logo Carrefour Polska

Carrefour Polska

Gdańsk

Opinie o Carrefour Polska

anonim 2009-05-28 09:09
Witam w większej części obsługa tego sklepu jest bardzo wylgarna, O ochronie już nie wspomnę. A nikomu nie życzę robienia zakupów u nich na fakturę z opóżnioną płatnością. Dziękuję bardzo. Nie dojż że towar stał u nich długo po mimo wpłaty na konto to jeszcze nikt niechciał mi go wydać. Dopiero po awanturze którą zrobiłam towar mi wydano ale z wielką łaską. W domu okazało się że stół jest mocno uszkodzony. I nadaje się do wymiany lub oddania. Teraz będę walczyć o stół. Ale nie polecam nikomu tego sklepu. Ceny na półkach też się nie zgadzają z tymi przy kasie.
1
anonim 2011-06-12 18:28
hipermarket jest ok natomiast jest duzo ukladow z pracodawcami na dzialach tj dz.textylia pan kierownik i pracownica PaniSylwia ktora chodzi i cały czas go uwodzi az ochydnie patrzec pracowałam na tym dziale moze cos sie zmienilo
1
Carrefour Szadułki ul.Przywidzka 2012-03-28 22:58
Dziś byłem na zakupach na Przywidzkiej. Stojąc przy kasie, którą obsługiwał jakiś młody chłopak. Musiał wycofać jakiś towar, zadzwonił po kierowniczke. Pani ta przyszła po chwili wydzierając się na kasjera przy ludziach. Tłumaczył się on że pracuje dopiero pierwszy dzień. Robiłem tam zakupy często ale po tym co zobaczyłem chyba rezygnuję i zrobię je obok.
5
ex-kasjer - Morena 2012-11-12 15:23
Dobra atmosfera pracy (szczególnie po przepracowaniu kilku tygodni)i jest to opinia generalna o nadzorze kas, biurze liczb oraz na linni kasjer-kasjer czy kasjer-ochrona, kasjer-pracownicy sali sprzedażowej) dużo można zyskac poczuciem humoru, bywały sytuacje gdy krytykowano mnie lub moją pracę (drobne spóźnienie, negatywny wynik wózka testowego, kilkukrotne niezauważenie złego oznakowania towaru na wagę przez klienta co skutkowało zamieszaniem w Punkcie Obsługi Klienta) ale nigdy nie naruszało to zasad dobrego wychowania i zawsze było czytelne co trzeba zmienić/poprawić. Poza tym tradycyjnie - są osoby które zadzierają nosa czy osoby złośliwe ale większość pomocna, wyrozumiała i starająca się wykonywać dobrze swoją robotę

Przerwa 15min ale nikt nie zbluzga jeśli potrwa chwilę dłużej, dojście do \\\"jadalni\\\" , toalet też w miarę rozsądnej odległości, jest miejsce by zostawić rower pod kluczem

Głowne minusy:
zimno na kasach przy lodówkach, przy tekstyliach czasem zbyt gorąco
brak zamykanych szafek pracowniczych (zdarzają sie kradzieże)
zdarza się trafić na zniszczone kszesło ale można wymienić
2
Alma 2014-06-02 14:26
Większość to stek bzdur.Pracuje dłuższy czas to widze jak wyglada praca od środka.Faktycznie praca nie należy do lekkich ale jak ktoś chce odstawiać lipę to po co idzie i zatrudnia sie?Nikt nie lubi za kogoś pracować to chyba normalne?Wymagamy sami pracowitości i nie tolerujemy złodziejstwa i cwaniactwa.Wiec zastanówcie co chcecie robic i gdzie pracować.
