brak logo

Red Bull

Warszawa

Opinie o Red Bull

idraulico 2013-03-01 19:06
2 etap to przygotowanie prezentacji + "scenka". Później już standardowe pytania. Rozmowa trwa 1,5 h.

Trzeci etap to test kompetencji na komputerze.
idraulico 2013-03-03 14:46
[usunięte przez moderatora] Scena na temat działań marketingowych w jednym z klubów + scenka z szefem lokalu. Dostajesz treść zadania, czyli np co masz osiągnąć, jakieś masz narzędzia do wykorzystania itp.
pilnie 2013-03-03 15:39
a w przypadku spec ds rozwoju rynku ? tez cos podobnego ?
kandydat 2013-03-04 14:55
Witam,
Na stanowisko spec. ds. rozwoju rynku
2 etap to powtórka pierwszego. Klasyczna rozmowa.
3 etap to test osobowościowy wypełniany w domu
kamdydat 2013-03-04 17:39
a gdzie obecnie trwaja rekrutacje na jakie rejony i na jakich warunkach ?
gracz 2013-03-07 19:38
koledzy rb czy w rejonie śląskim jest jakiś kierownik ds. kluczowych klientów lokalnych?
hugo baton 2013-03-12 23:02
To jak w takim razie pracuje się w regionie 7000? atmosfera, kiero? jak to faktycznie wygląda?[usunięte przez moderatora]sam jestem ciekaw jak to wszystko wygląda w tej "super" firmie red bull?
kurde baton 2013-03-14 21:30
Moi drodzy,czy faktycznie jest tak źle w firmie red bull,a w szczególności w regionie 7000 (śląsko-krakowskim) bo jeśli tak, to najwidoczniej to co tutaj piszą pokrywa się z tym co tam się dzieje....
także ja Wam Panowie i Panie życze powodzenia w szukaniu nowej pracy:)oby jak najszybciej uciec z tego obozu pracy i znaleźć coś NORMALNEGO tam gdzie inni Was docenią i zauważą Wasz potencjał...pozdrawiam red bullowców
2
praca w regionie śląsko-krakowskim 2013-03-16 07:08
kurde baton - 2013-03-14 21:30:44

Moi drodzy,czy faktycznie jest tak źle w firmie red bull,a w szczególności w regionie 7000 (śląsko-krakowskim) bo jeśli tak, to najwidoczniej to co tutaj piszą pokrywa się z tym co tam się dzieje....

także ja Wam Panowie i Panie życze powodzenia w szukaniu nowej pracy:)oby jak najszybciej uciec z tego obozu pracy i znaleźć coś NORMALNEGO tam gdzie inni Was docenią i zauważą Wasz potencjał...pozdrawiam red bullowców
Sama firma Red Bull jest super, zarządzający nią ludzie w stolicy super. Natomiast pracy w regionie śląsko-krakowskim NIE POLECAM. A dlaczego ? Po pierwsze: brak ducha zespołu [usunięte przez moderatora]. Po drugie : szef regionu [usunięte przez moderatora]
Sting 2013-03-23 23:37
Kurcze ,jak widze te wpisy na temat pracy w Red Bullu to strasznie trąci jakąś frustracją "małych" ludków, którym sie wydaje ,że praca w korporacji jest miła ,łatwa i przyjemna,popracujcie w innych firmach korporacyjnych i potem takie osądy wpiszcie.
E.T. 2013-03-25 08:26
Dlaczego Warszawa nie widzi a przede wszystkim pozwala aby[usunięte przez moderatora] uprawiał sobie prywatę ??? Zauważcie jaka jest rotacja w tym regionie... [usunięte przez moderatora]
Jonson 2013-04-24 22:50
Ludzie co tam się dzieje że takie dziwne wpisy tutaj się pojawiły????
mstw 2013-05-04 00:31
Kojarzycie może jak zakończyła się listopadowa rekrutacja na LKAM-a na Śląsku ?
??? 2013-09-27 15:19
Ej ludziki, prawda to ,że dzisiaj była "czystka" w Red Bullu???????
kuba 2013-09-27 16:38
Jaka czystka po prostu kolejna restrukturyzacja
sajonara 2013-09-28 08:55
no i stało się , szybkie wezwanie na spotkanie i ponad 20 osób na bruk tak sobie znienacka , to jest tzw praca w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu [usunięte przez moderatora]
kpb 2013-10-02 17:09
co kto wie o zmianach?
2013-10-12 17:51
jak zwolnienia to rozumiem firma tonie??a jak potraktowali zwalnianych ktoś napisze?
1
DERW 2013-10-28 12:36
Witam,
może ktoś się orientuje w temacie zarobków gastronomia?
byłem na pierwszym etapie, czekam na odpowiedź czy przechodzę dalej
ten test kompetencji to jeszcze proces rekrutacji czy formalność?

