brak logo

ADRIAN Fabryka Rajstop

Zgierz

Opinie o ADRIAN Fabryka Rajstop

fiona 2014-07-10 15:19:27
Beznadzieja .... po prostu nawet nie chce się wyrażać żadnej opinii !!!!
6
howard 2014-07-10 15:23:02
oszuści i wyzyskiwacze , totalny brak profesjonalizmu ... na zewnątrz jakby super Europa ! a w środku [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z gnojówką...
1
zniesmaczona 2014-11-18 13:24:43
Pracowalam pare miesiecy, generalnie wrazenie zewnetrzne jest ok, calkiem duza firma z pozoru mili ludzie.Kasa zawsze na czas.Dopiero po paru tygodniach mozna zaobserwowac co tak napawde sie tam dzieje.Sa lepsi i gorsi, Ci co maja tzw.plecy sa najwazniejsi a reszta to tania hołota.Firma w firmie, kierownikow mnowstwo, kierownik kierownika itp.Praca czesto ponad norme 12h i czasem to za malo.Nie wiadomo kogo sluchac, jak przychodzi co do czego to zaden z kierownictwa nic nie wie.Jeden musi pracowac 13 h zeby nie byc zwolnionym inny po 5 h idzie do domu i wszystko jest ok. O jakiejkolwiek umowie o prace można zapomniec.Generalnie na troche sie zachaczyc i szukac czegos dalej ok, na stale nie polecam.
3
ska 2014-12-09 21:10:29
Praca w Adrianie to istna porażka, tam pracują złodzieje, oszuści i krętacze. Fałszują wyniki, Ci co mają najwięcej za uszami kręcą afery na innych by odsunąć od siebie wszelkie podejrzenia. Generalnie szambo, zero komunikacji, nikt nic nie wie, każdy tylko chce ugrać jak najwiecej dla siebie a nie działać dla dobra firmy. Co więcej takie zachowania są w pełni aprobowane przez szefostwo a być może specjalnie prowokowane. W życiu moje oczy nie widziały takiej popapranej firmy. Jeśli potrafisz łżeć w żywe oczy bez mrugnięcia okiem, bez problemu przywłaszczać sobie czyjeś wyniki, pieniądze i zasługi to jest firma w której sie odnajdzesz i zarobisz sporą kasę, szefostwo łyka wszystko ale musisz być prawdziwym oszustem
5
tytu 2015-01-27 21:50:28
w pełni sie zgadzam.w tej firmie można sie utrzymać tylko dzieki kręceniu afer. kierownictwo robi wszystko na swoja korzyść ,napewno nie dla firmy. jedni zarabiaja po 4 tys inni po 800 zl. kierownictwo pokazuje szefowej to co chce zobaczyc, a papier wszystko przyjmie.tam mozna sie dorobic tylko na cwaniactwie.niestety.
8
bleee 2015-01-28 22:48:20
popieram poprzednie wypowiedzi.tam ludzie tylko się zmawiają przeciwko innym, a jak tylko nie polubi cie jedna pani z biura to już masz przerąbane, bo takie afery na ciebie ukręci,ze stracisz prace.tam z uczciwych robi sie złodziei, a ci co chcą pracować - to tylko muszą się tłumaczyć z tego co nie zrobili.kręcą, kłamią i oszukują.Jeśli chcesz przychodzić do pracy by uczciwie pracować to omijaj tą firmę z daleka. jak nie jesteś oszustem to sobie w niej nie poradzisz.w życiu pewnie już nie spotkam tak chamskich i bezczelnych typów jak tam.porażka maksymalna a poziom ludzi tam to załamka.
2
111111 2015-03-18 20:24:23
kompltny bajzel ludzie za...jak murzyny.
OLUŚ 2015-05-10 17:18:52
NAJLEPSZE TO SĄ KIEROWNICZKI.....HAHAHHA ZE ZGIERZA
1
hurtownik 2015-05-10 19:27:13
a rajtki dobre robią czy marne aa?
2
znawca 2015-05-11 23:18:42
rajtki tez wujowe, nawet dla biedronki chyba robia ten szajs
była 2016-10-18 05:25:24
Tak popieram poprzednika jedynie co jest dobre to to ze pieniądze są na czas . A tak to to jedna wielka banda złodziei i oszustów. Szefowa twierdzi że placu godziwą pensje za wykonywaną prace nigdzie indziej tyle nie płacą ( taka królowa rajstop) hehe .ludzie tylko patrzą jak podłożyć ci świnie nic więcej .
łuks 2016-10-18 11:20:18
Jak aktualnie prezentuje się sytuacja z benefitami? Coś tu działa?
byla 2016-10-26 18:02:53
firma dno zwalniaja ludzi pod pretekstem dzialania na szkode zakladu oszukuja banda deb...
były 2016-12-07 05:19:46
Zgadzam się z poprzednią wypowiedzią,nie szanują ludzi traktują jak niewolników ta firma jest naprawdę dziwna ,szefowa pierw zwalnia ludzi potem po nich dzwoni przeprasza blaga wręcz żeby wrócić i znowu traktować jak śmieci patologia w czystej postaci
Zostaw swoją opinię o ADRIAN Fabryka Rajstop - Zgierz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ADRIAN Fabryka Rajstop