brak logo

EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski

Płock

Opinie o EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski

Pawel 2014-11-18 19:18
Witam firma EURO-TECH SERVICE(usunięte przez administratora) teraz agroserwis mazowsze to oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystko ładnie jak sie kupuje u nich a później 4 miesiące czekać na serwis i nic .
Wymienili pompę paliwa na moj koszt bo niby gwarancja jest na rok a co sie okazało to na 2 lata.
Za każda naprawę gwarancyjna bylo trzeba płacić a co najważniejsze przedłużyłem gwarancje na 5 lat za ponad 2 tys zl a okazało sie ze Janusz Jaroszewski nie ma prawa przedłużać gwarancji bo Ursus daje tylko 3 lata i on nie mógł jej przedłużyć i nawet tel nie odbiera.Duzo by tu pisać na ta firmę NIE POLECAM szukam wiecej osob oszukanych przez ta osobę bo chce założyć mu sprawę .Pozdrawiam
9
oszukany 2015-10-21 19:49
Witam, firma Agro SERVICE Mazowsze Janusza Jaroszewkiego oszukała mnie, gdyż kupując ciągnik miał on być z roku 2014. W momencie przywiezienia maszyny, ciągnik był już na mnie zarejestrowany i wtedy okazało się że ciągnik jest z roku 2013. W ramach rekompensaty firma zobowiązała się dołożyć obciążniki przednie, pompę paliwa, co zostało zatwierdzone przez obie strony na piśmie. Ponadto firma Pana Jaroszewkiego dokonała pierwszego przeglądu gwarancyjnego, wystawiając za to fakturę, mimo że przegląd jest bezpłatny.
W związku z zaistniałą sytuacją, w najbliższym czasie wnoszę sprawę do sądu. Pan Jaroszewski nie chce załatwić sprawy ugodowo, nie odpowiada na telefony.
7
AGROSERWISMAZOWSZE 2015-11-09 16:48
Szanowny Panie z wielki niepokojem i zaskoczeniem przyjeliśmy Pana uwagi.
Niestety forma opisu nie do końca przedstawia rzetelny obraz sytuacji,
nadmieniam ,ze niejednokrotnie Pan jako klient oglądał prezentowany ciągnik który stanowił naszą część wystawową na ciągniku ewidentnie widnieje wraz z tabliczką znamionową nr vin. który potwierdza pochodzenie ciągnika oraz rok produkcji także nie powinno być to zaskoczeniem dla Pana że jest to 2013 r.
Kolejną elementem o którym Pan nie wspomina i który ewidentnie wskazuje na rok produkcji był odpowiedniej wysokości upust cenowy b.różniacy się od ceny detalicznej naprawdę szkoda że Pan tego nie zauważył noale trudno dostrzedz różnice ok 8 tyś zł jako upust.
Ponadto bardzo ubolewamy nad sytuacją,że nie opisał Pan tego że z ciągnika mógł Pan korzystać praktycznie natychmiast, natomiast od naszej firmy AGROSERWISMAZOWSZE dostał Pan kilku miesięczny termin płatności,czyli krótko mówiąć po prostu kredytowaliśmy Pana nie doliczając żadnej dodatkowej kwoty.

Dodatkowo pragnę przypomnieć,że wszystkie formalnośći związane z zarejestrowaniem maszyny były również po naszej stronie cała organizacja w celu uniknięcią przez Pana straty czasu który trzeba poświęćić w kolejce w urzędzie komunikacji,nadmieniam że jest to bardzo powszechnie stosowana praktyka przez naszą firmę w celu zadowolenia klienta i nie był Pan wyjątkiem po prostu jest to standartowa kompleksowa obsługa z nasze strony.

Co do pewnych braków o których wspomniano w postaci obciążników przednich inf o czym Pan doskonale wiedział,że wystąpiliśmy w tej sprawie do fabryki i dołożyliśmy wszelkich starań w celu pomocy , natomiast stosowne pisma inf. że tak znaczny upust cenowy wyeliminował dodatkowe gratisy nad czy my również ubolewamy.

