brak logo

P.P.H.U MATEX GŁOGÓWEK

Głogówek

Opinie o P.P.H.U MATEX GŁOGÓWEK

anonim 2011-04-11 03:12:40
bzdura, jest dokładnie odwrotnie
3
gal 2014-02-13 02:44:31
Lepiej tam nie pracować(usunięte przez administratora)
3
były pracownik 2016-02-22 14:59:37
Drodzy Państwo
Firma na pierwszy rzut oka idealna.... niestety właściciele to bardzo nie uczciwi ludzie , nie dotrzymują słowa , nie szanują nikogo i całe zło własnych decyzji irracjonalnych przypisują innym... szukają pracowników bez przerwy...najlepiej na własną działalność bez podstawy i na każdym roku utrudniają ...a potem PAN SZEF W. głupio zadaje pytania cyt..."dlaczego to tak bo nie rozumie ( sam nadmienię wcześniej wydał takie zarządzenie ..) wyjaśnij mi po krótce w szczegółach... Jak szanujecie innych i przede wszystkim siebie omijajcie tych ludzi nie słownych z daleka.... Jak już was jednak coś podkusi spróbować trzymajcie się kilku rad....:
- wszystko na piśmie przed nic na słowo - właściciele nie znają pojęcia dane słowo ...
- zapytajcie o czas pracy bo dla nich nie ma norm czasu ...nawet na etacie przymuszają do nadgodzin i nie wypłacają za to pieniędzy....
- jasno określcie warunki wynagradzania i przede wszystkim niech płacą na czas... wypłaty FV za usługi marketingowe nawet z 3 miesięcznym opóźnieniem...
- dzwoniąc do księgowej dowiadujesz się że nie ma zgody właściciela a do właściciela to on kłamie że nie wie o co chodzi- po czym bezczelnie każe księgowej nie wypłacać ...
- odsetek za nieterminowe wypłacanie nie ma a ostatnią FV jak się chce odejść zawsze wstrzymują i szukają za co to obciąć...albo nie wypłacić
Jedno zdanie podsumowania....NIE WARTO MARNOWAĆ DLA NICH CZASU
6
stażystka -była 2016-02-24 18:30:53
na 100% zgadzam się z opinią ...pan szeffff lata po firmie krzyczy na wszystkich że to on jest tu szefem i on może kazać co mu się podoba nawet prywatne sprawy nie związane z tematem i zakresem stażu .... bardzo nie uczciwi ludzie ... cała trójca mama, ojciec i syn ... Odradzam jaki kolwiek kontakt a praca tylko w ostateczności ....
10
Pracownik - K. 2016-03-03 10:36:52
BZDURA! Pracuję w tej firmie ponad 10 lat, jak wiele innych osób.
Każde z wynagrodzeń ZAWSZE przychodzi na konto punktualnie - nigdy nie spóźnili się ani jednego dnia!
Firma jest w małej miejscowości, ma opinię dobrego pracodawcy, mocno się rozwija, a rotacja załogi w porównaniu do innych firm jest ŻADNA.
Jeżeli"@były pracownik" wystawiał FV firmie, tzn. że jest niezadowolonym Przedstawicielem Handlowym, który oszukał firmę - nic dziwnego, że nie dostał całej kasy. Niech każdy przyjedzie i zobaczy, czy inne firmy dają takie wsparcie i indywidualne podejście.
A stażystka: z tego co wiem, to mieliśmy tylko 2 w ostatnim czasie; jedna ukradła z kasy 100 zł i wyleciała, a druga po 2 miesiącach pracy oznajmiła, że jest w ciąży i poszła już na chorobowe... pozostałą jedna, która pracuje od prawie roku bez problemu...
6
ph już były 2016-03-10 20:55:06
pani k nie wie co pisze.. My PH pracujemy na własnej działalności , na etacie nikt nie robi łaski i prawo nakazuje na czas wypłacić pensje. Widać zarząd zaczyna wyielać siępod nikiem pracownik.. W niecałe 24 miesiące wymieniło się 100 % dzału handlowego ( 8 osób ) i 3 dykrektorów... sam sobie każdy odpwie czy to dużo czy mało ... zresztą nie płacą nadgodzin a podstawa jest tylko na konto...reszta jak coś jest to...koperta.. nie muszę pisać jak i co. ...
Zarząd zawsze twierdzi że wszyscy oszukują firmę ... tylko gdzie ich sumienie kiedy oszukują pracowników z ich nadgodzin , pracy w sobotę i nawet niekiedy niedzielę .... nawet dziękuję nie ma ...
Tak świetna jest atmosfera i zarobki że już nawet z ukrainy muszą sprowadzać szwaczi a i tak one po 2 , 3 tygodniach rezygnują ... nikt z okolic nie chce przyjść szyć ... daje to świadectwo samo za siebie.....
popytajcie ludzi pracujących ich znajomych ...i sami podejijcie decjzę
8
anonim 2016-03-16 23:46:14