5
Alma 2014-06-02 14:27
Większość to stek bzdur.Pracuje dłuższy czas to widze jak wyglada praca od środka.Faktycznie praca nie należy do lekkich ale jak ktoś chce odstawiać lipę to po co idzie i zatrudnia sie?Nikt nie lubi za kogoś pracować to chyba normalne?Wymagamy sami pracowitości i nie tolerujemy złodziejstwa i cwaniactwa.Wiec zastanówcie co chcecie robic i gdzie pracować.
Klientka 2014-12-12 11:03
Bywam często na zakupach w Carrefour że na ul. Rogalinskiej na Ujescisku i wiem ze praca w handlu nie jest lekka bo Sama pracuje ale w innej branży. Personel sklepu jest dosyć miły i sympatyczny. Bardzo dużym minusem jest pracownik ochrony / młody chłopak / który jest bardzo nie miły, arogancki i wrecz bardzo wscibski wobec klientów. Nie ma możliwości w spokoju zrobienia zakupów! Czuje się wręcz traktowana jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i szykanowany przez Tego pracownika ochrony.
LALA 2014-12-12 17:01
".... wiem ze praca w handlu nie jest lekka bo Sama pracuje ale w innej branży" trochę się to kupy nie trzyma , skoro pracuje Pani..... w innej branży .... (sic) Pozdrawiam
Ewa 2015-04-09 17:47
Pracuje od kilku lat .Generalnie jest w porzadku , sympatycznie , grupa zgrana ale zarobki tragiczne.Ciagle wszyscy liczą ze Prezes obudzi sie ale z tym kiepsko .Trzeba pracowac za dwie albo trzy osoby a i tak czasu brakuje.Niestety ograniczono zatrudnienie juz dawno i obecnie na prawdę jest ciezko.Wymagania pracodawcy wysokie , mieszanie w grafikach częste zmiany albo praca po godzinach- obecnie szykuje sie rewitalizacja sklepu podobno wszystko maja robic sami pracownicy wiec bedzie jeszcze trudniej.Ogolnie praca w hipermarkecie nie nalezy do lekkich i zatrudniając sie nalezy o tym pamietać ale -wszystko dla ludzi!
Carrefour Szadółki Przywidzka 2016-05-05 21:40
Carrefour - super market dla białych murzynów. Dlaczego tak brutalnie ? Już tłumaczę. Będąc na zakupach parokrotnie, to co zobaczyłem stojąc w kolejce do kasy, czekając na numerek przywołujący klienta do danej kasy przyprawiło mnie o zawrót głowy. Kasjerki, które na prawdę ciężko pracują na taśmie mają towar kilku klientów, obsługują w miarę sprawnie i w większości są naprawdę miłe, są poganiane przez kierownika, bądź menadżera, który chodzi za linią kas i krzyczy "Guzik Guzik ! ". Innym razem też jakaś "Pani", która pewnie zajmuje wyższe stanowisko także stoi koło linii kas i skanduje to samo hasło. Tylko bata im brakuje w ręku. Może zamiast tresowania pracowników, których i tak jest mało, warto by było zacząć szanować ludzi i zatrudnić więcej pracowników, żeby ludzie nie pracowali ponad siły. To taka propozycja do przemyślenia dla szefostwa tego marketu. Praca w takich warunkach jest przerażająca i patrząc na nią z pozycji klienta współczuję wszystkim kasjerom i życzę im wytrwałości i poprawy warunków pracy.
5
lulek z mnichowa 2016-05-18 21:33
carrefour gdańsk szadółki: powinni wymienić Panią obsługującą dział wędlin na jakiś lepszy model - bez zaprogramowanej funkcji "obsługuję kogo chcę i kiedy chcę" i usunąć wirusa o długiej nazwie "sąsiedzie do czego ta kiełbasa? do kapusty zasmażanej? - to i mi do pracy przynieś - sobie odgrzeję w mikrofali". no chyba że to jakiś limitowany próbny model - to ok, jakoś to przeżyję.