Domeną naszej firmy jest jej prowadzenie mając na celu rzetelność i solidność działań , jesteśmy otwarci na każdą rozmowę z naszymi klientami obecnymi jak i docelowymi.
Niestety nie możemy potwierdzić braku możliwości dodzwonienia się do nas,
zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom klienta i stanąć na wysokośći zadania.
Rzeczywiście czasem mogą pojawić się drobne niedociągniecia za co bardzo przepraszamy w imieniu personelu jak i zarządu firmy AGROSERRWISMAZOWSZE.
czarek 2016-02-24 18:27
Witam
jestem nabywca ciągnika kioti r 7320 oraz przyczepy pronar
transakcja b zadowalająca profesjonalne podejscie do tematu serwis na wysokim poziomie.
Jestem zadowolony krotko mowiac
Jacek 2016-08-31 08:24
Paweł zgadzam się z tobą że ta firma to oszuści.Robiąc przegląd po pierwszych 50 h wymieniają to co instrukcja nakazuje po 200 h wyłudzajac w ten sposób około 1000 zl.Dopłaciłem za opony radialne oczywiście opony radialne są ale mniejsze niż w ofercie,reklamowych ogłoszeniach i ciągniku przedstawionym mi przed zakupem.Zamontowano radio które supermarketach kosztuje około 90 zł a dopłaty było 650. Mój nowy ciągnik od 10 miesięcy stoi ponieważ nie nadaje się do pracy mimo dwuletniej rękojmi i pięcioletniej gwarancji.Radzę wszystkim zainteresowanym dwa razy się zastanowić komu powierzacie swoje ciężko zapracowane pieniądze.NIE POLECAM!!!
12
Jacek 2016-08-31 08:32
Panie (usunięte przez administratora) domeną Waszej firmy jest kłamstwo oszustwo i unikanie odpowiedzialności wobec swoich klientów.
12
oszukany 2016-08-31 22:17
Ustosunkowując się do odpowiedzi od firmy AGROSERWIS MAZOWSZE, muszę stwierdzić że popełniłem błąd, że zaufałem dealerowi na słowo, że ciągnik jest z 2014 r - i właśnie dlatego sprzedający dał mi upust, ze względu kończącego się roku kalendarzowego. Jednak nie mogę się zgodzić, że wartość upustu wynosiła 8 tys. zł. ponieważ propozycja początkowa wynosiła 83 000 zł. i po negocjacjach ustalono kwotę do zapłaty 80 000 zł. (łatwo zauważyć, że tylko dealer widzi tak duży upust) ze względu na to, że kończył się rok, w którym rzekomo został wyprodukowany ciągnik.

Dodatkowo Firma AGROSERWIS MAZOWSZE opisuje, że dała termin płatności do końca marca co jest niezgodne z prawdą, ponieważ termin płatności był do końca lutego. To była również propozycja dealera, aby szybko podpisać umowę aby się pozbyć ciągnika, gdyż w kolejnym roku na pewno sprzedał by go niższą kwotę. Również sprzedający chciał osobiście zarejestrować ciągnik, żebym przypadkiem nie dopatrzył się jego oszustwa w dokumentach.

Ponadto zastanawia mnie fakt, że firma twierdzi że nie należy mi się dodatkowa rekompensata. I tu muszę zadać pytanie: Dlaczego firma wystawiła mi pisemne zobowiązanie do dołożenia ustalonych wcześniej dodatkowych części?, skoro sprzedawca zapewniał mnie przy odbiorze ciągnika, że dołoży mi dodatkowe części w ramach rekompensaty, w przeciwnym razie nie przyjąłbym ciągnika.

