brak logo

Eurocash S.A.

Czeladź

Opinie o Eurocash S.A.

anonim 2013-10-12 23:06:02
Teraz nie jestem pewien czy będą przyjmować bo pracy jest mało tak jak to w jesień , hardcore będzie w grudniu standardowo, agencje przez jakie przyjmują to na pewno - fast service i bodajże workstation i jeszcze jest agencja intemporis. Ale odradzam pracę w eurocashu, no chyba , że jesteś [usunięte przez administratora] to masz lepiej od innych , ale czy to jest warte ? A i ostatnio fajne metody motywowania pracowników są " wyczytywanie imion i nazwisk pracowników najgorszych wraz z tym ile zrobili" jak dla mnie to jest mobingowanie pracowników bo takie rozmowy powinno się odbywać z pracownikiem na osobności a nie publicznie żeby reszta osób ze zmiany miała się z kogo pośmiać. Normy są coraz wyższe za te same pieniądze ? śmieszne, kiedyś za taką samą normę miało się o wiele więcej pieniędzy niż dziś. Robota sama w sobie nie jest zła ani ciężka, jedynym problemem są nasi kochani "rodacy" , bo najwięcej problemów robią oni. Firma jest z kapitałem zagranicznym więc traktują nas także gorzej od zagranicznych pracowników. A niestety najgorsze jest to że rząd broni pracodawców w przepisach prawa pracy , oni mogą wszystko a Ty nic i jeszcze mówią , że to są działania mające na celu zmniejszenie bezrobocia a wychodzi z tego wielki wyzysk pracowników. Ogólnie Polska to chory kraj.
1
Omega 2013-11-03 21:09:58
W Eurocash tam nie ma praw pracownika. Są czarne zeszyty jeśli wam to coś mówi co da pip, nic ręka ręke myje.3.11.2013r praca 6 dzień z rzędu zakaz wpisywania się do zeszytów. Robota dodatkow brak wpisów i kto co udowodni. Tak to działa
Omega 2013-11-03 21:22:34
Po dwa czas pracy to 48 godzin w tygodniu, lipiec i sierpień to dzień w dzień po 12. 60 godzin w tygodniu norma przekroczona !! czy ktoś w tym celu coś zrobił. Pisać można wiele a co daje ta stronka która nic nie robi? (usunięte przez administratora) porwał się z motyką na księżyc twierdzi że jak jest dużo roboty to przepisy nie obowiązują (usunięte przez administratora).
ponownie 2014-01-23 13:45:20
a za listopad nie dostałem nic, widocznie 2 tygodnie pracy to było za mało żeby dostać wynagrodzenie, zostałem zwolniony za wydajność na chemii :)
1
k 2014-01-26 18:00:23
ciekawe czy ktos napisze chociaz jedna pozytywna opinie...
ja tam pracuje 6 lat i nie jest zle
anonim 2014-02-17 00:33:20
Syfilis jakich mało. Dają szmaty i mopy do mycia regalów i podłóg haha ostatnio byli z bhp ponoć z walizką $$$ wychodzili następni [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo byu zamknęli ten (usunięte przez administratora) na miesiąc. Nie da się tam pracować normalnie ! PYPLOK Niemiecki Cw.L
Elvis 2014-03-24 15:09:50
Witam Pracowałem tam przez tydzień i... w życiu nie słyszałem tyle złych słów na temat jednej firmy. Zwolniełem się bo tam jakies pranie mózgu się wyprawia, a i sama praca jest mordengą bo każa ciągać po hali zepsute paleciaki z piwami. Ogólnie Nie polecam Pozd
1
POlak 2014-03-29 14:15:37
Zamierzam aplikować na stanowisko doradca klienta ds win - czy wie ktoś może na jaka pensje moge liczyc i inne dodatki (np. auto sluzbowe itp) ?
3
Ja 2014-05-07 15:58:02
Praca w powyższej firmie nie byłaby zła pod warunkiem:
1. złego stanu urządzeń na których pracujesz (wózki, skanery) przekładające się na niższą normę
2. sprzątanie alejek przez pracowników (za sprzątanie nie płacą)
3. okres wiosenny/jesienny wiąże się z małą ilością godzin ( pracownicy są odwoływani gdy już zjawią się na miejscu, lub pracują po 3,4 godziny)
4. otrzymanie dobrego wózka wiąże się z wcześniejszym przybyciem, choć stali pracownicy przekazują sobie wózki po znajomości.
