brak logo

JLR Gdańsk Sp.zo.o.

Gdańsk

Opinie o JLR Gdańsk Sp.zo.o.

anonim 2011-01-05 13:11:57
nie polecam nikomu tej firmy, kadra zarządzająca niekompetentna...pod żadnym względem, nie wypłacają na czas pensji, o wszystko trzeba sie kilkukrotnie prosić, nic nie ma na tzw "papierze", oszczędzają na każdym kroku -niestety w prymitywny sposób, dyrektorzy oddziału zmieniają się co niecały rok, a co więcej nigdy nie są wykształceni pod te stanowisko, nie potrafią prowadzić rozmów z klientami, z resztą klienci też nie wypowiadają się pozytywnie o firmie.
Były pracownik 2015-01-05 18:02:49
A ja nie podzielam opinii przedmówcy. Obecnie zrezygnowano z kadry zarządzającej w oddziale gdańskim. Zarząd jest z głównej siedzibie w Warszawie. Klimat pracy fajny, pensja zawsze na czas, a nawet szybciej. Najlepsza firma w jakiej pracowałem dotychczas i mówię to pomimo nie najlepszych stosunków z kierownikiem. Pasjonatom motoryzacji chcącym się rozwijać polecam chociażby z powodu zaawansowania naprawianych tam samochodów.
Były pracownik Diabel 2015-02-08 20:41:25
Ja po części mniejszej większej każdy z przedmówców ma racje na swój sposób. pracowałem w oddziale mieszczącym się w Gdańsku. Byłem od początku zachwycony pracą w prestiżowej marce jak dla mnie.Zaczynajac od zlecenia na poczatku października, a nastepnie dostając umowe o prace na poczatku grudnia i do tej pory było [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Zrobilem z siebie muła na własne zyczenie udawadniajac kierownikowi swemu ze zalezy mi na tej pracy rozmowa o rozwijaniu sie rowniez byla luzna w cztery oczy. wiadom zostawalem z wlasnej woli nikt mi nie kazał co do czego. miedzy bogiem a prawda doszlo do tego iz zostałem zwolniony nie dokonca mi wiadomych przyczyn tak naprawde. nie poweim zdazaly sie spoznienia co moglo denerwowac przelozoneo czy male wpadki typu zapomnialem dokrecic srube w sporcie. byly male potyczki ale bez takich by nie mowiac dokladnie jaka jest przyczyna zwolnienia. przyczym pracujaca osoba ledwo po szkole nie majaca nawet pojecia o zagadnieniach technicznych co i jak a takze dlaczego to pracuje tam. ofiara losu nie wie co tam robi do tej pory najwazniejsze dla niej jest telefon i portale internetowe. ona nie odpowie za zarysowanie samochodu klienta a kierownik machnie reka na to i zamaskuje to. a nastepnego dnia gdy klient przyjezdza po nowego EVOqua mowiac mu wjedz na podnosnik to uszkadza tylny prawy blotnik i drzwi. i to mu uchodzi bo wylozy 3stowki tylko a klient nic nie wie. jaka tu sprawiedliwosc. ja tyrajac jak swinia zostaje zwolniony i oddalony bez powodow a ktos taki pracuje jak uczen na pomocnika co dopiero skonczyl szkole. niczego innego nie doczepie sie ale to jest brak szacunku wobec pracownika ktory daje z siebie ponad norme i wiecej. licze w tym momencie na odpowiedz kierownictwa z wawki
1
Marecku 2015-11-20 11:44:07
Teraz jest tylko gorzej, kierowniczka tzw salonu bezczelna i chamska, zero kompetencji a na ostrzeżenie, ze kupię w innym salonie otrzymalem groźby, ze to zabronione...dno, Warszawa powinna cos z tym zrobic bo ta kobieta to hanba dla marki i obsługi klientów
2
Nadel 2016-04-21 19:35:21
Ja powiem Wam, że trochę czytam, trochę patrzę ogłoszeń i jest naprawdę nieźle we firmie, polecam ten system
Zostaw swoją opinię o JLR Gdańsk Sp.zo.o. - Gdańsk
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JLR Gdańsk Sp.zo.o.