właściciele w opinii ostatniego dyrektora.... ludzie nie zdolni do współpracy na poziomie, zacofani , zadufani w sobie niepowodzeniami swoich decyzji obarczają innych... płacić chcą jak na wschodzie a wymagają jak na zachodzie ... szerokim łukiem panów K..omijać .... całe 5 tygodni popracował i odszedł .... oczywiście 3 dyrektor odchodzi i ta sama śpiewka że to 3 było złych .... żenujący ludzie nie potrafiący się przyznać do własnych błędów i kompleksów...
Z DALEKA O NICH
4
wolny 2016-03-21 19:10:23
Andrzej ( 3 dyrektor ) już po 4 tygodniach wydał opinię o której piszę anonim... po 5 tuż przed targami oficjalnie i głośno nam mówił że ..... z tymi "panami" cytat idiotami .... nie da się pracować normalnie...
Już szukają nowego następcy i dwóch przedstawicieli się zwalnia w jeden miesiąc .... opinii nie trzeba pisać sama się piszę .... gnój z którego każdy ucieka ... nowi adepci winni na piśmie z panami. W i Ł K... napisać nadrobniejszy szczegół a najlepiej od razu zrezygnować ... heh
4
Edyta Knoflíčková 2016-03-22 15:09:42
Pracuje w firmie jako PH juz dwa lata i dlatego musze reagowac na ( przepraszam za slownictwo ) swinstwa kture tutaj wypisuje ktos tko nie ma ani odwagi sie podpisac!!
NIE ZGADZAM sie z opiniami ( chamskimi ) ze wlasciciele nikogo nie szanuja itd, wrecz przeciwnie , w firmie panuje rodzinna atmosfera i wsparcie z kazdej strny , dlatego te klamstwa o firmie obrazaja nie tylko wlascicieli i mnie ale i reszte pracownikow. Anonimie, byly PH itd ,prosze sie zamyslec troche nad soba...
5
Piotr 2016-03-22 18:53:52
Jestem Reprezentantem Handlowym firmy Matex od półtora roku i chcę skierować moje słowa do wszystkich, którzy będą na tej stronie szukać opinii o naszej firmie, a także niestety do was szanowni opluwacze.
Całość jadu wylewanego przez osoby powyżej tchórzliwie chowające się za swoimi nickami, to nic więcej jak pokaz frustracji, irytacji i agresji cechującej ludzi mało ambitnych i o niskim poczuciu własnej wartości.
Nie chcę z nimi polemizować, każdy kto ma trochę oleju w głowie doskonale wie, że takie wypowiedzi jak powyżej z prawdą mają tyle wspólnego, co płyta wiórowa z drewnem.
Jedyne wobec czego nie przejdę obojętnie to powoływanie się na opinie byłych kierowników lub dyrektorów. Jeśli oni sami nie podpisali się pod tym, to przytaczanie rzekomo ich słów tylko czyni wasze wypowiedzi jeszcze bardziej żałosnymi i kłamliwymi.
Natomiast przyczyny odejścia ich, jak i innych pracowników znają tak naprawdę oni sami i nie są one na pewno tak oczywiste jak mogło by się wydawać.
A co do opinii o samym pracodawcy z perspektywy przedstawiciela handlowego – każdy kto zna się na tej robocie będzie bardzo zadowolony i z pewnością doskonale się w niej odnajdzie. Warunki pracy są bardzo dobre – mamy zapewnione wszelkie narzędzia by efektywnie ją wykonywać. A co najważniejsze, zarobki są przyzwoite i jak ktoś jest ambity i chce mu się pracować to jest w stanie wziąć naprawdę fajne pieniądze. Do tego atmosfera, którą tworzą ludzie pracujący w tej firmie długie lata, jest naprawdę super.
By oddać całą prawdę, muszę przyznać, że nie zawsze wszystko jest idealnie. Bywają sytuacje trudne i borykamy się czasem z problemami typowymi dla tej wielkości firm działających w polskich realiach. Jednak skala pomyj wylanych powyżej dotycząca choćby płatności czy nastawienia szefostwa do pracowników jest wierutną bzdurą!
Na koniec chcę przeciąć spekulacje osób, które za chwilę będą krzyczeć, że za moją opinią stoi zarząd, lub chęć przypodobania się szefostwu. Napisałem ją dlatego, że poczułem się obrażony skalą nieprawdy i chamstwa anonimowych tchórzy powyżej. Ja podpisuję się swoim imieniem, a moje dane znajdziesz na stronie naszej firmy.
Zapraszam wszystkich ambitnych i zdolnych chcących zarabiać dobre pieniądze do pracy w dziale handlowym firmy Multitex, a klientów do współpracy z nami.
Natomiast tchórzom życzę powodzenia w karierze, będzie wam potrzebne.
4
Piotr 2016-03-22 19:04:56
A dwa razy umieściłem przez pomyłkę... :) sorry
3
M 2016-03-22 21:55:22
Anonimy, byli PH! Teraz, szczęściarze macie szanse założyć własną działalność, zatrudnijcie pracowników, takich lojalnych, pracowitych, kreatywnych i uczciwych jak Wy a dopiero wtedy obrażajcie, całą rodzinę K.