5. słabej jakości folia, która rozrywa się za niemalże każdym razem
6. opieszałość wózkowych wysokiego składu, niby czasu nie mają, ale jednak potrafią siedzieć w wózku i gadać albo pisać sms-y.
7. kultura niektórych pracowników wzbudza czasami pewne wątpliwości
8. stan toalet oceniam na kiepski

Ogólnie rzecz biorąc pracowałem w podobnej firmie w podobnych warunkach, dlatego takie rzeczy nie są mi obce, ale jakieś 8lat temu. Jak widać postęp niektórych firm zatrzymał się wraz z wejściem do UE. Dzięki Bogu już tam nie pracuję :) ale dla osób o mocnych nerwach, lubiącą pracę pełną wyzwań, nieoczekiwanych zmian akcji, nieprzewidywalną to jak najbardziej polecam! :)
2
micro 2014-07-05 23:02:23
szczecin ,praca ciężka na zepsutych paleciakach ,norma faktór ok 12, zarobki 7,80zł ekipa w porządku ,to na tyle .
cos prawdy cos nie 2014-08-23 23:59:21
zarobek ok 3000 bez sobot.nie jest zle palety sa ciezkie ale jak umiesz nia zjechac i myslisz co robisz to nie jest tak zle.zajefajne dziewczyny na sklepach ktore same sie pchaja do pomocy.i jak by mogly to i nie tylko :))
nie wszedzie jest fajnie ale zawsze ciekawie.praca po 12h ale nie fizycznej tylko czas dojazdu czas na bajere czas na kawe i co jeszcze.ja tam nie nazekam po kilku tygodniach wchodzi ci w kref co robic zeby bylo dobrze i jest ok
czosnek 2014-10-10 08:07:45
nie polecam tej firmy, zarobki do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zwalniaja bez powodu i glowne kierownictwo to same tepaki i zlodzieje.
4
Majeranek 2014-12-03 00:55:09
Co do eurocash w czeladzi na ul wiejskiej to jest po prostu masakra [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] syf i nic poza tym w alejki wiechać sie nie da bo palety stoją jakies kartony sie walaja kot biega po chali i dzieli sie jedzeniem z myszami kierownicy(usunięte przez administratora)umieja juz nie wspomne o tym ze sami ten [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] robia po towar do polki sie dojsc nie da bo palety przeszkadzaja wozkowi zeruja towary i wcale im sie nie dziwie bo jak maja 2 palety poprzestawiac by sciagnac z zapasu i kolejne dwie odsunac by towar wlozyc a jeszcze [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] akord goni ch*ja tam logistyka robi kierownicy po narkotykach co poniektorzy i nawet dogadac sie nie idzie bo nie czaja bazy nawet chyba gdzie sa jednym slowem spie**** z tego syfu jak najdalej
3
Bezrobotny 2015-01-09 22:19:24
Witam możecie coś powiedzieć o tej firmie jak tam jest ile sie zarabia po ile godzin pracuje jak byłbym zainteresowany to gdzie mam się zgłosić z CV? czy uprawnienia na wózki widłowe są potrzebne? i ogólnie jaka atmosfera tam panuje co możecie w tym temacie mi doradzić czekam na najnowsze opinie :)
xxxxx 2015-01-12 22:25:25
Jest coraz gorzej, (usunięte przez administratora)
2
anonim 2015-01-31 06:51:12
na tym akordzie idzie wyciagnac ale nie ma juz premi absencyjnej 300 wiec trzeba robic szybciej zeby to wyrobic plus dalej na wolnym,plus jak nie ma pracy tracisz na premi bo nie masz akordu tak dziala system,co do pracy roznie tam jest ale jedna pomylka pracownicy co robia duzo lat maja mniejsza stawki od pracownikow nowych a podwyzek brak takze dziekuje
anonim 2015-01-31 16:52:31
Witam jestem z okolicy Bedzina i zainteresowany jestem praca w tej firmie dzie mam sie zglosic na rozmowe kwalifikacyjna gdzie dokumenty wyslac ? wogole jakie sa szanse na przyjecie do tej firmy pozdrzwiam
7
anonim 2015-02-01 19:27:24
NIE SKŁADAJ PAPIERÓW BO BĘDZIESZ ŻAŁOWAŁ JAK CIĘ PRZYJMĄ UCIEKAJ !!! CHCESZ PALECIAKIEM CIĄGNĄĆ 700KG NAWET JAK MASZ UPRAWNIENIA NA WÓZKI !!!