2
Kasia4 2016-09-04 20:25
Gdansk Schuberta, Kobieta w recepcji dramat!!!!!! Bylam 31 wrzesnia 2016t, potrzebowalam jej pomocy... a ona obrazona, mina "srajaca", łaska, ze tam pracuje??!!! Nieuprzejma, niesympatyczne bee
1
Pracownicy Carrefura 2016-10-12 22:28
Menadżer ochrony Krzysztof Kwieciński jest agresywnym, tępym osobnikiem, który znęca się na ludźmi. Kiedy Carrefour zajmie się tak wulgarnym człowiekiem, który znęca się nad ludźmi pracującymi na Carrefurze. Jeszcze trochę a pracownicy napiszą skargę o mobbing i dopiero będzie niemiła sytuacja.
14
bi 2016-10-12 22:42
No dobra, ale jakich zarobków może się spodziewać menedżer ds. instalacji chłodiczych? Na pewno staki są adekwatne do powierzanych zadań czy wypełnianych obowiazków. Ciekawe jest tylko czy socjale sa u nich standardem. Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Nina 2016-11-17 19:17
Pracownicy Carrefoura, może coś trzeba z tym Kwiecińskim zrobić. Jak długo będzie ten osobnik dręczył ludzi, mobbing jest karany. Czemu jeden człowiek może może tak się zachowywać. W grupie siła, można wysłać meila do jego przełożonego, niech w końcu się dowie co wyprawia ten pseudo menager.
Krzysztof_piekarski@carrefour.com - to jest adres do kierownika regionalnego. Myślę, że wiele pracowników i współpracowników podpiszę się pod skargą na tego człowieka, który myśli, że jest nie tykalny.
5
Ewa 2016-11-24 22:02
Witam.
W dniu 23.11.2016r wybrałam się z mężem na zakupy do sklepu CRREFOUR na Przywidzkiej 6 w Gdańsku .
Tego samego dnia otrzymałam w bankomacie kupon rabatowy 20% na artykuły szkolne, co dodatkowo zmobilizowało mnie do zrobienia zakupów w tym dniu. Jestem klientką sklepu od lat , ale takiej obsługi w kasie jeszcze nie widziałam. Na początek Pani kasjerka nr 051 zapytana czy może nam sprawdzić cenę odpowiedziała, że nie, więc mój mąż (już nie najmłodszy) pofatygował się przez pół sklepu do czytnika w tym czasie Pani kasjerka ochoczo wdała się w dyskusję z koleżanką, w tym czasie wrócił mój mąż , ale Pani nie zauważyła, więc musiałam jej zwrócić uwagę aby przystąpiła do pracy, ponieważ spieszymy się i tu się Pani naraziłam. Zakupy na sumę 143,79 składały się z kilkunastu artykułów po kilka lub kilkanaście z tego samego rodzaju, na przykład z 17 paczek przecenionych parówek, kilku buteleczek wody itd. Pani ze stoickim spokojem, nie spiesząc się celebrowała kasowanie sztuka po sztuce, przy tym komentowała w sposób wyjątkowo bezczelny, że robimy zakupy z przeceny czy te parówki na pewno są w tej cenie no i w momencie kiedy chciałam skorzystać z kuponu rabatowego na mazaki i kredki, stwierdziła , że nie są to artykuły szkolne, a jakie zapytałam? No chyba ślepa nie jesteś skoro nie wchodzi na kasę. Faktycznie korzystam z okularów. Po czym Pani kasjerka doczytała, że to zniżka do małego Carrefoura, że trzeba wiedzieć w jakim się jest sklepie i czytać umieć.
Kontakt z Tą pracowniczką firmy pozostawił we mnie ogromny niesmak, niesympatyczna, nieuprzejma, brak elementarnych zasad profesjonalizmu i przede wszystkim kultury . Sama pracuję w firmie handlowej, nie wyobrażam sobie abym mogła tak obsłużyć klienta.
