brak logo

Poland Forest ApS

Odense

Opinie o Poland Forest ApS

alvaro 2016-09-11 10:31:04
pierwszy miesiac pracy za mna, wypłata super, 6 tys, trzeba troche oszcednie zyc w danii bo tutaj drogo w miare, prace jak na filmach, kierownictwo pomocne. ogolenie polecem
Zarobki 2016-09-11 19:29:23
Alvaro ale masz placone za h czy akord?
Zarobki 2016-09-11 22:51:27
Aron no wlasnie ze nie w kazdym przypadku. :P Na cieciu galezi jest akord. I tego sie boje .
Lukasz1 2016-09-12 06:10:40
Nie no jest dobrze lukasz1xxxx@wp.pl chyba ze ta duża litera coś zmieniła
kler 2016-09-12 07:40:18
na nobilisie akord, ale wychodzi zdecydowanie lepiej niz godzinowka. popytajcie ludzie, w tamtym roku było kilka osoób co 300 % norm robili.
1
Zarobki 2016-09-12 10:17:01
Kler byles na nobilisie? :D Ciężko jest jak się jedzie pierwszy raz ? :D
darquss 2016-09-12 19:00:15
Z której części Polski jesteś?
Łukasz1 2016-09-12 21:02:51
Marcel a ile masz miejsc wolnych?
Słuchaj jak coś to dzwoń( usunięte przez administratora )
Zarobki 2016-09-14 10:06:07
Am radzilbym sie pospieszyc bo do polowy wrzesnia tj juz jakos teraz wiem ze chca rekrutacje zamknac.
halos 2016-09-14 10:35:58
byłem u kierownika marcina, wszystko było super, opeika, praca , mieszkania i kasa sie zgadzała. na jutlandi wiem ze to jest ok. polecam firmę
skolo 2016-09-19 13:36:55
Jednym z osob w zarzadzie jest polak, maja oddziały tez w norwegii i francji. super oferty maja dla osob bez jezyka, to jest duzy atut firmy
alvaro 2016-09-20 11:51:37
maja duzo roznych ofert, nie tylko prace lesne. polecam
mateoo 2016-09-27 23:39:42
witam. jedziemy z kolega 15pazdziernika na wycinke galezi i mamy wolne miejsca jesli jest ktos chetny... moj email mateusz.spechcinski@wp.pl
aaa 2016-10-13 13:35:56
Czy w tym okresie wogole nie zatrudniają kobiet?
Kamii 2016-10-16 13:29:50
Szukam osób którzy jada na ścinkę choinek w okresie 5-7 listopada 2016. Chetnie moge kogos zabrac, pozdrawiam
malo 2016-10-16 15:38:49
rozne maja stawki, zarobic mozna najelpeiej jesienia, pracowac mozna codzinnie a to gównie chodzi w krótkich wyjazdach
Ptrrk 2016-10-17 20:16:56
Juras powiem Ci 1 grudnia . ;D
Kot 2016-10-20 12:23:30
Chce się wybrać na wycinke choinek w listopadzie, na jak długo się jedzie(miesiąc?).. i w ogóle polecacie? praca normalna czy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
Mar 2016-10-20 12:27:22
Można jeszcze sobie załatwić wyjazd na ścinke? To bym się zabrał z Tobą.
malo 2016-10-20 13:25:57
jestem na nobilisie, super praca , haha. tylko cimno wiec polecam brac ciepla odzierz. praca jak praca, trzeba ciac i wazyc , nic trudniego i godzin duzp wiec zarbic mozna
karol 2016-10-21 09:16:07
kolega jest na jakies hodowli roslin i tez ok tylko gdozin duzo, ja czekam na wiosne .
ptrrk 2016-10-22 22:14:21
Malo a ile Ci srednio wychodzi dniowka?
malo 2016-10-23 09:02:37
na początku było źle, w pierwsze 4-5 dni zanim sie nauczyłem to zarabiałem tylko na koszty, ale potem sie wszystko rozlrecioło i nadrobiłęm straty. zarobiłem na czysto 7 tys w 5 tygodni. byłem pierwszy raz na noibislis to hyba dobrze. inni zarabiali dwa razu wiecej
Głodo 2016-10-23 22:48:04
Malo chce ruszać za 2 dni na nobilis co brać ze sobą jakie obuwie jakie ciuchy do roboty ? jak wynagrodzenie jest wypłacane ? Pozdrawiam
ptrrk 2016-10-24 14:15:29
Glodo lepiej upewnij sie ze Cie nie umieszcza z zulioneria nie umieszcza w jednym mieszkaniu. Pt
1