Ja pracowałam kilka lat w Firmie Matex,(ze względów osobistych musiałam odejść) pochodzę też z Głogówka, wiem, że Właściciele Firmy mają dobrą opinię, płacą na czas i są dobrymi ludźmi. Nie oszukują, dają pracę ponad 50 osobom... na tak mały Głogówek.
Dlatego jeżeli ktoś kto szuka pracy, nie boi się jej, polecam ww Firmę.
3
Patryk Giera PH 2016-03-23 00:00:29
Pracuję obecnie w firmie od półtora roku jako PH. Pracowałem w wielu firmach i mam świadomość że nigdzie idealnie nie jest. Zawsze znajdziemy coś do zarzucenia. Zawsze jest lepiej tam gdzie nas nie ma. Ja pracę w tej firmie bardzo sobie cenie. Szanuje ją i traktuje z perspektywami na przyszłość i naprawde źle mi się czyta tak niepochlebne opinie które tak bardzo odbiegają od rzeczywistości dlatego przyłączam się do pozostałych handlowców i chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Tak jak Piotra czy Edyte nie trudno znaleźć mnie na www. Prace polecam, bo wbrew opiniom pozwala zarobić co nawet w It (z doświadczenia wiem) czy farmacji nie ma już takich pieniędzy ale wymaga to nakładu pracy, własnej inwencji i mobilizacji a niestety jak widać wielu by chciało kokosy i nic nie robić a jak jest inaczej trzeba szkalować. Ja polecam pracę w naszej firmie, oczywiście jak wszędzie gdzieś znajdzie się ale. Jednakże jeśli chcecie naprawdę pracować i zarabiać zapraszam. Pozdrawiam serdecznie
5
maż 2016-03-23 21:03:20
moja żona tam pracowała kilka dni ... potwierdzić mogę te nie pochlebne wpisy dotyczące atmosfery na produkcji i ciągłej rotacji pracownika.
6
koledzy 2016-03-29 18:51:39
to koleżanka i koledzy pod nie prawdą się podpisali.... gdzie wasz honor.
2
Piotr 2016-04-13 07:23:59
Pani K to chyba nie pracuje tam jak pisze 0k 10 lat jak pisze co? czy to kolejna osoba którą można ukierunkować pod swoje dyktando !!!
2
Piotr 2016-04-13 09:50:12
Żeby była jasność: nick Piotr z wpisu powyżej to nie ten sam Piotr, który umieścił wpis 22.03.2016. Ja jestem osobą, która ciągle pracuje w firmie, a moje dane znajdziesz na naszej stronie www.
1
..... 2016-05-22 02:13:30
Zapytaj wprost a poznasz odpowiedzi..
3
wolny 2016-06-27 21:59:21
kolejni pracownicy złożyli wypowiedzenia ..... dwa ogłoszenia są na pracuj nowe ....grafik odchodzi nie wytrzymała nędznego wynagrodzenia , złej atmosfery pracy i wiecznego niezadowolenia państwa K.... Pan od wprowadzenia marki nowej na rynek ....."przyjaciel prezesa ze szkolnych lat.." też odchodzi....ciekawe czemu.... czyżby prezes nie dotrzymał kolejny raz warunków umowy.... i nowy kierownik już szuka pracy ...
Koledzy nie wahajcie się .... da się żyć bez państwa K.... wiecznych narzekań , braków na magazynie , blokowania klientów etc.... kar za wszystko i nie dotrzymywania słowa ze strony ...K...
wolny
kandydaci wypytajcie o wszystko
3
Kasia 2016-06-29 19:54:12
Niech Ci ludzie podadzą swoje nazwisko.
Bo anonimem łatwo być!
Niech Ci ludzie którzy piszą tu takie przykre słowa, napiszą dlaczego już nie pracują???
Bo byli nie uczciwi? bo nie chciało się pracować???
Jeżeli Handlowcy są na własnej działalności, są więc panami swojego losu!
Czyli jeżeli pracują, zarabiają, jeżeli nie robią nic. ... muszą odejść.
tak jest w każdej firmie, więc po co wywalać brudy na GO WORK????
1
Ania 2016-06-29 20:07:25
Panie Wolny,
dalej szuka Pan pracy, jak Pan tu zagląda, no z takim nastawieniem nie znajdzie Pan jej jeszcze długo!
A cóż Pan ma za informacje? o płacach graficzki? o życiu prywatnym prezesa... z kim chodził do szkoły!????
Litości, co za bełkot!
Może lepiej nich Pan się doinformuje! i napisze prawdę o pracownikach, kto, gdzie idzie, dlaczego i za jakie pieniądze, a..... i z kim, kto chodził do szkoły!!!!
Panie Wolny, domyślam się, iż z działu Handlowego!
Życzę Panu, by Pan spróbował uświadczył pracy w jakieś korporacji (chociaż przyszłości Panu z taką lojalnością tam nie wróże),
doceni Pan małą rodzinną firmę w której już długo pracuje... i owszem są dobre i złe chwile!
Ale płacą na czas ( ile zrobię, tyle zarobię) , praca jest( co w tych czasach jest ciężą sprawą),
mam poczucie bezpieczeństwa.... cóż chcieć więcej?
Tylko szanować pracodawcę który mi to zapewnia.


