brak logo

EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski

Płock

Opinie o EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski

Pawel 2014-11-18 19:18:42
Witam firma EURO-TECH SERVICE(usunięte przez administratora) teraz agroserwis mazowsze to oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystko ładnie jak sie kupuje u nich a później 4 miesiące czekać na serwis i nic .
Wymienili pompę paliwa na moj koszt bo niby gwarancja jest na rok a co sie okazało to na 2 lata.
Za każda naprawę gwarancyjna bylo trzeba płacić a co najważniejsze przedłużyłem gwarancje na 5 lat za ponad 2 tys zl a okazało sie ze Janusz Jaroszewski nie ma prawa przedłużać gwarancji bo Ursus daje tylko 3 lata i on nie mógł jej przedłużyć i nawet tel nie odbiera.Duzo by tu pisać na ta firmę NIE POLECAM szukam wiecej osob oszukanych przez ta osobę bo chce założyć mu sprawę .Pozdrawiam
3
oszukany 2015-10-21 19:49:18
Witam, firma Agro SERVICE Mazowsze Janusza Jaroszewkiego oszukała mnie, gdyż kupując ciągnik miał on być z roku 2014. W momencie przywiezienia maszyny, ciągnik był już na mnie zarejestrowany i wtedy okazało się że ciągnik jest z roku 2013. W ramach rekompensaty firma zobowiązała się dołożyć obciążniki przednie, pompę paliwa, co zostało zatwierdzone przez obie strony na piśmie. Ponadto firma Pana Jaroszewkiego dokonała pierwszego przeglądu gwarancyjnego, wystawiając za to fakturę, mimo że przegląd jest bezpłatny.
W związku z zaistniałą sytuacją, w najbliższym czasie wnoszę sprawę do sądu. Pan Jaroszewski nie chce załatwić sprawy ugodowo, nie odpowiada na telefony.
2
AGROSERWISMAZOWSZE 2015-11-09 16:48:59
Szanowny Panie z wielki niepokojem i zaskoczeniem przyjeliśmy Pana uwagi.
Niestety forma opisu nie do końca przedstawia rzetelny obraz sytuacji,
nadmieniam ,ze niejednokrotnie Pan jako klient oglądał prezentowany ciągnik który stanowił naszą część wystawową na ciągniku ewidentnie widnieje wraz z tabliczką znamionową nr vin. który potwierdza pochodzenie ciągnika oraz rok produkcji także nie powinno być to zaskoczeniem dla Pana że jest to 2013 r.
Kolejną elementem o którym Pan nie wspomina i który ewidentnie wskazuje na rok produkcji był odpowiedniej wysokości upust cenowy b.różniacy się od ceny detalicznej naprawdę szkoda że Pan tego nie zauważył noale trudno dostrzedz różnice ok 8 tyś zł jako upust.
Ponadto bardzo ubolewamy nad sytuacją,że nie opisał Pan tego że z ciągnika mógł Pan korzystać praktycznie natychmiast, natomiast od naszej firmy AGROSERWISMAZOWSZE dostał Pan kilku miesięczny termin płatności,czyli krótko mówiąć po prostu kredytowaliśmy Pana nie doliczając żadnej dodatkowej kwoty.

Dodatkowo pragnę przypomnieć,że wszystkie formalnośći związane z zarejestrowaniem maszyny były również po naszej stronie cała organizacja w celu uniknięcią przez Pana straty czasu który trzeba poświęćić w kolejce w urzędzie komunikacji,nadmieniam że jest to bardzo powszechnie stosowana praktyka przez naszą firmę w celu zadowolenia klienta i nie był Pan wyjątkiem po prostu jest to standartowa kompleksowa obsługa z nasze strony.