3
wyrocznia 2015-02-02 18:48:36
eurocash
wyrocznia 2015-02-02 19:06:03
Jak do pracy w eurocash to tylko przez agencję "Fast Service" z DG. żeby wyciągnąć 2000zł trzeba się nagimnastykować nieźle.A jeżeli chodzi o samą pracę to tak jak opisane powyżej. Zepsute wózki (nie wszystkie) ale jak dużo ludzi to jeździsz złomem o skanerach nawet nie piszę. Opieszali wózkowi (frajerzy) nie brakuje takich co liżą im [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] eby raczyli im ściągnąć braka itp. Dział kontroli tj. Ci którzy sprawdzają nasze palety to jakaś porażka. Sprawdzają delikatnie mówiąc na odpier... a kierownictwu to nie przeszkadza wręcz przeciwnie mają na to wyje... bo to nie ich pieniądze. Nadgodziny musowe nie masz nic do powiedzenia. Nie zostajesz nie pracujesz :) Miłej pracy :) Pozdrawiam :)
2
anonim 2015-02-02 20:29:03
Wyrocznia dodaj, że nadgodziny do odbioru jak masz, to nawet o 2 w nocy potrafią wysłać do domu- nie masz samochodu to mercedes piechota
2
magazynier 2015-02-02 20:32:51
Jakie wózki chyba paleciaki !!!!!! i 700 kg ciągniesz jak wół
3
Majeranek 2015-02-06 16:05:21
Eurocash Czeladz-Piaski Kiedy ktos sie zajmie tymi paletami stojacymi na nocnych zmianach w alejkach !? Za wszystko chca karac a sami nic od siebie nie potrafia zrobic Pyplok ciebie sie to tyczy widzialem cie ino raz i milem nieprzyjemnosc sluchac z twoich durnych ust glupot ktore lecialy w moja strone masz szczescie ze podszedl ktos bo bys w koncu w ryj dostal
3
Szukam Pracy 2015-02-19 20:13:22
A szukają tam kierowców? aktualnie szukam pracy możecie coś powiedzieć na ten temat ?
anonim 2015-03-03 18:59:00
Poracha ostra. po roku pracy 1620 wypłaty. Zabierają kase za błędy których nawet nikt nie widział. Znajomym pracownikom wrzucaja lepsze zlecenia a nowi robią same (usunięte przez administratora) Zwalniam się !!! Nie polecam !
3
Pracownik firmy... 2015-03-04 18:57:36
Witam wszystkich,

Jestem byłym pracownikiem tej firmy w Czeladzi. Na jakim stanowisku nie jest to istotne. Z góry mówie, ze nikogo tutaj nie chwale, nie bronie i nie krytykuje. Pisze obiektywnie tak jak jest.
Czytałem opinie swoich poprzedników i troche jest w tym prawdy ale:
1. Piszecie stan toalet jest kiepski. Ok, ale czyja to jest wina, ze jest rozwalony papier, „coś”zatkane czy popisane ściany ?
2. Mowa o zniszczonym sprzecie. Ok., to jest fakt sprzęt jest niszczony, ale przez kogo ? jak dla mnie to pracownicy to niszczą, sam nawet byłem świadkiem.
3. Kultura niektórych osób ? Ok., z każdym trzeba umiec rozmawiac.
4. Stan techniczny skanera ? Faktycznie czasem się zacinał, nie wszystkie sa nowe wiec się psują. Bateria mało trzyma bo jest „zjechana” trzeba ja wymienić. A co do łączenia skanera to proponuje poczytać jak działa siec wifi, skanery działają podobnie.