2
PH - już nie na szczęscie 2016-07-01 21:29:04
Pani Katarzyno ...

Jeżeli w Pani ocenie nie wywiązywanie się zapisów umowy , kranie za wszystko szukanie jak obniżyć prowizję itd jest ucziwę to powodzenia ! Pani ma etat ... prawo chroni panią ..nas nie my mamy kredyty, rodziny , dzieci i żony ... A brak wypłaty na którą ciężko pracujemy ... to nic przyjemnego...dzowinienie do właściciela i słuchanie że on nie wie nic.... do księgowej że ona ma zakaz przelewania itd ... proszenie się o coś co zarobiliśmy jest upokarzające ,,,,,, zwykła nie uczciwość i tyle .... blokowanie klientów , braki wieczne w asortymencie na magazynie , powmyłki w zamówieniach , na produkcji ... mnożyć można setki przytoczeń .... to jest uczciwe....???? Godne ??? To zwykłe chamstwo ... Proszzę założyć działalność ... i wtedy się wypowiedzieć kiedy nie ma na zus , podatek , rachunki bo.... bo nie ma wypłaty .... kiedy nie ma na hotel , jedzenie , ratę kredytu... jak tak jest cudownie i kolorowo ... dlaczego odchodzą kolejni dyrektorzy, kierownicy , grafik , PH , inni z produkcji .... cuda z raju uciekają ...?
Prawda boli i będzie bolała a właściciele kolejnych zmuszą do pochwalnych wpisów ...
NIech jeden z państwa K .... zaprzeczy że fakt wypłaty po2 , 3 tyg po terminie to coś nie prawdziwego , że braki wieczne na magazynie są nie prawdą , że pomyłki na produkcji zawsze są zwalana na nas PH ....??!!
.....
1
Łukasz Buda 2016-07-06 13:34:10
Szanowni Państwo,