Co do pewnych braków o których wspomniano w postaci obciążników przednich inf o czym Pan doskonale wiedział,że wystąpiliśmy w tej sprawie do fabryki i dołożyliśmy wszelkich starań w celu pomocy , natomiast stosowne pisma inf. że tak znaczny upust cenowy wyeliminował dodatkowe gratisy nad czy my również ubolewamy.

Domeną naszej firmy jest jej prowadzenie mając na celu rzetelność i solidność działań , jesteśmy otwarci na każdą rozmowę z naszymi klientami obecnymi jak i docelowymi.
Niestety nie możemy potwierdzić braku możliwości dodzwonienia się do nas,
zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom klienta i stanąć na wysokośći zadania.
Rzeczywiście czasem mogą pojawić się drobne niedociągniecia za co bardzo przepraszamy w imieniu personelu jak i zarządu firmy AGROSERRWISMAZOWSZE.
czarek 2016-02-24 18:27:26
Witam
jestem nabywca ciągnika kioti r 7320 oraz przyczepy pronar
transakcja b zadowalająca profesjonalne podejscie do tematu serwis na wysokim poziomie.
Jestem zadowolony krotko mowiac
Jacek 2016-08-31 08:24:41
Paweł zgadzam się z tobą że ta firma to oszuści.Robiąc przegląd po pierwszych 50 h wymieniają to co instrukcja nakazuje po 200 h wyłudzajac w ten sposób około 1000 zl.Dopłaciłem za opony radialne oczywiście opony radialne są ale mniejsze niż w ofercie,reklamowych ogłoszeniach i ciągniku przedstawionym mi przed zakupem.Zamontowano radio które supermarketach kosztuje około 90 zł a dopłaty było 650. Mój nowy ciągnik od 10 miesięcy stoi ponieważ nie nadaje się do pracy mimo dwuletniej rękojmi i pięcioletniej gwarancji.Radzę wszystkim zainteresowanym dwa razy się zastanowić komu powierzacie swoje ciężko zapracowane pieniądze.NIE POLECAM!!!
5
Jacek 2016-08-31 08:32:43
Panie (usunięte przez administratora) domeną Waszej firmy jest kłamstwo oszustwo i unikanie odpowiedzialności wobec swoich klientów.
4
oszukany 2016-08-31 22:17:27
Ustosunkowując się do odpowiedzi od firmy AGROSERWIS MAZOWSZE, muszę stwierdzić że popełniłem błąd, że zaufałem dealerowi na słowo, że ciągnik jest z 2014 r - i właśnie dlatego sprzedający dał mi upust, ze względu kończącego się roku kalendarzowego. Jednak nie mogę się zgodzić, że wartość upustu wynosiła 8 tys. zł. ponieważ propozycja początkowa wynosiła 83 000 zł. i po negocjacjach ustalono kwotę do zapłaty 80 000 zł. (łatwo zauważyć, że tylko dealer widzi tak duży upust) ze względu na to, że kończył się rok, w którym rzekomo został wyprodukowany ciągnik.

Dodatkowo Firma AGROSERWIS MAZOWSZE opisuje, że dała termin płatności do końca marca co jest niezgodne z prawdą, ponieważ termin płatności był do końca lutego. To była również propozycja dealera, aby szybko podpisać umowę aby się pozbyć ciągnika, gdyż w kolejnym roku na pewno sprzedał by go niższą kwotę. Również sprzedający chciał osobiście zarejestrować ciągnik, żebym przypadkiem nie dopatrzył się jego oszustwa w dokumentach.

Ponadto zastanawia mnie fakt, że firma twierdzi że nie należy mi się dodatkowa rekompensata. I tu muszę zadać pytanie: Dlaczego firma wystawiła mi pisemne zobowiązanie do dołożenia ustalonych wcześniej dodatkowych części?, skoro sprzedawca zapewniał mnie przy odbiorze ciągnika, że dołoży mi dodatkowe części w ramach rekompensaty, w przeciwnym razie nie przyjąłbym ciągnika.