5. Jeśli chodzi o wózkowych to piszecie ze piszą smsy czy rozmawiaja przez telefon ? ok., może to prawda tylko jak nie maja dostępu do towaru i musza czekac az kompletujący sobie pogadaja czy popisza smsy to co maja robić. Magazyn nie jest duzo i wystarczy pare osob w tym samym czasi kolo siebie i nie ma już miejsca.

Co do godzin pracy to niestety jest to prawda jak jest bardzo duzo pracy to trzeba siedzieć nawet codziennie po 12 godzin i nawet na noc 12, to jest niestety fakt. A jak jest mało roboty to są w stanie nawet zwolnić.
Tak wiec jeśli chodzi o godziny pracy to zdecydowane odradzam ta firme….
2
Pracownik EC 2015-03-07 21:26:29
Jesteście po prostu nieroby i tyle najlepiej siedzieć w alejce 14 i wpieprzać towar z który nie zapłaciliście.
Skanery się stare i popsute ale tak kierownicy je psuja abyście gorzej pracowali i tak samo z wózkami.
Kible pourywane deski dlaczego pewnie ochrona je urywa i zatyka kible specjalnie.
Co jeszcze wam nie pasuje ?? Pewnie w Anglii było by wam lepiej.
Zbyszek 2015-03-29 11:47:18
Trza zrobić ta robota!Nie ma wypijania kol w alejkach!Jak będzie nowy monitoring to zakaz grzebania w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a potem z brudnymi łapskami kładziecie towar dla klienta!Mam już trzech podpi...czy którzy zgodzili się strzelac z ucha za 200zł premii.
3
nick 2015-05-03 20:47:57
KIEROWNICY TRAKTUJĄ WAS NA MAGAZYNIE JAKO LUDZIE INFANTYLNI !!!
turbo m. 2015-05-16 13:02:33
Opowiadacie głupoty, jak ktoś jest lamą i nie potrafi się odnaleźć w cieżkiej pracy to niech się nie pokazuje. Nikogo nie dziwi ogromna rotacja pracowników?
Nikogo nie zdziwiło ze jest potworne bezrobocie a EuroCash Czeladź przyjmuje po 15min od złożenia CV?
Jak potrzebujesz hajsu to wpadaj, a jak całe dzieciństwo grałeś na PC i mama dawała Ci jeść łyżeczką to nawet nie myśl o tym.
Jest cieżko trzeba umieć się odnaleść i wszystko w temacie.
Jak sobie wywalczysz tak sobie popracujeszesz.
Kontroler 2015-05-19 16:13:08
Nie bronie tej firmy bo jest nieporozumieniem ale do kontroli nie miej problemow jak robisz bledy z pospiechu my musimy po was skaladac te kominy i tez nam zabieraja za bledy i to nawet za takie ktore wynikaja z systemu
jakby nie kontrola to ten magazyn nie istnialby w przeciagu roku
dukla 2015-05-20 14:31:57
witam nic nie piszecie o pińczowie a tu dopiero niczego się nie przestrzega i nie szanuje ludzi a palety kompletuje się p 1,5 tony a bo i2 tony żeby oszczędności były na transporcie oczywiście towar pognieciony no bo jak taka paleta wytrzyma auta przeładowane kierowcom podają nie wiarygodną wagę całościową to zawsze więcej pojedzie mają iso wzieli dopłaty a chłodnie jedzie doładowana na palecie wody lub piwa no i jak ona ma mieć temperature tu się niczego nie przestrzega a pan pitek jak jesteś na chorobowy to ci grozi że ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ktoś by się może zainteresował pińczowem i kierownikami pozdrawiam
2
magazynier 2015-06-10 18:29:09
Pracowałem w tej firmie 1,5 roku ale teraz się robi coraz gorzej,jest mobbing,jakieś błędy których nikt nie pokazuje.Jak jest mało pracy wypuszczają o 2 w nocy do domu a jak ktoś nie ma do domu czym wrocic to na piechotę.Odradzam tą firmę.
1
Wasz szef 2015-06-20 13:32:04
Wszyscy jesteście śmierdzące lenie !! siedziec na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i nic nie robic najlepiej . Gorole zasrane !! Sosnowiec powinien płonąć.