Co gorsza nie wiem nawet jak Ta osoba się nazywa ,natomiast żal mam do firmy Carrefour, w której od lat zostawiam swoje pieniądze. Gdy pomyślę, że mogłabym trafić jeszcze raz na tą Panią mam ochotę zmienić miejsce robienia zakupów. A tak na marginesie , taśmy papierowej można zużyć połowę, mniejsze koszty dla firmy, pośrednio dla klientów i zaoszczędzić w roku parę drzew.
Pozdrawiam ; Nr wydr.936401 nr dowodu sprzedaży 823360 Data transakcji 2016.11.23.14;27;10 Kasa nr4
Mam nadzieję, że ktoś sprawujący nadzór lub kontrolę potrafi dzięki tym danym odszukać Tą Panią i wyciągnąć konsekwencje. Pozdrawiam Ewa.
Bez wykształcenia 2016-12-16 23:34
Więcej szacunku dla osób ciężko pracujących. Niektórym to się w głowach poprzewracało, myślą że jak idą robić zakupy, to mogą poniżać innych. Na księżyc zakupy robić... Na kasach magistrowie nie siedzą, więc trzeba szanować każdą osobę, bez względu na wykształcenie......
5
Klient 2017-01-10 22:27
Jestem klientem już od 3lat w Hipermarkecie Carrefour na Przywidzkiej z obsługi jestem bardzo zadowolony. Zaczynając od Pan i Panow którzy pracują w piekarni ,wedlinach,rybach,kończąc na mozolnej pracy kasjera.Tylko tak dalej !!!
3
klient 2017-01-17 23:13
byłem świadkiem jak babo-fon z ochrony niejaka pani K jak widziałem na plakietce krzyczała na obsługująca w punkcie obsługi klienta ze jak nie umie to niech idzie sprzątać ulice a widać ze pani z obsługi była nowa, jak te !!!!!!!!!! jest takie mądre to niech sama stanie za ladą i ja pójdę się na nią powydzierać zobaczymy co wtedy
4
Stały klient i klientka Carrefour 2017-01-21 08:47
To fakt zwróćcie uwagę na ubiór tej "pseudo ochrony" ubrane w czarne polary kalesony na dole, a ta druga w tych białych trampkach to porażka. Może i jest teraz "Karnawał", ale wygląd to podstawa??? Niech one podejdą do lustra i się dobrze obejrzą jak wyglądają. Czy tak wyglądają osoby, które pracują w ochronie sklepu. To jest żenada. Gdzie ich przełożony? Proponuję udać się im do urzędu i zobaczyć jak powinna wyglądać Ochrona i jak pracuje...
Brak kultury do tego daje klientom dużo do myślenia. Podchodzą do klientów jak zbóje, ani dzień dobry żadnych zwrotów grzecznościowych " Proszę o okazanie zakupów itp." tylko od razu co tam w torbie jest...
Szanowny przełożony niech nad ich pracą popracuje przed wszystkim WYGLĄD i ZACHOWANIE, a potem dopiero wypłata ;)
7
Klientka 2017-01-21 18:55
Pani J. z działu kas notorycznie krzyczy na kasjerów przy klientach i odnosi się do nich bardzo wulgarnie i chamsko. Nie jest to dobra wizytówka dla całego sklepu. Aż przykro stać w kolejce i tego słuchać.
21
kasjerka 2017-01-21 19:29
Pracuję w dziale kas już dłuższy czas i muszę przyznać że panuje tam dziwna atmosfera.
Trzy Panie z Nadzoru non stop chodzą razem i tworzą kółko wzajemnej adoracji.
Pani J, Pani W i Pani L
Jedyny plus że z Moreny przyszły dwie Panie i chociaż na Ich zmianie panuje normalna atmosfera. A nie atmosfera kolesiostwa i błazenady połączonych z wulgarnym zachowaniem np. krzyki na kasjerów gdy się pomylą albo potrzebują drobnych. Nic dziwnego że nikt tam na dłużej nie chce pracować.
