzo mili i wyrozumiali.
Jaka macie atmosferę w pracy? Czy jakieś dodatki socjalne również macie?
Pracuje w Motor Centrum i na atmosferę nie mogę narzekać. Co do benefitów to sama korzystam z pakietu opieki medycznej, multisportu i zajęć z języka angielskiego organizowanych w naszej firmie. Zdecydowanie mogę polecić firmę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MOTOR-CENTRUM SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy MOTOR-CENTRUM SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.