0lo 2015-07-01 22:46:35
Sosnowiec baranie to stolica zagłebia .A wy hanysy nie wiecie co to pokora .jesteście żałośni.Pora wziąć się za,robotę. Na kolana przed zagłębiem
3
Ewelinka 2015-07-03 12:46:32
Witam, ostatnio miałam zaproszenie na rozmowę do Czeladzi. Proponowali umowę o pracę , później się okazało że miała to być umowa na zlecenie przez agencje. Sądzę że była by to praca tylko na czas wakacji.
3
MAGAZYNIER 2015-08-07 13:06:05
Kontrola spoko ziomy , pozdro chłopaki. Ogólnie załoga jest ok oczywiście mowa tu o pracownikach dobrze że przynajmniej ;ludzie są spoko bo tak to by była masakra jakaś.
Pan P 2015-09-21 18:05:29
System pracy kierowcy kat.C poniedziałek 14h, wtorek wolne, Środa 9h, czwartek 11h, piątek 12h według tych ludzi jest to normalne. System pracy na magazynie nie pamiętam ile nadgodzin zrobiłem pamiętam zmiany pon. 9:00 wtorek 2:00- 10:00, itp. ćiąganie palet, zapierdziel mobing, inwigilacjia, wypłata ledwo ledwo. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!! (oddział Wrocław)
2
trek 2015-10-16 21:07:12
oszukuja na premi bo jest uznaniowa oszukuja na nadgodzinach za niedziele nalezy sie 100% a oni oddaja dzien wolnego przez caly rok nie dezynfekowane auta a stemple są ciekawe kto je stawia a ile kasy zaoszczędzone stan aut tragiczny skanerów tragiczny podobnie paleciaków i wózków a fachowcy mówią ze to lider branży spożywczej tylko że dorabia się na ludzkiej krzywdzie i wyzysku a barany z platformy chwalą sie ze bezrobocie spadło tylko ile zdolnych polakow wyjechało i pracuje dla niemca czy angola nie rozumieja ze aby bylo dobrze to trzeba dac kowalskiemu zarobic to on wyda na mieszkanie nowe auto oplaty jedzenie ciuchy wycieczke a moze ktos i przepije ale wszystkim sie oplaca a zarabiaja duzo a w telewizji mowia nie mozna dac podwyzek bo to bedzie wieksze bezrobocie bzdura
1
ADAM 2015-11-26 15:19:59
A Ty co? znalazł się obrońca, pewnie stanowisko kierownicze i wszytko ma w dupie
ligor 2016-02-02 19:19:31
Witam wszystkich.Chcialem wam napisac jak jest naprawdę w EC Czeladz pracowałem tam 4 lata wiec napisze bez zadnych sciem.Praca na magazynie wygląda tak składasz na palete towar z skanera oczywiście akord jak masz mala wydajność to musisz się tlumaczyc dlaczego u kierownika . Organizacja pracy masakra i kierownicy wraz z szefami ekipy to raczej mało ogarnieci ludzie siedza pija kawke i nic Ci nie pomoga. Sa chłopacy którzy tam pracują lata i robia za głupka szefow bo wiedza więcej niż oni a awansować nie chcą ale nie dziwie im się non stop telefony rano po nockach dlaczego cos nie wyjechalo kogo nie było w pracy dlaczego itd. a z tego co się orientuje to kokosow nie maja . Na załadunku tez nie polecam pracy przezucanie palet składanie ladowanie jak na aucie się cos skrzywi to od razu leca do ciebie z zdjęciami.Tam jedynie gdzie można pracować to na mrozni bo tam jest garstka zgranych ludzi i tam chłopaki maja pod siebie towar ulozony i naprawdę zapieja z robota no ale co się dziwic jak tam starzy pracownicy i chyba najlepsi .z tego co wiem tam raczej się nie dostaniecie na mroznie bo tam się chlopakow pytaja czy kogos chcą wiec mało możliwe. ocencie sami czy warto się przyjmować pozdrawiam Chlopakow z magazynu
2
ligor 2016-02-03 18:12:46
witam Cie LUTEK na Twój post odpowiem krotko pisałem o EC Czeladz i o tym konkretnie centrum tu napisałem Czeladz
2
:-) 2016-03-24 20:16:56
Czy ktoś moze cos powiedzieć o Pani Basi K. Kierownik z sosnowca? Wydawała sie spoko , ale zaczęła sie tak czepiać o głupoty ze pracować sie spokojnie nie da .jakby chciała cos na pracownikow złego na sile znaleźć . Masakra . Używa naprawdę ostrych słów co do pracownikow , za takie pieniądze za jakie sie tu pracuje to juz by sie powstrzymała kobieta .mozna sie starać a ona widzi tylko to co złe .
