brak logo

POLL-NUSSBAUMER

Chałupki

Opinie o POLL-NUSSBAUMER

marcin 2012-07-25 21:53
napisaLem do nich ale się nie odezwali,widać sądują rynek.kilku starych mietków ze starym silo widziałem na niemczech.
gidek 2013-01-21 20:25
Jak na obecną chwilę firma nie najgorsza chociaż do ideału daleko.
Zaleta: płacą terminowo i zgodnie z umową, nowe (max czteroletnie samochody )
Wady:zjazdy, częste bez sensowne gonienie kierowcy a po dojechaniu do celu trzeba czekać, i jeszcze zjazdy, zjazdy, a i jeszcze zjazdy
kaktus 2014-09-10 13:28
Wynagrodzenie na czas, niewspółmierne do wykonywanej pracy.Podwyżki wg uznania p.Szydło i P.Bartochy- brak podwyżek stażowych.Podstawa- najniższa krajowa.Firma ma dużo pozwów do sądu pracy.Może jeden dyspozytor jest w porządku-tzn kulturalny,rzeczowy.Reszta zachowuje się wobec kierowców w zależności od tego jaki mają dzień. Zjazdy- masakra.W systemie 2/1 jesteś w domu w sobotę póżnym ranem, wyjazd w niedzielę po południu. Czyli jakieś 32 godz w domu.Z racji ciąglego zwalniania się kierowców dużo przepinek.Jeden plus- wypłata na czas i możliwość zdobycia doświadczenia jeśli ma się stalowe nerwy i twardą d...ę.
1
bobek 2015-04-02 23:45
Jeden dyspozytor wporzadku, reszta jest "wszechwiedzaca i zawsze ma racje" kierowca w 99% podejrzewany jest o klamstwo.wyplaty terminowe, atmosfera ok chociaz trzeba uwazac co i przy kim sie mowi.Terminy rozladunku w wielu przypadkach niewykonalne (za malo czasu na dojazd itp) wypowiedzenia z dnia na dzien, przyjmuja jakies sieroty,zwalniaja dobrych kierowcow wedlug wlasnego widzi mi sie.. Niby podwyzka po 2 latach pracy,sle jesli spowodowana jestvjakas kolizja etc. to zapomnij
patent1 2015-04-26 00:36
Praca,zjazdy itd.masakra.Pauzy na rozladunku lub zaladunku,bo przeciwnym razie niedojedziesz na czas.Omin tego pracodawce,jest wiele firm lepszych.
4
patent1 2015-04-26 01:16
W poniedzialek rano z busa nieczesto po 13-tu i wiecej godzinach siadasz za kolko i... 15 godz. pracy!.9godz przerwy i...15godz.pracy.9godz.przerwy i15godz.pracy i9godz przerwy.Niema czsu na jedzenie,toalete a o prysznicu zapomnij bo przerwy nocne robisz gdzie popadnie.Czynnik ludzki to cos co nieistnieje w tej firmie!Bracia kierowcy niedajcie sie zwiesc,bo 200 zl.diety to duzo zamalo za ta niludzka prace niewolnicza.A najnizsza podstawa to w razie czego niestarczy nanic nawet na sznur by sie powiesic.Pozdrawiam myslacych o swej przyszlosci byly kierowca z firmy Poll-Nuss....
3
sssssssssssss 2015-05-17 12:36
przerobiłem 30 dni 8900 zł
1
nn 2015-10-08 23:16
Bos d...e mioł dwordo tos zorobil iles byl w doma???w tym czosie??
2
TGX E6 2016-05-11 22:46
Powiem tak: to prawda, że trzeba zapi***, ale mi to nie przeszkadza bo mam do spłacenia kredyty. A za ok. 8000 na rękę! jest z czego spłacać. Podwyżki oczywiście, że są, ale za bezszkodową jazdę (nie chwaląc się, na razie mam co roku). Co do zjazdów to polecam system 3 na 1, prawie 9 dni w domu.

Nie potrzebne mi pochwały i głaskanie po głowie. Hajs się musi zgadzać i tyle.

Niektórzy widzę lubią popłakać. Niech się zwalniają i robią miejsce dla kogoś kto szanuję konkretną wypłatę.
Zdik 2016-06-15 21:07
O! To naprawdę bardzo dobre wynagrodzenie @TGX E6. Jestem pod wrażeniem. Zgodzę się z tobą - ja chętnie przyjmę takie stanowisko. Ale widzę, że rotacji brak...
Iza 2017-07-31 11:41
Z tego co piszesz płace @TGX E6 musiały ulec zmianie bo jeszcze dwa lata temu @kaktus pisał o niewspółmierności co do wykonywanej pracy. Czy każdy kierowca może teraz w POLL-NUSSBAUMER liczyć na takie wynagrodzenie jak przedstawiłeś?
José 2017-08-01 06:41
Na dzień dobry podstawa najniższa krajowa, po 4 latach mam 2250zł netto podstawy, dieta 200zł za dzień, również weekendy płacą, a jeśli zostaniesz w systemie 2/week nas jeszcze jeden tydzień, to dodatkowo wypłacone 2 dniówki. Ci którzy chcą pracować, będą zadowoleni, Ci którzy chcą "przyjść do pracy", lepiej niech omijają. Wpłaty na czas, bez ściemy, atmosfera ok, praca poukładana. Może czasem terminy wyżyłowane, ale każdy rozumie, że po drodze różne rzeczy się dzieją i nikt głowy nie urwie za spóźnienie. Od tego roku jest też możliwość jazdy po kraju z cementowozem, płacą ok 4700-4800zł, robota od poniedziałku do piątku. Ogromny jeszcze plus tej firmy, to to, że cała wypłata przychodzi jednym przelewem na konto, nie ma problemów ze zdolnością kredytową.
1
Iza 2017-08-16 11:03
Terminowość wypłat i jeden z podstawowych warunków, które praca powinna zapewniać @jose, dobrze, że w POLL-NUSSBAUMERZE można na to liczyć. Podajesz kwotę po 4 latach pracy, to znaczy, że można liczyć na podwyżkę na przestrzeni pracy?
1
Zostaw swoją opinię o POLL-NUSSBAUMER - Chałupki
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie POLL-NUSSBAUMER