Eurotel S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Eurotel S.A.

M.

Cześć, Długo się zastanawiałam, czy coś napisać, czy może jednak się wstrzymać, ale fala negatywnych opinii jest na tyle silna, że muszę. Czytając, to wszystko, mam wrażenie, jakbym pracowała w zupełnie w innej firmie, a jednak zapewniam Was, że to ta sama. Przykro mi, że spotkały Was smutne lub gorsze sytuacje, należy jednak pamiętać, że są odrębne przypadki, które są mocno podkoloryzowane ze względu na emocje, które temu towarzyszą. To zupełnie normalne i zrozumiałe. Zawsze więcej się pisze o złych doświadczeniach niż o tym, co nam się podoba, tak sobie wykreowaliśmy ten świat, dlatego postanowiłam napisać. I zwracam się z tego miejsca, do wszystkich zadowolonych i szczęśliwych pracowników, aby zechcieli się podzielić dobrą opinią. Żyjemy w takich czasach, że jak nam się coś nie podoba, to wręcz o tym krzyczymy, ale kiedy coś nas mile zaskakuje, milczymy. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Łatwo jest oceniać i wymagać, ale gdyby każdy miał zacząć od siebie, jestem przekonana, że natrafilibyśmy na szereg przeszkód. Jesteśmy tylko ludźmi i każdy z nas ma prawo do gorszego dnia, ale nie wrzucajmy od razu całej firmy do jednego worka. Mam przyjemność pracować dla tej firmy już bardzo długo i nigdy nie spotkałam się z rozczarowaniem. Faktycznie tak jest, że zawsze można na wszystkich liczyć, tylko moi drodzy.. dajmy coś z siebie ;) Ja odnalazłam w tej pracy swoje miejsce, przestrzeń i możliwość rozwoju, a co za tym idzie, pracuję z pasją i nie miałabym tej szansy, gdyby nie ludzie.. Ludzie, którzy wyciągnęli do mnie rękę i zaufali, a z biegiem czasu, po prostu możemy się wspierać i na siebie liczyć. Ciężko jest ocenić całą firmę po jednej rozmowie rekrutacyjnej, czy nocie za inwentaryzację, gdy faktycznie brakuje towaru na magazynie, albo po tym, że pracownik biura, nie pomógł w niedzielę, albo tzw lojalką, o której też często wspominacie. Wszystko to ciężka praca i czas, przede wszystkim czas. Nie od razu Rzym zbudowano. Dając szansę sobie i firmie, można dojść albo do takiej sytuacji, że nie będziemy potrzebować pomocy, albo to do nas będą dzwonić z prośbą o pomoc, albo nawiążemy takie relacje, że bez problemu wykonamy telefon w niedzielę i uzyskamy pomoc. Nie ma nic na już. W każdej pracy są lepsze dni i gorsze, ale gdy pojawią się problemy, to dorośli ludzie je rozwiązują i stawiają temu czoła, a nie przed nimi uciekają lub obwiniają za wszystkie niepowodzenia wszystkich tylko nie siebie. Myślę, że opinie, które tu są, są w dużej mierze przedawnione i po prostu stare. Firma się mocno rozwija i stawia na wykwalifikowaną kadrę, a priorytetem są ludzie. Z czystym sumieniem, rękami i nogami mogę się podpisać i polecić pracę w firmie Eurotel.

8
BYŁY PRACOWNIK ETL
Były pracownik
@M.

Od czasu jak pracowałem w ETL to juz w inne wolontariaty się nie bawię... Pracowalem jako kierownik sklepu.

A/

Potwierdzam mi też tu się bardzo dobrze pracuje.

2
Seba
@A/

Dodaj że jeszcze bardzo dobrze zarabia Ci się to padnę ze śmiechu :P:P

P.
@M.

Potwierdzam ! Jest ok! Praca jak to praca, poleżeć nie dają ! :) są lepsze i gorsze dni, jak to w pracy ale ludzie, którzy tu CHCĄ pracować :) nie narzekają !!!

2
B

Dołączam się i potwierdzam, niesamowici ludzie, super atmosfera !!

1
Irmina Nowy wpis
Inne

Hej. Widziałam w jednej z ofert dla sprzedawcy informację w benefitach o tym, że organizowane są konkursy dla pracowników. one są jakieś globalne na firmę czy to po prostu w danym punkcie coś jest realizowane?

Kandydat Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy w salonach T-mobile/Play etc. jest duża rotacja pracowników? Czy zwalniają np. za brak realizacji planów - jeśli tak, to po jakim czasie (ile trzeba nie robić planu?)?

anonim Nowy wpis
Inne

Potrzebuje się rozeznać w bieżących warunkach pracy specjalisty wsparcia administracyjnego. Oferta od paru dni jest dostępna. Piszą w niej wprost, że jeśli nie spełnia się oczekiwań to można zostać przeszkolonym. Jak to oceniacie? warto spróbować?

anonim
Inne

Za żadną kasę świata tu nie pracować? nawet orientacyjnie nie mam pojęcia jakie są stawki, bo w ofertach nie podają przedziałów. Wiecie może ile zarabia specjalista ds. wsparcia sprzedaży w iDream? O to ogłoszenie do Gdańska mi chodzi. miasto robi swoje podczas takiej oceny?