1
haha 2016-04-12 22:28:11
a jak zarobki?
czekam 2016-04-17 20:32:13
ktos wie jakie pieniadze płacą przewoźnikom, to za km czy wywóz?
1
europaść 2016-04-28 09:49:03
ta firma za dwa lata zwija żagle z Czeladzi .wysokie koszty utrzymania ,mało chętnych do zapierdalania na niemców.ukraińcy nawet wymiękają.ostatnio wywalili najgorszego skurwys,,,,,kierownika g.s.za wały .hehe.reszta cwaniaków zostala póki co.Ciekawe czy jak przeniosą magazyn gdzieś dalej czy bus bedzie dalej niemców woził ?i czy bedzie drugi bus dla ludzi z czeladzi.....nie sądzę .zostanie rower auto lub dobry kumpel z autem.czasami jak konczyliśmy prace o 3 to z godzine rozwoziłem do domu ludzi bo firma ma wyjebane na tutejszych .
na akordzie kancą premia uznaniowa ,wypisują urlop na godziny ,za niedziele płacą nie przepisowo,
popsujesz pieska wtedy premia bay bay ,psie żarcie dla ludzi z chłodni mało kiedy da się zjeść .
fajnie jak sie ma właczony dyktafon by nagrywać pomysły przełożonych ,grożby straszenia.Pare nagrań mam czy filmów .trzymam na czarną godzinę.Szantażyki w tej firmie to norma przykład :szef ci mówi że coś masz zrobić a ty się nie zgadzasz to daje ci propozycję nie do odrzucenia .mianowicie mówi tak ze :kiedyś będzesz szukał pracy ,i twój przyszły pracodawca zadzwoni do mnie i się spyta o takiego człowieka ,a ja mu wyślę twoje fotki jak stoisz oparty o regał albo inną fotkę lub film ,(tutaj pojawia się fałszywy uśmieszek i dodaje ja wiem że czekasz na braki ,ale tamten człowiek tego nie wie).generalnie porażka pół debile się panoszą i przenoszą swoje frustracje na ludzi im podwładnych .najważniejsze to mieć w y ≤j e b aœ n e a będzie ok.
2
doby 2016-05-05 20:12:39
bask a jest teraz na bedzinie ,ogólnie masakra nic sie nie zmieniła ,sklepikarze mówia na nia franca ,kobiety tępi ,za facetami jest posrana tak jakby leciała na każdego jebnieta kobieta
1
Bobo 2016-05-05 20:23:58
( usunięte przez administratora )kierownik z sosnowca teraz na bedzinie ,straszna [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dla kobiet osa ,za chłopami posrana ,nic jej sie nie podoba ,miota sie i jezdzi po wszystkich gdy jej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] przez różne kontrole jest zagrozona ,tak cały czas pije kawke i pali papieroski
lolek 2016-09-13 17:47:42
Jeżeli chodzi o Sosnowiec czy Wodzisław śl.....nie polecam robisz od rana do wieczora , za nadgodziny nie płacą jeszcze patrzą jak ci ujebać z wypłaty. ..............................zastanów się dwa razy nim zaczniesz tam pracować, zatrudniają już samych staruchów 40+ tylko oni są zdesperowani i pracują za 1900 zł
6
bodzio 2016-10-27 11:52:07
Ludzie mam pytanie .Pracował ktoś jako kierowca w eurocash w Czeladzi ?
Jaka praca jacy ludzie itp? no jaka kasa :)
Zostaw swoją opinię o Eurocash S.A. - Czeladź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eurocash S.A.