Bardzo ubolewam, że p. Jaroszewski w odpowiedzi na mój wcześniejszy komentarz nie ustosunkował się do błędu jaki jego firma popełniła naliczając mi opłatę za usługę w ramach pierwszego przeglądu gwarancyjnego, który jest bezpłatny. Firma AGROSERWIS MAZOWSZE opisuje, że mogą pojawić się drobne niedociągnięcia, ale jak można zauważyć powyższy fakt można uznać za błąd pracownika, jednak nie mogę zrozumieć jaki jest problem w tym żeby, zwrócić niesłusznie naliczoną opłatę (wydaje mi się, że to kolejna próba oszustwa). Do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za pierwszy przegląd gwarancyjny. Co jest karygodne, czy tak postępuje uczciwy człowiek?
Dodatkowo kiedy wysłałem pisemne upomnienie o wywiązanie się z deklaracji Firmy AGROSERWIS MAZOWSZE, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dopiero gdy wystosowałem pismo za pośrednictwem adwokata, otrzymałem odpowiedź, oczywiście dealer opisuje że on wszystko bardzo dobrze zrobił podobnie tak jak tutaj wystawił sobie pozytywny komentarz, że firma jest rzetelna i solidna. Według mnie do rzetelności i solidności jej jeszcze dużo brakuje i pewnie nigdy taka nie będzie.

Oczywiście to jeszcze nie koniec problemów. Zgłosiłem awarie ciągnika na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym i oczywiście do tej pory nikt się w tej sprawie nie odezwał. Zatem z awarią musiałem się udać do fabryki FARMTRAC w Mrągowie. Oczywiście kierownik serwisu w Mrągowie, gdy dowiedział się jak postępuje firma AGROSERWIS MAZOWSZE, przyznał mi serwis fabryczny, który od razu przyjechał i usunął usterkę.

Nie polecam tej firmy, na pewno będę omijał ją szerokim łukiem.
Jak można zauważyć, nie tylko ja mam problemy z tą firmą.
11
Zając 2016-09-02 16:01
Witam przedstawicieli firmy Euro - Tech.
Przyznam że miałem wielką ochotę dokonać zakupu państwa Ciągnika ale po przeczytaniu artykułu w tygodniku Poradnik rolniczy i opinii w necie postanowiłem porozmawiać ze szczęśliwymi posiadaczami ciągnika. Efekt jest taki że cieszę się z tego że nie kupiłem tego bubla ( inaczej tego nazwać nie można ). A okazuje się że firmie Euro - Tech Serwis która sprzedaje ten traktor to sami oszuści i naciągacze, osoby niekompetentne i nieodpowiedzialne. Dlatego dziękuję wszystkim za ostrzeżenie i uważajcie zanim kupicie produkt sprawdźcie dwa razy firmę i kompetencje jej pracowników.