Popychadło
Pracownik

Ta oferta pracy nie jest do salonu w Forum tylko do Centrali, także w gardle bestii - unikać.

anonim Nowy wpis
Inne
@Popychadło

A rozwiniesz chociaż zdanie dotyczące pracy we wspomnianym gardle? Jeśli to centrala to jakoś więcej można tam zarobić kosztem większej liczby zadań? Rotacje są częstsze niż w innych punktach?

anonim
Były pracownik

Pracując w firmie Eurotel, doświadczyłem wielu trudności i niezadowalających sytuacji, co skłania mnie do wyrażenia negatywnej opinii na temat mojego miejsca zatrudnienia. Po pierwsze, atmosfera w pracy pozostawia wiele do życzenia. Brak współpracy między zespołami sprawia, że trudno jest efektywnie realizować projekty. Brak klarownych komunikatów ze strony zarządzania powoduje chaos i brak jednoznacznych wytycznych, co wpływa negatywnie na efektywność pracy. Po drugie, warunki płacowe w Eurotel są znacznie poniżej standardów rynkowych. Mimo wysiłków i zaangażowania w wykonywaną pracę, otrzymywanie niskich wynagrodzeń jest demotywujące. Brak także perspektyw podwyżek czy premii za dobre wyniki dodatkowo zniechęca do zaangażowania w wykonywane obowiązki. Dodatkowo, jako pracownik dostrzegłem braki w dziedzinie rozwoju zawodowego. Firma nie inwestuje w szkolenia ani rozwój kompetencji pracowników, co prowadzi do stagnacji i braku możliwości awansu. Podsumowując, praca w Eurotel okazała się rozczarowaniem. Niezadowalające warunki płacowe, brak klarownej komunikacji, oraz zaniedbywanie aspektów rozwoju zawodowego składają się na negatywne doświadczenia związane z moim zatrudnieniem w tej firmie. Odradzam rozważanie pracy w Eurotel wszystkim poszukującym stabilnego i satysfakcjonującego miejsca zatrudnienia.

Pracownik5
Pracownik

Szkoda, że aktualne opinie pracowników i realne problemy wynikające z olewania zespołów poprzez "górę" są cenzurowane poprzez przypięcie pozytywnych wpisów, aby były jak najbardziej widoczne. W salonach w dużej mierze pracują młode i energiczne osoby, które mają ze sobą fantastyczny kontakt, ale to kwestia nie ulicy Myśliwskiej tylko pracowników a przede wszystkim kierowników salonów. O tych świętach to szkoda gadać. Pracownicy innych sklepów dostają karty podarunkowe, organizowane imprezy świąteczne bądź bony różnego rodzaju. Argumentem firmy ma być dorobiona sobie premia... To niezła premia jeśli plany są nieludzkie i często robione po prostu na złość.

Anonim
Pracownik
@Pracownik5

Anonim napisał, że nie ma prezentów ani premii na święta - przyszły czekoladki za 47zł więc można było oznaczyć, że to nie prawda i komentarz usunąć xD żenada, setki tysięcy zysków wyrabiane przez salony i jedyne na co było firmę stać to zawyżony plan na grudzień i czekoladki

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracownik4
Pracownik

"Premia, Panie Areczku, jest dla zarządu. Dla Pana jest współczynnik jakości, nie do wykonania :)

anonim
Inne
@Pracownik4

Wyżej widzę sugestie co do nadziei na zmianę. Był przy tym może jakiś sygnał, że tak piszecie? I co do współczynnika jakości o którym piszesz to jaka jest jego wysokość? Jakie normy teraz macie? I do których stanowisk teraz nawiązujecie tak w ogóle?

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Eurotel S.A. odbywa się w siedzibie firmy?

what?
Inne

Przeraża mnie, że firma w której pracują tacy ludzie jest notowana na giełdzie. Byłem kandydatem do pracy na stanowisku programisty PHP. Odwołałem spotkanie z powodu infekcji wirusowej - rekrutacja odbywała się w trybie stacjonarnym. Proponowano abym przyszedł na rozmowę chory. Zaproponowałem zmianę terminu o 5 dni. Gdy zaproponowałem zmianę, opublikowali ogłoszenie ponownie i kontakt się urwał. Żeby nie było, ja byłem empatyczny gdy czekałem tydzień na ustalenie daty terminu rekrutacji bo programista który miał mnie weryfikować się do mnie nie odezwał. Okazało się, że to ja go miałem łapać na telefonie. To jakieś nieporozumienie... Ja zaczynam właśnie swoją przygodę z giełdą i myślę, że gowork też jest dobrą wskazówką do tego gdzie lokować swoje środki.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Cześć, co się dzieje, z jakiego stanowiska oceniasz? są teraz powystawiane oferty na różne działy i ciekawi mnie czy odnosisz się do tego wybranego przeze mnie? Swoją drogą w żadnej nie widzę wprost określonych stawek, widełki są jawne czy raczej wszystko do ustalenia na rozmowie po prostu?

