logo Euro Work

Euro Work

Jarocin

Opinie o Euro Work

Ann 2015-07-27 14:56:23
Czy w tej agencji nadgodziny, nocki i weekendy sa jakos wiecej placone? Bo jesli nie, to sie nie oplaca jechac, gdyz na ich stronie pisze, ze dniowo bedzie sie pracowsc tylko 8 godzin, czyli 7 platnych, po odliczeniu przerw.
michał 2015-07-28 17:47:09
witam,mam propozycję pracy w Almere na magazynie albert heijn.Pracował lub pracuje ktoś tam,jeśli tak to proszę o opinie, o pracy jak i warunkach mieszkalnych
madziunn 2015-07-30 18:37:47
ja zaczynam tam pracę na zmywaku od 3VIII2015r. jak będzie, dam znać. naczytałam się pełno negatywnych opinii, więc trochę mam pietra. Ale sądzę, że praca jakkażda inna.
Pozdrawiam.
3
adam 2015-08-02 08:13:26
Witam, czy ktoś aplikuje lub pracuje jako elektryk przemysłowy - montaż szaf sterowniczych w Holandii.
Andy 2015-08-05 00:33:44
ja z dziewczyną aplikujemy :p w sumie to n wszystkie agentury pokolei :)
Madziunn 2015-08-22 16:37:20
Praca jak praca, jest ciezko, ale przyjechalam tu do pracy. Zazwyczaj sa pokoje jednoosobowe. W razie braku personelu mieszkalam sie z wiecej niz jedna osoba.
Firma rzetelna. Jedyny mankament, to ze musisz miec ze soba troche pieniedzy bo dopiero w 3cim tyg pracy pierwszy hajs. Duzo sie nie dorobi - srednie 179-250€ tydz. Zalezy od stawki oczywiscke.
No I ludzie. Heh, ludzie....
1
tomek 2015-08-30 13:55:55
oferta wydaje się dosyć interesująca
p 2015-08-31 13:33:06
Pracuje ktoś na magazynie w Waalwijk? Dajcie jakieś szczegóły.
Mamy oferte wyjazdu z chłopakiem, najbardziej interesują nas warunki mieszkaniowe i kwestia dojazdu do pracy.
1
piterek 2015-09-07 15:53:42
Dostałem oferte pracy na magazynie w Amsterdamie order picker jakieś szczegóły mogę dostać od osób pracujących na tym stanowisku jak wygląda zakwaterowanie dojazd do pracy auto czy rower jakie normy trzeba mieć itp proszę o pisanie na moje gg:8286315 Dzięki
3
kos 2015-09-19 15:36:14
Czesc,
zdecydowałeś się ? mozesz cos wiecej powiedziec. ?
Mam tez tą ofertę.
pzdr
family 2015-10-06 16:01:10
O co chodzi tym agencjom że napalają się aby wyjechać całą rodziną z Polski ?
Gosiaczek 2015-10-17 13:49:33
Może ktoś był na pieczarkach w Holandii z tej firmy??
1
ad 2015-10-23 16:29:32
Uważajcie ludzie co podpisujecie, czytajcie uważnie umowy, przeczytajcie 100 razy i zastanówcie się czy podpisać, ja nie podpisałem bo była trefna.
1
Anetaaa 2015-11-09 18:53:45
też zastanawiam się nad tymi pieczarkami...
angie 2015-11-17 13:32:10
Czy ktoś ma zamiar skorzystać z oferty świątecznej,a mianowicie Pakowanie żywności? pozdr.
1
były pracownik 2015-11-17 13:58:54
@angie mówisz o tej ofercie z Zaandam? przy mięsie? pracowałem tam rok temu. nawet 2 tygodnie przed 24 grudnia była praca, dużo pracy. na II zmiane pracowało się po 10 godzin. (chyba) po 6 dni w tygodniu (chyba, bo nie pamiętam jak było) praca lekka, ale monotonna, a kasa? była jaka była, tzn jaka stawka taka wypłata, polecam biuro, jest ok, kasa na czas, masz pytanie, oni odpowiedzą.
ok 2015-11-18 11:10:28
pytanie do byłego pracownika własnie mam wyjechac mozesz cos wiecej napisac o firmie mieszkaniach i pracy dzieki
