Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o spaw-mar

Pracowałeś w firmie spaw-mar i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
były - 2014-11-28 13:48:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [obecny - 2014-11-18 09:49:39]:
do obecny: byłem świadkiem wielu sytuacji w jaki sposób traktują tam pracowników. Żal mi ich. Dobrze, że stamtąd odszedłem, czekanie na wynagrodzenie nawet do trzech miesięcy doprowadzało mnie do szału.
Bawcie się dobrze w tej firmie, ja idę pracować za godne pieniądze i godne traktowanie.
zdjecie uzytkownika
Wspanialy - 2014-11-28 22:18:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [były - 2014-11-28 13:48:45]:
Były mi tylko ciebie żal , to spewnoscia musisz te filmy przestać oglądać bo myli Ci sie zeczywistosc z telewizja , już nie odruzniasz co to jest fikcja a co zeczywistosc , powiem Ci ze zsl mi Coebie bo szkoda każdego chorego człowieka mam nadzieje ze lekarze Ci pomogą .
zdjecie uzytkownika
Wspanialy - 2014-11-28 22:20:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [były - 2014-11-28 13:48:45]:
Były mi tylko ciebie żal , to spewnoscia musisz te filmy przestać oglądać bo myli Ci sie zeczywistosc z telewizja , już nie odruzniasz co to jest fikcja a co zeczywistosc , powiem Ci ze zsl mi Coebie bo szkoda każdego chorego człowieka mam nadzieje ze lekarze Ci pomogą .
zdjecie uzytkownika
Szybki - 2014-11-28 22:27:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Były to super ze jesteś były bo po tym wpisie widać jaka jesteś media skoro piszesz takie bzdety o firmie ja tu i wielu moich kolegów robi i jakoś o dziw czegoś takiego nie widziałem , Wez lepiej znajdź sobie Iny rodzaj zabawy niż obrażanie i obsmarowywanie normalnym ludziom tyłka , jak sobie tam gdzieś robisz to sie zajmij sobą ale życie zawsze pokazuje ze jak ktoś jest gnida to i zdechnie jak gnida a na 100
% miejsca z takim obrabianiem komuś D.... długo nigdzie nie poróżnisz .
zdjecie uzytkownika
nowy - 2014-12-01 09:01:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Drodzy Panowie ja właśnie się zatrudniłem w tej firmie i pracuje dopiero 3 miesiące i musze stanowczo stwierdzić ze przed podjęciem tej pracy czytałem tu różne komentarze i az się zastanawiałem co robic bo się bałem ale sytułacja mnie przymusiała i się tu zatrudniłem i podpisze się tu pod swoja wypowiedzia dwoma rekami dwoma nogami ze to co jakas osoba bluzka ta firme to sa jakies totalne brednie super robota super ludzie normalna atmosfera totalnie duzy pozytyw jak dla mnie ten co tak wypisuje to nie wiem o co mu chodzi ale to jest totalna nieprawda pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
bodo - 2014-12-07 12:25:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
panowie z daleka od tej firmy jeszcze nie mam wypłaty za miesiąc marzec 2014r
zdjecie uzytkownika
? - 2014-12-07 13:33:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [bodo - 2014-12-07 12:25:59]:
Teraz Bobo odezwie się ktoś mający różne niki i będzie Cię obrażał, oczywiście będzie przy okazji wychwalał firmę pod niebiosa.
zdjecie uzytkownika
szybki - 2014-12-07 19:05:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [bodo - 2014-12-07 12:25:59]:
Szkoda ze nie masz za marzec 2013 bo jeszcze takiej bzdety na tym forum nie słyszałem już z różnymi rzeczami się tu spotkałem ale z takim durnym wpisem jeszcze nie .
zdjecie uzytkownika
Inteligentny - 2014-12-07 19:11:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [? - 2014-12-07 13:33:10]:
Nie na pewno teraz Bobo się odezwie i będzie znowu jak zawsze różne niki wypisywał pierdoły i szkalował ta firmę , powiem już tak na nikogo już te durne wpisy nie działają a te osoby co to czytają to już jawnie się śmieją ze jest jakiś jeden inteligent który sobie wziął za cel obrażanie tej firmy ale niech sobie pisze ile chce bo na nikogo to już nie działa w końcu mu się znudzi
zdjecie uzytkownika
? - 2014-12-07 19:35:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [szybki - 2014-12-07 19:05:44]:
Napisał 2014. Jak napisałem będzie obrażanie. Ludzie którzy się zwolnili rzeczywiście nie mają wypłaconych pieniędzy
zdjecie uzytkownika
Witam - 2014-12-08 08:34:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jest jeszcze jakieś podobne forum na którym można sie tak uśmiac?? Jakby było jakieś moze z mniejsza ilością wulgaryzmu można by było dzieciom na dobranoc poczytać zamiast bajek.....
zdjecie uzytkownika
Bajkopisarz - 2014-12-08 08:55:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [? - 2014-12-07 19:35:41]:
Tak tak świstak siedzi i zawija sreberka bo one były kradzione
zdjecie uzytkownika
NormalnyS - 2014-12-08 09:01:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Koleś a może napisz prawdę ze chlałeś i kradłem a robotę w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] miałeś a przyszłej sie dorobić okradając innych ludzi bo ja tu ludzi innych nie znam którzy maja coś nie wypłacone trzeba mieć jaja żeby najpierw kolegów na hotelu okraść a pózniej w bezczelny sposób wypisywać ze ma sie coś nie wypłacone albo ze firma nie płaci to już trzeba mieć tupet
zdjecie uzytkownika
? - 2014-12-08 22:15:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [NormalnyS - 2014-12-08 09:01:31]:
Wszechwiedzący poważnie okradałeś ludzi i tak się bez niczego przyznajesz. M M to ty. A po drugie kogo masz takiego na budowach co tak pije i robotę ma w...