LoLWidełkiWEuroteluxD
Pracownik
@anonim

Widełki są utajniane, nie wolno rozmawiać o wynagrodzeniu pomiędzy sobą, przynajmniej tak wmawiają. Co zaradniejsi coś sobie tam ustrugają więcej, ale w większości najniższa krajowa i jak jesteś w dobrym salonie to premia, jak w gorszym to figa z makiem i pretensje

Pytanie
 Pytanie

Czy Eurotel S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

M.

Cześć, Długo się zastanawiałam, czy coś napisać, czy może jednak się wstrzymać, ale fala negatywnych opinii jest na tyle silna, że muszę. Czytając, to wszystko, mam wrażenie, jakbym pracowała w zupełnie w innej firmie, a jednak zapewniam Was, że to ta sama. Przykro mi, że spotkały Was smutne lub gorsze sytuacje, należy jednak pamiętać, że są odrębne przypadki, które są mocno podkoloryzowane ze względu na emocje, które temu towarzyszą. To zupełnie normalne i zrozumiałe. Zawsze więcej się pisze o złych doświadczeniach niż o tym, co nam się podoba, tak sobie wykreowaliśmy ten świat, dlatego postanowiłam napisać. I zwracam się z tego miejsca, do wszystkich zadowolonych i szczęśliwych pracowników, aby zechcieli się podzielić dobrą opinią. Żyjemy w takich czasach, że jak nam się coś nie podoba, to wręcz o tym krzyczymy, ale kiedy coś nas mile zaskakuje, milczymy. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Łatwo jest oceniać i wymagać, ale gdyby każdy miał zacząć od siebie, jestem przekonana, że natrafilibyśmy na szereg przeszkód. Jesteśmy tylko ludźmi i każdy z nas ma prawo do gorszego dnia, ale nie wrzucajmy od razu całej firmy do jednego worka. Mam przyjemność pracować dla tej firmy już bardzo długo i nigdy nie spotkałam się z rozczarowaniem. Faktycznie tak jest, że zawsze można na wszystkich liczyć, tylko moi drodzy.. dajmy coś z siebie ;) Ja odnalazłam w tej pracy swoje miejsce, przestrzeń i możliwość rozwoju, a co za tym idzie, pracuję z pasją i nie miałabym tej szansy, gdyby nie ludzie.. Ludzie, którzy wyciągnęli do mnie rękę i zaufali, a z biegiem czasu, po prostu możemy się wspierać i na siebie liczyć. Ciężko jest ocenić całą firmę po jednej rozmowie rekrutacyjnej, czy nocie za inwentaryzację, gdy faktycznie brakuje towaru na magazynie, albo po tym, że pracownik biura, nie pomógł w niedzielę, albo tzw lojalką, o której też często wspominacie. Wszystko to ciężka praca i czas, przede wszystkim czas. Nie od razu Rzym zbudowano. Dając szansę sobie i firmie, można dojść albo do takiej sytuacji, że nie będziemy potrzebować pomocy, albo to do nas będą dzwonić z prośbą o pomoc, albo nawiążemy takie relacje, że bez problemu wykonamy telefon w niedzielę i uzyskamy pomoc. Nie ma nic na już. W każdej pracy są lepsze dni i gorsze, ale gdy pojawią się problemy, to dorośli ludzie je rozwiązują i stawiają temu czoła, a nie przed nimi uciekają lub obwiniają za wszystkie niepowodzenia wszystkich tylko nie siebie. Myślę, że opinie, które tu są, są w dużej mierze przedawnione i po prostu stare. Firma się mocno rozwija i stawia na wykwalifikowaną kadrę, a priorytetem są ludzie. Z czystym sumieniem, rękami i nogami mogę się podpisać i polecić pracę w firmie Eurotel.

8
K. E
@M.

M. Od jak dawna pracujesz w Eurotel?? Ja przez pierwszy rok też myślałem że to dobry pracodawca, myliłem się. Płacą grosze... Będąc kierownikiem, starszym doradca z dodatkiem eksperta i pracując w większym mieście ( o dziwo płacą troszkę więcej jeśli pracujesz w dużym miescie) dostawałem podstawę która bez problemu dostaniesz w MC Donald. Malo tego idąc to innej firmy robiąc to samo, ale nie będąc kierownikiem, nie mając dodatku eksperta nie mając nad sobą super dyrektora (usunięte przez administratora) dostałem to samo na start. Co do premii... Tu mam 2 razy większa stawkę ktora wlicza mi się do dochodu, urlopu itp. Pomyślmy dlaczego pracując w tej firmie 3 lata miałem jeden z dłuższych stazow pracy w regionie ???? przecież gdyby to był taki super pracodawca to nikt by nie uciekał (usunięte przez administratora) Ja swoją przygodę z tą firmą zakończyłem rok temu, może coś się zmieniło, choć nie sądzę by były jakieś podwyżki od tego czasu. PS. Pracuje w podobnej firmie robię dokładnie to samo co w Eurotelu tylko w gorszym centrum handlowym, mam mniej klientów a co za tym idzie mam mniejsza sprzedaż. Porównując zarobki tam a tu.... Jestem średnio 700 zł na rękę do przodu wkładając w pracę dużo mniej energii. O socjalu nie wspomnę... Multisport, prywatna opieka medyczna, wczasy pod grusza, dofinansowanie do przedszkola dla dzieci, 500 zł na święta, 250 na święta na każde dziecko. Nowy telefon służbowy co roku o wartości ponad 1000 zł z nielimitowany internetem. (usunięte przez administratora)

P.
@M.

Potwierdzam ! Jest ok! Praca jak to praca, poleżeć nie dają ! :) są lepsze i gorsze dni, jak to w pracy ale ludzie, którzy tu CHCĄ pracować :) nie narzekają !!!

