RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji

Teleadamus

Mieszkam w Rynarzewie. Internet z rfc radiowka mam od ponad tygodnia i jestem zadowolony i smiga jak ta lala. Syn gra online, córka oglada netflix i zadnych lagow. Polecam

11
anon

Witam, polecam pracowałem pół roku - bardzo miło wspominam pozdrawiam

9
Aleksandra Nowy wpis
Inne

Jakie warunki trzeba spełnić żeby dostać pracę na infolinii? Często potrzebujecie nowych ludzi? Na stronie firmy widziałam, że taka infolinia istnieje, ale nie było podane w jakich godzinach, dlatego zastanawiam się jakie byłyby ewentualne godziny pracy. Czy praca na infolinii może odbywać się również zdalnie?

Robert Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy obecnie RFC poszukuje pracowników do działu handlowego ?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?

Maria Nowy wpis
Inne

Klienci mocno narzekają na to, jak internet działa, a ze strony pracowników cisza. Czy to znaczy, że tak dobrze się pracuje? Wszystko jest przepisowo ze strony pracodawcy, nie ma przekraczania czasu pracy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
Martinez
Inne

Witam ile czeka się na podlacz3nie internetu ile to trwa jak się kontaktują

Pracodawca

@Martinez

Dzień dobry, proszę o kontakt na adres email internet@rfc.pl lub telefonicznie +48 52 55 111. Aby podać konkretne terminy potrzeba podać adres instalacji. Dziękujemy RFC Internet i Telewizja

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Piotrek
Inne

Miła jest bo musi udawać, a jednocześnie jest bardzo niekompetentna. Właśnie 3,5h czekam na informację dlaczegóż to 3 dzień w ostatnich 2 tygodniach nie mam internetu i raczej się nie doczekam. Ale może jutro w granicach 14 zadzwoni ta sama "operatorka" zapytać się czy wszystko OK, mimo że odpowiedź ma po wpisaniu adresu zgłaszającego. Kompletna żenada, wszyscy jakkolwiek związani z obsługą klienta w tej firemce, jedna wielka żenada.

Sławomir
@Piotrek

Zgłaszałeś awarie internetu i nikt od razu nie zareagował? Zwykle instalatorzy mają 24 godziny na podjęcie usunięcia usterki. Najlepiej zgłaszać takie sytuacje e-mailowo wtedy jest podkładka na piśmie. Dużo płacisz za abonament? Może dadzą ci rabat za te usterki?

Użytkownik
Inne
@Sławomir

48 godzin mają.

Anna
Inne
 Pytanie

Witam, jak zgłosić reklamacje? Od ponad 3 miesięcy średnio co drugi dzień kontaktuje się z Państwem w sprawie przerywanego oraz braku dostępu do Internetu. Zgłoszenie zostaje przyjęte i dalej nic z tym Państwo nie robią. Proszę o informacje gdzie można to zgłosić

Pracodawca

@Anna

Dzień dobry, Zapewniam, że każde zgłoszenie jest weryfikowane przez nasz Dział Techniczny. Natomiast nie każde zdarzenie jest spowodowane ewentualnymi usterkami w sieci operatora. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia do pracy Działu Technicznego to proszę o złożenie oficjalnej reklamacji z podaniem numerów i dat zgłoszeń dokonanych przez Państwa i opisem sytuacji. Reklamację mogą Państwo złożyć elektronicznie na adres internet@rfc.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www. Z wyrazami szacunku/ BOK RFC

Stefan
Pracownik
@RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji

Przecież wy olewacie te reklamacje.

Kamila
Inne
@Stefan

zle doświadczenia? zresztą, chyba jak napisana jest reklamacja to trzeba na nią odpowiedzieć?? jeśli ktoś to olewa, to wina lenistwa pracowników czy firmy?

Stefan
Inne
@Kamila

W tej firmie najwidoczniej nie muszą odpowiadać na reklamacje. Obsługa klienta jest na najniższym poziomie.

Zofia
Inne
@Stefan

Ale to miałeś niedawno z tym problem? W jaki sposób zgłaszałeś?

Stefan
Inne
@Zofia

@Zofia Jakiś czas temu. Mailowo i telefonicznie.

as
Pracownik
 Pytanie
@Stefan

Tak olewają ,jeśli nikogo nie wyślą do sprawdzenia stanu na odbiorniku końcowym to w jaki sposób mogą stwierdzić że jest wszystko dobrze?

S
Pracownik

Brak szacunku dla klientów olewają kontakt po 16 awaria brak jakiejkolwiek informacji

Bożena
Inne
@S

Może warto by im zwrócić uwagę by na przyszłość o takich rzeczach informowali?

Max
Inne

Internet to jakaś pomyłka. Ciągle jest jakiś problem z połączeniem chyba, że zgłoszę ten incydent to na chwile jest, ale większości czasu to są problemy. Jak ma przyjechać technik połączenie nagle chodzi bez zakłóceń i nic nie trzeba robić. Odradzam

Zofia
Inne
@Max

A nie orientowałeś się może czy jakiś żartowniś z Twojej okolicy nie ma jakiegoś "zakłócacza" sygnału? U mnie na osiedlu się to akurat zdarzało, celowo dla swoich korzyści niestety robił tak innym mieszkańcom. U nas sprawa została rozwiązana z tym na szczęście, bo takie niespodziewane skoki to coś podejrzanego

Mari
Inne

Trzeci dzień naprawiają usterkę-3 dni bez internetu

Dominika
Inne
@Mari

Czy dzwoniłaś i zgłosiłaś to?

Monika
Inne

To firma to jakieś nieporozumienie. 3 krotnie miałam przekladną instalacje telewizji internetu jak tak można podchodzić do klienta. Brak szacuku totalny..Jestem rozczarowana i nie polecam lecą sobie w kulki z klintami totalnie.Rezygnuje z usług i każdemu odradzam.