pozdrawiam
DERW
6
Sciety 2013-10-28 20:07
A co cię to interesuje-podpuszczaczu...
M.T 2013-11-12 11:37
Dawno mnie nie było,ale widzę,ze nic sie nie zmienia w (usunięte przez administratora) z wyscigowej!
Dwa światy-Biuro desantowcy z roznych miasteczek specjalisci
od lansu i robienia dobrego wrażenia bez pojęcia o robieniu biznesu i ci ze sprzedazy raz red bull raz trygon raz red bull, tudziez regiony-biedni otumanieni wizja wielkiego byka,ktory ma ich w byczej (usunięte przez administratora) bo są dla menagerow leszczami od brudnej roboty i słuchania wywodów i dasow korporacyjnych wjadaczy,którzy przy wódce pokazują jakim są bydlem nieokrzesanym.wzdryga mną,ze byłem tam zatrudniony...
2
ROCKIEM 5 2014-08-08 00:24
Heh,w Brzesku pH sprzedaje po 60zl zgrzewke ciekawe skąd oni tyle tego biorą,kupuje ich 6 msc.taki młody a taki Chytry.
1
mstw 2014-08-15 19:43
Jesteś z siebie dumny donosicielu? Może boli Cię to, że ktoś zarabia, a Ty nie?
doda skrzydeł? 2014-11-12 14:46
ja to bym popracował gdzieś w marketingu redbulla chociaż powiem szczerze, że nie wiem jak to dokładnie wygląa i czy firma ma bardzo rozbudowaną siatkę w polsce? możę tlyko jedna osoba tym zarządza - napiszcie jak to jest bo jestem ciekawy a fajna firma i na pewno znana a szukam dobrej firmy do praktyk i stażu.
1
mstw 2014-11-15 10:26
Oczywiście masz rację, że takie zachowania trzeba tępić, bo są patalogiczne i działają na szkodzę firmy. Natomiast takie brudy pierze się wewnątrz organizacji, a nie wylewa je na forum publicznym, na dodatek rzucając nazwiskami.
burn, niech Cię pochłonie! 2014-11-25 18:49
Co tam słychać w Red Bull-u? Straszna cisza od dawna...
wwa 2014-12-02 18:02
Z tego co mowi sie na miescie posypal sie caly dzial gastro.
Brak kasy na umowy, brak kasy na wszystko, najlepsi ludzie odchodza....

ktos cos wiecej wie?

1
roger 2015-01-26 01:31
Co to za imprezy robi red bull na Twojej uczelni? Na mojej raz pozostawiali w kilku miejscach torby papierowe z dwoma redbullami w środku, także raczej promocja taka sobie. Ja poszukuję teraz pracy i zastanawiam się, czy aby warto tutaj aplikować? Macie jakiś fajny system socjalny? Czasem zdarzy sie dostać premię?
1
Do "do Rogera" 2015-03-02 17:42
Klasa Stary! Pojechałeś:) a teraz szybko, bo na lekcje się spóźnisz:)
leo 2015-05-06 18:55
jak wyglądają zarobki w wings team? i jak atmosfera?
rekru 2015-05-22 19:57
Jak wygląda praca specjalisty ds rozwoju sprzedaży? są jakieś plany sprzedażowe? czy pracuje się na jakośći? jakie samochody oferuje firma? uzytkowanie samochodu na poza godzinami pracy? Pensja? Pls o info.
Pozdrawiam
2
światło w tunelu 2015-05-26 15:08
Samochody to VW, jakość pracy kiepska ciągle cie sprawdzają i ci nie ufają masz plany zadania jak we wszystkich firmach.Musisz tylko codziennie pamiętać żeby być lizuskiem swojego kierownika bo tylko tak utrzymasz się na stanowisku i będziesz dostawać premie.
pytająca 2015-08-24 17:11
Chciałabym się zorientować czy na stanowisku Specjalisty ds. rozwoju sprzedaży można zarobić średnio 5k netto? Pytam orientacyjnie ponieważ od lat siedzę w B2B i nie wiem czy warto zmieniać branżę. Koledzy z B2B twierdzą, że praca w FMCG jest krokiem w tył zawodowo. U nas zarabia się średnio 4-10k netto i są to realne kwoty. Szukam pracy ale nie chciałabym minąć się z rzeczywistością..
pytająca 2015-11-09 21:15
Nie dostałam zatrudnienia i wg mnie chodziło o przestrzeloną stawkę. FMCG nie ma wiele do zaoferowania. Natomiast spotkanie rekrutacyjne i panowie bardzo ok. Pozdrawiam ;)
mstw 2016-02-09 13:11
Go Work, przechodzicie samych z siebie z pisaniem tych sztucznych opinii. Chociaż trochę postarajcie się i piszcie bardziej naturalnie! :-)