2
Gdan
@M.

Ciekawe kto to pisał, na pewno nie osoba pracująca w salonie lub pionek z centrali, to jest Pani opinia, zgadzam się natomiast ze wszystkimi negatywnymi opiniami są jak najbardziej prawdziwe, warto szukać pracy w innych firmach.

M
@Gdan

Właśnie jestem zwykłym pracownikiem w salonie :)

Wojciech
Inne
@M

Pracując w salonie znasz firmę Eurotel od środka, więc może mogłabyś bardzie szczegółowo wypowiedzieć się na temat plusów i minusów tego zatrudnienia. Jakiego rodzaju umowy o pracę są proponowane nowym pracownikom? Można liczyć na premie lub inne dodatki? Stabilne zatrudnienie i bonusy do wynagrodzenia to często bardzo ważny kwestia brana pod uwagę przy podejmowaniu pracy. Zachęcam Cię do dodania opinii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M.
@Wojciech

Pewnie, chętnie się podzielę informacjami, choć wiele kwestii pozostaje w tej chwili do rozpatrywania indywidualnie. Niemniej jednak, umowa o pracę jest już od pierwszego dnia, na początek oczywiście na 3 miesiące na okres próbny, poza bardzo atrakcyjną podstawą, jest premia od sprzedaży, wiele bonusów oraz, co mi się bardzo podoba, mnóstwo konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Najfajniejsze jest to, że zawsze wiadomo, o co "gramy", nagrody za konkretne miejsca są znane dla wszystkich z góry, dzięki czemu nie ma mowy, że nagrody są rozdawane nieobiektywnie. Jeśli konkurs trwa np tydzień, to codzinnie mamy raporty i aktualne wyniki, które niesamowicie nakręcaja. Poza tym, oczywiście pakiety multisporta, ubezpieczenie. I zawsze wszystko na czas i co najważniejsze, przejrzysty system wynagrodzeń, zawsze wiemy, czego się spodziewać i za co. Z tego, ile tu negatywnych opinii, myślę, że wiele się zmieniło, oczywiście na plus. :) mam nadzieję, że pomogłam :)

Helena
Inne
@M.

Przede wszystkim należy docenić tego pracodawcę za to, że swoim pracownikom od początku współpracy oferuje stabilny rodzaj umowy. W ogóle w bardzo dobrym świetle przedstawiłeś firmę Eurotel i dlatego sądzę, iż zachęciłeś tym samym wiele osób do aplikowania tam. A jak wygląda sprawa, jeśli chodzi o rozwój zawodowy w tym przedsiębiorstwie: macie może organizowane jakieś szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne), które mają charakter cykliczny?

mariusz
@M.

proszę przestać wypisywać takie rzeczy. co za bzdura. jeszcze ktos uwierzy, że napisane to przez jakiegoś pracownika. smiedzący korpo-słownik od samego początku: atrakcyjne wynagrodzenie - taaa hahha. najniższa krajowa zdązyłą juz trzkrotnie podskoczyć a podstawa w eurotelu ciagle taka sama i zaraz dogoni ją najniższa krajowa. premia? jeśli ktoś uważa ze premia to 100-150zł to rozumiem że ambicje i godność zostawił dawno temu w piaskownicy. bonusy? jakie bonusy? mnóstwo konkursów? konkurs dla 100pracowników raz na pół roku gdzie główna wygrana jest wartosci 50 zł... litosci

Pychotka
@M.

Dział handlowy czyli centrala i wszystko jasne :-)

Zbychu
Pracownik
@M.

Piękny poemat - pisany przez bardzo elokwentnego człowieka, ciekawe przez kogo:) W tej firmie znam jednego Pana co potrafi niczym dobry poeta wchodzić w bezmiar oceanu twórczości pisanej i mówionej.

Zbychu
Pracownik
 Pytanie
@Zbychu

Pozdrawiam Pana K.W., Ciekawe czy jak by Pan zarabiał tyle co doradca w salonie to by się Panu chciało takie rozprawki pisać? No nic , szacun za odnalezienie się w dżungli korporacji.

Erotel
Pracownik
 Pytanie
@M.

Opinia wydaje się być pisana przez kogoś z centrali. Zero konkretów, tylko pierdzielenie o relacjach i owijanie w bawełnę. Nie wiem gdzie niby pracowałaś/pracujesz w firmie, ale podejrzewam, że w biurze. Czyżby dział marketingu?

Masochista
Były pracownik
@M.