angie 2015-11-18 14:52:13
dziękuję za odp... pozdrawiam
były pracownik 2015-11-19 11:38:37
@ok zakwaterowanie to nie wiem, ja pracowałem na kontrakcie na 3 miechy z opcją przedłużenia, a nie na 3 tygodnie. ja mieszkałem w domu 6 osobowym, 3 pokoje, 2 łazienki, salon+kuchnia. jak przyjmują na święta to możliwe że będzie to jakiś hotel robotniczy, musisz ich spytać. a firma? rzucą się z polskiego eurowork do holenderskiego "unique", gdzie w biurze w zakładzie jest zawsze jakiś polak. angielski? raczej nie trzeba znać, chociaż wypada rozumieć polecenia teamlidera, lub operatora (chociaż operatorzy to często polacy, więc raczej kłopotu nie będzie). praca? lekka, za lekka, monotonna. jak na święta to duże prawdopodobieństwo, że będziesz pakować gotowe mięso do kartonów, praca łatwa. nie ma norm, nie ma jakiegoś szalonego tempa. nie ma czym się stresować. sam chętnie bym tam wrócił, fajni ludzie tam pracują.
PS. na popołudniową zmianę dostajesz obiady za free. co tydzień kilka paczek mięsa.
jarecki 2015-11-19 18:35:29
hej byl ktos zeszlego roku ma swieta jak tam jest bo sie wybieram
Betka 2015-11-30 14:56:47
Jedzie ktoś pierwszego czyli jutro na ścinanie pieczarek?
aga 2015-11-30 17:55:08
ja zastanawiam się nad pieczarkami... napisz jak tam jest, pozdr
janek 2015-12-03 14:43:23
Korzystając z wiedzy forumowiczów chciałbym dowiedzieć się dla jakiego pracodawcy w Holandii rekrutuje euro work z Katowic?
Drugie pytanie jakie warunki mieszkaniowe na miejscu, czy hotele pracownicze czy bungalow czy może domy, mieszkania bo to też istotna sprawa?
Ostatnie pytanie czy wymagają zaświadczenia o niekaralności bo wolałbym uniknąć wariatów i kryminalistów xD
Z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam
p 2015-12-04 13:51:58
Z tego co wiem to rekrutują dla( usunięte przez administratora ) Zaświadczenia o niekaralności w większości ofert nie wymagają, każdy może jechać. Co do mieszkań to nie wiem.
nowa 2015-12-06 16:50:13
Witam mam jechac na pakowanie miesa na oferte swiateczna chcilabym sie dowiedziec ile dostane na reke przy stawce.10.80 i czy w swieta i Nowy Rok sie pracuje.
PrisonBreak 2015-12-06 23:13:09
Co do niekaralnosci to takie zaswiadczenie byc powinno bo ludzie po wyrokach i po wiezieniu przyjezdzaja .
8
monia 2015-12-08 15:53:10
Ktoś wie coś na temat pracy w Hessingu? Jak z godzinami? Czy cięzka robota?
ana 2015-12-10 11:42:50
a jaka to praca w Hessingu? pozdr
3
sadawe 2015-12-21 22:21:14
ponawiam pytanie uważam bardzo istotne-dla jakiego pracodawcy w Holandii rekrutuje euro work z Katowic?
skorpion 2015-12-30 19:00:15
Pracowałem w Hessingu praca nie jest ciężka , pakowanie sałatek do szalek lub zbieranie zamówień na magazynie zależy gdzie się trafi,napewno dasz radę, jeśli chodzi o godziny to jest bardzo różnie Ja miałem po 5,8 godzin,słyszałem że teraz jest więcej.powodzenia.
az 2016-01-04 15:28:42
Tam mało godzin? Czyli nic odłożyć się nie da...???
stary 2016-01-28 11:22:53
Rekrutują dla HOBIJ.PL . Po podpisaniu umowy wcale nie jest pewne, że pojedziesz do NL.