student 2016-10-24 16:54:33
pracowałem w wakacje 2 miesiece, zarobiłem ponad 10 tys. ludzie super, kierownicy super, miezkania ok. ogllnie polecam, byłem z dzewuczya na zbiorach sadzonek
2
grosik 2016-10-24 17:57:27
jestem na szkolce krzewow, ciezka bardzo praca ale pieniazki dobre , bardzo dobre ;) polecam
1
arek 2016-10-24 19:59:38
dobrze jest z nimi, powiem wam ze wszystko mozna zaltwic i super komunikacja , na facebok mozna znimi pisac ;)
Głodo 2016-10-24 20:13:30
Grosicki co to znaczy bardzo dobrze :D? robisz akord czy godziny bo ja na akord się nastawiam
Jaaaaaija 2016-10-28 12:37:29
Ty co Ty za głupoty gadasz, 360 bundy w dzień składać samemu na tyczce? Nie możliwe. Gadasz głupoty i nic więcej.
windy 2016-10-28 13:22:38
Klet trochę przesadził :) ale na windach 350 było
Marek 2016-11-01 18:18:56
Jest ktos kto jedzie na wycinanie choinek około 7 listopada???? mam Wolne miejsca i chetnie moge zabrac.
tomek 2016-11-01 20:24:45
jestem od jakiegos czasu na galeziach. powiem ze robotka spoko tylko mokro jak pada :) kilka osiołkow ucieklo ale to tacy co robic im sie nie chcialo, praca jest dobra i zarobki tez. ogladajcie filmy na facebok tam jest duzo fajnych filmow
1
gonzo 2016-11-02 09:07:36
polecam, pracowałem we wrzesniu, mogliby miec wiecej prac dla dziewczyn
Marek 2016-11-03 11:49:15
polecam, wszystko sie zgadza si jest na czas
karol 2016-11-03 13:22:22
na miejscu fimry nie zatrudniałbym jesienia w ogole ludzi z rocznikiów '90. oni do pracy w lesie nie nadaja sie . takich studencikow tylko ma wakacje
karol 2016-11-03 14:18:11
na miejscu fimry nie zatrudniałbym jesienia w ogole ludzi z rocznikiów '90. oni do pracy w lesie nie nadaja sie . takich studencikow tylko ma wakacje
Brok 2016-11-04 16:46:11
jestem na choinkach, dobra ekipa i fajnie mieszkanie. wszystko sie zgadza
bolo 2016-11-04 19:19:45
a gdzie pracujesz ? ja u Wiktora na Odenze.
kazik 2016-11-06 09:59:08
super firma, pracowałem juz w nieczmeach i beneluksie ale tutaj jest lepiej , wszystko przejrzyste i czytelne, zarobki bardzo dobre. polecam
1
kamil 2016-11-09 17:28:11
pracowałem w pazdzierniku, dziaj dostałem odcnek wypłaty, zgadza sie wszystko, polecam tesz
1
niki 2016-11-09 19:24:13
ja tez pracuje , bruto sie kasa zgadza ale nie mam jakiegos frałdału. wiecie o ch chodzi ?
kazik 2016-11-10 07:39:55
nie masz karty podatkowej, to odzyskasz :)
u mnie też wszystko dobrze, całe szczeście :)
arek 2016-11-10 10:37:24
polecam
ktoś 2016-11-12 19:54:26
nie jest żle tylko zimno :D
kazmil 2016-11-14 21:15:45
super , wszystko jest dobrze. panie z biura sa mile i wszystko wytłumaca, poelcam
michał 2016-11-15 20:06:28
sa jakies oferty prac dla par od stycznia ? kilka znajomych tam pracuje ale ciezko zeby cos po znajmoscaich załątwic
Adam 2016-11-16 18:59:16
jakies kwiatki są. ja pacuje na nobilis miesiąc, tez moge polecic, juz nie moge doczekac sie wiosny, wtedy juz fajniej podobno
Magda 2016-11-18 18:55:44
Mogę jak najbardziej polecić firmę, mili współpracownicy, super koordynatorzy i mega dobra obsługa administracyjna. Wypłaty na czas zgodnie z umową. Wszystko jasno i przejrzyście. Pozdrawiam gorąco.

PS. Polecam sortownie :)
2
arek 2016-12-03 18:41:33
również polecam. administacja i kordynatrzoy sa super, prace jak na filmikach, maja tez relacje na zwo polecam
Zostaw swoją opinię o Poland Forest ApS - Odense
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Poland Forest ApS