logo Nexteer Automotive Poland

Nexteer Automotive Poland

Tychy

Opinie o Nexteer Automotive Poland

ARNOLD 2011-01-14 18:38
To co sie dzieje w CRS to wola o pomste do nieba. Gdzie jest Kodeks pracy dla pracowników pracujacych na umowe o pracę a wogóle jak mozna takie zaostrzennia wprowadzać dla pracowników pracujących na umowe zlecenie. Panie [usunięte przez moderatora] opamietaj się Pan. To nie [usunięte przez moderatora]. Toalety na wyciągnięcie dłoni a trzeba iśc przez cała halę bo akurat z tej nie mozna korzystać. Wyznaczone wrecz minuty na paierosa. Kim my jesteśmy. Gdzie jest nasze kierownictwo. Czy wogóle ktoś z dyrekcji czyta to forum
2
kasekage 2011-01-18 22:35
Ta racja , cała hala wyśmiewa nasze kierownictwo ... jednym słowem to żal.pl ... jesteśmy prowadzenia jak jakieś małpy w klatce , jeszcze jak na minute sie zejdzie ze to odrazu sie wylatuje , może jakieś łańcuchy nam jeszcze dają żebyśmy nie opuszczali stoła na którym pracujemy ...
2
thomson 2011-02-05 13:09
normy za wysokie, na strefie uklady,a widzieliscie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] strefowej hahaha choc tyle posmiac sie mozna
avodaco 2011-03-13 13:17
żenada jeszcze rok temu było spoko a to coteraz sie dzieje to jeden wielki cyrk ukłądziki na strefie juz wcześniej wspomniane a najbardziej rozwaliło mnie zabranie krzeseł ze strefy i zakaz siedzenia ahahhaha
fff 2011-10-10 23:30
To jest porażka. [usunięte przez moderatora], tępaki. Kiedyś był tam taki jabol, pisze specjalnie z malej bo to byl taki [usunięte przez moderatora]. Taki [usunięte przez moderatora] przychodzi tam z crs siedziby, taki pomiot....

COŚ TAKIEGO JAK KONKTROLA JAKOSCI TO TAM JEST ZWYKLA PRACA FIZYCZNA, BRUDNA [usunięte przez moderatora]....

CZESCI NIEBEZPIECZNE DLA ZDROWIA!!!
WIECEJ MOGE NAPISAC jak ktos poruszy temat
1
robol91 2015-02-24 11:47
Witam wszystkich pracujących i tych ktorzy próbują znalesc prace w tej obecnej firmie dlatego pisząc tutaj oraz zwracając się z prośbą ktos wie z was producent firmy zatrudnienia CRS przyjmuje pracownikow do nexteer lub do innych zakladow na terenach przemyslowych ......
i jakie tam proponuja umowy na czas okreslony i stawki godzinowe prosze o jakie kolwiek z gory informacje
1
nexteer 2015-04-24 01:14
witam pracuje w tym zakladzie juz 8 lat zle niema tylko ten czas nie pewny mam umowe na czas nieokreslony ale wiadomo ze firma moze cie potraktowacjak zbitego kundla ale ogolnie to niema zle jak ktos chce pracowac to bedzie mial ta prace umowa przez zaklad w tej chwili nie wchodzi w gre bo rzado kto dostanie umowe z firmy jak jest pod posredniakiem to tyle
4
toja 2015-06-28 14:06
Kilka słów o pracy "biurowej". Świetni ludzie tworzący atmosferę w pracy. Ludzie w większości pomocni i życzliwi. W zależności od przełożonego mniej lub bardziej odczuwalny wyścig szczurow, presja i stres. Duzo czasu marnowanego na tworzenie kolejnych, nikomu niepotrzebnych dokumentów, ale ważne ze wszystko sie dzieje zgodnie z procedurami, prawda?
AAAAAAAAAAAAz 2016-01-26 13:25
Powiem tak... Trochę przepracowałem w tej firmie i wiem jak to wszystko wygląda. Nie liczy się jakość tylko ilośc. Jeśli chodzi o ludzi to tak atmosfera jest przyjazna ale jeśli chodzi juz o pracę to jest dość męcząca. Co ma się rozumieć przez męcząca... Wiele razy trzeba wypełniać obowiązki innych osób, którzy są zajęci w tym czasie "WAŻNIEJSZYMI" rzeczami. Rozumiem że czasami można się pośmiać ale wymagając od innych pracowników tego czego samemu się nie trzyma jest dla mnie śmieszne.Wiadomo praca jest łatwa i ciężka chyba jak wszędzie w zaleznośći na jakie stanowsiko się trafi więc trzeba się z tym liczyć w szczególności jeśli jest się mężczyzną.
Toja 2016-04-29 06:44
Nie zawsze :)
student 2016-05-23 13:55
Na ile może liczyć asystent działu produkcji?
5
nexter 2016-06-03 10:32
Jakie sa zarobki 3500 na reke się dostanie w utrzymaniu?
Miras 2016-08-03 14:58
Witam,
jestem świeżo po studiach i chciałbym się dostać do pracy w Nexteer. Czy bez doświadczenia jest jakakolwiek szansa na zatrudnienie? Jak wygląda praca biurowa na najniższych szczeblach? Trzeba dobrze znać angielski? Gdyby się to nie udało - gdzie można się rekrutować na produkcję?
Proszę o odpowiedź.
ja 2016-10-14 22:04
czy jest przewóz pracowniczy do firmy nexteer ?
5
ja 2016-10-14 22:04
czy jest przewóz pracowniczy do firmy nexteer ?
c 2016-10-14 22:39
@ ja - z tegop co mi wiadomo chyba jest na własną ręke przejazd, ale moze mam nieaktualne informacje?
Help 2016-11-09 17:31
Witam, zastanawiam sie nad przyjęciem na wózki widłowe, wiec pytanie jak mniej wiecej tam wygląda praca na tym stanowisku, atmosfera, oczywiście zarobki (randstad) jakie umowy i czy przenosza pod naxteera? Z góry dzięki.
ludi 2016-12-02 12:17
czy jest przewoz pracownikow do firmy neexter
2
Ciekawy pracy 2016-12-09 19:34
Witam. Zastanawiam się nad pracą w firmie Nexteer. Proszę kogoś o rzetelną informację.