Sławomir
Inne
@Monika

Czemu przekładali? Bo chyba musieli podać jakiś sensowny powód. Może nie warto tak się od razu obrażać na firmę tylko dać jeszcze jedną szanse? ja bym tak zrobił ;)

Samoklęski Małe
Inne

UWAGA internet tnie i rozłącza się nie zależnie od pory dnia - nawet w nocy są krótkie przerwy (brak stabilności) trzeba szukać innego dostawcy z tym trzeba się rozstać

Anna
Inne
@Samoklęski Małe

nie składałeś pisemnej reklamacji na usługi ? jakiś kontakt z BOK by się przydał bo wątpie ze komentarz tutaj cokolwiek da

internet światłowód
Inne

Znowu to samo, mam światłowód ale chodzi jak neostrada, tragedia, w telefonie mam LTE i to lepiej pomyka,

Aneta
Inne
@internet światłowód

Próbowałeś wzywać technika? Może coś z łączem w Twoim domu? Reklamuj do skutku, w kocu za to płacisz!!

anonim
Inne

Ten internet jest (usunięte przez administratora)

Marcel
Inne

Witam od jakiegoś czasu internet chodzi tragicznie nie można nic zrobić co chwile w grach mam 1000 pingu czy można jakoś to naprawić

Michał
Inne

obsługa klienta praktycznie nie istnieje. Internet ciągle nie spełnia warunków umowy. Nie polecam

Łochowiczanin
Inne
@Michał

Beznadziejny internet, 0 odzew od BOK - jesli mozna ich tak nazwac, tylko "serwis skontaktuje sie z wami" czego i tak nie robią, albo przyjedzie serwisant wymienic antene - ale jej nie ma przy sobie bo jest brak stanow magazynowych, a jak wymieni to i tak nie zmienia sie jakość usługi -żenujące !!!!!!!

Anonim
Inne

Pomimo bardzo miłych pań w dziale technicznym mam wrażenie że gdy problemu nie da się rozwiązać to panie mówią, cytuję "powiadomimy technika i powiadomimy się z panem" Jest po prostu zbyciem klienta. Choć nie narzekam na internet od firmy rfc to nie polecam.

Rafał
Pracownik

Pracuję w tej firmie już jakiś czas. Jeśli nie lecisz w kulki z wykonywaniem swoich obowiązków to jest wszystko ok. Pomoc z biura w każdej sytuacji. Jeśli chodzi o współpracowników jest wszystko ok. Trzeba być przygotowanym na "trudnych" klientów. Ogólnie praca i atmosfera w firmie ok

Zaciekawiony
Pracownik
 Pytanie
@Rafał

A jaki to jest ten "trudny" klient? Czy to ten który wymaga tego, za co zapłacił? Bo ja nie rozumiem kontekstu do tego słowa. Jeśli np. podpiszecie ze mną umowę o brzmieniu "Internet bez limitow, ping gwarantowany do najbliższego serwera co najwyzej 30ms, minimalny transfer pobierania 600 MB, minimalny transfer upload 10MB, w przypadku nie wywiązania się z dowolnego warunku umowy, uznajemy każdy dzień za taki, w którym nie była dostarczona usluga." I prosze, podpisuje z Wami umowę na 100 PLN miesięcznie już dziś.

1
Zniesmaczony
Inne
@Zaciekawiony

Wspaniały przykład trudnego klienta :D

Zdzichu
Inne
@Rafał

Jak nie jesteś w stanie naprawić żadnej usterki, to się nie dziw, że się pojawiają jak to nazywasz "trudni" klienci.

Klient
Inne

Jak chcesz podłączyć się to super rozmawiają jak nie działa to najlepiej , przyjedzie serwis za 150zl. Szkoda kasy !!! Pracownicy siedzą i myślą co nie działa.

Pracodawca

@Klient

Prosimy o kontakt osobisty w celu wyjaśnienia tego wpisu, ponieważ przytoczona przez Pana/Panią opłata nie figuruje w naszym cenniku. Wpis nie ma związku z naszą działalnością. W razie potrzeby prosimy o szczegółowe opisanie sytuacji na interne@rfc.pl. Pozdrawiamy serdecznie.

Wnerwiony klient
Inne

Witam mam od nich Internet od 5 lat przez pierwsze 4 lata byłem zadowolony przez kolejne miesiące Internet coraz częściej wywalało na przełomie od połowy grudnia do stycznia i niewiadomo jak długo z internetu nie da się korzystać wywala pokazuję brak połączenia . Brak połączenia pokazuje kilka razy dziennie przez ok 1h. (usunięte przez administratora)Każdy kto chce od nich wźąść Internet niech zrezygnuje i znajdzie lepszego dostawcę niż RFC. Chciałem dodać jeszcze że jestem z pod Bydgoszcz. Nie polecam na serio niebieźcie od nich Internet.

Macijej
Inne
@Wnerwiony klient

Mam dokładnie ten sam problem i również mieszkam w okolicy Bydgoszczy gdy kontaktuje się obsługą ta zawsze zwala na to że było coś pobierane

ja
Inne
 Pytanie
@Wnerwiony klient

jaką alternatywę proponujesz? internet od operatorów komórkowych LTE, a nawet 5g to jest pożal się boże smiech na sali, te same problemy co opisujesz niestety, ale nawet mieszkając w Bydgoszczy nie wszędzie chcą podpiąć "kabel" jesteśmy skazani na żałosnych dostawców i ich "(NIE)łaskę"

1

Zostaw merytoryczną opinię o RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?

    Zobacz opinie na temat firmy RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji
Przejdź do nowych opinii