Opinie o Salon meblowy "Heban" w Jarosław

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Salon meblowy "Heban". Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Salon meblowy "Heban" o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Salon meblowy "Heban" w Jarosław

Pytanie
 Pytanie

Czy Salon meblowy "Heban" ma ściśle ustalone godziny pracy?

Zdzisława
Pracownik
@Zdzisław

Jeszcze dodaj, że kasa do ręki w gotówce a premia pod stołem, bo o przelewie na konto można tylko śnić...

anna Nowy wpis
Inne

jestem bardzo zadowolona z zakupu w sklepie Heban, doradzono mi świetnie, bardzo dobra obsługa, zakupiony towar nie odbiega od opisu, sprawnie, polecam

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Salon meblowy "Heban"?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Salon meblowy "Heban"? Można dołączyć rodzinę?

Nick Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

W tej firmie nie ma czegoś takiego jak pakiet medyczny.

Pytanie
 Pytanie

Czy Salon meblowy "Heban" ma ściśle ustalone godziny pracy?

Zbigniew
Inne
@Pytanie

Wystarczy wejść na stronę firmową https://mebleheban.com.pl lub facebook poszczególnych oddziałów i od razu widać w jakich godzinach jest otwarty, a nie się głupio pytać na forum.

Wanda
Inne
@Zbigniew

Dzięki za informacje. A ty może jesteś pracownikiem tej firmy? Jeśli tak, to możesz coś napisać o zarobkach?

Zdzisław
Pracownik
@Wanda

Zarobki bardzo dobre, co miesiąc premia nawet jak nie uda się zrobić limitów, Możliwość dorabiania na montażach, wszystko na plus.

Zdzisława
Pracownik
@Zdzisław

Jeszcze dodaj, że kasa do ręki w gotówce a premia pod stołem, bo o przelewie na konto można tylko śnić...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w Salon meblowy "Heban"? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
logo firmy Inżynier Serwisu Aparatury Kontrolno Pomiarowej
Jarosław
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Kierownika Sklepu
Jarosław
ACTION Poland Sp. z o. o.
(3644 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Badanie/audyt zdalny (tylko dla firm)
Jarosław
QualitySite
(363 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zuzanna
Inne

Co tu tak cicho? :) Ktoś ze sprzedaży mógłby opowiedziec co nieco o pracy w firmie? :) Ew. jak wygląda proces rekrutacji?

Zdzisek
Pracownik
@Zuzanna

Praca bardzo fajna, miła luźna atmosfera, możliwość rozwoju, wszyscy się traktują jak jedna wielka rodzina w końcu Family Heban nazwa zobowiązuje :-) Co do rekrutacji to trzeba by było pytać biuro nie pracowników. Jest wiele różnych stanowisk więc różne wymagania i oczekiwania od kandydatów. Rekrutacja jest wieloetapowa po której wyłaniają się kandydaci którzy zostają zatrudnieni na okres próbny, i jeśli na tym okresie spełnią wymagania i oczekiwania im stawiane to dołączają na stałe do Hebanowej rodziny.

Diana
Inne

Nie polecam tego sklepu.Chciałam zakupić narożnik skórzany nie polecono mi żadnego więc musiałam zakupić u konkurencji.Pracownicy arogancji Pani kierownik nie wiem kto ją tam zatrudnił.

Beata
Inne
@Diana

A nie pomyślała Pani, Pani Diano że może nie mają w ofercie tego co Pani akurat potrzebuje. Nie wiem co Pani chce od tego sklepu. Współpracuję z nimi od kilku lat i NIGDY powtarzam NIGDY nie spotkałam się z arogancją czy brakiem kultury. Pani Ula...... super babka, miła, cierpliwa, kompetentna, rzetelna, pracowita. Zna się na swojej pracy i potrafi doradzić, a nawet odradzić jeśli trzeba. My klienci nie zawsze wiemy czego chcemy, niestety. Pani Ula jest profesjonalistką w swoim fachu potrafi doradzić i pomóc klientowi. Bardzo jej za to dziękuję. Za pomoc, troskę i doradę.

Ewa
Inne
@Diana

Zgadzam się z tą opinią w 100%. Widzę ze nie tylko ja mialam przykre przejscia z obsluga tego sklepu.Kombinacja pracowników tego sklepu i producenta mebli bogart z czarnej to mieszanka wybuchowa.Pracownicy bez kultury, nie potrafią poradzić sobie z reklamacją produktu, krętacze i kłamczuchy. W razie problemów z personelem a zwłaszcza z ekscentryczną Pani kierownik radzę dzwonić do właściciela Heban Family. Numer jest łatwo znaleźć w internecie.Jak będzie więcej skarg to ci Państwo zwolnią może miejsce pracy bardziej kompetentnym pracownikom. A jak narazie to radzę omijać ten sklep szerokim łukiem . A wielka szkoda bo meble mają naprawdę dobrej jakości.

@Grażynka
Inne
@Beata

Zgadzam się

HEBAN
Pracownik
@Ewa

Witam, sprawa z klientką była skomplikowana i na pewno nie przez nas. Robiliśmy wszystko, żeby klient był zadowolony, niestety nie wszyscy rozumieją zasady wniesienia i rozpatrzenia reklamacji. Reklamacja została pozytywnie załatwiona i mimo straszenia nas Rzecznikiem Praw Konsumenta, który nie miał do nas żadnych zastrzeżeń, wręcz przeciwnie, wszystkie nasze wyjaśnienia były udokumentowane @, czego nie można powiedzieć o klientce, gdyż większość z tych informacji nie była prawdziwa. Klient został poinformowany, że kontakt z producentem będzie tylko drogą elektroniczną,( sam podał @) niestety nie czytał wiadomości twierdząc," że raz czyta, raz nie i już" później przychodził na salon z krzykiem ,że nie jest o niczym poinformowany, co oczywiście nie było prawdą.....itp. Mimo wszystko bardzo staraliśmy się o pozytywne załatwienie ww sprawy, chociaż producent też stawiał swoje warunki, udało się. Życzymy długiego i wygodnego użytkowania tego wypoczynku. Pracownicy

Mariusz
Inne

Polecam i już. Fajne meble , na każdą kieszeń, ekipa sprzedawców super. Poradzili i jestem zadowolony ????

@Kinga
Inne
@Mariusz

Zgadzam się :-)

@Kinga
Inne

Wydaje mi się, że rozpatrywanie spraw, które są sprzed 10 lat nie ma sensu :-) Powiem, że pracuję z klientami, wprawdzie w innej branży, ale wiem, że trzeba wysłuchać dwóch stron, ponieważ często klienci "ubarwiają" wszystko pod siebie, delikatnie rzecz ujmując :-) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;-)

dk

to co wyprawiają w tym sklepie to żadne studia nie nauczą, matema na poziomie 2 kl szkoły podstawowej. Kierownik który nie potrafi obliczyc obniżki towaru który przecenia, w jego obliczeniach obniżka 40%-wa to w rzeczywistości w najlepszym wypadku 30% cyt. "a jak się nie podoba to ..........." I tu się zgadzam NIE PODOBA MI SIĘ TAKA KOMBINACJA "PANA" KIEROWNIKA .

Ewa
Inne
@dk

Opinia w 100% prawdziwa. Ja miałam przyjemność w roku 2012 zakupić w tym sklepie półkotapczan firmy BRW. Zamówiłam produkt razem z montażem. Panowie że sklepu mebel zamontowali, twierdzili ze wszystko jest ok. Okazało się później że nie można złożyć łóżka bo produkt był wadliwy a panowie montażyści że sklepu heban ukryli to przede mną bo się chyba bali że im nie zapłacę za montaż. Po zgłoszeniu sprawy do kierownika sklepu, pracownicy szli w zaparte że wszystko było w porządku, kierownik im uwierzył i.... mogłabym tak pisać jeszcze i pisać ale powiem krótko że to jak kierownik poprowadził tą sprawę i jakim operowal słownictwem to jak napisał dk żadne studia tego nie nauczą. Ale teraz najlepsze.. wróciłam do tego sklepu po 10 latach zakładając że dużo się tam zmieniło, nowa kierowniczka, pani Ula Z., nowi pracownicy a tu suprise znowu reklamacja i sposób prowadzenia reklamacji i traktowania klienta taki sam jak 10 lat temu. Moja przygoda z tym sklepem definitywnie zakonczona????. Chryste, skąd oni biorą tych ludzi do pracy w tym sklepie ????. Może któryś z obecnych lub byłych pracowników zdradziłby na tym forum sekret jakie to trzeba mieć uprawnienia aby dostać tam pracę i jakie kursy trzeba ukończyć żeby zdobyć wiedzę i prezentować taki poziom jaki oni prezentują.