Gosia 2016-04-18 20:08
Hej, czy jest ktoś kto bierze bądź brał już udział w drugim etapie rekrutacji na ph w Krakowie?
2
Damian 2016-05-10 13:25
byłem na pierwszym etapie w krakowie,a co do drugie etapu to cisza więc chyba już kogoś znaleźli.
Emi 2016-05-10 21:54
Po długim oczekiwaniu, dostałam odp ze wybrali kogoś innego. Gdyby ktoś potrzebował info na temat drugiego etapu w Wawie to chętnie pomogę.
po drugim etapie,nie żałuję, ze nie dostałam tej pracy.
Mela 2016-05-18 13:08
Proszę o info jak wygląda I i II etap, z góry dzięki
Emi 2016-05-18 18:27
I ETAP.
Standardowa rozmowa,
Co wiesz na temat firmy,
Wymień 3 polskich sportowców sponsorowanych przez red bulla,
Słabe, mocne strony,
Idealny szef,
Najlepszy i najgorszy dzień w pracy,
Co Cię motywuje do pracy,
Największy sukces,
Czym dla Ciebie jest sprzedaż,
Scenka, wstawienie lodówki do sklepu,
Obliczenia marży,
Czym różni się marzą od narzutu,
I na koniec 5 zastosowań lodówki dla eskimosa,
II ETAP
Powtórka z pierwszego,tyle ze bez obliczeń.
W razie pytan pisz.
Ciekawy i zainteresowany RB 2016-05-18 22:16
Poszukuję osoby, która odpowie mi na kilka pytań odnośnie pracy w RB na stanowisku Specjalista ds. Rozwoju sprzedaży teren Warszawa:
1. Ile płaca podstawy
2. Ile premi można zarobić i czy jest to realne
3. Jakie auto i czy można korzystać prywatnie
4. Ile wizyt dziennie i ile godzin w pracy
5. Czy bardzo dużo jest tabelek itp.
6. Jaka opinia o kierowniku na tym terenie

Z góry dziękuje za odpowiedz
4
RedBullek 2016-09-02 14:41
Jak wygląda etap rozmowy z Dyrektorem Handlowy?, czyli nazwę to 3 etap bo wiadomo że 1 i 2 etap to te same mniej więcej pytania.
Wie ktoś coś?
lkj 2016-09-08 23:03
niestety nie wiem, tez chciałabym sie dowiedzieć jak wygląda generalnie rozmowa rekrutacyjna, @ RedBullek - wiesz coś może w tym temaciue, skoro jak rozumiem przeszedłeś juz te etapy? prosze o info.
rumcajsik 2016-11-04 19:44
Hej
Może ktoś dać konkretną odpowiedź ?
na jakim poziomie kształtują się zarobki w RB ?
Na stanowiski zwykłego ph , lub PH horeca ?
jakie narzędzia ? tzn jakie auto ?
benefity ?
itd ?
będe wdzięczny za odpowiedź , bo póki co widze , same wypociny i narzekania ludzi , którzy chyba nie mieli za dużo do czynienia z handlem w terenie.
mam nadzieję ,że ktoś da szczerze znać
Pozdrawiam.
rumcajs i cypisek
Pablito 2016-11-05 10:19
Stanowisko PH(specjalista ds rozwoju sprzedazy). Podstawa w okolicach 3000 netto plus max 15% premii za realizacje zadan w msc.
Benefity: laptop,telefon bez limitu, samochod vw caddy osobowy i do uzytku własnego, multisport, enelmed itp.
Wizyt w zaleznosci od terenu okolo 20+.
Czas pracy różnie.
Firma dobra ale zalezy jak trafisz sa ludzie fajnii a sa ludzie ktorzy nie powinni byc na swoich stanowiskach. Jak masz łeb na karku to dobra firma choc zaczyna sie psuc bo nachodzi sie mase zlych ludzi do biura.
MichałES 2016-11-07 15:36
W jakim przedziela mieszczą sie zarobki na ph ds.kluczowych horeca w RB ?
dzięki za info mam niedługo rozmowe podzdrawiam
Rumcajsik 2016-11-08 15:09
Dzięki wielkie za info !
Zainteresowany 2017-02-06 19:23
Witam,

Mam pytanie dot. rekrutacji na LKAM na mazowieckie i podlaskie.
Jakie zarobki? +/- premia? prowizja? miesięczna/kwartalna?
Ilu klientów do obsługi? +/-
Jak targety?
Auto?

Dzięki !
123 2017-02-09 15:22
Na rekrutacji głównym kryterium przyjęcia jest kwota podstawy jaką proponujesz.
Wyraźnie widać, że szukają najtańszego, a nie najlepszego pracownika :)
Zainteresowany 2017-02-10 13:31
Fantastycznie, czyli jak pytałem wcześniej jaka pensja itd?
Zostaw swoją opinię o Red Bull - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Red Bull