Ktoś tu chyba ma syndrom sztokholmski. Wiadomo, że jak komuś się nie chce pracować to zawsze znajdzie kozła ofiarnego w tym przypadku firmę, ale tutaj nawet bardzo chcąc i starając się jest wciąż poczucie mocnego niedocenienia i w sumie wyzysku. Pracowałem 3 lata i naprawdę starałem się, żeby w moim salonie wszystko było dopięte na ostatni guzik, a tu wciąż co raz większe wyssane z palca plany, manipulacja psychiczna i ostatecznie zero docenienia - zwłaszcza finansowego.

Wojciech
Inne
@Masochista

Jak masz inne zdanie co do doceniania finansowego to napisz. Jakie są stawki? Według ciebie dobre?

Masochista
Pracownik
@Wojciech

Nawet nie chodzi o stawki - bo one były całkiem niezłe, ale na papierze. Bo co z tego, że można dostać premię jak plan sprzedażowy jest tak zawyżony żeby tylko do premii nie dopuścić. Już nie mówię o premiach uznaniowych albo jakiś benefitach jak wczasy pod gruszą, albo dodatek na święta bo takich rzeczy po prostu nie ma.

Bożena
Inne
@Masochista

To jak często udawało się dostać premię skoro ten plan sprzedażowy jest aż tak zawyżony?

Masochista
Pracownik
@Bożena

Tak 50/50 - dobry miesiąc zrobiony był plan i była premia, to firma sobie odbijała kolejny i zawyżała plan i kolejny miesiąc nie było i tak w kółko. Max 6 miesięcy z premią, zazwyczaj jednak 3-4.

BYŁY PRACOWNIK ETL
Były pracownik
@M.

Od czasu jak pracowałem w ETL to juz w inne wolontariaty się nie bawię... Pracowalem jako kierownik sklepu.

Vee
Były pracownik

Jeśli chcesz wiedzieć kto Tobą rządzi dowiedz się kogo nie możesz krytykować. Ta firma jest poza krytyką odklejona od każdego rzeczowego pracownika - zarządzający firmą i pracownikami zrobią wszystko abyś nie mógł wprowadzić żadnych pozytywnych zmian w firmie. Wszystko powoli i bez efektów. Podręcznikowy przykład stagnacji.

Optymista
Pracownik

Mam styczność z firmą od wielu lat, i niestety jestem skory zgodzić się z większością opinii tutaj zamieszczonych. Praca w Eurotel, zwłaszcza w salonach to potencjalne wejście w rynek pracy, ale z perspektywy czasu nie wiązał bym z nią przyszłości. Zatem gdy ktoś kandyduje na stanowisko handlowca, zdobywa rok, dwa czasem trzy doświadczenia powinien jak najszybciej uciekać z firmy, mydlenie oczu szkoleniami, podwyżkami i nowymi stanowiskami to tylko mrzonka. W większości salonów trafimy na przyzwoitych managerów, niektórych z ogromną wiedzą i doświadczeniem (często zastanawiałem się co oni tam jeszcze robią z takim zapałem do pracy). Plany sprzedażowe opierają się na oscylacjach a nie są realnie wyliczane zgodnie z predykcjami i współczynnikami. Prezesi, zarząd i kadra wyższego zarządzania skutecznie zawyża plany po owocnych miesiącach, celem wyrównania sobie "straconych pieniędzy" - tak w tej firmie maksymalizacja wyników, które później prowadzą do premii i spełnienia zawodowego są traktowane jako pieniądze stracone. Firma nie chce się dzielić zyskami nawet z najbardziej wydajnymi pracownikami, a wartości wynagrodzeń są utajniane i traktowane jako tabu jeśli chodzi o rozmowy pomiędzy pracownikami. Wynagrodzenia to jednak tylko jeden z aspektów, które warto rozważyć podejmując pracę w tej firmie. Firma zatrudnia ogrom ludzi, w marketingu, księgowości, administracji, w salonach, cztery osoby zajmują się obowiązkami, które powinna wykonywać jedna osoba, a przy tym nakładzie pracowników nie obowiązuje praktycznie żadna znormalizowana ujednolicona procedura. Wadliwa klimatyzacja i oświetlenie, potrafi nie działać długimi miesiącami i nie ma absolutnie żadnego toru wytycznych aby te sprawy rozwiązać, tylko nadgorliwość i upierdliwość przełożonych pozwala na osiągniecie normy funkcjonowania. Podsumowując - trafiając do salonu iDream, albo T-Mobile jako młoda osoba zaczynająca swoją przygodę na rynku pracy, warto rozważyć zatrudnienie, ale gdy już zaczynamy osiągać maksimum możliwości to należy jak najszybciej uciekać, rozwój zwłaszcza na stanowisku handlowca jest mocno ograniczony, jeśli dostajemy propozycję zajęcia stanowiska kierowniczego, należy pamiętać o tym, że tam też jest granica tego co można osiągnąć, więc gdy zaczynasz się zastanawiać nad rozwojem w firmie i potencjalnym związaniem się na wiele lat z Eurotel S.A. zastanów się nad zmianą firmy. Dopóki prezesi, zarząd, i dyrektorzy kanałów nie zmienia podejścia do pracowników i ich ambitnych realizacji planów pracę tutaj powinno się traktować jako przejściową.