19
Klient 2017-01-21 22:07
Witam jestem klientem od 2 lat i często robię z żoną zakupy .Mam pozytywne zdanie co do pracowników ochrony w Carefour przywidzka .Zawsze służą pomocą w przeciwieństwie do pracowników którzy po chamsku odnoszą się do klientów i nigdy nie wiedzą bądź nie mają czasu aby pomóc klientowi w poszukiwaniu produktu.Sam byłem w takiej sytuacji dnia 21.01.2017 przed poludniem szukałem produktu Pani z obslugi klenta coś tam sobie pod nosem szeptała i po chamsku powiedziała gdzieś jest na sklepie ten produkt nie wiem gdzie trzeba szukać .Zrezygnowany szukałem tego produktu przechodząc alejkami aż w końcu pomógł mi pracownik ochrony .To jest śmieszne ze Pani z punktu obsługi która jest wizytówką sklepu w taki sposób odnosi się do klientów. Z takiego zachowania powinna ponieść jakieś konsekwencje nie wiem czy będę dalej robił w tym sklepie zakupy chyba pojadę do sąsiedniego sklepu CarefourSchuberta.
1
Klient 2017-01-21 22:08
Witam jestem klientem od 2 lat i często robię z żoną zakupy .Mam pozytywne zdanie co do pracowników ochrony w Carefour przywidzka .Zawsze służą pomocą w przeciwieństwie do pracowników którzy po chamsku odnoszą się do klientów i nigdy nie wiedzą bądź nie mają czasu aby pomóc klientowi w poszukiwaniu produktu.Sam byłem w takiej sytuacji dnia 21.01.2017 przed poludniem szukałem produktu Pani z obslugi klenta coś tam sobie pod nosem szeptała i po chamsku powiedziała gdzieś jest na sklepie ten produkt nie wiem gdzie trzeba szukać .Zrezygnowany szukałem tego produktu przechodząc alejkami aż w końcu pomógł mi pracownik ochrony .To jest śmieszne ze Pani z punktu obsługi która jest wizytówką sklepu w taki sposób odnosi się do klientów. Z takiego zachowania powinna ponieść jakieś konsekwencje nie wiem czy będę dalej robił w tym sklepie zakupy chyba pojadę do sąsiedniego sklepu CarefourSchuberta.
1
Klient 2017-01-21 22:11
Witam jestem klientem od 2 lat i często robię z żoną zakupy .Mam pozytywne zdanie co do pracowników ochrony w Carefour przywidzka .Zawsze służą pomocą w przeciwieństwie do pracowników którzy po chamsku odnoszą się do klientów i nigdy nie wiedzą bądź nie mają czasu aby pomóc klientowi w poszukiwaniu produktu.Sam byłem w takiej sytuacji dnia 21.01.2017 przed poludniem szukałem produktu Pani z obslugi klenta coś tam sobie pod nosem szeptała i po chamsku powiedziała gdzieś jest na sklepie ten produkt nie wiem gdzie trzeba szukać .Zrezygnowany szukałem tego produktu przechodząc alejkami aż w końcu pomógł mi pracownik ochrony .To jest śmieszne ze Pani z punktu obsługi która jest wizytówką sklepu w taki sposób odnosi się do klientów. Z takiego zachowania powinna ponieść jakieś konsekwencje nie wiem czy będę dalej robił w tym sklepie zakupy chyba pojadę do sąsiedniego sklepu CarefourSchuberta.
2
Anonim 2017-01-22 00:32
Oj siedzą, siedzą. I nie tylko magistrzy
pracownik ochrony, też wielokrotny magister.
Kółko wzajemnej adoracji 2017-01-24 15:57
Witam Cię "kasjerko od dłuższego czasu". Chciałabym abyś mi prosto w oczy powiedziała, co źle robię. Wkładanie wszystkich do jednego worka jest niesmaczne i obraźliwe.