Nie polecam.
2
anex123 2016-02-06 13:03:28
albo czy ktos był przez ta firme, ?
anex123 2016-02-06 13:05:50
no ale czy w tej pracy co ja mam jechac to jest to pewna praca? jade pierwszy raz i boje sie ... ale ty byłes tam w tej miejscowosci?
Alexa 2016-02-16 11:04:51
cześć, czy ktos moze wybiera sie z na oferte wielkanocna z tej firmy tzn okres swiat? jakos nie mam obaw procz jednej co do mieszkania. czy osoby ktore byly z tej firmy moga powiedziec cos na ten temat. duzo sie nasluchałam o okropnych warunkach ale wiadomo ze kazda firma inna.
1
Alexa 2016-02-16 13:51:24
Bogusia bardzo dziekuje.masz racje.wiadomo ze kazda praca inna ale napewno dobrze poczytac pozytywne opinie :-)
taro 2016-04-22 12:12:32
to chyba zależy jak trafisz , ale my przez nich wyjeżdżaliśmy jako pracownik ogólny , najpierw magazyn i trochę wózków, potem pakowanie , w róznych zakłądach,. Pracowałem tam 4 miesiące, teraz znowu wracam, reszta pracuje do tej pory, i jest ok. godizny raz więcej ra z mniej, średnio 35-40 , mieszkanie spoko zależy też na kogo trafisz, za koordynatorami się trzeba troche nachodzić , ale w końcu załatwisz. jak dla mnie agencja ok
drezden 2016-04-27 13:28:14
taro na jakim magazynie byłeś? my jesteśmy w Best , wcześniej Veghel. Praca fajna, zawkwaterowanie ok, nie są to budgalowy. trafiliśmy tak że narzekać nie możemy, tylko nie mozńa się obijać na zakłądach bo tempo niezłe , haha
zdan 2016-04-27 14:06:59
no nie zamieściłą mi się też opinia. piszę ponownie. Taro. gdzie byłeś na magazynie? bo my w Best a teraz w Veghel. Praca niezła, zakwaterowanie też, tylko to tempo....w pracy niezłe ale się opłaca, haha . Euro work polecam, teraz odpoczywamy ale za tydzień z powrotem:))
Niiki 2016-05-13 15:36:04
Powiedzcie mi jak jest w Helmond/Zwaagdijk jako pracownik produkcyjny przy pakowaniu owoców i warzyw. Czy są godziny? Jak z zakwaterowaniem? To dla mnie naprawdę ważne. Z góry dzięki! :)
polos 2016-05-13 18:29:45
Euro work rekrutuje dla Hobij do Holandii-poczytajcie o tym opinie to zrozumiecie.Odradzam!!!
3
zdzich 2016-05-17 13:50:20
my pracujemy przez nich , jest ok , tylko trzeba się dobijać do koordynatorów trochę żeby być na grafikach. Byliśmy w kilku agencjach i przez euro work nie jest źle. Zakwaterowanie zależy gdzie- albo bungalow albo murowane domy
Mateusz 2016-06-05 18:03:10
Witam, mam zamiar wybrac sie w przeciagu najblizszego tygodnia do 2 do Holandii z firma EUro Work (z Katowic) czy ktoś też się wybiera wartuby wymienic spostrzezenia, pozdrawiam. :) prosze na priva
Daria_24 2016-06-06 23:13:13 [użytkownik zarejestrowany]
Witam. Do jakiego miasta ?
Daria_24 2016-06-06 23:15:31
Witam. W następnym tygodniu jadę do pracy przez agencje EuroWork chciałbym się dowiedzieć jakie są o niej opinie ?
mw9 2016-06-13 16:11:11
Cześć! Będę jechał w niedziele z EuroWork do Holandii :) Jakie są Wasze opinie na ich temat? Praca jest?? Wypłaty na czas?? Kto z Was wybiera się w tą niedziele? jaką oferte macie, gdzie jedziecie ?
norka 2016-08-10 16:18:03
hej prosze o informacje o agencji Euro Work bo mam zamiar jechac na pakownie do Helmond z gory dziekuje.
Heijn 2016-08-13 14:01:43
Czy ktoś wybiera się 31.08 do Heijn na pakowanie elektroniki? Jeśli tak,piszcie na priv ewraa@op.pl
lala 2016-08-13 14:04:21
@poczet a wiesz może jak jest weryfikowany język na rozmowie?
kasia 2016-12-02 09:19:35
nie polecam euro work szczelnie w katowicach ,, karolina cpunka zwykla oszukuje ludzi pracowalismy miesiac czasu i nie wyplacili nam pieniędzy podejmujcie tam pracy !!!!
Zostaw swoją opinię o Euro Work - Jarocin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Euro Work