1
Anna
Inne
@Optymista

To wydaje mi się nie różni się specjalnie od sytuacji innych firm w tym kraju, przecież ludzie i tak z tego co obserwuje to jakoś nie zostają dłużej niż parę lat w miejscach pracy prawda?? A mógłbyś powiedzieć ile ci płacili w ogóle?

Optymista
Pracownik
@Anna

I widzisz nie mogę mówić ile bo tak mnie zastraszyli jaka to nie jest wielka tajemnica, że czuje, że mogę mieć z tego powodu poważne konsekwencje. Jak zwykle manipulacja i nadużycia. A co do lat pracy, to ludzie opuszczają menadżerów nie firmę, więc jak masz dobrego kierownika to siedzisz, a jak już masz się borykać z "górą" to się ucieka bo to walenie głową w mur.

Optymista
Pracownik
@Anna

No właśnie wciąż mam obawę, przed rozmawianiem o zarobkach przez manipulacje i naciski występujące w tej firmie. Obawiam się jakiś konsekwencji, co jest absurdalne. Jeśli chodzi o czas pracy w firmie to jak firma Cię dobrze traktuje to człowiek chce zostać i wpływać na sukces firmy, a tutaj gdy firma oszczędza na każdym możliwym kroku na rozwoju pracowników i nadaje absurdalnie zawyżone plany tylko po to żeby nie wypłacać premii, a ostatecznie jak ktoś ma dużo wyższe wyniki sprzedażowe niż oczekiwane, i to naprawdę dużo wyższe coś na zasadzie 200% to na podwyżkę nie ma co liczyć.

john doe

Moi drodzy, gdyby ktoś zastanawiał się nad pracą w iDream - dodam swoje pięć groszy jako starszy pracownik który niedawno skończył współpracę. Projekt iDreamu wydawałoby się dosyć ciekawy jednak z punktu widzenia pracownika (który dodam nie pracował 3-4 mce tylko 3-4 lata - w porównaniu do innych w tej sieci to całkiem spory staż pracy) poziom zarządzania niestety jest dramatyczny. Tutaj profil działania jest taki, że ściąga się młodych chłopaczków którzy przyjdą pracować za pieniądze rzędu 1800zł + premia która skutecznie jest coraz bardziej obcinana, dochodzi kombinowanie z wypłacaniem bo zamiast na konta jak normalnym białym ludziom to na jakieś dziwne karty etc. W każdym razie te młode chłopaczki przyjdą pracować jarając się tym, że mogą popracować na Macu albo rozpakować nowego iPhone - z tych ludzi wyciąga się maksymalnie tyle ile się da nie dając absolutnie nic. Nie ma mowy o podwyżkach za staż, nie ma możliwości ŻADNEGO rozwoju. Uczciwie mówię, żę to szkoda czasu. iDream i Eurotel to Handel w najgorszym możliwym wydaniu. Żerowanie na pracownikach i wysysanie z nich tego co dobre bez niczego w zamian. Wszystkie komentarze nt. oszczedności to swięta prawda. Najtańsze rzeczy, srodki czyszczace itp itd. Od czasu rozstania z tą firmą otworzyły mi się oczy ponieważ w każdej z nich poznałem co to jest wypłata, co to jest socjal itp. a Eurotel? Kartą multisport próbują zamknąć gębę. chętnie odpowiem na wszelkie pytania, cieszę się żę odkryłem tę stronę.

Idreamowy
Pracownik
@john doe

W 100% się zgadzam. W 2022 dalej to samo. Zarobki zamiast rosnąć to maleją, bo cały czas szukają sposobu by obciąć premie. O podwyżkach za staż nie ma mowy. Ciekawe jest też to, że sprzedając ubezpieczenie za około tysiąc pln dostajesz z tego 3 dyszki. I to brutto. I taka stawka jest od 4 lat. Tą firmę idealnie opisuje słowo: stagnacja.

temidox
Pracownik
 Pytanie
@john doe

Hej, jak się mogę z Tobą skontaktować aby dowiedzieć się więcej na temat pracy w iDream? pozdrawiam