- czy praca przez pośrednika wynosi tylko 6 miesięcy i potem dostaję się umowę bezpośrednio pod firmę ?
- Jakie są warunki socjalne ? (wakacje pod gruszą, premie roczne itp.)
- czy pod hasłem nadgodziny widziane są soboty robocze a nie praca np.: po 10h ?
- ile można średnio zarobić miesięcznie mając 14 zł/h brutto plus premię ?
- czy występuję podwyżki związane np. z przedłużeniem umowy ?

Z góry dziękuję za opdowiedź
27
Jarosław 2017-03-17 12:53
Widzieliście co daje SPM w swoich ogłoszeniach!
Warunki płacowe:
Stawka godzinowa 13,77 pln brutto
15 pln netto dodatku za każdy dzień pracy
300 pln brutto premii miesięcznej
31 pln netto na miesiąc dodatku na pranie odzieży
100% do stawki godzinowej za pracę w weekendy

Żaba i Formpol tez podciągnęły wynagrodzenia
Zobaczymy jak na to zareagują nasi
Paulina 2017-03-31 11:55
@liliput, proszę zamieszczać komentarze na temat pracy w Nexteer Automotive Poland, a nie na temat poszczególnych osób.
gość123 2017-04-24 21:49
Jeśli chodzi o prace w biurze jako asystent to umowa zlecenie i stawka uzależniona od roku studiów na którym jesteś i później wg doświadczenia w tej firmie. Na asystentów są zatrudniani tylko i wyłącznie studenci, a później zależy w jakim dziale, ale mała szansa na umowę o pracę (chyba, że miejsce się zwolni). Ogólnie robisz wszystko co Ci wcisną, można się wiele nauczyć, ale z czasem jest bardzo dużo obowiązków. Jeśli chodzi o język to codziennie ma się z nim styczność, to samo jeśli chodzi o excel.
fgg 2017-05-31 17:25
są jakieś kursy językowe dla pracowników?
hela 2017-06-03 22:12
trzeba ciężko dźwigać? (kobiety)
Paulina 2017-08-14 10:58
@gość123 - wspominasz, że Nexteer Automotive Poland zatrudnia studentów na stanowiska asystenckie - czy pracodawca umożliwia elastyczne godziny pracy? Czy w trakcie praktyk są organizowane kursy/szkolenia? Na jakim poziomie wymagany jest język obcy?
gość123 2017-08-17 08:05
Tak są szkolenia w zakresie robienia pałki , wchodzi w to praktyka kajakowego loda. Co do języków to musisz znać prefekt Francuza. Jeśli chodzi o elastyczny godziny pracy no to się dogadasz z szefem kiedy Ci pasuje jechać z nim do motelu.
2
Madzia 123 2017-08-22 18:24
Witam! Chciałabym przyjąć się do zakładu Nexteer w Tychach na produkcję czy może mi ktoś napisać jak Wam się tam pracuję?
Łuki 2017-08-27 20:15
Na początku ciężko ale z czasem idzie się przyzwyczaić.
1
Paulina 2017-09-12 14:27
@Łuki - a jakie są Twoje doświadczenia związane z pracą w Nexteer Automotive Poland? Jak oceniasz warunki zatrudnienia, które są oferowane na Twoim stanowisku? Czy firma zatrudnia swoich pracowników w ramach umowy o pracę? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie.
Łuki 2017-09-16 21:21
No akurat w moim przypadku pod firmę przeszedłem po 5 miesiącach pracy pod pośrednikiem. Ogólnie przyjęte jest że biorą po 6 miesiącach no ale różnie bywa czasem trochę wcześniej tak jak w moim wypadku a znam chłopaka który ma teraz przejść pod firmę a pracuje 11 miesiąc. Ogólnie przechodząc pod firmę stawka mi się nie zmieniła która wynosi na chwilę obecną 14 zł brutto. No co tu więcej mówić jeśli ktoś chce tu pracować to będzie pracował no a jeśli nie no to raczej go na siłę nie będą trzymać.
1
Zostaw swoją opinię o Nexteer Automotive Poland - Tychy
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nexteer Automotive Poland