"Gratulacje" dla firmy za uczciwość.
9
Krzysztof 2016-09-04 12:01
Jestem zainteresowany ciągnikiem pomocniczym ok 70 KM. Oglądałem Kioti RX 7320 w firmie Agroserwis Mazowsze. Sprzedawca bardzo zachwalał ciągnik a ja byłem zainteresowany zakupem, ale po artykule w tygodniku i opiniach użytkowników rezygnuję. Sam ciągnik może być ok, ale przez 5 lat walczyć z serwisem o naprawę to ja dziękuję. Przecież dzięki klientom takim jak Jacek między innymi prosperuję waszą firmę. Jak można klienta tak traktować - Nie Polecam.
8
michał 2016-11-25 09:51
Piszcie swoje opinie na stronie AGROSERWIS MAZOWSZE bo tak ta firma sie obecnie nazywa. Nie cieszy sie dobra opinia, a osoby zainteresowane nie maja informacji na jej temat.
4
leszek 2016-12-20 19:51
Witam wszystkich rolników omijajcie szerokim łukiem firmę AGROSERWIS MAZOWSZE kupując ciągnik dałem ZALICZKIĘ, gdzie cały szef napisał zadatek a to duża różnica ,przy kawie i jego bajkach nie spojrzałem na pokwitowanie,GDY chciałem się wycofać było wszystko jasne ,zadatek a zaliczka ...nie polecam.
8
zadowolony 2017-01-13 13:05
witam kupiłem pronara 5340 w tej firmie jestem bardzo zadowolony nie słuchajcie głupot myślę o innych zakupach mam go 2 lata i serwis był na zawołanie i w porównaniu do innych firm uważam że tanio
jacek 2017-01-13 22:12
Zmieniłbyś zdanie jakby Twój pronar stał niesprawny prawie półtora roku a AGROSERWIS miałby Cie w czterech literach
6
Jerzy 2017-01-15 15:45
Witam, w tym roku kupiłem ciągnik, cała transakcja przebiegła pomyślnie i sprawnie. W razie problemów zawsze mogę skontaktować się z serwisem, który odpowiednio szybko potrafi rozwiązać sprawę. Nie polecam sugerowania się opiniami innych, ludzie są złośliwi i wypisują potem głupoty. Polecam osobiście oceniać kontakt firmy Agroserwis Mazowsze z klientem.
klient Zuromin 2017-01-16 13:48
Witam
czytam z podziwem tych dziwnych ludzi co pisza glupoty
ja jestem nabywca kilkunastu maszyn i jestem zadowolony bardzo CIAGNIK KIOTI rewelacja bardzo
rozsadna cena podejscie firmy zadowalajace serwis dojwestowany kontaktowy ale widze ze jest tu kliku
dziwakow co maja pretensje do calego swiata zwlaszcza ten p Jacek
Popatrzcie co dzieje sie w innych firmach
Agroserwis dziala na wysokim poziomie dla mnie firma rozwojowa i godna polecenia
AGROSERWIS MAZOWSZE 2017-01-16 14:36
W odpowiedzi na uwagi Pana Jacka w spawie nabycia ciągnika Kioti uprzejmie informuję iż w naszej ocenie
brak jest podstaw do odstąpienia od umowy sprzedaży ,jakoże ciągnik sprzedany panu Jackowi nie posiada wad fizycznych, które skutkowałyby odpowiedzialności sprzedawcy.
Wyjaśniam,że z panem Jackiem prowadzona była obfita korspondencja oraz rozmowy telefoniczne i bezpośrednie dotyczące zgłaszanych przez niego zastrzeżeń do ciągnika.Każde zastrzeżenie było weryfikowane nie tylko przeze mnie jako sprzedawcę ale i przez producenta.Żadne z zastrzeżeń nie zostało potwierdzone.W szczególności nie zostało potwierdzone aby ciągnik wykazywał nieprawidłowości w postaci głośnej pracy tylnego mostu oraz drżenia na średnich obrotach.Ustalono jedynie że ciągnik posiada drobne mające charakter eksploatacyjny i nieistotny.Co do tych usterek zadeklarowaliśmy nieodpłatną naprawę w imię dobrych obyczajów kupieckich.Naprawę należy wykonać w warunkach ASO a nie na podwórku u Pana Jacka jak on tego oczekuje,odmawiając wydania ciągnika do serwisu.Podtrzymuję deklarację nieodpłatnej naprawy:wycieku oleju z uszczelniacza piasty tylnego koła,rewersu,kontrolki DPF oraz filtra spalin.Oczekuję wskazania terminu oraz informuję, że firma Agroserwis jest w ciągłej dyspozycji w celu nieodpłatnego usunięcia usterek gwarancyjnych.

W zakresie argumentacji co do nieuznanych zastrzeżeń do ciągnika podtrzymuję wszystkie twierdzenia zawarte w dotychczasowej korespondencji z Panem Jackiem.
Ponadto inf.że dalsze niezasadne rozpowszechnianie negatywnej opinii dotyczącej firmy Agroserwis
zmusi nas do uruchomienia procedur prawnych dotyczących niewiarygodnych uwag Pana Jacka.

ZARZAD DROG 2017-01-17 13:36
Szanowni Panstwo
jestesmy firma ktora nabyla w ostatnim czasie samochody ciezarowe Kamaz analizujemy wpisy potencjalnych nabywcow nie kierujac sie nimi , ale przed zakupem samochodow ciezarowych
typu wywrotka mielismi mozliwosc odwiedzenia kilku firm z calej Polsce.