Jezz
Pracownik
 Pytanie

Witam, przygoda z eurotelem trwała u mnie trzy lata. Zakończyła się nerwicą, stanami depresyjnymi i wrzodami żołądka. Menagerowie i dyrekcja oczekują od ciebie niemożliwych rzeczy, manipulują tobą emocjonalnie ( tak tego uczą ich na szkoleniach w Gdańsku, potwierdzona informacja z samego środka) żebyś tyrał do granic możliwości. Udają przyjaciół, zwierzają się by wykorzystać Cię z każdej strony. Byłem tak zmanipulowany, ze przez dwa lata nie mogłem odejsc, bo grano na moich emocjach, i to nie tylko ja bo takie historie można wymieniać bez końca. Zawalone studia, życie prywatne, zdrowie psychiczne oraz fizyczne, i to w imię czego? Najniższej krajowej, marnych premii (konsultanci salonów partnerskich T-Mobile pracujący w eurotel mieli najniższe stawki na rynku). Dodatkowo :wycieńczenie(niepłatne nadgodziny, bez możliwości odbioru bo nie ma kto pracować to standard ), presję, brak wsparcia, zero benefitów ( a sorry był multisport który kosztowa około 60 zł). Negatywy mogę wymieniać bez końca. Jako osoba młoda po przygodzie z eurotel miałem przeświadczenie ze tak wyglada rynek pracy. Jakie było moje zdziwienie gdy przebranżowiłem się, i na start jako pracownik biurowy dostałem równo dwukrotnie większa pensje od tej w eurotel z premią( przy poziomie realizacji planu 90-115%), szereg benefitów: wczasy pod gruszą, multisport 19 zł , premia kwartalna, premia frekwencyjna, udział w zyskach firmy, nadgodziny bardzo dobrze płatne i wiele innych. Co najważniejsze zyskałem prace w której mnie szanują, nie starają się mną manipulować, wykorzystywać do swoich celów, nie myśle 24h o pracy, brak nerwowej atmosfery, ciągłego poddenerwowania, i czekania na (usunięte przez administratora) jak braknie jednej umowy na koniec miesiąca by zamknąć się w 100% realizacji planu. Dlaczego pisze to wszystko? Uważam ze takimi zagrywkami eurotel psuje rynek pracy. Ja z eurotel już od bardzo dawna nie mam styczności i co prawda nie wiem jak to wyglada teraz, ale dobrze żeby osoby młode, tak jak ja podczas podjęcia pracy w eurotel (bo takie nabierają się na ogłoszenie na olx : chcesz pracować w młodym dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze dołącz do nas) miały świadomość że nie trzeba się na wszystko godzić. I miały również porównanie bo takie słodko pierdzace opinie jak pani M. to zwykłe podlizywanie się menagerow, bądź pupilków bo w centrali dobrze wiedzą kto rowek wylizał. Mimo wszystko nie mogę wspomnieć o plusie. Dziękuje eurotel ze podczas mojego okresu pracy przewinęło się kilka wartościowych osób, a znajomosci z nimi pozostały na lata. Starej ekipie życzę wytrwałości i dobrych premii, żeby menagerowie dali żyć. Menagerą życzę więcej luzu od dyrekcji, bo mimo iż wylałem swoje goszkie żale to wiem ze dobrzy z was ludzie, a wy tez jesteście manipulowani przez osobę wyżej. A jeżeli nie ma już nikogo ze starej ekipy, to nowym pracownikom życzę by to co tu napisałem was nie dotyczyło, a praca w eurotel była opłacalna, w miłej atmosferze, z wzajemnym szacunkiem i wsparciem.

Kicz
Pracownik
@Jezz

W 100% się zgadzam. Obecnie jestem pracownikiem salonu, sam rozważam odejście. Wieczne braki kadrowe, nadgodziny (płatne), cele są realizowane ale co z tego jak premia to śmiech na sali :D hahah

Danuta
Inne
@Kicz

Powiesz, jak są płatne te nadgodziny? Stawka jak za normalne godziny, mniej czy więcej? Dziekuję:)

Kicz
Pracownik
@Danuta

Zgodnie z PRAWEM PRACY. Niektóre dni są płatne 50% niektóre 100% a jeszcze inne podstawową składkę. Nie ma reguły, jest tak jak być powinno.

Emilia
Inne
@Kicz

a ja zapytam o premię, dlaczego śmiech na sali? i czy premię dostaje każdy (kto wyrobił cele) w takiej samej wysokości, czy się różnią ??

Kicz
Były pracownik
@Emilia

W zależności od kierownika salonu, jak uczciwy to podzieli zgodnie z wkładem pracownika w realizację celu. Jak nieuczciwy to przypisze sobie większość " bo może" i to robi. Premie wypłacane są po trzech miesiącach od zrealizowania celu. Jak się zwolnisz w międzyczasie to trudno, premia przepada :)

Ja123
Pracownik

Pracowałem kilka miesięcy w eurotelu i mogę powiedzieć że to są sami (usunięte przez administratora) kłamcy i wiele wiele innych przezwisk 80% pozytywnych tutaj opinii wystawiają sami słyszałem wiele prywatnie złych opinii na ich temat. Nie polecam osobiście

Ola Ł.
Pracownik

Pracę w eurotelu mogę polecić z czystym sumieniem. Wypłata zawsze na czas, duże wsparcie od Pani Menager Magdy która daje z siebie milion procent by zarówno my jako pracownicy czuli się doceniani jak i klienci byli zadowoleni. Bardzo nam pomaga. Trafiłam też na super kierowniczkę która również jest nieoceniona w swojej pomocy i zaangażowaniu w pracę z nami i klientami. Pracuje mi się bardzo dobrze w porównaniu do innych firm. Polecam!

4
Aninimek
Były pracownik
@Ola Ł.

Pani Magda to zapewne Pani M. która napisała piękny poemat na temat zalet pracy w Eurotel :D

KICZ
Pracownik
 Pytanie
@Ola Ł.

Żenada, dlaczego już nie pracujesz?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Eurotel S.A.? Chętnie zatrudniają?