zdjecie uzytkownika
pływak - 2014-12-09 08:34:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [? - 2014-12-08 22:15:21]:
? poważnie to człowiek w trumnie leży a jeśli chodzi o M M to tez lubię te cukierki są po prostu bajeczne rozpływają się w ustach a wracając do meritum sprawy jak chcesz zobaczyć tą pijacką twarz to wystarczy jak spojrzysz do lusterka i po temacie , i myślę ze już czas żebyś zakończył ta farsę bo te twoje wpisy tylko Cię ośmieszają i nic wiec nikt sobie z nich nic nie roby
zdjecie uzytkownika
Bogaty - 2014-12-19 17:47:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tego m m to wnet powiaza jak bedzie w h gral , masz cwaniaczku czyjs oddech na plecah,
zdjecie uzytkownika
super gwiazda - 2014-12-19 21:30:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Bogaty - 2014-12-19 17:47:49]:
tak tak czuje ten oddech strasznie śmierci , dobrze ze pracuje w Holandi to ten smród az nie capi tak
zdjecie uzytkownika
? - 2014-12-30 10:03:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [super gwiazda - 2014-12-19 21:30:45]:
Trawka ogólnie dostępna, i na każdego inaczej działa począwszy od nadania sobie nicku a skończywszy na utracie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
zdjecie uzytkownika
lolo - 2015-01-24 21:08:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sprawy toczace sie w sadzie, nie wyplacanie pieniedzy na czas, olewka na pracowników,dbanie tylko o "swoich" ludzi to tylko niektore sprawy o ktorych pisze. Zlodziej i tyle !!!! Nie polecam, a jesli chcecie sprawdzic czy mam racje to zacznijcie prace i wspomnicie moje slowa. Dziekuje
!!
zdjecie uzytkownika
Schweiser - 2015-01-25 10:32:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
I dale ten sam bełkot żygać sie już ty chce jakoś 99% ludzi tu jest zadowolonych ja tyle lat pracuje i jakoś mi dobrze szkoda moich wywodów jakoś ludzie nie odchodzi a wręcz na przeciw temu co piszesz dzwonią i przychodzą i nie potwierdzają teoich słów bo jedynym [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i oszustem to jesteś ty wypisujący taka cherezje
zdjecie uzytkownika
Robert - 2015-01-25 11:24:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałem u tego złodzieja to prawda że jest problem z wyplatami dużo spraw ma w sondzie na szczęście wszyscy dobrzy fachowcy odeszli z tej firmy ja już pracuje w Niemczech i jestem bardzo zadowolony niech się lepiej nie pokazuje w Tarnowie
zdjecie uzytkownika
Michałek - 2015-01-26 23:01:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panowie znowu sie kolega obudził i jedzie po firmie chyba był gdzieś na wyjezdzie bo było trochę spokoju ale widać wrócił ze snu zimowego i jedzie dalej jak po rudej suce olać łba niech sobie wypisuje ci co tu robia to wiedza jak jest JEST WPORZADALU i tyle nic ująć nic dodać ci co chcą przyjść to itak bez względu na tego czuba co wypisuje to przyjdą olać go ciepłym moczem i nie pisać niech sobie pisze co mu ślina prYniesie na jezyk
zdjecie uzytkownika
Michałek - 2015-01-26 23:02:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panowie znowu sie kolega obudził i jedzie po firmie chyba był gdzieś na wyjezdzie bo było trochę spokoju ale widać wrócił ze snu zimowego i jedzie dalej jak po rudej suce olać łba niech sobie wypisuje ci co tu robia to wiedza jak jest JEST WPORZADALU i tyle nic ująć nic dodać ci co chcą przyjść to itak bez względu na tego czuba co wypisuje to przyjdą olać go ciepłym moczem i nie pisać niech sobie pisze co mu ślina prYniesie na jezyk
zdjecie uzytkownika
Michałek - 2015-01-26 23:03:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panowie znowu sie kolega obudził i jedzie po firmie chyba był gdzieś na wyjezdzie bo było trochę spokoju ale widać wrócił ze snu zimowego i jedzie dalej jak po rudej suce olać łba niech sobie wypisuje ci co tu robia to wiedza jak jest JEST WPORZADALU i tyle nic ująć nic dodać ci co chcą przyjść to itak bez względu na tego czuba co wypisuje to przyjdą olać go ciepłym moczem i nie pisać niech sobie pisze co mu ślina prYniesie na jezyk
zdjecie uzytkownika
nieznajoma - 2015-01-27 10:06:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam. Wyrażę swoją opinię jako matka i żona.
Jeśli nie chcecie czekać na pieniądze i ciągle żyć na pożyczkach to omijajcie tą firmę. Ciągłe nerwy i wydatków coraz więcej.
Nie szanuje się pracownika, chyba że wyżej panowie mają porządne znajomości.
Jeśli macie ochotę pobawić się w piaskownicy z panią prezes to proszę bardzo. Na pewno nie jest to poważna firma godna polecenia.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie spaw-mar
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy spaw-mar?
Zadaj pytanie
x