Prosze o zweryfikowanie tych nierzetelnych uwag my spotkalismy sie z pelnym profesjonalizmem
mimo tego ze dzial sprzedazy samochodow zostal uruchomiony kilka miesiecy wczesniej zdecydowanie polecamy firme AGROSERWIS MAZOWSZE ewidentnie rozwojowa firma auta przygotowane i doprowadzone na drugi koniec polski dopozazone wg zamowienia w elementy zimowego zabezpiecznia drog.
Jako zarzad jestesmy zadowoleni ta obsluga.Mala firma ale dziala profesjonalnie niejednokrotnie lepiej niz inne firmy z tej branzy .POLECAMY

oszukany 2017-02-10 09:48
Ta firma to jedno wielkie nie porozumienie... Wlasciciel jest badzo nie słowny, nie powinien mieć wogole styczności z ludzmi. oszust i kretacz.
9
ZADOWOLONY MIECHOW k KRAKOWA 2017-03-23 17:05
Jestem klientem tej firmy i naprawde nie wierze co tu jest napisane
jestem bardzo zadowolony ludzi pisza tu niedorzecznosci po prostu glupoty
zakupilismy paszowoz a jestesmy z pod KRAKOWA nikt tak fajnie nas nie obsluzyl
w naszych okolicach transportw ustalonym treminie maszyna PRONAR na wysokim poziomie
POLECAM FIRME I TYLE
PANOM WYPISUJACYM GLUPOTY SZCZERZE WSPOLCZUJE CHOROBY NA GLOWE
jak jestescie tacy madrzy to otwierajcie dzialalnosc
ANDRZEJ gm BIALA STARA 2017-03-23 17:12
Popieram w /w opinie wszyscy madrale niech zalaza wlasna dzialanosc
a nie tylko oczernjaja ludzi po prostu brak slow
Jestem nabywca kilku maszyn z firmy AGROSERWIS transakcje bez zadnych klopotow
normalna firma b zyczliwi ludzie wlasciciel normalny zapracowany facet
nie trzeba bylo sie umawiac jak z niektorymi PREZESAMI na kilka dni wczesniej
Jestem zadowolony i zdecydowanie polecam AGROSERWIS
firma rozwojowa na wysokim poziomie
Zadowolony CZERWINSK 2017-03-31 14:44
Witam
kupilismy z bratem 2 ciagniki KIOTI transakcja zadowalajaca dziwia mnie te wyluzdane opinie
i nieprawdziwe firma naprawde godna polecenia mozna byc zadowolonym nawet bardzo
nie rozumiem ludzi ktory sieja popeline zobaczcie co dzieje sie u innych tylko naganiacze przyjezdzaja i i cwaniakuja.
MY JESTESMY ZADOWOLENI POLECAMY 100 % FIRME AGROSERWIS
1
Jerzy 2017-04-06 12:00
Firms totalna porażka i niedługo upadnie bo zalega z zapłatami za maszyny w fabryce . Nie polecam
9
Producent 2017-05-30 08:51
Polecam firme wspolpracujemy o kilku lat nie ma zadnych problemow
po prostu firma godna zaufania a to co pisza Panowie z konkurencji chyba ich bardzo boli ze firma rozwija sie w taki tepie i trudno sie im z tym pogodzic

GODNA POLECENIA
Krzysztof Konarzewski 2017-05-31 17:01
witam
wczoraj odbieralem kosiarke i kilka maszyn
czytam czaem to co tu pisza i potwierdzam jestem sadowolony bardzo i tyle mozna stwierdzic
dla mnie firma rozowjowa i na poziomie tylko gratulowac.
zdecydowanie polecam
Andrzej 2017-06-23 15:59
Te komentarze pozytywne to chyba sobie pan Jaroszewski wstawia sam bo to dziadostwo a nie firma ????
7
Zostaw swoją opinię o EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski - Płock
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski