Czy Salon meblowy "Heban" ma ściśle ustalone godziny pracy?
Jeszcze dodaj, że kasa do ręki w gotówce a premia pod stołem, bo o przelewie na konto można tylko śnić...
jestem bardzo zadowolona z zakupu w sklepie Heban, doradzono mi świetnie, bardzo dobra obsługa, zakupiony towar nie odbiega od opisu, sprawnie, polecam
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Salon meblowy "Heban"?
Jak jest z pakietem medycznym w Salon meblowy "Heban"? Można dołączyć rodzinę?
Czy Salon meblowy "Heban" ma ściśle ustalone godziny pracy?
Wystarczy wejść na stronę firmową https://mebleheban.com.pl lub facebook poszczególnych oddziałów i od razu widać w jakich godzinach jest otwarty, a nie się głupio pytać na forum.
Dzięki za informacje. A ty może jesteś pracownikiem tej firmy? Jeśli tak, to możesz coś napisać o zarobkach?
Zarobki bardzo dobre, co miesiąc premia nawet jak nie uda się zrobić limitów, Możliwość dorabiania na montażach, wszystko na plus.
Jeszcze dodaj, że kasa do ręki w gotówce a premia pod stołem, bo o przelewie na konto można tylko śnić...
Co tu tak cicho? :) Ktoś ze sprzedaży mógłby opowiedziec co nieco o pracy w firmie? :) Ew. jak wygląda proces rekrutacji?
Praca bardzo fajna, miła luźna atmosfera, możliwość rozwoju, wszyscy się traktują jak jedna wielka rodzina w końcu Family Heban nazwa zobowiązuje :-) Co do rekrutacji to trzeba by było pytać biuro nie pracowników. Jest wiele różnych stanowisk więc różne wymagania i oczekiwania od kandydatów. Rekrutacja jest wieloetapowa po której wyłaniają się kandydaci którzy zostają zatrudnieni na okres próbny, i jeśli na tym okresie spełnią wymagania i oczekiwania im stawiane to dołączają na stałe do Hebanowej rodziny.
Nie polecam tego sklepu.Chciałam zakupić narożnik skórzany nie polecono mi żadnego więc musiałam zakupić u konkurencji.Pracownicy arogancji Pani kierownik nie wiem kto ją tam zatrudnił.
A nie pomyślała Pani, Pani Diano że może nie mają w ofercie tego co Pani akurat potrzebuje. Nie wiem co Pani chce od tego sklepu. Współpracuję z nimi od kilku lat i NIGDY powtarzam NIGDY nie spotkałam się z arogancją czy brakiem kultury. Pani Ula...... super babka, miła, cierpliwa, kompetentna, rzetelna, pracowita. Zna się na swojej pracy i potrafi doradzić, a nawet odradzić jeśli trzeba. My klienci nie zawsze wiemy czego chcemy, niestety. Pani Ula jest profesjonalistką w swoim fachu potrafi doradzić i pomóc klientowi. Bardzo jej za to dziękuję. Za pomoc, troskę i doradę.
Zgadzam się z tą opinią w 100%. Widzę ze nie tylko ja mialam przykre przejscia z obsluga tego sklepu.Kombinacja pracowników tego sklepu i producenta mebli bogart z czarnej to mieszanka wybuchowa.Pracownicy bez kultury, nie potrafią poradzić sobie z reklamacją produktu, krętacze i kłamczuchy. W razie problemów z personelem a zwłaszcza z ekscentryczną Pani kierownik radzę dzwonić do właściciela Heban Family. Numer jest łatwo znaleźć w internecie.Jak będzie więcej skarg to ci Państwo zwolnią może miejsce pracy bardziej kompetentnym pracownikom. A jak narazie to radzę omijać ten sklep szerokim łukiem . A wielka szkoda bo meble mają naprawdę dobrej jakości.
Witam, sprawa z klientką była skomplikowana i na pewno nie przez nas. Robiliśmy wszystko, żeby klient był zadowolony, niestety nie wszyscy rozumieją zasady wniesienia i rozpatrzenia reklamacji. Reklamacja została pozytywnie załatwiona i mimo straszenia nas Rzecznikiem Praw Konsumenta, który nie miał do nas żadnych zastrzeżeń, wręcz przeciwnie, wszystkie nasze wyjaśnienia były udokumentowane @, czego nie można powiedzieć o klientce, gdyż większość z tych informacji nie była prawdziwa. Klient został poinformowany, że kontakt z producentem będzie tylko drogą elektroniczną,( sam podał @) niestety nie czytał wiadomości twierdząc," że raz czyta, raz nie i już" później przychodził na salon z krzykiem ,że nie jest o niczym poinformowany, co oczywiście nie było prawdą.....itp. Mimo wszystko bardzo staraliśmy się o pozytywne załatwienie ww sprawy, chociaż producent też stawiał swoje warunki, udało się. Życzymy długiego i wygodnego użytkowania tego wypoczynku. Pracownicy
Polecam i już. Fajne meble , na każdą kieszeń, ekipa sprzedawców super. Poradzili i jestem zadowolony ????