Nick
Były pracownik
 Pytanie
@Ewa

Jakie trzeba mieć uprawnienia aby dostać tam pracę? A no takie... Zatrudniane Grażyny ciągnie do Januszy biznesu. Za takie pieniądze i warunki jakie oferują nie znajdą dobrych, oddanych pracowników. W kwestii reklamacji wygląda to tak, że każdy prowadzi to po swojemu, brak jakichkolwiek standardów. Tak samo z montażami - po godzinach, kasa do kieszeni osoby montującej. A problemy z reklamacją są problemami klienta, a nie ekipy.

Paulina
Inne
@Ewa

Przykra sprawa... A chociaż reklamacja została rozpatrzona pozytywnie czy odrzucili?

Kinga
Inne
@Ewa

Absolutnie nie zgadzam się z tą opinią! Pracownicy tego sklepu są kompetentni, pomocni i zawsze starają się załatwić sprawę do końca. Ludzie często zapominają że za jakość, czas i sposób załatwienia reklamacji odpowiada producent a nie salon w którym produkt został kupiony. Przez co właśnie powstają takie komentarze obrażające ludzi którzy są Bogu ducha winni.

Alicja
Inne
@Kinga

No dobrze, ale to chyba nie tłumaczy tego, że podobno ukryli fakt związany z wadliwością tego łóżka?

HEBAN
Pracownik
@Paulina

Oczywiście została załatwiona mimo problemów, które Pani stwarzała.

@Kinga
Pracownik
@Alicja

To było już tak dawno, że podejrzewam iż Ci ludzie już dawno nie pracują, a tak naprawdę jest to tylko opinia tej Pani więc jest bardzo subiektywna. Proszę mi wierzyć, klienci ( bo też z nimi pracuję tylko w innej branży) potrafią dużo rzeczy powiedzieć i zrobić żeby tylko wszystko wyszło na ich rację.

Janusz i Grazyna
Były pracownik
 Pytanie
@Nick

Salon jest tylko pośrednikiem w załatwieniu reklamacji więc każdy producent ma swoje standardy załatwiania reklamacji i różnią się one od siebie. Więc nie ma mowy o jakimś jednolitym standardzie, jedynym standardem jest czas na rozpatrzenie reklamacji. Co do montażystów jest to prosta sprawa, każdy pracownik informuje że montaż odbywa się po godzinach pracy prywatnie na życzenie klienta i umówioną wcześniej kwotę, nigdy po fakcie. A jeśli zdarza się reklamacja np. montażyści otwierają paczkę a tam uszkodzony front czy blat to jaka jest w tym ich wina? Jest to sprawa między klientem a producentem za pośrednictwem salonu. No chyba że to montażyści uszkadzają coś w trakcie montażu wtedy załatwienie takiej reklamacji spada na ich ręce i proszę mi uwierzyć zawsze są takie reklamacje załatwiane. A ludzie myślą że rzucą stówkę lub dwie i montażysta stanie się służącym na każde zawołanie, albo mają tak strasznie krzywa ścianę lub podłogę że trzeba 5cm z jednej strony podkładać i oczekują że szafa za 800 zł która sama z siebie ledwo stoi będzie idealnie stała w pionie i poziomie. Ja rozumiem że się płaci i wymaga ale trzeba mieć trochę wyobraźni i zrozumienia.

Bożena
Inne

Czy pracownicy salonu meblowego Heban mogą liczyć na wysokie wynagrodzenie i premie? Czy firma gwarantuje zniżki pracownicze? Możecie powiedzieć, czy ciężko zdobyć posadę w firmie? Jak wygląda ścieżka kariery?

lk

heej no chyba ze sie cos zmienilo @wlasko bo wiesz temten post to byl dodany dosyc dawno temu jednak..

aga

kierownik jest ok,dlaczego bzdury piszesz?

Zostaw merytoryczną opinię o Salon meblowy "Heban" - Jarosław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Salon meblowy "Heban"
Przejdź do nowych opinii