4
Kasjerka 2017-01-25 12:40
Oddech bazyliszka przeszkadza by mówić prosto w oczy :)
15
klient 2017-02-03 15:13
Pracownicy ochrony dramat!!!! chce tu wypowiedzieć się na temat poszczególnych osób :menadżer i 2 dyżurne ochrony .Myślą że są ważniejsi od Dyrektora .Mobing ,znęcanie się nad pracownikami ,a do tego jakiego języka używają. Dziwić się tylko ,że tacy pracownicy jeszcze tam pracują i czują się bezkarni. Niech ktoś zrobi tam porządek! !!!!!!! carrefour przywidzka
6
Klient obiektywny 2017-02-03 20:11
A czy Klient się nie zapętlił w swoich zeznaniach??? O wiarygodności zeznań świadczy choćby ilość wprowadzonych wpisów tej samej treści 3 x to samo??? Carrefour to supermarket samoobsługowy. Nikt nie ma obowiązku prowadzania klientów po sklepie i wskazywania gdzie się znajduje dany towar. Alejki na sklepie posiadają oznaczenia trzeba je po prostu czytać ze zrozumieniem, ewentualnie metodą prób i błędów dotrzeć do celu/ poszukiwanego produktu. A nie zachwalać ochronę, która nie ma nic wspólnego z kulturalną obsługą klienta....
3
O...r 2017-02-03 21:03
Racja niektórzy z ochrony są tam po prostu w pracy dla pieniędzy i są normalni. A ze "społecznikami" należy zrobić porządek ponieważ psują reputację dla swoich współpracowników, pracowników carrefoura , którzy wykonują swoją pracę z najwyższą starannością. Najgorzej narażona jest na "szwank" zszargana ich zachowaniem opinia całego sklepu.
Jeżeli KTOŚ nie zrobi z nimi porządku to faktycznie, klienci zaczną omijać carrefoura "szerokim łukiem", pracownicy nie będą mieli dla kogo pracować i otwierać sklepu...
A ochronka będzie nadal pilnować swoich posadek z "zadartym nosem" nie robiąc nic pożytecznego i przy okazji krytykować tych co uczciwie pracują!!!
1
Mysza 2017-02-04 11:42
Pozostałość po dziwnej szkole P.Lilki tragedia dziwna szkoła i sprawy mózg.
1
Nick 2017-02-08 21:28
Pracownicy Nadzoru Kas dramat
2
Nick 2017-02-08 21:30
Dlaczego nigdy na Przywidzkiej żadna cena się nie zgadza?
To jest dramat
Kto odpowiada za taki stan rzeczy?
1
Bogdan 2017-02-12 01:35
To by się tyczylo do osób na wyższych stanowiskach do Szanownego Pana Dyrektora sklep po remoncie wygląda całkiem ładnie ale niech pan spojrzy albo nawet najlepiej stanie sam na 8 godzin pracy na stoisku z wedlinami albo serami sprzęt jak że średniowiecza te panie które tam pracują i kroją to jest nie lada wielki wysiłek te krajalnice nie są dostosowane do takiej pracy takie krajalnice są w małych osiedlowych sklepikach proszę pojechać do Auchan albo do Tesco na Chełmie tam mają sprzęt duże automaty a tu jest wieczny problem jo albo stół jeździ razem z krajalnica przy krojeniu albo słyszy się ze nie można pokroić bo maszyna tempa czekamy na wymianę kamieni do ostrzenia od miesięcy to słyszy się nie mam pretensji do pań obsługujących bo one biedne za to nie mogą to jest wina całego szefostwa i tego podrzednego i tego na wyższym stanowisku
3
Bogdan 2017-02-12 01:45
Zapomniałem dodać chodzi o carrefour morena
2
Oburzona 2017-03-13 21:58
Witam!
Tak z czystej ciekawości stwierdziłam, że wejdę sobie w opinie o Waszym sklepie.