Wydaje mi się, że rozpatrywanie spraw, które są sprzed 10 lat nie ma sensu :-) Powiem, że pracuję z klientami, wprawdzie w innej branży, ale wiem, że trzeba wysłuchać dwóch stron, ponieważ często klienci "ubarwiają" wszystko pod siebie, delikatnie rzecz ujmując :-) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;-)
to co wyprawiają w tym sklepie to żadne studia nie nauczą, matema na poziomie 2 kl szkoły podstawowej. Kierownik który nie potrafi obliczyc obniżki towaru który przecenia, w jego obliczeniach obniżka 40%-wa to w rzeczywistości w najlepszym wypadku 30% cyt. "a jak się nie podoba to ..........." I tu się zgadzam NIE PODOBA MI SIĘ TAKA KOMBINACJA "PANA" KIEROWNIKA .
Opinia w 100% prawdziwa. Ja miałam przyjemność w roku 2012 zakupić w tym sklepie półkotapczan firmy BRW. Zamówiłam produkt razem z montażem. Panowie że sklepu mebel zamontowali, twierdzili ze wszystko jest ok. Okazało się później że nie można złożyć łóżka bo produkt był wadliwy a panowie montażyści że sklepu heban ukryli to przede mną bo się chyba bali że im nie zapłacę za montaż. Po zgłoszeniu sprawy do kierownika sklepu, pracownicy szli w zaparte że wszystko było w porządku, kierownik im uwierzył i.... mogłabym tak pisać jeszcze i pisać ale powiem krótko że to jak kierownik poprowadził tą sprawę i jakim operowal słownictwem to jak napisał dk żadne studia tego nie nauczą. Ale teraz najlepsze.. wróciłam do tego sklepu po 10 latach zakładając że dużo się tam zmieniło, nowa kierowniczka, pani Ula Z., nowi pracownicy a tu suprise znowu reklamacja i sposób prowadzenia reklamacji i traktowania klienta taki sam jak 10 lat temu. Moja przygoda z tym sklepem definitywnie zakonczona????. Chryste, skąd oni biorą tych ludzi do pracy w tym sklepie ????. Może któryś z obecnych lub byłych pracowników zdradziłby na tym forum sekret jakie to trzeba mieć uprawnienia aby dostać tam pracę i jakie kursy trzeba ukończyć żeby zdobyć wiedzę i prezentować taki poziom jaki oni prezentują.
Jakie trzeba mieć uprawnienia aby dostać tam pracę? A no takie... Zatrudniane Grażyny ciągnie do Januszy biznesu. Za takie pieniądze i warunki jakie oferują nie znajdą dobrych, oddanych pracowników. W kwestii reklamacji wygląda to tak, że każdy prowadzi to po swojemu, brak jakichkolwiek standardów. Tak samo z montażami - po godzinach, kasa do kieszeni osoby montującej. A problemy z reklamacją są problemami klienta, a nie ekipy.
Absolutnie nie zgadzam się z tą opinią! Pracownicy tego sklepu są kompetentni, pomocni i zawsze starają się załatwić sprawę do końca. Ludzie często zapominają że za jakość, czas i sposób załatwienia reklamacji odpowiada producent a nie salon w którym produkt został kupiony. Przez co właśnie powstają takie komentarze obrażające ludzi którzy są Bogu ducha winni.
No dobrze, ale to chyba nie tłumaczy tego, że podobno ukryli fakt związany z wadliwością tego łóżka?
To było już tak dawno, że podejrzewam iż Ci ludzie już dawno nie pracują, a tak naprawdę jest to tylko opinia tej Pani więc jest bardzo subiektywna. Proszę mi wierzyć, klienci ( bo też z nimi pracuję tylko w innej branży) potrafią dużo rzeczy powiedzieć i zrobić żeby tylko wszystko wyszło na ich rację.
Salon jest tylko pośrednikiem w załatwieniu reklamacji więc każdy producent ma swoje standardy załatwiania reklamacji i różnią się one od siebie. Więc nie ma mowy o jakimś jednolitym standardzie, jedynym standardem jest czas na rozpatrzenie reklamacji. Co do montażystów jest to prosta sprawa, każdy pracownik informuje że montaż odbywa się po godzinach pracy prywatnie na życzenie klienta i umówioną wcześniej kwotę, nigdy po fakcie. A jeśli zdarza się reklamacja np. montażyści otwierają paczkę a tam uszkodzony front czy blat to jaka jest w tym ich wina? Jest to sprawa między klientem a producentem za pośrednictwem salonu. No chyba że to montażyści uszkadzają coś w trakcie montażu wtedy załatwienie takiej reklamacji spada na ich ręce i proszę mi uwierzyć zawsze są takie reklamacje załatwiane. A ludzie myślą że rzucą stówkę lub dwie i montażysta stanie się służącym na każde zawołanie, albo mają tak strasznie krzywa ścianę lub podłogę że trzeba 5cm z jednej strony podkładać i oczekują że szafa za 800 zł która sama z siebie ledwo stoi będzie idealnie stała w pionie i poziomie. Ja rozumiem że się płaci i wymaga ale trzeba mieć trochę wyobraźni i zrozumienia.
Czy pracownicy salonu meblowego Heban mogą liczyć na wysokie wynagrodzenie i premie? Czy firma gwarantuje zniżki pracownicze? Możecie powiedzieć, czy ciężko zdobyć posadę w firmie? Jak wygląda ścieżka kariery?
heej no chyba ze sie cos zmienilo @wlasko bo wiesz temten post to byl dodany dosyc dawno temu jednak..
kierownik jest ok,dlaczego bzdury piszesz?