B.
Pracownik
@Pytanie

Oczywiście, z tym nie ma problemu. Najważniejsze to wyrobić etat, jak to zrobisz nikogo nie interesuje. Jakby nie było umowa o pracę więc i masz pewne zobowiązania wobec firmy w tym przypadku wyrobienie etatu.

Danuta
Inne
@B.

To znaczy, że na ułamki etatu nie ma szans? Może jakiś staż specjalnie pod studenta? :)

B.
Pracownik
@Danuta

Jest, tylko musisz trafić na super kierownika salonu który się na to zgodzić, pomimo braku zgody z Centrali. Jakby nie było to właśnie On będzie twoim bezpośrednim przełożonym. Wszystko zależy od kierownika salonu.

Pracownik

Pracuję w Eurotel kilka lat. Mogę odnieść się do negatywnych jak i pozytywnych opinii. Przez spory staż pracy tutaj mogę przyznać, że przeżyłam tu wszystko. Co do opinii negatywych- po części macie rację. Faktycznie nie działo się dobrze tutaj jeszcze jakis rok temu. Zarobki to była najniższa krajowa, premia? Grosze. Konkursy rzadkość, szkolenia? Nikt nie słyszał. Ciężko było się dogadać z szefem. Jak jest teraz? Z ręką na sercu mogę polecić tutaj pracę każdemu. Przede wszystkim stawiają na atmosferę i ludzi. Zarobki naprawdę się poprawiły. A jeśli nawet komuś nie odpowiadają - naprawdę można się dogadać. Jest bardzo dużo konkursów oraz innych wspomagań finansowych, które na dobrą sprawę są w tym momencie o wiele wyższe niż premia bezposrednio z Tmobile. Eurotel zawsze stanie za swoimi pracownikami. Jeśli ktoś jest ambitny i chce się rozwijać tak jak ja - wystarczy powiedzieć, porozmawiać na ten temat, wypracować wspólną wizję i nagle znajdują się możliwości. Jako zespół możemy robić sobie integrację na koszt firmy, abyśmy się dobrze dogadywali i lubili. Wdrazają coraz więcej szkoleń. Porównując to co było rok temu, a teraz - różnica jest KOLOSALNA. Bardzo się cieszę, że wytrwalam w najgorszych chwilach firmy, bo teraz w życiu bym nie zmieniła pracodawcy. Ogromną robotę robi Dyrektor. Nigdy nie sądziłam że to powiem--ale on staje na rzęsach, aby pracownicy czuli się dobrze tutaj, można z nim porozmawiać o wszystkim, nawet wyrzucić gorzkie żale. Potrafi zrozumieć, docenić, podnieść na duchu, a przede wszystkich jest osobą od której można nauczyć się PRZEGROMNEJ ilości wiedzy dotyczącej zarządzania, couchingu, psychologii, kreatywności. Tylko trzeba chcieć. Panie Prezesie - powinien Pan nosić Dyrektora na rękach za to ile energii i cierpliwości wkłada w to, aby trzymać pracowników. To jest opinia moja, moich współpracowników, a także osób pracujących w oddziałach z innych miast. Jeżeli kiedykolwiek skończy się tutaj moja ścieżka kariery- będę odchodzić ze łzami w oczach. Nigdy nie powiem złego słowa na pracodawcę i zawsze stanę w jego obronie, tak samo jak moi przełożeni niejednokrotnie pokazywali, że nie dadzą mnie "skrzywdzić" OGROMNE BRAWA ZA ZMIANĘ O 180 STOPNI, POSTAWIENIE NA PRACOWNIKOW ORAZ ZA PODEJŚCIE DYREKTORA I MENAGERÓW. Jestem dumna i jak tak dalej pójdzie - rotacja w firmie będzie Minimalna.

4
pracownik
@Pracownik

w takim wypadku pracujemy w dwóch różnych miejscach.

1
Robuś
@pracownik

Na rękach nosić dyrektora mówisz .... nie od dziś wiadomo ze (usunięte przez administratora) chyba teraz na topie ... (usunięte przez administratora). Integracja na koszt firmy ? (usunięte przez administratora) co dopiero za integracje. Nie ma możliwości rozmowy - Dyrektor ma zawsze racje. Nie polecam . (usunięte przez administratora)

K.
@Robuś

Potwierdzam, Riviera na topie, bo (usunięte przez administratora) sprzedaje, ale masz trochę źle info. Pan Dyrektor namawia na sprzedaż akcesoriów ale tylko tych drogich, bo w końcu to Riviera :) ktoś tu wylał wiadro żali.. i to za najniższą krajową :D

1
Prackapracka
Pracownik
@pracownik

Zdecydowanie, pracując w firmie ponad 3 lata jakoś nie zauważyłem tej cudownej zmiany o 180*. Chyba, że to tak jak z polskim ładem. Dużo gadania a mało konkretów. To tak, w gadaniu EUROTEL jest świetny, ale nie łudźcie się że za gadaniem idą czyny.

Zostaw merytoryczną opinię o Eurotel S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Eurotel S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Eurotel S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Eurotel S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 9 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Eurotel S.A.?

    Kandydaci do pracy w Eurotel S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Eurotel S.A.
Przejdź do nowych opinii