Gdy już się znalazła na tej stronie postanowiłam, że przestudiuję wszystkie na niej zamieszczone opinie, bo być może nie była jeszcze poruszona kwestia, którą chcę przedstawić. Z tego co widzę, moja sprawa będzie miała w jakimś stopniu coś wspólnego z wpisem poprzednika/poprzedniczki. Zatem przejdźmy do meritum sprawy bez zbędnego owijania w bawełnę. Około 3-4 tygodni temu, gdy robiłam zakupy chodząc spokojnie po sali sklepowej, usłyszałam jak pewna pani z załogi sklepu, być może to kierowniczka (przynajmniej tak mi się wydaje) krzyczała na tamtejsze pracownice. Biedne kobiety, Bogu ducha winne są tak sponiewierane. Z autopsji wiem, że warunki tego typu nie sprzyjają nam, a wręcz przeciwnie- uszkadzają nasza psychikę. Na miejscu dyrektora, zastanowiłabym się oj i to bardzo głęboko czy taka osoba nadaje się do pracy między ludźmi. Jak już wspomniałam, iż moja sprawa może mieć coś wspólnego z wpisem poprzednika. Po całym zajściu, którego byłam świadkiem, nadszedł czas na konfrontację moją z tą rygorystyczną kobietą, która (przepraszam za wyrażenie) brzydko pachnie, a wręcz śmierdzi. Wydaje mi się, że osoba na tak wysokim stanowisku (z tego co wywnioskowałam) powinna dbać dbać o swój wizerunek oraz powinna dawać o sobie znać miłą wonią, a tu jest zupełnie odwrotnie, bo zamiast przyjemnego pracownicy sklepu i my klienci odczuwamy najzwyczajniej w świecie FETOR. Jestem zdziwiona, że dyrektor nie interweniuje w takich oczywistych sprawach oraz jestem oburzona tym faktem, zatem proszę o sprawne załatwienie sprawy.

Ania z Otomina.
4
gosia 2017-03-16 21:12
witam.
ostatnio robiac zakupy chcialam kupic z opakowania parowki , fakt na wierzch lezalo 6 sztuk. poprosilam o otworzenie paczki a pani,xe nie a ja dlaczego , bo nie . kazala podejsc do ks czy zmianowego aby otworzyc paczke. czy klient nie ma prawa w tej sieci poprosic o swiezy towar . nawiasem parowki lezaly na opakowaniu bez foli , gdzie powinna byc data. skad klient wie do kiedy jest wazny ten towar. moze wart poinformowac ze warto sprzedac cos czy lepiej niic dziwne nastawienie pani , ktora reprezentuje swoim zachowaniem firme.
gosia 2017-03-16 21:14
witam.
ostatnio robiac zakupy chcialam kupic z opakowania parowki , fakt na wierzch lezalo 6 sztuk. poprosilam o otworzenie paczki a pani,xe nie a ja dlaczego , bo nie . kazala podejsc do ks czy zmianowego aby otworzyc paczke. czy klient nie ma prawa w tej sieci poprosic o swiezy towar . nawiasem parowki lezaly na opakowaniu bez foli , gdzie powinna byc data. skad klient wie do kiedy jest wazny ten towar. moze wart poinformowac ze warto sprzedac cos czy lepiej niic dziwne nastawienie pani , ktora reprezentuje swoim zachowaniem firme.
Rozżalona 2017-03-24 16:56
Proszę o opinie na Facebooku factory i będą konsekwencje
Klient 2017-03-24 17:05
Na tej stronie konsekwencji Pani nie znajdzie.Od tego służy Infolinia lub opinia na Facebooku .
Dramat na Przywidzkiej dalej trwa...
ILL 2017-04-23 15:36
Witam,

Jak pracuje się na Kasie na Morenie? jak atmosfera?
1
Zostaw swoją opinię o Carrefour Polska - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Carrefour Polska