Bardzo ubolewam, że p. Jaroszewski w odpowiedzi na mój wcześniejszy komentarz nie ustosunkował się do błędu jaki jego firma popełniła naliczając mi opłatę za usługę w ramach pierwszego przeglądu gwarancyjnego, który jest bezpłatny. Firma AGROSERWIS MAZOWSZE opisuje, że mogą pojawić się drobne niedociągnięcia, ale jak można zauważyć powyższy fakt można uznać za błąd pracownika, jednak nie mogę zrozumieć jaki jest problem w tym żeby, zwrócić niesłusznie naliczoną opłatę (wydaje mi się, że to kolejna próba oszustwa). Do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za pierwszy przegląd gwarancyjny. Co jest karygodne, czy tak postępuje uczciwy człowiek?
Dodatkowo kiedy wysłałem pisemne upomnienie o wywiązanie się z deklaracji Firmy AGROSERWIS MAZOWSZE, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dopiero gdy wystosowałem pismo za pośrednictwem adwokata, otrzymałem odpowiedź, oczywiście dealer opisuje że on wszystko bardzo dobrze zrobił podobnie tak jak tutaj wystawił sobie pozytywny komentarz, że firma jest rzetelna i solidna. Według mnie do rzetelności i solidności jej jeszcze dużo brakuje i pewnie nigdy taka nie będzie.

Oczywiście to jeszcze nie koniec problemów. Zgłosiłem awarie ciągnika na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym i oczywiście do tej pory nikt się w tej sprawie nie odezwał. Zatem z awarią musiałem się udać do fabryki FARMTRAC w Mrągowie. Oczywiście kierownik serwisu w Mrągowie, gdy dowiedział się jak postępuje firma AGROSERWIS MAZOWSZE, przyznał mi serwis fabryczny, który od razu przyjechał i usunął usterkę.

Nie polecam tej firmy, na pewno będę omijał ją szerokim łukiem.
Jak można zauważyć, nie tylko ja mam problemy z tą firmą.
4
Zając 2016-09-02 16:01:54
Witam przedstawicieli firmy Euro - Tech.
Przyznam że miałem wielką ochotę dokonać zakupu państwa Ciągnika ale po przeczytaniu artykułu w tygodniku Poradnik rolniczy i opinii w necie postanowiłem porozmawiać ze szczęśliwymi posiadaczami ciągnika. Efekt jest taki że cieszę się z tego że nie kupiłem tego bubla ( inaczej tego nazwać nie można ). A okazuje się że firmie Euro - Tech Serwis która sprzedaje ten traktor to sami oszuści i naciągacze, osoby niekompetentne i nieodpowiedzialne. Dlatego dziękuję wszystkim za ostrzeżenie i uważajcie zanim kupicie produkt sprawdźcie dwa razy firmę i kompetencje jej pracowników.

"Gratulacje" dla firmy za uczciwość.
4
Krzysztof 2016-09-04 12:01:04
Jestem zainteresowany ciągnikiem pomocniczym ok 70 KM. Oglądałem Kioti RX 7320 w firmie Agroserwis Mazowsze. Sprzedawca bardzo zachwalał ciągnik a ja byłem zainteresowany zakupem, ale po artykule w tygodniku i opiniach użytkowników rezygnuję. Sam ciągnik może być ok, ale przez 5 lat walczyć z serwisem o naprawę to ja dziękuję. Przecież dzięki klientom takim jak Jacek między innymi prosperuję waszą firmę. Jak można klienta tak traktować - Nie Polecam.
4
michał 2016-11-25 09:51:50
Piszcie swoje opinie na stronie AGROSERWIS MAZOWSZE bo tak ta firma sie obecnie nazywa. Nie cieszy sie dobra opinia, a osoby zainteresowane nie maja informacji na jej temat.
1
Zostaw swoją opinię o EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski - Płock
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EURO-TECH SERVICE Janusz Jaroszewski