Jestem kierownikiem działu sprzedaży. Odnosząc się do pierwszego @ osoby podpisanej nickiem "wolny", DEMENTUJE wszelkie plotki dotyczące rzekomo poszukiwań nowej pracy. Razem z Zarządem i Zespołem mamy plan do zrealizowania. Jeśli osoba, ukrywająca się pod nickiem "wolny", ma jakiekolwiek podstawy by tak pisać, to zapraszam na bezpośrednie spotkanie twarzą w twarz, nie mam nic do ukrycia.
Co do pozostałych sytuacji opisanych powyżej - również się z nimi nie zgadzam i nie potwierdzam ich stanu faktycznego.
Co do pracy Działu Handlowego jak i pozostałych działów, realizują swoją pracę w ściśle określonych zadaniach i planie.
Jeśli ktoś, nie potrafi wywiązać się ze swych zadań lub po prostu nie chce pracować, to może zając się pisaniem wielu wiadomości na tej stronie, zamiast przemyśleć i porozmawiać otwarcie w firmie z ludźmi.

Z wyrazami szacunku
Łukasz Buda
Kierownik Działu Sprzedaży
2
Łukasz Buda 2016-07-08 22:53:51
Witam Wszystkich Serdecznie,

Żeby była jasność: wpis powyżej to nie ja Łukasz Buda, który pracuje w firmie. Dziwie się kto takiego wpisu dokonał. Ja jestem osobą, która nie może nic zrobić i nie ma na nic wpływu w firmie, a moje dane znajdziesz na stronie www. Mam być grzeczny i posłuszny, słuchać Pana Prezesa i rozumieć Pana Szefa oraz ponosić odpowiedzialność za ich złe, irracjonalne decyzje. To prawda że szukam nowej pracy, na moim miejscu każdy by chyba szukał. Zrozumieją mnie tylko osoby które tu miały zaszczyt pracować dłużej, ale mimo to polecam prace w firmie dla nie niedowiarków. Zawsze mogą poszukać ogłoszeń o pracę na pracuj.pl i się zatrudnić się w firmie np: PH, Grafik, do wdrażania nowej marki lub do spraw eksportu i na własnej skórze spróbować pracy w rodzinnej miłej atmosferze o wysokich zarobkach płaconych w terminie po terminie płatności dla PH którego nikt nie wie, nawet Pan Szef, na dobrych warunkach zatrudnienia, własna działalność gospodarcza z ekskluzywną flotą aut Fiat Doblo dostawcze z adresem mailowym handlowiec1 @..... handlowiec2@..... długo by pisać. Ja przemyślałem sprawę i wiem że dłużej nie dam rady tu pracować...
pozdrawiam
Ł.B
2
domyśl się 2016-07-09 22:02:18
HONOR, UCZCIWOŚĆ , CYWILNA ODWAGA , ŻYCIOWE SUMIENIE ...!

Znasz tak proste uczucia ...i wartości ... może wbijanie noża w plecy to normalność i uczciwość ...?
W życiu trzeba mieć odwagę i sumienie i własne zdanie .... "jaja" ... kłamanie i czarowanie nie kupią szacunku wręcz przeciwnie gnój i smród nigdy nie mija a poczucie podłości i najgorszego sortu nie minie...
Powodzenia w karierze ale w dniu kiedy przestaniesz być przydatny ... jak każdego się pozbędą .....
Szacunek i kultura nakazuje i przede wszystkim przyzwoitość Panie Łukasz B. ...... kiedy wychylisz z kimś "brzudzia" nie bądź .... sprzedajną..... szm...
1
nik 2016-07-09 23:09:53
warto było......
2
domyśl się 2016-07-09 23:14:59
Życzę powodzenia Panu kierownikowi Łukaszowi Budzie w rozwoju działu handlowego, okazja tuż tuż.
Będzie miał okazję przekazać twarzą w twarz te najszczersze informacje których tak twardo broni ( jeżeli to on pisze, a nie ktoś za niego lub nie ma wyboru i jest zdeterminowany tak pisać aby nie zwolnili )podczas rozmowy z nowymi handlowcami z ogłoszenia pracuj .pl, a późnej rzeczywistość zweryfikuje Panie Buda ile warte są te wszystkie nieprawdziwe zapewnienia. Myliłem się co do Pana osoby, teraz wiem...

Na zaistniałą okoliczność jest powiedzenie ''nosił wilk razy klika, ponieśli i wilka''
2
Tomasz 2016-07-13 21:54:36
Szanowni Państwo,
Współpracowałem z firmą MULTITEX ( wczesnej P.P.H.U Matex Monika Kunert) na własnej działalności gospodarczej przez ponad 6 lat ( bo przedstawicieli Firma nie zatrudnia na etat) w latach 2009 - 2016 roku. Jako że od kwietnia wypowiedziałem firmie umowę o współpracy mogę uczciwie, obiektywnie z cała odpowiedzialnością napisać tak:
Niestety potwierdzam fakt że płatności były płacone po terminie płatnosci i w ratach po uprzednich telefonach do Szefa, a to skutkowało że miałem trudności w zapłaceniu ZUS-U i podatków do urzędu skarbowego w terminie.
A każdy kto prowadzi działalność wie czym skutkuje nie opłacenie Zus-u i podatku w terminie.
Proszenie się za każdym razem o swoje ciężką zarobione pieniądze ( tylko prowizja od sprzedaży, bez podstawy) nie należy do najprzyjemniejszych czynności, uwłacza to wszelkim standardom współpracy i ludzkiego traktowania oraz nie zachęca do pracowania z przyjemności, tylko przymusu. Niech każdy zada sobie pytanie jak pracuje się z przymusu i jak nie wie się kiedy otrzyma wynagrodzenia za wykonaną pracę. ( kredyty, rachunki, zus, vat, podatek dochodowy, księgowa nie czekają, tylko trzeba płacić)
Wymieniać by tu można wiele ciekawych i zaskakujących rzeczy o firmie, co w innych firmach których pracowałem było by do nie do pomyślenia, a tu były standardem... Ale wymieniłem tą najważniejszy przyczynę dla której rozwiązałem umowę z firmą, gdyż to jest fundamentalna zasada współpracy, zwłaszcza na własnej działalności gospodarczej. ( dla mnie, terminowe płatności faktur)


Pozdrawiam
Tomasz
2
....... 2016-07-13 22:13:11
.....

może Pan Kierownik zaprzeczy temu...że tak jest .... że PH dzwonią i pytają co się dzieje ,.... termin minął a pieniędzy nie ma .....
Panie Kierowniku Pan się wypowie w tym temacie ..... może Pan Tomasz kłamie nie prawdę pisze....??
Proszę odpowiedzieć na to pytanie
3
Radek 2016-07-13 22:24:57
Witam Państwa,

Ja również miałem zaszczyt współpracować z tą rodzinną firmą teraz Multitex dawniej P.P.H.U Matex przez ponad 4 lata z perspektywy czasu o sporo za długo!W tym roku nadszedł w końcu dla mnie ten wspaniały czas że rozwiązałem umowę o współpracy z tą firmą gdyż nie miałem sił dopominać się o swoje pieniądze za wystawione fv z długim terminem płatności bo pragnę przypomnieć że pracowałem jak kolega Tomasz również na własnej działalności gospodarczej to był jeden z powodów dla których rozwiązałem umowę. Były również inne powody m.in. powtarzające się braki na magazynie, ustalanie i potwierdzanie wielokrotne już dawno ustalonych tematów a na końcu i tak jest inaczej niż wszelkie ustalenia i wiele innych których z grzeczności nie będę przytaczał. W związku z powyższym zakończyłem współprace i życzę powodzenia i sukcesów.

Pozdrawiam
Radek
3
.......... 2016-07-13 22:30:21
...moje oczy mnie mylą ... wzrok zawodzi ....serce ściska .. chyba wszyscy kłamią .... co za nie uczciwy ...świat że PH prawdę piszą ....

Panie Kierowniku
1
Winien zawsze i wszędzie 2016-07-13 23:05:23
Witam,

ja właśnie jeszcze niestety współpracuję z tą firma bo na razie nie mam innego wyjścia ( kredyty itp)chciałbym tylko potwierdzić te nie pochlebne wpisy.

1
@ 2016-07-15 23:28:06
Co teraz napiszesz że polecasz ? Długo czekać nie trzeba było, warto było Panie P......... taką nieprawdę pisać i innych w błąd wprowadzać ?
1
Patryk Giera 2016-07-16 09:32:09
Witam, jaki ma ktoś cel w podszywaniu się pod moją osobę ? Wystawiając opinie jako ja , szczególnie te niepochleble głównie szkodzi mi i nie rozumiem co w ten sposób chce osiągnąć.
Prosiłbym zakończyć tą dziecinade bo podszywanie się pod drugą osobę podchodzi już pod paragraf.
Pozdrawiam
Patryk Giera
2
Były P H 2016-08-20 21:39:36
Panie P... dalej polecasz tą rodziną firmę z tą super miłą atmosferą i mega super warunkami pracy ? A może w końcu okaże się człowiekiem i napisze jak jest/ było naprawdę ? Żeby prawda zwyciężyła
1
Nowy PH 2016-08-22 18:46:23
Witam
Od niedawna pracuję w tej firmie i potwierdzam to co jest napisane- ale tą dobrą stronę.
PH którzy odeszli na wiosnę- jak zimowe śniegi- namieszali, naśmiecili i teraz kto inny musi to sprzątać.
Firma jest w porządku. Władzę sprawują właściciele, a jeśli kogoś to dziwi, to sam jest dziwny.
Towar jest, klienci są, jakość jest dobra, po co narzekać?
Że nie ma towaru? Po kilku dniach jest- pracowałem w firmie gdzie na towar czekałem miesiąc. TU TOWAR JEST PRAKTYCZNIE CAŁY CZAS !!!
Opóźnienie w płatności 3 dni? tydzień? Jak zarabiasz to chyba możesz odłożyć raz ten ZUS na kolejny miesiąc nie?
Szkoda gadać, zapraszam do firmy.
Były P H 2016-08-23 21:46:00
Witam
Ciesze się czytając pozytywne opinie nowych PH, wybaczam im bo nie wiedzą co czynią. Był tu już nawet komentarz P H który pracował w firmie 1,5 roku i tak mu dobrze się pracowało że nie pracuje, też chyba był nie ucziwy? Namieszał iOdszedł z wilgotnością jesieni jak poprzedni, którzy odeszli na wiosnę. Są ogłoszenia na pracuj.pl każdy ma szanse spróbować i osobiście podziękować nowemu PH, jest przecież nowy to wszystko wie najlepjej, godzień zaufania. A co do kariery nowego PH pożyjemy zabaczymy kiedy stopneje jego zapał jak zimowe śniegi i będzie ogłoszenie na jego miejsce na pracuj.pl . Wtedy sobie przypomi wpis i będzie wiedział wszystko, tylko wtedy będzie za późno na co kolwiek.
Powodzenie i Sukcesów .
2
Dyr 2016-08-26 11:44:23
Przyznam, że z rozbawieniem czytam wszystkie komentarze a szczególnie te, broniące firmy przed "negatywnymi opiniami", jak przed utratą niepodległości. Miałem "przyjemność" pracować z szefostwem i tym starszym i młodszym, muszę stwierdzić jednoznacznie, że małomiasteczkowość aż razi w kontaktach z nimi. Firma chce aspirować do grona tych z dobrej półki, niestety mentalność osób prowadzących długo jeszcze będzie przeszkodą. Mówię tutaj zarówno o wprowadzanych oszczędnościach, stresie, nieterminowym wypłacaniu wynagrodzeń (osobom pracującym na działalności gospodarczej), wszechobecnej kontroli KAŻDEGO kroku pracownika, po próby manipulowania i celowych zabiegów sprowadzających się do niewypłacania w całości (należnego, ustalonego, wypracowanego ... ) PH'wcom wynagrodzenia. Każdy powód (reorganizacja, płatności, reklamacja, zła trasówka ...) jest dobrym pretekstem ku temu. Mogę tu pisać jeszcze wiele, szkoda mi jednak na to czasu ... i tak straciłem go zbyt wiele.
Drodzy Szefowie! możecie kazać czy też prosić pracowników o pozytywne komentarze, możecie używać innych zabiegów wybielających, jednak faktów nie da się zmienić. Pamiętajcie firma szanowana w regionie NIGDY nie ma problemów ze znalezieniem dobrych pracowników, nawet na "rynku pracownika".
Mam nadzieję, że te kilka informacji pomoże Wam w wybraniu właściwej drogo rozwoju.
Pozdrawiam i szczerze życzę sukcesów, jednak nie kosztem innych.
3
Dyr 2016-08-26 14:15:34
Rozwaga i życiowe doświadczenie uchroniły mnie przed stratą czasu i szybko podziękowałem , życzę całemu zespołowi sprzedaży sukcesów w życiu prywatnym
Andrzej
4
David 2016-08-29 22:58:35
miałem "przyjemność" brać udział w rekrutacji na stanowisk,podobno dyrektora handlowego.Piszę "podobno" bo do końca mi tego nie objaśniono. Zachowanie właścicieli?No cóż, miałem wrażenie, że ubiegam się o stanowisko co najmniej CEO w google;-) Pompatyczność i przeświadczenie o własnej doskonałości aż wylewało się na zewnątrz.
5
Kom 2016-08-30 15:45:22
Miło było poznać
4
BYŁY PH 2016-09-07 22:12:09
Długo zastanawiałem się nad dodaniem tej opinii, ale się zdecydowałem żeby spróbować uchronić ludzi przed złym wyborem. Czytając opinie pozwolę sobie przytoczyć te które odzwierciedlają prace w tej firmie. Opinia były pracownik ,, Firma na pierwszy rzut oka idealna.... niestety właściciele to bardzo nie uczciwi ludzie , nie dotrzymują słowa , nie szanują nikogo i całe zło własnych decyzji irracjonalnych przypisują innym... ,, dalej opinia Dyr ,,Firma chce aspirować do grona tych z dobrej półki, niestety mentalność osób prowadzących długo jeszcze będzie przeszkodą. Mówię tutaj zarówno o wprowadzanych oszczędnościach, stresie, nieterminowym wypłacaniu wynagrodzeń (osobom pracującym na działalności gospodarczej), wszechobecnej kontroli KAŻDEGO kroku pracownika, po próby manipulowania i celowych zabiegów sprowadzających się do niewypłacania w całości (należnego, ustalonego, wypracowanego ... ) PH'wcom wynagrodzenia,, Dużo jeszcze by tu pisać ale szkoda mi czasu na to. Te dwie opinie najbardziej odzwierciedlają jak tam się pracuje.
4
Karol 2016-10-21 14:09:01
Drogi Panie PH podpisany "Szok". Nie pracuje w tej firmie,ale mam zamiar... Powiem tylko jedno... Jeżeli tak bardzo Panu ta firma nie pasuje to dlaczego od razu Pan sie nie zwolni? Na co Pan czeka? Na lepiej płatna prace? Dobrze,ze sie Pan nie podpisał, bo gwarantuje,ze nie dostał by Pan nigdzie indziej pracy.. Ja na miejscu innych pracodawców, czytając Pański komentarz, uciekalbym od takich fałszywych świń jak najdalej... Taki Pan cwany a ciekawe czy otworzył Pan na tym spotkaniu buzie i powiedział szefostwu, co Pan o tym myśli. Założę sie,ze nie. Bo na żywo to juz nie tak łatwo jak w internecie, co? Wstyd i jeszcze raz wstyd by mi na Pana miejscu było... To co sie dzieje i mówi na spotkaniach (obojętnie co by to nie było) to powinno zostac na spotkaniach... Czytam juz od początku wszystkie komentarze i nikt (żaden były PH), mimo ze krytykuje firmę, ani razu nie wspomniał o czym rozmawiało sie na spotkaniach...
Nie Pozdrawiam, Karol.
Rycho 2016-11-04 11:47:34
Witam
Proszę o informację na jakie realnie zarobki może liczyć PH?
1
rych 2016-11-06 19:32:58
konkret jakie masz pytanie , powiedz na jakiego PH się starasz...? Jakie województwo i asortyment
Rycho 2016-11-07 20:54:49
Pytam o zarobki PH w firmie Matex.
Nie jarzysz?
1
RYCH- JARZĄCY 2016-11-08 08:38:19
Rycho

MOŻE ZAPYTAJ W FIRMIE NIE TU - JARZYSZ...???
2
Tasmański 2016-11-17 00:12:07
Wiem że nie płaca na czas i ze nie można liczyć na duże zarobki dla PH. Po zwolnieniu się w tym roku dwòch dobrych handlowców pracujących od kilku lat dla firmy jest masakra, bo aż trzech nowych PH zatrudnionych na ich miejsce nie mogą dorównać i nigdy nie doròwnają wyskością sprzedaży do poprzednich PH. Czrowanie rzeczywistości że są niewielkiw spadki nie pomoże, rzeczywistiść jest brutalna a polityka firmy nie daje szans rozwoju sprzedaży.
Podrawiam wszytkich oprócz Karola.
2
Zostaw swoją opinię o P.P.H.U MATEX GŁOGÓWEK - Głogówek
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.P.H.U MATEX GŁOGÓWEK